přihlásit trvale
Nová registrace
UFN 81: Dillashaw vs. Cruz - startovní listina

UFN 81: Dillashaw vs. Cruz - startovní listina

přečteno: 38300×
10.01.2016 v 22:44 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 121×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Příští neděli, 17. ledna, proběhne v bostonské TD Garden, druhý letošní turnaj UFC. Půjde o turnaj ze série Fight Night, ovšem s poměrně silným obsazením, což dokládá nejen hlavní zápas večera, který bude titulový. Stávající šampióna bantamové váhy TJ Dillashaw (12-2) se utká s bývalým králem této váhy, který se několik posledních let potýkal s vleklými zraněními, Dominickem Cruzem (20-1). Pro Dillashawa půjde o třetí obhajobu titulu v řadě. Tu první absolvoval proti Joe Satovi, náhradníkovi, který naposlední možnou chvíli zaskakoval za exšampióna Renana Baraa, který dva dny před zápasem v důsledku těžkého shazování zkolaboval. Se Satem si Dillashaw poradil KO v 5. kole souboje po trefeném highkicku na hlavu. Následně se přeci jen utkal v odvetě s Renanem Baraem a znovu jej předčil rozdílem třídy a dominantní výkon podtrhl finišem ve 4. kole. Kariéra Dominicka Cruze se zkomplikovala na v květnu roku 2012, kdy si Cruz poranil koleno. Nakonec pro sérii operací a dalších zranění mimo bez mála 3 roky. Na konci září 2014 se vrátil do oktagonu v souboji s Japoncem Takeyou Mizugakim, kterého KO za minutu a vteřinu boje. Sotva stačil oslavit vítězný comeback, poranil si v prosinci 2014 znovu koleno, tentokrát druhé - neoperované a musel na další operaci. Nyní to již opět bude rok a půl, co je Cruz mimo hru. Cruz vyhrál 11 posledních zápasů v řadě, je ovšem otázkou jak se na jeho formě podepíše dlouhá zápasová absence včetně samotných zranění. Dillashaw je na druhé straně ve formě a hlásí nejintenzivnější přípravu v kariéře. S Cruzem se zrovna nemá v lásce, a tak je motivace na obou stranách dvojnásobná.

V druhém hlavním zápase se vrátí do oktagonu poprvé od ztráty titulu exšampión lehké váhy Anthony Pettis (18-3). Ještě na začátku minulého roku se zdálo, že Pettis setrvá na trůnu lehké váhy delší dobu, exšampiona Bensona Hendersona porazil submission v 1. kole a v první obhajobě si poradil s tehdejší světovou trojkou Gilbertem Melendezem submission ve 2. kole. Jenže pak narazil na možná trochu podceňovaného Rafaela dos Anjose, který Pettise válcoval celých pět kol a porazil jej na body rozdílem třídy. Od té doby Pettis nezápasil. V návratovém zápasem jej čeká další exšampión, a to z konkurenčního Bellatoru, Eddie Alvarez (26-4). Ten má za sebou od svého příchodu do UFC dva zápasy. Ten první s Donaldem Cerronem sice prohrál na body, ale ukázal velké srdce. S totálně rozkopanou přední nohou odbjoval celý zápas a nejen to, až do konce se snažil rvát o vítězství. V tom druhém porazil vysoce hodnoceného Gilberta Melendeze 2-1 na body. Melendez byl navíc po zápase pozitivně testován na metabolity testosteronu.

Zajímavý střet nabídne z opačného váhového spektra také těžké váha. Matt Mitrione (9-4) se utká s Trawisem Brownem (17-3). Oba mají společné to, že do MMA přišli v relativně pozdějších věku a v mládí se věnovali jiným sportům. Browne je bývalý basketbalista, Mitrione hráč amerického fotbalu. Oba mají rovněž společné to, že do tohoto zápasu nastoupí po porážce v posledním souboji. Browne naposledy svedl neskutečnou válku se svým bývalým týmovým kolegou Andrejem Arlovskim, kde nakonec prohrál TKO v 1. kole po sérii divokých výměn na obou stranách. Mitrione zase naposledy podlehl submission Benu Rothwellovi. Hlaní program odstartuje zápas v lehké váze mezi anglickým zápasníkem Rossem Pearsonem (18-9), který v posledním zápase vyválčil cennou výhru nad talentovaným Paulem Felderem, a brazilským veteránem Franciscem Trinaldem (18-4), který vyhrál poslední čtyři zápasy v řadě.


UFC Fight Night 81: Dillashaw vs. Cruz - startovní listina

Datum: 17. ledna 2016
Místo: Boston (USA)
Aréna: TD Garden Aréna

 

Hlavní program

  • Zápas o titul bantamové váhy: United States T.J. Dillashaw vs. United States  Dominick Cruz

  • Lehká váha: United States Eddie Alvarez vs. United States Anthony Pettis

  • Těžká váha: United States Travis Browne vs. United States Matt Mitrione

  • Lehká váha: Ross Pearson vs. Brazil  Francisco Trinaldo

 

Předzápasy

  • Welterová váha: Canada Patrick Cote vs. United States Ben Saunders

  • Lehká váha: Austria Mairbek Taisumov vs. United States Chris Wade

  • Polotěžká váha: United States Tim Boetsch vs. United States  Ed Herman

  • Featherová váha: Maximo Blanco vs. United States Luke Sanders

  • Lehká váha: United States Daron Cruickshank vs. United States Paul Felder

  • Polotěžká váha: Ilir Latifi vs. United States  Sean O'Connell

  • Featherová váha: United States Jimy Hettes vs. United States Charles Rosa

  • Bantamová váha: United States Rob Font vs. Joey Gomez

  • Polotěžká váha: Brazil Francimar Barroso vs. Russia Abdul-Kerim Edilov



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+3
willy666 - Čtenář - 21.1.2016 v 18:09
Re: Re: Re: Re: King of World - přejít na příspěvek
uplne sa s tebou stotoznujem...Conora respektujem ako bojovnika ale zas netreba to prehanat...ta...
 
+2
Pride Asia - Čtenář - 11.1.2016 v 10:12
... - přejít na příspěvek
Diky za clanek jen technicka - Pettis neporazil Gilberta TKO v prvnim kole ale subnul ho ve...
 
+2
The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 17:51
Re: Re: Re: King of World - přejít na příspěvek
Tohle už je neuvěřitelný jak dokáží Conorovi fandové být jak hloupé ovce, není vám...
 

