přihlásit trvale
Nová registrace
UFN 84: Silva vs. Bisping - výsledkový servis

UFN 84: Silva vs. Bisping - výsledkový servis

přečteno: 12267×
29.02.2016 v 06:21 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 79×
Rubriky: Výsledky / MMA / Svět

UFC Fight Night 84: Silva vs. Bisping - výsledkový servis

Datum: 27. února 2016
Místo: Londýn (Anglie)
Aréna: O2 Aréna

 

Hlavní program

  • Michael Bisping porazil Andersona Silvu na body (48-47, 48-47, 48-47) 

  • Gegard Mousasi porazil Thalese Leitese na body (30-27, 29-28, 30-27)

  • Tom Breese porazil Keita Nakamuru na body (30-27, 30-27, 29-28) 

  • Brad Pickett porazil Francisca Riveru na body (29-28, 28-29, 29-28)

 

Předzápasy

  • Makwan Amirkhani porazil Mika Wilkinsona na body (29-28, 30-27, 29-28) 

  • Davey Grant porazil Marlona Veru na body (30-26, 30-26, 30-26)

  • Scott Askham porazil Chrise Dempseyho KO (úder a high kick) - Kolo 1, 4:45

  • Arnold Allen porazil Yaotzina Mezu na body (30-27, 30-27, 30-27) 

  • Krzysztof Jotko porazil Brada Scotta na body (29-28, 30-27, 29-28) 

  • Rustam Khabilov porazil Normana Parkea na body (29-28, 29-28, 29-28) 

  • Daniel Omielanczuk porazil Jarjise Danhoa technické dobodování (29-29, 29-28, 29-28) - Kolo 3, 1:31

  • Teemu Packalen porazil Thibaulta Goutiho submission (rear-naked choke) - Kolo 1, 0:24

  • David Teymur porazil Martina Svenssona TKO (údery) - Kolo 2, 1:26

 

Zápasové bonusy (50.000 dolarů)

  • Zápas večera: Michael Bisping vs. Anderson Silva

  • Výkon večera: Scott Askham a Teemu Packalén



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+6
webfighter - Čtenář - 1.3.2016 v 22:57
Pridam take nahled, - přejít na příspěvek
podle me proste Silvova reakce jednoznacne ukazuje na charakter, Silva vedel, ze se jeho souper...
 
+4
Chael Perosh - Čtenář - 1.3.2016 v 01:40
Re: Re: Re: Re: - - přejít na příspěvek
Pro mě je to prasárna takhle sejmout chlapa kterýmu vypadnul chránič  nechci Silvu hej...
 
+3
yamay - Čtenář - 1.3.2016 v 11:42
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - přejít na příspěvek
Viem, ze sa neprerusuje automaticky a ze sa neprerusuje koli tomu akcia, ale mne to prislo,...
 

Všechny příspěvky

Jarome - Čtenář - 29.2.2016 v 14:50
- - Odpovědět
 

Bisping to maaaaa:)Urcite sa tu strhne krvopotna debata,ci si to zasluzil:)hm,moj nazor,Silva si to prehral opat svojou hlupostou a aroganciou...Ak zatlacil,bol urcite lepsi,ale on toho ukazal velmi malo...Neviem ci tie jeho opicky,este niekoho bavia,ale mna urcite nie.Pre mna za snahu,urcite Bisping,dal do toho srdce a vobec som nepochopil,preco si bol taky isty Anderson,ze na konci tretieho kola to bol KO koniec,ved skoro v zapeti sa ozval gong a urcite trafil ho skvele a teda otvoril ho poriadne,ale to veru na koniec nebolo...

Lyoto - Čtenář - 29.2.2016 v 15:03
Re: - - Odpovědět
 

Za me by bylo celkem kontroverzni, kdyby to po tom koleni ukončil( jen kvůli casomire) ale úplně stejne kontroverzni, ze to neukončil. Bylo to KO a byt deset vteřin do konce, tak v tom ko ho dobil. Nejak se nemuzu přiklonit ani k jednomu. Kolo melo byt 10-8, proto úplně stejne kontroverzni rozhodnuti je výhra na body.

Jarome - Čtenář - 29.2.2016 v 15:18
Re: Re: - - Odpovědět
 

Hm Bisping tam urobil hlupu chybu,hm koli tomu chranicu,prestal uplne bojovat....mozno mohol skor zasiahnut Herb Dean,ale mas pravdu,ze to bolo dost kontroverzne,ale pre mna by bolo asi ovela skandaloznejsie,keby sa ten zapas skoncil takto...podla mna bolo klucove 4.kolo a tam by som to skor videl pre Bispinga,aj ked jeho udery nemali razanciu,ale bolo ich viac,aspon podla mojho nazoru...

Yaris - Čtenář - 29.2.2016 v 15:25
- - Odpovědět
 

Trochu nerozumím těm dohadám ohledně výsledku. Za mě Bisping 3:2 na kola. Silva si to prohrál zaslouženě svojí blbostí a měl by se na ty "legrácky" vykašlat. Je to nesportovní a trapný.

Jarome - Čtenář - 29.2.2016 v 15:29
Re: - - Odpovědět
 

Presne preto som ho nikdy nemusel...ale inac nemozem si pomoct,ale pohybovo,to uz nebol Ten Anderson,pohyb do predu a do zadu,este usiel,ale pohyb do stran zaostaval za svojimi najlepsimi rokmi...otvorene ho po zapase skritizoval aj Jones...

 

Lennox - Čtenář - 29.2.2016 v 15:51
Re: - - Odpovědět
 

Ironie, že jsem právě začal chodit na tréninky MMA k maníkovi, kterej s Bispingem 2x prohrál.

