přihlásit trvale
Nová registrace
X Fight Night - reportáž

X Fight Night - reportáž

přečteno: 29905×
13.06.2016 v 00:55 | Autor: Caidel
diskuse: 103×
Rubriky: Reportáže / MMA / ČR

Aleš Petráš (KBC Přerov) vs. Zdeněk Polívka (Junior MMA Nymburk)

Amatérské MMA, 2x5 minut, střední váha

Polívka zahajuje levým roundem na žebra, pak se borci sráčí v kleci a jde se na zem. Nahoře končí Polívka, který si vzápětí Petráše osedlá do vítězné a začne bušit. Petráš brání nohama, ale inkasuje. Po chvilce se mu ale daří únik zadem a borci v objetí vstávají. Polívka ho opět strhává k zemi a znovu se snadno dostává do posedu. Ještě delší série úderů a Petráš sice kryje, ale nevylepšuje svou pozici a tak je odmáván.

Zdeněk Polívka, TKO (GNP), 1. kolo – mistr ČR střední váha



Jan Turek (MMA Poděbrady) vs. Dennis Poborský (Pro7Sport)

Amatérské MMA, 2x2 minuty, kadeti, -65 kg

Poborský zahajuje lowkickem, Turek si ho ale postupně nažene ke kleci a snaží se o strh za pas. Po několika pokusech neuspěje a má otočenou helmu, takže je mu výstroj upravena a zápas restartován. Turek se stále snaží tlačit, Poborský si drží svůj odstup. Oba borci trefují v několika výměnách a Turek jde pro nízký double leg a sundavá Poborského na zem. Akci mu ale zase překazí posunutá helma.

V druhém Poborský podstatně přidává na tlaku a několik prvních akcí začíná on. Turek si jde pro další poraz, ale Poborský tentokrát zdařile sprawluje a Turek ho dostane až na druhý pokus single legem. Na zemi ho ale neudrží. Turek se ale v postoji ještě dostane Poborskému za záda a znovu ho strhne na zem, což by podle mě mělo stačit Turkovi na výhru, rozhodčí to ale vidí na Poborského.

Dennis Poborský, na body – mistr ČR kadeti



Artur Mykytenko (PriMMAt Gym Praha) vs. David Kohout (PriMMAt Gym Praha)

Amatérské MMA, 2x5 minut, -61 kg

Vzhledem k tomu, že jde o týmové kolegy se nedá čekat nic přehnaně vyhroceného. Výměny přiměřeně vyrovnané, než to Mykytenko rozčísne highkickem a po něm hodí Hokouta na zem. Borci tam ale dlouho nezůstanou a jde se zpátky nahoru. Celkově vlažnější tempo, Mykytenko občas něco kopne, nebo na moment bere Kohouta na zem, ale agresivita tem vcelku pochopitelně chybí. Druhé kolo ve velmi podobném duchu, borci to berou jako techničtější sparring a příliš dravosti a energie v tom není. Závěr zápasu má Kohout v top control, ale Mykytenko ho dobře váže.

Artur Mykytenko, na body – mistr ČR bantamová váha



Martin Pršala (Beer gym Mladá Boleslav) vs. Jakub Tichota (Hanuman gym Praha)

Amatérské MMA, 2x5 minut, -65 kg

Tichota začíná svůj fight naprosto totožně jako v eliminacích. Jde si do klinče u pletiva a soupeř ho zkouší dostat gilotinou, což se nakonec nedaří. Pak už se ale průběh začíná lišit – Tichota pozici neotáčí, ale borci jdou od sebe a Tichota pak zahajuje další klinč. Pršala si ho stahuje do guardu, což se moc nevyplácí, protože mu Tichota shora okamžitě naloží sérii úderů. Zbytek kola si ho Tichota kontroluje shora, větší sérku ran mu ale nakládá už jen jednou. V závěru ještě útočí ze side control z kterého moc neútočí ale na posledních cca dvacet vteřin si ještě dojde pro plný posed, z něj spustí tvrdé GNP a zápas vteřinu dvě před koncem kola končí.

Jakub Tichota, TKO (GNP), 1. kolo – mistr ČR pérová váha



Michal Konrád (PriMMAt gym Praha) vs. Leoš Brichta (Hanuman gym Praha)

Amatérské MMA, 2x5 minut, lehká váha

Rózvážný začátek z obou stran. Po jedné z výměn Brichta podklesává (nezahlédl jsem proč), Konrád se na něj vyřítí ale míjí a Brichta se tak na moment dostává nad něj, pozici ale záhy ztrácí. Nějakou dobu pak jedou lehčí výměny z dlouhé vzdálenosti, Brichta to pak ale zdramatizuje high kickem, který Konráda trochu lízne a pěkně rozhodí, Brichta agresivně nastupuje a Konrád už se z krize nevymotá. Brichta ho honí po kleci, otečkovává dál, buší GNP a nakonec zavírá na zemi rychlým RNC.

Leoš Brichta, sub (RNC), 1. kolo – mistr ČR lehká váha



Lenka Čechlovská (BFC Liberec) vs. Veronika Rodová (PriMMAt Gym Praha)

Amatérské MMA, 2x5 minut, -61 kg

Dámy vletí rovnou do klinče, ani se zázemím v judu ale Čechlovská Rodovou na zem nesundá – ta jí naopak naskočí na záda a hraje si na živý batoh. Což jí de výborně. RNC ale nakonec nevyčaruje. Čechlovská jí na moment bere dolů, ale moc dlouho jí tam neudrží a dojde také na několik boxerských výměn. Rodová tam toho posílá podstatně víc a má také o dost větší dosah. Čechlovská si tedy raději jde pro poraz, ale nevyplatí se jí to, protože Rodová na zemi okamžitě nahazuje páku a Čechlovská musí vzdát.

Veronika Rodová, sub (páka), 1. kolo – mistryně ČR -61 kg.



Marek Procházka (Tiger team Praha) vs. Pavel Šusta (Pro7Sport)

Amatérské MMA, 2x5 minut, velterová váha

V zásadě striker vs. grappler mač. Šusta se snaží jít vpřed, Procházka si drží odstup. Zvládne Šustu nachytat hákem při náporu, ale Šusta se mu stejně dostane k nohám, zvedne ho a hodí k zemi. Šusta si shora připraví pozici a jde se ponořit do páky na nohu. Procházka ale brání dobře a pokusy trpělivě odráží. Kotníky ubránil, Šusta mu pak ale hrozil ještě nebezpečným kneebarem. Z toho už se Procházka dostával hůř, ale nakonec to zvládl a dosta se k několika ranám shora. Šusta ale stále útočí na nohy a tak Procházka raději vstává. Šusta se mu ale pěkně ponoří pod úder a znovu ho dostává přes single leg na zem. Procházka se opět zvládne dostat do horní pozice a poslat tam pár ran, než nechá Šustu vstát. Ten už je ale zjevně unavený a také pravděpodobně trochu nahulený. Procházka ho posílá k zemi a nechává ho vstát (i když už naznačuje, že by to rozhodčí mohl mávnout). Šusta poraz, Procházka sprawl a opět pár úderů.

V druhém Procházka přidává do repertoáru hodně side kicků. Šusta si pak jde pro další poraz, Procházka sice zpočátku dobře brání, ale nakonec na sebe Šustu strhne vlastně sám. Ten je ale shora pasivní a rozhodčí je hodně rychle staví. Výměna, Procházka boduje pravým hákem. Další pokus Šusty už jde hodně vedle. Procházka za ním na zem jít nehodlá. Tempo se postupně zvyšuje, Procházka přidává na délce kombinací a Šusta jde ještě jednou k zemi.

Marek Procházka, na body – mistr ČR velterová váha



Jan Eis (Fight club Valhalla Havlíčkův Brod) vs. Jan Gottvald (Jetsaam gym Brno)

Amatérské MMA, 2x5 minut, polotěžká váha

Celkem ostré zahájení. Výměna, pak se jde z klinče na zem, Gottvald má o něco lepší pozici, ale Eis se hned vrací do postoje. Gottvald hrozí gilotinkou, ale není to vážné a pak kolenovačka z obou stran. Borci se střídají na pletivu. Gottvald nakonec boduje podražením a padá na Eise rovnou do posedu. Slibná pozice. GNP, Eis raději nabízí záda. Gottvald ho ještě trochu otlouká, Eis už skoro vstal, ale Gottvald ho jetšě přece jen stáhne dolů a nasazuje RNC, kterým Eise úplně uspí.

Jan Gottvald, sub (RNC), 1. kolo – mistr ČR polotěžké váhy



Jakub Hlavka (PriMMAt Gym) vs. Alexandr Cverma (Pro7Sport)

Amatérské MMA, 2x5 minut, těžká váha

Cverma otvírá hodně agresivně, oba se omlacují z klinče uprostřed klece, Cverma pak ale bohužel inkasuje do rozkroku, což slibně rozjetou akci brzí. A ještě nepříjemnější to je, když se situace o zhruba dvacet vteřin později opakuje. To už Cverma potřebuje na rozdýchání podstatně víc času. Elán obou borců to ale naštěstí nezničilo a jsme okamžitě zpátky u nekompromisní holomajzny na blízko. Nakupují oba, Cverma ale vypadá o něco lépe, akce bohužel zase přerušena, tentokrát Hlavka přišel o chránič zubů. A jede se dál, řežba z klinče. Menší Cverma hlavně zvedáky, vyšší Hlavka kolena a nakonec je štastnější (a to si vzhledem k průběhu borci opravdu mohli hodit korunou) Hlavka – jedna vážně sedne a Cverma je zjevně out v postoji.

