přihlásit trvale
Nová registrace
Vémola v dramatickém zápase uškrtil Knížete do bezvědomí!

Vémola v dramatickém zápase uškrtil Knížete do bezvědomí!

přečteno: 122080×
11.11.2013 v 00:01 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 179×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Epický souboj dvou velkých osobností české MMA scény má svého vítěze. V souboji o krále střední váhy v Česku se na akci MMAA Aréna 2 v kongresovém sálu pražského Top Hotelu utkali Karlos "Terminátor" Vémola a Petr "Monster" Kníže. Už při jejich nástupu do oktagonu se dalo napětí v sále krájet. Oba zápasníci se dočkali ovace ve stoji od svých fanouškovských táborů. V souboji sympatií jednoznačně zvítězil Kníže, který měl podporu většiny fanoušků a dočkal se ohlušujícího přivítání. V oktagonu se ale odehrál jiný příběh. Po státní hymně se uprostřed sálu rozběhla bitva vypsaná na pět kol. A začala ve velkém tempu.

Vémola vzal ihned Knížete na zem, při strhu si nicméně naběhl na slušný zvedák, který ale nepřistál přímo. Zpočátku to vypadalo na rychlý proces českého Terminátora, ale nepodajný Kníže vzdoroval dobrou obranou na zemi a neustále se vykrucoval, když navíc v závěru kola dostal Vémolu pod sebe, drama bylo na světě.

Druhé kolo pokračovalo ve velkém tempu, Vémola si naběhl kopem na strh a Kníže jej vzal na zem. Dlouho jej ale pod sebou neudržel a pozice se opět měnily. Vémola byl po většinu druhého kola na vrchu, ale nedokázal si vytvořit větší převahu. S postupem času začal působit unaveným dojmem. Kníže se navíc snažil neustále odpovídat. Po konci kola se ale přeci jen ukázalo, že Vémolova snaha přinesla svůj efekt. Kníže se poměrně otřeseným pohledem a nejistým krokem vrátil do svého rohu.

Bouřlivé drama pokračovalo dál. Rozhodujícím okamžikem zápasu bylo to, zdali Vémola dokáže znovu dostat Monstera na zem, protože v postoji se s ním očividně měřit nechtěl. A podařilo se. Kníže sice nebyl daleko od armbaru, ale zpocená těla zápasníků hrály do karet Vémolovi, který se rychle vyvlékl. Následoval tuhý poziční boj, který nakonec Vémola vyhrál a dostal Knížete pod sebe a začal jej škrtit. André Reinders před zápasem prohlásil, že Kníže se raději nechá zabít, než aby zápas vzdal. A to se částečně potvrdilo. Zápas musel ukončit rozhodčí, jelikož Kníže na chvíli upadl do bezvědomí.

Vémola pod vlivem emocí posměšně gestikuloval směrem k publiku, ať se ztiší, jelikož jeho soupeř spí. Po zápase se ještě každý ujal mikrofonu. Kníže se omluvil fanouškům za to, že to nevyšlo a rád by odvetu. S tím Vémola nesouhlasil a odmítl Knížeti podat ruku se slovy: "Jestliže mi nechtěl podat ruku před zápasem, tak já mu jí nechci podat teď po zápase." Vémola potvrdil pozici české jedničky MMA a ztvrdil jí ziskem titulu. Další zápas jej čeká znovu v ČR a to 7. prosince na GCF 26, kde se utká s Tomášem Kuželou.

K dalším zápasům

V těžké váze se utkal český obr a bývalý kulturista Milan Jenšík s maďarskou jedničkou Jani Istvanem. O hlavu menší Istvan se českého obra nezalekl, navíc se mu povedl strh a vzal Jenšíka na zem, kde jej po poměrně krátkém snažení donutil odklepat po škrcení. V mezinárodním utkání ve střední váze se utkal Livio Victoriano původem z Angoly s Uzbekem dlouhodobě žijícím v ČR Makhmudem Muradovem. Muradov zahájil lépe a v postoji měl navrch, navíc Victoriana poslal k zemi, kam jej následoval sérií úderů. Victoriano ale chytil útočího soupeře do pevného trianglu a donutil jej odklepat ještě v 1. kole.

Další zápas střední váhy proti sobě svedl Francisca Silvu a Standu Futeru. O hlavu menší Silva měl jednoznačně navrch v postoji, kde rozjížděl série divokých háků a několikrát vyššího Futeru trefil. Ten prokázal, že nějakou tu ránu opravdu snese. Futera se pokusil zpacifikovat rychlého Silvu a eliminovat jeho výpady. Nejdříve natlačil Silvu na klec, kde byl původem brazilský zápasník až překvapivě pasivní. Když se navíc zápasu přesunul na zem, ukázalo se kudy povede cesta k vítězství domácího zápasníka. Futera po zbytek kola kontroloval Silvu na zemi. Stejný scénář přinesla i další dvě kola. V úvodním stand-upu hrozil především Silva, jakmile se ale zápas přesunul na zem a vždy k tomu došlo poměrně krátce po zahájení kola, tak měl navrch Futera, který bodoval údery a lokty a Silvu ze země už nepustil až do závěrečného gongu. Nakonec zaslouženě vyhrál na body.

Zápas mezi Alešem Ježíškem a Michalem Vostrým proběhl v tzv. catchweight ve váze do 73 kg. Zápas byl ukončen záhy po začátku, když Ježíšek po škrcení slavil výhru submission v 1. kole. V zápase mezi Erikem Češkou a Adamem Šindelářem se radoval z vítězství Šinedelář, který ukončil zápas submission po armbaru ve 3. kole. Další rychlý zápas ve střední váze mezi s sebou svedli Petr Neplech a Tomáš Peleška. Neplech v jedném z úvodních výměn sestřelil Pelešku na zem, kam jej následoval se sérií úderů a během chvíle bylo po zápase. Neplech slavil při debutu ve střední váze výhru TKO v 1. kole. Úvodní zápas ve featherové váze mezi Martinem Fexou a Ondrou Moravcem by jistě snesl titul "zápas večera". Obrovská bitva plná oboustranných zvratů byla napínavou podívanou až do posledních vteřin. Moravec byl několikrát blízko knokautu po kopu z otočky, ale Fexa ukázal obrovské srdce. A nejen že bojoval dál, dokonce si v závěru druhého kola vytvořil převahu a Moravec zažíval horké chvíli u klece oktagonu. Nakonec se rozhodovalo až na body, kdy nebylo pochyb o tom, že Moravec byl přeci jen celkově lepší a zaslouženě vyhrál 3-0. Fotografie z MMAA Arény 2 od našeho fotografa Filipa Škeříka najdete na našich stránkách na Facebooku tady.


MMAA Aréna 2 - výsledkový servis

  • Karlos Vémola porazil Petra Knížete submission (škrcení), 3. kolo

  • Jani Ištván porazil Milana Jenšíka submission (rear-naked-choke), 1. kolo

  • Livio Victoriano porazil Makhmuda Muradova submission (triangl choke) v 1. kole

  • Aleš Ježíšek porazil porazil Michala Vostrého submission (triangl choke), 1. kolo

  • Stanislav Futera porazil Francisca Silvu 3-0 na body

  • Adam Šindelář porazil Erika Češku submission (armbar), 3. kolo

  • Petr Neplech porazil Tomáše Pelešku TKO (údery) v 1. kole

  • Ondřej Moravec porazil Martina Fexu 3-0 na body



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+8
fak.gesho - Čtenář - 14.11.2013 v 14:38
Re: Re: Re: Re: Re: ... - přejít na příspěvek
Nejenom to, myslim, ze generalizace tohohle typu nepatri do zadne slusne spolecnosti. Keci...
 
+4
MB - Čtenář - 11.11.2013 v 13:18
Re: Re: Re: ... - přejít na příspěvek
Khalidov by ho rozsekal v první minutě prvního kola... možná už i na vážení. Nezapo...
 
+3
Soliterus - Čtenář - 11.11.2013 v 09:24
:) - přejít na příspěvek
Zasloužené vítěztví pro Karla. Senzace se nekonala. Petr měl jen pár světlejších c...
 

Všechny příspěvky

fak.gesho - Čtenář - 11.11.2013 v 00:45
... - Odpovědět
 

skoda, ze jsem nemohl, ale zmohla me angina a musim zitra do prace ):

kazdopadne jsem rad, ze se nepotvrdily zdejsi komenty o ukonceni do pul minuty a ze to byl pomerne vyrovnany a koukatelny duel

jinak, sice to byl docela vyhecovany zapas, ale timto u me vemola jeste trochu vice klesnul. podavani rukou bych jeste pochopil, ale posmivat se nekomu kdo je v bezvedomi je proste hloupost, at je zapas vyhecovany jakkoli. to delaji jen primitivove...

pavel 2 - Čtenář - 11.11.2013 v 01:50
Re: ... - Odpovědět
 

vyrovnany to nebylo koukni se na video az bude,jeden utocil druhejse jen branil,navic rekl ze to bude 3kolo,takze jednoznacny,a jeste se v rozhovoru pro sport vymlouva,ze mel malo casu na pripravu a ze nebyl tak dobrej vemola,myslim ze to monstr neunesl.

The Bull - Čtenář - 11.11.2013 v 14:39
Re: ... - Odpovědět
 

Není to žádný posmívání Knížeti, je to gesto co dělají fighteři, když se jim někoho podaří uspat, tak ironicky naznačí publiku aby bylo ticho, protože soupeř právě usnul, velmi často to jde vidět v UFC.

Mico - Čtenář - 11.11.2013 v 01:03
Karlos vs Monster - Odpovědět
 

http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni/184486/monstrum-ho-vyzvalo-pres-net-poslu-te-do-duchodu-vzkazuje-vemola.html

 

v tomhle videu Karlos rika, ze ho necha do pulky 3. kola, aby si to alespon trochu uzil...