Měl jasně vyhrát Silva, ačkoliv byl jednou na prdeli. Podívej se na rozmašírovanej ksicht Bispinga po zápase a Silvův bez jedinýho šrámu. Bisping to dostal, protože je Angličan a zápasilo se v Londýně. Ve Vegas by jasně prohrál. Navíc ten zápas měl být ukončenej KO po tom kolenu, co dostal na konci 3. kola zároveň s houkačkou. Rozhodčí to posrali, nebo to bylo zaplacený.

Vůbec systém bodování je trapnej, jak může vyhrát někdo, kdo sbírá body ťukancema, který se soupeřem nic nedělaj?! Mělo by se to změnit.

Lepší zápasník prohrál a ten, co ukazázal houževnatost vyhrál. To je ale píčovina.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 16:05
Re: Re: - - Odpovědět
 

Trenujes u Epsteina?

Lennox - Čtenář - 29.2.2016 v 19:24
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ross Pointon, záporná bilance, ale měl 3 zápasy v UFC a trénoval s Liddelem, Titem Ortizem, Colemanem a dalšíma.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 20:06
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Pointon ma iba 1 zapas s Bispingom, este v Cage Warriors, prehral na armbar a v UFC ma iba 2 fighty, prehry so Singerom (triangle choke) a s Clementim (Rear-naked choke).

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 20:09
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Druhu prehru s Bispingom moze mat neoficialnu z TUF, ale to uz si nepamätam, koho tam vtedy Mike rozbil.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ale je mi do tvare povedomy, asi bol sucastou TUF vtedy, ked aj Mike.

Lennox - Čtenář - 29.2.2016 v 21:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

http://www.tapology.com/fightcenter/fighters/ross-pointon-the-gladiator

http://www.stokesentinel.co.uk/Ross-ready-rumble-ndash-TV/story-26631097-detail/story.html

http://www.fightersonlymag.com/content/news/7652-ross-pointon---you-know-what-i-mean

První zápas s Bispingem v Cage Warriors a druhej v UFC v rámci show jako exhibice.

Neříkám tím, že budu zápasit v kleci, ale že jsem začal docházet na trénnky. ;-) Silově jsem se na ostatní chytal, ale kardio v prdeli. 2hodinovej nonstop trénink, že jsem padal na držku.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 21:22
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Takze druhy fight mal s Bispingom v TUF, ako som napisal, ked prehral  najprv s Kendallom Grovom v MW a potom to skusil proti Bispingovi v LHW. Zdal sa mi povedomy.

 

Kardio sa da dohnat, v kazdom pripade je takyto trening super, bez ohladu na to, ci budes len trenovat, alebo to aj skusis v klietke.

Lennox - Čtenář - 29.2.2016 v 21:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Díky, samozřejmě, kdybych byl v Londýně, chodil bych asi sem.

http://www.londonshootfighters.com/team/

Ale jsem v jiném městě, takže jsem zkusil tohle. Ještě jsem tu našel bjj.

https://www.facebook.com/McGovern-Academy-1566299833629379/?fref=ts

Zajímal by mě Váš názor na BJJ vs Cage Wrestling. Četl jsem o tom dost zajímavej článek s Joshem Barnettem, jenž klasický jiu jitsu nikdy netránoval, ale v grapplingu porážel mistry bjj.

https://www.jiujitsutimes.com/josh-barnett-yes-i-have-a-bjj-black-belt-but-its-not-what-you-think/

Lyoto - Čtenář - 29.2.2016 v 22:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Tak to se ti nedivím, z shootfighters jsou Vemola, Hathaway , Page a další... Mimochodem vubec nevim co s Hathawayem je, tuším ze skóre mel vic nez dobry a posledni zapas někdy pred dvěma rokama s nějakým cinanem nebo japoncem a tam teda dostal pekelný ko, ale od ty doby nic.

dezider lakatos - Čtenář - 1.3.2016 v 10:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ved si si sam odpovedal.

Barnett nikdy netrennoval bjj a vyhraval na ludmi z bjj v grapplingu.

Ibaze on bol spickovy wrestler,cize grappling defakto trenoval cely zivot.

Divne by bolo keby vyhraval zapasy v bjj nad majstrami bjj ;-)

Grappling je jeden sport a jedny pravidla a bjj je iny sport a ine pravidla.

V skutocnosti(ajked si nama zaciatocnici v nasich koncinach myslia opak),je lepsim sportom na ulicu a sebaobranu bjj.

Pretoze grappler nevie pracovat s oblecenim a rovnako mu je neprijemne ked zapasi obleceny a niekto ho chyta za oblecenie.

Videl som to na treningoch bjj milionkrat ako dosiel dobry grappler a v GI si nevedel poradit s lepsim whitebeltom.

Kdezto clovek co trenuje v GI dokaze robit techniky aj bez oblecenia.

Ked zoberieme do uvahy ake je pocasie v nasich krajinach tak ludia maju 8-9 mesiacov v roku oblecene nohavice a mikiny minimalne.

V trickach ci bez chodia tak 3 mesiace v roku.

Samozrejme v klietke je to uplne jedno.Bud vies grapplovat,alebo nevies.

Tam je to nepodstatne ako ti to ide s GI ci opilcovou mikinou.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 20:14
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

V kazdom pripade, drzim palce, nech sa ti dari v octagone lepsie ako jemu wink

Lennox - Čtenář - 29.2.2016 v 19:24
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ross Pointon, záporná bilance, ale měl 3 zápasy v UFC a trénoval s Liddelem, Titem Ortizem, Colemanem a dalšíma.