Všechny příspěvky

Max - Čtenář - 11.1.2016 v 08:23
Startovka - Odpovědět
 

Za mě lepší startovka, než UFC 195. Kromě main eventu :)
Tipy:
Cruz
Pettis
Browne
Pearson

Pride Asia - Čtenář - 11.1.2016 v 10:12
... - Odpovědět
 

Diky za clanek jen technicka - Pettis neporazil Gilberta TKO v prvnim kole ale subnul ho ve druhem wink

malylada87 - Čtenář - 11.1.2016 v 10:41
Tipy - Odpovědět
 

Podle mě se toho sázet moc nedá, souboje může podle mě vyhrát kdokoli. 

Zkusil bych Alvareze, pokud půjde s taktikou jako na Cerroneho, tak prohraje. Pokud využije svého dobrého wreslingu, tak by Pettise mohl uválet. Pettisova defenziva je dost děravá.

Určite doporučuji Edilova, tato těžká váha má serku jako prase a porazil i Denisu Procházku.

Za mě pak co vypada jasně Taisumov, Felder, Latifi. Brown asi taky, ale toho vůbec rád nemám a už aby se pakoval z TOP 10, i když nevím, zda zrovna Mitrione na něj má.

Patriot - Redaktor - 11.1.2016 v 12:46
Re: Tipy - Odpovědět
 

Alvareze bych určitě nedával, v UFC toho zatím moc neukázal...s Melendezem podle mě prohrál a bodoví mu to darovali (díky tý sypačce je to sice docela jedno, ale stejně) a když ho dokázal totálně rozkopat Cowboy, tak s Pettisem dopadne nejspíš ještě hůř. No a wrestlingem to Alvarez taky nespasí, Anthony sice nemá kdovíjakej klinč nebo neprůstřelnou obranu proti porazům, ale zas je hodně ostrej na zádech a může něco nasadit, konec konců Eddie už pár proher na submisi taky má.

Hlavní zápas je zajímavej, já budu určitě sázet na Cruze. Šance jsou sice docela vyrovnaný, ale Dominick má o něco vyšší kurz, navíc patří mezi nejchytřejší zápasníky v UFC a taky mám dojem, že se TJovi parádně dostal do palice. Jenom doufám, že během tý pauzy nestačil zreznout laughing

Travis zápasí furt stejně a něvěřím v nějaký zázračný zlepšení, ale na Mitriona by mu to mělo stačit...ten má asi jedinou šanci s jeho klasikou, tzn. raketovým startem a rychlou trefou, ale to asi Travis při jeho dosahu zvládne odrazit. Celkem jistej jsem si ale jen tím, že ten zápas skončí před limitem laughing

To trio Latifi, Felder a Taisumov souhlas, naopak vůbec netušim u Pearsona s Trinaldem a Boetsch s Hermanem je taky záhada, kde navíc vůbec nerozumím tý polotíze.

malylada87 - Čtenář - 11.1.2016 v 13:45
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

No u toho Pearsona je to den a noc. Myslím si, že Felder prostě během zápasu ukázal svý slabý fight IQ, ale Trinaldo půjde 100% po takedownu. V posledních zápasech navíc půobil dobře a dokonce mě překvapil fyzičkou. No uvidíme. Co ten Edilov, ten se ti nelíbí?

Caidel - Administrátor - 11.1.2016 v 14:02
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Edilova do sázek raději neřešte - venku je zpráva, že si včera urval meniskus, takže zápas padá.

Onko23 - Čtenář - 12.1.2016 v 09:12
Re: Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Edilova nahradza Elvis Mutapcic.... Taktiez vypadol Taisumov a nahradi ho ten p*cus z TUF22 Mehdi Baghdad. A vypadol aj Hettes..


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Patriot - Redaktor - 11.1.2016 v 17:37
Re: Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Hele i když nebudu řešit to zranění, tak Rusáci v debutech za louží jsou pro mě vždycky s otazníkem ohledně formy (vzpomeň si třeba na Erokhina). Takže jako sázkař je začínám vnímat až když mají za sebou 1-2 zápasy pod UFC smile

tvoj tatko - Čtenář - 12.1.2016 v 08:25
Re: Tipy - Odpovědět
 

Mna by zaujimalo preco sem na vselijakych ovcomrdov z Kaukazu pisete ze su to Rusi.

Abdul Kerim asi nie je moc Rus ;-)

To ze ma pas Ruskej federacie je vec druha

 

Tommy - Čtenář - 11.1.2016 v 15:34
.. - Odpovědět
 

Edilov,Hettes a Mairbek jsou z kola ven škoda mohly to být dobré zápasy... Mairbeka nahradí Mehdi Baghdat z poslední sezóny TUF.

Sázkově se mi líbí Cote a Cruz oba v plusových kurzech.

U Cruze to je trochu risk takže to nějak velká sázka nebude, ale podle mě jestli se vrátí aspon na 80% tak ukáže kdo je originál a kdo je kopie jeho styl je opravdu unikátní a moc zajímavý. Pak bych ještě vsadil na under u Browne/Mitrione a over v main eventu.  


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 11.1.2016 v 16:53
Re: .. - Odpovědět
 

Tak to je smůla. Taisumov je můj oblíbenec a čekal jsem letos útok na desítku. :/

Tommy - Čtenář - 11.1.2016 v 17:46
Re: Re: .. - Odpovědět
 

No naštěstí to není zranění jen problémy s vízem takže snad brzo naskočí do nějakého plánovaného turnaje. 


Ivan Buchinger fan club.

Patriot - Redaktor - 11.1.2016 v 18:16
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

On snad měl úplně půvdodně zápasit s Dariushem, ne?

Tommy - Čtenář - 11.1.2016 v 19:04
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Přesně tak. smile


Ivan Buchinger fan club.

tvoj tatko - Čtenář - 12.1.2016 v 08:28
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Taisumov je uplny zmrd a dufam ze si odjebe koleno,alebo este lepsie skape hned teraz.

Kokotkovci z cecenci z Viedne co ked sem prisli na grappling 2-3ja tak sa uctivo zdravili a boli neviditelni.

Raz sem dosli 30ti a to sme mali vidiet Taisumova a spol aki boli ked sa citili.

To bola sama agresia(aj na zinenke),vykriky Allah akbar a skoro to skoncilo hromadnou bitkou.To ze boli viaceri ozrati im ako moslimom moc nevadilo.

Typicki dusmani.

Jebal som takych zapasnikov.

Onko23 - Čtenář - 12.1.2016 v 09:18
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

....presne pre toto nemam tych Kaukazov moc rad..a ani M1 mi nevoni a radsej by som asich videl v KSW, jak u Kadyrova, alebo v M1.A kde to trenujes clovece? :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

tvoj tatko - Čtenář - 12.1.2016 v 12:52
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Kde trenujem ci zapasim? :-)

Na Slovensku.

