přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 205 - startovní listina

UFC 205 - startovní listina

přečteno: 29765×
10.11.2016 v 14:50 | Autor: Caidel
diskuse: 142×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

Po dlouhém čekání je to konečně tu: historicky první turnaj který UFC uspořádá přímo v New York City v proslulé Madison Square Garden. A půjde vcelku nepochybně o největší turnaj v historii UFC - vše je nastaveno tak, aby tenhle turnaj PPV prodeji rozhodně překonal UFC 100 i UFC 200. UFC zatím ve státě New York uspořádalo pouze jeden turnaj a to UFC 7 v roce 1995, přímo do New Yorku jako města se ještě nedostalo nikdy - dveře jim otevřela až legalizace MMA začátkem tohoto roku. V tomto článku si představíme především kompletní soupisku k UFC 205, okrajově se zmíníme také o dalším víkendovém programu: čtvrtečním turnaji Bellator 164 z Izraele a One Championship turnaji se Shinyou Aokim v pátek. 

A mělo by to stát za to: trojice titulových zápasů, samozřejmě největší hvězda UFC Conor McGregor a předzápasy narvané až po střechu kvalitními fighty: tenhle turnaj zkrátka stojí za to jako celek a není to jen otázka kvalitních PPV zápasů, kterých je tentokrát v o hodinu delším přenosu hned šest. Takže zkrátka není divu, že má tenhle turnaj plných pět hvězdiček z pěti. 

Jeden zápas (Evans vs. Kennedy) sice včera odpadl, protože Evans z nejasných důvodů neprošel lékařskou prověrkou (sám tvrdí, že je zcela fit), ale jinak je vše na dobré cestě. Evans i Kennedy dostanou své show money, Kennedy už ale nedostane přiděleného náhradního soupeře a půjde zřejmě zápasit s nařachaným Evansem na jiném turnaji. Aktualizace: Ano, Evans s Kennedym byli přebookováni na UFC 206.

A co nás tedy konkrétně čeká - mimo toho, že Reebok na počest této události vypustí novou sérii oblečení?

Conor McGregor (20-3 MMA), úřadující, ač neobhajující šampion pérové váhy se zkusí stát prvním mužem historie UFC se dvěma současně drženými tituly. Bude se totiž ucházet o titul lehké váhy který dá všanc ve své první obhajobě bývalý šampion Bellatoru a současný šampion UFC Eddie Alvarez (28-4 MMA). V předzápasovém hype už se raději příliš vrtat nebudu, snad nám MMA bojové nadělí nějaký pěkný fight se solidními odpověďmi a ne nějaké bleskové KO po kterém budeme zmatenější než předtím :). McGregor samozřejmě slibuje převálcovat celou lehkou váhu a Alvareze hodlá zdemolovat tak, že ho manželka a děti prý doma nepoznají. Alvarez je podle McGregorova trenéra Kavanagaha prý lehčím soupeřem, než by byl Dos Anjos a ačkoli má McGregor s UFC dohodu, že po výhře na UFC 205 jeden pás opustí, McGregor v posledních dnech naznačuje, že tuhle dohodu s klidem poruší a hned po UFC 205 plánuje nějaké velké prohlášení. Dana White prý ví, o co jde, ale ven s tím na veřejnost musí Conor. Na zápas ale každopádně dorazí novým Rolls Roycem. Alvarez se omezuje na zápasovou kritiku McGregora na kterém negativně hodnotí hlavně fyzičku, srdce a pár dalších atributů. McGregora už chce smáznout, aby se dle vlastních slov mohl vrátit k bojům o titul se skutečnými vyzyvateli a aby mohl začít pracovat na svém cíli - stát se nejlepší lehkou vahou UFC historie. 

Pro zajímavost: McGregorův pokus získat druhý titul bude druhý v historii. BJ Penn zkusil na UFC 94 v roce 2009 nastoupit jako šampion lehké váhy proti Georgesi St. Pierovi ve váze velterové. Nedopadlo to pro něj dobře. To McGregor má asi statisticky šance vyšší i když třeba šampion velterové váhy Woodley už McGregora varoval, aby na nějaké přestupy do velteru ani nemyslel - postavit proti sobě někoho jako je McG s jeho např. 160-170 librami mimo sezónu a Woodleyho, který má mimo zápasovou přípravu kolem 200 by prý nebylo moc fér :)

A je-li řeč o Tyronu Woodleym (16-3 MMA): Toho uvidíme v co-main eventu ve kterém bude rovněž poprvé obhajovat svůj titul velterové váhy který získal červencovou výhrou nad Robbie Lawlerem. Se svým soupeřem, karatistou a pětinásobným světovým kickbox šampionem Stephenem Thompsonem (13-1 MMA) příliš jít nechtěl, ale Thompsonův nárok na titulový zápas daný sedmi výhrami v řadě a pozicí světové trojky je vcelku nezpochybnitelný. Thompson přináší do hry svůj základ z karate a velkou nepředvídatelnost, Woodley disponuje rychlostí, silou a výbušností a značnou zápasnickou výhodou. Thompson už uvedl, že svou taktiku na zápas s Woodleym postavil na stylu Muhammada Aliho, Woodley se na Thompsona připravoval se Sage Northcuttem, který má podobný karatistický základ (a pěl o něm dost chvály). Thompson ale i tak tvrdí, že to nebude stačit a Woodleyho stejně něčím dokáže překvapit. Jak Woodley tak Thompson se shodli, že pokud zvítězí a GSP se vrátí k MMA, oba by mu okamžitě nabídli titulový zápas. 

A do třetice všeho dobrého: Ve hře bude také ženský titul slámové váhy do 115 liber ve kterém se střetne dvojice neporažených polských bojovnic: jasná světová jednička šampionka Joanna Jedrzejczyk (12-0 MMA, 6-0 UFC) a vyzyvatelka Karolina Kowalkiewicz (10-0 MMA, 3-0 UFC), nyní světová šestka. Jako profesionálky jsou obě neporažené, ve skutečnosti už se spolu ale potkaly ve finále amatérského turnaje v roce 2012,  kdy Jedrzjeczyk vyhrála submisí. Joanna se nijak netají svým úmyslem stát se nejlepší bojovnicí všech dob a ukončit kariéru neporažená, nedávno ale přiznala, že by to mohlo trvat kratší dobu, než by se dalo čekat: Připustila totiž, že kariéru pravděpodobně ukončí během několika málo let, aby se věnovala rodině a vrátila se zpět do Polska. 

Nejvýše nasazeným netitulovým zápasem je potenciální vyzyvatelská eliminace mezi bývalým šampionem Chrisem Weidmanem (13-1 MMA) a stříbrným olympionikem Yoelem Romero (11-1 MMA). Weidman je Newyorčan a užije si tak roli domácího bijce, kvůli zraněním ale letos nastupuje k vůbec prvnímu zápasu od loňské ztráty titulu. Romero ještě letos také nebojoval, v jeho případě byly ovšem na vině dopingové problémy a také ty společně s jinými kontroverzemi (stoolgate) ho asi jako jediné brzdí od zisku titulového zápasu. Jinak je jeho nárok vcelku neprůstřelný: Sedm UFC výher v řadě a pozice světové šestky - Weidman je trojka, poslední prohra s Rockholdem je v jeho případě ale také jediná porážka kariéry, sám měl v UFC devět výher v řadě včetně dvojice vítězství nad Andersonem Silvou. Hodně by mě zajímalo, kdo tady bude mít zápasnickou výhodu. Romero paradoxně svůj zápas příliš často nepoužívá, když už se ale rozhodne, obvykle to stojí za to.  

Další fight by měl být čistou zábavou. Jde o vysokoprofilový zápas velterové váhy mezi Donaldem Cerronem (31-7 MMA) a Kelvinem Gastelumem (12-2 MMA). Původně to měl být Cerrone vs. Lawler, ale Lawler chtěl po prohře na UFC 201 nakonec víc času na odpočinek a UFC tak povolalo Gasteluma, který měl jít o týden dřív proti Masvidalovi. Ani jeden teď nemá úplně nakročeno k tituláku (ta výsada zřejmě patří Demianu Maiovi), ale výrazná výhra tady by jejich nárokům mohla hodně pomoct. Cerrone má od nástupu do velteru tři výhry a tohle bude letos už jeho čtvrtý zápas, Gastelum je v posledních čtyřech jen 2-2 a často bojuje i s vahou. Žebříčkově to ale bude parádně vyrovnané: populární Cerrone je pětka, Gastelum sedmička. 

Zahajovacím soubojem PPV bude ženský zápas ve váze 135 liber mezi předchozí šampionkou této váhy Mieshou Tate (18-6 MMA) a Raquel Pennington (8-5 MMA). Kariéra světové trojky Tate kulminovala v předmiulém zápase kdy sérii pěti výher zakončila ziskem titulu v pátém kole výhrou nad Holly Holm, Pennington naopak v UFC začala spíše rozpačitě a rozjela se až v poslední době sérií tří výher, což jí vyneslo na pozici světové osmičky. Tate naposledy ztratila titul v prvním kole s Amandou Nunes, tohle bude její návratový zápase. Obě bojovnice se znají: Miesha Tate působila jako trenérka na TUF 18 kde Raquel Pennington patřila do jejího týmu a trénovala s ní i před svým zápasem s Rondou Rousey, i tak ale Tate tvrdí, že Pennington se neustále zlepšuje a nepochybně jí něčím dokáže překvapit. Tate je výtečná grapplerka, Raquel je zase známá pro svůj box a celkovou tvrdost. 

Hlavním fightem předzápasů na Fox Sports 1 bude vysokoprofilový fight pérové váhy. V něm se exšampion váhy lehké, Frankie Edgar (20-5-1 MMA), momentální světová dvojka této váhy (Conor je sice šampion, ale je žebříčkově v jiné váze) střetne se světovou osmou a známým ranařem Jeremy Stephensem (25-12 MMA). Edgarovu sérii pěti solidních výher v pérové váze přerušil v souboji o dočasný titul José Aldo, jenž je ostatně zodpovědný za obě Edgarovy porážky za poslední čtyři roky. Stephens v posledních třech letech alternuje výhry s prohrami a je 3-3 v posledních šesti, naposledy ovšem přebodoval exšampiona bantamu Renana Baraa v jeho debutu v pérové váze. Edgar stejně jako Weidman trénuje v New Yorku. 