Maltézsky psík - Čtenář - 29.2.2016 v 16:45
Re: Re: - - Odpovědět
 

Zapas sa nehodnoti podla ksichtu, zvlast Silva je mimoriadne odolny voci poskodeniam tvare. Pozri si, ako vyzerali po 1. zapase Silva a Sonnen, Sonnen ho vtedy 4 a pol kola valcoval a zasypaval udermi, Silva mu ich dal zopar. Keby sa mu nakoniec nepodaril ten triangel, na body by to bolo jednoznacne pre Sonnena, aj ked mal tvar ovela viac poskodenu.

Lyoto - Čtenář - 29.2.2016 v 16:50
Re: Re: - - Odpovědět
 

Tak je jasny, ze tu budou dva tábory a ja se rozhodne budu priklanet k tomu ze Silva mel vyhrát. Co je podle me bez diskuzi, tak to, ze po ko zapas konci at je to v jakékoliv v terine. Podle me to KO bylo. A úplně asi ani nesouhlasím , ze prohrál tři kola. Vyhrál anglan v Anglii a bodovali to myslím ze i angličtí rozhodčí. A ze dělal opicky? To je typickej Silva, jeho styl....to bych mu nevyčítal. Ba naopak jsem rad, ze jsem ho videl takhle nez třeba v zapase s Diazem.  

Chael Perosh - Čtenář - 29.2.2016 v 23:26
Re: Re: - - Odpovědět
 

Bodovat zápas podle rozmašírovanýho obličeje je kolosální blbost co by pak dělal např. chudák GSP, kterýmu se udělá modřina/boule i když do něj v běhu narazí moucha...Navíc rozhodnutí zápasu je na rozhodčím a ne na Silvovi já když soupeře uzemním tak po něm i tak jdu dokud to rozhodčí nestopne a ne, že začnu slavit jak kdybych vyhrál ve sportce i když ani nevím jestli vůbec je konec. Navíc to koleno byla pěkná prasárna - když Silva nedával ve druhém kole pozor a čuměl do svého rohu co mu trenéři radí, tak na něj Bisping vůbec neútočil - respektoval to. Pak kolo na to nedává pozor Bisping protože ukazuje rozhodčímu, že mu vypadl chránič a týpek tam pošle soupeři co se nedívá naskočený koleno? Dost trapný od legendy Silvova formátu

Lyoto - Čtenář - 1.3.2016 v 00:13
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Chaeli... Tak za prve, kdybys sledoval Silvu dyl , tak vis, ze takhle cumi bežně , stejne tak jako děla ty svoje kreace. Rozhodne Bisping nečekal na to, az si to kluci řeknou . Ty sam říkáš, ze kdyz někoho uzemnis tak do nej sijes, nez to zastaví rozhodčí. Myslím ze to je naprosto OK . A tak to Silva ho mel dosekat jako po gongu, kdyz byl konec kola a čekat na rozhodčího? Proste ho knockoutival se závěrem kola. A ze mu dal koleno, tak on narozdíl od tebe zas mel čekat jestli rozhodčí přijde a da mu chránič do huby? Tohle v prvni radě byla CHYBA Bispinga . Silva co vypustil , tak se bralo jako podstatnej úder, Bisping tam střílel o sto šest ale ne vsechno trefil. No nevim no. Neberu to jako krádež asi, ale neco neuvěřitelně těsného , co bylo v Silvovych silách vyhrát proste. Stejne jak říkáš , ze rozhoduje rozhodčí o konci, tak stejne tak Bisping nerozhoduje o tom, kdy se mu nasadí jeho chránič zpet. Mel to nechat na rozhodčím. Ale je mi jasny ze každej jsme tady zrovna z jinyho táboru:))

CheesyEagle - Čtenář - 1.3.2016 v 00:49
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Chlapi, to vam (vcetne komentatora Hardyho) nedoslo, ze to "fejkoval" aby nachytal Bispinga? Nebo si snad opravdu myslite, ze fighter jeho kalibru bude cumet do svyho rohu jak minizak na trenera pri fotbale? laughing

Chael Perosh - Čtenář - 1.3.2016 v 01:46
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Na tom něco bude laughing každopádně já bych jak vocas čekal než si to dožvaněj a mohl by to na mě fejkovat třeba do konce kola, já jsem slušně vychovanej a pěstí/kopačkou do "hovoru" nezasahuju, takže u mě by to měl Silva těžký a po zjištění, že mám IQ pokojové teploty by musel zkousnout, že jediná šance abych na něj zaútočil je, že si mě bude všímat laughing

Chael Perosh - Čtenář - 1.3.2016 v 01:40
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Pro mě je to prasárna takhle sejmout chlapa kterýmu vypadnul chránič smile nechci Silvu hejtovat, to co dokázal on s tím se může měřit jen GSP, Fedor a (bohužel) Jon Jones. Pak možná ještě Fábo a tím to asi končí. Upřímně kdyby tam to koleno takhle poslal Bisping tak je to pro mě prasárna taky, s klukama jsme se o tom v gymu bavili a shodli jsme se na tom, že tohle se prostě nedělá. Když v zápase uvidím, že soupeř nemá chránič tak prostě počkám, až ho bude zase mít , to samé píchnutí do oka nebo kopanec do koulí - taky nečekám jestli si toho rozhodčí všimnul a prostě přestanu. Každej podle svého, já to beru jako prasárnu a neudělal bych to, někomu to přijde v cajku, každopádně zachrápal Herbí ale u něj mě už nějak nic nepřekvapí laughing zrovna k Silvovi, který se soupeři klaní a tak podobně mi naskočený koleno na chlapa bez chrániče, který kouká po rozhodčím nesedí...na druhou stranu musím uznat, že fakt sedlo laughinglaughinglaughing za mě ale podpásovka