Rek - Čtenář - 11.11.2013 v 02:02
... - Odpovědět
 

tak myslím, že se od Vémoly čekal trochu rychlejší finiš. A podle toho, jak byl vyšťavenej to podle mě nebyl tak úplně plán se tam s tim lopotit tři kola, i když jako vítěz teď může říkat co chce. Vyrovnaný to nebylo, ale Vémola žádnou extra dominanci nepředvedl, kontroloval z vrchu, až až do toho třetího kola toho nijak extra nevyužil. Na to že bojoval proti "důchodci - invalidovi" jak říká.

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:38
Re: ... - Odpovědět
 

Ale Vémola jasně řekl, že si s ním pohraje a ukončí to v polovině třetího kola...což udělal. To jestli to fakt tak chtěl těžko říct, ale každopádně si s ním hrál každou vteřinu zápasu

Blackynkak - Čtenář - 11.11.2013 v 08:01
Bezpečně. - Odpovědět
 

Jak Kája říkal , tak i udělal. Dinosauří legenda usnula na věčné časy a nic s tím neuděláte příznivci pana Knížete:D  Už se těším na milion kdyby a proč od toho dinosaura. Myslím že se posmíval někdo jinej a Kája mu to jen vrátil, takže primitiva hledáš na opačné straně Fak.gesho. Pic.

 

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 08:13
Magor - Odpovědět
 

Stejne jak knize, tak jeho provedeni fanoušci ted budou po zapase  mlet sracky, jak to vlastne snad bylo vyrovnaný. Vždyť ten kaspar hned po zapase zacal říkat, jak mel málo času na přípravu. Měli asi oba stejne ne? Ten jeho trapnej nástup, no to byla komedie. Prijde tam s nejakou sekyrkou, mává s ni před kleci jak nesvepravnej, pak si mysli ze kdyz misto podání rukavic, prasti vsi silou do těch Karlovejch, tak se z toho asi někdo posere. Choval se jak normální kaspar a kriminálník před tím zápasem. Dost možna, kdyby nenacvicoval ten trapnej nástup, tak mel vic času na tu přípravu. A krom toho ze dokazal chvilku vzdorovat, tak nepredvedl vubec nic. Konec tzv legendy konecne. Nevěděl jsem poradne co ten knize je zač, ted vím, ze je to normální buran!!!! Komediant a výmluvka prvni třídy.

Blackynkak - Čtenář - 11.11.2013 v 08:22
Re: Magor - Odpovědět
 

Tak ono daleko od pravdy nejsi, v krimu byl a ne jednou , tudíž asi tak kde se bere ta primitivnost.

Clay - Čtenář - 11.11.2013 v 13:43
Re: Magor - Odpovědět
 

Velice dobře napsáno. Karlos nebyl ten, co Knížete vyzval, ale naopak.. to už je pak na něm, že není na zápas dostatečně připravenej (i když evidentně byl) a pak se musí vymlouvat. Kníže se mi včera zprotivil neskutečnym způsobem a těžko říct, jestli to měl zapotřebí, protože očividně nejsem jedinej, kdo si jeho primitivního až směšnýho chování všimnul.. škoda no.. možná proto to u nás s MMA vypadá tak, jak vypadá.

tarzan - Čtenář - 11.11.2013 v 16:26
Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Spíš si myslím, že šlo o show. Stejně jako to bývá v boxu. Co jsem měl možnost poznat Monstra, tak se mi určitě nejevil jako křupan, buran apod...

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:40
Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Možná se tak nejevil, ale je...

- - 11.11.2013 v 15:25
Re: Magor - Odpovědět
 

A víš co si ty?Ty zajujatý mentále?Napiš mi, já ti to hned řeknu.A zkus ještě někde vyblit že diskutuješ slušně!!

- - 11.11.2013 v 15:26
Re: Magor - Odpovědět
 

toe pro radek4445

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 16:39
Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Hele ty gumo. Pokud vím, řekl jsem ti, ze jestli si chces něco vyrikat, tak jsem ti napsal přesně kde a kdy si me mel najít. Říkal si něco o prokopnutym ksichtu a kdyz si přesně věděl kde budu, tak si hrál mrtvyho brouka. Kde si byl ty posero. Takze dal soupej nohama a drz tlamu.

- - 11.11.2013 v 16:50
Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

:)Zavři tlamu ty mantáku voe ty buď rád že jsem tam nebyl.Co bys chtěl dělat řekneš mi??Osle, vzpamatuj se!!

- - 11.11.2013 v 17:00
Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

A mluv k věci ty mrdko, nejsi zaujatý??Nelížete se s karlosem nahodou?co?:))ty kašpare

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 17:23
Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Mel jsi šanci, tak zavři tlamu... Ted uz me nezajimas! Uz ses tímhle gestem provaril. A nadávat tady dvanactiletymu hosickoj nebudu. 

- - 11.11.2013 v 18:07
Re: Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Jakou šanci tyx osle,?pro mě toe ztráta času, poslouchej, mě je jedno co tě zajímá nebo nezajímá, já ti jenom říkám že si hovno a lížeš vemolovy kávovar.je ti to jasné?

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 19:29
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Chrisi Lebene:Doporucuji skotske striky a kdyby to nahodou nepomohlo tak klecove luzko!V kleci budes jako doma podle tvych reci!

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:42
Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Hele Lebene...já jsem měl taky s Radkem problémy a pak jsme si to vyříkali po telefonu :) Teda zatím jsme se neviděli...to je fakt.... to mu asi pak taky prokopnu "xicht" .... si dělám prdel Radku :)

- - 11.11.2013 v 22:14
Re: Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

torque: Já tobě zas doporučuju nesrat se do věcí do kterých ti nic není

perfecto: pro mě je to prizdisráč, který je nejchytřejší a nikdy nepřizná svou chybu viz:hari,overeem, atd....Takže nemám potřebu si sním nic vyríkavat je to zbytecne.On se ani neumi bavit k veci furt tancuje okolo jak sračka nechutná špinavá

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 22:40
Re: Re: Re: Re: Re: Magor - Odpovědět
 

Prokopem si rypaky navzajem:)

Raketa461 - Čtenář - 12.11.2013 v 00:07
Re: Magor - Odpovědět
 

Monster mel nahodou dobrej nastup byla to show a cele mma je show. Nevim jestli jsi byl nekdy na UFC a zazil jake to je? Ja na UFC byl dvakrat a zapas petra s karlem se tomu i diky nastupu petra alespon trochu podobal. A pokud tady nekdo tvrdi neco o inteligenci nekoho koho nezna tak mi to pripomina porekadlo : Podle sebe soudim tebe. Jinak ke kerlosovi, uznavam ho za to ze se do UFC dokazal dostat

klema - Čtenář - 11.11.2013 v 08:48
:-) - Odpovědět
 

nějaké video není?

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 08:51
Re: :-) - Odpovědět
 

Během dne na isport....

hp - Čtenář - 11.11.2013 v 08:54
... - Odpovědět
 

Tak jsem se koukal i zezaznamu a není co řešit VEMOLA jasný vítěztví,soupeře k ničemu nepustil i když se někdy zdálo že KNÍŽE se kněčemu dostane tak VEMOLA to nenechal dopustit a zase ho měl tam kde chtěl....a k tomu nesportovnímu chováni od VEMOLI zase bych to nehrotil nemaj se radi není co rešit,KNÍŽE tam taky před zapasem předváděl věci který se nedělaj,jedíný čemu jsem se teda zasmál jak říkal KNÍŽE o ty krátky přípravě,at si uvědomí že VEMOLA schazoval 20kg a tím i dost riskoval,proto vypadal ve druhým kole že mu odchazejí síli a docela mě sklamali lidi jak při nástupu na VEMOLU pískali to si myslím že si nezaslouží nikdo znich.....

Goodridge - Čtenář - 11.11.2013 v 09:28
Re: ... - Odpovědět
 

Tak na pískání je třeba si zvyknout. Dělají to ti nejstupidnější křupani s podprůměrnou inteligencí, kteří nemají ve sportu ani jako diváci co dělat a kterých mezi náma je většina. Co je to za zkurvený typ fanouška dolézt někam a pískat po sportovcích...Přelomit ksicht každému takto vyjebanému šupákovi, co pískal. Ať táhnou doprdele takoví burani bez respektu co se neumí chovat.

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 09:54
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Souhlas, ale monstrovi fans hold představuji tu většinu.  Kdyz se chova jako buran on, co jinyho čekat od jeho fanoušků.

jirka - Čtenář - 11.11.2013 v 09:41
Re: ... - Odpovědět
 

kde je záznam? Smile

Ondatra9 - Čtenář - 11.11.2013 v 08:55
Karel - Odpovědět
 

Fandil jsem Karlovi a fandit budu, co mě překvapilo, že to došlo až do třetího kola, ikdyž o tom Karel mluvil, tak si myslim, že to chtěný nebylo:) Co se týče Petra Knížete, tak jsem mu přál tenhle zápas a jak někde říkal, že to bere jako zadostiučinění, tak si takovejhle zápas zasloužil a podle všeho to byl parádní večer. Komentovat to škorpění před a po zápase nebudu, protože o tom vim hovno, ale je to dobrý pro fanoušky a konečně jsem měl pocit, že tento sport, v této republice taky existuje. Tak teď vybouchat zbytek, dvakrát obhájit v Anglii a zpátky do UFC. Jen mi pořád příjde, že Karel v obraně moc pokroku neudělal, kdyžtak mě opravte, ale pokud se má opravdu vrátit do nejvyšších pater, tak by si neměl nabýhat při strhu jak na údery, tak hlavně na ty páky na vyšší úrovni to bude znamenat hned konec.