Nesmírně očekávaný je také zápas v lehké váze ve kterém si to rozdají neporažený Khabib Nurmagomedov (23-0 MMA) a Michael Johnson (17-10 MMA). Nurmagomedův stín padá už nějakou dobu na celou divizi a svou unikátní vítěznou sérií už by si bezesporu zasloužil titulový zápas, nebýt ovšem častých zranění, která ho poslední dva roky sužují a která už málem i předčasně ukončila jeho kariéru. Nurmagomedov už měl původně jít o titul proti Alvarezovi, ale nakonec se zápas nepodařilo dohodnout včas a do hry vstoupil McGregor. Podle výpovědí Khabibova otce (jež je zároveň jeho šéftrenérem) byl Khabib použit jako zastrašovací figurka pomocí níž UFC osekalo přemrštěné platové nároky McGregora i Alvareze. McGregor chtěl za zápas na UFC 205 údajně kolem šesti až sedmi milionů, Alvarez milion. UFC ale poslalo dvě zápasové smlouvy Nurmagomedovi, ten obě podepsal a UFC je použilo jako páku na Alvareze i McGregora - protože proti Nurmagomedovi stylisticky nikdo jít nechtěl. Podle šeptandy teď Alvarez dostane v základu půl milionu, Conor asi 3,5 milionu. Místo toho teď Nurmagomedov půjde v eliminaci proti nebezpečné světové sedmičce Johnsonovi. Johnson je rychlý a určitě by mohl Nurmagomedovi v postoji zavařit - dokázal ubodovat Guilarda a Barbozu a nejnověji také knockoutovat Poiriera za necelé dvě minuty i když měl loni těžší období a porážky s Dariushem a Diazem. Johnson si každopádně užívá svou pozici outsidera a hodlá Nurmagomedova překvapit. Základ bude ale udržet si ho od těla, protože na zemi je Nurmagomedova výhoda naprosto jasná. Ani výhra zde by ale Nurmagomedovi paradoxně nemusela zajistit titulový zápas: Alternativní vyzyvatel Tony Ferguson minulý týden získal parádní výhru nad Rafaelem dos Anjosem a má nyní devět vítězství v řadě, takže o tom kdo příště dostane šampiona asi rozhodne především jak působivý výkon Nurmagomedov předvede. 

Jeden z mála (tedy zhruba tří) zápasů které by na tomto turnaji šly označit za spíše výplňové je souboj ve střední váze mezi dvěma téměř TOP 20 borci: Rafaelem Natalem (21-7-1 MMA) a barbarem Timem Boetschem (19-10 MMA). Natal je totiž světová devatenáctka, Boetsch jednadvacítka. Žádný speciální příběh zde není: Natal přišel o sérii čtyř výher porážkou s Robertem Whittakerem, Boetsch naopak sérii tří proher zvrátil překvapivou TKO výhrou v souboji s nedávno zesnulým Joshem Sammanem. V posledních devíti zápasech má ale Boetsch bilanci 3-6. V IFL Boetsch nastupoval za tým New Yorkských pitbullů. 

Souboj Vincente Luque (10-5-1 MMA) vs. Belal Muhammad (10-1 MMA) je pak suverénně nejslabším zápasem večera, oba borci jsou žebříčkově mezi 60. - 80. velterové váhy. Do tohoto zápasu byl původně nasazen exšampion Bellatoru Lyman Good, který je právě z New Yorku, ale dopingový problém s USADA ho z turnaje vyřadil a záskokem za něj je právě Vincente Luque. Luque se účastnil TUF 21 a od finálové porážky vyhrál tři zápasy. Muhammad se po první porážce kariéry od Joubana vrátil do hry jako vítěz když v třetím kole na FN 94 knockoutoval Augusta Montana. 

Vzhledem ke zrušenému zápasu Evans vs. Kennedy do předzápasů na UFC Fight Pass zbyly jen dva zápasy. V obou je stejný motiv návratů po zranění. V tom prvním zkušený Jim Miller (27-8 MMA), světová dvaadvacítka přivítá do lehké váhy Thiago Alvese (21-10 MMA), v tom druhém neporažená jedenáctka Katlyn Chookagian (8-0 MMA) nasotoupí proti bývalé vyzyvatelce Liz Carmouche (10-5 MMA). Miller už se blížil konci kariéry, ale poslední dva zápasy působivě vyhrál. Na tomto turnaji měl původně nastoupit proti domácímu Alu Iaquintovi, ale ten se s UFC nedohodl na penězích a úplně ukončil kariéru. Miller do lehké váhy přivítá bývalého vyzyvatele ve velteru Thiago Alvese. Alvese sužují zranění, od roku 2012 bojoval jen čtyřikrát a drží pohromadě snad už jen lepicí páskou a modlením. Loňský zápas s Conditem prohrál, od té doby opět nebojoval. Přestup do lehké je u něj s velkým otazníkem - v minulosti míval problém navážit i do velterové, takže je dost velká otázka, jestli zvládne shodit. Katlyn v UFC zatím vyhrála jen svůj debut, sedm zápasů předtím absolvovala převážně v CFFC, zkušenosti má ale i z WSOF. Navíc má na kontě i sedm amatérských zápasů a ani v nich nepoznala porážku. Carmouche stejně jako Chookagian v posledním zápase porazila Lauren Murphy, to bylo ale o rok a něco dřív a Carmouche byla od té doby mimo hru. Carmouche by měla mít zápasnickou výhodu. 

Kompletní seznam zápasů:

Hlavní zápasy (PPV)

  • Eddie Alvarez (c) vs. Conor McGregor - o titul lehké váhy
  • Tyron Woodley (c) vs. Stephen Thompson - o titul velterové váhy
  • Joanna Jedrzejczyk (c) vs. Karolina Kowalkiewicz - o titul ženské slámové váhy
  • Chris Weidman vs. Yoel Romero - střední váha
  • Donald Cerrone vs. Kelvin Gastelum - velterová váha
  • Miesha Tate vs. Raquel Pennington - ženská bantamová váha. 

Předzápasy (Fox Sports 1)

  • Frankie Edgar vs. Jeremy Stephens - pérová
  • Khabib Nurmagomedov vs. Michael Johnson - lehká
  • Rafael Natal vs. Tim Boetsch - střední
  • Vincente Luque vs. Belal Muhammad - velterová

Předzápasy (UFC Fight Pass)

  • Jim Miller vs. Thiago Alves - velterová
  • Katlyn Chookagian vs. Liz Carmouche - ženská bantamová

 

 


 

Bellator 164: Koreskhov vs. Lima 2

Silný závěr roku čeká také Bellator - do konce roku stihnou ještě celkem 6 turnajů (UFC jich pro srovnání zvládne devět). První z nich se koná nezvykle už dnes, tedy ve čtvrtek 10. listopadu a to ještě nezvykleji v Izraeli v Menora Mivtachim Aréně v Tel Avivu v Izraeli. Není zcela zřejmé, proč se Bellator rozhodl zamířit zrovna do Izraele, neboť na soupisce měli před tímto turnajem jediného Izraelce, to je ale otázka spíše na manažery Bellator, což nás nemusí až tak zajímat. Na Spike TV se bude turnaj vysílat jako obvykle v pátek. 

Turnaj není z nejsilnějších, je hodnocen jen dvěma hvězdičkami, je na něm nicméně vypsaný jeden velmi zajímavý titulový zápas a to remač velterové váhy mezi Andrejem Koreshkovem (19-1 MMA) a Douglasem Limou (27-6 MMA). Koreskhov je světová sedma, Lima se ještě vejde do světové třicítky. V prohozených rolích, Lima tehdy ještě šampionem spolu bojovali už loni v létě a Koreshkov Limu tehdy poměrně hladce v pěti kolech přebodoval. Lima však do zápasu nastupoval vážně zraněný, neboť potřeboval peníze a teď se cítí fit a slibuje zcela jiný obrázek. Koreshkov jedinou porážku kariéry utrpěl před třemi lety s Askrenem, od té doby ale vyhrál šest zápasů v řadě. V širší známost nejvíce vešel tím, že přivítal v prvním Bellator zápase exšampiona lehké váhy UFC Bensona Hendersona, kterého mimo jiné díky značné velikostní výhodě pět kol naprosto demoloval - což ho také posunulo do světové desítky a upozornilo fanoušky, že jde o legitimně vražedného borce. Exšampion Lima má v Bellatoru odbojováno už 11 zápasů, prohrál pouze dva. Již zmíněný předchozí titulový zápas právě s Koreshkovem a také byl uválcován Benem Askrenem o rok dříve, než se totéž stalo Koreshkovi. Je-li pravda že první souboj Koreshkov vs. Lima výrazně ovlivnilo zranění, měla by nás čekat pěkná a snad i celkem vyrovnaná štípaná. Lima si remač zasloužil letní výhrou nad Paulem Daleym na Bellatoru 158. 

Jediný další zápas (snad z celého večera) v němž nemají zastoupení domácí bude ženský zápas ve váze 125 liber mezi Lenou Ovchynnikovou (10-4-1 MMA) z Ukrajiny a Karlou Benitez (13-9-1-1 MMA) z Venezuely. Ovchynnikova v Bellatoru zatím jeden zápas prohrála a celkově se jí po parádním začátku kariéry (8-0) teď až tolik nedaří (2-4-1 v posledních sedmi), Benitez pod křídly Bellatoru nastoupí poprvé, v posledních dvou zápasech má ale porážku a remízu. 

Asi nejznámějším izraelským borcem v MMA vůbec je Noad Lahat (9-2 MMA). Ten absolvoval čtyři zápasy v UFC s bilancí 2-2 a jakmile se doslechl, že Bellator chystá turnaj v Izraeli, opustil UFC a přesunul se do Bellatoru, kde se teď nesmírně těší na zápas před domácím publikem a svou rodinou. Soupeřem mu bude Scott Cleve (15-5 MMA), který má v Bellatur už čtyři fighty s bilancí 2-2. Dva roky teď ale nezápasil. Shodnou Bellator bilanci v rámci aktuálního turnusu má také Georgi Karakhanyan (25-6-1 MMA), který nastoupí proti domácímu Kirillu Medvedovskymu (7-2 MMA) se zkušenostmi z ACB. Karakhanyan v Bellatoru v poslední době zapůsobil zejména dvojicí rychlých výher s Bubbou Jenkinsem, s elitou, tedy Curranem a Weichelem prohrál na body. V předzápasech, kterých se bude na Spike.com vysílat celkem 11 se pak prakticky v každém fightu vyskytuje nějaký izraelský borec, jak již ale bývá zvykem, jde spíše o úroveň regionálního MMA a žádné výrazné jméno mě do očí nepraštilo.