Onko23 - Čtenář - 12.1.2016 v 14:46
Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

aha....ja som myslel, ze niekde v AT, alebo tak, ze kde si prisiel do kontaktu s tymito chlapcami. :D Ja som to sice nezazil, ale moje sympatie taktiez nezdielaju tito ludia...pocas sutazenia za mladi som sa nimi nastretaval po sutaziach dost a pozazival kadeco. Stacilo..


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

raduz - Čtenář - 13.1.2016 v 07:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

no oni sú tak troška "iní"wink, taktiež mám nejakú skúsenosť ... netýkalo sa to síce bu, ale stačilo...

K1-fan - Čtenář - 18.1.2016 v 09:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Jeden z tych najpodstatnejsich dovodov, preco mi trener vysvetlil, ze ja nie som ten spravny tip na semikontakt, je moja nizka trpezlivost (citaj: az moc sa naserem, ked je niekto "neukazneny"). Kto vie, co by sa mi stalo, keby som bol tam kde ty... Ku koncu trener nosil pre mna a jedneho ineho (tiez nedostal odporucanie chodit na sutaze laughing  boxerske rukavice a po treningu sme si dalvali bez chranicov tri kola laughing.  A skusenost mam tiez, dokonca som v podobnom prostredi kratky cas prebyval (Afrika). Pomaly to bude 30 rokov, ale jedno viem isto - nikdy viac.


tradičné bojové karate

tazyx - Čtenář - 11.1.2016 v 15:35
... - Odpovědět
 

Doufám, že Dominick Dillashawa smaže :) Vzhledem k pohybu obou fighterů se na to docela dost těším a ten "trashtalk" od Cruze tomu dodal šťávu :)

Pettis a jeho útok na titulák, asi to urve no .. 

 

Brown vs. Mitrione : Nefandím nikomu, ale očekávám, že to bude dobrá řežba :)

malylada87 - Čtenář - 12.1.2016 v 00:01
Procházka - Odpovědět
 

Posílám rozhovor s Denisou, hodně zajimavé:

https://www.youtube.com/watch?v=pvGvfuk5j6Q&feature=youtu.be

tvoj tatko - Čtenář - 12.1.2016 v 08:31
cruz - Odpovědět
 

Cruz ma reach,ma silnu bradu a ma odzapasene(ajked s pauzou),ma wrestling a kardio bola vzdy jeho silna stranka.

AK bude 100 percentne pripraveny tak si nedokazem predstavit cim ho moze T.J. zdolat.

Jedine ze by nemal take kardio ako maval a to sa uvidi az v zapase.

Onko23 - Čtenář - 12.1.2016 v 09:21
Re: cruz - Odpovědět
 

Ja teda neviem, ale Cruz v zapase s Faberom sa docela trapil podla mna a mal tam zopar krat aj stigro.....TJ ide jak pila a zacinam mat pocit, ze ta pauza je presne to, co hovori Dillashaw, ze sa pocas toho MMA dost zmenilo a bude to citit na Cruzovi.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

tvoj tatko - Čtenář - 12.1.2016 v 12:50
Re: Re: cruz - Odpovědět
 

Trapil sa,ale napriek tomu dokazal jedneho z top wrestlerov divizie(Fabera) opakovane dostat na zem a Fabera v zivotnej forme dokazal natriafat a ked aj dostal od neho knockdown tak v sekunde fungoval a sypa udery.

Aj vdaka tomu zapasu mu verim.On ma totiz mentalitu bojovnika a sampiona.On dokaze zapasit ajked mu nejde.Dillashawovi za posledne dva roky nikto nezakuril.Jemu to islo tak nejak same.Nadnesene povedane.

Uvidime ako mu bude chutit vlastna medicina.Stym sa este nestretol.

Ja nehovorim ze je bez sance,ale viacej verim Cruzovi.

Za predpokladu ze bude vladat.

Geblsak - Čtenář - 12.1.2016 v 23:25
... - Odpovědět
 

cruz,browne,trinaldo,cote.

tiket za litr s dobrým kurzem a slušným potenciálem

malylada87 - Čtenář - 13.1.2016 v 00:09
Procházka - Odpovědět
 

Posílám druhou část rozhovoru:

https://www.youtube.com/watch?v=6cCNNKdvf7o

L.I.F.88 - Čtenář - 17.1.2016 v 18:42
??? - Odpovědět
 

Kde zjistím výsledky???


"I was not impressed by your performance" GSP

Patriot - Redaktor - 17.1.2016 v 19:11
Re: ??? - Odpovědět
 

zítra ráno všude laughing třeba na sherdogu

L.I.F.88 - Čtenář - 17.1.2016 v 20:29
Re: Re: ??? - Odpovědět
 

já jsem debil :D

A nějakej stream kde by se to dalo sledovat???


"I was not impressed by your performance" GSP

yamay - Čtenář - 17.1.2016 v 20:45
Re: Re: Re: ??? - Odpovědět
 

http://www.vipleague.me/sports/ufc.html

http://www.batmanstream.com/other-live-streaming-video-1.html

http://www.sportcategory.com/c-11.html

http://www.p2pfree.net/live-events/wwe-ufc-boxing.html#72948

http://livelooker.com/en/tv,9,fight-sports.html

pripadne, ak pouzivas Ace Stream HD:

http://www.acesportstream.com/2015/01/bt-sport-2.html

Zacina sa az po polnoci wink

L.I.F.88 - Čtenář - 17.1.2016 v 21:23
Re: Re: Re: Re: ??? - Odpovědět
 

...nic moc výběr ti teda řeknu :D

díky ;)


"I was not impressed by your performance" GSP

Patriot - Redaktor - 17.1.2016 v 18:55
. - Odpovědět
 

Vážení byla zase dobrá tragédie laughing DW tam musel něco vytírat, zvážit Baghdada trvalo 3 komisařům nejmíň 5 minut, včetně chybějící plachty (to byla scénka jak z Pata a Mata), Goldberga jsem na vážení viděl asi taky poprvé...jinak se docela bojím Feldera - jeho tátovi prý dva týdny před zápasem našli rakovinu, to bude rána na psychiku. jo a O´Connell sice zabodoval s kytičkou, ale vypadal strašně zabordelenej laughing

Dijkstra - Čtenář - 17.1.2016 v 20:06
Re: . - Odpovědět
 

O Connell je skvělej na každym vážení :D

yamay - Čtenář - 17.1.2016 v 20:16
Re: . - Odpovědět
 

Uz by mohli konecne zacat pouzivat digitalnu vahu.

