přihlásit trvale
Nová registrace
Vémola v Anglii dále neporažený, soupeře vyřídil v 1. kole!

Vémola v Anglii dále neporažený, soupeře vyřídil v 1. kole!

přečteno: 79878×
02.02.2014 v 10:42 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 131×
Rubriky: Bleskovky / MMA / ČR

Nejlepší český MMA zápasník střední váhy Karlos Vémola (13-4) se včera večer vrátil do zápasnické klece anglické organizace UCMMA, kde v srpnu získal titul šampióna střední váhy. Na turnaji UCMMA 37 v Londýně se měl původně utkat s egyptským soupeřem Mahmoudem Salamem, naposlední chvíli však došlo ke změně a v sobotu večer na něj v protějším rohu čekal domácí zápasník Marvin Campbell (0-2).

Český zápasník udělal s anglickým soupeřem krátký proces. Po několika úvodních atacích ze strany českého bijce, hodil Vémola soupeře na zem a už je odtamtud nepustil. Po sérii úderů nakonec donutil soupeře ještě v první polovině úvodního kola odklepat. Český zápasník tak slavil výhru submission (kimura) v 1. kole a v Anglii zůstává nadále bez porážky. Na video tohoto zápasu se můžete podívat na Facebooku, tady.

Bez porážky zůstává také na domácí půdě, v ČR. A právě zde proběhne i jeho další zápas. Na 7. března naplánovala česká organiazce MMAA třetí pokračování profesionálních gala večerů s názvem MMAA Aréna a pro Karlose vyhradila místo v hlavním zápase večera proti polskému talentovi Piotru Strusovi (9-2).



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 11:26
Re: Vémola v Anglii - přejít na příspěvek
Pripada ti, ze by se neco odehrávalo v postoji?? Uz by to chtělo konecne pochopit, ze toh...
 
+2
The Viper - Čtenář - 3.2.2014 v 23:32
... - přejít na příspěvek
To snad nemyslí vážně ne ? Jako chápu že je to asi nejznámější čech a jeden z čec...
 
+2
- - 2.2.2014 v 13:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - přejít na příspěvek
...
 

Všechny příspěvky

Mefistofeles - Čtenář - 2.2.2014 v 11:17
Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Výhra dobrá, ale teda postoj pánové. Surprised Co to tam nacvičoval.... Kdyby to byl zkušený soupeř tak se mu na tělo ani nedostane. GNP a pohyb na zemi je luxus, na postoji ale potřebuje dost zamakat a divím se že nejsou vidět od odchodu z UFC žádné pokroky. Undecided Jsem zvědavej až sním půjde Strus, který si dokázal poradit i s Kulakem.

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 11:26
Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Pripada ti, ze by se neco odehrávalo v postoji?? Uz by to chtělo konecne pochopit, ze tohle je Karlův styl.  Prask na zem a ukončit. Nikdy se s nikým v postoji rvát nebude, proc taky? To jsou vazne vždycky moudra. Jeho taktika v postoji je, ho dostat co nejdriv na zem. A to mu vychází snad se všema. Soupeř pomalu o 15 kilo těžší a opet tam s nim jebne na zem jak kdyby vážil 50 kilo. Věcně hledat to spatny mi prijde uz vazne trapný!

ukrutny medojed - Čtenář - 2.2.2014 v 11:29
Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Naprostej souhlas. A věřim, že se Karlos vrátí do UFC

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 11:51
Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Souhlasím s tebou. Každej ať má taktiku jakou chce, hlavně že vyhraje. Karlosovi jsem trochu přišel na chuť, hlavně asi jeho prezentaci tady v Čechách. Nicméně druhá pravda je co píše Mefisto...opravdu nějakej zásadní pokrok po odchodu z UFC jsem u Karla neshledal....škoda. Myslím si, že má na víc. Otázka je co ho brzdí...jestli jeho možnosti nebo neschopnej tým.

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 11:54
Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Radku a kterej jsi to ty na to videu? :)

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 12:09
Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Cernej svetr, šála na krku;) Skoro nakonci  po výhře ,mam takovy menší solo:))

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 12:14
Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

jsem si říkal, že tam třeba budeš :)

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 12:18
Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Jak bych mohl chybět.....:)))

- - 2.2.2014 v 13:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

radek445: Co to je za video))který že to si ty??Ten s tou šálou na krku??))

 

https://www.youtube.com/watch?v=7Y33PQgxrz0

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 13:16
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

sem dej svojí fotku ty potrate

- - 2.2.2014 v 13:58
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

perfecto: Tvoji fotku sem dám jak me nasereš a nanadávej ))

mr.perfecto - Čtenář - 3.2.2014 v 23:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

dávej ty tvrďáku

- - 4.2.2014 v 00:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Hey, ty nejsi pan perfektni, ty si pan buzna.Řekni Viperovi on ti pošle svoji, když o to sladce požádáš

Tady je pan buzna jak jde z treninku zw svačinou

http://i.imgur.com/EZMSq.jpg

mr.perfecto - Čtenář - 5.2.2014 v 20:58
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

raději řekni odkud jsi a netlachej že bydlíš někde v Německu. Přijedu ti srovnat xicht ty žalude

 

- - 6.2.2014 v 01:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Laughingco je pane buzno??Bydlím v Hamburgu psal jsem to několikrát, ale momentálně jsem v Praze, takže jestli chceš prokopnout držku, tak pokračuj ty mrdko špinavá

ale stejně to by musel říct chlap a ne takové hovno buzerantské vysmrkané jak si ty

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 19:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Tak pojď ty vajčáku vyžvejklej...kdykoli odpoledne....boxovna Nové butovice - sportcentrum Butovice.

Odejdeš spráskanej jako malej smrad...a mimochodem, už jsem to sem psal kolikrát kde mě najdete, poprvé Radkovi...se ho zeptej ty koště

- - 6.2.2014 v 19:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

LaughingLaughingpane buzno, říkám ti podruhé a naposled, že by to musel říct chlap a ne ochotník z butovic!!Mě je jedno kolikrát si to říkal, napiš si to třeba na čelo, pro mě si podřadný!!

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 20:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Výzvu si dostal....vidím, že nepřijal, takže jediná strachy zesraná mrdka jsi tady ty. Ještě, že je internet a diskuse na něm anonymní ty uhrovitej spratku

The Viper - Čtenář - 6.2.2014 v 21:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Hoši viděl bych to na nějakou pěknou pyramidku napříč váhami co vy na to ? :D 

http://www.quickmeme.com/img/09/09666cb4233cb69d1736239e9a176765d998cae661f236bce7ff69ed9285c97e.jpg

- - 6.2.2014 v 21:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

LaughingVzpamatuj se kašpare, ty nejsi výzva))

ukrutny medojed - Čtenář - 2.2.2014 v 13:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Tak sranda ne Laughing

jiak pro radka: pěknej výkon a podpora Cool

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 13:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Diky, fandit se musi.... Byl to narocnej večírek:)))

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 13:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

No skoro si to trefil, s nim bych si urcite rozuměl:)))

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 12:28
Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

A co říkáte na Baraa? Naprosto vymazal Fabera.....