Jakub Hlavka, KO, 1. kolo – mistr ČR těžké váhy



Matúš Juráček (Pro7Sport) vs. Carlo Pedersoli (Itálie)

MMA, 3x5 minut, velterová váha

Juráček slaví první zásah zápasu přiskočeným levým hákem, o chvilku později mu ten samý úder vyjde znovu. Následuje klinč a Juráčkovi se daří podražení, takže padá do Pedersoliho guardu. Pedersoli dobře váže, Juráček se zpočátku k ničemu nedostává a raději vstává. Pravý hák, ale Pedersoli jde s porazem vzorně pod úder a boduje porazem. Juráček se drápe do postoje, Pedersoli se mu snaží prosmýknout na záda, ale je shozen. Výměna háků, Juráček ten svůj levý trefí lépe a Pedersoli podklesává. Juráček se na něj chce vrhnout, ale Pedersoli ho zkušeně vykontruje porazem, Juráček se ale zvládne probojovat do horní pozice a bere plný guard. Pedersoli naznačuje butterfly a submisi, Juráček jde do postoje a v dalších dvou výměnách Pedersoliho solidně nahulí, ten si docela pěkně zavrávorá. Pedersoli zkouší highkicky, ale jsou dost čitelné, Juráček ho pak uzemní pravačkou a Pedersoli se kácí u klece. Juráček na něj nalétne, ale Pedersoli zvládne svázat a zahrozí rychlou pákou, než schytá pár dalších zásahů. Kolo končí, pěkná akce.

Pedersoli se o pauze zjevně vzpamatoval a hned v úvodu Juráčka ohrozil ostrým highkickem. Z klinče se pak ale neprosadil a Juráček umisťuje v další výměně zvedákohák který Pedersoliho zjevně pořádně zabrzdí. Tempo pak zpomaluje, Juráček se kupodivu snaží spíše klinčovat a většinu času bojuje z ústupu. Pedersoli pak kouskuje zápas zásahem do rozkroku. Levý hák je jinak jeho nejúspějšnějím úderem, ačkoli Pedersoli místy nechápe, proč Juráček tolik ustupuje. Pedersoli s jedním neúspěšným porazem. Juráček ale ustupuje čím dál víc a Pedersolimu přenechává iniciativu. Zásahově rozhodně lepší Juráček, ale i na kontrujícího borce ustupuje až moc a nechává se často nahnat na klec.

V třetím pokračujeme tam kde jsme skončili. Pedersoli už si na tempo zápasu zvykl a neustále chodí vpřed a na Juráčka dotírá, tomu už se ale tak přesné a tvrdé zásahy nedaří a místy je na bicyklu skutečně až moc. Pravačku přitom viditelně šetří a zkouší převážně levou, takže možná nějaké zranění. Pedersoli začíná vypadat podstatně čerstvěji a publikum se snaží Juráčka hecnout. Pedersoli se mu snaží dostat na kobylku (doslova, pokus o skok na záda), ale Juráček ho přece jen nějak sklepe, což publikum asi vůbec poprvé dostává do varu. Pedersoli zkouší otočku pěstí, Juráček o něco dříve zkoušel otočku nohou. Pedersoli v závěru rozhodně čerstvější – a na otočení zápasu to nakonec stačilo, vítězí v hodně vyrovnaném fightu na body.

Juráčkův přístup se po zápase osvětluje - od druhého kola bojoval se zlomenou pravačkou, takže je vše rázem jasné.

Carlo Pedersoli, na body.



Makhmud Muradov (Monster gym) vs. Rafael Silva (Portugalsko)

MMA, 3x5 minut

Muradov zahajuje ostřelováním z obrany a několik pěkných zásahů do Silvova pohybu se mu daří. Silva pak raději volí poraz, Muradova na zemi ale udrží jen chvilku. Silva podražen k zemi, Muradov ho okopává z postoje a úplně ho nechce nechat vstát, rozhočí to ale posléze stejně postaví. Muradov další pěkné kontry a Silva podklesává po tvrdém háku. Náběh na poraz, Silva odhozen. Silva neustále chodí dopředu, Muradov krouží a kontruje, nenechává se ale zahnat zdaleka tolik co Juráček o zápas dřív. Po zachyceném lowkicku háže Muradov Silvu na zem, do guardu se mu ale nedostane a tak zase raději vstává. Zápas trochu připomíná souboj matadora s býkem, Muradov ještě velmi pěkný zásah v posledních vteřinách. První Muradov.

Silva si jde opět pro poraz. Schytá sice pár zásahů, ale nakonec Muradova na zem dovláčí, brzy je ale odhozen. Muradov ale nestihne vstát a Silva se mu vrátí do guardu. Muradov ho ale sváže a vynutí si restart. Celkově má druhé kolo podstatně pomalejší tempo, ačkoli zhruba od půlky už Muradov některé akce i začíná a neboduje čistě z ústupu.

Začátek třetího vlažnější. Silva je po chvíli odhozen na záda, Muradov ho tentokrát na zemi okopává docela slušně a takových pět šest zásahů tam určitě pošle. Silva vstává, několik výměn a je znovu hozen na záda po zachyceném lowkicku. Pár kopů, návrat do postoje. Silva se ještě zkouší kousnout a zatlačit, ale Muradov si to v poklidu hlídá. Silva si ještě jednou poleží po dalším chyceném lowkicku a máme tu konec – Muradov to zkouší zavřít naskočeným kolenem, ale trefuje jen kryt.

Makhmud Muradov, na body



Josef Král (PriMMAt Gym) vs. Jan Malach (Reinders team)

MMA, 3x5 minut, lehká váha o titul WKN

Malach zahajuje záludními frontkicky ze zadní nohy. Král po chvíli odpovídá lowkickem a Malach mu ho vrátí. Malach si chce Krále držet od těla, ten si ale připíše druhý hodně tvrdá lowkick. Padnou ještě další dva a Malachovi přestávají vycházet frontkicky. Král se vyřítí vpřed a o pletivo háže Malacha pod see. Side control pro Krále. Přesun do north south, Malach jde na kolena a vstává. Král zkouší front headlock, ale Malach stejně vstane – Král ho pak stáhne na zem ještě jednou, ale to už mu Malach vyskočí zpět prakticky okamžitě a zahrozí kolenem na hlavu. Král hodně razantní otočka pěstí,ale míjí a jen prosviští až do pletiva. Malach si s ním zkouší hrát. Lehčí pravý hák, pak levý do náběhu. Král další rozběhlý poraz, ale Malach ubrání a dokonce se mu málem dostane na záda. Výměna kolen a máme konec prvního kola. Solidní akce.

Malach si na začátek druhého pěkně oťukává a první náběh zbrzdí pěkným naskočeným kolenem. Malach dobře tančí, nepouští si Krále k tělu. Král trefuje vlastně téměř jen lowkicky. Královi se pak přece jen podaří dostat Malacha na zem a tam se rozjíždí nestandardn pokus o north south či něco podobného, což publikum dostává do varu. Oba borci zpomalují. Král hrozí háky, Malach kolenem na hlavu, Král pak ale tvrdě bere Malacha na rozkrok a zápas je pozastaven. Do konce už Malach stihne jen otočku hodně mimo a Král dva tvrdé lowkicky. Teď bude hrál vekou roli fyzička.

Malach už na tom není pohybově ideálně, lowkicky rozhodně napáchaly škodu. I tak ale občas boduje údery a zahrozí i kolenem. Král ale dál občas tvrdý lowkick a tak po minutce zaboduje razantním porazem. Zkouší pak Malacha chytit do gilotiny, ten zas hodně hrozí několika koleny. Král se dře s dalším single legem a pak už toho mají oba zjevně hodně plné kecky. Král jde do předklonu a Malach zareaguje prvním vlastním porazem. Práce z half guardu. Nic extra dramatického, ale Malach je přiměřeně aktivní. Král ale tak po minutě zabejčí a převalí se nad Malacha. Také half guard. Krátké lokty, hledání gilotiny, kolena na stehno. Diváci řvou, oba borci mají dost.

Tohle bylo hodně dobré a neodvážil bych se jasně tipovat vítěze (nějak jsem to v duchu zapomněl bodovat).

Josef Král, většinově na body (nový šampion WKN)

Malach dal do zápasu každopádně všechno - po vyhlášení výsledků se v kleci na chvíli kompletně složil a navíc si podobně jako Juráček zlomil během zápasu ruku, takže jí hned v kleci dostal do dlahy.

 

 

OFICIÁLNÍ VÝSLEDKY:

  • vítěz: Zdeněk Polívka, poražený: Aleš Petráš – TKO (GNP), 1. kolo

  • vítěz: Dennis Poborský, poražený: Jan Turek – na body

  • vítěz: Artur Mykytenko, poražený: David Kohout – na body

  • vítěz: Jakub Tichota, poražený: Martin Pršala – TKO (GNP), 1. kolo

  • vítěz: Leoš Brichta, poražený: Michal Konrád – sub (RNC), 1. kolo

  • vítěz: Veronika Rodová, poražený: Lenka Čechlovská – sub (páka), 1. kolo

  • vítěz: Marek Procházka, poražený: Pavel Šusta – na body

  • vítěz: Jan Gottvald, poražený: Jan Eis – sub (RNC), 1. kolo

  • vítěz: Jakub Hlavka, poražený: Alexandr Cverma – KO, 1. kolo

  • vítěz: Carlo Pedersoli, poražený: Matúš Juráček – na body

  • vítěz: Makhmud Muradov, poražený: Rafael Silva – na body

  • vítěz: Josef Král, poražený: Jan Malach – většinově na body

     



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+3
Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 11:14
Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - přejít na příspěvek
Tak když už to tady hoši tak rozvířili tak se taky přidám a musím říct, že někt...
 
+3
Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:18
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - přejít na příspěvek
je to tak, pokial ten karateka nepricuchne k mma. GSP, zaklad karateka a vsetci tecu z jeho...
 
+3
Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - přejít na příspěvek
Určitě si myslím, že každý boj v kleci začíná v postoji. A je otázkou jak je vede...
 

Všechny příspěvky

malylada87 - Čtenář - 13.6.2016 v 22:49
Novinka - Odpovědět
 

Tak v rozhovoru v MMAhour Fedor uvedl, že je velmi blízko podpisu s UFC. AAč nejsem jeho úplný fanoušek, tak zápas s Lesnarem nebo REEMem bych vidět chtěl. Tak jsem zvědavý, jestli to opět není jen víření šumu.

malylada87 - Čtenář - 13.6.2016 v 23:27
Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Tak další fight !!! Pole očekávání Siver jakož domácí a jeho soupeřem Sam Sicilia. Docela se to plní v pohodě duely....

