přihlásit trvale
Nová registrace
UFC Fight Night 93 - startovní listina

UFC Fight Night 93 - startovní listina

přečteno: 12990×
30.08.2016 v 08:00 | Autor: Caidel
diskuse: 63×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

V sobotu 3. září se UFC vrací na evropský kontinent a to turnajem UFC Fight Night 93: Arlovski vs. Barnett, jenž se koná v německém Haburku v Barclayrd Aréně a bude tedy vcelku dostupný i pro české fanoušky. Německo už UFC navštívilo celkem čtyřikrát, přímo v Hamburku to ale bude první turnaj. V plánu je celkem 12 zápasů, čtyři hlavní a osm předzápasových. Jako většina evropských turnajů tohoto rozsahu bude i tento vysílán pouze na UFC Fight Pass a pochopitelně nejde o zrovna nejsilnější turnaj. Je hodnocen třemi hvězdičkami a hlavní startovka není špatná, v předzápasech jde ale kvalita prudce dolů.

Aktuální startovka vypadá takto:

Hlavní zápasy (UFC Fight Pass)

  • Andrei Arlovski vs Josh Barnett - těžká
  • Alexander Gustaffson vs. Jan Blachowicz - polotěžká
  • Ryan Bader vs. Ilir Latifi - polotěžká
  • Nick Hein vs. Tae Hyun Bang - lehká

Předzápasy (UFC Fight Pass)

  • Jessin Ayari vs. Jim Wallhead - velterová
  • Peter Sobotta vs. Nicolas Dalby - velterová
  • Taylor Lapilus vs. Leandro Issa - bantamová
  • Jarjis Danho vs. Christian Colombo - těžká
  • Scott Askham vs. Jack Hermansson - střední
  • Rustam Khabilovs vs. Leandro Silva - lehká
  • Martin Buschkamp vs. Alex Enlund - pérová (zrušeno)
  • Ashlee Evans-Smitch vs. Veronica Macedo - ženská 135

 

Hlavním zápasem večera je souboj velmi zkušených veteránů těžké váhy. Bojovník běloruského původu Anderi Arlovski (25-12-1 NC) bojuje od roku 1999, Josh Barnett (34-8), nejznámější představitel catch wrestlingu pak dokonce od roku 1997. Arlovski ještě loni najel na sérii šesti výher která ho málem vynesla až k titulovému zápasu (ačkoli v roce 2005 už šampionem UFC byl) a také dosáhl svého kariérního maxima - pozice světové trojky. Jako UFC šampion v roce 2005 se paradoxně dostal nejvýše na světovou pětku, tehdy kralovali borci v PRIDE. Stipe Miocic ale jeho titulové aspirace zbrzdil a následné TKO od Alisaira Overeema je zřejmě pohřbilo nadobro. 

Josh Barnett byl šampionem UFC už v roce 2002 (tehdy nejmladším) o titul ale přišel kvůli dopingu a vrchol kariéry tak zaznamenal až v PRIDE kolem roku 2006 kdy byl světovou dvojkou jen za Fedorem Emelianenkem. Barnett, sám velmi renomovaný trenér v rámci aktuálního UFC turnusu ale příliš aktivní není - za tři roky v UFC má odbojovány teprve čtyři zápasy s bilancí 2-2. Porážky s Brownem a naposledy překvapivě s Benem Rothwellem, výhry nad Mirem a Nelsonem. Arlovskimu je 37, Barnettovi už 38. Arlovski má sice základ v sambu, ale prakticky celou svou kariéru se profiluje jako (kick)boxer. Barnett je na tom sice boxersky také dobře, jeho specialitou je ale pochopitelně catch-wrestling, takže by s Arlovskim měl mít na zemi výhodu, pokud ho tam ale ovšem vůbec dokáže dostat. 

Pro Hamburk výborný main event - přece jen v Evropě máme málokdy příležitost vidět souboje legend, navíc ještě vcelku relevantních legend (Arlovski je nyní světová sedma, Barnett patnáctka). 

Ze zápasového hlediska je možná nejdůležitější fight co-main event. Světová pětka Alexander Gustafsson se tu výhrou nad polským bijcem Janem Blachowiczem může vrátit do hry na nejvyšší úrovni a do diskuzí o titulových zápasech. Gustafsson z posledních čtyř zápasů tři prohrál, byla to ale sbírka zabijáků: Jones (kterého málem porazil), Anthony Johnson a Daniel Cormier (kterého také málem porazil). Blachowicze by měl papírově určitě zvládnout - je tabulkově kolem třicítky a v UFC jsou jeho výkony zatím spíše rozpačité: výhra nad Latifim a Pokrajacem, mezitím ale porážky s Corey Andersonem a Jimi Manuwou. 