A Mir? To jsem nečekal, že je až takhle v prdeli....po tomhle výkonu ať to raději zabalí. Reem nepředvedl takřka nic a přesto dominoval všechny 3 kola

Mefistofeles - Čtenář - 2.2.2014 v 12:14
Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Tak asi jsme se oba koukali na jiné video. Laughing Takže to jak to tam v prvních vteřinách rozehrával to nic nebylo... A u té klece naskočené koleno nebo co to bylo, taky asi nic. A jooo vždyť já koukal na UFC 169 Laughing Jsem to ale trumpeta. Cool

 

Teď vážně... To že tady někdo splodí nějaké to ,, moudro ´´ bych hned neodsuzoval křikem kacířství. Připadá mi to tak trochu jako zaslepenost a přehnaná ochrana svého miláčka. Napsal jsem to protože opravdu nevidím žádný pokrok a zajímalo by mne kde je chyba, co ho brzdí. Vždyť přece se nemůže spoléhat jen na jeden styl. Co až narazí na někoho kdo si to pohlídá a věř že v UFC ty borci jsou a Karel to ví. To jako mi chceš napsat že mu Karel řekne ,, Hele počkej si sice o 15 kg těžší ale já teď s tebou tady švihnu jak s pytlem brambor a na zemi pak rozjedu GNP ok ´´.

Fandím mu taky. Ale tohodle si nejde nevšimnout. Pro příště bych nebyl tak vztahovačný a byl i trochu kritický. Wink

 

 

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 12:29
Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Vyhrál nebo ne? Tak nechápu co resis... Nevis ani co vse tomuto zápasu předcházelo... Dva dny před zápasem mu změnili soupeře, druhej den magor ani nepřijde na vážení, pak přestřeli váhu o x kil, jakoby na váze nikdy nestal a az ted zjistil kolik váží. Karel o něm vubec nic nevěděl do poslední minuty. To jsou vsechno super podmínky! Ten Campbell je vyloženě boxer. Videl si jeho postoj? Na boxera? No nevím..... A Co chces dělat, kdyz víš ,ze mas proti sobe boxera,nevis vubec nic a ty jsi zemar? Tak to mel překopat a trochu si s nim zaboxovat? Chce se na to kouknout jinak ,nez jen ze si pustis FB a ze dvou minut víš vsechno.

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 12:34
Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

teda ale jako boxer se určitě nepohyboval.... :) Ruce u pasu...to spíš jako nějakej taekwonďák :)

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 12:46
Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Pravda, ale pobavili me jeho boxerský trenky:))) 

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 12:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

....sorry...pobavily:) Tady se na to poslední dobou hodne dbá:)))))))))

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 13:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

to je fakt...ty trenky hehe. Na gramatiku se dbá tady, to je fakt....i mojí zásluhou :)

radek445 - Čtenář - 2.2.2014 v 13:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Jako kdyz jsem ty trencle videl, tak mi to bylo jasny:)) Ale šlo hlavne o výhru a ta je doma...

wojtaman - Čtenář - 2.2.2014 v 17:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

no ale na druhou stranu ten týpek vubec není na sherdogu...tak co si o tom myslet...to takhle může zbít 40 strejdů co někde potká a nabídne jim rychlý prachy...a nemyslím porno =D


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Daren - Čtenář - 3.2.2014 v 20:50
Re: Re: Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

To je hezký, ale s jakou šunkou taky bojoval. Pokud se chce někam ještě pohnout tak at radikálně vylepší postoj, protože až dostane kvalitnějšího protivníka s lepší TKD tak se všechny jeho velkolepé vítězství, kdy zválcoval soupeře za pár sekund, vypaří do minulosti. Koukněte na Caina, jak začínal jako wretler a byl výbornej, ale čim šel vejš tak musel zlešovat i boxing a výsledek? Nejlepší GnP a momentálně i boxing v HW. Proto nebude mít konkurenci další století, pokud se nezraní. Neberte to útok na vašeho fightera ( je asi nejlepší mma zápasník v ČR všech dob - dá se říct) Ale mluvili ste tu o pojmech jako Bellator nebo návrat do UFC, kde už taktika vítězí nad rvačkou, takže pokud neni zápasník fakt komplexně připravenej stejně se tam buť nedostane. A pokud jo tak po pár zápasech, kdy ho důkladně takticky vypráskaj pude stejně ven.

judo-style - Čtenář - 3.2.2014 v 15:11
Re: Re: Vémola v Anglii - Odpovědět
 

Karlos má svuj styl, nevím proč to měnit když jde o výhru.

Tommy - Čtenář - 2.2.2014 v 12:40
. - Odpovědět
 

No jestli chce Karlos někdy vůbec pomýšlet na návrat do UFC měl by začít chodit proti lepším soupeřům chápu, že není jeho chyba že mu zmenili soupeře a dali mu nějakého neznámeho borce s rekordem 0-2.. OK vyhrál, ale pro příště by se měl takovým zápasům vyhnout obloukem v takovém zápase nemá vůbec co získat a kdyby se soupeř náhodou trefil tak je skoro jisté, že na zápasy na vysoké úrovni může rovnou zapomenout.


Ivan Buchinger fan club.

Patriot - Redaktor - 2.2.2014 v 12:57
Re: . - Odpovědět
 

To je právě trochu omyl, na západě se hodně kouká na bilanci. Bilance + titul dostaly Karlose do UFC, a že většina jeho soupeřů byla tehdy noname, to nikoho moc nezajímalo. Jestli Karlos chce pomejšlet na návrat do UFC, tak by určitě pomohlo porazit nějaký zvučný jméno, ale zároveň ho tam nedostane "jen" 1-2 těžký zápasy, potřebuje nahnat statistiku, zlepšit tabulky. Proto si právě myslim, že už se nehrnul do zápasu s Pínem. My tady víme, že je to kvalitní borec, ale svět? Tam viděj statistiku 6-6, a možná prohru s Khalidovem...Karlos chtěl zápas doma, to si splnil dvakrát, vylepšil statistiku, získal místní pásy, a teď ho čeká kvalitnější a pro něj strategicky lepší soupeř Strus.

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 13:07
Re: Re: . - Odpovědět
 

svatá pravda....ale dobrý je třeba porovnat statistiku a record nějakejch Dagestánců typu: rashid magomedov, Khabib Nurmagomedov...ty mají record bez porážky než vstoupí do UFC a pak mají úspěch i tam. Akorát jejich tréninky jsou něco jiného....

 

Patriot - Redaktor - 2.2.2014 v 13:19
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Tak tyhle kluci z východu, to je zas jiná liga, od mala půl dne práce na poli, zbytek v gymu s nadějí, že se vypracujou a nebudou do smrti žít z ruky do huby...to pak člověk jen žasne nad některejma borcema. Až se tam naučej dělat váhu, tak vymetou UFC ve všech divizích...ale management maj vychytanej, to je vidět třeba na M-1, když vozej vlastním borcům evropský pěšáky na porážku a zároveň rostou a ohromně vydělávaj.

mr.perfecto - Čtenář - 2.2.2014 v 13:21
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

přesně...touha po lepším životě je strašně moc...

http://www.youtube.com/watch?v=hxqa_F9XA7o

 

Tommy - Čtenář - 2.2.2014 v 16:45
Re: Re: . - Odpovědět
 

No ale hlavní problém je v tom kdyby se mu náhodou pří tom nahnávání statistiky stalo, že by s někým narazil to už by mu pak asi do konce kariéry takové nahnávání statistiky nestačilo na to aby se dostal zpátky do UFC. Podle mě udělal velkou chybu že nepodepsal Bellatoru. Do UFC ho zpátky nevezmou podle mě i kdyby vyhrýl dalších 5 takových zápasů. Ano Karlos je sice typ bojovníka na kterého lidi rádi koukají, ale ruku na srdce pořád si jede to samé a nejde vidět žádný progres hlavne v postoji bohužel.. a ono na té nejvyšší úrovni bohužel nestačí jen že soupeře prostě hodím na zem a tam ho upáčím nebo umlátím GNP..