Chael Perosh - Čtenář - 13.6.2016 v 23:49
Re: Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Tobě už taky někdo dává mínus snad ze zvyku ne? laughing fakt nechápu za co si ten palec schytal tak Ti to aspoň vyrovnám na nulu.

malylada87 - Čtenář - 13.6.2016 v 23:56
Re: Re: Novinka Hamburg - Odpovědět
 

No mám podezření, který kokot todělá, ale mě je to šumák :D

Chael Perosh - Čtenář - 14.6.2016 v 00:20
Re: Re: Re: Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Mě zas nade všechno miluje Kolik12345 bo jak si říká, tak Tě vítám mezi uživateli co mají svého osobního antifanouška laughing

K1-fan - Čtenář - 14.6.2016 v 08:34
Re: Re: Re: Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Ono by bolo super, keby tu bol nejaky HATELIST, kde by sme sa dali navzajom ti, co sa nemusime, a nevideli by sme si prispevky. Mne je jasne, ze aj mna by tam niekto dal. Mne nevadi, ze mam palec dole, mne skor vadia konkretne osoby, primarne detska mma legenda Kolik champion of the world, co chyta 100 kg sumce a uhory s celou top 15 ceskej mma sceny.


tradičné bojové karate

Chael Perosh - Čtenář - 14.6.2016 v 17:34
Re: Re: Re: Re: Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Takhle sem se dlouho nezasmál parádní popis Kolíkovi osobnosti laughing

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 11:15
Novinka - Odpovědět
 

Všem doporučuji stahnou dokument UFC profil bojovníka ROyce Gracie.

Neskutečný pohled od bývalého majitele UFC, jeho soupeřů na UFC 1, fighterů. Věci co se děly během fightu, postřehy. Pecka.

Onko23 - Čtenář - 14.6.2016 v 12:33
Re: Novinka - Odpovědět
 

a nie su tam aj vyjadrenia bernaku a jeho "kamosov" z BJJ? :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 13:23
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

ne to bude v druhém díle :D :D

CheesyEagle - Čtenář - 14.6.2016 v 16:21
Re: Novinka - Odpovědět
 

Na tvuj popud se asi podívám, kazdopadne Royce muj respekt nikdy nemel a ani nikdy mit nebude. V zivote jsem nevidel vetsiho "dirty fightera" a svym zapasem v Bellatoru to jen podtrhl. Hlavne ze vsichni nadavaj na Palharese, ale ten je proti nemu plysovej medvidek. 

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 16:41
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

kámo tam přesně se vyjadřuji v těch počátcích ty ala dirty ukončení. Například tam říkal, že na UFC 1 jej tipek kousl do krku když byl pod ním a on pak říkal, že když ho škrtil, tak si řekl, ještě chvíli si tě podám... :D ....to se nedá srovnávat, ve všech fightech na těch počátečnívch turnájích, kde ty pravidla ještě pevně nebyly dané, tak to od všech fighterů bylo někdy o hubu. Rozhodčí ještě nebyli tak zkušení, vždyť to byly první turnaje v okatagonu. Nedá se to s Palharezem vůbec srovnávat, dobu nyní a předtím. Nisméně můj oblíbenec to není, jen zde je i pěkně ukázáno, jak vzniklo díky němu moderní MMA díky jeho BJJ, je tam i počátek rodiny Graciů a celkově historie MMA.

Navíc ten zápas s Kenem, kopl ho do koulí, ale to měl zastavit rozhodčí a pokud tak neučinil, zápas pokračuje. Myslím, že ani Gracie nevěděl jestli ukopl koule nebo trefil spodek....

tgrk - Čtenář - 14.6.2016 v 22:48
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Tenkrat byla uplne jina pravidla, tahani za vlasy, udery do rozkraku atd bylo dovoleno. Tusim jen utoky na oci a "hackovani" ust bylo zakazano. Zadne vahovky proste masakr :)

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 16:43
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

dkonce v tom videu tahá borce za vlasy a rozhodčí to nechával. Nebo týpek byl jen pod ním a radějí odklepal, přitom to byl bývaly šampion v boxu :D. Nebo jeho první porážka se Sakubarou, zápas trval 90 minut? Neskutečný. 

adoss - Čtenář - 14.6.2016 v 18:25
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Tahani vlasu bylo povolene. Na jednom z prvnich turnaju byl zapas dvou vlasacu, jmena mi klidne pripomente, ale znami jsou, ti se gentlemensky pred zapasem dohodli, ze tahat za vlasy se teda nebudou:)

hellas - Čtenář - 15.6.2016 v 23:49
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Jenže pravidla na mač se Sakurabem si Nandrolon určil sám. Normálně měli jet kolo na 15 minut a ve finále mělo byt kol víc (ale nevim, jak časově) Ostatně s Takadem v první rundě mu (Steroidovi) stačila jedna 15.minutová runda ;)

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 12:21
Novinka - Odpovědět
 

na Nova sport 1 ve 23:30 začína šestidílný dokument UFC 200 - greatest fighters. Jsem docela zvědavý na první díl.

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 00:19
Re: Novinka - Odpovědět
 

Tak zklamání, není to dokument o UFC 200, ale na památku tohoto turnaje novináři a experti sestavili 200 nejlepších borců, kteří byli v UFC. První díl začal od 200stého fightera dolů a některé jména byly k pousmání :)

malylada87 - Čtenář - 14.6.2016 v 23:36
Novinka - Odpovědět
 

Tak zajimavý zápas na FN v Utahu. Cub Swanson půjde do akce s Kawajirim, tohle asi Swanson zvládne hravě.

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 14:34
Tipy - Odpovědět
 

Tak o víkendu nás čeká turnaj, kde mám na sázení růžové brýle :D

Hlavní zápas naprostá pecka. Troufám si tvrdit, že to Rory s přehledem zvládne. Thompson je skvěly, ale když se dívám zpětně na jeho fighty, tak jsou tam velké rezervy. OK, sundal Ellenbergera, který už byl na ústupu a Hendrickse sundal takovým způsobem, že se jednalo bezesporu o jedno z největších letošních překvapení. Nicméně Hendricks mu to svým pohybem, laxnímu zkracování vzdáleností hodně usnadnil. Rory má mnohem více zkušeností s těžkými soupeří a také stylově pohybem uplně jiný fighter, umí skvěle přizpůsobit taktiku, je mnohem více komplexnější a především výškový rozdíl a rozpětí paží má stejné. Poslední zápas ve smlouvě a jak si vydindat lepší podmínky, domácí prostředí. Když si vezmu, tak i s Lawlerem měl zápas nabodovaný pro sebe, než mu Robbie přerazil noc. Thompson boxersky není takový puncher jako Robiie a věřím, že nebude tak vyřízeny tou damage jako s Robbiem. Za kurz 2 to musím dát.

Cerrone by to měl zvládnout, Coite se nesmírně zlepšil, ale 1,57 na Cerroneho musím dát.

Další zajimavý tip na outsidera je Calderwood za 2,5 Kurz, čekám neskutečnou bitvu, kurzově mi to vůbec tak rozdílné nepříjde. Calderwood je velmi tvrdá a v postoji to vidím 50:50 a veřím větší tvrdosti Calderwood. Zápas s Morosz neberu v potaz, myslím, že došlo těsně před turnajem k úmrtí někoho blízkého, ale pak neskutečná dominance.

Další ousider, který se myslím vyplatí risknout je Jotko za kurz 3 !!! Je to nemasný neslaný borec, ale nastupuje proti frajerovi, který nevyhrál nikdy dva zápasy v řadě v UFC. Jotko má slušné kardio a zemařinu a myslím, že by mohl bezproblému soupeře uválet. Nevidím mezi nimi nějaký výkonostní rozdíl a ten kurz je přestřelený.

další outsider OˇConnel, který je za 2,5. Bosse parádně vypnul Hunu, ale nebral bych to směrodatně, neboť ten v posledních zápasech nepředvedl tvrdou bradu. OˇConnel má výdrž a je tvrdák a na tu váhu s dobrým kardiem. Podle mě v přestřelkách je větší šance, že půjde k zemi Bosse. To samý s přibývajícím časem věřím OˇConnelovi.

Z těch jistějších to vidím Mercier, Cirkunov, Soto (kurz 2,5 je taky hodně k zamyšlení), Bagautinov, ostatní si netroufám tvrdit

 

Ticket1: Bagautinov, Cirkunov, Cerrone, Mercier - kurz 4,15

Ticket2: Rory, Calderwood - kurz 5

Ticket3: OˇConnel, Jotko - kurz 6,9

Ticekt4: Bagautinov, Markos Lybarger nad 2,5 kol, Beal Soto nad 2,5 kol, Cirkunov, Cerrone, Rory, Mercier, Calderwood - kurz 39

částky nebu říkat, aby mi tu zase někdo nepsal zazobanče ......

Patriot - Redaktor - 15.6.2016 v 15:42
Re: Tipy - Odpovědět
 

Já ještě nevím jistě jak to poskládám, ale pár postřehů ti k tomu doplním už teď.

Ustřelenej kurz je podle mě i na Alveyho, vzhledem k tomu jakej má tah a čich na KO je skoro 3 fakt moc, navíc Elias není kdovíjakej zázrak. plus se dá ještě vsadit na počet kol, Alvey s jeho stylem dlouhý zápasy prostě nedělá, buď se trefí nebo do něčeho vlítne, za 1,5 se to dá s něčím prokombinovat.

Wonderboye nechci podceňovat, to už mě nějaký prachy taky stálo, ale zrovna Rory je pro něj hodně náročnej soupeř, plus ty okolnosti co jsi vyjmenoval...za ten kurz určitě Rory.

O´Connella bych asi počkal jak bude vypadat na váze, minule s Latifim mi přišel zabordelenej a taky dostal náklep, navíc když se to tak vezme, koho on v UC porazil? Stoletýho Peroshe a neznámýho Van Burrena. Za mě skoro určitě pass.