Komplet startovka tedy takto:

  • Andrej Koreshkov (c) vs. Douglas Lima - o titul velterové váhy
  • Noad Lahat vs. Scott Cleve - pérová váha
  • Georgi Karakhanyan vs. Kirill Medvedovsky - pérová váha
  • Lena Ovchynnikova vs. Karla Benitez - ženská 125


One Championship - Defending Honor

Menší zmínku si jistě zaslouží také páteční turnaj organizace One, tedy One Champinship: Defending Honor, který se koná v Singapuru. A to zejména díky dvojici titulových zápasů: V lehké váze se po roce představí vládnoucí šampion a mistr grappler Shinya Aoki (35-6-1 MMA), nyní světová jednadvacítka, který bude obhajovat titul proti filipínskému vyzyvateli Eduardu Folyangovi (16-5 MMA). Folyang v posledních pěti zápasech čtyřikrát vyhrál, Aokiho série trvá již devět zápasů od roku 2012. Za posledních sedm let má Aoki bilanci 19-2 a poražen byl pouze při dvou výletech do USA: Ve Strikeforce ho dostal Gilbert Melendez, v Bellatoru pak Eddie Alvarez. V Asii Aoki naposledy prohrál v roce 2009 a od té doby je jasným tamějším králem s neuvěřitelným repertoárem submisí. Pozice světové jednadvacítky je v jeho případě dána především menší aktivitou v posledncíh letech (ne více než dva zápasy ročně, letos poprvé) a relativně nižším kalibrem soupeřů. Kolem roku 2010 byl Aoki světovou dvojkou. 

Druhým titulákem je pak zápas v pérové váze mezi neporaženým šampionem Maratem Gafurovem (14-0 MMA) a bývalým šampionem Narantungalagem Jadambaaou (12-4 MMA). Gafurov je také skvělý grappler s deseti submisemi ve čtrnácti výhrách o čemž se ostatně mohl přesvědčit právě třeba Jadambaa v předminulém zápase, či v minulosti David Kozma nebo Mairbek Taisumov (i když ten s Gafuroem vydržel do těsné bodové prohry). V One Championship Gafurovi zatím výtečně funguje RNC, ukončil s ním všech pět soupeřů (tři z toho v prvním kole). Jadambaa si remač zasloužil dvojicí finišů v letošním roce. 

Mimo těchto dvou titulových zápasů jsou v plánu například ještě souboje Roger Huerta vs. Adrian Pang, Timofey Nastyukhin vs. Kotetsu Boku, Amir Khan vs. Samir Mrabet a Michelle Nicolini vs. Mona Samir. 

Během víkendu bude tedy ve hře celkem šest významných světových titulů. 



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+4
Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 13:02
. - přejít na příspěvek
Za mě taky spokojenost  Alvarez přesně jak jsem psal v tipovačce - když to nechá na př...
 
+3
Maltézsky psík - Čtenář - 11.11.2016 v 12:55
Re: Re: Re: Re: Re: ... - přejít na příspěvek
Všimol som si to až teraz po prečítaní tvojho komentára. Ale na tej výmene nezáleží, na k...
 
+3
predator - Čtenář - 13.11.2016 v 08:21
Re: Re: Re: CMG - přejít na příspěvek
Zrovna teraz nedávno som niekde čítal jak je strašne nebezpečné dostávať rany do načatej hlavy...
 

Všechny příspěvky

kaviar.killer - Čtenář - 10.11.2016 v 21:02
... - Odpovědět
 

+ ako bonus fight hariho s ricom 8 )

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 17:38
Re: ... - Odpovědět
 

Nevies na kolku hodinu asi vychadza ich fight,niejak to neviem najst?

 

predator - Čtenář - 11.11.2016 v 18:12
Re: Re: ... - Odpovědět
 

ten bude až v decembri 10 myslím

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 18:20
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Aha,dik...Akosi som to nepochopil,myslel som,ze ked to bolo tak napisane,tak koli tomu,ze je to v ten isty den.

Patriot - Redaktor - 10.11.2016 v 21:47
. - Odpovědět
 

Tipovačka na 205:

Hlavní zápas těžko říct, sázet budu sice Alvareze, ale hlavní argument je dobrej kurz. Když bude Eddie blbej a arogantní, tak půjde s Conorem do přestřelek a tam s jeho stylem může dopadnout jako Aldo (i když sám drtivá KO taky umí). Pokud to přesune do klinčů a na zem, tak bude mít převahu a o dost lepší šance.

Tyrona s Wonderboyem vynechám, i když jsem trošku v pokušení zkusit Woodleyho. Stephen má působivou šňůru, ale prostě nevěřím tomu, že se spuštěnýma rukama a karatistickým "bočním" postojem může sestřelovat top soupeře nějak dlouhodobě.

Titulák bábovek vidím pro Joannu. Karolina vypadala na trenálech dost nadřeně a věřím, že pohybově bude alespoň na začátku stíhat, ale v technice je šampionka o něco dál. Kurz ale nevsaditelný.

Naopak výborný kurz je na Romera, kterého určitě naložím. Weidman je podle mě už za vrcholnou formou a jeho nejlepší šance je asi vykouzlení nějaké submise v třetím kole. Odhaduju vítěze Romera na body.

Na Cowboye s Gastelumem jsem docela zvědavý, ale vidím to tak na 80% pro Donalda. Gastelum je podobný borec jako Story; spolu svedli vyrovnanou bitvu (a podle mě byl těsný vítěz Story), Cowboy posledně Storyho seřezal jak psa.

Tate tam asi není moc co řešit, klasická bitka box vs. grappling, to Miesha umí. Jednoznačný bude nejspíš i Khabib a Edgar, u obou jsou ale nízké kurzy. U Boetsche je nejpravděpodobnější scénář bodová prohra, ale může zas vytasit nějaký haluzový knockout. Buď vsadit Natala na body, nebo pass. Zajímavý je ještě zápas Millera s Alvesem, kde věřím Thiagovi. Určitě si ale počkám na vážení, když zvládne bez problémů tak ho nejspíš hodím na lupen s Mieshou a naložím.

Zbylé zápasy jsou už vata.

orimec - Čtenář - 10.11.2016 v 22:15
Re: . - Odpovědět
 

Uvidime, za mna alvarez, woodley, karolina, gastelum, weidman, myslim ze ira bude solidne tlct na zemi a v 4 kole konec... a skusil by som prekvapko na johnsona

orimec - Čtenář - 10.11.2016 v 22:58
Re: Re: . - Odpovědět
 

Eddie povedal na tlacovke... conor bude dvojnasobny otec, ale jeho girlfriend nebude mat dvojicky...len mental games? :) alebo based on true story?

yamay - Čtenář - 10.11.2016 v 22:44
..... - Odpovědět
 

Ovchynnikova v UFC zatím jeden zápas prohrála..... Nejako sa ti tam dostala chybicka wink Ale z textu je samozrejme jasne, ze sa jednalo o Bellator.

 

UFC 205 bude dufam taky zazitok, na aky to ma zatial nabeh. Ta zapasova karta je neskutocna. Tipovat nebudem a krasne si to uzijem.

malylada87 - Čtenář - 11.11.2016 v 01:40
Tipy - Odpovědět
 

No je to tady...

Hlavní zápas 50:50, vidím to jako Patriot a na Alvareze sazím jen díky kurzu, být to naopak, dám Conora. ALvarez by to měl uválet a opřít se o svojí bradu. Pokud bude chtít jen boxovat, tak si myslím, že Conor bude mít navrch. Viděl jsem COnora v reportažích v insideru, countdownu a mluví velmi rozumně a má to logiku. Navíc on dokáže překvapit kdykoli a ta šance přepisovat historii je veliká. Určitě nemyslím, že by Conor něco podceni, neboť ví o co jde a co je v sázce.

Pro mě asi Woodley, kde by mohla být hlavním faktorem výbušnost, ale ruku do ohně bych nedal, možná bych zvážil sázku 2,5 kola. Tip na vítěze nevsadím.

Joana jednoznačne a kurz přes 4 nato, že vyhraje pod 4,5 kola je velmi lákavá.

Romero za ten kurz je dobrej, nicméně proč by měl být Chris na ústupu, vřdyť prohrál jen s Lukem. Navíc v UFC dokumentu o něm, který jsem měl možnost shlédnout je neskutečně nadupaný. Přál bych to Romerovi, ale zkusil jsem prostě Chrise. Romero má kliku, že to není na pět kol, ale Chris umí spodky parádně a také jsme u něj neviděli, že by ho někdo ohrozil knockdownem. Určitě bude zajimavé sledovat Chrise, jak se obejde bez své velké zbraně wreslingu, který Romero určo vyzmízíkuje. Jeden ze zápasů, na které se nejvíce těším.

Tady s patriotem nesouhlasím s porovnáním Gasteluma se Storym, podle mě je více komplexní borec Kelvin a jeho schopnosti mi příjdou na vyšší urovni, než Storyho. Story byl v zápase dost statický, což Gastulum v zápasech tak nepůsobí a cítím, že přišla jeho doba.

Na Tate už bych nevsadil ani halíř. Jediný způsob, jak mlže vyhrát je, že prostě nezáživně Rachel uváli, případně subne. Nedokážu si představit, že by jí dokázapa přeboxovat a spíše věřím Pennington, která se hodně zlepšila a hodně zapracovala na obraně.

Edgara a Khabiba mám na tiketu, ale především u Johnsona si myslím, že máže překvapit a docela mu to přeji. Khabib se musí hodně předvést, aby dostal přednost před Tonym Fergusonem a v postoji a boxerských výměnách bych ho proti Johnsonovi neviděl jako favorita.

Pak už jsem naložil Alvese, který dle mého bude obrovský v zápase a hlavně co do tvrdosti a postojového skills je o level výše, než Miller. Také za ten vysoký kurz jsem zkusil Liz, která nemá zápasový rytmus a otázka s jakou  formu příjde a především s distanční sokyní, která pro ní může být nepříjemná jako Davis, se kterou to projela. Ale za ten kurz to musím dát.

Tiketu naložím ještě více, ale asi podle průběhu:

Ticket 1: khabib, Joana, Alvarez, Woodley s Thompsonem nad 2,5 kola - kurz 6,5

Ticket 2: Liz, Alves, Edgar, Gastelum, Joana, Chris, (bohužel Evans za kurz 3 zrušen :( ) - kurz 25 cca

AlistairMir - Čtenář - 11.11.2016 v 03:09
... - Odpovědět
 

Myslím, že soupeř Alvareze by potřeboval koupit nové hodinky a nebo alespoň by mu UFC mělo opatřit někoho, kdo ho vezme za ruku a včas usadí na židli když je tiskovka a plácne ho po ručičce, když sahá na věci, co mu neříkaj pane.