Ivan Buchinger fan club.

Patriot - Redaktor - 2.2.2014 v 17:18
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Zatim nenarazil, tak uvidíme...ale fakt je to běžná praxe, mrkni třeba na Brennemana, udělal v UFC jeden slušnej zářez (Story), bilanci měl 4-4 a zbavili se ho. Co udělal? Vyhrál 4 zápasy, z toho ten poslední (s Bakerem o titul v lehký váze CFFC) ho kopnul zas zpět do UFC. Tam teda už stihnul zas jednou prohrát Laughing ale smlouvu má. A takovejch týpků je hodně, John Howard potřeboval vyhrát 7* než se dostal zpátky, Anthony Johnson se teď taky nejspíš vrátí, a to myslim Dana tvrdil že už ho zpátky nevezme po tom průseru s Belfortem...to samý říkal i o Marquardtovi, kterej už je taky zpátky atd.

Bellator by pro Karlose byl asi zajímavější co se týče výplaty za 1 zápas, to jo. Ale když už byl jednou v UFC, tak se asi nespokojí s ničim menším, a takhle má věci víc ve svý režii, není vázanej nějakym hodně omezujícím kontraktem, tudíž si mohl splnit sen zápasit doma, za soupeřema může jezdit dle uvážení atd. Nějakou koukatelnost v tomhle asi neber vůbec v potaz...já to vidim tak, že Karlos chce zpátky do UFC a způsob jakym se o to pokouší, ten mi přijde jako správnej, toť vše Smile

Tommy - Čtenář - 2.2.2014 v 17:42
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

No ono většinou UFC povolává takové borce jako záskok za někoho to je třeba případ Brennemana kterého jsi zmínil pochybuju, že by ho vzali zpátky jen tak normálně kdyby nepotřebovali někoho kdo jim zaplní díru ve startovce po tom co se někdo zranil. A teoreticky by se takhle Karlos mohl vrátit někdo se zraní borci se mrknou a řeknou si á tady Vémola sice neporazil nikoho známého, ale má dejme tomu 7 výher po sobě skoro všechno ukončil před limitem lidem se na něj dobře kouká dejme mu šanci jako záskok.. Jak na tom je se uvidí se Strusem to je první kvalitnější soupeř po vyhazovu z UFC a stalisticky by mu měl vyhovovat, protože jestli mě paměť neklame tak je to striker.


Ivan Buchinger fan club.

wojtaman - Čtenář - 2.2.2014 v 17:48
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

No hlavně kdyby šel do Bellatoru a pak o něj UFC projevilo zájem, tak kdo trochu sleduje politiku kolem mma, tak ví, jaký potíže občas Bel dělá... A že tam mají nějakou tu klauzuli, že ho můžou doplatit a on prostě MUSÍ zápasit za Bel. Nadruhou stranu mají volnější pravidla co se týká zápasení jinde...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Patriot - Redaktor - 2.2.2014 v 17:56
Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

to je přesně ono, proč se vázat v Bellatoru apak doufat v ježíška, když jeho meta je UFC... něco jinýho je Vegh, kterej začal dole, pak přilítla nabídka a on se zovna chytil a pořád stoupá...

- - 3.2.2014 v 16:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

wojtama: To je jasne že když si pod smlouvou tak budou dělat problemy))to je normalni! taky nebude mit smlouvu na 5 let! bud te UFC vyplatí nebo to dodrzi a pak prejde do UFC.Furt lepsi nez zápasit s noname s recordem 0:2.Ty vítězství nemají žádný kredit, navíc jednou, dvakrat nahodou dostane bitku a muže zapomenou i na ten Bellator

wojtaman - Čtenář - 3.2.2014 v 21:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

to je jasný ale tady jde o to, že Bellator má nějakou spešl klauzuli ve smlouvě že i když smlouva vyprší, tak v podstatě když dorovnají finančí nabídku od konkurence tak fighter u nich musí zůstat...to je zásadní problém. Viz kauza s Eddiem Alvarezem  tam se to hodně probíralo


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Caidel - Administrátor - 3.2.2014 v 21:24
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Čistě pro záznam - tuhle klauzuli má UFC ve smlouvách samozřejmě taky.  Jen jí nepotřebují tolik používat, protože málokdo o koho má UFC ještě zájem chce z UFC zdrhnout do Bellatoru.

- - 3.2.2014 v 21:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Jo matching rights, ale to je individuální ne? to si myslím že dávají jenom největším hvězdám aby je mohli nějak udržet

Caidel - Administrátor - 4.2.2014 v 08:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

AFAIK to mají ve smlouvách automaticky všichni. Jenže jinde než u velkých hvězd to nehraje roli/není podstatné, protože u nějakého lower tier fightera nedává absolutně žádný smysl tuhle klauzuli prosazovat (nikdo nechce z UFC pryč) a když tě UFC samo vyhodí, tak nebudou řešit kam jdeš potom... :) Ovšem u velkých hvězd to přestupy blokuje.

- - 4.2.2014 v 14:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Caidel:OK já jsem myslel v Bellatoru, ale tam to bude určitě to stejný.V tom případě je to problém a ještě větší prasárna.Nikdo by ti neměl určovat kde máš bojovat, když nejsi pod smlouvou.

Žádného podřadného fightera Bellatoru UFC chtít nebude.Vemola by si mohl jako lower tier fighter vydobit zrušení klauzule a potom tam něco velkého p=ředvést, aby si ho všimli, ale to newím jeslti je rálné. 

Pedro - Čtenář - 2.2.2014 v 12:50
. - Odpovědět
 

hmm pár takovýhlech fightů a nedivil bych se kdyby jsme ho viděli opět v UFC Smile Toho typa totálně zdemoloval

The Bull - Čtenář - 3.2.2014 v 18:41
.. - Odpovědět
 

Karlosovi to přeju a fandím mu věrně i nadále, ale nejsem si jistej, jestli ho výhra s týpkem co má skóre 0-1 (přičemž ten Salama měl 4-4) posune někam dál..Má na to dostávat lepší a zkušenější soupeře..