Onko23 - Čtenář - 2.3.2016 v 22:14
Re: Re: - - Odpovědět
 

Pokial zaznela hukacka, t.j. koniec kola a fighter po "KO" dokaze komunikovat a odist do svojho rohu, nie je dovod odmavat KO, cize sa pokracuje v zapase. A to sa aj stalo - oktagon sa otvaral pre sekundantov, nie preto, zeby Spider vyhral....Bisping zazvonil koniec kola snad svojou prdelou o zinenku. A damage v tvari je uplne irelevantny pri hodnoteni bodoveho vysledku - trznu ranu dokazes spravit aj hranou rukavice, ale otras tym napr. neurobis a naopak, tvrdou uderovou plochou - laket, koleno dokazes spravit trznu ranu aj pri relativne slabej rane. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

kombat93 - Čtenář - 29.2.2016 v 16:56
- - Odpovědět
 

alespoň mu Anderson pořádně rozbil rypák. Zajímavostí je, že to je již druhá kontroverzní výhra Bispinga v Londýně. První byla s Mattem Hamillem v roce 2007. Tam byl Hamill jasně lepší, ale prohrál na SD. Někteří fighteři možná budou mít strach jezdit do Británie zápasit s domácími borcami, protože to smrdí korupcí.

Caidel - Administrátor - 29.2.2016 v 17:10
Rozhodčí - Odpovědět
 

Ale pánové, nerozjíždějte tu žádné bizarní (a snadno vyvrátitelné) teorie. 

Zápas bodovali Ben Cartlidge, Jeff Mullen and Andy Roberts což jsou všechno normální komisí delegovaní rozhodčí - Mullen navíc amík. 

Všichni tři se shodli na celém zápase a to jednoduchých způsobem: Bisping 1,2 a 4, Silva 3 a 5. Na tom není nic divného, tak to bylo a vyhrál tedy Bisping.

Po KO zápas nekončí ať už je to v jakékoli vteřině, zápas končí v tu chvíli, kdy ho ukončí rozhodčí. Silva měl dost smůlu, protože kolínko přišlo současné s koncem kola (a to rozhodčí zkrátka písknout nestihne), kdyby měl prostor aby Bispinga dorazil, asi by to zvládl, ale zas nedělejte, že byl Bisping pět minut úplně mrtvý. Neležel tam, ale drápal se zpátky na nohy a hned taky diskutoval s rozhodčím. 

Patriot - Redaktor - 29.2.2016 v 17:43
Re: Rozhodčí - Odpovědět
 

Jestli se nepletu, tak Herb Dean pískal i zápas Hendersona s Fedorem... cool

kolik474 - Čtenář - 29.2.2016 v 21:27
Re: Re: Rozhodčí - Odpovědět
 

patriot: ne, nepleteš se. a pointa?kdyztak vysvetli.dík

Patriot - Redaktor - 1.3.2016 v 12:14
Re: Re: Re: Rozhodčí - Odpovědět
 

Jenom upozorňuju na Deanův nekonzistentní přístup a nevděčnou úlohu rozhodčího...to co popisuje Caidel v souvislosti s Bispingem totiž přesně sedí i na Fedora. Taky nebyl 5 minut po té trefě mrtvý, taky se hned drápal na nohy, akorát že tehdy z toho KO bylo, kdežto v zápase Bispinga se Silvou ne. No a za kontroverzní jsou přitom považovány oba verdikty smile

Mico - Čtenář - 1.3.2016 v 21:32
Re: Re: Re: Re: Rozhodčí - Odpovědět
 

Bisping ale nebojoval (jeho blbost), Silva koukl co se deje a kdyz Bisping ukazoval na Herba, svinacky toho Silva využil a napral mu to koleno... proste k tomu Herb prihledl. Navic byl konec kola.

Lyoto - Čtenář - 29.2.2016 v 18:35
Re: Rozhodčí - Odpovědět
 

Tak jinak tedy, vyhrál Angličan v Anglii a ze tři bodovejch byli dva anglani. Dobre, rozhodčí ukončuje zapas, ale kdyz padne ko, rekl bych , ze je skoro povinej to odpisknout a to v jakýkoliv vteřině. Zkratka ti co mají radši Bispinga, budou toho názoru ze vse bylo OK a ze Bisping je Hero, ti kdo jsou na straně Silvi, tak naopak. Jsem toho názoru , ze každopádně to nebyl jasnej zapas pro Bispinga.  Proto se ohledně tohohle zápasu bude spekulovat jak by to bylo kdyby....( to bylo jinde, jiní rozhodčí atd.) Stejne kontroverzni to bylo pustit po třetím dal, jako to zastavit. Ze pět minut nelezl nahoru  je pravda, ale takových ko jsem videl nesčetně, kdy omracenej fighter padal na zem, na zemi uz byl OK , ale rozhodčí to tipnul. 

dezider lakatos - Čtenář - 29.2.2016 v 18:40
silva a bisp - Odpovědět
 

Co tam po Silvovi s Bispingom.

Tam je to tak ze dajme tomu.

Lupez vecera bol zapas Rivera vs Pickett

Lyoto - Čtenář - 29.2.2016 v 18:48
Re: silva a bisp - Odpovědět
 

Si mi nahrál do karet. Picketova výhra = Angličan v Anglii a angličtí rozhodčí. 