Docela bych se bál i toho Cowboye, tam jde přerostlá lehká váha proti vyshazované střední váze, Cote je sice i o něco málo kratší, ale tělesnou stavbou bude proti Donaldovi jak tank a na tvrdosti úderu to asi bude znát. Cowboy sám říká, že má problém se zásahy na spodek...podle mě vyrovnané šance, tudíž vsadím na Patricka, který má vyšší kurz a navíc zápasí doma.

Jotko souhlas, za ten kurz jasná volba (co vim tak ho porazil jen ten šerednej Švéďák), bábovky tradičně vynechávám...jak to není Ronda, Miesha, Holly nebo Cyborg, tak na ženský už zásadně nesázím, protože se to prostě vždycky vysere laughing i když jestli bude slušnej kurz na Zingano, tak asi neodolám.

No a z těch co jsi nejmenoval bych zmínil Covingtona, hodně šikovnej borec a soupeře mu dohazovali na poslední chvíli, navíc je to mladej debutant. Akorát mě trochu děsí jeho výška, 191 cm na welter je fakt hodně laughing

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 16:10
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Podle mě je pass zápas Alveyho, kurz je dobrý zvažoval jsem to, ale Theodorou je typ nezáživnýho borce se skvělým kardiem a kontrolou. NNejvíce se bojím toho scénáře, že ALveyho utahá na zemi nebo na pletivu. Navíc Theodorou snese taky hodně. Prostě když vezmu pro a proti, tak ty skills hovoří za mě pro něj. 

OˇConnel none borce, ale to samý Bosse. OˇConnel neporazil nikoho zvláštního, ale to oba borci, jsou asi na stejné výkonostní urovní. Latifi je gorila, kkdyž trefí, sundá většinu fighterů. Ale už jsem viděl aspoň OˇConnela v tříkolovém zápase a mám pojem o jeho výdři a relativně dobrém kardiu na fightery jeho úrovně. Co předvedl Bosse? Jednou kombinací sundal skleněnýho Hunu. Já myslím, že s přibývajícím časem to půjde do karet OˇConnelovi a vůbec bychse nedivil, kdyby Bosseho vypnul. Uvidíme. Já to prdnul, jelikož je Bosse přestřelený díky Hunovi.

Covington za 1,3 se prostě neoplatí. nikdy nesázím proti nováčkum. Vyjimku jsem udělal u Cirkunova, neboť borec porazil jen jednoho fightera s kladnou bilancí a je domácí.

Hele stěmi ženskými, to je jak v poslední době s favority v hlavních zápasech :D :D, nevybereš si.

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 16:15
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Přesně, Zigano proti Peni plácnu jako první zápas na ticket z 200. A hodně uvazuji o Nunes, která je dle mého někde jinde v postoji, než Tate. Uvidíme uvidíme.

Lyoto - Čtenář - 15.6.2016 v 16:41
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Nezapomeň , ze to byla i Holy.  Tate je kus ženský po váze v kleci, nebude si nic s Nunez dokazovat v postoji .

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 16:47
Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Nunez a Holm na zemi je diametrální rozdíl... ale to rozebírejme až na 200, at to tu nezasíráme :D

kanniball - Čtenář - 15.6.2016 v 19:47
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Ahoj, jak se prosim vsazi to nad 2,5 kola? Tam se tipuje 1-ano/2-ne. Nebo se taky dava jmeno viteze? Dik moc

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 21:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Prostě když zápas zkončí ve třetím kole ve druhé minutě, je to pod 2,5 kola. Když po dvou a půl minutách třetího kola, tak nad.

kanniball - Čtenář - 15.6.2016 v 22:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

:))) tomu rozumim, ale jak to vsadim na tiket. 1 znamena pod ten cas a 2 po tom case. Koukal jsem na to na telefonu ifortuna a maji tu sazku oznacenou jako zapas nad 2,5 kola a tip 1 a 2 jako se znaci vitez prvniho jmena ci druheho. Snad to popisuji spravne. Dik

kanniball - Čtenář - 15.6.2016 v 23:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Omlouvam se. Uz to vidim. Neznaci to jako 1 a 2, ale - a +. Cili predpokladam, ze - je pod 2,5 kola a + nad. Dik

K1-fan - Čtenář - 15.6.2016 v 21:00
Re: Tipy - Odpovědět
 

Ty mas ako hovoríš ružové okuliare, ja budem zasa neobjektivny. Ako karatak držím samozrejme Wonderboyovi. Vidím to každopádne inak a to tak, že tentoraz sa Stephen nadre viac, počítam výhra KO ku koncu druhého kola. Obaja kickboxeri, výhoda ST (skusenosti, timing, kopy na dištanc), Rory ma navrch čitateľný útok, je pomalší. Nevýhoda je aj to, že pomaly všetci tvrdia, že Thompsona roztrieska/psychicky tlak. Vidím to proste na Stephena, ktorý za to dostane titulak. Ako hovorím, som subjektivny, verím, že si ľudia budú hovoriť: ako mohol opäť Wonderboy zase vyhrať, však mal vyhrať Rory? A budú krútiť hlavami, no stále budú o ST pochybovať.


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 08:50
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

nemyslim, ze by si bol subjektivny, to iste som Ladovi tvrdil aj ja. Sam viem, jake zlo robi  neortodoxny pohyb karateky hocikomu inemu. Napr. aj Saffiedine je backgroundom karateka a vela kope, ale inak ako Stephen. Rory taktiez vobec nema taky pohyb, jak si Lado mysli...to je len dojem, inak je to priamociary borec. To ze nebude mat Thompson vyskovu prevahu nic neznamena, kludne ho moze Thompson frustrovat pohybom a hit´n´run stylom. Jeho kopy su priamociare, nie roundkicky jak Saffiedine, co Rory dobre zvladal. Su hodne nortodoxne, take uramawasi malokto caka a ta pata od takeho chlapa kludne zacvici s hlavou supera. Netvrdim, ze to bude jasny zapas Thompsona, ale tiez vidim jeho vyhru. A aj ked nevypada, je hodne tvrdy puncher. Ale ta zem...no, uvidime. Inak aj kvoli rozmanitosti welteru fandim Stephenovi.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 16.6.2016 v 11:29
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Onko, len tak zo zvedavosti (aj ty si bol), šak povedz mi do mailu, že aky dojem si mal. Prosim reakciu iba na mail.


tradičné bojové karate

K1-fan - Čtenář - 16.6.2016 v 11:39
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Boli casy, kedy som uramawasi kopol, vtedy som zasiahol (samozrejme uz to tak neviem), az som mal dojem, ze je to ako 11m vo futbale, da sa to iba zle kopnut, ale chytit sa to neda. Ja jednoducho nechapem, preco sa chlapci v mma uplne v nicom neinspiruju v karate, vsetci len zapas a box. Pritom prave karate techniky nikto necaka, nepozna a nasledne maju (dokym sa neopozeraju) vysoku ucinnost. Ale uz lietam, sorry, respektujem samozrejme technicku vyspelost jedinca a nie styl.


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 11:51
Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

treba proto, ze kdyz je karatak vyskakany a kope, tak pri tomto stylu je vetsina borcu pak nachylna neubranit takedown, pokud narazi na kvalitniho wreslera. To je muj nazor nebo tak mi to aspon rikalo nekolik kamaradu, co delaji MMA.

K1-fan - Čtenář - 16.6.2016 v 12:08
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

MMA som nikdy neskúsil, zápas osobitne áno (nešlo mi to), ale nie ako karate vs zápas. Neviem to posúdiť, čo však viem, osobne mi robil problém boxer, čo vedel skrátiť vzdialenosť. Ostatní boxeri (hráči, útočníci, silový, tlakovi a pod.) v pohode. V mojom okolí to bolo viacmenej pravidlo, celkovo to samozrejme platiť nemusí. Možno sa mýlim, no wrestlera by som sa bál menej ako boxera, ktorý bojuje v klinci. Technicky zvládnuť klinc je umenie. Týmto sa dostanem k pointe. Na Stephena bude platiť až súčasný šampión welteru. 


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:18
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

je to tak, pokial ten karateka nepricuchne k mma. GSP, zaklad karateka a vsetci tecu z jeho "wrestlingu", ale to vsetko ma zaklad v karate, co sam hovori. Hendricks je so zapasenim niekde inde ako Rory a ani len sa nepriblizil k tkdwnu, ani ked mal Thompsona na pletive. Alebo taka Joanna...jej tkdwn defense je brutalna. Boxer je neprijemny pre haky, pre karatistu "novinka" a zla moznost bloku mimo uhybu. Ale skor si zvykne na haky, ako boxer na kopy. Preto je aj mma zaujimave...nikto nebude ovladat vsetko suprovo a "vsetko" je dovolene - styly robia fight a to je to super.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Určitě si myslím, že každý boj v kleci začíná v postoji. A je otázkou jak je vedený boj. Já jako boxer si myslím že nejlepší predispozici pro boj v kleci mají borci z kickboxu,karate,thajského boxu protože mají komplexní boxing tak i kopy. Což třeba boxerům kopy ůplně chybí.. Všimněte si že Werdum se stal šampionem až když zlepšil postoji. Hunt klasickej kickbox, Reem, Santos, Cain který má taky kvalitní postoj a na GNP jde až v pozdejších kolech.. Jones fantastickej postojař. Proto si i myslím že Hunt vyhraje nad Lesnarem. Nebo vlastně i vyhrál nad Mirem. Pokud se střetne kvalitní postojař s dobrým gameplanem s čistým wrestlerem končí to v 85% špatně pro zemaře. Co se týká turnaje Thompson má perfektní timing, úderovou přesnost a je velmi pohyblivý (což jsou atributy karatistů) Roryho mám hodně rád je to velkej váleční s obrovským srdcem má skvelej boxing grapling u klece je fantastickej, ale je děsně statickej a pokud vyloženě to nebude tlačit na zem v postoji to bude mít pekelně těžký...