Pedro - Čtenář - 3.2.2014 v 20:43
Re: .. - Odpovědět
 

Myslím si, že Karlos Vemola teď potřebuje nahnat bilanci...ani tolik nezáleží nakolik jsou dobrý jeho soupeři, ale z Anglie se už jednou do UFC dostal a Anglie je pro UFC v Evropě number 1, takže by se ty mohlo opakovat Smile

jirka - Čtenář - 3.2.2014 v 21:24
Re: Re: .. - Odpovědět
 

jenze si myslim ze tohle stacilo na poprvy, ten styl jak kazdyho prejel tak to od nej v cekali v nejake mire i v ufc... na podruhy to bude chtit mozna neco vic... tenhle souper byl fakt uplne mimo, to uz i knize byl adekvatnejsi... ale tak ted ma dobryho polaka to uz bude vypadat lip az ho karel porazi :)

The Viper - Čtenář - 3.2.2014 v 23:32
... - Odpovědět
 

To snad nemyslí vážně ne ? Jako chápu že je to asi nejznámější čech a jeden z čechů co se tím mma i živí, ale ty komentáře co ho vynášejí až do nebes a že je bez konkurence ? To jsem asi fakt jediný komu to hlava nebere, vím že je to pro některý velkej oblíbenec, ale kdyby můj oblíbenec porazil někoho kdo vyhrál max. v amatérech tak se začnu chytat za hlavu já sám. No ten jeho příští soupeř trénoval s Peštou a prý je to komplexní borec, tak snad teda ukáže Vemolovi, že takhle by to nešlo. Ten postoj je fakt ubohej, brzo tahle bublina okolo splaskne. Jsem rád že se Karlos postaral o takový větší vzestup MMA v Čr, ale jinak tohle fakt nemůžete myslet vážně tohle vychvalování.

ukrutny medojed - Čtenář - 4.2.2014 v 06:34
Re: ... - Odpovědět
 

Cože? To je opravdu hrozná bublina. Jediný čech v UFC. U nás neporaženej.

Taky bych chtěl mít tkový štěstí..

antiKristián - Čtenář - 4.2.2014 v 09:22
Re: ... - Odpovědět
 

souhlas

antiKristián - Čtenář - 4.2.2014 v 09:23
Re: ... - Odpovědět
 

souhlas s The Viperem samozřejmě

radek445 - Čtenář - 4.2.2014 v 09:24
Re: ... - Odpovědět
 

Jak ze snad ukáže vemolovi ze takhle by to neslo? Mas taky dost. Nejdriv proti Knížeti ho kazdej odepisoval, jednoznačně vyhrál. Pak zametl Kuzelu pod zem. V Anglii jejich šampiona a ted jen kvůli tomu ze mu dali srace, za co ani on nemůže tak furt se tady na nej plive? A co jako Strus? Videl si jeho zápasy? Na zemi? Zas takova paráda to neni a naopak je videt, ze se mu tam vubec nechce. Nedivím se, ze Kdyz sparoval s Pestou, tak pro pestu to asi byl svátek , ale Karlos zápasil s jinou třídou trochu uz .To by si chtělo uvědomít.  Kdyz to vezmu ted vazne nezaujate, tak pochybuju ze Strus bude lepsi nez Kuzela. Respiktive jsou to podle me dost podobný fighteri. Nehledě na to, ze Karlos je ted v přípravě opravdu dlouho v kuse, tak bude vazne naslaplej. To ze Strus sparoval s Pestou ho asi nezachrání.:))

Frozenstain - Čtenář - 4.2.2014 v 10:40
Re: Re: ... - Odpovědět
 

V postoji bude mít Strus určitě navrh, ale nemyslím si, že ten fight bude dlouho probíhat v postoji. Karlos ho veme podle mě rychle na zem nebo do klinče a odtamtud ho na zem dovleče. Je silnější a má agresivnější nástup. Na zemi je Strus celkem bezzubej a až bude pod takovou obludou, jakou je teď Karlos v midlu, tak se z tý země už nezvedne. Tipuju že ho Karlos utáhne na nějaký škrcení. Strusovou jedinnou šancí je postoj a KO, ale tam podle mě moc dlouhou nepobudou.

Nejsem fanda Vemoly, ale ten hype ohledně "karlos je ňouma, neumí ani dát direct" se mi nelíbí. Je to nejúspěšnější český fighter a to by jsme měli všichni respektovat. Někdo ho má rád, někdo ne (jako třeba já), ale dokázal toho hodně a to respektuji. A respektuji i jeho kvality, je to silový bojovník s agresivním nástupem, silovými takedowny a slušnou kontrolou na zemi. Navíc respektuji i jeho (říkejme tomu) "vlastenectví", v ufc měl vždy na kaťatách českou vlajku a to se mi líbilo. Že má problém s postojem, to ví každej a ví to určitě i Vemola a jeho trenéři, takže podle toho taky budují jeho taktiku a styl boje. Můžeme to věcně kritizovat, ale pořád bych se přikláněl k tomu, aby to bylo slušně a objektivně. Bez urážek a posměchu.

Co se týká Karlosova stylu boje, myslím si, že mi mu docela hodně prospělo, kdyby trochu zlepšil submission game. Má dobrý takedowny a silnou silovou převahu na zemi a kontrolu, takže kdyby do toho nadrilloval pár pěknejch submisí, to by mohla být jeho slušná zbraň.

Pepe M16 - Čtenář - 4.2.2014 v 11:15
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Přesně, jak píšeš nevíme to jen my, ale hlavně Karlos a jeho trenéři a proto nebudou dělat taktiku, aby byla v postoji. To samé, jako Chael Sonnen, v postoji je to bída a hned, jak může, tak to hází na zem 

jirka - Čtenář - 4.2.2014 v 11:44
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

no jenze ona to zadna bida v postoji neni, v prvnim zapase v postoji pekne trefoval silvu

radek445 - Čtenář - 4.2.2014 v 11:23
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Super názor:) Jsem rad, ze jsou i lidi co to vidi trochu realne.

The Viper - Čtenář - 4.2.2014 v 19:15
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Samozřejmě že jsem rád že Karel v tom UFC byl a tak dále, ale vy jste jeho ''skalní'' fanoušci všichni hrozně naivní a myslíte si že si vybojuje návrat do UFC jak tu někdo psal ''porážením strejdů''. On se musí jako lev teď práv o nabídky tady v evropě o co nejlepší zápasy a největší soupeře. Koukněte co pomlátil takovej Johnson v Americe. Do česka at to raději ani nezkouší, sice tu jde MMA nahoru, ale na tak moc, aby z toho přiletěla nabídka do UFC. Ať teda bije v Anglii, ale jak tu také někdo psal, musí rozhodně pokročit i v postoji. Nebo at zkusí KSW.

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 22:27
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

KSW by bylo pěkné je tam plno zajímavých soupeřů, ale tam ho pravěpodobně neuvidíme škoda..


Ivan Buchinger fan club.

The Viper - Čtenář - 4.2.2014 v 23:32
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Radku ty tu píšeš jak moc jsi rád že to někdo bere reálně a sám tu bliješ takový nesmyslný pohádky. Fakt tohle nemá cenu, nic se tu nedělí na dva tábory, jen jsou tu ti co na to koukají opravdu realisticky a ti druzí, kteří mají Vemolu za superhrdinu.

Leben tu sdílel jisté video, moc mě pobavilo, ale začínám si myslet že to byly opravdu záběry Radka.

radek445 - Čtenář - 5.2.2014 v 15:21
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Hele ty repaku, neber si me do huby a kdyz uz , tak pis normálně. Napíšeš jak se nedělí nic na dva tábory a hned pak napíšeš hovno ,ze tady jsou jedni a pak ti druzí. Takze kolik teda táboru? Kdyz uz jsi u těch pohádek tak mi napis jednu, kterou jsem napsal. A jestli te pobavilo Lebenovo video , tak si ho pouštěj furt dokola a věř u toho treba v Elvise. A jeste jedna rada, koupil bych polskou vlajku a šel bych Strusovi udelat pořádnou uvitacku.