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 09:08
Re: Karel - Odpovědět
 

Zlepšil nezlepsil, na Knížáka to stačilo. Karel na zemi furt pracuje, vždyť každy kolo mel několik pokusu na ukončení. Přišlo mi to ze to šlo ze škrcení do škrcení, prask na zem. Od Karla strašně aktivní. Atmosféra byla úžasná, na finální zapas, jsem si nepřipadal ze jsem vubec v CR. Dva tábory fanoušků, i kdyz 70-80% mel monster, tak to byla bomba. Knize zkratka vydržel jen o něco dyl, nez jsme si mysleli , ale v tom zapase neni vubec o čem. Adios Knize. A to ze chudák tam usne, a pak ma plnou hubu kecu, jak Karel nebojoval moc dobre jak předpokládal, tak to je k smíchu. Kdyz to předpokládal, proc nevyhrál. A ze vydržel do třetího kola, tak je tak hloupej ze je schopen z toho udelat největší úspěch svého zivota.. A monstrovi fanoušci? No spis vypadali jak fašistickej pochod v trickach ve velikosti S, hlavne aby to co nejvíc pnulo:)))

Ondatra9 - Čtenář - 11.11.2013 v 09:24
Re: Re: Karel - Odpovědět
 

Bohužel jsem tam nebyl, což mě neskutečně sere, zápas jsem ještě neviděl a čekám, kdy ho daj na isport, jen jsem sledoval online reportáž a s toho mi přišlo, že tam měl i Kniže možnost dát Karla do páky, ale co tu zatim píšou lidi, tak s toho to zase vypadá, že to bylo jednoznačný. Za Karla jsem rád, přišlo mi, že byl postavenej do role toho špatnýho, ale hlavně jsem rád, že se to uskutečnilo.

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:48
Re: Re: Karel - Odpovědět
 

Práce na zemi není prostě Karlosovo silná stránka...bohužel a v UFC by se to velice hodilo. Nicméně to, že vyhrál na s tímhle jelitem technikou, tak je pro mě super....

Ale mohl ho předtím rozbít víc...

Herold666 - Čtenář - 12.11.2013 v 08:19
Re: Re: Re: Karel - Odpovědět
 

njn neni to jeho silna stranka,ale na druhou stranu ja znam tolik lidi (vcetne jednoho polskeho brownbelta,byvaleho kulturistu) co ho nedokazali upacit ani uskrtit,ze by se dalo rict...ano neni to jeho silna stranka,ale neni to co se tyce defense ani slabina...myslim,ze se to povedlo ukoncit akorat carmontovi...

Soliterus - Čtenář - 11.11.2013 v 09:24
:) - Odpovědět
 

Zasloužené vítěztví pro Karla. Senzace se nekonala. Petr měl jen pár světlejších chvilek. To že si občas do sebe soupeři utřou hubu je normální. Fanoušci? Za mě trochu trapárna bez respektu. Keci že je Karel negramot, nebo Petr kašpar či dinosaur? Kdyby došlo na lámání chleba, za svoje slova tady se spousta lidí rázem nepostaví. To je ale vlastně dnes taky normální, bohužel. Za to respekt pro oba borce. Karel to vzal jako chlap a do zápasu, kde neměl co získat nastoupil. Petr se zase nebál potahat s někým, kdo jede trochu jinej level. Na naše poměry povedenej večer. Jen tak dál :)

Pedro - Čtenář - 11.11.2013 v 09:26
. - Odpovědět
 

Event jsem neviděl, ale jestli je pravda co se tu píše, příjde mi divný pískat na jedinýho českýho zápasníka, který kdy zápasil v UFC...jinde by si toho vážili...je to divný Frown

Ríša Pepica - Čtenář - 11.11.2013 v 09:45
.. - Odpovědět
 

Jeden záznam horší kvality je na youtube. KV měl celý zápas navrch, o tom není pochyb (převahu musel uznat každý) a nakonec ji i potvrdil zakončením ve třetím kole. Pozadí zápasu, kdo na koho slovně útočil, přesně neznám, chlapi byli proti sobě fakt dost nahecovaní. Ale probrat se z bezvědomí a pak mluvit o krátkém čase na přípravu a odvetě, to už působí až groteskně. Mimochodem, jak už někdo zmínil, chování některých fanoušků katastrofální.

Goblimg - Čtenář - 11.11.2013 v 10:56
večer... - Odpovědět
 

Bohužel celej večer byl docela zklamání. Organizátoři to dost tvrdě nezvládli. Zápasy nestály za moc (kromě Karlose a Knížete). To nemluvím o komentátorech. :( Ach jo. Doufám, že GCF to vezme do rukou jako vždy a to profesionálně. Tohle byl fakt výsměch všemu.

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 11:44
Vemola vs Knize - Odpovědět
 

Tak je za nama asi nejvetsi zapas na ceske pude.Nebudu hodnotit trash talking,amaterismus MMAA,myslim si ze tenhle event splnil svuj ucel a to je popularizace MMA v cesku.Doby garazovych valek jsou v nenavratnu,dnes je to plnohodnotny sport a vyhral ten kdo byl lepsi.Karlos timhle zapasem udelal pro ceske MMA 100x vic nez dosud neporazeny Knize za 20 let,tot muj nazor.

MB - Čtenář - 11.11.2013 v 12:31
... - Odpovědět
 

Nevíte někdo, jestli Karlos není romského původu? Nemyslím to nijak špatně, jen se ptám.

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 12:46
Re: ... - Odpovědět
 

Romského původu? A ty jsi klasicky z opice asi. No nic, to je zas plácnutí do hovna.

Goblimg - Čtenář - 11.11.2013 v 12:49
Re: Re: ... - Odpovědět
 

:D:D Karlos byl super. Doufám, že až to tu všecko rozseká, že zkusí i něco v Polsku na KSW. Khalidov by byl zajímavá výzva.

MB - Čtenář - 11.11.2013 v 13:18
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Khalidov by ho rozsekal v první minutě prvního kola... možná už i na vážení. Nezapomínej, že Khalidov je pravidelně umisťován do žebříčků top 10 MW, jako jeden z mála mimo UFC.

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 13:27
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Asi jako prognózy před zápasem s knížetem . Jsi nejspíš jasnovidec bez angažmá.

tarzan - Čtenář - 11.11.2013 v 16:21
Re: ... - Odpovědět
 

Romského původu :-D spíš by mě zajímalo, co má Karlos s tím okem. Víte to někdo?

shiva - Čtenář - 12.11.2013 v 11:42
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Co by s nim měl normálně šilhá.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 13:29
. - Odpovědět
 

Gratulace Karlosovi. Jinak co tady slyším to chování fanoušků to jen odráží úroveň tohoto sportu u nás naprostý primitivismus. Místo aby byli rádi, že do ČR přijel jediný čech co kdy byl v UFC a ukázali kousek úcty tak ještě pískají ubohost opravdu.


Ivan Buchinger fan club.

Zdenek - Čtenář - 11.11.2013 v 17:17
Re: . - Odpovědět
 

...přečetl jsem všechno a přemýšlel jestli reagovat. Díky, že jsi to udělal za mě.

Tak jako u všeho ostatního v ČR, ještě bude hodně dlouho trvat, než se tady něco změní.

Počítám tak dvě generace.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 18:04
Re: Re: . - Odpovědět
 

Ano bohužel je to smutná pravda.


Ivan Buchinger fan club.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 13:36
. - Odpovědět
 

Jo a jen tak mimochodem jsem si všiml, že už nějakou dobu nikdo neposílá výsledky z našich turnajů na sherdog což je docela průser podle mě, protože tím pádem jsou ty zápasy neoficiální.. Tak doufám, že tam tenhle turnaj bude.


Ivan Buchinger fan club.

Goblimg - Čtenář - 11.11.2013 v 13:44
Re: . - Odpovědět
 

Určitě ano. Jinak by do toho Karlos nešel. Jinak Kníže měl ofiko statistiku 21:0. Resp. takto ho tam prezentovali. :)

Clay - Čtenář - 11.11.2013 v 14:15
Re: . - Odpovědět
 

Nikdo o tom turnaji na Sherdogu nebo Tapology absolutně nevěděl. Všechno moc narychlo a zmatečný, bohužel.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 14:52
Re: Re: . - Odpovědět
 

No já myslím, že pořadatelé výsledky na sherdog dodatečně pošlou, Ale co mě docela šokuje je to že GCF už na tohle asi rok pěkně kašle.


Ivan Buchinger fan club.

Caidel - Administrátor - 11.11.2013 v 15:41
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Jo, to mě taky pěkně sere (nehledě na to, že mi to místy dost komplikuje práci).

Goblimg - Čtenář - 11.11.2013 v 16:56
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

A jak to tedy bude? Na sherdog se to dostane, ne? Akorát s nějakou časovou odezvou.

Caidel - Administrátor - 11.11.2013 v 17:04
Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

MMAA tyhle výsledky počítám nahlásí. Jen GCF to poslední dobou nedělá. Což je docela problém.

Mico - Čtenář - 11.11.2013 v 13:46
Vémola - Odpovědět
 

Ono se tu mluví o propagaci MMA v CR, ale co by asi tak prineslo vitezstvi nekoho, kdo byl X krat v kriminale? At uz je to s nim jak chce, s respektem ke vsemu, co dela jako trener apod., tak neni urcite vhodny kandidat na nejaky predobraz šampiona. Akorat by si media smlsla a propagace MMA v CR by se obratila v horší. Takže za mně spokojenost s výsledkem.

 Ty lidi, kteří tam vyvolávali Knížete... No comment, nic o tom neví, slyšeli někde nějaký tlachy, kdo řekl co, případně jim něco nakukali jejich radikální vyholení nepříliš inteligencí obdaření kamarádi, protože víme, kolem jakých lidí se ta subkultura MMA tady v CR točí (btw, taky jsem holohlavej, ale to je jen vizáž).

aceman - Čtenář - 11.11.2013 v 14:02
Karlos - Odpovědět
 

Paradni zapas,

Karlos ukazal, ze je nase mma jednicka, ja mu moc dekuji za propagaci mma v cr a popreju mnoho uspechu v budoucnu. 

Cest porazenemu, rval se jako lev.

- - 11.11.2013 v 15:30
!! - Odpovědět
 

Pro Tommyho:Už chápeš, jak někdo může tvrdit před zápasem, že to je 60/40??

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 17:50
Re: !! - Odpovědět
 

Průběh zápasu byl poměrně jednostraný takže ne nechápu.


Ivan Buchinger fan club.