Právě zmíněný švédský bijec Ilir Latifi (#18) přitom nastoupí proti prověřenému Ryanu Baderovi (#5). Oba mají opačné trajektorie. Latifi od poslední porážky právě s Blachowiczem nasbíral tři výhry (a Blachowicze tabulkově přeskočil), dvě z toho KO pod minutu, Bader měl rozjetou solidní sérii pěti bodových výher, když mu cestu k titulovému fightu KO za minutu a půl zahradil Anthony Johnson.

Hlavní startovku pak doplňuje zápas domácího

Předzápasy otevírá zápas domácího debutanta Jessina Ayariho s bývalou Bellator stálicí z Anglie „Judo“ Jimem Wallheadem, kterého zde také čeká UFC debut. Oba přichází s čtyř až pětizápasovými vítěznými šnůrami. Wallhead zaskakuje za očekávaný debut Emila Webera Meeka z Italského Venator FC (výhra nad Palharesem), který si nezvládl pořešit dopingovoou dokumentaci s USADA a raději z turnaje odstoupil. Dále domácí Peter Sobotta proti dánskému Nicolasi Dalbymu a Francouz Taylor Lapilus proti Brazilci Leandru Issovi. Všichni čtyři prohrály své předchozí zápasy. Jednou v UFC poražený Syřan Jarjis Danho přivítá do UFC těžké váhy debutanta z Dánska Christiana Colomba. Ten přichází se sérií šesti výher, poslední porážku mu ale v roce 2012 uštědřil Viktor Pešta, mimo to ho ještě jako amatéra porazil také Ilir Latifi. S osmi výhrami přichází do UFC také Švéd Jack Hermansson, jež má mezi svými zářezy třeba Rozanskiho nebo Vemolu. Přivítá ho Angličan Scott Askham

Nečekaně hluboko je na startovce zakopána světová dvacítka lehké váhy Rustam Khabilov proti kterému půjde Leandro Silva. Původně měl jít Khabilov proti Reza Madadimu, ale ten měsíc před zápasem odstoupil. Soubojem debutantů je také zápas Martin Buschkamp z Brazílie vs. Alex Enlund z Anglie. Buschkamp je zatím neporažen s jedním no-contestem a má třeba skalp Filipa Macka. Enlund přichází se sérií sedmi výher (šest stopkou), největší jméno asi Artem Lobov a je bývalým šampinem Cage Warriors. 

Celý galavečer otevřou ženy: Ashlee Evans-Smith proti neporažené bojovnici z Venezuely, Veronice Macedo.  Původně mělo jít o zajímavější zápas mezi Ashlee Evans-Smith a Germaine de Randamie, ta si ale v půlce srpna zranila nohu a musela z turnaje odstoupit. 

Mimo nich měly být na startovce ještě Aisling Daly a Michelle Waterson. Daly se ale zranila 9. srpna a o několik dní později si zranila prst také Michelle Waterson, takže se zápas úplně zrušil. V plánu byl rovněž souboj Brad Pickett vs. Henry Briones, Brionese ale bez udání důvodu nahradil Yuri Alcantara a zápas byl ještě o něco později zcela přesunut na UFC 204. 

Domácí zde tedy zastupují jen tři borci (Ayari, Hein, Sobotta), čtyři pokud započítáme v Německu trénujícího Jarjise Danha. Na startovce je ovšem také sedm debutantů a silné zastoupení celkově má Anglie a severské státy. 



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+3
malylada87 - Čtenář - 4.9.2016 v 14:36
Výsledky - přejít na příspěvek
Tak nakonec trošku horší dojem, než ze Záhřebu, neboť preliminary fight se moc nepovedly. N...
 
+2
Jarome - Čtenář - 5.9.2016 v 10:05
Re: Re: postreh - přejít na příspěvek
Reem so svojou obranou? Toto je myslim science fiction novej generacie...
 
+1
Patriot - Redaktor - 31.8.2016 v 10:40
Re: Sazečka? - přejít na příspěvek
To já sázel i tenhle turnaj a samozřejmě mi to Condit posral (a to jsem ho vsadil, i kdy...
 

Všechny příspěvky

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 08:53
... - Odpovědět
 

No já se neskutečně těším, navíc jako hosté mají být Kovalkiewicz, Magny, Matt Hughes....Doufám že urvu foto s Hughesem a Magnym :D

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 08:53
... - Odpovědět
 

No já se neskutečně těším, navíc jako hosté mají být Kovalkiewicz, Magny, Matt Hughes....Doufám že urvu foto s Hughesem a Magnym :D

Kaspersky2 - Čtenář - 30.8.2016 v 10:17
Re: ... - Odpovědět
 

Ahoj Lado, taky se chystam Hamburku, budeme tam uz od patku, nevis prosim te kdy a kde probehne oficialni vazeni? Popripade kde by se dalo sehnat nejake info ohledne celeho vikendu? diky moc...