 

antiKristián - Čtenář - 5.2.2014 v 15:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Radku tvoje zaujatost je nedozírná :D

The Viper - Čtenář - 5.2.2014 v 15:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Když to tak píšeš Radku, tak o tom začnu uvažovat. Pokud vím, je to v Hradci ten turnaj, tam to nemám moc daleko. Trotle, samozřejmě že bych fandil Karlosovi, ale aspon umím uznat, že jeho kvality rozhodně nejsou nejlepší a na UFC už vůbec ne. Projel jsem si jeho soupeře před UFC a docela mě některý rekordy zarazily. Mimochodem Karlos v u nás ve městě trénoval pár měsíců dozadu, příště si to nenechám ujít, podle mě je to dobrej člověk i zápasník a schválně se ho zeptám na pár věcí. Už jen kvůli tobě ;)

radek445 - Čtenář - 5.2.2014 v 15:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ted otázka jestli moje zaujatost nebo vase(některých teda) Jen mu pisu, at mi rekne co jsem napsal a podle nej to byla pohadka. Pisu věci jak jsou. Zádný to vaše oblíbeny BY, kdyby, jestli.... Tady se furt polemizuje jen o tom co neni. Ale o tom jestli BY, nebo Kdyby....  Tady si mraky lidi hraje na takovy experty az je to k smíchu. 

Maltézsky psík - Čtenář - 4.2.2014 v 11:08
Vémola - Odpovědět
 

Už mám toho dosť, koho tu kritizujete? Aká bublina? Karlos Vémola, 9-0 v Anglicku, 2-0 v Čechách, 2 výhry v UFC, pričom jeho posledné 2 prehry boli proti brazílčanivi v brazílii a proti Carmontovi (6-0 v UFC). Navyše s Carmontom, ktorý jasne prezápasil Costu predviedol vyrovnané 1. kolo, tuším, že mmafighting to kolo hodnotilo 10-9 pre Karlosa. Napríklad taký André Reinders má podla wikipédie 0-5 v Poľsku a nikto na neho nepovie ani jedno krivé slovo. ( Tým nechcem Andrého zhadzovať, ja sám nezápasím vôbec, len porovnávam ako pristupujete k jednotlivým zápasníkom)

Pedro - Čtenář - 4.2.2014 v 13:26
Re: Vémola - Odpovědět
 

Samozřejmě, neporažen v Anglii a ČR to je slušná bilance. Jinak Anglie je kolébka MMA v Evropě. Být šampión tam už něco znamená.To že si dal 2 nebo 3 zápasy tady a vyhrál je taky slušný nebo není to co, po čem tady všichni řvali? Spousta těchlech lidí těď bitchuje, že dělat frajera tady bla, bla bla, ale tychle samý osoby by první řvali, že je to srab a žádnej patriot, kdyby se rozhodl tady nezápasit. Jinak podle mýho názoru Karel Vemola i tak trochu doplatit na tu politiku UFC z první poloviny minulého roku, kdy se Dana zbavoval fighterů jak na běžícím pásu. To, že nešel pak do Bellatoru je podle mě důkaz toho, že UFC s ním do budoucna počítá a nebo že on sám minimálně věří, že by se mohl do UFC vrátit. Podle mýho názoru na to potenciál určitě má a to říkám zcela nezaujatě a nejsem žádný velký jeho fanoušek Smile

gotchito - Čtenář - 4.2.2014 v 13:14
Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Pro Vipera: vis o dane situaci hovno a hrajes tady machry ty ubozaku..cambell sel do zapasu,jen proto,ze Salama nedostal vizum a zadnej amater to nebyl-mel spostu boxerskych zapasu(vcetne knockoutu Sutherlanda) tak tady nepis sracky typu,ze karlos porazi amatery. Ses normalni cikan,kterej to nikdy nikam nedosahl a snazis se vozit po lidech,kteri si ten uspech tezce vydreli! Jasne ze s nikym Karlos nebude stat-proc by to taky delal,kdyz je wrestler ?Kolikrat uz dokazal ze u nas tu konlurenci nema a ty porad pises tyhle hovna ? Ses ubohej a to ze doufas ze Strus ukaze,ze takhle to nejde o tobe ukazuje to,jaka jsi bezpaterni nula,ktera fandi psonkovi namisto cechovi..kazdopadne Strus neprezije prvni kolo

radek445 - Čtenář - 4.2.2014 v 13:25
Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Bohužel je to tak.. V Čechách se úspěch nedopouští. I kdyby Karlos udělal bůhví co, furt se tady budou rojit hrdinové tohoto typu. Je to vazne az k zbliti co jsme za národ. Někdo nas někde reprezentuje, očividně sport kterej se začíná dostávat pod kůži hodne lidem, ale furt tady bude kazdej plácat tyhle moudra. Vetsinou jsou to lidi, co nic neviděli, nezažili a tlamou to jsou mistři světa. Az Karlos někomu v zapase urve hlavu, tak tady bude samej specialista na postoj a všichni budou říkat , proc mu neurval asi ruku. Tohle je hodne smutný. Diky Karloj se naše mma začlo trochu hýbat. Ale diky lidem tohoto typu( všichni vedej vsechno nejlip) to půjde zas akorát do prdele!

gotchito - Čtenář - 4.2.2014 v 14:42
Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Souhlasim s Tebou,nebyt Karlose tak by byl v cechach zajem o MMA minimalni! A tyhle typy lidi(co vedi vsechno nejlip) ten sport stahujou akorat dolu. Misto toho,aby byli radi,ze diky nemu se ten sport u nas zacal mnohonasobne rychleji vyvijet,tak na nej budou hazet spinu,jen aby nemuseli priznat,ze je to borec,kterej je hrdej,ze muze reprezentovat nasi vlast ! Nekde jsem slysel,ze mu prinesli na zapas (jeste v UFC) trenky bez ceske vlajky a on si ji tam nasil sam z mikiny,jen aby mohl reprezeentovat ceskou republiku!! Zajimalo by me kolik lidi by neco takoveho udelalo?! Pesta ani Ondrus myslim ne..a furt to ceskym divakum neni dost,je to smutne-ale bohuzel to poukazuje na realitu mysleni nekterych ceskych individui,kteri svymi nazory ceskemu MMA urcite vic skodi,nez pomahaji! 

 

antiKristián - Čtenář - 4.2.2014 v 16:05
Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Hoši hoši, kolikrát už tady tohle bylo?

Já Karlosovi fandim, jsem rád, že reprezentuje ČR, ale to přece neni důvod přehlížet jeho zjevný nedostatky. Mě se jeho styl nijak zvlášť nelíbí a nevim, proč bych to tady nemohl napsat. Proč by měl bojovat v postoji, když je wrestler? Protože tohle neni zápas, ale smíšená bojová umění, kde samotnej wrestling dost často nestačí. A že se v ČR úspěch neodpouští - to jako myslíš, že mu závidim nebo co?? Prosim tě...:) Karlosovi přeju, ať se mu daří, ale předevšim, aby se stal komplexnější a ten postoj posunul dál. Jinak mi ta glorifikace tady přijde taky přehnaná, zápas s Kuželou, kterej byl proti němu poloviční, nebo tenhle poslední, kdy se borec nezmohl vůbec na nic...no...tohle na UFC neni.