Jarome - Čtenář - 1.3.2016 v 05:46
Re: Re: silva a bisp - Odpovědět
 

Tie 2.zapasy nemozete porovnavat,to s Pickettom bola svatokradez:)Rivera uplne jednoznacne,ale kazdy vie,ze Pickett je Danov Milacik,takze tu az tak o anglicko neslo,ak by prehral v UFC by skoncil,takze asi tak...

dezider lakatos - Čtenář - 1.3.2016 v 10:23
Re: Re: Re: silva a bisp - Odpovědět
 

Pickett je atraktivny bojovnik a vobec mi nevadi.

On za to nemoze a nemyslim si,ze mu to Dana vybavoval.

Skor to bolo o tom ze atmosfera v hale presvedcila rozhodcov.

Poznam to.Ked niekto vyhrava dva a pol kola a na konci sa domaci rozbehne a predvedie agresiu a hala huci,tak casto aj ludia v rohu hostujuceho bojovnika maju pochyby.

Nevidel by som za tym hned zakulisne tahy a sprisahanie.

V kazdom pripade Riveru ojebali zdatne,to je fakt.

Mico - Čtenář - 1.3.2016 v 21:36
Re: Re: Re: silva a bisp - Odpovědět
 

Jop, zapas Picketvs Rivera mi zesral ticket. Bisping vyšel. BTw. kdokoliv jinej by Silvu vypl už v prvnim kole, kdyby to trefil misto Bispinga. Vzdyt i on ho pri tech saskarnach malem poslal 2x do limbu. Uplne jsem se chytal za hlavu a vzpominal na Weidmana.

Hescores - Čtenář - 29.2.2016 v 20:09
Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Nemohl by se někdo v diskusi kvalifikovaně vyjádřit k tomu, že to Herb nepřerušil, když Bispngovi vypadl ten chránič zubů? Jako předpokládal bych, že to rozhodčí přeruší a ne že mu tam nechá předělat zubní obraz. On to nechal normálně dál, jako by se nic nedělo. Docela chápu, že se pak Bisping ozval, že bojuje bez chrániče.

Jinak jsem jednoznačně fanda AS. Bisping mě nikdy nebral. Nicméně mám nějakpocit, že Bisping asi skutečně vyhrál zcela zaslouženě, přesto, že je horší fighter.

U AS jsem asi pochopil, že ty jeho opičky nejsou zesměšňováním soupeře, ale je to prostě součást jeho boje. On se vlastně neustále pohybuje na hraně dosahu soupeře a bojuje z ústupu. Ta přezdívka pavouk je podle mě naprosto přesná a sedí mi na ten rytmus pohybu, absolutně sladěný se soupeřem. AS prostě potřebuje, aby soupeř útočil a on kontrolval. V opačném případě (při vlastním útoku) sice ukazuje záblesky naprosté dominance, ale podle mě se v té poloze prostě necítí bezpečně, a to z toho důvodu, že se právě bojí kontru, na jaký sám čeká (tzn. logicky se bojí toho, co sám umí nejlíp). 

Bisping na něj jel to, na co přišel už Weidman, tzn. neútočit bezhlavě a hlavně se neustále vracet do základního postoje. Silva pak vlastně ztrácí svou hlavní zbaň (kontr), což vede k těm opičkám, kterými se snaží protivníka vyprovokovat k bezhlavému útoku....

V podstatě ideální scénář fightu pro AS je rozběhnutý Aldo a KO od Mcgregora.

yamay - Čtenář - 29.2.2016 v 20:20
Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Herb to pokaslal, on si vobec nevsimol, ze Mikeovi vypadol chranic, az ked na neho Mike ukazal, tak ho dvihol, ale kym sa rozhybal, tak prislo to koleno. Jednoznacne Herbova chyba, ze to hned neprerusil a Mikeova chyba bola, ze sa koli tomu na par sekund prestal sustredit, co Spider hned vyuzil.

Caidel - Administrátor - 1.3.2016 v 11:01
Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Hescores & Yamyay: Pánové, pletete se. V případě vypadlého chrániče se zápas podle pravidel nikdy nepřerušuje okamžitě, ale přerušuje se, až když to situace dovolí (když je klid a nepřeruší se tím útočná akce). 

Což se tady nestalo a tak se nepřerušovalo - rozhodčí v tomto případě jednal přesně podle pravidel.

(kdyby to bylo naopak, bylo by pro borce strašně jednoduché v případě nahulení prostě vyflusnout chránič a dožadovat se zastavení zápasu). 

Ten kdo přijde o chránič za to nesmí být odměněn tím, že bude soupeři zastaven útok, to by bylo poněkud nepraktické a zneužitelné. 

Tomi - Čtenář - 1.3.2016 v 11:31
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Perfektně řečeno...naprostej souhlas

yamay - Čtenář - 1.3.2016 v 11:42
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Viem, ze sa neprerusuje automaticky a ze sa neprerusuje koli tomu akcia, ale mne to prislo, ze v ten moment to Herb prerusit mohol. Pred tym naskocenym kolenom.

yamay - Čtenář - 1.3.2016 v 11:44
Re: Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Nepisal som, ze sa ma okamzite prerusit fight.

yamay - Čtenář - 1.3.2016 v 11:45
Re: Re: Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Mozno to tak vyznelo, bral som tu situaciu pred tym kolenom, bol tam priestor na prerusenie, skor som mal pocit, ze si Herb povedal, ze tych par sekund uz Mike vydrzi tongue-out

Caidel - Administrátor - 1.3.2016 v 12:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

No, jak bylo vidět v praxi, prostor tam nebyl - kdyby tam Herb skočil, tak se Anderson určitě nedostal ke koleni a tím pádem by Herb dost zásadním způsobem ovlivnil průběh celého zápasu (tu akci by mu zrušil). 