- - 11.11.2013 v 18:28
Re: Re: !! - Odpovědět
 

Aha, proto volal bezprostředně po zápase kníže po odvetě že?:))protože byl uplně bez šance:)))kdyby to bylo tak jak říkáš ty tak je do minuty po zapase.

- - 11.11.2013 v 18:28
Re: Re: !! - Odpovědět
 

Aha, proto volal bezprostředně po zápase kníže po odvetě že?:))protože byl uplně bez šance:)))kdyby to bylo tak jak říkáš ty tak je do minuty po zapase.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 18:31
Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

Podle mě na žádnou odvetu nemá nárok zápas který si vlastně vyřval prohrál po jednostraném výkonu. Na druhou stranu asi nejsem sám koho překvapilo že se zápas dostal až do třetího kola ale to není až tak podstatné výsledek je jednoznačný a nezpochybnitelný tak nevím o co ti jde.


Ivan Buchinger fan club.

- - 11.11.2013 v 18:57
Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

ano ale vysledek je jasne dany, ja jsem taky rikal ze karel vemola vyhraje, ale ne rozdilem tridy ok?

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 19:33
Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

Kdyz si vezmes prubeh fightu tak to bylo rozdilem tridy !

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:59
Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

rozdílem ne třídy, ale celé základky :) Tohle prostě bylo naprosto dominantní vystoupení ze strany Vémoly

- - 11.11.2013 v 22:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

perfecto a torque:

podle toho co jsem tady cetl tak mi neprijde ze to nebylo rozdilenm tridy, ale ok necháme to tak, ten zápas jsem neviděl takže se nemuzu poustet do nejake debaty, ale mám takový pocit že toe vaše jediné štěstí že jsem to neviděl.

- - 11.11.2013 v 22:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

tak mi neprijde že to BYLO rozdílem tridy!

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 22:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni/184783/knize-jen-vypelichany-kozich-hrimal-po-triumfu-bojovnik-mma-vemola.html

mrkni se...

- - 12.11.2013 v 01:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

Ty vyoe beru zpět, ted jste mě posrali, Karel jednoznačně ve všem lepší, nejvíc v taktice, docela se divím že ho neukončil dřív, ale toe celkem jedno.Monstrum má muj respekt, že do toho šel, ale ke konci těma kecama me přišel že se vymloua,já jsem si myslel že ma natrenovane a je pripraveny kdykoliv naskocut proto ze to vzal a jestli nemel natrenovane a stejne to vzal tak je to jeho risk a jeho chyba nato se nemuze vymlouvat!!prostě na něho neměl, kdyby byl rematch tak ho karel zmlátí podruhé.

mr.perfecto - Čtenář - 13.11.2013 v 00:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

jsi borec, že jsi to uznal....ale podle článku bych soudil vcelku podobně jako ty, že to bylo vyrovnaný. Ale jak sám říkáš, tak video ukázalo něco jiného. měj se...

- - 13.11.2013 v 14:03
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !! - Odpovědět
 

No jasně, ale tak článek je jedna věc a realita může být vždycky jiná.Dik, taky se měj...

Gandalf. - Čtenář - 11.11.2013 v 15:35
... - Odpovědět
 

Fandil jsem Petrovi. Každopádně si myslím že pěkný zápas a česká MMA scéna se začíná pomalu ale jistě rozhoupávat. Původně jsem myslel že celý projekt MMAA po posledním eventu zanikl, protože ještě minule v Praze tvrdili, že minulý rok by měly proběhnout 2-3 eventy a nic nakonec nebylo, až teď.

wojtaman - Čtenář - 11.11.2013 v 16:31
... - Odpovědět
 

celý večer postavený na jednom zápasu mi přijde dost blbý nápad. Na poslední chvíli by se někdo z nich zranil a museli by celý event odpískat páč by to nikoho nezajímalo... Třeba já znám dost z těch lidí co tam zápasili pár osobně ale myslím si že průměrnému fanouškovi ta jména nic neřeknou natož úplnému lajkovi a udělat galu z 8 zápasů, vážení na koberci a ve finále plná klec cizích lidí...tam si vlezl kdo chtěl -  strašná šaškárna. Já osobně se o hodně víc těším na GCF a ani ne kvuli fightu kužela x vémola (velikej úlet) ale kvůli doprovodnému programu..Kincl,Král, Pešta,Šolc, Procházka,Lebduška,Petrášek...to bude super. A s Pínem to taky nevidím na atraktivní zápas...když Vémola nechtěl bouchat v postoji ani s Monstrem tak s Pínem už vubec takže ho taky uválcuje


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 17:08
Re: ... - Odpovědět
 

Jenze u nas se na nicem jinem vecer postavit neda,kdyz to beru z pohledu komerce.Proste u nas je MMA 20 let za opicema a jeste dlouho bude.Timto bych chtel pochvalit Karlose,rozviril stojate vody i kdyz mohl jen ztratit.

wojtaman - Čtenář - 11.11.2013 v 17:32
Re: Re: ... - Odpovědět
 

to máš asi pravdu...tady je největší problém že se všichni štěkají mezi sebou..každý se kasá jaká je tu legenda a co vše udělal a když má dojít na věc tak je ticho po pěšině...nej problém je že tu není nikdo tak trenérsky zkušený aby mohl produkovat kvalitní fightery kteří by to tu zvedli, a nebo někdo kdo by do mma nasypal obrovský množství peněz (zaplatil kvalitní trenéry a prostory atd) a pak by taky vznikali noví lepší zápasníci. Dle mého názoru by se tady z celé republiky dal vytvořit jeden maximálně dva kluby( co se týká trenérů a zápasníků) a ty by mohli konkurovat evropské úrovni...takhle ani náhodou


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 18:04
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Co si budem nalhavat u nas je MMA v popularite asi na urovni curlingu.Funguje to asi takhle."ja jsem rvac a videl jsem x zapasu v kleci od roku 1995 a nikdo mi nevymluvi,ze Monster je legenda a Karlos je blablabla".....Ja tenhle sport miluji i kdyz cely zivot delam jiny(hokej) a Karlos ma muj obdiv,ze do toho sel.Nemel totiz co ziskat,mohl jen ztratit.

Tommy - Čtenář - 11.11.2013 v 18:07
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Lépe bych to asi nenapsal bohužel tady chybí jakékoliv profesionální zázemí MMA si u nás vyděláš s těží na slanou vodu. To pak těžko může někdo věnovat dost času tréninku aby mohl konkurovat na mezinárodní úrovni.


Ivan Buchinger fan club.

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 18:48
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No vidis a Karlos sel jinou cestou,dostal se do UFC a stejne 70% "fighteru" v cesku mu budou nesmyslne nadavat a urazet ho.On ma muj respekt od dveri v londynskych klubech do UFC,to si zaslouzi uznani.Sanci ma kazdy,jen to chce odvahu a odhodlani....

Mico - Čtenář - 11.11.2013 v 18:56
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Chyběl tu přirozenej vývoj, základna. Full kontaktní sporty tu obvykle dělají "problémovější kluci" když to tak řeknu (negeneralizuju, ale je jich dost), nebo starší, často vzdělaní lidé, co se chodí odreagovat, ale nemají už zájem o soutěže apod. Asi se nestává často, že mamina s tatkou vezmou 1ě letého synka a vezmou ho na kickbox, aby začal trénovat. Vidím to na svých rodičích. Když za nimi občas jedu a mluvím s nimi a padne na můj koníček, tak slyším jenom stížnosti, typu: až budeš mít vymlácené zuby, koukni na toho boxera, toho čarnocha, jak ma parkinsona apod.........Ale mžu jim to zazlívat? Oni prostě netuší, která bije a předsudky jsou tu populární.

Oproti tomu v USA mají rodiče, kteří už sami často něco dělali, a tak verbují svoje děcka, je to tam prostě normálka. Nemluvě o zápasnické tradici. Proto to tu nezmění jeden sledovaný zápas. Mění se to pomalu, generačně a samozřejmě s každým takovýmhle zápasem se toho může chytnout někdo, kdo pak naučí svoje děti, že ten pán v té kleci/ringu nemusí být úplné hovádko.

Torque - Čtenář - 11.11.2013 v 19:11
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Souhlasim s tebou!Znam u nas par lidi z zapasu a jejich deti to delaji,maji slusne trenery i lidsky myslim.Jasne bojove sporty jsou u nas minoritni a vymastene hlavy jako bratri Hoppove jim dobrou reklamu neudelaji.A takovych Hoppu je bohuzel spousta...

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 22:01
Re: ... - Odpovědět
 

jojo naprostá pravda...organizátoři jsou fakt tupci. To není nezkušenost, ale tupost, protože to jim může být jasný,

Taky se těším na Patrika Kincla, už jen proto, že sbíral mimo jiné zkušenosti u Karlose v Anglii a nemůže si to vynachválit.

HaroldLoyd - Čtenář - 11.11.2013 v 17:27
Karlos x Kníže - Odpovědět
 

už se nehádejte, tady máte to video:

http://www.youtube.com/watch?v=6Hxr6L4ImoU

Mico - Čtenář - 11.11.2013 v 17:54
Re: Karlos x Kníže - Odpovědět
 

Spíš by mě zajímalo, co bude se slíbeným oficiálním videem. Mobil tam měl každej vocas.

HaroldLoyd - Čtenář - 11.11.2013 v 18:26
Re: Re: Karlos x Kníže - Odpovědět
 

ale žádný jiný  nikde není! dobrý něco

toddb - Čtenář - 11.11.2013 v 19:02
Re: Re: Re: Karlos x Kníže - Odpovědět
 

Jj, díky za odkaz, já jsem se dopoledne ze zvědavosti podíval na jiný video a po minutě jsem to musel vypnout, na to se nedalo dívat, respektive dalo, ale nebylo nic vidět. 