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 16:31
Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Přesně tak některé komenty jsou moc zaujaté jakoby tady nikdo nemohl říct vůbec žádnou kritiku.. Co se stane až narazí na někoho koho na tu zem nebude schopen dostat to jsem opravdu zvědavý.. Jinak taky mu fandím a jsem rád, že reprezentuje ČR, ale ty nedostatky se prostě přehlížet nedají.


Ivan Buchinger fan club.

Maltézsky psík - Čtenář - 4.2.2014 v 18:19
Re: Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Nejde o to, že by sa nemohlo hovoriť o nedostatkoch, ide tu o to, že na týchto stránkach väčšina diskutujúcich hovorí výlučne o nedostatkoch, napr. v zápase, kde ukáže skvelý wrestling, brutálnu silu a slušné submission skills ľudia hneď kritizujú postoj.

radek445 - Čtenář - 4.2.2014 v 17:08
Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Ok chlapi, tak hlavne neprehlizejte ty nedostatky. Staňte se trenerama a možna bych hned šel koucovat nejakyho borce. Protože očividně tady lidi vedeji přesně co ma kdo udelat a co stačí nebo ne na UFC. Divím se, ze lidi s tímto darem straceji čas na nějakých diskuzich. Na vaše rady čeká tisíce bojovníků.

Pedro - Čtenář - 4.2.2014 v 17:26
Re: Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

hehe, tohle me rozesmalo Laughing

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 17:56
Re: Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Ale prosímtě už to trochu přeháníš nezdá se ti? Očividně si jeden z těch hardcore "just bleed" fans na tom videu kteří mají svého oblíbence a pořád si budou mlít tu svou a když řekne někdo sebemenší kritiku i když ta kritika není míněná ve zlém hned je ten někdo pro tebe ten špatný co "všemu rozumí" "všude byl pět krát" a tak podobně. Nikdo tady přece neříká jak má Karlos zápasit ať si klidně jede pořád dokola tu stejnou taktiku když to funguje. Jenže ono to prostě nemůže fungovat do nekonečna to snad musí být skoro každému jasné tohle není MMA 90 let kde stačilo dobře ovládat jeden styl. Jenže lidem jako jsi ty se to nejspíš nedá vysvětlit.


Ivan Buchinger fan club.

The Viper - Čtenář - 4.2.2014 v 19:51
Re: Re: Re: Re: Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Tommy: Přesně to je věc kterou jsem se snažil vysvětlit, ale máš pravdu, je to jako mluvit do zdi, on ukáže čas. Nikdo tu proti Karlosovi nemůže vyloženě být, ale buďme realisti, něco takového UFC nezaujme. Ať zkusí TUF :) .

The Viper - Čtenář - 4.2.2014 v 21:51
Re: Karlos is number 1 ! - Odpovědět
 

Páni, až teď jsem si všiml tvého inteligentního komentáře gotchito, ale když se tak zamyslím tak nemá cenu se s tebou dohadovat. Takový fanoušci jako ty jsou Karlosovi spíš pro ostudu, kolegové zde už vypsali to, co si myslím i já (antikristán, tommy). A už raději vůbec nepiš v souvislosti s se mnou, rasisto.

gotchito - Čtenář - 4.2.2014 v 13:20
komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

A souhlasim s Radek445..sparing s pestou ho nezachrani..pesta je vicemene velkej mouma,kterej jeste poradne nic nedokazal a diky vyhre na GCF si ted otevira hubu v ktere ma pytel nesmyslu..

wojtaman - Čtenář - 4.2.2014 v 17:24
Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

ty chytrolíne Pešta je nejlíp hodnocený Čech v mma na světě...to jen na úvod...to že Spároval se Strussem by samo o sobě nic neznamenalo ale to že to napsal teď když už má za sebou x sparingů s evropskou potažmo světovou špičkou už může znamenat že jeho názor může mít nějakou váhu...a ty řeči že byl Vémola šampion Anglie...on byl šampion v anglický organizaci a to ne té nejprestižnější...a věřím že se najdou desítky Poláků a Rusů co by Karlose rozšmelcovali...nicméně to vše mi nebrání v tom abych mu přál úspěch ale bohužel v něj nevěřím od té doby co ho sleduji výraznější progres vidět nebyl...doopravdy bych měl radost kdyby byl ve světový top ten ale on není ani v evropský....a ještě k tomu že ten borec měl x zápasů v boxu...no a co mohl být dobrý boxer(taky nemusel) ale to v mma přece nic neznamená koukněte na Toneyho a to byl MS


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

gotchito - Čtenář - 4.2.2014 v 19:30
Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Jo..mozna ze ma sparingy s evropskou spickou,ale odzapaseno v kleci ma proti Karlovi absolutne nic! A  pestovi nazory neberu vazne od te doby co jsem ho videl ve snifani s novou-je to velkej chlap,ale v hlave toho podle jeho vyjadrovani moc nema..a to ze byl sampion,ale ne v nejprestiznejsi asociaci anglie ? Co to meles ? Je sampion jak v cfc tak v ucmma a zasna prestiznejsi asociace v UK neni,tak si zjisti fakta nez se tady budes ohanet takovejma kecama ;) a k tem desitkam polaku muzu rict jedine-kdyz by ho rosmelcovali,tak proc se o to nikdo nepokusi? Vemola drzi 5 titulu ve ctyrech organizacich,tak by jste mu mohli konecne ukazat trosku respektu..hlavne ty ty chytroline :)) to ze si jednou za cas pustis fight na tv z tebe rozhodne odbornika neudela ;) a to jestli strus prezije prvni koko ? Pokud jsi videl jeho zapasy,kde ho nekdo dostal na zem tak jsi si musel vsimnout ze jeho obrana je tragicka a karluv gnp nevydrzi..ano,je dobrej striker ale na zemi(kam ten zapas behem dvaceti vterin prvniho kola pujde)prvni kolo neprezije!!

jirka - Čtenář - 4.2.2014 v 20:41
Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

ja verim ze to tak bude, ale zas bych tu vyhru teda nepodcenoval tim, ze takhle shazujete struse, podle me konecne odpovidajici souper, myslim ze bude minimalne tezsi ho dostat na zem a proto bude nasledna vyhra cenejsi ;)

gotchito - Čtenář - 4.2.2014 v 21:06
Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

S tim souhlasim..Ja Struse urcite nepodcenuju..je vyborny striker,ma nejlepsi treningovy kemp v Polsku..ale kdyz si Karlos pojede podle planu,tak to vidim jako jasnou vyhru pro nej

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 22:19
Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

No tak minimálně co se týče těch organizací v Anglii určitě nemáš pravdu mnohem prestižnější jsou Cage Warriors a BAMMA. Jinak co se týče mě můj respekt Karlos určitě má za to jak se náš snaží reprezentovat v zahraničí a taky za to, že přijel tady do Čech i když vůbec nemusel a neměl tím v podstatě moc co získat a navíc ještě na něj v zápase proti Knížeti drzí idioti bučeli to já být na jeho místě tak už se na to můžu vykašlat pro takový přístup našich "fans". Ale taky se na musím dívat realisticky a dejme tomu, že se po pár výhrach vrátí do UFC, ale ten progres tam pořád nebude a pojede pořád tu samou taktiku tak pak je to průser to se může stát, že zase po dvou zápasech půjde z kola ven. A co potom? Jelikož mu fandím tak ta kritika nebyla myšlena špatně a už vůbec ne tak že bych k němu neměl respekt to můžu říct za sebe.