V daném případě má Bisping bojovat, nespouštět oči ze soupeře a nemávat na rozhodčího.

Ano, Silva mohl kolegiálně akci pozastavit, počkat a nechat Herba vrátit Bispingovi chránič, ale pouze "mohl." Nemusel. Podle pravidel pokračováním útoku žádnou chybu neudělal.

yamay - Čtenář - 1.3.2016 v 12:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Mas plus wink Ked sa na to pozriem z tvojho pohladu, tak OK. Mas pravdu, ze ak by tam skocil a zabranil by tak kolenu, zasadne by ovplyvnil priebeh. A sam som napisal, ze bola Mikeova chyba, ze sa nesustredil na koniec kola. Rovnako suhlasim, ze Silva isiel dalej, pretoze mohol pockat, ale nemusel.  Je to uz o fighterovi samotnom, myslim, ze ak by to bolo opacne, Bisping by pockal, kym by Spiderovi vratili chranic. Ale podla pravidiel Spider spravne pokracoval, o tom niet pochyb. To, ze to nebolo fair play, to ho trapit nemusi. Aj ked som rad, ze sa najdu aj fighteri, ktori by akciu prerusili.....

Onko23 - Čtenář - 2.3.2016 v 22:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

ked sa rozdelili z toho klincu....tak isli kazdy do bezpecnej vzdialenosti, proste boli chvilu vo vzdialenosti, kedy povolili a vtedy mal Herb zasiahnut. Tym kolenom len vyuzil, ze zapas pokracuje, preto vtedy aj Bisping gestikuloval, ale od pletiva si uz nemal kam povolit dalej do Silvu. Je aj vidiet, jak Herb uz uz startoval, ale nestihol.... Jednoznacne jeho chyba. A ake ponaucenie z toho plynie?? Do oktagonu nikdy nie s bielym zubadlom :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Hescores - Čtenář - 1.3.2016 v 12:43
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Díky za odpověď. Já jsem právě nevěděl, ale to co říkáš zní naprosto logicky, takže teď jsem s tou nestopkou naprosto ok.

Hescores - Čtenář - 1.3.2016 v 12:43
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Díky za odpověď. Já jsem právě nevěděl, ale to co říkáš zní naprosto logicky, takže teď jsem s tou nestopkou naprosto ok.

The Viper - Čtenář - 1.3.2016 v 20:43
Re: Re: Re: Vypadlý chránič zubů - Odpovědět
 

Caidel: Aneb přesně takto to popsal i sám Herb Dean. Já souhlasím s tím, co sám sobě vyčetl i Bisping - je moc zkušený na to, aby zaváhal v takový okamžik. Navíc nevím jestli to někdo psal už zde, ale řekl to i Herb. V šatně i těsně před zápasem zazní velmi důležité pravidlo:,,Always protect yourself.''

Nexter92 - Čtenář - 1.3.2016 v 09:22
To mě sere - Odpovědět
 

Tak bohužel celý zápas jsem ještě neviděl nebyl čas, ale nějaký sestřihy jsem zaznamenal. Chtěl jsem vsadit Bispinga už od samé začátku. Ano hrálo v tom roli to, že to bude Angličan v Anglii, ale né takovým stylem jak by si někdo mohl myslet. Bisping je borec co potřebuje trošku vítr do plachet a o to se postarají vždycky věrní fanoušci, které v USA nema. Navíc jsem věděl, že zrovna se Silvem tam půjde nechat úplně všechno a půjde tam i chcípnout. Bohužel po diskuzi tady jsem nevsadil a řekl jsem si, že Silva je fakt fenomén a Majkl je už na pů slepej, že si ho Spider pohlídá a hlavně že se poučí z těch opic. Nestalo se a Bisping tam fakt nechal všechno. Zápas ultra vyrovnanej to koleno prasárna a od Herba to s tím chráničem taky blbost. Měl to hned stopnout. To je jak kdyby Silvovi spadly trenky a on řekl pokračuj... Za to Majklovo srdce si to zasloužil. Pravej bojovník co tam přišel nechat všechno a ne rozhazovat rukama a dělat opicičky... 

malylada87 - Čtenář - 1.3.2016 v 11:24
novinka Rotterdam - Odpovědět
 

Panove Rottrdam jedu, to bude bomba !!! 

Dalsi parada, Gunnar vs. Tumenov !!!

Patriot - Redaktor - 1.3.2016 v 12:24
Re: novinka Rotterdam - Odpovědět
 

Tahle karta i to Chorvatsko už vypadájí pomalu líp, než celá 196...tam je kromě 2 hlavních zápasů v podstatě hovno...

malylada87 - Čtenář - 1.3.2016 v 12:46
Re: Re: novinka Rotterdam - Odpovědět
 

Tak jsou tam dobri bojovnici, jsi moc namlsany :-D

ale zda se mi, ze ty turnaje v Evropa zacinaji cim dal lepe obsazovat. Chorvatsko totalni valka tezkych vahovych kategorii a Rotterdam zatim sest fightu a parada. Mohli by tam soupnout nekam Viktora a mlaskal bych si.