Alvarez, Thompson, Weidman, Cerrone, Tate, Edgar, Nurmagomedov, Boetsch, Alves 


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

Patriot - Redaktor - 11.11.2016 v 07:20
Re: ... - Odpovědět
 

A taky by mu někdo mohl říct, že když už chce udělat dojem na fanoušky tím, že přijde na konferenci v předraženém teploušském wannabe pimp kožichu, měl by z něj v první řadě sundat obchodní cedulku laughing

AlistairMir - Čtenář - 11.11.2016 v 17:22
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak to si trefil dokonale laughing


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

conor mcgregor - Čtenář - 11.11.2016 v 08:06
Re: ... - Odpovědět
 

AlistairMir; tiskovky jsou samy o sobě dopředu postaveny na stupidních kecech a provokacích, po kterých diváci skáčou až ke stropu. A když se na stupidní tiskovku Conor vysere, že nechce dělat klauna, UFC mu zruší fight.

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 08:42
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Zase bych z něj nedělal chudáčka. Conorův úspěch je naprosto nezpochybnitelně založen právě na předzápasovém hype a tiskovkách. Ano, podkládá to samozřejmě i kvalitními výkony v kleci, což je taky nezbytné, ale: jeho klecové výkony jsou výtečné, avšak nikterak mimořádné. Sedmizápasová série není nic co bychom neviděli, pár KO v řadě taky umí i jiní, jít o váhu výš a vyhrát rovněž no problem. Zkrátka dobré, ba výtečné, ale na nějaké diskuze P4P nebo historické odkazy to zatím zdaleka není, je v tom prostě novej (a podle všeho se zas tak dlouho nezdrží). Možná bude první dvoudivizní šampion, ale pro řadu lidí s hvězdičkou a poznámkou. 

Nicméně, právě tiskovkovej hype umí jedinečně, takže je dost nefér se najednou tvářit, že mu chudáčkovi tiskovky škodí a vlastně ty blbiny dělat nechce - když sám celý průmysl absurdních tiskovek skoro vytvořil :) (před ním sice jiní - Ortiz, Sonnen a další, ale McG to pošoupl ještě o úroveň dál). 

predator - Čtenář - 11.11.2016 v 09:29
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

inak všimli ste si že si tie pásy vymenili? asi si ich potom nevymenili naspäť

predator - Čtenář - 11.11.2016 v 09:30
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

viem že tie pásy sú rovnaké ale asi by ma to štvalo že nemám ten čo som vyhral

Maltézsky psík - Čtenář - 11.11.2016 v 12:55
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Všimol som si to až teraz po prečítaní tvojho komentára. Ale na tej výmene nezáleží, na konferencii sa nepoužívajú ich vlastné pásy, je to len symbol. Videl som to v ufc embedded s Bispingom a Hendom, Bisping tam volal Whiteovi, či si má zo sebou zobrať aj pás, on mu odpovedal, že nie, ten mu už ostáva. Tak isto pri obhajobe to nie je tak, že by mali ten istý pás, pri každej obhajobe dostanú nový. 

conor mcgregor - Čtenář - 11.11.2016 v 12:51
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Podle mě je úspěch CMG založený spíš na atraktivním bojovém stylu s originální image a taky náhodě, že si prostě publikum potřebovalo najít modlu a nějak to došlo k němu. Nemyslím si, že je takový talent na trash talk, připadá mi to od něj dost křečovitý, jasně neupřímný. Chael byl jiná liga. Ale je to věc názoru.

Maltézsky psík - Čtenář - 11.11.2016 v 12:59
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

ja si tiež nemyslím, že Conor je dobrý trash talker. Snaží sa, robí všetko čo je v jeho silách, ale vôbec to nie je prirodzené, vidno že to len hrá. Navyše v poslednej dobe to dosť preháňa, je to už trápne. Chael aj Bisping sú podľa mňa v tomto lepší, pôsobia pri tom prirodzene a sebaisto. 

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 08:35
Prosba - nespoilovat - Odpovědět
 

Jen bych poprosil: Zkuste tu do zítřejška nevyspoilovat výsledky Bellatoru 164 (který už jsou logicky venku), ale nerad bych je znal předem, než to bude v TV.

Ondra1234 - Čtenář - 11.11.2016 v 09:16
... - Odpovědět
 

Ten kozich nebyl odkaz na pasaky ze 70s jak sem si prvne taky myslel,ale da se rict poklona pro Joe Fraziera kterej v MSG vybojoval nejvetsi fight a ktery by mel v techto dnech narozeniny.Pekny gesto sampionovi

Patriot - Redaktor - 11.11.2016 v 09:31
Re: ... - Odpovědět
 

Ze starý generace (Foreman, Ali, Liston atd.) mám pokorného a klidného Fraziera rozhodně nejradši. Nevím, jestli by se mu líbil opičák, který krade pásy, fuckuje v každé větě, zásadně chodí pozdě, pohazuje flaškama/židlema... wink

Ondra1234 - Čtenář - 11.11.2016 v 09:38
Re: Re: ... - Odpovědět
 

i ja,dokonce mam poster Fraziera na zdi laughing a at uz je Conor jakej je tak je dobre ze pripomel velikana 

Nexter92 - Čtenář - 11.11.2016 v 09:56
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Hoši souhlasím s Váma Frazier určitě z těch tří asi nejslušnější člověk, hlavně to z jakých pocházel podmínek - Respekt! Jinak Foremana jsem měl taky hodně rád, ale to spíš jako sportovce.. Jinak všimli jste si jak Dejna mezi něma lítal jak hadrová panenka a to jsou cucáci s LW :D nechtěl bych vidět kdyby byl někdo v HW takovej magor jako McVošoust.. Třeba Lesnar Werdum JDS Cain nějaká předzápasová bitka :D Nebo lesnar lewis :D by mě zajímalo kdo by je trhal..

 

Ondra1234 - Čtenář - 11.11.2016 v 10:13
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

dobry bylo jak jim Dana rekl pri staredownu ze uz to posral s Joannou at jsou v klidu :D

rick - Čtenář - 11.11.2016 v 10:39
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

JJ Dejna byl nějakej vykulenej oproti obvyklým strkanicím...

S tim gestem pro Joe Fraziera mě docela dostal - já si říkal, co to má ten wůl na sobě a nakonec si snad získá moje sympatie i když fandim vždycky jeho soupeřům! :-) Ale vsadim na Eddieho kvůli kurzu, wrestlingu a přijde mi lepší fýze v 5.kolových zápasech.

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 11:42
Re: ... - Odpovědět
 

Gesto by to asi bylo hezčí, kdyby o chvíli později nehlásil, že ten kabát stál víc peněz, než dostane Eddie za celej fight. Nevím jak přesně to mají sociologicky v USA nebo v Irsku, ale aspoň u nás žiju v domění, že podobné vytahování se penězi za každou cenu je znakem ruských novopodnikatelů nebo světskejch od kolotočů. Tedy nic obdivuhodného a za mě osobně nesmírně trapné. Používat bohatství jako argument je vcelku ubohé... Alespoň tedy pro mě. 

FJODOR n.1 - Čtenář - 11.11.2016 v 12:53
Dítko - Odpovědět
 

Nejlepší pasáž byla jak tam přišel ten osvětlovač nebo co to bylo za pikolíka, a vzal Kundora jednou rukou a ve vzduchu ho odnesl v klidu pryčlaughinglaughing Pak tam přišlo to hovado a klaun se po něm kouknul a hned ho přešlo nějaký další vyskakovánísmile Jinak Smokin Joe taký můj nejoblíbenější boxerwink byl to borec a válečník...

FJODOR n.1 - Čtenář - 11.11.2016 v 18:47
Re: Dítko - Odpovědět
 

OH SHITlaughing https://www.youtube.com/watch?v=8M686GRlPNU -21:57

Gabin - Čtenář - 11.11.2016 v 13:12
Gabin - Odpovědět
 

Toš budíka už mán nachystaného týden dopředu ať to neprošvihnu...Nejvíce tĕšing na Ceroneha a Edgara...."No a to hlavní podívání večera".....Tak to mám takový snový scénář ;-).......Pamatujete zápas Holly Holm vs Ronda Rousey??...No tak Conor je  ta Ronda s naprosto stejným průbĕhem......nooo a hned jak bude při smyslech tak by mohl vydat ono slavné prohlášení,že pujde dĕlat Stalonemu rohožku do Postradatelných 4...Toš tak to je můj snad jíž brzy splněný sen...Edie do toho...:-)