Ivan Buchinger fan club.

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 22:23
Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Jo a ještě k tomu Strusovi to co jsi napsal je asi ten nejrealističtější zcénář, ale třeba takový Caio Magallhaes který je čistě BJJ bojovník taky přežil první kolo a jak to dopadlo. Takže buďme trochu soudní tohle je MMA a stát se může cokoliv. Karlovi v tom zápase výhru přeju, ale řeči typu, že soupeř nepřežije první kolo jsou přece jen trochu předčasné.


Ivan Buchinger fan club.

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 18:41
Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

S Caio Magalhaes to byla skoda..ale popravde to bylo hodne tim,ze se zapasilo v otevrene arene bez klimatizace na cioz byli mistni borci zvykli! Kdyz se podivate na vysledky tak vsechny zapasy vyhrali brazilci..byt to kdekoliv jinde tak verim,ze by ho Karlos porazil,rotoze v prvnim kole ho jednoznacne prejel

gotchito - Čtenář - 7.2.2014 v 14:41
Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Je to rozhodne adekvatni souper ale treba podle tohohle videa mi je jasny,jak to dopadne :)https://www.youtube.com/watch?v=ausJql5vKYE&feature=youtube_gdata_player ... obranu na zemi vazne dobroh nema a kdyz ho na zem dostali posledni 4 souperi(kteri navic byli strikeri a tu zem nejedou) tak tim Karlos asi nebude mit problem..

wojtaman - Čtenář - 4.2.2014 v 22:28
Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Tak Pešta akorát tím jak je velikej a že má hlas jak šrek vypadá jako trouba ale určitě není když má policejní akademii kam se hlásí tisíce lidí a berou 90...a neříkám že to tak je ale že si myslím že Peštův názor má vyšší hodnotu než kohokoliv tady z diskuze...a pokud jde o organizace tak nejprestižnější je dle mého názoru  CWFC a dřív byl Cage rage kde Vémola taky nezápasil ale to není podstatný ale co je podstatný je rekord soupeřů K.V. v Británii...pro příklad: 0-1 , 0-1, 0-2, 0-3, 1-3, POZOR 8-1, 1-1 pak šel do UFC. Podívali jste se na to někdy někdo? co si o tom myslíte? jedinej solidní soupeř a přesně proto je to bublina jehož hype dělá jenom management schopný shánět obětní beránky....samozřejmě klobouk před každým kdo má výhru z UFC to bez debat...proto je a bude v ČR špička ale v Evropě? ve světě? prosím vás..


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

- - 4.2.2014 v 22:47
Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

wojtaman:Když má pešta policejní akademii, tak to určitě takový trouba nebudeLaughingLaughing

ale jinak máš docela pravdu, jeď dál neser se do mě))

mr.perfecto - Čtenář - 5.2.2014 v 21:05
Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Tak si jí taky udělej abys nebyl jelito jakým nyní jsi.

- - 5.2.2014 v 21:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Laughingdalší fízl.aby ze mě byl kašpar přiteplený jak si ty??nebo proč??

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 19:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

woe... :) aby jsi neměl jen nedochozenou základku a nemusel v tom tvým Hamburgu zametat ulice.

- - 6.2.2014 v 20:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Říká kdo??impotent závistivý, špinavý s malým pérem??LaughingTak jako já se ty mit nikdy nebudeš ty osle, to si pamatuj)

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 20:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

o to silně pochybuju ty smrade. řekni raději mámě ať ti umyje sejra z žaluda.

- - 6.2.2014 v 21:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Vím že o sobě pochybuješ, jde to videt))už jenom podle nicku))

- - 6.2.2014 v 21:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Jenom kretének s komplexy a malým pérem si da nick mr.perfecto

Mejla - Čtenář - 5.2.2014 v 14:35
Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Hele když si myslíš, že pešta je ňouma, tak kdy dostal karlos možnost bejt sparringem tvl 1 LHW (neberu šampiona), se jako prober, určitě Pešta ví víc než mi tady na netu. Takže jak je psáno, jeho názory mají větší vahu ( či v sobě obsahují větší zkušenost), než ty naše. Karlos je nejlepší Čech v MMA, ale myslim si , že Pešta bude stejná , možná větší hvězda než Karlos. A rozsekal jakýhokoliv čecha stejně jako karlos Foot in mouth.

radek445 - Čtenář - 5.2.2014 v 15:13
Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Tu možnost sparovat, jestli teda myslíš s Gustafsonem, mel asi dva roky zpět. Jentak pro info. 

wojtaman - Čtenář - 5.2.2014 v 17:17
Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

ok před 2 lety Byl Gustafson jinde a snad jedinej těžší Švéd v UFC...ale i tak se divím že to KV nepřijal páč by se měl hodně co naučit...A jinak je rozdíl říct přijed si zatrénovat (protože to v podstatě může skoro každý) a někoho oslovit, zařídit mu bydlení, zázemí atd...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

radek445 - Čtenář - 5.2.2014 v 17:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Tím jsem chtěl řict , ze spolu sparovali..... Jen bych ted kecal kde.

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 18:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Vemola sparoval s Gustafsonem v London Shootfighters pred zapasem s Massenziem a hazel tam s nim jak s pytlem brambor ;) od te doby se ale Gustafson neuveritelne vypracoval,o tom zadna...

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 18:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

A Pesta rozhodne vetsi hvezda nez Karlos nikdy nebude..to se zase prober ty :D 

The Viper - Čtenář - 5.2.2014 v 18:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

A teď nám pověz o tom, jak by Karlos zničil Weidmana. :)

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 19:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Weidmana bys porazil tak mozna jenom ty ty sasku :D a kdyz porovnavate  sparingy Karlose a Pesty,tak se musim smat! Gustafson byl prvni poradnej sparing pro pestu,zatimco Karlos ma za sebou kemp v American Top Team kde byli jejich kompletni team v cele s Thiago Silvou. K tomu denne trenuje s lidma jako Jimmy Manua,James Thompson,James Te Huna atd,takze v tomhle smeru je Pesta 5let pozadu ;)

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 21:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

A kdyz nad tim tak premyslim tak mel ty treningovy kempy s Gustaffsonem 3!! A Karlos neni nejlepsi cech v

84kg ale ve vsech vahach a verim ze by to v zapase s Pestou urcite dokazal..

The Viper - Čtenář - 5.2.2014 v 21:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Ty jsi jen takový ubožáček co se sem regnul aby dělal dusno. Padej už seš k smíchu. Když má Karlos za sebou takové kempy, tak je to o to horší že v postoji chytá mouchy.

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 21:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Zato ty mas strasne profesionalni vyjevy ty  uboha nulo :D beztak ses normalni vidlak na podpore co nema na praci nic jinyho nez pomlouvat lidi,kteri narozdil od tebe neceho dosahli ;) dusno tady urcite nedelam,sleduju tyhle diskuze hodne dlouho a vim jakej ses neandrtalec a ohanis se kecama na kazdyho kdo mu to preje..