AlistairMir - Čtenář - 17.1.2016 v 19:32
... - Odpovědět
 

Cruz, Pettis, Browne (přeju Mattovi) , Pearson, Boetsch a Latifi


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

Pride Asia - Čtenář - 17.1.2016 v 19:56
... - Odpovědět
 

DC se dostal TJovi do hlavy a v tomto fightu ukáže, kdo je šampion. DC výhra před limitem. Pettis také před limitem. Matt porazí Browna, který jde v novém gymu totálně ke dnu akorát to vidí všichni kolem jen on ne. Dále Trinaldo, Saunders a Felder

yamay - Čtenář - 17.1.2016 v 20:03
Re: ... - Odpovědět
 

Skoro si ma tym DC zmiatla, predsa len "DC" je len jeden wink

Patriot - Redaktor - 17.1.2016 v 20:35
Re: Re: ... - Odpovědět
 

To napiš Cruickshankovi nebo Cerronemu, určitě budou mít radost laughing

yamay - Čtenář - 17.1.2016 v 20:47
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak ano laughing Ale pod prezyvkou "DC" vystupuje iba jeden wink

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 00:22
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Já byla líná psát to celé laughing

yamay - Čtenář - 18.1.2016 v 15:20
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ved pohoda, len som podpichol wink

yamay - Čtenář - 17.1.2016 v 20:12
..... - Odpovědět
 

Pettis, Browne, Pearson, Cote, Herman, Latifi, Font. 

yamay - Čtenář - 18.1.2016 v 15:38
Re: ..... - Odpovědět
 

 Cote, Herman, Latifi, Font potesili vitazstvom aj vykonom, Ross na Trinalda nestacil, ale tam to viac bolo zelanie ako nejaky realny odhad.

Vyborny predzapas Bochniak vs Rosa a Cruickshank vs Felder

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 05:18
... - Odpovědět
 

Vím, že sprostá mluva k dívce nepatří...Ale Browne je strašnej zmrd s charakterem týden páchnoucího hovna !!!

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 05:52
Alvarez - Odpovědět
 

Achjo to byla nuda..Alvarezovi bych nedaval titulák ani za mák...

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 05:54
Re: Alvarez - Odpovědět
 

Souhlasím spíš než jako zápas to z jeho strany vypadalo jako pokus o znásilnění...proti RDAmu nemá absolutně nic. Nudař večera...

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 05:58
Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

nevim kam se mu furt snažil narvat tu hlavu jen sem čekal až se pettis otočí a narve mu ji eddie do zadku...z takovýho vítězství snad ani nemůže mít radost a nemůže si myslet že za tenhle výkon dostane titulák:D...jinak sem si strašně přál aby toho krypla browna mitrione vypnul..celkem ho mel uz nacatyho ale ty prestavky kvuli oku mu jen uškodili....tak snad cruz aspon TKO

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 06:16
Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Mluvíš mi z duše :-) jestli to nedá ani Dominick tak se půjdu asi utopit a Alvarez za tohle by fakt zasloužil maximálně scénu v pornofilmu ale titulák určitě ne...a Browne s tím jak píchl Matta podruhé do oka a ještě se ho snažil dobít místo aby se zachoval čestně a sám na to rozhodčího upozornil...ubožák

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 06:17
Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Ja nevěděl jestli si dělá srandu jak na něj vyběh....vymazaná hlava brown no.... zatim hodne vyrovnaný.. sakra doufam ze to cruz urve ale muze se stat cokoliv..dilla hodne agresivni

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 06:26
Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

ten cruz je s tim pohybem neskutečnej...zatim to mám nabodovaný 3:0 pro cruze teda... TJ už celkem frustrovanej:D

 

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 06:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Tak nakonec to dopadlo dobře:D ale hodně pěknej zápas asi by byla na místě odveta

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 06:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Krásnej zápas za mě 3-2 na kola pro Dominicka, ale ten jeho pohyb a přehled v zápase to je jak z jiné planety to jsem jen zírala. Jsem strašně ráda, že je šampion zpátky s titulem který nikdy neztratil a právem mu patří jak teď dokázal :-)

Kigami - Čtenář - 18.1.2016 v 06:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Taky sem mu to strašně přál snad už jsou ty zranění za nim:-) ten jeho pohyb je neskutečnej...bude těžký sesadit ho teď zas z trůnu:) TJ ale taky pěkně ikdyž ho nemám rád... snake in the grass

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 07:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Ano ostudu si rozhodně neudělal a zaslouží si respekt. Teď bych asi dala buď Dominicka nebo TJe s Faberem. Oba dva zápasy by mohly být super řežba.

kombat93 - Čtenář - 18.1.2016 v 06:59
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Trochu úlet (48-47, 46-49, 49-46). Je vidět jak jsou bodoví poslední dobou nevyrovnaní. Potvrzuje se, že se nadržuje oblíbenějším fighterům. Cruz předvedl klasickou nudu. Takticky asi zápas pro Cruze, ale fightersky pro Dillashawa.

Pride Asia - Čtenář - 18.1.2016 v 07:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Nudu? laughing tak ten byl dobrej, máš ještě nějakej joke? laughing

The Viper - Čtenář - 18.1.2016 v 07:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

Tak já to zkusim. Cruz byl jako duch. TJovi lze uznat že věděl kam kopy útočit. Věřím že Cruz nebyl stoprocentní a v dalším zápase se teprve rozjede. Tu svou nudu. cool

pilgrim00 - Čtenář - 19.1.2016 v 20:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alvarez - Odpovědět
 

tak za mne taky mel vyhrat spise TJ..oba se hybali perfektne..ale nemuzu si pomoct..TJ byl agresivnejsi, aktivnejsi, a jeho rany a kopy vypadali presnejsi a tvrdsi..Cruz mel jen nekolik takedownu ze kterych ale nic dalsiho nepodniknul

The Viper - Čtenář - 18.1.2016 v 06:59
..... - Odpovědět
 

Šampion přišel ukázat kdo je šampion - pěkný zápas.

Alvarez tragédie....Pettis a jeho ponaučení z minulých proher ostatně taky.

A Mattovo oko ? Nejdřív mu ho Travis Jones div nevypíchne a pak se mu tam udělá pavoučí vejce. 

yamay - Čtenář - 18.1.2016 v 15:30
Re: ..... - Odpovědět
 

To oko na konci vyzeralo naozaj zle, ale po druhom pichnuti do oka bol detailny zaber a oko mal ciste. Aj Matt povedal doktorovi, ze ho to len jednoducho zabolelo, ze vidi dobre. Skor to bol nasledok nejakeho uderu, ked ho Hapa dostal na zem.