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 15:03
- - Odpovědět
 

Tak konecne je to tu-UFC 205 najlepsia startovka v historii.HLAVNY ZAPAS som dal na Alvareza,lebo si myslim,ze ked sa nezblazni,nepusti sa do prestreliek s Conorom a strhne to zem,Conor sa uz niejakemu submission neubrani,ale ak nahodou strati rozum,moze sa stat ze dostane od Conora tazku lekciu a utrzi riadne nalozeno,co by mi ani nevadilo,kedze napriek tiketu som tazky Conorista a drzim mu palce,aj ked to uz s tymi saskarnami prehana.THOMPSON vs WOODLEY-ja verim urcite Wonderboyovi,zda sa mi,ze Tyron sa az prilis spolieha na jediny uder,svoj KO punch,ano je silny ako byk,ale je otazne,ze ci sa k Stephenovi vobec dostane.Po dalsie,prekvapuje ma,ze tu este nikto nevytiahol Woodleyho fyzicku,pokial sa nemylim 5-kolovi zapas este nikdy nemal a kto vie ako bude vyzerat jeho pohyb s pribudajucimi kolami.Tyron dost vela rozpraval o tom,ze Stephen je privelmi sebavedomy a naduty,ale mne sa to vobec nezdalo,skor bol zdravo sebavedomy a rozpraval k veci,dost by sa mi pacilo keby ho Wonderboy zostrelil,niejakou svojou zazracnou technikou...JOANNA vs KAROLINA tak favoritkou urcite sampionka,ale ak by vyhrala skromna Kowalkiewicz bol by to pribeh ako z rozpravky,vyvrcholeny tym,ze zosadi svoj vzorsmileZapas,ktory bude prebiehat urcite skory cely v postoji,dost mozne,ze to bude masaker a dievcata budu na konci k nepoznaniu.Ale pas by mal ostat v rovnakych rukach...WEIDMAN vs ROMERO tu som presvedceny,ze ak Yoel neukonci Weidmana v prvom kole,dostane hroznu nakladacku,jeho fyzicka je hrozna,Chris po tej nestastnej otocke az na jeden zapas perfektny u mna jednoznacne All American...CERRONE vs GASTELUM-ja neviem ci tu som zaslepeny,ale ja som na Kelvinovi este nic take svatoborne nezbadal,stale mam v pamati ten jeho hrozny fight s Magnym,kde az na posledne kolo neukazal nic,s Hendricksom tiez nic moc,je sice zname,ze Donaldovi borci,ktory vedia zatlacit nesedia,ale nedokazem si predstavit,zeby ho Gastelum niecim prekvapil.Cowboy zreze Gasteluma jak hada.TATE vs PENNINGTON-neviem tu sa mi zda,ze ludia az privelmi prikladaju vahu na Mieshenu prehru s Nunez,ale Amanda,je teraz podla mna nezastavitelna masina,ktora s prehladom zvladne aj Rousey.Pre mna kurz  na Tate 1.55 darcek,poriadne som na nu nalozil.EDGAR vs STEPHENS-Tak tu to bude podla mna vojna,len sa bojim,aby to neskoncilo prilis skoro.Jeremy je na Frankieho poriadne namotivovany,vyhlasenia mal vskutku odvazne.Tipujem na Frankieho,ale tazko povedat,nemyslim si,zeby sa zapas dostal az do druheho kola.NURMAGOMEDOV vs JOHNSON-priznam sa,ze oboch fakt nemusim,ale uz keby som si mal vybrat,aby konecne Khabib dostal poriadnu lekciu,co sa teoreticky moze stat,lebo Michael je fakt zviera,ale skor si myslim,ze Khabib si to v pohode ustrazi na zemi,mozno to ukonci niejakou pakou pred limitom.Dalej by som to este skusil na Belala,ten si to myslim uhliadne.A pre mna tutovka CARMOUCHE,tiez som na nu poriadne nalozil,Chookagian ma sice skvelu statistiku,ale s pomerne neznamymi menami a v UFC,len s jednym zapasom,kdez to skusena Liz je fakt tvrda holka,tu je kurz nad 2,podla mna veeelmi prehnany.Tolko moje tipy,ale ako vzdy pravda moze byt uplne inatongue-out

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 15:17
Update - Odpovědět
 

Co jsem v době psaní článku nevěděl: Rafael Natal už asi 8 let žije v New Yorku, což dává jeho "výplňovému" fightu s Boetschem rázem daleko větší smysl. 

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 16:15
- - Odpovědět
 

Cowboy vs Gastelum zruseny?

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 16:23
Re: - - Odpovědět
 

Je to tak. Gastelum zase posral váhu (už potřetí). Ten velter mu zkrátka zjevně nesedí.  Doprčic, tohle mohla být dobrá štípaná. 

malylada87 - Čtenář - 11.11.2016 v 16:30
Re: Re: - - Odpovědět
 

To je čurák a to už měl jednou vyhrůžku od DW, kterýho jednou poslal na zápas do MW. Tímto, už ho ve welteru neuvidíme a vůbec bych se nedivil, kdyby jej UFC propustilo. Hrozná neprofesionalita.

Alves to samé 6 Lb přesah. 

Patriot - Redaktor - 11.11.2016 v 16:51
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Takže Alves taky zrušený?

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 16:55
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Zatím prý ne. Ale NYSAC má pravidlo, že aby fight mohl proběhnout, nesmí Alves mít o 5 liber víc než soupeř. Takže Miller teď přestal shazovat a leje do sebe vodu aby nabral :)

Patriot - Redaktor - 11.11.2016 v 16:58
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Skoro by bylo jednodušší přehodit Alvese na zápas s Cowboyem laughing

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 16:31
Re: Re: - - Odpovědět
 

Tak to ma len utvrdzuje,ze sa v nom nemylim.Takyto akoze borci len kazia startovky turnajov,pre UFC 206 urcite velka minuska a co je horsie v minute dvanastej.Taketo veci su podla mna mali tvrdie riesit...

Tomi - Čtenář - 11.11.2016 v 16:29
Kennedy - Odpovědět
 

Muze mi prosim nekdo rict co dela na vazeni Kennedy ? nejak nechapu...

Caidel - Administrátor - 11.11.2016 v 16:42
Re: Kennedy - Odpovědět
 

Vážení nesleduju, ale dovedu si představit hned dva důvody:

a) UFC mohlo podmínit vyplacení show money za zrušený fight s Evansem navážením (aby prokázal, že by do zápasu mohl jít, kdyby chtěl).

b) UFC si ho mohlo za ty prachy na startovce nechat jako náhradníka, když už byl stejně připravenej a platí mu. Primárně kdyby se něco stalo Weidmanovi nebo Romerovi (nebo Natalovi či Boetschovi). 

Zaslechl jsem, že prý jako záloha vážil taky Jacaré...

Jarome - Čtenář - 11.11.2016 v 18:42
- - Odpovědět
 

Na nete sa objavilo,ze Cowboy bude bojovat s Matom Brownom,bohuzial az UFC 206 v Toronte.Uz je to viac menej oficialne

Gabin - Čtenář - 11.11.2016 v 21:15
Gabin - Odpovědět
 

Tak so mě teda sere...Na ten mač jsem se těšil nejvíc..:-(....Jenom se chci zeptat..Hlavní karta ted bude o ten jeden fajt ochcuzná,nebo tam mužou hodit třeba Edgara,nebo Khabiba??

Patriot - Redaktor - 11.11.2016 v 21:46
Re: Gabin - Odpovědět
 

Těžko, odpadl jeden z hlavní karty a jeden předzápas, nemůžou nechat prelims kartu se 3 fighty, nepokryli by vysílací dobu.

Gabin - Čtenář - 11.11.2016 v 22:52
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Dikes

CheesyEagle - Čtenář - 11.11.2016 v 23:47
Nahrada - Odpovědět
 

Tak na UFC 206 nelidska rezba Cerrone vs Brown...

Maltézsky psík - Čtenář - 12.11.2016 v 11:00
Conor vs Woodley - Odpovědět
 

Conor sa celkom seriózne navážal do Woodleyho. Myslíte si, že by pomýšľal v prípade, že obaja vyhrajú svoje zápasy, na titulový zápas vo welterovej váhe? Samozrejme by som to videl pre Conora takmer bez šance.

yamay - Čtenář - 12.11.2016 v 11:13
Re: Conor vs Woodley - Odpovědět
 

Takmer bez sance? smile Uplne bez sance. Woodley zhadzuje z 205 lb, par hodin po rannom vazeni mal uz 185 lb, tolko CMG nevazi ani prezrany na Vianoce. Myslim, ze Conor to dobre vie, toto bolo len take divadlo.

Gabin - Čtenář - 12.11.2016 v 12:59
Gabin - Odpovědět
 

Vysvĕtlete mi prosím nĕkdo jaktože nĕkdo nenaváží o takový ranec a co si vlastnĕ myslí když jde na váhu? rsp jestli tam jde s tím že ví že to posral vĕdomĕ....Jaké jsou vlastnĕ postihy..Jsem z toho trochu jelen...Minulý týden Holloway přetáhl o deset liber a zápas byl..Gastelum to prosral o míň a zápas není...Zas až tak do toho nevidím tak jestli se nĕkomu chce tak mi to objasnĕte..dikes...

Patriot - Redaktor - 12.11.2016 v 13:39
Re: Gabin - Odpovědět
 

Ne Holloway, ale Oliveira. A těch důvodů může být spousta, zrovna Oliveira na to nejspíš jednoduše sere, viz ta fotka, kde žere mekáče pár dní před zápasem, čistá nekázeň.

Pak tu je Thiago Alves: ten měl období kdy s velkými problémy dělal i welterovou váhu a pomáhal si diuretiky (měl na ně pozitivní nález s DeSouzou). Pak řešil vleklé zdravotní potíže a dlouho nezápasil, během té doby dal hromadu váhy dolů a po pauze zvládal welter i bez weight cutu. Jenže zjistil, že mu ta kila v zápasech chybí, a navíc se sport během té pauzy zase posunul a on už je na weltrer opravdu malý. Takže chtěl teď premiérově zkusit lehkou a nejspíš čekal, že to půjde stejně jako dřív: zvládal shazovat z 90 do 77, takže z necelých 80 na 70 by měl zvládnout taky: a hovno.

Dál třeba Hendricks, který shazoval vždy randál, protože je mimo přípravu nedisciplinovaný se žrádlem a ke všemu má nějak dojebané ledviny.

U Gasteluma nemám dost informací, ale on sám to dříve sváděl na nedostatek peněz, kvůli kterým si nemůže dovolit profi kontrolu (Dolce a jeho tým). Smysl to celkem dává, na welter je buřt, na střední zase prcek...a pak to může být v přípravě - obvyklá příprava vypadá tak, že na začátku drtíš techniky a s postupujícím časem přidáváš stále více kardia. Harmonogram ti na týden nabourá nějaká chřipka nebo zánět, natáhneš vodu a bez top dietáře už to prostě nedotáhneš...

yamay - Čtenář - 12.11.2016 v 15:12
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Co sa tyka Gasteluma, tak ten vo WW skoncil. DW po vazeni povedal, ze toto bola Gastelumova posledna sanca ukazat, ze nema problem do WW zhodit a ze ak bude chciet pokracovat, tak jedine v MW.

Jarome - Čtenář - 12.11.2016 v 15:20
Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Uplne spravne rozhodnutie od Dany,neviem kolko sance by este Gastelum chcel.

yamay - Čtenář - 12.11.2016 v 15:34
Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Presne ako hovoris a verim, ze to postupne caka kazdeho, co viac krat nenavazi.

Jarome - Čtenář - 12.11.2016 v 16:55
Re: Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Tak,tak a mozno to trosku sprisnit,viem,ze zhadzovanie vahy u niektorych borcov moze byt fakt velka sebaobeta a peklo pre fyzicku aj psychiku,ale trebars ked niekto navazi o 10 lbr viac a par dni pred tym uverejni fotku ako sa napchava hamburgermi (ako tu niekto pisal),je na povazenie ci by sa take veci nemali riesit okamzite.