The Viper - Čtenář - 5.2.2014 v 22:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Kdyby jsi nebyl bez promunití taková tupá mrdka tak by sis všimnul, že jsem tu několikrát psal, že Karlosovi přeju, ale prostě nelze nepoukázat na jeho slabiny i když reprezentuje naši zem. Vidlák možná jsem, ale na podpoře určitě ne a raději už pal do píče nevím proč tu zase plýtvám časem s nějaký čůrákem. Jelikož jsem se snažil být vždy slušnej tak tady končím. Zmrde.

gotchito - Čtenář - 5.2.2014 v 23:18
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Haha ted jsi mi teda ukazal..ze jsi opravdovy vidlak :D nezapomen si gumaky az pojedes do hradce na zapas at te tam poznam a protlemim ty tupej vesnicane :D 

The Viper - Čtenář - 6.2.2014 v 00:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Ne už nepiš, špíno. :)

radek445 - Čtenář - 6.2.2014 v 10:28
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Viper: co to tady predvadis ty hysterko.... Mas vyjadřování pracloveka! To ze lidi maji svůj názor, nebo oblíbence kterym fandí a prejou jim úspěch, tak jsou hned mrdky? To ze ja pochválil něčí názor a řeknu svůj , tak hned musi clovek blejt pohadky. My lidi jsme opravdu zvláštní druh. Nenavistnej, neprejicnej .... To je humus , kam se vždycky zvrtne normální diskuze. 

The Viper - Čtenář - 6.2.2014 v 15:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Hochu sám tu píšeš uplný mrdky o tom jakej je Karlos bůh, takže hysterka tu jsi ty. Jako nějaká malá kráva co je děsně zažraná do One direction. Radši se uklidni a jdi si uplést novou šálu. Končim s váma kreténama, takový diskuze k hovnu.

radek445 - Čtenář - 6.2.2014 v 15:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

One direction? To je co? Novy bojový umění co se učí tvoje máma?

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 19:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

kašli na ně na tyhle kokoty typu Leben...

 

- - 6.2.2014 v 19:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

pan buzna:)) co je blbečku??už to nedáváš??LaughingLaughing

mr.perfecto - Čtenář - 6.2.2014 v 20:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

tobě? vždycky...v ringu i v diskusi. Nestíháš... fotr tě měl raději stříknout do umyvadla, takhle akorát trpíš méněceností a tady si to léčíš. A vůbec, tohle je poslední reakce na takovýho zbytečnýho člověka co se ani neumí postavit když dostane výzvu....tím jsi se ztrapnil když tu vykládáš každýmu jak by jsi ho zmlátil a pak se schováš za diskusi jako teploušek

- - 6.2.2014 v 21:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Tak co teda kryple stihas nebo poledni reakce??Ty nejsi vyzva ty si autista z butovic rozumis tomu??a teplousek si taky, tak neopakuj mentále.!!Já nemusím nikomu nic dokazovat, já vím že když budu chtít tak ti ublížím a ty to víš taky, takže jestli chceš abych za každou cenu přijel a zmlátil tě tak o to musíš sladce poprosit))buzičku))

mr.perfecto - Čtenář - 5.2.2014 v 21:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Pešta je nafouknutá bublina, která s prvním lepším šoupeřem splaskne.

Mejla - Čtenář - 6.2.2014 v 09:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: komentare pesty jsou smesne.. - Odpovědět
 

Uvidíme, jás is myslím, že je jeden z ČR co má pěkně našlápnuto a stejně jako Karlovoj mu přeju jen ty nejlepší úspěchy. Je smutný, že některý fanoušci od nás si myslej to co Mr. Perfeckto, ale to už je prostě věc názorů. Já si myslím, že Pešta nám ještě ukáže co v něm vězí. Zajímavej by byl každopádně souboj Pešta s Karlosem. Jinak Peštoj fandim možná i o trochu víc než Karlosoj, páč ten už šanci ukázat se v UFC měl. Ale jinak respekt , že tam vůbec byl. Jinak v American Top teamu trenoval i Penz a Háša. Takže to zas tak horký nebude ne? Zatím mluvim podle toho jakej má Pešta rekord. Jinak hoši, čas nám vše ukáže Cool.

toddb - Čtenář - 4.2.2014 v 16:02
Vémola - Odpovědět
 

Stokrát můžete říkat, že boj v postoji není Vémolův styl, což je pravda, ale jestli se dostane zpátky do UFC, tak ho prostě zlepšit musí. Na tyhle soupeře mu stačí zem a GnP, ale to je prostě v UFC málo, jak už se Karlos sám asi přesvědčil. Jinak mu fandím a těmi zápasy tady u mě hodně stoupnul, kdybych já byl v jeho kůži, tak bych to tady vůbec nebral, mohl akorát ztratit. 


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

antiKristián - Čtenář - 4.2.2014 v 16:08
Re: Vémola - Odpovědět
 

Správně by to mělo bejt "Jsetli se chce vrátit do UFC, tak ten postoj musí zlepšit" ;)

Tommy - Čtenář - 4.2.2014 v 16:11
. - Odpovědět
 

Zas tady proboha nepište tak zaujatě.. kecy typu Strus nepřežije první kolo a podobné blbosti právě kdyby ho přežil mohl by mít Karlos dost velké problémy, protože má velmi agresivní nástupy, ale nešetří energii do dalších kol.


Ivan Buchinger fan club.

L.I.F.88 - Čtenář - 4.2.2014 v 17:44
_ - Odpovědět
 

Já KV fandím a vlastně fandím každýmu čechovi co bojuje proti cizinci-cenním ho za to že bojoval v UFC a na trenkách měl českou vlajku tím mě hodně potěšil,ale s rukou na srdci musím napsat,že jeho styl boje není nijak moc dobrej a stím v UFC neuspěje pokud by se tam opět dostal,ale přejumu aby se ten návrat podařil,protože na tom maká....a dělá proto maximum za to má můj RESPEKT

 


"I was not impressed by your performance" GSP

MMA-9 - Čtenář - 5.2.2014 v 15:55
.. - Odpovědět
 

Až Karel dostane soupeře na takové úrovny, že ho nebude moci dostat na zem, tak bude mít velkej problém. Viděli sme jak dopadl v UFC..viz zápas s  Carmontem, Markes. Musí makat na postoji a začít v zápase přemejšlet a šetřit si síly. Jinak mu fandím, ale měl by se co nejdřív pokusit podepsat smlouvu s Bellatorem! V UFC už ho určitě neuvidíme, ale právě Bellator je parádní organizace v který by se chytl lépe.

radek445 - Čtenář - 5.2.2014 v 17:07
Neco z jiného soudku :) - Odpovědět
 

http://youtu.be/YBZWNBuGPAM

- - 6.2.2014 v 22:34
The Crippler - Odpovědět
 

pan buzna: V každé druhé větě blábolíš o bitkách, o meněcenosti a o nulách, jenom proto, aby ti to náhodou někdo neřekl první, protože by ses musel podívat pravdě do očí.Dvakrát v týdnu si zajedeš do butovic "zatrenovat" , dáš si nick mr.perfecto, pozveš mě na na netu!!na bitku a myslíš si, že si hrdina, že to nikdo nepoznáLaughing

Proti mě si hovno.Nemáš nic z toho co mám já, buď rád, že si pro mě podřadný, nepřežil bys jediné kolo.