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 10:20
Re: Re: ... - Odpovědět
 

A jak tam jedete? ja jedu jen s onkem a mám místa v autě. Mohlo by nás to vyjít lépe, kdybychom nejeli jen ve dvou.....vážení je v 16:00 -16:30 cca, přímo v hale. Předtím je autogramiada 15:15-15:45.

Kaspersky2 - Čtenář - 30.8.2016 v 10:27
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

diky moc... jedeme taky ve dvojko s brachou autem z Ostravy, vyjizdime v patek brzy rano. mame tam sehnane ubytovani na 2 noci, vracet se chceme v nedeli... tak nevim nakolik to ladi s tvym programem...?

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 10:59
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

My chceme jet hned po turnaji autem domu....tak jak chcete, kdyby jste dojeli brzo rano vlakem, tak se vejdeme do auta :). Je to na Vás. My chceme vyrazit z Prahy ráno, abychom stihli tu autogramiadu s vážením.

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:00
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

případně by jste si mohli auto nechat u mě v garáži...

Kaspersky2 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:43
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Lado diky za nabidku, ale uz by se nam asi nepodarilo stornovat tu jednu noc, takze by se to neoplatilo... nechme to protentokrat tak a na pristi turnaj uz se muzeme domluvit lepe...

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

ok

Nexter92 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:07
Sazečka? - Odpovědět
 

Láďo? Onko? Patriote? Budete sázet? Já jsem teď vynechal ten event Maia Condit a dobře jsem udělal co jsem si tak v hlavě natipoval vyšel snad jen jeden zápas takže solidní bída.. Tady to vypadá zajimavě třeba latifi za 2.37 proti Baderovi a ještě skoro doma.. Na Pitbula taky není špatnej kurz .. 

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:36
Re: Sazečka? - Odpovědět
 

No mě krom Condita vyslo vse :/, Maia je můj nenáviděny borec.....

Hele moc tam toho nevidím no, možna Barnetta, Arlovski bude asi dominovat v postoji, ale Josh má dobrou bradu a u Andreie je to vždy podle toho, jestli dostane dobře mířenou nebo ne....dost nečitelný zápas

Latifiho taky zvažuji, přece jen Bader nemá bradu skály. Nicméne, pokud zase nebude dělat kraviny jako s AJ, tak fyzičkou je někde jinde a trošku se bojím, že takedown defence Latifiho nebude problém. Jako na otsidera pěkný kurz, ale zase Latifi neporazil nějakého TOP borce.

Jako nejlepší volba na outsidera se mi jeví Hermansson, kurz přes dva a je vynikající zemař. Soupeř naopak striker, ale Hermansson docela shazuje darfdy do te váhy a mohl by ho uválet.

Pak se asi vyplatí dát Haima, Khabilova, Lapiluse.

Pak ještě za vysoký kurz bych zkusil Dalbyho, toho vborce mám rád, už dvakrat mi jeho porážka vyhrála tiket :D :D, nicméně vždy proti solidním obrcům. Sobottu moc v oblibě nemám a ve striku by ho měl dán přebíjet.

No a pak Smith, mě se její styl líbí, navíc je celkem velká a hodně shazuje. ALe jde proti nové borkyni a letos to s bábovkama je jako na houpačce.....

malylada87 - Čtenář - 30.8.2016 v 11:37
Re: Sazečka? - Odpovědět
 

Ale musím říci, že tento turnaj se mi na sázení moc nelíbí...

Onko23 - Čtenář - 30.8.2016 v 14:30
Re: Re: Sazečka? - Odpovědět
 

presne tak, tiez sa mi to na tipovacku moc nepozdava. Inak za mna by praveze Macedo mohla prekvapit. Bola v Kazachstane u Saadvakasovych v kempe a k mojmu podivu s tou ich hrackou nenormalne zlepsila haky, ale fakt brutal. Je sikovna a moze prekvapit. Navyse aj vcelku pohladna. Tutovka je snad iba Gus, ale to bude prd kurz. A Enlund moze byt zaujimavy tip. Mozno nieco malo dam, nejaku chujovinu, nech mam na kavu, aj ked my s Ladom jedine zadarmo :D :D Inak Lado, tam pred vazenim neni zadna autograimada kamo....to je Q&A, co su otazky a odpoedi, jak boli v Zahrebe, ze stoja na podiu a ludia sa pytaju. That´s it. Autogramiady su planovane v tych obchodoch den predtym ;) A este dodam, ze Pickett zrusil zapas pre problemy s chrbtom, resp. ho presunuli myslim do Manchestru a ten blazen ma zlomenu chrbticu (stavec), ked som spravne pochopil a ide zapasit.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Patriot - Redaktor - 31.8.2016 v 10:40
Re: Sazečka? - Odpovědět
 

To já sázel i tenhle turnaj a samozřejmě mi to Condit posral (a to jsem ho vsadil, i když ho moc nemusím) laughing

Gus je jistota, ale kurz absolutně o ničem. Zajímímavé kurzy jsou ale na délku zápasu, přes 2 kola je tam kurz 2, což vypadá dost zajímavě. Jakkoliv je Blachowicz v UFC o hovnu, nejde mu upřít že je držák.