Cruz vs T.J., to bol zapas, ktory sa mi naozaj pacil. Cruz technickejsi, T.J. mal zasa urcite väcsiu damage. Co sa musi uznat, Dominick ma kondiciu aj na 10 kol. Aj ked teraz po tych kopoch od T.J. na tu jeho nestastnu nohu ocakavam aspon polrocnu pauzu.

Alvares vs Pettis, z tohto zapasu som bol trochu sklamany, ani nemam k nemu co dodat.

yamay - Čtenář - 18.1.2016 v 15:44
Re: Re: ..... - Odpovědět
 

To ale neznamena, ze sa Hapu zastavam. Tu otvorenu prednu ruku pouziva pri obrane casto. V tom s mozu s Jonesom podat ruky. Aj ked na na viacnasobne cielene pichanie Palharesa do oka Shieldsa to teda nema laughing

medine - Čtenář - 18.1.2016 v 16:38
Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

broken orbital bone

to asi z palce v oku nebude cool prostě nafasoval pořádnou bombu na oko, proto ten otok. To že ho Hapa dvakrát píchnul je pravda,ale taky se omlouval a bylo vidět že z toho nadšenej není. Nakonec se ani nijak po vítězství neradoval. Takže nechápu tolik toho hejtu tady na něj.

AlistairMir - Čtenář - 18.1.2016 v 17:30
Re: Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Bez urazky ale u Tebe jsem si ja osobne uz zvykl ze casto nechapes. Jestli Ti prijde normalni ze Travis zarazi Mattovi palec az do mozku a snazi se vyuzit toho ze to rozhodci nevidel a Matta dobombit tak to mas asi na cest v zapase jiny nazory. I pri sparingu u nas v gymu je normalni kdyz protivnika trefis do oka tak prestanes utocit a omluvis se a to nejsme profici. Travis se zachoval pekne uboze a jasne ukazal jakej je. Zacinam verit ze svou ex opravdu mlatil. Fandil jsem mu ale to je davno pryc.


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

medine - Čtenář - 18.1.2016 v 16:43
Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Cruz má prý zraněnou nohu/kotník, nikoliv koleno. Snad s tím nebude dlouho ležet a dočkáme se odvety. Cruz se oproti TJovi pohyboval ještě o 50% uvolněněji. TJ mi přišel hodně zatnutej a netrefoval. Myslím však že to bylo Tjovo maximum. Bohužel.

Faber nehrozí.

Dijkstra - Čtenář - 18.1.2016 v 09:07
body - Odpovědět
 

Nevíte někdo jak to dopadlo s tím pokusem na bodování v samostatnejch místnostech a bez zvuku? 49-46 a 46-49 v jednom zápase je šílený, to už by tam rovnou mohli posadit generátor náhodnejch čísel.

Tommy - Čtenář - 18.1.2016 v 16:09
.. - Odpovědět
 

Za mě první tři kola pro Dominika nevím proč ty skóre zas lítali na všechny strany TJ první tři kola netrefil skoro nic a když to na konci rozbalil bylo to málo a pozdě a to se mi ještě zdálo že i páté bylo těsné snad nejsem zaujetý... Každopádně Dom je pravý champion vrátit se po takových problémech a sesadit championa to teda klobouk dolů. 

Pettis obrovské zklamání vím, že k Roufusovi ho váže loajalita, ale pokud nezmění trenéra tak to jeden z nejpromarněnějších talentů všech dob. Alvarez dva krát po sobě dva bídné výkony kde v postoji dostával čočku a uhrál to tlačením na klec a ležením na soupeři snad za to nedostane title shot předhodil bych ho Fergusonovi. 


Ivan Buchinger fan club.

The Viper - Čtenář - 18.1.2016 v 16:23
Re: .. - Odpovědět
 

Myslim že Dominicův výraz při vyřčení 49-46 pro TJe hovoří za vše.

Co se týče Alvareze tak když byl v Bellatoru tak patřil mezi mé nejoblíbenější zápasníky mimo UFC, tak jeho výkony v UFC jsou něco nekoukatelného, Tony zní dobře, ale já bych ho předhodil Khabibovi tam žádné tlačendo a pokusy o znásilňando nehrozí.

Jinak doufám že nejsem jediný komu různé reakce Mitrioneho v zápase přišli komické. laughing

malylada87 - Čtenář - 19.1.2016 v 10:39
... - Odpovědět
 

Tak nechtěl bych být rozhodčím, říkal jsem si v některých kolech, že je to na remízu. Fandil jsem TJ, neboť jeho projev boje se mi líbí více, nicméně ta rychlost Cruze? To jsem snad nikdy neviděl a to je TJ podobná motorová myš. Upřímně nevím, co po posledních výkonech by Faber proti Cruzovi chtěl v kleci dělat. Podle mě by byl remach ideální. Asi jsem jediný, ale tomu zápasu slušela remíza. Na trefy to bylo podobné, Cruz měl takedowny, ale tlačil TJ a držel střed. Fakt těžký pro bodový a ani mě nepřekvapilo, že jeden to viděl 49:46, 46:49.

ALvareze bych určo nehanil, nyní takhle uvidíme skoro všechny fighty proti Petttisovi, který je prostě proti těm porazům slabý. Alvarez by byl idiot, kdyby šel s ním do přestřelek. Ocenil bych jak to taktcky zvládl a celý záůas tlačit Pettise na klec a zkoušet porazy, to musí mít sílu jako prase.

Brown jen potvrdil nejméně sympatickou HW v UFC. Překvapil mě spíš mile Mitrione a Brown prostě na borce TOP10 nemá. Těším se až mu nyní dají JDS a ten ho pošle spát. 

Určitě za zmínku stojí COte, ten se krásně zlepšuje

malylada87 - Čtenář - 19.1.2016 v 10:40
Novinka - Odpovědět
 

Lombart vs. Magny v Austrálii, to bude hodně zajimavé....

Patriot - Redaktor - 19.1.2016 v 15:39
Re: Novinka - Odpovědět
 

Lombardovi už vypršela ta dopingová stopka? To jsem docela zvědavej, jak moc teď splaskne laughing vážení asi hodně napoví.

Mimochodem to neustálé prznění jmen v tvých příspěvcích je záměr, nebo to neděláš úmyslně? laughing

malylada87 - Čtenář - 19.1.2016 v 16:06
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Hele sorry, já většinou píšu na tabletu v terénu a mě to tam automaticky doplňuje někdy hovna no :D :D .... už jsem se za to tady omlouval jedou :D

...no Neil bude určitě favorit a bude mít velkou šanci se posunout v žebříčku.