mimo - Čtenář - 16.6.2016 v 14:26
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Zápas Stephen Thompsov vs Rory MacDonald vo mne vyvoláva schizofrenika . Obaja sú moji obľúbený borci . A tipovať , kto vyhrá je naozaj ťažké .Zápas nevidím vôbec ako jednoznačnú záležitosť .Je tu zopár názorov pre jedného , zopár pre druhého .Rory má svoj štýl , je silný v stoji , s výbornm boxom , je silovo perfektne vybavený - /tie jeho suplexy ako mu vyšli na Nata Diaza boli excelentné / , má za sebou naozaj ťažké zápasy / ten s Lawlerom je už teraz legendárny / , naozaj veľa znesie ... a asi sa bude snažiť boj prenášať na zem .Naproti tomu ST mal asi najťažší zápas v MMA s Brownom , ktorý prehral , ale ukázal aj srdce bojovníka . ST nemá síce v MMA toľko skúseností , no v kickboxe vybojoval ozaj ťažké zápasy a jeho plusom by mal byť jeho nazvime to karate štýl , na ktorý veľa tradičných zápasníkov nevie nájsť zbraň - výborné načasovanie - "tajming" , pohyb , milimetrový dištanc , výborné nohy  a presnosť . Je pravda , že zaostáva v zápasníctve , no  myslím si že u ST je badateľný progres i v tomto . A k tomu tu spomenutému uramawashigeri - Stepen ho má ozaj excelentné , no čo som videl , vie ho aj Rory  , ale nemyslím si , že v tomto zápase to bude rozhodujúce .Zápas bude pravdepodobne o nejakej chybičke , ktorá rozhodne . A netrúfam si predpovedať , kto ju spraví , no tuším , že neuvidíme všetky kolá .

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:57
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

zapas asi nebude tak o chybe, ako o tom, kto komu dokaze vnutit a drzat sa svojho gameplanu a strategie. Roryho wrestling vobec nie je taky super, jak sa pri zapase s Conditom, alebo Diazom zda, pretoze ti maju vseobecne hodne slabbu tkdw defense. Naproti tomu s Lawlerom si ani neprdol. A tym uramawasi som chcel naznacit neortodoxnost utokov a hlavne...ST vyuziva priame kopy - kedy je koleno medzi kopajucim a superom a nedovoluje tak skratit vzdialenost, alebo zachytit nohu ako pri roundkickoch. Jeho yokogeri, tie fejkove "questionmark" kopy, uramawasi...vsetko hodne neprijemne veci, naco Rory nie je zvyknuty. Jeho "Zahabow" jab nebude vobec tak ucinny, ako v inych zapasoch...ale ktovie, mozno Firas nieco super ukuchtil. ;) Tesim sa na to...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 16.6.2016 v 15:31
Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Ty nie si mma, ty si ostal srdcom karatak. Súhlas s každým slovom.


tradičné bojové karate

mimo - Čtenář - 16.6.2016 v 15:49
Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

K tým kopom ešte taká maličká poznámka . Tak dobre ich zvládnuť sa nedá zo dňa na deň musí tam byť aj určitá predispozícia / poznám takých , čo cvičia , strečujú ...a nie je to tam / a začať s nimi najlepšie v mladom veku .V staršom veku už sa nedá dosiahnuť taká dokonalosť . Keď som  sa venoval aktívne karate / v 80 tych rokoch / pekné uramashi kopali len niektorí maníci / na zápase bolo k videniu max mawashi , yoko a mae geri . Teraz , ak pozerám u kamaráta / škola goju riu /na tréningu na tých drobcov / od 8 do 12 rokov /ako s ľahkosťou kopú a krásne , ticho závidím ...

K1-fan - Čtenář - 16.6.2016 v 16:52
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Tak a teraz po tvojej poslednej vete tu pár karatakom kvapla slza na monterky.


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 21:21
Novinka - Odpovědět
 

Tak neskutešná novinka celkem, Will Brooks šampion Bellatoru LW podepsal s UFC a bude niní čelit Rossu Pearsonovi, který hledal náhradu na zraněného soupeře. Tohle je parádní prospekt !!!

malylada87 - Čtenář - 15.6.2016 v 21:25
Novinka - Odpovědět
 

Jinak ve FW bude v debutovém zápase Anthony Pettis čelit Oliveirovi. Tak tady se těším na naložení Pettise....

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 07:28
Novinka pešta - Odpovědět
 

Viktor Pešta má soupeře !!!!! Překvapivě nebude zápasit v Hamburgu, což mě mrzí, ale bude na FN v Utahu. A pro mě dostal velmi těžkého soupeře Marcina Tyburu !!!! Tak snad to viktor zvládne a uválího chlapec :). Na tomto turnaji oznámeno dalších pár dobrých zápasů:

  • Court McGee vs. Dominique Steele
  • Zak Cummings vs. Santiago Ponzinibbio
  • Chris Camozzi vs. Thales Leites
Caidel - Administrátor - 16.6.2016 v 07:54
Re: Novinka pešta - Odpovědět
 

Musím říct, že z podobného mačmejkingu pro Peštu moc radost nemám. V UFC to bude čtvrtý fight, z toho 2x ruský soupeř, teď Polsko, jen jednou USA. Nejít do UFC, vypadalo by to zřejmě dost podobně. 

Žebříčkově je to rozumný fight, ale zkrátka raději bych viděl Peštu proti soupeřům, které by bez UFC mít nemohl (a to nemyslím ani tak výkonnostně, jako spíš geograficky). 

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 08:01
Re: Re: Novinka pešta - Odpovědět
 

Tak mě to nevadí, spíš mi příjde, že dostává papírově silné soupeře. Na to kolik je ted nových prospektů v HW.Snad to zvládne, spiš nechápu, proč tu dvojici nedali do Hamburgu, kde by to bylo geograficky mnohem atraktivnější. No bude to mít těžké, i když Tybura prohrál s Johnsonem a viděl to na živo, tak Johnsona jsem tehdy tipoval a ten patří mezi ty lepší HW borce. Trošku mě děsí ta Tyburova takedown defence....

Yaris - Čtenář - 16.6.2016 v 10:44
Re: Re: Re: Novinka pešta - Odpovědět
 

Teď jsem koukal na Tyburovi zápasy a mě zase přijde, že je to přijatelný soupeř pro Peštu.Co jsem viděl teď pár posledních tréninkových videí Viktora, tak se v postoji hodně zlepšil a zrychlil. A ruku na srdce, jestli nedá ani tohle, tak to prostě na delší pobyt v UFC není. 

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 11:14
Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Tak když už to tady hoši tak rozvířili tak se taky přidám a musím říct, že některé kurzy mě opravdu přilákali a doufám že si po UFC 199 spravím trošku chuť :D

Tiket1 - Thompson,Jotko

Tiket2 - Cote,Soto

Tiket3 - Cirkunov,Baugautinov,O'Connel

Tiket4 - Calderwood,Silva,Alvey

Vsadil jsem spíš vyšší částky na více tiketů a dal maximálně 3 lidi na tiket tato strategie se mi začíná vyplácet. Co se prvního tiketu týče musím úplně souhlasit s K1-fanem a Onkem. Thompson je dost neortodoxní borec má skvělej pohyb a dokáže nachytat na švestkách dost rychle. Dost zahraničních borců co typují UFC věří právě Thompsonovi. Je sice pravdou že Rory zřejmě neutrpí tolik damage jako s Robbiem, ale je tu jeden dost podstatný fakt co zmínilo hodně lidí a to je zlomenina nosu Roryho. Nos byl dost ošklivě zlomen a údajně bude Rory dost náchylný k další zlomenně nosu.I toto může hrát svoji roli ono bojovat se zlomeným nosem třeba od konce prvního kola není moc prdel..Za Thompsona mluví i čísla co se úderů týče a i přesnosti. Thompson trefí 4.79 podstatných úderů za minutu s přesností 50.55% Rory 3.96 s přesností 42%. Jotko je také aktivnější borec navíc prohrál jen jednou a ten kurz tomu zápasu opravdu nenapovídá. Jotka tipuje víc lidí a zřejmě to bude bodová záležitost. Cote se doma v kanadě bude chtít vytáhnout a taky to může být jeho poslední šance na titul v 36letech. Jak tu psal tuším Patriot Cote bude v zápase obrovský a jeho KO power bude úplně jinde než Cerroneho. Možná Je Donald menší favorit, ale kurz opět jednoznačně láká hodit to na Patricka. Cirkunov,Baugautinov netřeba rozebírat. O'Connell mě spíš zajimá co předvede zase na vážení :D tem chlap se měl živit jako komik. Každopádně je to držák a podle mě to urve. Bosse díky výhře nad TeHunou má nízky kurz a O'Connel za kurz 2 je prostě lahůdka. O'Connell navíc vystřílí o celé tři podstatné údery za minutu víc než Bosse a je taky o celých 10% přesnější. Nehledě na to že je vyšší,těžší a má lepší rozsah ruk i nohou.. Jak nevsázím na ženský tak tady udělám vyjímku a musím souhlasit s Láďem. Tohle bude vyrovnaná bitva a Calderwood není žádný ořezávátko. Je to dost tvrdá baba, která dokáže ustát bomby, naložit soupeři pěknou sodovku a urvát celý duel i na body. Bude mít sice menší výškový a dosahový deficit, ale opět co se úderů týče je daleko aktivnější a to o celé 2 údery za minutu, ale taky neskutečně přesnější. Valerie má přesnost 36% Joanne však celých 54%. Dívím se že tu nikdo nezmínil zápas Silva vs Saggo. Je to dost vyrovnanej zápas a na Silvu je hezký kurz. Silva v posledním zápase uválčil výhru nad Escuderem. Má daleko víc zkušeností a co do efektivity a počtu úderů jsou na tom oba stejně.. A nakonec věříme i Alveyovi. Alvey disponuje výškovou převahou a i lepším rozsahem nohou. Alvey je na tom lépe s aktivitou úderů 4.34 ku 3.75 a je i přesnější. Navíc jak psal Patriot má čuch na KO a já tak nějak doufám, že ho začuchá i tentokrát. :) Budu vděčnej když se k tomu někdo vyjádří pokud má na něco názor:) Jinak budu rád jestli tohle někomu pomůže :D pokud to teda někdo přečte :D Jinak Hodně štěstí všem a ať se Vám to zelená borci :) ( Lyoto už máš ten kostýmek když už jsme u toho zelenání :D?)