Maltézsky psík - Čtenář - 12.11.2016 v 16:05
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Pridám ešte jeden postreh k shadzovaniu: rolu tu hrá aj zloženie postavy. Čím je väčší podiel svalovej hmoty a menej tuku, tým ľahšie sa dá manipulovať s vodou a tým viac sa dá zhodiť. Príkladom je napríklad Conor, Woodley alebo aj Vémola, ktorý majú odhadom okolo 6-8% telesného tuku, tí zhadzujú veľa a relatívne bez problémov. Gastelum má vyššie % tuku, aj to tu hrá rolu. Pre neho je to veľká škoda, je mladý, má veľa priestoru na zlepšovanie a vo welterovej mohol byť raz šampión. V strednej tomu neverím. V začiatkoch hovoril o tom, že si nemôže dovoliť Dolceho, ale toto mal byť jeho 10. zápas v UFC, a je hodnotený podľa UFC rebríčka ako 5, takže neverím tomu, že si v súčasnosti nemôže dovoliť aspoň na záverečný týždeň nutričného poradcu. Nemusí to byť Dolce, ktorý zrejme patrí medzi najdrahších.

Gabin - Čtenář - 12.11.2016 v 17:59
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Jéžiši...já jsem zbrkloň..nevím proč jsem napsal Holloway...:-D...díkes za vysvĕtlení...:-)

tgrk - Čtenář - 12.11.2016 v 15:12
Re: Gabin - Odpovědět
 

Na druhou cast otazky dal odpoved sam Cerrone v jednom z videi na YT. V NY jsou pravidla pro maximalni rozdil vahy mezi zapasniky pristejsi (tusim ze rikal neco o 8 librach) a tak se zapas nemohl uskutecnit i kdyz oba chteli.

yamay - Čtenář - 12.11.2016 v 15:37
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Z toho isteho dovodu rychlo zavodnoval Miller, aby rozdiel na vazeni bol taky, aby s Alvesom mohol zapasit.

Ondra1234 - Čtenář - 12.11.2016 v 19:16
... - Odpovědět
 

Jojo Conor se v útrobách msg navazel do Woodleyho,nejspíš uz se vidí jako šampion v lehké váze a pomalu hajpuje útok na třetí titul...když už teda tak bych raději aby mu ukopl hlavu wonderboy a úplně nejlíp když ho dneska zmasti edward

yamay - Čtenář - 12.11.2016 v 20:39
Re: ... - Odpovědět
 

Pred vazenim mal este malu vymenu nazorov aj s Khabibom:

Khabib a Conor

Ondra1234 - Čtenář - 12.11.2016 v 21:22
Re: Re: ... - Odpovědět
 

:D

kaviar.killer - Čtenář - 12.11.2016 v 21:42
... - Odpovědět
 

priatelia kde sledujete ufc live,na SportStream.tv?dakujem

vucma - Čtenář - 12.11.2016 v 23:41
Re: ... - Odpovědět
 

ja koukam tady http://www.sportcategory.com/c-11.html

sice se musis proklikat pres reklamy ale vzdycky koukam tu, pokud jsu teda vzhuru.....

kombat93 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:16
yoel - Odpovědět
 

romero nádhera. Nádherně smetl Weidmana. A ta pochodující provokace k popukání

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:18
Re: yoel - Odpovědět
 

Neskutečný zvíře, myslím, že vidíme nového champ. Bisping nemá dle mého nárok.

willy666 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:20
Re: yoel - Odpovědět
 

ok ale nic to nemeni na veci ze  Yoel Romero je jeden s "najspinavsich " bojovnikov v UFC...to jeho neustale oblievanie vodou bolo otrasne a nech mi nikto nepovie ze to nerobil schvalne...a ak by nepresiel dopingovymi testami tak by som sa necudoval, ma skoro 40 a telo ako kulturista...

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:30
Re: Re: yoel - Odpovědět
 

To ho polili treneri a neutreli, a ma to udělat rozhodcí, pokud je zapasnik mokry, zase neni treba ve vsem videt Romerovu vypocitavost.....

V tom pripade je i sypac Woodley ne?

willy666 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:39
Re: Re: Re: yoel - Odpovědět
 

Romero sa oblieval aj sam a nebolo to po prvy krat v zapase...a Tyron nema dopingovu minulost co viem...

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:43
Re: Re: Re: Re: yoel - Odpovědět
 

Když by to bylo přesne, tak Romero také, neboť USADA uznala jeho stížnost, že se to objevilo v prostředku, který to neměl uvedeno ve složení. Oba vypadají uplně stejně. Kdybych bral diskuze z dávné doby, taksypou všichni, podle většiny tady. Takže asi i Bisping si to umí ohlídat. Ale to je jedno, on je celkem jednoduchý člověk, tak takové lapsy s vodou bych mu snad ani nedával za vinu, nebot je blby jak poleno. Nicméně když si vezmu, že Bisping měl problém s Hendem, tak tohle bude stonásobný problém. 

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 05:38
Re: Re: yoel - Odpovědět
 

najspinavsi to je narazka na tie galoty osrate co mal raz v klietke? 8 D

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 05:40
Re: Re: Re: yoel - Odpovědět
 

:D :D :D

 

Dijkstra - Čtenář - 13.11.2016 v 07:11
Re: Re: yoel - Odpovědět
 

Souhlasím, Romerův tým si v každým zápase pomůže jak jen je to možný. Třeba ve třetím kole s Kennedym, kdy neskutečným způsobem zdržovali, protože Yoel by ani nevstal ze stoličky.

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 07:04
... - Odpovědět
 

woodley si to pekne pojebal...

willy666 - Čtenář - 13.11.2016 v 07:05
Re: ... - Odpovědět
 

moze niekto vysvetlit co sa tam stalo??...to akoze skoncilo remizou??

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 07:12
Re: Re: ... - Odpovědět
 

ano remizou,aj ked podla mna woodley viac ako tesne vyhral ale presral si zapas...mohol ho ukoncit...

Paldis - Čtenář - 13.11.2016 v 07:07
kokotina - Odpovědět
 

čo ti jebe titulovy zapas a oni sa tam šplašili a dali remizu a pritom woodley tesne vyhral určite :) už len to že bol šampion mal vyhrat , mmohlo mi takyto ulet odjebat tiket? 

 

willy666 - Čtenář - 13.11.2016 v 07:10
Re: kokotina - Odpovědět
 

a to akoze teraz si daju rematch ???...

Paldis - Čtenář - 13.11.2016 v 07:12
Re: Re: kokotina - Odpovědět
 

nechapem tomu , im jebe v poslednej dobe v tom UFC , Tyron tesne ale isto mal vyhrat ,a nie že remiza ...

 

AlistairMir - Čtenář - 13.11.2016 v 07:12
:-D - Odpovědět
 

Tyrone, vyhrál si !!! ......... Tyrone? Vyhrál si...remízu !! laughing


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 07:32
... - Odpovědět
 

to je v pici toto 8D

 

vucma - Čtenář - 13.11.2016 v 07:33
Re: ... - Odpovědět
 

to muselo bejt podmáznuty...... xD

jak já toho irskýho zmetka nenávidím

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 07:32
.. - Odpovědět
 

Muzete ho milovat nebo nenavidet, ale je to neskutecně, nemam slov. Kde je Conor jako za doby s Mendezem.... Tohle pan

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 07:44
Re: .. - Odpovědět
 

Tak co myslis Ferguson ci Nurmagomedov nabuduce?cool

 

Dijkstra - Čtenář - 13.11.2016 v 07:47
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Bože ať obhajuje s Fergusonem, to by mohla bejt štípaná jako prase. Nurmi se dnes znovu ukázal v postoji jako úplně jalovej, Johnson ho tam dvakrát málem vypnul.

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 08:03
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Přesně dost hrůza, není schopen ani kombinace nic.

MartinSE - Čtenář - 13.11.2016 v 21:46
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

o to vacsi obdiv ze toho rychleho majkla vzal na zem a tam mu krmil tu namachrovanu papulu. na malem sa nehra. kludne chabib moze ist az po fergusonovi. ked sa ir nevyhyba vyzvam, tak dufam ze to uvidime skoro.

vucma - Čtenář - 13.11.2016 v 07:52
Re: .. - Odpovědět
 

nevite pls co měl za prohlašení o kterym se tu mluvilo?

Dijkstra - Čtenář - 13.11.2016 v 07:35
sf - Odpovědět
 

Věřil jsem Mendesovi, Aldovi i Diazovi a Conor mě vždycky překvapil, ale Eddiemu jsem teda nevěřil ani na chvilku. Proti všem byl strašně jednoduše trefitelnej, to je něco pro Conorovu levou..

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 07:42
Re: sf - Odpovědět
 

pri nastupe do klietky tam behal jak nadopovana sliepka,uz z toho nekukalo nic dobre 8 )

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 07:39
- - Odpovědět
 

Tak ten borec je najvacisi pan!!!tongue-outTvrda rana pre kecalkov antiConorovcov:)Oci pre plac panilaughing

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 07:54
Výsledky - Odpovědět
 

Parádní turnaj...

K hlavnímu zápasu nemá člověk co říct, kdo viděl, nepochopí. To že Conor vyškolí Alvareze jako malého kluka? Snad čtyři knockdowny a naprostá režie. Je neskutečné, jak se dokáže Conor neustále zlepšovat ve svých dovednostech a předvádět za výkony. Už proti němu nevsadím, ani kdyby šel s Khabibem, ještě že jsem tiket na poslední chvíli vybral a měl tucha, že se mu to podaří.

Woodleyho mi bylo docela líto, ještě když vezmu ten laps s vyhlašováním výsledku. Asi bude rematch a Maya se k tituláku jen tak nedostane. Upřímně jsem to viděl asi pro Thompsona, který svá kola vyhrál těsně (2,3 kola) a to přesto, že byl Woodley ve svých kolech dominantnější, na to se nehraje. Velká škodá, že to ve čtvrtém neurval a v rematchi bych si asi vsadil na Thompsona, neboť Woodley vytěžil prakticky vše z jednoho takedownu a z jedné pořádné kombinace, jinak byl zbytečně pasivní v místech, kde měl ještě hodně sil. Už jen kvůli Maiovi jsem mu to přál, neboť pro něj by přes Thompsona byla cesta k pásu snazší a Maya champ? Neeeee

Joana je mašina a nedokážu si představit, že ji může někdo ohrozit. Karolína mile překvapila a snad poprvé dokázala jako někdo Joaně ublížit. Joana a jeji kadence úderů jako z kalašnikovu, co proti tomu dělat?