Arlovski i Latifi jsou docela pokušení, přecejen Barnetta dokázal sestřelit i Travis, Andrei je v útoku lepší a navíc má v rohu Jacksona, kterej umí hledat díry. Moc soupeřů nevyužívá toho, že je Josh poměrně slabej na břicho, ale Andrei by mohl touhle cestou uspět. Proti Baderovi je to ještě větší riziko (asi sázení vynechám), nicméně upset by mě fakt nepřekvapil, Latifi tam tu ránu umé vecpat a Bader mívá s tímhle druhem soupeřů problémy.

Z jistot tam je Hein a Khabilov, ale kurzy podle toho vypadají, opět je tam na zvážení sázka na délku zápasu, zvlášť u Rustama, který před limitem moc nevyhrává a Silvu snad před limitem nikdy nikdo neporazil. Dalbyho fight se Sobottou bych úplně vynechal, to samé bábovky.

Jarome - Čtenář - 31.8.2016 v 00:14
- - Odpovědět
 

A je to tu Cowboy vs Robbie!!!

 

 

malylada87 - Čtenář - 31.8.2016 v 10:09
Re: - - Odpovědět
 

Nikde to ofiko není potvrzeno, kde jsi to našel?

Onko23 - Čtenář - 31.8.2016 v 10:12
Re: Re: - - Odpovědět
 

na Twitteri, je to gossip....Cerrone naznacil, ze jeho dalsi super je jeho kamarat a jeho frajerky 2. najoblubenejsi fighter. Udajne na 205. Uvidime. Lawler vraj stale otravoval DW o zapas a Cowboy sa hlasi vsade :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Onko23 - Čtenář - 31.8.2016 v 10:14
Re: Re: - - Odpovědět
 

resp. to Cerrone naznacil v podcaste u Joe Rogana, aby som bol uplne presny ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Caidel - Administrátor - 31.8.2016 v 10:30
Aktualizace - Odpovědět
 

Zápas Buschkamp vs. Enlund zrušen. Enlund se zranil, Buschkamp bude přebookován na jiný turnaj. 

Nexter92 - Čtenář - 31.8.2016 v 11:16
Re: Aktualizace - Odpovědět
 

Caidele je to FN 95 nebo 93? :) 

Caidel - Administrátor - 31.8.2016 v 12:05
Re: Re: Aktualizace - Odpovědět
 

Hehe, překlep v názvu článku, kvalitka. Všude jinde je to dobře :) Dík.

Nexter92 - Čtenář - 31.8.2016 v 13:09
Re: Re: Re: Aktualizace - Odpovědět
 

:D no mě by to ani nenapadlo ale hledal jsem furt FN 95 a nějak sem se nemohl doklikat zápasu Arlovski Barnett :D

Ado66 - Čtenář - 31.8.2016 v 15:58
Návraty - Odpovědět
 

Dnes bude GSP v UFC Tonight, čiže by sme sa mali dozvedieť nejaké ďalšie novinky k jeho návratu. A aj T.Browne predpokladá návratový zápas Rousey začiatkom budúceho roka a varoval jej budúcu súperku

Nexter92 - Čtenář - 31.8.2016 v 16:09
Re: Návraty - Odpovědět
 

:D před čím ju Trevis varoval? Před tím že když zmlátí Rondu že ju pak zmlátí on? :D nebo Rondu naučil ty svoje lokty do zátylku a lobotomii prstem přes oční důlek? :D Ronda by se měla klepat protože teďka jsou tam výborný strikerky Nuňes a Shevchenko, který si myslím že by dokázali Rondu vypnout stejně jako to udělala Holly.. Trevis by se měl starat sám o sebe protože ho čeká další držková od Werduma.. 

Jarome - Čtenář - 1.9.2016 v 08:41
- - Odpovědět
 

Rysuju sa nam dobre zapasy Gastelum vs Masvidal...Diego Sanchez vs Marcin Held....

Patriot - Redaktor - 3.9.2016 v 22:01
. - Odpovědět
 

Tak Baderovi trvalo trefení knockoutu 5 let, ale stálo to za to...nehorázný koleno.

yamay - Čtenář - 3.9.2016 v 22:06
Re: . - Odpovědět
 

Uplna parada. A plus navyse za ziadne rany navyse do tuheho Latifiho. Rozhodca zaspal, ak by Bader bol ako niektori, este ho mohol dorazit.....

Jurko - Čtenář - 3.9.2016 v 22:34
ledova zima - Odpovědět
 

Nejak sa mi zda ale nejaku dobu uz sa tu vydavanie clankov obmedzilo na nejake nutne minimum (nech uz to znamena cokolvek). 