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:51
Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

no, ked sa to tu rozobera....tak Alveyho s tym modelom vidim trochu blede. Alvey je typ "one punch" ale Theodorou je hodne velky natlakar a navyse znesie. Je neprijemny na kleci a ma brutal kardio. Myslim, ze na aktivitu by to kludne mohol prasknut Theodorou, ked Alveymu nevyjde KO punch.
A Cirkunov...no, ja viem, ze Cutelaba je debutant a Lado to tu zhrnul....ale Misha s Nicholsonom podla mna na konci prveho slapal vodu. Ten Moldavec je hodne agresivny, drzak, mlady...a da Cirkunovovi zabrat. To je moj nazor. Ma judo background jak Cirkunov, ale rad ide do prestreliek. Cirkunov neviem preco, podla mna poziva docela slusny hype a narozdiel od inych fighterov nema tak tazkych superov...ako napr. Herrera, alebo Horcher a ini debutanti, ktorych krstia ohnom. No a ten Cowboy je tiez na povazenou...Cote sa solidne zlepsil a Cowboy sa mi zda, ze stratil kus motivacie a viac skace padakom a uziva, jak trenuje. Uvidime..


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:03
Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Onko jak to teda poskládáš ty? Myslíš že Cirkunov padne? Tak na Theodorou se nevyplatí dát ani halíř malej kurz a Alvey se trefí a prachy v čudu.. Mě Cirkunov právě přijde jako solidní borec moldavce jsem teda nevyděl, ale většinou debuty v UFC nedopadaj nějak zářně tak na to tak nějak sázím :) 

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:11
Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Ja ten zapas davat vubec nebudu, kardio nekardio, nikdo nevi jaky ho Alvey má, když každého sunda v prvník kole. Nisméně kurz na Theodoru za 1,8 mi nepříjde malej.

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:16
Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Láďo vsázím na fortuně a kurz tam je 1.33 pro úplně nepoužitelný.. Alvey se trefí

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:24
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

ty vole fakt? :D :D, na bet365 byl za 1.8 a na alveye nejak 2,9 tak to je mazec. To bych ho taky nedával no.

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:28
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

No kamaráde já dávám fortunu a upřímně v poslední době ty kurzy dost jebou.. buď tam sedí někdo kdo tomu nerozumí nebo vychcánek co to schválně dává takhle debilně.. Protože ty kurzy jsou čím dál nižší.. Na Carawaye proti Sterlingovi kurz 4 a teď to na outsidery nejde pod 3 ani hovno.. šmejdi asi změním sázkovku, ale mám to přes ulicu tak je to pro mě snadnější.. nechci přes net nějak tomu něvěřím :D

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

udělej si učet na bet365, žádny potvrzování na pobočkách a hovadiny a nejlepší kurzy. Opravdu. Registrace není složita. Fortuna se vyplatí jen na MMA akce, mimo UFC, tam to bet365 nemá. Ale v rámci UFC jednoznačně bet365

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

A jak tam můžu naposílat prachy.. Nechce se mi přes účet víš jak.. Jsem sice mladej člověk ale na tohle stará škola:D nevěřím ani sousedovi jak se jmenuje narož nějaké sázkovce..

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:12
Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

ja netipujem za velke prachy, skor pre zabavu, cize viac zapasov, male prachy....a davam vzdy "haluzne" tikety na underdogov... a isto tam bude aj Cutelaba. Pride cas, kedy Cirkunov neukonci borca v 1., ten mu da zabrat, utavi sa a Misha skonci ukonceny. Netvrdim, ze to je tento fight....ale uplne ho vidim ten zapas :D Tvoje tikety sa mi popravde pacia ozaj dost. Az na ten jeden (kde O´Connela vidim ako najpravdepodobnejsie), lebo aj ten Herrera je podla mna prospekt jak blazen, ale UFC mu nic nedaruje, bohuzial. Takze na mna nepozeraj.. Ja zo zabavy tipujem aj na "Pick´em up" co su tipy na presny vysledok za body v ufc appke. :D Zabavam sa no. Ja nemam gule davat velke prachy na 2-3 zapasy.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:25
Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Ty mě vždycky nahlodáš chlape.. Je pravdou že UFC nesleduju úplně dopodrobna takže ty borce nemám tak načtený.. Když bych ten tiket otočil a dal Cutelabu a Herreru s O'Connellem tak je to totální divočina, kterou bych si nebyl jistej.. V každým turnaji počítám že minimálně 4krát vyhraje outsider. Cote,Jotko,Calderwood,Soto - Thopmson a O'connel jsou podle mě papírově silnější bohužel kurz tomu nanapovídá. Cirkunov a Baugautinov jsou favoriti a Silva a Alvey čert ví :) Caraway,Hendo,Bisping, ti měli taky jasně prohrát..

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:29
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Právě, tady těch outsideru je variant mnoho, ale nikdy jsem nezažil večer, kdy by favorite byli nakonec v zaporu, že by bylo větší číslo na outsidery. Bagautinovi hodně věřim, musí vyhrát a taky se koukni, s jakými soupeři zápasil a s jakými prohrál. Porazil Linekere a ani Dodson a Demetrius ho neukončili, sice ho Demetrius jednoznačně porazil, ale neukončil a s Dodsem taky slušně zápasil :). 

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:32
Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

hehe, kamo, to neni ucel, uz nenapisem, len nahlas rozmyslam. Jasne, ze to je divocina...obzvlast, ked Cutelaba je debutant, navyse proti domacemu borcovi, ale mna proste Cirkunov nijak nepresvedcil. Proti Nicholsonovi bol fakt marny...keby mu nekrupla ta sanica, co ju mal po uraze, tak neviem, neviem. Utaveny uz bol slusne. Skor to beriem tak, ze mozu kludne vystrelit...Herrera je sikovny a ja verim aj na "ring rust". Co aj pri Rorym moze hrat nejaku tu rolu. Nechaj to tak uz. Ja asi mozno aj skombinujem nejak tvoj tiket za 10€ :D :D Nemam velke oci, ale tie 3 zapasy, paci sa mi to. Inak na Alveyho sa da tipnut na -2,5 za 2.75 kurz. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Onko ty seš divočák.. Sakra, ale ať to nasázíš jak chceš ať ti to vyjde!:) Přeju ti to!

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 15:19
Re: Re: Tipy na UFN 89 RedKing vs WonderBoy - Odpovědět
 

Cirkunov je tlačenej, neboť žije v Kanadě a pro UFC je to jedna z důležitých zemí, Kanada tam nyní tolik dobrých borců nemá, takže mu ze startu dávají borce, který by měl zvládnout. Cirkunov je na tu váhu obrovskej a má skvělý judo, takže nemyslím si, že to bude Moldavanova výhoda. Navíc všechny soupeře, které porazil, tak měli zápornou bilanci v MMA a s malým počtem zápasů. Jediného borce s kladnou bilancí byl poslední soupeř a to s 20:15. Takže pořád si myslím, že CIrkunov zvládl kvalitnější borce. Moldavan šel přes první kolo jen jednou v životě, takže také nevíme o jeho kardiu. Určitě ve 22 letech to bude talent, al myslím, že cirkunov je borec, který hodně ještě v budoucnu zamíchá topkou a v jeho boji jsem zatím neviděl slabinu. ALe je to polotíha, pořád to může zkončit jakkoli jako v každém zápase. Mě se ten kurz 1,5 prostě líbil. Uvidíme. TO spíš jste mě nahlodali s tím Cerronem.....

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:26
Novinka - Odpovědět
 

Tak další jméno odpadlo, v které jsem doufal v Hamburgu. Na UFC 203 si to rozdá Taisumov vs. Lentz. Velká šance pro Taisumova vklouznout do TOP15 UFC.

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 14:48
Carlos Condit - Odpovědět
 

Tak Carlos Condit utl spekulace, že pokud nedostane rematch s RObbie Lawlerem, tak ukončí kariéru. Dnes v rozhovoru uvedl, ze chce rematch NNickem Diazem a popřípadně rematch s Robbie Lawlerem, předpokladá, že zbije Tyrona :)

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 16:00
Obalky - Odpovědět
 

A uz ked sa to tu tak rozbehlo, zachytili ste, ze dnes sa maju otvarat obalky od troch ponukajucich na 100% akcii UFC a vsetky vraj okolo 4 mld.USD. Fedor. raj s UFC len vari a nikdy v UFC zapasit nebude. Taktiez vyjde vcelku zaujimavy clanok o Akhmate...5 fighterov UFC dostalo v minulosti, lebo nedavno 6 ciferne sumy od Kadyrova (Edgar,Weidman,Werdum,Khabib a tusim Jones). A dalsia vec..co hovorite na Ali act v mma?


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 16:11
Re: Obalky - Odpovědět
 

boze jen to ne :D, jinak tu budou hadky a kilometrovy komentare :D ...

Muj nazor na Ali act je hovadina a podle mě to ani neprojde. Je to jen jeden kokot a tohle neprolobuje do MMA. Navíc to v MMA narozdíl od boxu smysl nedavá. V boxu k tomu došlo kvůli čachrům a podivnostem. MMA je mlada a ty neduhy. proč to v boxu zavedli, tak se zde neprojevují.

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 16:13
Re: Obalky - Odpovědět
 

Že by výkupní cenna? Werdum je starej, Weidman zraněnej Jones je feťák. Navíc si nemyslím že by UFC vyprodávala svoje koníky kteří nesou zlatá vejce.. Proč nedostal obálku CMG? Ali act v MMA to je průser na entou - dopadlo by to jak v boxu zápasy jednou za rok a né nejlepší s nejlepší, ale vydržovanec proti tomu kdo nabídne víc.. Nechápu proč by Fertita prodával UFC

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 16:23
Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

No koluje to, že chce mít basketbalový klub v Las Vegas, tak proto. Stojí to prostě jiný kačky....nicméně tomu nevěřím ani za mák, oni jsou lidi, co bojovými sporty žijí, sami trenují ve volném čase. Navíc MMA je v rozkvětu a ve velkém boomu. Za deset let bude mít UFC hodnotu třeba 20 miliard....těd když tento sport roste, tak je to úplná hovadina. Naíc DW by se svého podílu nevzdal, je to nejlepší promotér na světě a i kdyby teoreticky odkup nastal, tak si myslím, že vlastník by ho stejně nechal dělat svou práci, jak dělá.