Onko23 - Čtenář - 2.3.2016 v 22:36
Re: Re: Re: novinka Rotterdam - Odpovědět
 

jaaa som to vedel...Pesta, takedownmachine...Rosholt....mlaskas blahem, jak som uz pisal v inom prispevku, liboval by si si. :D :D Ale na Viktorovu obranu..jeho gnp je daleko lepsi jak Rosholtova nuda.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Jarome - Čtenář - 1.3.2016 v 15:47
- - Odpovědět
 

Borci inac co poviete na zapas Sanchez vs Miller?????Ohromne to prajem Diegovi,aj ked posledne zapasy nic moc,ale obrovsky srdciar....a jeho zlozit tak to chce fakt Thorove kladivo:)inac aj pekny kurz nan....

malylada87 - Čtenář - 1.3.2016 v 15:59
Re: - - Odpovědět
 

Tak v ppostoji by měl jasně dominovat. Miller ho může dostat jen na zemi a Diego má dobrou defenzívu. Jestli Millera nedá, tak už nevím koho

Jarome - Čtenář - 1.3.2016 v 16:07
Re: Re: - - Odpovědět
 

tak cas nezastavime,ale aj tak patri k mojim uplne najoblubenejsim bojovnikom...

 

Patriot - Redaktor - 1.3.2016 v 16:12
Re: Re: - - Odpovědět
 

Miller ho může klidně přestřílet i v postoji, kadenci i přesnost úderů mají víceméně stejnou, ovšem absorpci a obranu ne, tam je na tom Sanchez hůř (v tom smyslu, že mu nevadí blokovat údery vlastním ksichtem).

Nexter92 - Čtenář - 1.3.2016 v 16:51
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Já asi zkusím na tentokrát Diaze, kterýmu extrémě věřím. Pak určitě loupnu Holly, Latifi, Thatch a pokud fortuna vypíše něco na KSW + Box tak budu spokojenej... Nebo jsou tam ještě nějaký jistoty co by se dali naházet v nějakým slušným smyslu:) Asi poskládám jistoty aby se mi kdyžtak vrátil aspoň vklad a druhej tiket nahaluzím a snad to tam padne.. Každopádně ten Sanchez mi vrtá teď hlavou...

Patriot - Redaktor - 1.3.2016 v 17:11
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Tak na Diaze je kurz kolem 4, to si nevsadí jedině blázen laughing Thatche vynechám, protože kdybych na něj vsadil, tak tomu afgháncovi zas sedne granát jako tenkrát s Thiagem a já bych díky němu mohl spláchnout další tiket do hajzlu laughing Latifi by asi měl, vypadá teď najetej a Villante je sice technicky docela šikovnej, ale pořád dost průstřelnej.

malylada87 - Čtenář - 1.3.2016 v 20:32
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Tak Millerovi teda vůbec nevěřím, jeho strike je dost průměrný a většinou to zachrání jen svou skvělou zemařinou. Diego pod Gregem celkem vylítl, s lamasem i přes zranění nohy předvedl suprový výkon a to byl TOP soupeř. Myslím si, že Diego je na tom v postoji o dost líp a Miller pod tlakem to nebude zvládat.

Jarome - Čtenář - 1.3.2016 v 17:09
- - Odpovědět
 

Hm,tak ja to skor vidim na Conora,aj ked bude zaujimave ako sa popasuje s vyskovym handicepom....potom urcite Holly a Sanchez...taktiez Silva,ten podla mna Taleba subne...Latifi,to je tazke,tam bude prestrelka jak svina,ale pochybujem,ze sa zapas dostane az do tretieho kola...Taktiez by som to videl na Sagga,Erosu a Skellyho...a mam hrozny citak od zaciatku,ze Lawlor Andersona vypne,ani neviem preco,ale nad tym este tuho pouvazujem:)

webfighter - Čtenář - 1.3.2016 v 22:57
Pridam take nahled, - Odpovědět
 

podle me proste Silvova reakce jednoznacne ukazuje na charakter, Silva vedel, ze se jeho souper nekryje protoze neco signalizuje, je uplne jedno co delal rozhodci nebo co se delo, ale slo o to, ze vyuzil jasneho odkryti soupere, ktery proste neco signalizoval a nebyl predtim nahuleny, cili neslo o odvraceni po nahuleni. Za me, je toto chovani nehodno byvaleho sampiona a je to ukazka charakteru, ktery ma podle me Silva divny. Jeste dodavam, ze jsem mu nikdy nefandil :-D ale ani Bispingovi.

adoss - Čtenář - 1.3.2016 v 23:22
Zlomena noha? - Odpovědět
 

Nevite co je pravdy na tomhle? Tvari se to jako nejaky hoax.

Silva cracked his previous injured leg

K tomu koleni... Ono to probehlo docela vtipne. Predne nacasovat si koleno ze dvou metru, nakrocit si a skocit, to proste chvili trva, ale kdyz uz to tam vidis a rozhodnes se, tezko se to zastavuje. Rozhodci zahlasil break of v momente, kdy uz na nej Silva letel. Nicmene pak se hadal s Bispingem, ze nic neprerusil. Podle me kdyby to nezkousel prerusit, tak to po knockdownu regulerne stopne, sam vypadal prekvapenej. Nemel stastnej den:) Ty preruseni jsou osemetna vec, napr. u zapasu Hunta s BF to rozhodci prerusil kvuli cutu v momente, kdy Hunt Silvu zpracovaval na pletivu. Tam to mel maximalne ukoncit. Pak se to otocilo a byla z toho remiza:/

Zapas me docela sral. Kazdopadne sledovat Silvu je vzdycky zazitek. Tu eskrimu, nebo co to bylo za ninja styl, ktery tam primichaval? Kde je druhej takovej? O to vic me mrzelo, ze prohraval na body a jakoby se s tim ani nesnazil nic delat.