Dijkstra - Čtenář - 3.9.2016 v 23:08
sda - Odpovědět
 

Warmaster!

Jarome - Čtenář - 3.9.2016 v 23:32
- - Odpovědět
 

Tak ja toho Arlovskeho nepochopim...takto nezvladnuty zapas...v postoji jednoznacne lepsi...V tych prestrelkach by skor ci neskor Barnett padol...Ale on sa bude trepat do klincov a na zem,raz ho zachranil gong,druhykrat bolo po vsetkom.On sa nikdy nepouci

 

Patriot - Redaktor - 4.9.2016 v 10:28
Re: - - Odpovědět
 

Nemyslím si že by Barnett v přestřelkách padl, právě naopak...Andrei měl sice víc zásahů, ale Josh nepovolil a ještě vracel, což Arlovskimu nechutná. No a někdy po půlce prvního kola se u Andreie už ozvaly baterky a začal zkoušet píčoviny, což s postupem času hrálo víc a víc pro Barnetta. Taky si všimni, že na konci byl Arlovski už úplně bezradnej (sázel na střelbu a neměl plán B), to škrcení v podstatě nijak nebránil a okamžitě ho odplácal, bylo to pro něj vysvobození.

Jarome - Čtenář - 4.9.2016 v 17:20
Re: Re: - - Odpovědět
 

Hm tak ja neviem,Andreiovi to dost padalo,Barnett ma tvrdu bradu,to je o nom zname,ale taktiez aj to,ze Pitbullovi niekedy staci jedna rana,ja si myslim,ze keby Arlovskemu neodisla kondicka,na konci by sa tesil on...Ale keby bolo keby,kondicne uplne odpadol uz mozno tak v 3 minute 1 kola,co je trosku nepochopitelne.Hm tak veru na mna az tak dojem poliak Blachowicz neurobil,vidno,ze ranar to je,ale s takym takedown defense si v top 10 nepipne.Hm Latifiho trosku skoda,podla mna mal nabodovane,pre mna prekvapenie,ze Bader sa netahal k zemi.Ale KO paradzina...Zeny celkom pekny zapas..Pre mna najvacsie sklamanie urcite Khabilov,to bol slabucky vykon,mozno by som to nevidel ani na jeho vyhru.Hm naopak prekvapenie american Lapilus,paradny vykon,o chlapcovi este budeme pocut...Pre mna zapas vecera Askham-Hermansson...Askham toho teda vydrzal,severan zasluzene,ale pred oboma klobuk dole,super fight.

Onko23 - Čtenář - 5.9.2016 v 08:56
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Askham sedel po fighte hned za nami a nebol vobec nijak doniceny, na to, jak mu vlasy vo fighte lietali :D A Blachowicz....no, Gusto to sam povedal, ze citil, ze bol v prdeli, tak to potiahol na zem...inak by ho Polak neskutocne rozstrielal, co za mna teda prekvapenie. Alexovi bol s pripravou pomahat aj Attila, tak asi nieco podobne chystal a Blachowicz malo pokusov o submission z toho spodku a mal som pocit, akoby sa ani nesnazil odtial utiect, hoc mal x prilezitosti. Lapillus je inak Francuz a myslim, ze o dobry fight sa postaral aj Ayari jeho rukami dole :D :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Jarome - Čtenář - 5.9.2016 v 10:02
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ano mas pravdu,Lapilus je francuz,ale prisahal by som,ze cez prenos mal pri mene americku vlajku....No ano,tak nieco do Gustyho nastrielal,ale ten bodoval tou svojou dlhociznou prednou rukou,Mozno,keby sli v kickboxe niejaka sanca by tu bola:)

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 10:12
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

V postoji byl Blachowicz jasně lepší, překvapil agresivitou a Kdyby měl lepší takedown defence a nedoupuštěl se chyb, tak by měl obrovské problémy.

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 10:13
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

A myslím, že jediný kdo šel s Americkou vlajkou byla Smith, Lapilus měl myslím francouzkou

Jarome - Čtenář - 6.9.2016 v 11:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Vlajku,ako ikonku pri mene....nemyslel som,ze vlajku niesol

Patriot - Redaktor - 5.9.2016 v 11:28
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Janek konečně v UFC ukázal svůj potenciál, do teď mi přišly jeho výkony takový vlažný (neviděl jsem úplně vše). Ještě v dobách KSW dokázal sekat jednoho soupeře za druhým a to trénoval v podstatě volnočasově (živil se jako kamioňák), takže jsem s jeho profesionalizací v UFC čekal zlepšení, což nějakou dobu trvalo. Tentokrát ale dobrý, v postoji Gusovi slušně nakládal, působil uvolněně a zároveň tam sázel perfektní kombinace. A rozhodně bych neohrnoval rypák nad tou zemařinou a obranou proti porazům, Gus není žádný hovno...po Jonesovi největší univerzál v divizi, ale ukončit ho stejně nedokázal (což mi mimochodem vydělalo nějakej ten zlaťák). To znamená, že s malinko nižší ligou soupeřů teď Janek může dost zamávat, zvlášť když trochu mákne na obraně proti porazům. Vůbec by mi nevadil remač s Manuwou nebo třeba Shogun, Nog atd. Jo a taky si skrz tenhle fight musím rejpnout do bodových, sice by se na verdiktu nic nezměnilo, ale první kolo se dalo dát klidně Jankovi a naopak druhý mělo být pro Guse alespoň s dvoubodovým rozdílem.