Caidel - Administrátor - 16.6.2016 v 16:56
Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

Vidíš to přehnaně optimisticky. 

Za 10 let může mít UFC hodnotu klidně taky nižší než teď (boom už dávno není co býval, teď stačí nějaká krizička typu Ali Act, exitus v kleci nebo něco podobného) a Dana White jako "nejlepší promotér na světě" je sakra přestřelené výrazivo. Byl každopádně výborný ve fázi budování, ve fázi v jaké je UFC teď už se ale trošku přežil.

Z čistě praktického (komerčně-tržního) hlediska je zrovna teď na prodej UFC skoro ideální doba. 

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 17:07
Re: Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

Proc prezil, me prijde, ze ma oteze pevne v rukou, turnaje jsou letos a kazdym rokem lepsi a lepsi. Nemluvim o promovani zapasu. :-), aspon teda muj nazor. Zase nalejme si sklenku cisteho vina, taky nemas moc kladny nazor na nej a na UFC. :-)

tak v tom to asi vidime kazdy jinak, to je v poradku. Ja myslim, ze MMA naopak za deset dvacet let bude v popularite, v penezich na urovni boxu. Ale tak treba az budu sedivej, tak mi to tady omlatite o hlavu a budeme koukat a zrat šerm :-D

Caidel - Administrátor - 16.6.2016 v 17:41
Re: Re: Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

Na UFC a zásluhy DW převážně kladný názor mám. To mi ale nebrání upozorňovat na věci, které mi vadí. Tak nějak mám v povaze, že v souboji člověk vs. korporace upřednostňuju lidi :) Takže když UFC někoho ojebává (což dělají každou chvíli), tak jim to nebudu promíjet jen proto, že jsou nejlepší a největší organizací.

Jinak to, že každá společnost potřebuje v různých fázích své existence odlišné vedení není nic překvapivého, učí to na každém kursu manažmentu. A DW fakt není typ na fázi udržovací nebo na vstup do velkých lig profisportů. Je to hlavně srdcař, ale má taky řadu dalších vlastnotí, které ho značně diskvalifikují. Ostatně si všimni, že je reálně už dávno upozaděn, teď už je o něm slyšet řádově míň než před pár lety. 

PS: Ne, šerm to asi nebude, sportovní šerm jsem i dělal a takový potenciál na celosvětovou popularitu tam rozhodně není :)

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 18:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

Taky fakt :) upřímně nikdy mě nepřišlo uvažovat nad Dejnou jako nad srdcařem, ale asi máš pravdu Caidele. I když jeho egocentrismus,narcismum a jeho nemilá vlastnost že by prodal i svý přirození za dolar značně převyšuje tuhle vlastnost. Dejna je pro mě spíš obchodník myslící hlavně na svůj prospěch než na fightery.. Upřímně si myslím ať bude u kormidla matchmakingu Dejna nebo kdokoliv jinej vždycky bude táhnout svět bojových sportů. Dva chlapi jen ruce jen nohy jako gladiatoři :) To prostě musí táhnout.. Pokud něco bude chtít být globální sport musí to být kontaktní, musí tam být bolest,krev,slzy,pot a nadlidskot pak tam musí přiskotačit ještě Irskej skřet CMG a musí řvát po lidech a v zádu za ním prostě musí být ten plešatej prasečí rypáček lesknoucí se v reflektoru jinak by to nebyla UFC! Já jsem spokojenej hlavně ať to funguje jako teď.. Jen by se mohli ty divize trošku hejbat třeba HW se točí teď hezky, ale předtím JDS vs Cain 3 to už bylo moc a teď k tomu spěje CMG vs ND

Nexter92 - Čtenář - 16.6.2016 v 17:43
Re: Re: Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

V tomhle možná budu za jedno s Láďou. Plešouna nemusím a některý jeho kroky a kroky UFC jsou na zabití třeba smlouva s Reebokem --> Odveta CMG vs DIAZ protlačování koníků a další. Ale UFC šlape turnaje jsou skoro co dva týdny, matchmaking taky solidní a já jako divám si docela chrochtám, že můžu vidět špici borců mlátící se mezi sebou :) oproti boxu lahoda :)

Caidel - Administrátor - 16.6.2016 v 18:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

V aspektu pravidelnosti turnajů tomu skutečně není co vytknout :)

yamay - Čtenář - 16.6.2016 v 18:41
Re: Obalky - Odpovědět
 

Zaplatene dostali za nastevu Cecenska a za "saskovanie", trochu smutne, ze si nechali platit od diktatora, peniaze im ocividne nesmrdia.

yamay - Čtenář - 16.6.2016 v 18:56
Re: Re: Obalky - Odpovědět
 

Este bol medzi nimi Frank Mir.

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 18:21
TUF 23 - Odpovědět
 

Jinak link na torrent na 9. díl TUF 23. Tak jak jsem chtěl ve finále TUF fandic Joaně a Claudii jsem moc nemusel, tak se ti u mě úplně otočilo, Cladia je strašně sympatická a Joana je na přes držku.

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 22:31
UFC na prodej - Odpovědět
 

http://www.mmafighting.com/2016/6/16/11957074/ufc-sale-reportedly-imminent-with-two-bids-in-4-1-billion-range?_ga=1.253941903.683594747.1465250471

Tak docela mám už obavu, snad DW nemlží. Protože pokud to koupíá nějací businessmani, co o tom nemají ani páru, tak bude i pro skarohlídy DW svatoušek. Všem jde především o peníze, ale jedno se DW musí nechat. On žije celý život bojovým sportem, sám ve volnu maká a často vidíme i ty emoce, které by asi v tom chybělu. Ruku na srdce, já nechci vidět, kam se to může dostat a jestli nějaky kravatak, jakožto úspěšný manager, ale který nemá páru o MMA bude rozhodovat o UFC..... 

Onko23 - Čtenář - 16.6.2016 v 22:49
Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

uprimne, ani mne sa to nepaci, ale jak zachvilu nas zaplavi cinse vino, uz zaplavila cinska elektronika, tak budu to sikmaci asi z tretiny vlastnit. Tiez som nemusel niektore veci a rozhodnutia vedenia UFC, ale asi mi viac sedi za mikrofonom na post fight tlacovke holohlavy typek v triku, ktory pozna drvivu vacsinu fighterov osobne a nema problem pouzit sproste slovo, jak upoteny ryzak v slimfit oblecku. Fuck. Vo uz... Btw. Attila po 2 minutach ryl zem tvarou :-/


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 16.6.2016 v 23:14
Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Uplne s tebou suhlasim. Ak predaju nejake % a stale budu majoritni vlastnici, tak OK, ale ak naozaj prebehne predaj celej UFC, tak to nemusi dobre dopadnut. Roganovi konci v auguste zmluva, uz sa vyjadril, ze ak by UFC zmenila majitelov, tak na 100% konci, rovnako by sa vymenili urcite aj dalsi ludia, ved kazdy novy majitel tam bude chciet svojich a kto vie aku strategiu zvoli, ked bude mat v tom 4 miliardy. Snad to nebude predaj celej UFC a vstupi len nejaky novy investor, ale to je len moje bezvyznamne zelanie.....

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 23:25
Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

No prej by to mělo být tak, že Ferittovi celý UFC prodají, DW za jeho podíl dostane 350 milionu USD a dají mu nový podíl. Ale modlím se, aby jeho funkci nechali jak je a měl stejná pravomoce. Pokud by byl ředitel stále, tak by to aspon mohlo vypdat ve stejne formě. Ale pokud tam bude leadrovat někdo jiný, tak mám docela obavu, at je DW jaky chce, tak je to mensi zlo.

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 23:31
Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Budou to Činani, tak budou tlačenky na Asii a uplně to dojebou. Když si vezmu v potaz, že ty turnaje nebyly úspšné, Čínská TUF snad nejhorší a a ani ohlas v Asie mi nepřišel bůh vi jaký, tak aby tam pro tamější publikum nedelali turnaje ala RIZIN a třeba 7 ročně. To by me važně kleplo.... když jsme u toho teoretizovaní

yamay - Čtenář - 16.6.2016 v 23:39
Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Obaja investori maju zaujem o zotrvanie DW. Cinania by veru neboli asi ta spravna volba, ale druhy potencionalny kupca WME-IMG sa mi celkom pozdava. Kraft Group, ktory je sucastou WME-IMG, vlastni NE Patriots, klub, ktory kazdy rok patri medzi favoritov na zisk titulu NFL a Robert Kraft je priatel DW, touto cestou by to mohlo ist. Su to ludia, ktori rozumeju biznisu aj sportu.

yamay - Čtenář - 16.6.2016 v 23:45
Re: Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Ak sa predaj uskutocni, bude to najväcsi sportovy obchod v historii, doteraz bol rekordny predaj Dodgers za 2 miliardy.

malylada87 - Čtenář - 16.6.2016 v 23:52
Re: Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Já mam vždy skepsi k lidem, co absolutně nemají pojem o tom daném oboru jako MMA a jdou z jiných diametrálně odlišných odvětví. Ferittovi a DW byli vždy milovníci bohjových sportu a vybudovali si to od piky a býl to i jakýsi koníček. No uvidíme, nejsem z toho vůbec nadšený...