CheesyEagle - Čtenář - 19.1.2016 v 23:57
Jacare vs Belfort - Odpovědět
 

Jacare vs Belfort 14. kvetna...pro me jako pro obrovskyho fanouska obou dvou je to nejhrosi match-up co mohl nastat. Kazdopadne to vypada, ze nas ceka odveta Rockhold-Weidman a tohle bude titulovej rozstrel

The Viper - Čtenář - 20.1.2016 v 00:03
Re: Jacare vs Belfort - Odpovědět
 

Snad Jacare nenajde svůj kámen úrazu ve steroiďácích jako Bisping laughing

malylada87 - Čtenář - 19.1.2016 v 23:57
Novinka - Odpovědět
 

Pecka !!!! Jacare vs. Belfort v Brazílii

yamay - Čtenář - 20.1.2016 v 20:03
..... - Odpovědět
 

Khabib Nurmagomedov sa vyjadril, ze v aprili bude mat v UFC konecne po zraneni fight. A super? Crta sa Ferguson, pripadne Alvarez.

The Viper - Čtenář - 20.1.2016 v 23:17
Re: ..... - Odpovědět
 

Ať jde s Khabibem....ten ho naučí. Ferguson utřel s titulákem tak nevim jak to s nim bude ted.

yamay - Čtenář - 21.1.2016 v 00:53
Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Na Khabiba sa tesim. Vyjadril sa v tom zmysle, ze sa citi dobre, nabieha na plny trening, v aprili by mal mat fight proti jednemu z tych dvoch a po vitazstve titulovy zapas. Taky ma plan a ak bude zdravy, tak to bude zaujimave wink Alvarez by si s tou zemarinou proti Khabibovi neskrtol, ved uvidime, s kym nakoniec pojde. Inak pytali sa ho na tip Conor vs RDS a Khabib povedal, ze vela ludi si neuvedomuje, ze Conor bude na vahu 155 rychly a pribudne mu sila navyse, kedze bude mat lahsi weigh cut. Jeho tip bol, ze ak by sa islo na celych 5 kol, tak vyhra RDS alebo tipuje KO Conora v prvych dvoch kolach. Ked chceli na rovinu jeden tip, dal Conora.

The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 04:01
Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Zrovna dnes jsem koukal na to jak Khabib totálně vymazal RDAho.

Já teda se modlím ve výhru Anjose, Conor je skvělý bojovník ale ten cirkus kolem něho musí skončit.

Pokud Khabib se vrátí ve formě z posledního zápasu + na něm bude znát nějaký další progres pod hlavičkou AKA, tak si myslím že titul ho nemine.

yamay - Čtenář - 21.1.2016 v 11:51
Re: Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Ten cirkus pritiahol väcsiu pozornost na UFC, viac penazi atd., mne osobne prekazal hlavne jeho ultrasebavedomy predzapasovy trash talk. Ktory ale vzdy podlozil vykonom v octagone a po fighte superovi preukazuje uctu, takze mi to uz nejako ani nevadi. Osobne radsej Conor ako RDA, aj ked ho nefavorizujem. A ak Khabib bude zdravy.....

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 01:05
Conor - Odpovědět
 

Tak sledoval jsem konferenci a Conor jednoznačně v pohdě a vypadáto, že se RDA dostal do hlavy. Ani mu nepodal ruku :D .... Jak jsem favorizoval RDA a nyní když stáli vedle sebe, tak Conor byl pomalu větší monstrum. Tak nyní jednoznačně věřím, že Anjose sejme...

The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 04:33
Re: Conor - Odpovědět
 

Tohle trochu nechápu ta vlna Conorových fandů kteří i myslí že je v Anjosově hlavě. Anjos se na konferenci choval přirozeně, na nevychované rušení Conora nereagoval a ještě ho stíhal stírat když Conor nerozezná španělštinu od portugalštiny. A podání ruky ? Jaké ? Myslíš že bylo pravé ? To rozhodně nebylo a RDA na to zareagoval naprosto ideálně, ignoroval jej.

medine - Čtenář - 21.1.2016 v 09:55
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

kez bych se mylil,ale taky mam pocit ze RDA vykrocil na stejnou cestu jako Aldo. Kdyz jsem videl jak se ana Ira diva pri face off.

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 11:03
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

To není o fandovství. Conor naprosto lazy v pohodě, ruku podal uplně normálně a ještě to zdůra RDA. Já čekal, že RDA bude uplná Gorila o proti Conorovi a byl to přesný A pokládal za favorita, ale po tom včerejšku favorizuji Conora.

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 11:53
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Ja neuprednostnujem nikoho. Inak nepaci sa mi chovanie ani jednoho z nich. Ani provokacie Gregora ani nasledna reakcia RDA. RDA chapem na ludskej urovni, ani ja nechcem byt s niekym, kto ma provokuje a duplom by som potom poslusne nepodal ruku na vyzvu od saska. Ale on je profesional a ma vediet, ze niektore veci sa "musia" strpiet napriek ich primitovnosti (ved az tak velmi sa nic nedeje ak Gregor provokuje). Pamatam si ako Fedor na tuto temu hovoril, ze vie, ze su ludia/fighteri, ktori su ako keby plateni provokateri, ale jemu to nic nehovori. Ak by sa tak choval aj RDA ako Fedor, bolo by menej emocii a viac profesionality. No je fakt, ze nikto neprilieva viac oleja do ohna ako Gregor, inymi slovami ani tu na fore nikto nemal rad Lebena, ktory furt provokoval, vyhrazal sa povisoval. K fightu: tipujem vitaztvo RDA, ale za podmienky, ze mu niekto pusti video so zapasu Aldo vs Gregor a on to pochopi.


tradičné bojové karate

medine - Čtenář - 21.1.2016 v 15:59
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

tipujem vitaztvo RDA, ale za podmienky, ze mu niekto pusti video so zapasu Aldo vs Gregor a on to pochopi

laughing

yamay - Čtenář - 21.1.2016 v 11:59
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Nechapem, preco sa vo vseobecnosti ocakavalo, ze Conor bude oproti RDA mensi.  Ved su obaja rovnako vysoki, maju priblizne rovnaku vahu, z ktorej zhadzuju, Conor ma navyse väcsi dosah, jediny rozdiel bol, ze Conor zhadzoval viac kil, co momentalne nemusi.