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 11:37
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Přesně, jen jestli ten slušný agresivní postoj nebyl jen díky tomu, že si uvědomoval, proti jakému favoritovi jde. Aby s vyrovnaným soupeřem zase nezabředl v té pasivitě...

Maltézsky psík - Čtenář - 5.9.2016 v 12:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Dosť možné. Ale tento zápas by mu napriek prehre mohol dodať nejaké sebavedomie, keď videl, že dokáže zatopiť jednému z najlepších.

Maltézsky psík - Čtenář - 5.9.2016 v 12:07
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

K tej Janovej obrane proti td len tolko, ze Gus je v tomto sice podcenovani, ale je to jeden z najlepsich wrestlerov divizie. Dostal na zem Jonesa aj Cormiera a obranu ma tiez dobru, Jones ho dostal na zem len velmi tazko az v 5. kole, aj proti Cormierovi sa mu s wrestlingom darilo lepsie. 

FJODOR n.1 - Čtenář - 4.9.2016 v 13:35
to se nestydí? - Odpovědět
 

Arlovski je pěkný hnusák koukám,ale není se čemu divit,jejich kroužek píchači očí je jen jeden,další píchač odešel (Browne) ,ale to zákeřný dorážení je největší hnus co snad existuje.yell THE WATER IS BOILING FOR EVERY SWINE!!! Warmaster mu to naštěstí vysvětlillaughing

Dijkstra - Čtenář - 4.9.2016 v 13:50
Re: to se nestydí? - Odpovědět
 

Za tohle bych ho nijak nejebal, nemusel si toho vůbec všimnout a dokud rozhodčí zápas nezastaví, bojuje se. 

Onko23 - Čtenář - 5.9.2016 v 09:00
Re: Re: to se nestydí? - Odpovědět
 

toto si prave myslim, ze si bol toho vedomy, nakolko sa nerozbehol po Joshovi okamzite a sam musel vediet, ze mu nepadlo nic, co by malo Barnetta rozhodit....isto citil na tom palci jeho oko. Bola to svinarna. Ten rozhodca bol najslabsi vykon vecera...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Gabin - Čtenář - 4.9.2016 v 14:35
Gabin - Odpovědět
 

No já nevím...Barnet to dal najevo dost jasně a myslím,že to Andrej viděl...Připadalo mi to docela zákeřné...

malylada87 - Čtenář - 4.9.2016 v 14:36
Výsledky - Odpovědět
 

Tak nakonec trošku horší dojem, než ze Záhřebu, neboť preliminary fight se moc nepovedly. Naštěstí hlavní karta byla super a atmosféra z Arény fantastická. Musím říct, že hala v hamburku je nejlepší, ve které jsem byl a určitě uplně jinde, než v Záhřebu a samozřejmě na 4 řadu asi už nedám dopustit :D.

Celkem mě otravovali opilí angláni, kterých tam bylo mraky kvůli Askhamovi a bylo vtipné sledovat jeho rodiče, jak fight prožívali. Běhěm hlavní karty už člověku bylo blbě z těch rozlitých piv. Onko si užil vedle sebe frajera, který za večer vypil asi 14 piv a já zase týpka, který prospal hlavní kartu :D :D.

Co se týká paparazzí, tak Hughes a Magny se nedali odchytit, vůbec nechodili mezi diváky a Hughes působil dost arogantním dojmem. Nakonec jsme aspoň stihli fotku s Hardym, Kowalkiewicz, Octahon girl a Gerardem Mousasim, který seděl před námi inkognito. Něco  málo na pochlubení:

https://www.instagram.com/p/BJ5EuGEguVU/?taken-by=pajiiik

https://www.instagram.com/p/BJ7uuymg1j3/?taken-by=pajiiik

K samotným zápasům, hlavní zápas byl perfektní, souhlasím s Patriotem, že Barnett v kombinacích nebyl dodělaný, jak se zdálo a Arlovski moc blízko ukočení nebyl. Barnett má zvláštní krytí brady za ramenem a působí to jako by byl nahulený, ale naopak z countru dělal Arlovskému velké problémy. Arlovski byl blízko ukončení po dloubanci do oka, ale nehanil bych ho za to. Rozhodščí to nechal a kdyby byl Arlovski zákařný, tak ten zápas ukončí a neběhne na Barnetta úplně jinak. šlo vidět , že dost váha a celkem začal Barnetta sypat pozdě. Arlovski doplácí hodně na tu bradu a Barnett si to parádně pohlídal, sice má slabší boxing, ale na plativu a na zemi dělá co potřebuje. Parádní zápas a pro vývoj divize jeho výhra lepší. Barnett je jinak neskutečný sympaťák, to už ukázal v záhřebu.