Z jineho soudku, Saenchai asi fakt zvazuje na stara kolena prohnat borce z UFC. Dokonce si kvuli tomu zalozil facebook a sam snad likuje kazdy z tisicu komentaru:) Prispevky si tam pise evidentne sam a jeho anglictina fakt stoji za to, proste Thajci jak ma byt:)

 

yamay - Čtenář - 2.3.2016 v 00:02
Re: Zlomena noha? - Odpovědět
 

Silva tam daval nieco na sposob filipinskeho boxu - Panantukan (Suntukan).

Onko23 - Čtenář - 2.3.2016 v 22:48
Re: Re: Zlomena noha? - Odpovědět
 

Yamay, ty si pan....kalap dolu. Malokto pozna dirty boxing panantukan, filipinske mano mano. Inak perfektna vec a Spider fakt pouziva vela veci z toho....aj pri obrane, napr. tie lakte do uderov.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 3.3.2016 v 12:03
Re: Re: Re: Zlomena noha? - Odpovědět
 

Diky wink  Trochu som sa tomu venoval, ale nic vazne..... Dobry bojovy system, velmi dirty, ale o to viac ucinny v praxi smile

Caidel - Administrátor - 2.3.2016 v 10:45
Re: Zlomena noha? - Odpovědět
 

Podle mých info s tou nohou nic závaženého nemá, ALE: Podle trenéra v prvním kole s tou nohou Silva blbě kopnul a bál se, že si tu nohu zkurvil, takže zpomalil a hlavně dost omezil kopání, protože té noze nevěřil. Vyšetření po zápase ale ukázalo, že se nic dramatického zřejmě nestalo - ale je jasný, že pro Silvu už ta noha prostě nikdy nebude jek dřív.

Maltézsky psík - Čtenář - 2.3.2016 v 13:10
... - Odpovědět
 

Az vcera vecer som sa konečne dostal k pozeraniu zapasu, a Silvu absolutne nechapem. Zo zapasu bolo jasne vidiet, ze je lepsim fighterom, ale prehral podla mna zasluzene, 1. a 2. kolo jasne Bisping, 4. kolo by sa mozno dalo dat obom ale aj ja sam by som ho dal Bispingovi pre vacsiu aktivitu a viac zasahov. Nabodovanie povazujem za uplne v poriadku. Preto nechapem Silvu, Bispinga mal nahuleneho, napr. tym kopom a vobec sa to nesnazil ukoncit. Ako sa mohol tak spoliehat, ze vedie na body? Zvlast po tolkych kontroverznych rozhodnutiach, ktore sme v UFC videli, taky skuseny fighter, navyse ked zapasi proti Anglicanovi v Anglicku?

Yaris - Čtenář - 2.3.2016 v 13:38
Re: ... - Odpovědět
 

jj vidím to uplně stejně a už jsem to i psal. Bisping vyhrál zaslouženě i když ze zápasu je cítit, že Silva na něj měl. Kdyby se místo trapných opičáren více soustředil na zápas, tak to měl v kapse. Přijde mi, že Silva opravdu potřebuje soupeře, který za ním půjde a on bude kontrovat. Jakmile tohle soupeř nedělá, tak se ho snaží k tomu vyprovokovat těma trapárnama. A za soupeřem jít se mu nechce a po tom úrazu už ani moc nekope. Podle mě hvězda jménem Anderson Silva už zhasla. (to ovšem neznamená, že to stále není kvalitní borec)

The Viper - Čtenář - 2.3.2016 v 14:28
.... - Odpovědět
 

Jindy mlčenlivý Mousasi se dost obul do Machidy. Prý s nim chce odvetu ted když Machida není na steroidech a chce zápas mimo brazílii, že prý se o tom bavil i s Rockholdem, že Machida v jeho zápase vypadal uplně jinak. 

Tohle je poprvé co sem měl možnost slyšet Gegarda mluvit "ostře" a sprostě.

Dále by se rád utkal s Bispingem a chce dlouhochtěný zápas s Vitorem.

Jarome - Čtenář - 2.3.2016 v 23:50
Re: .... - Odpovědět
 

Hm tak v terajsej Machidovej forme:)To by bol podla mna velmi lahka zalezitost pre Gegarda,ani ma nenapada nic,cim by ho mohol Lyoto zaskocit...Zato zapas s belfortom....tak to by mohla byt pecka...vemi zaujimavy zapas,Gegard by chcel pravdepodobne na zem,v postoji by len tazko stacil na Vitora....

Patriot - Redaktor - 2.3.2016 v 23:59
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Jako že Machida teď nemá formu a Vitor jo? laughing 

Jarome - Čtenář - 3.3.2016 v 00:18
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

tak poslednych 5.zapasov 4.vyhry....a on vzdy dokaze vypnut supera....Machida,to je uz len stien toho co byval....

Patriot - Redaktor - 3.3.2016 v 00:27
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

3 zápasy za 3 roky, 2 z toho s přesluhujícím Hendersonem (btw. Hendo i Vitor patřej mezi mou soukromou topku), no a to kouzelné Vitorovo splasknutí po zavedení přísnější antidopingovky asi ani nepotřebuje další komentář smile

Jarome - Čtenář - 3.3.2016 v 00:31
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Tak ja Vitora zas nemusim,jeho doping bol podla mna jasny kazdemu,otazka casu:)ale zas takto zostrelit Rockholda:)

Jarome - Čtenář - 3.3.2016 v 00:33
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

A Mousasi,vzdy ked si myslim,ze uz sa dostane na vyslnie,medzi spicku niejaky zapas pokazi.....