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 12:04
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Jinak Conor prohlásil, že jestli vyhraje titul v lehké, chce jít o titul ve welteru :D :D

yamay - Čtenář - 21.1.2016 v 12:39
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

To by som bral zatial len ako vtip od Conora, len aby rec nestala wink

willy666 - Čtenář - 21.1.2016 v 16:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

ja by som sa ani necudoval,pretoze vahu na to ma...myslim ze treningovu vahu ma cez 170 lb...a inac myslim ze ak by k tomu doslo tak tento zapas s Lawlerom by bol superfight...za keby ma 3 opasky(ak by vyhral) tak by nemal sancu tolkokrat do roka obhajovat a jeho superi by museli dlho stat...

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 12:40
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

A potom v roku 2017 do HW.

https://www.google.sk/search?q=conor+mcgregor+fat&biw=1600&bih=821&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiMpYyM6LrKAhVBDCwKHfbCB_oQ_AUIBigB#imgrc=LDN0OSu7yFm66M%3A

 

 


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 13:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Hele můj názor je, že stylově pro něj Lawler momentálně lepší než RDA. :D ... vůbec bych ho neodepisoval :D. Nicméně se uvidí na UFC 197

The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 13:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

On si někdo myslí že by Conor porazil Lawlera ? Jako už to nepřehánějte, tohle už je DOST velká utopie.

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 13:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Uz mi to tu zacina pripominat freak show v cias Pride. Koho by vlastne neporazil? Predikcie ala ked moze byt 178 cm Hunt v HW, preco by nemohol byt 175 cm tiez?


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 21.1.2016 v 15:53
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

v tomto ma Viper pravdu..to podanie ruky bolo umele a napodobnoval El Chuapa so Seannom Pennom.....robil si z neho p*cu. Je to fakt blazen...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 10:51
Re: Conor - Odpovědět
 

Lado, prosim daj link na tu konferenciu.


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 11:06
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

http://www.mmafighting.com/2016/1/20/10800728/ufc-197-conor-mcgregor-vs-rafael-dos-anjos-staredown

 

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 11:28
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

dakujem


tradičné bojové karate

Yaris - Čtenář - 21.1.2016 v 10:58
Re: Conor - Odpovědět
 

No já už si taky začínám myslet, že RDA dopadne podobně jako Aldo. Ale jelikož nemam dobrej odhad na výsledek zápasu, tak je velká šance, že MC gregor konečně dostane.

The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 13:39
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Nevylučuji že se může Conor dostat Anjosovi do hlavy, ale nevidím zatím žádný impuls k tomu. Soudit na tom jak se RDA koukal na Conora ? Prosim vás pusťte si jeho vážení proti Diazovi či Pettisovi. A to provokativní podání ruky, spíše to vypadalo jako by Conor chtěl aby mu podal titul.

medine - Čtenář - 21.1.2016 v 16:01
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

taky si myslím, že natahoval ruku ať mu rovnou podá pás.

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 17:09
King of World - Odpovědět
 

Conor si z celého Ufc děla svoji show mne připadá . Nechá na sebe čekat na tiskovce, pak si nakraci jak kdyby jeste par hodin pred tim běhal po plazi v Santa Monica. On to proste umí. Je to jeho styl, bude se takhle chovat ke každému soupeři pred zápasem. Bavi me to. Na tiskovou jsem se těšil skoro jak na fight. Na druhou stranu sam sebe staví do šílený pozice tim chováním. Kdyz prohraje, lidi mu to daj sežrat. Musí si bejt strašně jistej ze ho porazí. Na tiskovce byl větší nez RDA. A je mi úplně jasny ,ze pokud vyhraje , všechny zapasy další ve FW nebo LW jsou v jeho politice krokem zpet. Určite by si začal vydupavat Lawlera. A na rovinu kdyz si odmyslíme tu váhu, je to pro nej nejidealnejsi šampion s kým si dat další fight. Stylisticky úplnej top pro nej. Lawler to chce převážně odbouchat na nohách s pohybem proti soupeři . Nic vic si nemůže Conor prat. Proto pokud vyhraje nad RDA, tak bych se vsadil ze se dočkáme útoku na hattrick.  On Conor zadnej mušák totiz neni. Je poměrně velkej . Bude opět mcgregor manie, a dokonce mam pocit, ze si postupem času pretahne hejtery na svoji stranu. Je to proste osobnost a jak rekl DW, zatím cokoliv rekl , to splnil .

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 17:28
Re: King of World - Odpovědět
 

Přesně jak říkáš, podle mě jediná možnost se o to pokusit přes Lawlera, dokud tam je. Tím neříkám, že Lawler není suprovej, ale vždy tahal za kratší konec v zápasech a urval to na poslední chvíli a to u těch rozhodnutích to někdy bylo hodně na vážkách. Ale nemá cenu to rozebírat, když ho teprve čeká RDA.

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 17:36
Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Tak je pravda, ze uz bychom se mohli pomalu bavit , ze po Lawleroj vyzve DC :)))) Ale kterej zápasník kdy měl takovouhle auru aby dovolil o takových možnostech vubec spekulovat? To co předvádí v kleci i mimo, je proste jinej Level.

The Viper - Čtenář - 21.1.2016 v 17:51
Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Tohle už je neuvěřitelný jak dokáží Conorovi fandové být jak hloupé ovce, není vám trapně když tohle píšete ? laughing Lawler ideální soupeř pro Conora bla bla bla...Conor ho vypne v první minutě,.....

Ano souhlasím s vámi že Conor plní to co říká, to je na něm strašidelné a fascinující zároveň, dokonce se nemůžu označit za jeho hatera protože mě jako bojovník velmi přitahuje (no homo) ale to jak vám média dokáží porubat palici a věříte v to že by Conor měl na Lawlera ? Vítě kdo je to ROBBIE LAWLER ? 

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 18:03
Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

A vis kdo je Conor McGregor:)? Hele ja taky na jeho hejtery nepíšu , ze jsou zamindrákovaný a bůhví co. Bavíme se čisté hypoteticky. Nic vic. Jen to je o tom, co by kdyby , jestli apod. A jelikož to uz naznačil na tiskovce , tak pokud BY vyhrál nad RDA , tak věřím v tenhle zapas. A co by kdyby potom, uz nikdo neví. Ale Conor je takový psycho, ze BY do toho sel si myslím. Money talks:)) Vim kdo je Lawler, spickovej bojovník s hodne tvrdou palici. Ale kdyz porovnam styly , tak si rikam, ze pro Conora dobrej soupeř a možná i naopak. Ale přiznávám ze ted je to jen na úrovni sci-fi. Ale my o tom mluvit nezacali, s tim přišel sam Conor. 