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

kapitanodboje - Čtenář - 11.11.2013 v 19:58
Re: Re: Re: Karlos x Kníže - Odpovědět
 

Tak díky aspoň za to.To důležité tam vidět bylo,i atmosféra.Jinak myslím že byli dobří oba borci,každý s ohledem na své schopnosti.Diváci byli spokojeni.

toddb - Čtenář - 11.11.2013 v 19:01
Re: Karlos x Kníže - Odpovědět
 

Já to to český mma moc nesleduju, ale myslím, že tady se povedlo udělat trochu toho hype. Ten nástup se sekyrkou mě pobavil, co to mělo symbolizovat? 


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 21:13
Video - Odpovědět
 

http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni/184791/rezba-v-kleci-podivejte-se-na-zaznam-zapasu-vemola-vs-knize.html

Sneby - Čtenář - 11.11.2013 v 21:23
Česká vlajka - Odpovědět
 

Ať je to jak chce, Vémola ukázal, že ve Světě ať už v Anglii nebo USA je mma úplně jinde, on sám je na jiným levelu, u mě je a bude pro mě jednička hlavně proto, že ať zápasil kdekoliv na trénkách měl vždycky českou vlajku, i když tam mohl mít reklamu placenou nikdy to neudělal. Takže u mě klobouk dolů :)Wink

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 21:52
kníže - Odpovědět
 

Nejlepší je jak se kriminálník modlí před vstupem do ringu...to mě fakt pobavilo. to mi trochu připomínách cigošské chování...modlit se, nosit kříže a pak čorovat a mlátit

Goodridge - Čtenář - 13.11.2013 v 00:45
Re: kníže - Odpovědět
 

:D

ukrutny medojed - Čtenář - 11.11.2013 v 22:24
? - Odpovědět
 

Co to jako mělo být, když Kníže na začátku praštil Vémolu do rukavic? To se před tím díval na Rockyho nebo co? Laughing

Jelikož jsem ho ze začátku vůbec neznal, tak jsem si myslel, že monster je právě ten chytřejší. Podle toho co psal, tak to vypadalo, že to nebude žádný nekňubák ale potom co tam předvedl a ještě ty kecy o tom, že Karlos nic moc výkon? Ten člověk je fakt směšnej...

mr.perfecto - Čtenář - 11.11.2013 v 22:45
Re: ? - Odpovědět
 

Taky nejsem nějakej Karlosovo fanda, ale úspěch na týhle naší "MMA scéně" jsem mu přál a přeju i nadále.

Kníže potvrdil jen jakej je tupec a kriminálník. A ještě se vymlouvá, že neměl čas na přípravu a že je dědek... tak proč se tak chvástal?

Yarda - Čtenář - 11.11.2013 v 23:26
Ztráta sebereflexe - Odpovědět
 

MMA je sport a to pochopil jenom jeden zápasník tohole fightu. Ze světových MMA organizací je vidět, že to berou jako sport. V médiích vedou válku, urážejí se a zesměšňují, ale jakmile vlezou do klece tak vědí, že jsou tam kvůli sportovnímu výkonu a tak se i chovají. Tady jsem viděl jednoho bojovníka, který se ve chvíli od vstupu do klece choval rozumně. A potom druhého bojovníka, který se choval naprosto nesportovně a amatérsky.

Ze zápasu vyšel jeden jako jasný vítěz, bezpochyby. Horší ale je, že poražený nepřizná porážku a to je možná ještě smutnější, než samotná prohra. Stoupnout si do klece proti bojovníkovi z větších a kvalitnějších organizací v jeho top formě chce bezesporu hodně odvahy, ale musí přeci počítat i s možností prohry, což podle mě snad ani nepočítal, tak se po zápase zmohl pouze na zpochybnění techniky vítěze a dožadování se odvety. Kdyby se pan Kníže zachoval jako sportovec, nebyla by jeho prohra smutná tak, jako je teď.

Wesley - Čtenář - 12.11.2013 v 00:10
Aspoň, že tak... - Odpovědět
 

Zápas byl jednoznačnej, pěknej finiš, ale stejně to měl Karlos ukončit už v tom prvním kole. Kníže je asi taková legenda jako Kimbo Slice...

antiKristián - Čtenář - 12.11.2013 v 08:02
Re: Aspoň, že tak... - Odpovědět
 

Přesně, tohle přirovnání mě taky napadlo.

jirka - Čtenář - 12.11.2013 v 08:55
Re: Re: Aspoň, že tak... - Odpovědět
 

to ne kimbo je mnohem lepsi :D

raduz - Čtenář - 12.11.2013 v 09:19
jasný Karlos - Odpovědět
 

Tak Karlos Vémola jasná dominancia. Aj keď mu už myslím dachádzala fýza, tak zápas mal úplne pod kontrolou.Silovo aj technicky úplne iný level ako Monster.

Monster bol vyzývateľ - takže reči o krátkej príprave sú trocha mimo - a podľa toho čo som videl, odveta ani nemá zmysel.

Som zvedavý na zápas s Ondrušom - ale myslím , že Vemola ho hneď zoberie na zem a tam si to "povaruje". Ale v postoji by ho mohol Píno trocha "načať"Wink

Určite ja Karlos top v ČR, ale čo sa týka návratu do UFC, som skeptický. Karlos ba mal zlepšiť bjj a grappling.

Wesley - Čtenář - 12.11.2013 v 12:09
Re: jasný Karlos - Odpovědět
 

I když bych to Vemolovi přál, tak ohledně jeho návratu do UFC jsem taky hodně skeptickej. I v tomhle zápase byly vidět jeho technický a kondiční nedostatky. Od druhýho kola viditelně zpomalil a ztratil, nebo nevyužil několik dominantních pozic. To by se mu proti o tolik horšímu soupeři nemělo stávat. 

fak.gesho - Čtenář - 12.11.2013 v 17:29
... - Odpovědět
 

Tak jo, predem bych rad predeslal, ze zapas me teda extra nepresvedcil ani u jednoho borce. Nastup ala muz cromagnonsky jsem take nejak nepochopil stejne jako buseni do rukavic. Jeste vice se mi protivi trapna gesta, kdyz je souper v bezvedomi (ano vim, jak je to vyhecovane etc.).

Ano Karlos mel znacnou prevahu, ale ze by teda ukazal mnoho, to si rozhodne nemyslim. Fyzicka u obou borcu podobna stejne jako technika a taktika. Karlos byl jen o neco rychlejsi, mrstnejsi a silnejsi, jinak tedy take neukazal mnoho. Kdo zapas videl (alespon ze zaznamu), je mu jasne, ze "planovane ukonceni" v pulce tretiho kola tedy vubec planovane nebylo. Karlos byl rad, ze se mu to povedlo a o nejakem kontrolovani soupere o 2 tridy nemuze byt ani rec.

Nicmene, Vemola u me aspon trochu stoupnul tim, ze do toho zapasu sel, protoze jak tu bylo jiz nekolikrat napsano, nemel absolutne co ziskat, akorad tratit. A kdyz clovek nastupuje jako totalni favorit, neni to vubec lehka situace.

Jinak proc me puvodni sympatie k cloveku, ktereho vubec neznam (Petr Knize)? Protoze se mi zdalo, ze docela rozumne mluvi a ovlada alespon zakladni syntaxi, takze treba nebude uplne gumovej. To ze sedel jsem napr. nevedel (ma tu nekdo podrobnosti nebo to je zase kec z 5. ruky?). Takze konecny update, gumaci jsou to zrejme oba (;

wojtaman - Čtenář - 12.11.2013 v 19:39
Re: ... - Odpovědět
 

já slyšel že někoho zrubal v nějakým klubu, prý v rámci vymáhání, ale i tak... pak se na něj v gymu na Václaváku dělala sbírka(jakože podpora od kolegů) trapárna nej kalibru


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Robban - Čtenář - 12.11.2013 v 23:15
Re: ... - Odpovědět
 

A tak to já si zase myslím, že guma není ani jeden. Oba při rozhovorech mluvili docela rozumně.

kapitanodboje - Čtenář - 12.11.2013 v 20:29
souboj - Odpovědět
 

Mně se zdá jak čtu příspěvky všechno zbytečně moc pesimistické.Terminátor vs Monster udělali hodně dobré show pro diváky a myslím že na naše poměry předvedli i dobrý zápas.A jinak zajeli dost do sebe a asi to ani nebylo hrané.Ale co je hlavní jak Karlos,který vždy super reprezentoval naší vlast,tak Petr,který (i přes své hříchy) i v tomto rozhovoru dokazuje že pro bojové sporty u nás něco udělal-zaslouží respekt.      http://www.youtube.com/watch?v=quIZKXFdVNw

danda - Čtenář - 12.11.2013 v 21:37
.. - Odpovědět
 

docela slusny zapas na nase pomery.myslel jsem si že kniže bude trosku taktik...no jinak bych nemohl obema nic vytknout..ale jak to tady ctu tak..docela sranda..ja bych jen vedel strasne rad vzdy u prispevku kdo kolik ma treba zkusenosti,zapasu..atd..bylo by zajimave to posoudit..Coolprotože reci tady ma kazdy jako sampion..

fak.gesho - Čtenář - 12.11.2013 v 22:05
Re: .. - Odpovědět
 

Ja to bez problemu priznam, ze zadne (: Nikdy jsem proti nikomu v kleci ci ringu nestal, parkrat jsem byl na treninku boxu u Tisera. Hraval jsem na docela slusne urovni hokej a tenis, bojove sporty nikdy. Takze jen par hospodskych rvacek (;

Ale jak se tu uz mnohokrat propiralo, to ze nekdo nedokaze slozit opera, jeste neznamena, ze nepozna kvalitni muziku. Ale chapu Vas zapasniky, ze to berete trochu jinak. To nas, co mame bazi kvality main event UFC, tu asi nikdo brat vazne nebude

Robban - Čtenář - 12.11.2013 v 23:19
Re: .. - Odpovědět
 

Já nemám také žádné zkušenosti, ale fotr boxoval. Sealed Takže o tom musím něco vědět.Sealed Popravdě jsem se ještě v životě nepral. Jsem prostě bezkonfliktní mírumilovná povaha.Smile Jsem pouze fanoušek bojových sportů.

fak.gesho - Čtenář - 12.11.2013 v 23:39
Re: Re: .. - Odpovědět
 

muj tata je take sportovec, dokonce mistr sportu, ale v sachach (:

Robban - Čtenář - 13.11.2013 v 00:02
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Náhodou šachy jsou super. Jde vidět, že to Tvému tátovi myslí.

vesan - Čtenář - 13.11.2013 v 01:40
... - Odpovědět
 

Super atmosféra. Parádní vyhecovanej fight.Za mě díky oboum borcům. Jsem jihlavák a fandil jsem Petrovi ,ale Karel jednoznačně dominoval a Petra skoro k ničemu nepustil, ten sice dlouho a dobře bránil, předvedl velkou odolnost a několik neskutečnejch úniků z pozic kdy jsem už byl přesvědčenej že ho Karlos udělá. Což se nakonec stalo, ale musel se na to trochu nadřít. Jinak k jejich vzájemnému chování nemám moc co říct. Bylo divný a moc se mi nelíbilo ani u jednoho. No ale každej jsme nějakej. Pískání fanoušků na Karlose bylo blbý. Můžou být rádi, že přijel zápasit. Já bych se na jeho místě na nějaký zápasení u nás vykašlal. Ale ve srovnání s běžnou populací co chodí fandit na fotbal a hokej byli tihle “vymaštěný pravicový kriminálníci“(nebo jak tady někdo Petrovi fanoušky nazvalLaughing) jak žáčci z církevní školy. To co se děje na stadionech tak nad tím zůstává rozum stát.