Gesstafson parádní výkon, ale dobrý dojem na mě udělal Janek. V záhřebu nic moc výkon a šance jsem mu nadával. Jedinou naději jsem pro něj viděl, že by nasadil agresivní tempo a mohl nějak Alexe vypnout, což se nestalo, ale gameplan takový byl. Troufám si tvrdit, že první kolo celkem Alexovi zatopil a celý zápas byl v postoji lepší než Alex a to bylo pro mě velké překvapení. Velká slabina Blachowicze se ale jeví takedown defence a toho Alex využil a dělal to co potřeboval. čekám zápas s Gloverem a po tom, jak dělal Janek neplechu Alexovi v postoji budu asi nakládat na Glovera......

Bader předvedl neskutečné koleno a tak trošku je mi Latifiho líto, neboť měl zápas neskutečně rozjetý a stylově měl snad největší šanci se procpat do TOP 5. ProBadera neskutečný risk, že zápas vzal a měl dost na kahánku v prvním kole. Ale to vypnutí Latifiho, který se odrazil jako trampolína v hale pěkně Švédy umlčelo :D. 

Prelims celkem zklamání a nudné fighty, snad jen pěkný výkon předvedly bábovky. Určitě si zapamatovávám výkon Aiariho, proti kterému příště naložím. Pěkná bitva byla mezi Helmarssonem a Askhamem (Askham měl neskutečný fans).

Jinak doufám, že Peštu nevyhodí, neboť Danho s Colombem byly muka na koukání a nemají v UFC co dělat. Viktor by konečně taky mohl dostat soupeře, kteří nějsou v TOP 20 UFC a někoho podobného jako tito dva. Myslím, že by je s přehledem dal a opravdu má smůlu....

Jinak s Onkem bezvadnej víkend a snad se k nám už příště někdo přidá :)

mimo - Čtenář - 4.9.2016 v 15:23
Re: Výsledky - Odpovědět
 

Pekne napísané . Ozaj ten zápas Danho s Colombom bol strašný prešlap ..chlapík z UFC nabehne do najblišieho pubu " Počúvajte chlapi , kto si chce dnes večer zarobiť ....Ty , ako sa voláš Danho  a Ty  Colombo ? OK beriem Vás "  Na dievčence sa dalo pozerať / i keď je i tu dosť odporcov ženského MMA / Tej malej Veronici Macedo mi bolo ľúto - tvár mala poriadne poznačenú , ono lakte pod okom nikomu neslušia . 

orimec - Čtenář - 4.9.2016 v 21:17
postreh - Odpovědět
 

holly holm, carlos condit, andrei arlovski => RNC. nasleduje alistair overeem a jon jones ;)

Onko23 - Čtenář - 5.9.2016 v 09:06
Re: postreh - Odpovědět
 

Cowboy to nejak narusil....a bojim sa, aby sa Reem k nemu nepridal. Je to docela mozne..


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Onko23 - Čtenář - 5.9.2016 v 14:35
Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

AsHuR - Čtenář - 5.9.2016 v 09:44
Re: postreh - Odpovědět
 

To že by mal Miocic subnut Reema je tak trochu sci-fi :D Reem bude nový šampión HW !!! :)

Jarome - Čtenář - 5.9.2016 v 10:05
Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Reem so svojou obranou?laughing

Toto je myslim science fiction novej generacietongue-out

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 10:09
Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

S obranou? Viděl jsi poslední 4 zápasy, Bude to scénář taktiky jako s JDS? Co mů lepšího Miočič než REEM? Má pouze kardio a bradu.... Pokud bude držet gameplan jako s JDS, tak nečekám koukatelný zápas, ale rozhodně bude mít Miočič velký problémy....

Jarome - Čtenář - 6.9.2016 v 11:33
Re: Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Hm takze takto-Posledne 4.zapasy?Arlovski,Nelson,Struve su totalne z formy,alebo uz len tien toho co byvali....Ten zapas Reem vs Junior ma vobec nenadchol,myslim si,ze ani to KO nebolo az take tvrde,naj borci by ho ustali...Mne sa celkovo Cigano v tom zapase nepozdaval a bolo z neho citit,ze ma privelky respekt,toto u neho pred tym nebolo zvykom.Ano Reem moze byt lepsi na zemi,ale myslim,ze Miocic ma celkom slusnu obranu...Tu sa s Tebou stavim,ze ked Miocic do 4 kola Reema nevypne,napisem 20 krat-MALYLADA87 JE VELKY PAN A NEBUDEM SA S NIM HADAT O UFC:)

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 10:10
Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

REEM má v UFC nejpřesnější údery dle statistik....