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 19:28
Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Lyoto, Lyoto, práve som ta nacapal v kalhotkach. Osviez si pamäť a kukni Aktuality/Aldo vs Gregor/ startovni listina. Tam si dokázateľne robil to, čo teraz popieras. Hm? A pritom to vieš bez toho. Kto sa povysuje bude ponížený a naopak. Vieš to vysvetliť? Dúfam, že áno.


tradičné bojové karate

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 19:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Počkej počkej, ted asi nechápu. Zkus mi připomenout... Rad vysvětlím.

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 20:25
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Tommymu si riadne nakladal. Ja netvrdím, že si použil slovo obmedzenec, ja reagujem na to tvoje "jsou zamindrákovaný" ale na tvo tvoje "bůhví co.". Kaslime na to. Platí to primárne na mňa.


tradičné bojové karate

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 20:28
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Edit: opravujem slovo reagujem na "nereagujem". 


tradičné bojové karate

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 20:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Ale však ano, rikam ze to nepíšu .... Protože opět uz se skoro začaly pojmenovávat Conorovi fans.  Určite jsem to tak nemyslel. Jinak jsem rad, ze si moje příspěvky pamatuješ. Samozřejmě některé. Dik . A hlavně jsem se Fakt leknul.... Jsem v šatně v posilce, vedle me Slovák a do toho mi přijde zprava" načapal jsem te v kalhotkách " :))

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 20:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Tak to mi vyšlo laughing. Ok, potom je všetko v poriadku a beriem späť.


tradičné bojové karate

willy666 - Čtenář - 21.1.2016 v 18:09
Re: Re: Re: Re: King of World - Odpovědět
 

uplne sa s tebou stotoznujem...Conora respektujem ako bojovnika ale zas netreba to prehanat...ta bomba co zlozila Alda by Robieho nezlozila...a dalsia vec je to ze Conor Alda zlozil v prvom rade psychicky...Aldo( bez urazky pre mna pride velmi jednoduchy) a to ho zlomilo...Robie Lawler by Conorovy predzapasovy psychicky boj zvladol bez problemov a siel by do fightu s rozumom a nie emociami ako Aldo...

AlistairMir - Čtenář - 21.1.2016 v 19:55
Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Láďo to si děláš legraci nebo si vážně myslíš, že by Conor Robbieho porazil? laughing Jako nic proti, ale lidi zamyslete se nad tím jaká to je blbost. Robbie by mu urazil palici během prvního kola, nebo si myslíte že by mu Conor zatopil víc než JH, Rory a Carlos? Conor je fenomén ale s Robbiem se absolutně nemůže rovnat to je to samé jako kdybych tu tvrdil, že by Robbie sejmul třeba Werduma...Robbie má mimo zápas přes 90 kg ve svalech, asi nejtvrdší ránu ve WW , skvělé kontry a odolnost jako málokdo. A pokud s ním chce Conor opravdu jít tak už mu asi začalo šplouchat na maják, měl by si uvědomit že i on má své hranice...Od něj mě tyhle řeči nepřekvapujou, on je děsnej chvastoun a vychází mu to, ale že to tady někteří lidi jsou schopni rozebírat jako relativně vyrovnanej zápas to je fakt k smíchu laughing 


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

yamay - Čtenář - 21.1.2016 v 19:02
Re: King of World - Odpovědět
 

Chlapi, rieste fight, ktory je aktualny, tahat do toho Robbieho je v tejto chvili uplne zbytocne wink

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 19:28
Re: Re: King of World - Odpovědět
 

Ale ja reaguji na Conorova slova na tiskovce.... 

malylada87 - Čtenář - 21.1.2016 v 17:39
Novinka dne - Odpovědět
 

Novinka Dne !!!!! Celkem zajimavá zpráva pro HW. Bývalý šampion M-1 Tybura podepsal s UFC smlouvu.

Lyoto - Čtenář - 21.1.2016 v 18:04
Re: Novinka dne - Odpovědět
 

Ja někde četl , ze BJ Penn chce taky zpet.

K1-fan - Čtenář - 21.1.2016 v 19:34
Re: Novinka dne - Odpovědět
 

Súhlasím s tým, že HW obohatí každý. Ale pozrel som si jeho HL, moc veľký dojem na mňa neurobil. Je dobrý, alebo ma klame prvý dojem?


tradičné bojové karate

Patriot - Redaktor - 21.1.2016 v 20:30
. - Odpovědět
 

Jste blázni laughing Conor ještě ani neobhájil titul v 66, ale stačí mu jen lusknout prsty aby dostal šanci v jiný váhovce, bez jakýhokoliv úvodního zápasu rovnou o titul (co myslíte, dostal by třeba Cruz okamžitej zápas s Conorem, kdyby o něj teď požádal?) a co na to fans a jejich soudnost? Rovnou do welteru s ním a vypráskat Lawlera...jsem zvědavej, jak bude tohle vlákno pokračovat, je tu potenciál trumfnout legendární debatu "Reem vs. gorila" laughing navrhuju McGregor vs. Grizzly trénovanej Tarverdyanem a Seagalem.

Ne teď vážně, musí se nechat že Conor má opravdu neskutečnou ránu a oko, díky čemuž má potenciál vypnout v podstatě kohokoliv, zároveň uznávám, že proti Aldovi zavřel všem včetně mě huby (pořád to považuju za výsledek v duchu JDS vs. Velasquez 1, ale to je jen moje subjektivní spekulace). Určitě nebudu tvrdit, že proti RDA nemá šanci - má a slušnou, stejně jako proti každému top soupeři. Ale fakt mi přijde extrémně nemístný, nesoudný a strašně předčasný vůbec vypouštět z huby slovo welter. V zápase s Mendesem (naposilovanej bantam) vyplavala celá řada jeho slabin - v bránění porazů je průstřelnej, nabodováno neměl, na zádech má určitě co zlepšovat atd. Jinými slovy ano, je to neuvěřitelnej knockoutér, ale o komplexnosti takovýho Jonese si může leda nechat zdát. A díky tomu jsem si celkem jistej, že ho někdo dřív nebo později (spíš dřív, štěstí už měl fakt hodně) nachytá. Bude to Anjos? Těžko říct, ono to může přilítnout i z naprosto nečekanýho místa, vůbec bych se nedivil, kdyby na něj nakonec našel recept někdo jako Melendez.

kolik474 - Čtenář - 22.1.2016 v 03:18
rizin - Odpovědět
 

http://www.bjpenn.com/mmanews/rizin-looking-to-book-wanderlei-or-lesnar-to-fight-fedor/