Patriot - Redaktor - 13.11.2013 v 10:21
... - Odpovědět
 

Tak telenovela pokračuje, monsterova paní si dala nějakej hezkej status o Karlosovi na zeď. Začíná to připomínat slunce seno :)

Patriot - Redaktor - 13.11.2013 v 10:32
Re: ... - Odpovědět
 

Update, na zeď to dal Karlos sobě, kopie soukromé zprávy :D

radek445 - Čtenář - 13.11.2013 v 10:48
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Akorát jsem na to koukal, co napsala mluvi za vse. Sam monster se k tomu nikde moc nevyjadril,a nechá za sebe vykřikovat svou paní? Nemuzu si pomoct ale ztrapnuje se jak muze. Kecama, nástupem, recma po zapase a ted tahle hvezda. To bude povedenej parecek. Přesně takhle jsem si vždy představoval Legendu. Jeden trapnější nez druhej. Tak tady aspon všichni videji, jaky individua jsou v Čechách nazývány legendou. Pro me uz jen zhrzenec co nepobral porážku.

Torque - Čtenář - 13.11.2013 v 12:02
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tusim ze to bude ta slecna co tam po zapase do Karlova rohu ukazazovala gesta o podrezani krku.Kdyz je knize takovy bojovnik a vyznavac filozofie bojovych sportu,mel by umet skousnout porazku,misto toho pani Knizetova vysira na facebooku,je to k smichu!A ty kecy o Karlove IQ jsou taky mimo misu,pochybuji za Knize je zrovna jaderny fyzik s peti vysokoskolskymi tituly :)Meli jsme tady fight veterana z UFC co vic si prat.Jinak ten humbuk kolem je zbytecny,ale je to nic proti boxu v polsku Binkowski vs Zimnoch,tak jsem slysel takove hlasky,ze se s toho smeju kazdy den :D

mr.perfecto - Čtenář - 13.11.2013 v 22:46
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak Binkowski je dobrej zmrdeček...už jenom ta držká náckovská. Vypadá jako nějakej hools polskejch vypatlanejch fotbalovejch klubů.. :)

mr.perfecto - Čtenář - 13.11.2013 v 22:23
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

a co tam napsala paní Terzka "husička"Kníže? :) nenašel jsem to nikde

Tommy - Čtenář - 13.11.2013 v 13:22
Re: Re: ... - Odpovědět
 

To je opravdu ostuda se takhle vyjadřovat zjevně neunesli prohru jeden jak druhý. Tak jak se Kníže choval před a po zápase tak se přece nemůže chovat člověk který je tady prezentován za legendu. A tenhle výstup jeho paní tomu všemu ještě nasadil korunu.


Ivan Buchinger fan club.

Torque - Čtenář - 13.11.2013 v 13:56
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

A to nekomentuji vystupy cubky Maslikove a speakra po zapase.Vsude na svete se oslavuje vitez a oni tam mleli jen a jen sracky:)Vyhlasit viteze slovy ve stylu "bohuzel to je Karlos Vemola" to je absolutni shit!!!

antiKristián - Čtenář - 13.11.2013 v 16:21
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ten aktivní komentář upozorňující na konec a začátek kola byl luxusní :D

ukrutny medojed - Čtenář - 13.11.2013 v 18:33
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No to je fakt hrozná p*ca, co tam vůbec ta megera dělala?

mr.perfecto - Čtenář - 13.11.2013 v 22:59
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Mašlíková je obyčejné cheva z Krupky u teplic.

antiKristián - Čtenář - 14.11.2013 v 09:02
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

On si toho asi málokdo všimnul, ale moderovala. Nebo dobře, spolumoderovala :D

MB - Čtenář - 13.11.2013 v 13:12
Re: ... - Odpovědět
 

Ta paní naznačuje to, na co jsem se již dříve ptal, je tedy Karlos cikán nebo není?

radek445 - Čtenář - 13.11.2013 v 13:17
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Neni kamo, jak cigosi se chovaj tenhle parecek spis.

MB - Čtenář - 13.11.2013 v 13:25
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ok, děkuji za odpověď. I kdyby byl, tak by mi to nevadilo. Jen jsem se ptal

Torque - Čtenář - 13.11.2013 v 13:58
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tohle pozadi neznam,nevim jestli je Monster pravicak,ale Karlos neni cigos to vim jiste a cigosovi bych nikdy nepral....

fak.gesho - Čtenář - 13.11.2013 v 17:32
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

doufam, ze je tohle joke,rasismus by mohl byt pod uroven zdejsi diskuse

jinak muze sem nekdo hodit ten odkaz na facebook nebo aspon ten zminovany text knizetove? dik

mr.perfecto - Čtenář - 13.11.2013 v 22:57
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Máš snad pocit, že snižuju kvalitu diskuse, diskusí? Já totiž rasista jsem, ale pouze na cigány. Černoši a asiati mi nevadí. Vadí mi jen ti, co obtěžují a pro společnost nejsou přínosem nebo nějak společnost ohrožují.

Takže: cigoši a muslimové.

MB - Čtenář - 13.11.2013 v 23:26
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Muslimové a cikáni jsou pro tebe rasy? Jakou zvláštní školu jsi navštěvoval?

mr.perfecto - Čtenář - 14.11.2013 v 22:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

nejde o rasu ty žalude....rasista je i ten kdo nemá rád jistý menšiny jako jsou cigoši.

Já do zvláštní nechodil jako ty, ty smradlavá uzdo

Kotilion - Čtenář - 13.11.2013 v 23:42
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jasně: nemám rád cikány a racsismus..:-D

Torque - Čtenář - 14.11.2013 v 12:20
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

mr.perfecto:Mam to stejne takze Bard Hari nebude zrovna nasim favoritem a jediny "cikan" ktereho mam rad je Cigano JDS :) mimochodem nevi nekdo proc ma takovou prezdivku ?

Torque - Čtenář - 14.11.2013 v 12:24
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak uz vim jak k ni prisel,diky panu googlovi :)

fak.gesho - Čtenář - 14.11.2013 v 14:38
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Nejenom to, myslim, ze generalizace tohohle typu nepatri do zadne slusne spolecnosti. Keci jako, "nemam rad cikany a muslimy", ale rasista nejsem jsou teda dost primitivni. Clovek, ktery implicitne odsuzuje 40% obyvatel planety je nejen pitomec, ale taky trapny zabednenec. Nedela to dobrou vizitku prostredi bojovych sportu, o kterem se jako o rasistickem nekdy take obecne smysli, takze to chlapci krmte dale a pak se divte, ze se na Vas sport pohlizi zkrz prsty...

Torque - Čtenář - 14.11.2013 v 15:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Treba z nas mluvi osobni zkusenost.....

MB - Čtenář - 14.11.2013 v 16:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

A ty znáš všechny cikány na planetě, abys mohl říct, že je nemáš rád?

Torque - Čtenář - 14.11.2013 v 19:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Proste je nemam rad,cest vyjimkam jeden je muj dobry kamarad,ale ten se k nim moc nehlasi.Timto na tohle tema koncim.

The Viper - Čtenář - 14.11.2013 v 20:15
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Spíše je to tak, že se spousta lidí na této planetě chová hrozně a pro určité ''druhy'' lidí jsou běžnější. Například muslimové a jejich fanatismus nebo černoši a jejich větší náklonost k násilí či krádežím. Ale berte to takhle...lidi jsou svině, všechny barvy a spíš mě děsí svině s mocí než ubohý tlupy cikánů, rádoby bijců apod. :)

mr.perfecto - Čtenář - 14.11.2013 v 22:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

co ty si zač? nějakej Kocáb nebo Džamila? řekni mi ty kokote kdo má rád cigány a co kdy nějakej cigán dokázat? Ve sportu, v hudbě, v umění, ve vědě, v herectví...atd.?

JE vidět, že jsi se s cigánama nikdy přímo nesetkal, tak zavři pysk

The Viper - Čtenář - 14.11.2013 v 22:57
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jestli tohle mělo být na mě, tak doufám, že si děláš srandu. Spojovat mě s takovým odpadem. A ba naopak, já vyrůstal a chodil do školy místa kde bylo více cikánů než bílých když to přeženu. Toho kokota si nech pro tátu a mě nech napokoji. Nebuď hloupý a slepý a uvědom si, že i kdyby, tak s tím co tě sere nic neuděláš, tak radši sklapni a jdi si zvednout pravici před zrcadlo.