Patriot - Redaktor - 5.9.2016 v 10:47
Re: Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Souhlas, sice Reema fakt nemusím, ale obranu má víc než slušnou, problémy přicházejí až ve chvíli, kdy mu ji někdo prostřelí...a že by ho zrovna Miocic dokázal utáhnout na RNC je fakt hodně nepravděpodobný. I když to byla i Rothwellova submise proti Barnettovi cool

Budu sázet Miocice, podle mě je mírný favorit. Reem je proti němu sice všestrannější (jak ho dostane pod sebe a bude mít trochu času do konce kola, tak je vymalováno), má větší sílu i přesnost zásahů, ale tenhle zápas budou rozhodovat vzájemné výměny. Stipe má lepší šanci nějaký ten zásah ustát a rozchodit a co se týče ofenzivního boxu v malých rukavicích, tak je technicky o něco lepší (Reem hodně sází na dvoják). Nicméně Alíkova šance je taky dost slušná, pro titulovej zápas se dostal k asi nejschůdnějšímu soupeři.

Maltézsky psík - Čtenář - 5.9.2016 v 11:47
Re: Re: Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Ja by som Reemovi veril viac proti Werdumovi. Miocic je v postoji nebezpecnejsi ako Werdum, jednou ranou moze Reema vypnut. Werdum chodi v poslednom case vacsinou na zem len ked sa o to snazi jeho super, co by Reem nespravil. No a v postoji by to proti Werdumovi bola pre Reema cista praca. Stat s Miocicom je pre Reema podstatne nebezpecnejsie ako s Werdumom, som zvedavi, aku taktiku zvoli, ci sa bude usilovat o takedown. 

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 12:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Nevím proč každý podcenuje postoj Werduma, který ho neskutečně zlepšil a troufám si tvrdit, že je mnouhme pestřejší než u Miocice. Werdum také umí používat kolena, kopy. To, že prohrál s Miocicem neznaméná, že je horší striker. PZápas si prohrál neskutečnou kravinou, do té doby byl zcela vyrovnaný soupeř a myslím, že i natrefoval více. REEM se s Werdumem docela trápil. Miočič je vynikající ale aby se nepřeceňoval. S JDS prohrál a vyloženě TOP 5 borce neporazil. Werdum mu ten titul vyloženě daroval...

Patriot - Redaktor - 5.9.2016 v 13:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: postreh - Odpovědět
 

Protože mají všichni v živé paměti akorát nezvládnutý zápas s Miocicem a opět považují Werduma za debila, který kromě BJJ nic neumí. Samozřejmě hovadina, od dob zápasu Reem vs. Werdum 2 šel Fábo v postoji a klinčích neuvěřitelně nahoru, zatímco Reem splasknul, zpomalil a vyžral tři knockouty. Zachraňuje to akorát Jacksonův tým, který ho donutil zápasit inteligentně, tzn. úplně překopat obranu a sázet na malé množství zničujících přesných úderů.

Werdum má zvláštní styl, působí jakoby prkenně, hodně drží předklon a nemá rytmus, takže jeho výkony opticky nedělají kdovíjaký dojem, ale právě z tohohle stylu dokáže vytřískat působivý výsledky. Výborná přední, hrozně tvrdý jab (divácky nevypadá nic moc, ale Cainovi stačilo vyžrat asi 4 zásahy a měl z držky prejt), kolena, pushkick atd. Plus fakt, že Reem má obrovský respekt z jeho zemařiny, mám pocit že v jeich prvním zápase při nějakém přemístění odmítnul vzít snad plný side control a nechal to radši postavit...Z té vrchní trojice Cain, Miocic a Werdum je pro Reema současný titulák určitě nejvýhodnější volba.

malylada87 - Čtenář - 5.9.2016 v 10:38
Novinka - Odpovědět
 

UFC 203 Overeem vs. Miocic countdown:

https://www.youtube.com/watch?v=NJge2Nv_-RU

FJODOR n.1 - Čtenář - 5.9.2016 v 15:55
CHAMPION - Odpovědět
 

AND STILL HEAVYWEIGHT CHAMPION: STIPE MIOCIClaughing

Gabin - Čtenář - 6.9.2016 v 00:08
Gabin - Odpovědět
 

Hroznê se na ten zápas tĕším...ač Reema odjakživa nesnáším tak jeho zápasy prostĕ baví,to se musí nechat..Budu fandit Chorvatovi to bez debat,ale myslím si,že ho Reem asi dá..

Yaris - Čtenář - 6.9.2016 v 07:42
Re: Gabin - Odpovědět
 

Mam to uplně stejně.