Romero za mě výkon večera. Jedinou slabinu kardio umí skvěle ukočírovat šetrným pohybem a každý jeho úder smrdí krchovem. Romero je podle mě další champ, opravdu si nedovedu představit, co by se muselo stát, aby šel Bisping přes třetí kolo. 

Tate největší zklamání a prostě její stand up na ty TOp nemá. S Holm to spíše bylo vztání z prohraného zápasu a jen se ukazuje, že s tvrdými strikerkami na to nemá. Je asi dobře, že ukončuje kariéru.

Edgar neskutečný držák, fyzička a rychlost excelentní a dle mého zasloužená výhra. 

Khabib je prostě Maya svého řemesla, ale nemůžu si pomoci, ostatní je průměr. Jeho box se ukazuje jako dost mizerný a opravdu mu titulák nepřeju a určitě bych upřednostnil Tonyho. 

Miller mě opět nemile překvapil vzhledem k tiketu a využil každou chybu, opravdu borec. Luque se také předvedl jako dobré zvíře.

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 08:14
Re: Výsledky - Odpovědět
 

Ja si nemozem pomoct mne ten Woodley ako sampion proste nesedi.Jeden takedown a jedna vydarena kombinacia to je fakt malo,ja som to osobne videl na Thompsona.Dufam,ze v rematchi mu uz da na prdel.

conor mcgregor - Čtenář - 13.11.2016 v 07:56
CMG - Odpovědět
 

Nemůžu si pomoct, přišlo mi to (úmyslně) brzo stoplý. Alvarez nebyl zrušenej, takhle mohli stopnout klidně i Thompsona v té gilotině. 

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 08:05
Re: CMG - Odpovědět
 

Ty voe vždyt ve spomalovačkách mu panenky lítaly všude možně :D, ani se Alvarez nerozčiloval, to byla jen otázka času kdy to příjde po průběhu zapasu.

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 08:10
Re: CMG - Odpovědět
 

Ale nie,mozno sa to tak mohlo zdat,vypnuty si nebol ale uz bol dost mimo,bol to snad uz 4 knockdown,to fakt je na mozog brutal zaberak,ved si videl absolutne neprotestoval.

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 08:10
Re: CMG - Odpovědět
 

sice nebol,sory chybicka.

conor mcgregor - Čtenář - 13.11.2016 v 08:15
Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Ale jo, já věřím, že kdyby to pokračovalo, Conor by ho stejně rozbil, je dobrej, jen mně prostě sere ten rozhodčí, McCarthy jak brzo stopuje zápasy. Myslím, že je to kus zmrda a měli by ho vyrazit.

predator - Čtenář - 13.11.2016 v 08:21
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Zrovna teraz nedávno som niekde čítal jak je strašne nebezpečné dostávať rany do načatej hlavy...myslím že to ukončil správne zdravie zápasníka je prvoradé 

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 08:25
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Tak trebars v K1 bolo pravidlo 2 knockdowny a koniec,prave koli tomuto...Ved na toto napriklad doplatil Gary Goodridge,ten toho podostaval vskutku dost,teraz neviem ci by sa dokazal podpisat.

Dijkstra - Čtenář - 13.11.2016 v 08:29
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Nevím jak dlouho se v mma pohybuješ, ale Velkej John je nejzkušenější rozhodčí v byznysu. Soudcuje už od UFC 2 a v podstatě vytvořil pravidla moderního mma. navíc existuje zatraceně dobrej zdravotní důvod, proč se v boxu uplatňuje "three-knockdown rule," a ačkoliv to v mma pravidlem není, je jenom dobře když to rozhodčí po takovym bití stopne. Za mě tedy úplně v pohodě, spíš bych poukázal na Johnoson/Nurmblabla kde to mohlo být i dřív.

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 08:40
Re: CMG - Odpovědět
 

stopka bola ok eddie si ani neprdol a na prdel by isiel tak ci tak...keby bol do tej stopky remizovy stav tak sa o tom da polemizovat ale takto urcite nie,a to som fandil alvarezovi 8 )

predator - Čtenář - 13.11.2016 v 08:43
Mc - Odpovědět
 

podla mňa to mal vyhrať Thompson na body ale remíza je tiež v pohode a mcgregor wow wow a znova wow tak presne úderi nemá v UFC nikto alvarez si ani neškrtol absolútna dominancia ak aldo by šancu  ani teraz

predator - Čtenář - 13.11.2016 v 08:44
Re: Mc - Odpovědět
 

Teda na kolá nie na body

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 08:59
- - Odpovědět
 

Tak Aldo doma urcite vyhodil televizor von oknomtongue-out

Nexter92 - Čtenář - 13.11.2016 v 11:34
Turnaj Luxus! - Odpovědět
 

Zdravím všechny,

Turnaj super.. abych to nějak zhrnul za mě. Conor respekt! ta zadní je smrtelná zaslouženě vyhrál. Ale teď od téma fakt Vám Conor přijde jako FW? :D vžďyt i vedle Alvareze vypadal obrovsky! Podle mě jeho váha je LW možná s některejma by se neztratil ani ve WW, ale to už by na něj bylo velké sousto možná věkem! Woodley? já to viděl 3 kola pro Thompsona teda 2,3,5.. Ale okej remíza budiž, ale Woodley byl děsně pasivní. Doufám že bude rematch a Woodley nebude tak pasivní protože to bylo fakt hrozný.. Za mě vítěz Thompson a to jak ještě pomohl Tyronovi vstát po 4 kole jak dostával meltu respekt! taky se mě líbilo jak v prvním kole mu přerazil nos Thompson dojde do rohu a cornerman na něj že chce chránič a on ho vyplivl a spadl mu na zem a Thompson ještě hlásí sorry :D ten týpek má přeraženej nos a ještě se omluví že vyflusl chránič na zem :D Pokornějšího chlapa jsem snad neviděl! Přeju mu odvetu a titul! Jinak chci určitě Conora vidět s Khabibem, postoj sice mizernej, ale na zem by dostal snad i Lesnara (nadsázka) a nevím nevím jestli Conor má takovou TDD aby si ustrážil Kebaba.. :) No uvidíme každopádně Gratulace všem kdo vsadili a vyhráli, já nevsázel a dobře jsem udělal :D

mimo - Čtenář - 13.11.2016 v 11:41
... - Odpovědět
 

Aj keď Conora nemusím / jednoducho mi nesedia typy fighterov , ktorí sa potrebujú namotivovať tak , že až hystericky znenávidia súperov - a je jedno aj keď ide o divadlo - úcta tam jednoducho musí byť / ... ale bojovník je naozaj excelentný .A je vidieť , že stále napreduje , zlepšuje sa  Čakal som vyrovnanejší zápas , no Eddie si ani neškrtol . Weidman s Romerom - pre mňa Chris mierne sklamanie / a i keď mu vždy fandím , myslím si , že na výslnie už nedosiahne .../  Romero je určite poraziteľný , ak mu súper nedá dýchať a bude stále pod tlakom , jeho kardio by to nezvládlo / taký Rockhold by mu mohol narobiť problémy /Ale popravde - je to proste golem . A nemyslím si , že s Bisping by mala byť pre Romera   "malina"  .... Thomson vs Woodley : samozrejme som fandil Stephenovi , a keď by v prvom verdikte vyhlásili remízu , nečudoval by som sa . No takéto divadielko bude ešte dlho rezonovať ako niečo ak nie nečisté , tak prinajmenšom čudné ...Týto dvaja borci si rematch zaslúžia . Sklamnie ? Miesha ... no ten jej postoj bol vždy slabý .Z toho čo dokáže dosiahla v kariére maximum , a nazaj už nemala čo ponúknuť . A .. najväčšie prekvapenie - teda pre mňa - Karolina Kowalkiewiz . Zvyšné zápasy som ešte nevidel - mal som "ťažký" víkend ...

 

Soliterus - Čtenář - 13.11.2016 v 11:48
205 - Odpovědět
 

5 ze 7 zápasů vyšlo podle ticketu, ale Woodley byl dle mě docela dárek. Bohužel Miesha je výkonově značně nestabilní a byla chyba jí dát za ten kurz na ticket. V hlavním zápase jsem věřil Eddimu, ale Conor je s načasováním a přesností někde úplně jinde. Nakonec jsem byl vlastně rád, že jsem to neprojel jen na Mieshe :) Celkově parádní turnaj.

Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 13:02
. - Odpovědět
 

Za mě taky spokojenost smile Alvarez přesně jak jsem psal v tipovačce - když to nechá na přestřelky, dopadne jako Aldo...ten si ustlal už po prvním knockdownu, Eddie akorát dobruslil pro další tři laughing ta stopka nebyla předčasná ani náhodou. Z Alvarezovy strany absolutně nezvládnutý zápas po všech stránkách, neměl přistoupit na výměny v postoji, nedokázal urvat poraz, vůbec se nesnažil chodit Conorovi za přední nohu (proti levákovi absolutní základ, dobře to bylo vidět třeba v zápasu Millera s Alvesem) atd. Prohru mu ze srdce přeju, je to nejhorší šampion lehké váhy za hodně dlouhou dobu: z 5 zápasů pod UFC má jedinou jednoznačnou výhru, zbytek porážky nebo kontroverze. Conorovi gratulace ke skvěle zvládnutému zápasu, o jeho chování nebo nárocích na titulový zápas si sice myslím svoje, ale tím dnes nebudu jeho fans příliš srát laughing

Mimochodem sliboval nějaké zásadní prohlášení, už něco proběhlo? Pokud nebude pauzovat, tak jsem hodně zvědavý na volbu pro další zápas, protože jsou všechny možnosti dost zajímavé. Khabib na něj má nepříjemný styl, Ferguson zase rozměry, dál jsem viděl nějaké spekulace o Nicku Diazovi, úplně samostatná kapitola je teď Woodley atd. Asi nejbezpečnější (a nejakutnější) cestou by byla obhajoba ve featheru; na Alda bych si proti němu znovu už nevsadil, ale tam je velkým otazníkem Conorova váha.

Co říct k welterovému tituláku...šampion musí být poražen jednoznačně a to se nestalo. Bodování taky sporné, čtvrté kolo mohlo být vzhledem k okolnostem klidně za 10:8, druhé zas bylo o s rozdílem tří facek.

Polské holky fajn, sice to pro mě není nic moc zajímavého a Joanna to uhrála celkem s přehledem, ale Karolina si ostudu určitě neudělala. Pěkný výkon, navíc plešoun něco říkal o možném rozstřelu s Claudií, což by mohlo být fajn.