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

ne ty vztahovačnej...to bylo na toho blbe MB

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

a mimochodem...tebe měl fotr stříknout do umyvadla ty hlupáčku.....řekneš mi to do očí?

fak.gesho - Čtenář - 14.11.2013 v 23:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

hlavne hodne kokotuj a urazej, to doda tvym argumentum na razanci. psal jsem ze tva generalizace je hloupa a ze do slusne diskuse nepatri a za tim si stojim a ani 1000 zlych cikanu na tom nic nezmeni.

v tvem oblibnem boxu napr. standa tiser, je to dnes sice takovy normalni alkoholik, ale pomaha fetujicim cikanum najit cestu z ulice formou boxu (cesta sportem, hledani discipliny). byl to cesky reprezentant, ve sportu neco dokazal a snazi se i dnes. v hudbe mas spousty uzasnych romskych houslistu, vubec jsou cikani hodne muzikalni, takze tady si uplne mimo misu, ve vede nic moc, ale napr. takovi boxeri nebo motokrosari na tom nejsou o moc lepe. mam dojem, ze jakysi dansky lekar romskeho puvodu A. Krogh dostal nobelovu cenu za medicinu, jsou tedy s boxeri 1:1, Edwin Powell Hubble, vasnivy amatersky boxer a jeden z mych oblibenych fyziku ma taky jednu. v herectvi mas taky spousty cikanu nebo jejich potomku (stejne jak s muzikou), myslim, ze dokonce ten plesatej ze 7 statecnych byl cigan.

proste generalizovani si strc, bez prominuti, nekam. s cikanama take nemam nejlepsi zkusenosti, ale to me rozhodne neopravnuje vyjadrovat se zpusobem, jakym to delas ty. nemusi byt kazdy Kocab nebo Dzamila, aby si dal 1 + 1 dohromady. nech si radeji narust vlasy

Torque - Čtenář - 15.11.2013 v 08:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 
  • Pises ze Standa Tiser ALKOHOLIK pomaha FETUJICIM cikanum najit cestu z ulice pomoci boxu,no potes panbuh uplne vidim jak zlitej trener uci boxovat zfetovaneho zaka.No myslim ze z teto pomoci muze vzniknou jen dalsi zmetek,ktery bude jakz takz machat pestma,ale k nicemu dobremu to nepovede.Jo a ty reci,ze znas JEDNOHO lekare,houslistu atd........ no v jejich populaci takovi ceni poze promile!
Torque - Čtenář - 15.11.2013 v 08:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

cini pouze promile tam melo byt...

fak.gesho - Čtenář - 15.11.2013 v 10:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

myslel jsem to tak, ze Tiser sice asi nebude vrchol ctnosti, ale je to dobry clovek, ktery neco dokazal. pri treninzich vypije 1/2 piva, takze to neni tak zle, rozhodne neni zlitej a ti kluci tam najeti samozrejme chodit nesmi, ono se to docela da poznat. je tam pratelska atmosfera, se tam nekdy zajdi podivat a az potom sud. perfecto chtel po me vyjmenovat nektere, dal jsem jich par z hlavy (to ti nekteri), nikdo si doufam nemysli, ze se z rad cikanu rekrutuji renomovani vedci a lekari. to se ale nerekrutuji ani z "bilych socialnich rodin", vadila mi generalizace v jeho nesmyslnych slovech. to, ze nejake plesate hovado dostuduje vysokou skolu, jeste neznamena, ze pro spolecnost udela neco dobreho a uz vubec ne, ze bude mit vubec nejakou akademickou karieru (zvlast v nasem vs prostredi, kde 90/95% akademickych vypotku jsou sracky).

a ptat se at nekdo vyjmenuje slavne romske hudebniky? je to smesne, je jich plna Evropa. daval jsem jen konkretni jmena, jasne, ze jich neni mnoho, jsou jich mozna promile (u hudby tomu tak neni), ale jak rikam, z podprumerne ceske rodiny, kde mama a tata maji zakladku je tomu uplne stejne.

nebudu tady vysvetlovat plesatym boxovacim pytlum, proc je rasismus spatny, protoze to asi nema smysl, on by vas ten vas fuhrer naucil pokore.

jo a jeden  polocesky cikan to pred 50ti lety dotahl na presidenta Brasilie, mozna byste meli trochu otevrit oci

Torque - Čtenář - 15.11.2013 v 11:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Vis na cikanech me nejvic fascinuje,ze kdyz se podivas treba olachum na facebook tak to jsou same odkazy na jezise krista,same madony,miluj blizniho sveho,ale realita jejich zivota jsou corky,drogy,podvody,lichva,cerny rasismus,natahovani ruky,kilo zlata na krku a leve ruce.Tihle "lide" si nezaslouzi mou uctu a respekt a to ze byl nejaky half gypsy starosta brazilie muj nazor nezmeni!A reknu znova jeste jednu vec,mam par znamych cikanu,kteri ziji normalnim zivotem,dve deti,prace,zodpovednost.... a ver mi ze ti na ty vetsinove cikany tezce nadavaji.

fak.gesho - Čtenář - 15.11.2013 v 11:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

abych rekl pravdu tak jsem ani tolik nereagoval na Tebe, ale na mr.perfecta. uz bych to neresil, me proste rasismus vadi. znam take par cikanu, zil jsem konec koncu par let v nuslich, to sice neni romske sidliste, ale taky je to tam docela legrace. vic kradezi a rozmlacenych aut bylo urcite od narkomanu nez od cikanu (nerikam, ze se to v nekterych pripadech neprekryva). jinak s tim pokrytectvim to mas stejne vsude, muslimove taky nejedi veprove a nepiji... znam nekolik britskych afgancu, kteri se potaji cpou a nepokryte chlastaji. cela asie huli, krestane zase kradou, pomlouvaji a lzou. to je proste tak, nejde tu jen o romy, mluvi z vas proste cista averze, at uz ma jakekoli priciny. sudte jednotlice za jejcih ciny a ne dle etnika, nabozenske prislusnosti nebo barvy pleti. hotovo tecka kurva.

antiKristián - Čtenář - 15.11.2013 v 12:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Pěkně si to napsal, hlavně ten konec. Ale myslim, že jakákoli argumentace je tady marná - přesvědčenýho anticiganistu nezměníš. 

Jinak Torque: nadáváš na cigány jako celek a přitom znáš pár slušnejch osobně. Vem si jednoho toho slušnýho a představ si, že ho neznáš a někde ho náhodou potkáš. Odsoudíš ho jen proto, že je cigán? Bez toho, abys věděl, co je to skutečně za člověka? Nepřijde ti to hloupý?

Torque - Čtenář - 15.11.2013 v 14:18
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

A vis ze neprijde.Myslim si ze mam celkem slusny odhad na lidi a krome tech par slusnych co znam tak s ostatnima je ma osobni zkusenost tristni.Takovych 80% jich jsou zmetci,nefachcenka a vyzirky a za tim si stojim.Mimochodem ktere jine etnikum ma ve svych radach tolik zavadovych osob jako cikani,hmmmm ?

antiKristián - Čtenář - 15.11.2013 v 15:03
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Na to mě napadá otázka - který jiný etnikum žije v takovejch podmínkách jako oni? 

Ale je mi jasný, že mi odpovíš něco jako "V jakejch podmínkách?? Vždyť maj víc výhod než my!! Můžou si za to sami apod." A bylo by hodně složitý a zdlouhavý ti vysvětlovat, že to tak neni (možná bych to ani správně vysvětlit nedovedl - přiznávám) a bylo by to už úplně mimo mísu těhle stránek, tak to neřešme. Tvůj názor nezměnim, to je mi jasný.

Torque - Čtenář - 15.11.2013 v 16:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ano odpovidam v jakejch podminkach a jejich vyhody neresim.Kazdy ma moznost pracovat a mit nejaky zivotni standart primereny jeho schopnostem.Kdo nic neumi,nechce se mu makat  tak at "neji" .A bez prace nejsou kolace.

fak.gesho - Čtenář - 15.11.2013 v 15:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

klidne bych si dovolil rict, ze miliardova indie na tom neni o mnoho lepe, nektere africke staty jsou take zmitany daleko vetsimi hnusy nez si umis predstavit. tam je to ale podstatne horsi nez s nejakymi romy. vis o tom tak akorat gross scheisse. hraje v tom roli mnoho faktoru, ktere tvuj omezeny pohled nikdy nemuze vstrebat, protoze to bys ty oci musel zvednout ze spicek svych nablyskanych bot.

oni totiz mali romove za to, jake vidi okolo sebe "vzory" zas az tolik nemohou, je to zacarovany kulturne, spolecensko-ekonomicky kruh, ze ktereho zatim neni cesty, otazka to ale neni vubec jednoducha, stejne jako neni jednoduche naucit indy, aby se napric kastami k sobe chovali jinak nebo jeste hur naucit muslimy, aby prestali nenavidet zapad. je to jako vysvetlit 14 letemu africkemu chlapci, aby sel na stredni skolu nebo delat napole namisto toho, aby si vzal do ruky samopal. takovych omezenych chudaku jako jsi ty, kteri vidi svet cernobile je bohuzel hodne. samozrejme, vyhnat cikany ze zeme (v lepsim pripade, ze?) vsechno vyresi... leda tak hovno! je to jen odkladani problemu nebo prehazovani horkeho bramboru. ono totiz vyresit neco s raciem a kultivovane trva roky, desetileti i stoleti! tak dlouho se formuji kulturni moderni demokracie, ne tak, ze tomio okamura navrhne cikansky stat. fakt mi je na bliti....

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

chceš vidět jak si z tebe udělám boxovací pytel? Přijd na http://www.sport-butovice.cz/box#hero a uvidíme kdo komu bude dělat boxovací pytel. Pokud chceš tel. na mě a domluvit se, stačí napsat. Teď se ukaž ty koště.

Takovej jako jsi ty co umí vyzývat přes zprávy a nikdy nepřijít je tu mraky. Jedinej kdo byl frajer odtud je Radek a jsme spolu v pohodě.

Už se prosím tě nevyjdřuj, děláš ze sebe duševního chudáka.

MB - Čtenář - 16.11.2013 v 01:06
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Až budu mít cestu, tak se stavim ti dát aspoň facku.