K1-fan - Čtenář - 17.6.2016 v 09:44
Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

DW, vystudovana stredna po brutalnom narocnom studiu, kde dostavas tretinu bodov za test z dejepisu po spravnom podpise. Po ziskani titulu ochrankach v baroch, co je dobry predpoklad na treenra aerobiku. Zaklada firmu a s mozgom nezatazenym studiom, kvalifikaciou a biteraskym IQ sa stava manazerom Liddela a Ortiza, kde sa to len naucil? Nic za to, nahle sa stava prezidentom. To vie tiez. Teraz paralera so slovenskym hokejom, aby sa to dalo pochopit. Moze tam byt hoci aj kacer donald, ak sa leju peniaze do hokeja, napreduje to, ak tam peniaze nie su, nenapreduje. Plati to kazdej jednej firme na svete a bez ohladu na kravataka alebo biletara vo vedeni. DW nezije UFC, on zije biznisom a hlavne marketingom, ktory dokaze urobit herca aj z kamenozruta Schwarzeneggera. Teda kravatak alebo biletar to je uplne jedno. Ina paralera su hotely a fitnesscentra, pracky penazi. Za 200m fitka platis najom 7000 eciek, stroje su tam za 43 papierov, energie mesacne liter, zamestnanci dalsie 2 a jeden zakaznik zaplati za vstup 5 EURO. Hotely to iste, ide predaj hotelu, buduci kupec pozera na spravu auditu, hm vsetko super, cisty zisk rocne po zdaneni 15%, ideme do toho. A ake prekvapenie buduci rok? Strata 70%. Bol tam vari lepsi manazer ala Ing. Danko Sikovny? Ale no tak. A konverzia mma podla vzoru reformy boxu pred pomaly 20 rokmi. Ide o obdobu rekorytarizacie po volbach (po slovensky: vadi mi, ze ty mas a ja nie, tak ti to zoberiem, pretoze mozem), kde niekto povedal kasinovym samaritanom: nebudes tu vyskakovat, tocit brutal prachy v kasinach, mat celkom zjavny monopol, prat prachy a uzivat beztrestnost. Chces v klude dozit, predaj a my budeme kontrolovat noveho kupcu. Toto níe je kupa noveho auta za 15 EURO, kde si dvaja podaju ruku a cau. Nie som negativista. Uz som to tu pisal par mesiacov dozadu (bude zmena UFC, UFC sa prezilo, treba predavat, zmena pravidiel a pod.), vsetko vyslo a to vskutku nemam prorockeho ducha. Mnohe veci sa daju dobre odhadnut, ak su preto predpoklady. Od kuchara necakam, ze mi opravi auto, od predavaca zeleniny, ze mi urobi pred domom dlazbu, od stavbara ze mi vysvetli co je to hedzovanie uverov. Je preto normalne, ze niekto to odhadnut vie a niekto nie, tak ma nenapadajte. Ja tiez max tak ticho zavidim pri vasom tipovani, ktore viete na inom leveli, alebo mate prakticke skusenosti s mma, ktore ja nemam a nebudem mat. Nikdy vam to nespochybnujem, pretoze tomu nerozumiem. Zaverom tolko, ze este budeme radi za Rizzin.


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 17.6.2016 v 10:14
Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

k tym stavbarom, kucharom a vzdelaniu....niekedy je mozno na obtiaz, lebo sa hlada komplikacia tam, kde nie je a prosty pohlad je na mieste. Cize, nikto nikoho nevydiera, netlaci na Fertitovcov...prosty motiv je ten, ze chcu love, v NBA su uplne ine love a UFC je tazky boj (NY, Ali act, stale viac pytajuci fighteri, "odbory" a vysoke riziko straty hodnoty). Cize chce klub NBA, alebo ine... Kupec bude korporacia podla vsetkeho. A to, ze DW nema nejake "manazerske" vzdelanie a robil to takpovediac "od pocitu" nebolo podla mna na skodu. Niekedy to prepiskol, ale to sa stava vsade. Cas ukaze, kam to dospeje...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 10:20
Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

DW je uplný matlák, nic neumí, IQ nula....přece uplná pohoda, že každý z nás může vybudovat firmu za 4 miliardy. Hned volám novotnému, jestli nerozjedeme UFCTN, novou organizaci. Já v oboru nikdy nebyl, jsem mentál a taky to přece zvládnu, když to dal DW

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 10:21
Re: Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Ještě zavolám Horáčkovi, že potřebuji nějakou pumpu s kapitálem.

K1-fan - Čtenář - 17.6.2016 v 10:42
Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Onko, je prenesmierne mnozstvo ludi, ktori robia od pocitu a ako to vyzera vidis vsade okolo seba. Sef ti da ulohu, povedzme si asistent profesora matamatiky a povie, urob dokaz tejto lemy. Ty mu to odovzdas a povies, robil som to usudkovou analyzou. A letis. Si strojar, a mas simulovat vlastnosti nejakej ESD struktury, ty povies nie je problem, ale nevies ani co je λ/4, co neva, lebo to nahradis intuiciou, si marketer, ale nemas zdania, co je to 4P, ok, ty citis, ze by to malo byt takto. Panecku, pretoze to denne vidim (tento pristup), nedivim sa v akych sme srackach. Ale to je ok, ze mi neverite. Ja osobne sa neriadim intuiciou nikdy a neviem sa (a nechcem sa) pridat do rozhovoru, ktory riadia emocie. A to nie som agnostik ani nahodou pani. Chlapci predstavte si, ze je tema, oblast, ktora vas zivi povedzme 20/30 rokov a objavi sa niekto ktory vsetko spochybnuje, napada, neguje, odsudzuje, co by ste mu povedali?


tradičné bojové karate

Nexter92 - Čtenář - 17.6.2016 v 10:52
Re: Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Borci já si myslím, že je zrovna u mma jedno jakou máte školu hlavně rozumnět tomu sportu a vyznat se.. Musíte být hlavně obchodník, vyznat se v lidech a umět je a svoji značku prodat.. I kdyby to řídil někdo kdo má 10 nejlepších škol světa a nevěděl jake typ dvou bojovníků bude lidi táhnout a cpal by nám do zápasu o titul nějakou lemru tak k čemu mu je škola když mu to lidi nebudou sledovat.. Mrknětě na Jonese,CMG ty přitáhl DW udělal kolem nich hype a ať už je milujete nebo nesnášíte jako já prostě se podívate na ten fight jestli Váš oblíbenec vyhraje nebo ten ocas bude rýt držkou v zemi.. Láďo reaguješ přehnaně André pro mě nemá bůh ví jaký IQ a má svoji organizaci protože má bohatý zkušenosti s MMA a ví jak to chodí.. Důležitý je mít prachy a chtít.. Když nemáš ani jedno škola ti je k hovnu.. V tomhle sportu je dobrý dát na pocit.. Někdy přestřelíš někdy ti to vyjde.. Tady matematika nebude platit asi moc.. 

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 11:18
Re: Re: Re: Re: Re: UFC na prodej - Odpovědět
 

Kamo budeme hovořit o Andrem, až bude XFN 10. Co vím, tak nikdo na pořádání v česku turnaje, galavečera nezbohatl... ti lidi to dělají, protože tím sportem žijí a chtějí to tady pozvednout, v našich končinách je to jiný příběh. Nicméně jsem to bral s nadsázkou. DW má zkušenosti a není to jen o vzdělání, pokud se v té branži dokáže pohybovat umí v ní chodit. 

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 08:36
Novinka - Odpovědět
 

Tak dnes má Mach Muradov fight v Rusku, jako třetí hlavní zápas večera. Pak už mají fighty jen Minakov a Fedor. Velká šance, jak se ukázat. Tak doufám, že se z víkendového fightu zregeneroval a zvkládne to lépe než Atilla,který padl po dvou minutách na hubu.

Emerus - Čtenář - 17.6.2016 v 10:40
Re: Novinka - Odpovědět
 

Muradov je zranenej a nenastoupi

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 11:19
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

dík za info, byl byl to asi záhul po tří kolové bitvě z víkendu, kdy mu brazilec dost rozkopal nohu..

Emerus - Čtenář - 17.6.2016 v 11:28
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Velka skoda, protoze souhlasim, ze to mohla byt velka prilezitost

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 08:38
Novinka - Odpovědět
 

Tak Bahadurzada přišel o soupeře a nahrádníkem bude Masvidal, který se vrací po porážce okamžitě do ringu. V tomto fightu mu hodně věřím.

Ještě to není definitivní, ale zajimavý match nás čeká v Brazilii. Rozjetý Trinaldo si to rozdá s Felderem.

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 09:06
Novinka Hamburg - Odpovědět
 

Tak Hamburg bude pecka a jsem rád, že jsem ten lupen koupil !!!!!!!! 

Gustafsson vs. Blachowicz

Picket vs. Briones

Karta zatím bombovní a letos ty Evropské turnaje nemají chybu.

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 13:25
UFC Hamburg - Odpovědět
 

Tak Hamburg se pomalu plní, domací HW Danho se potká s novým prospektem Christianem Colombem. Zajimavostí je, že jej Pešta porazil a bylo to ve Švedsku, díky tomu fightu to byl odrazový mustek v kariéře, díky kterému začal trénovat ve Švédsku a spolupracovat s tamním managerem, který jej dostal do UFC.

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 13:28
Re: UFC Hamburg - Odpovědět
 

sorry to jsem se spletl, to byl jiný soupeř Ali Mohamad... Nicméně jej Viktor porazil :D

malylada87 - Čtenář - 17.6.2016 v 23:49
.. - Odpovědět
 

Patriote? Tak OˇConnel vypadal na váze o proti minule hodně dobře :), docela te sazce věřím.

Jinak OˇConnel a Alvey jsou na vaze nejlepší sympataci. Jako paruka ala Theodorou nebo bublifuk :D :D :D

Patriot - Redaktor - 18.6.2016 v 10:29
Re: .. - Odpovědět
 

Ale jo, bylo to lepší, i když "vypadat hodně dobře" si teda představuju dost jinak, plus se mi fakt nelíbí ta jeho kérka na hrudi laughing ale bublifuk mě zlomil, pár drobnejch jsem na něj taky hodil. tolik outsiderů jsem na tiketech snad ještě neměl, pro prdel jsem to zkusil vyzobat a sprsknout za pár kaček i na jednotlivej lupen. Vyplivlo mi to kurz 36,7, takže to zcela určitě klapne laughing