 

The Viper - Čtenář - 16.11.2013 v 01:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

tvle to je nějakej gay gym ne ? Laughing

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

přesně...souhlas. Ser na tyhle ptáky, akorát lížou paty těmhle špinavejm smradům a říkaj si humanisti.

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

další vztahovačnej debílek.....U Tišera jsem na Žižkově boxoval když jsem přišel do PRahy....ještě v tý starý tělocvičně na malým náměstí. On chodil mezi náma v tělocvičně i s cigárem, ale bral jsem ho. Ok, beru....

No nic, a jak skončil....geny nezapřeš ty jelítko.

mr.perfecto - Čtenář - 16.11.2013 v 00:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

A ještě jedna věc....víš čemu Tišer pomáhá? Fetujícím cikorkám co kradou pomáhá jen dodat sebevědomí a nějakou sílu, odvahu aby to mohli uplatňovat na obyčejnejch lidech.

A ohledně ostatních tvých argumentů, pochybuji, že znáš nějakýho: Powella Hubbleho....ty WIKI odborníku.

zalez a nevšímej si mě.

fak.gesho - Čtenář - 16.11.2013 v 02:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

tak poporade,
- plesaty boxovaci pytel jsem myslel jako jizlivou nadsazku s negativni konotaci (rozumej urazku), nikoho jsem nikde nevyzyval k pestnimu zapasu. mam s tebou jit boxovat do nejakeho gymu? jestli to udela tve nevyzrale osobnosti radost, klidne prijdu. muzeme si taky treba zasermovat, zahrat si tenis nebo si dat zapas na lede, abych mel i ja nejakou vyhodu a pak to zprumerovat, kdo je vetsi frajer (: dalsi kolo bych dal v sachach.
- humanismus a averze vuci rasistickemu chovani je velky rozdil
- s tim tiserem mas samozrejme castecne pravdu, ma to i sve negativni aspekty, ale nemuzes vycitat boxerovi, ze neuci fetaky a "line cikany" hrat backgammon. nevim jak tiser skoncil, videl jsem ho cca pred pul rokem a myslim, ze vypadal vpohode.
- moje argumenty jsou naprosto logicke a podlozene, a narozdil od tech tvych alespon existuju, ty si totiz zadne nenapsal. argumentace ad hominem je totiz podstatnejsi nez se vyjadrovat k veci. mas pravdu edwina hubbla neznam a ani jsem znat nemohl, protoze zemrel dlouho predtim nez jsem se narodil. byl to ale dobry zapalenec na poli astrofyziky v dobe kdy se formovala jako samostatna vedni disciplina a o to se take velkym dilem zaslouzil.
- mozna si zkus bez rudeho satku pres oci precist ty argumenty, ktere si zrejme prehledl. v diskusich mi prislo, ze nejsi takovy zabednenec, ale ono nektere predsudky jsou asi zakoreneny v nature moc hluboko... zkus si udelat pekny vecer, kup si tlacenku, dva gambace deset a pust si hotel rwanda, az dokoukas nadaneho zaka (;

Goodridge - Čtenář - 16.11.2013 v 07:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Taky jsem dlouho trpěl "anticiganismem", mám s nimi osobně špatné zkušenosti, byl jsem napadený skupinou, okradený, zmlácený, ale dnes souhlasím se vším co píšeš. Máme tu tožiž i "bílé" cigány a černé poctivce. Tohle bych přál každému, aby pochopil. Ale i tak se musím přiznat, že pokud vidím cigána, tak ho sice hned neodsoudím, ale dávám si na něj dvakrát tak pozor. A to je jak píšeš, ta zakořeněná averzce. Rozumově sice chápu vše co píšeš, ale uvnitř pracuje pud sebezáchovy. A takto to podle mě má většina lidí a to není ničí chyba, tak se to prostě vyvinulo. 

Proto mám na tebe dotaz: proč by bylo špatně udělat romský stát alá Okamura? On nechce nikoho znevýhodňovat, ale vyřešit problém tím, že se s tímto etnikem rozdělí o nějaké místo a nechá je fungovat po svém. A všichni by mohli být spokojení, nikdo by nikomu nepřekážel a časem, jak by se situace ustálila a časem by cigáni byli třeba rovnocennými partnery (ekonomicko-sociálně). Měli by prostor a klid na svůj vlastní rozvoj ve své vlastní zemi. Nemyslím si, že Okamura - jakožto sám obětí rasismu, by rasismus podporoval. Chce jen vyřešit problém. Ale možná mi unikají nějaké argumenty, proč by to třeba mohl být nesmysl, tak dej kdyžtak vědět :)

 

Goodridge - Čtenář - 16.11.2013 v 07:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

to bylo pro fak.gesho

fak.gesho - Čtenář - 18.11.2013 v 12:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

- diky za otazku a omlouvam se za pozdni odpoved (kazdopadne jsem rad, ze tu SNAD rasiste nejsou ve vetsine)

- myslenka samostaneho romskeho statu nebo alespon nejake formy autonomie je sice pekna, ale bohuzel v teto dobe a za stavajicich podminek naprosto utopicka. ono vytvorit takovy stat, to neni vubec zadna legrace ani s takovou intelektualni gardou, jakou byli nasi narodni obroditele, kteri de facto prepsali rakouskou ustavu na koleni. dnes v tehle spolecenskych kruzich temer zadni takovi masarykove a rasinove nejsou, je pro mne dost nepredstavitelne, ze by se za statusu que neco podobneho podarilo napr. morave, natoz cikanskemu etniku, ktere zadny takovy kus kompaktniho uzemi nema. vedle uzemi zatim nema ani zadne intelektualni elity (pokud opomeneme 3/4 aktivisty, kteri pravidelne vystupuji v poradu mate slovo :). RDS ziskala v techto (2013) volbach 600 platnych hlasu!!! takze nemame uzemi, nemame lidi, to by jeste slo, ze... ale bohuzel, to esencialni co chybi uplne je chut, odhodlani. vzdyt nikdo zadny romsky stat nechce a posledni, kdo by projevoval nejake nadseni jsou sami romove. v dobach kdy i cesky narod v podstate nema, krom fotbalove reprezenatce, zadne insignie (vtip!) by si meli romove sednout a zacit pracovat na nejakem statu, je to proste naprosto nerealne. jedine k cemu by to realne vedlo je vystehovani etnika ala "pracovni tabory" a to prosim ne, takhle zacinala jedna z nejhorsich er, ktere evropa za poslednich 200/300 let zazila. nemluve o ekonomickych aspektech, infrastrukture, absenci instituci a absolutni nedozralosti formalnich i neformalnich norem politickeho profilu romske spolecnosti.

fak.gesho - Čtenář - 18.11.2013 v 13:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

omg, omlouvam se za ten apendix (: tak priserny select jsem samozrejme nepsal ja (nejsem sql negramota)... na vine je ctr+c, ctrl+v

mr.perfecto - Čtenář - 14.11.2013 v 22:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Nauč se číct...já nepsal, že nejsem rasista, ale že jsem....ale ne na černochy a asiaty.

ukrutny medojed - Čtenář - 13.11.2013 v 18:17
Re: ... - Odpovědět
 

a kde to je? znam jenom tohle https://www.facebook.com/KarlosVemola?fref=ts

Patriot - Redaktor - 13.11.2013 v 18:47
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ja to nasel rano na facebooku fightnews sk, jeste to tam je. Z mobilu mi sem nejde hodit odkaz primo, ale da se to dohledat.

 

ukrutny medojed - Čtenář - 13.11.2013 v 19:02
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Díky, tak to je masakr. Yell

MMA-9 - Čtenář - 13.11.2013 v 13:31
... - Odpovědět
 

Komedie!

Torque - Čtenář - 13.11.2013 v 13:59
Re: ... - Odpovědět
 

Ale bohuzel komedie bez urovne....

Torque - Čtenář - 13.11.2013 v 14:03
Re: Re: ... - Odpovědět
 

http://www.youtube.com/watch?v=EIG9pBuvKuE tohle mi prijde profesionalni,Its tiiiiiiiiiiiiiiiimeeeeeeeeeeeeee :D

toddb - Čtenář - 14.11.2013 v 12:21
Moderování - Odpovědět
 

To moderování je opravdu ubohý, trošku respektu, nebo minimálně neutrality k Vémolovi. Kecy typu, bohužel zvítězil Karlos Vémola nebo pro nás je opravdový vítěz Monstr Kníže jsou na vyhazov. 


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

Torque - Čtenář - 14.11.2013 v 12:23
Re: Moderování - Odpovědět
 

Absolutni amaterismus !

ukrutny medojed - Čtenář - 14.11.2013 v 12:56
Re: Moderování - Odpovědět
 

Já jsem nikdy nějak Karlose v oblibě neměl (jasně, když byl v UFC, tak jsem mu vždycky přál úspěch) ale co si teď konečně s ním můžu přečíst víc rozhovorů a shlédnout více videí s ním, tak myslím, že je to fakt borec co to má v hlavě srovnaný.

A o to víc mu fandim, když vidim tyhle naprosto amatérský trapáky, co by zasloužili nakopat do pr*ele.

radek445 - Čtenář - 14.11.2013 v 13:23
Re: Re: Moderování - Odpovědět
 

To je tak kdyz se amaterismus střetne s profesionalismem. A jak bylo psáno, ze knize udělal pro české mma hodne,tak jestli to děla tímto způsobem, tak to spis pohřbí a nikdy u nas mma nebude na úrovni.

The Viper - Čtenář - 14.11.2013 v 14:33
Re: Re: Re: Moderování - Odpovědět
 

všechno tam kromě Karlose bylo trapný...nahlašovatele si pamatuju z galavečeru u nás...hroznej šašek trapnej

toddb - Čtenář - 15.11.2013 v 13:59
Re: Re: Re: Re: Moderování - Odpovědět
 

Ta ženská byla kdo, nevíš?


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

The Viper - Čtenář - 15.11.2013 v 14:57
Re: Re: Re: Re: Re: Moderování - Odpovědět
 

to byla mašlikova ne ?