Opravdu mě potěšil Romero, věřill jsem mu a na tiket jsem naložil víc, než obvykle, což se mi vyplatilo, takže po 205 jsem plusovej. Weidman tlačil slušně, i když jsem pořád přesvědčený, že nejlepší formu už má za sebou...ale to naskočené koleno bylo fakt z pekla a pochybuju, že by to někdo jiný (např Bisping) ustál. sealed Jo a Romero sice dělá všemožné sviňárny ve svůj prospěch, ale určitě na sebe nelil vodu kvůli klouzání, na to ho jeho tým až moc důkladně otíral.

Zklamání večera Tate a Alves. Miesha už asi sama cítí, že nemá co nabídnout, je to pořád to samé a ukončení kariéry bude rozumný krok. U Thiaga jsem z komentáře pochopil, že měl díky té přestřelené váze stanovený nějaký nabírací limit, takže musel do klece částečně vyschlý (kdo ví víc, ať mě klidně doplní nebo opraví), každopádně jeho jindy precizní thai tu vypadalo dosti vláčně a moc nefungovalo. Miller ukázal fakt parádní porazy, Alves mě zase překvapil docela dobrou obranou na zemi, dokázal rychle reagovat na chyby a pracovat s blbou pozicí. Tím se ale nedá vyhrát zápas.

Dijkstra - Čtenář - 13.11.2016 v 13:13
Re: . - Odpovědět
 

Dee je těhotná, čekají to někdy na jaře. A taky naznačoval, že nebude zápasit, dokud nedostne od novejch majitelů podíl koláči :)

Nexter92 - Čtenář - 13.11.2016 v 14:53
Re: Re: . - Odpovědět
 

BTW Bisping regulerně vyfakoval Romera :D s tím fakáčem a pak ještě jak dělal že si píchá do prdele :D EPIC!! Bisping vždycky zlepší náladu kluk jedna ušatá :D

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 21:07
Re: . - Odpovědět
 

Nesouhlasím s tím, že Weidman má nejlepší za sebou. Je to mladý borec a málo kdo je v divizi komplexnější než on, snad jen Souza. Nevím, z čeho by měly vyplývat indicie, že je za zenitem. Podle mě je to borec, jeden z mála, u kterého si dokážu představit, že bude pás držet dlouho. O titul přišel prakticky jednouchybnou otočkou a nyní úderem jako například Hall vypnul Mousasiho, který se bojovníkovi stane jednou za život ve dni blbec. Vidím to spíš shodu okolností, než nějaký pokles výkonosti.

skala - Čtenář - 13.11.2016 v 13:02
Woodley - Odpovědět
 

Ore mna Woodley vítaz,dve kolá čo vyhral boli strašná melta pre štastného,klobuk dole čo ten človek znesie a dokáže sa z toho otrepat.Druhe kolo možno pre Wonderboya,ale mohla byt aj remíza,Woodley sa asi utavil vo štvrtom a trpol som ako to rozhodnu..pre mna tesne vyhral.Neskutočny zapas.Weidmen perfektny zapas,myslel som že toho šaša už utaví,ale on musí spravit blbost,strašné to koleno,može byt rad ak to nedopadlo puknutou lebkou ala Evangelista Cyborg.Ten írsky šašo mi klasicky pokazil den,najlepší zapas od neho,išiel poriadne hore,taktiku alvareza som nepochopil.neviem či nekto,ale po tej prvej šupe už sa viezol.Johnson tento suboj štylov neviem či ešte rozdycha,masaker.

 

Nexter92 - Čtenář - 13.11.2016 v 15:27
VELKÁ PROSBA!! - Odpovědět
 

Hoši prosím Vás ten kdo tu má nejlepší english skills.. přeložíte mi to prosím??

the qualities he lackscan be taugh.
the qualities he posseses cannot.

Děkuji!!

Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 16:03
Re: VELKÁ PROSBA!! - Odpovědět
 

Pokud to má být "taught", pak je to asi něco ve smyslu:

"kvality které postrádá se lze naučit, kvality které již ovládá nikoliv"

Kde jsi to sebral? Podobná mudrc hovna v čínštině si na sebe nechávají tetovat fitnessácké bukvice laughing

Nexter92 - Čtenář - 13.11.2016 v 16:11
Re: Re: VELKÁ PROSBA!! - Odpovědět
 

Díky patriote :) řekl to nějakej Foley a bylo to u videa Mayweather Maidana http://smackhisface.com/2016/09/30/the-incredibly-underrated-ring-iq-of-marcos-el-chino-maidana/

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 15:42
... - Odpovědět
 

Jinak DW potvrdil, že bude rematch Woodley s Thompsonem, takže Maia si musí počkat a asi ho jebne. vzhledem ktomu, že Thompson dostane 6 měsíční medical pauzu, tak může čekat i rok, než dostane titulák :D :D

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 16:20
Re: ... - Odpovědět
 

Preco taka dlha pauza,koli tomu nosu?

Maltézsky psík - Čtenář - 13.11.2016 v 16:58
Re: ... - Odpovědět
 

Demian Maia by podľa mňa mal vziať zápas s Cowboyom, ten ho už vyzval. Ak Cerrone prejde cez Browna, mohli by to tak vyriešiť. Ak bude čakať príliš dlho, môže sa mu to vypomstiť, nie je to zrovna najobľúbenejší fighter, a okrem Cerroneho je tu ešte Lawler, takže môže sa stať, že ten titulák mu niekto vyfúkne. Maia v posledných 2 zápasoch ukázal, že so strikermi mu to ide, mohol by to s ešte risknúť s Cowboyom, asi najlepší možný súper z tých, ktorý dávajú zmysel. Silovo by mal mať Maia výhodu, Cerrone bol väčšinu času ľahká váha, uválať by ho mal určite ľahšie ako podstatne ťažšieho Lawlera.

Ondra1234 - Čtenář - 13.11.2016 v 15:57
... - Odpovědět
 

2.3.5. kolo Wonderboy 10-9 , 1.kolo Woodley 10-9 a 4.kolo 10-8 Woodley.Dobry rozhodnutí.Jinak měl jsem v hlavním zápase na Alvareze ale jako spousta dalších sem tušil že bude odkrytej a Conorovi přímky ho pošlou na zem,poslali Diaze,poslou kohokoliv od lehké dolu

Ondra1234 - Čtenář - 13.11.2016 v 16:06
Re: ... - Odpovědět
 

Čímž nechci tvrdit že ho Ferguson nebo Khabib nemůžou porazit,nicmene pro Khabiba je jediná cesta a td defense už má conor od fightu s mendesem taky jinde tak uvidime.

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 17:59
... - Odpovědět
 

spomina sa tu dost re match s aldom ale zaujima to vobec este niekoho?dokonca ani zapas s woodleym mi nepripada niecim zaujimavy,hlavne po tom co si woodley presral zapas s typkom ktory mu uz lezal na lopate...zapas s khabibom alebo fergusonom by nam/mne/ v tejto faze asi povedal viac

Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 19:27
Re: ... - Odpovědět
 

Ono nejde ani tak o to, jestli někoho zajímá Aldo víc nebo míň (mě teď už taky moc ne), ale pořád je tu ještě nějaký sportovní aspekt...furt je UFC organizací sportovní, nikoliv cirkusáckou Drží dva pásy = musí obhajovat, nebo jeden odevzdat.

kaviar.killer - Čtenář - 13.11.2016 v 19:57
Re: Re: ... - Odpovědět
 

v podstate som to myslel tak ako pises radsej nech sa ho vzda nez by mal znova obhajovat s aldom...a ufc by sa mohlo nachvilu vysrat na komercny potencial dalsieho zapasu a dat mu stylovo niekoho uplne odlisneho 8 )

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 21:01
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak rematch bych vidět chtěl  viděl jsem to docela pro Alda jako vekou šanci na reparát ale po dnešku wsi myslím, že na Conora by neměl ani náhodou. Prostě když co rána skoro vypne Alvareze, neskutečnýho držáka, tak teď vidím, že to nebyl žádný lucky punch v jejich prvním zapase a něco na te jaho levačce a úderu je. Prostě si nedovedu představit, čím by ho Aldo mohl překvapit, takedowny? Aldo? V boxingu se mu nyní borci těchto váhovek nemůžou rovnat a to je fakt. Navíc Conor nespí tou slávou na vavřínech a to neustále zlepšování je prostě cítit zápas od zápasu. Je mu 28 let a ALdo už se prostě zlepšovat nebude, ten je vysekaný za dekádu a je logické, že už půjde dolů a dolů i když je to pán bojovník. 

Chápu vytočenost fanoušku, nás ortodoxních, že se celkem divize zasekávají, ale prostě Conor je specifikum, Tady to není hokejová liga, ani fotbalove, nějaký play off. Prostě je to MMA a nějaky právo na koho co má je úplně u prdele, což není dobře, ale to fakt. KKoho zajimá přijebany dagestánec, který se valí po zemi a jeho box je úplný otřes. Khabib hlavní zápas na ppv koho zajímá? Místo výhrůžek má jako Tony bez keců zápasit. COnor zvedá značku UFC a nyní je to fenomén, který dělá značku MMA a je jedno jestli pozitivně nebo negativně, ale dělají. Když někdo dnes řekne MMA, každému na ulici řekne COnor. 

Můj názor je, že Khabib nyní nemá ani nárok na výhružky, neboť nyní by měl být v pořadí Ferguson, který má stejný počet výher, v UFC více vítězství a v posledním zápase porazil světovou dvojku, kdežto Khabib světovou šestku.

Určitě se rozhodne během tohoto týdne,m nyní den po turnaji nikdo nebude COnorovi dávat nějaký nařízení, aby si pásy užil. Je jasné, že nyní bude muset do FW nastoupit, to je jasná věc, nebo odevzdá titul. Ono je také těžké teď sejmout Conora, když je po tomto zápase superstar a především ještě tím průběhem, kdy asi každy koukal jako puk.

Jinak po zápase se vyjádřil Alvarez a celkem pěl chválu na Conora, říkal, že se nestkal s takovou rychlostí a říkal, že to předvedl fenomenální prací a doslova incredible.

Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 21:46
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

V současné situaci nebude Khabib mediálně zajímavý soupeř, zápas s Fergusonem je z tisíce důvodů výhodnější. Čistě v lehké je nejvíc pravděpodobný scénář Conor vs. Tony a Khabibovi zkusí nacpat asi Barbozu, kterého nemůžou úplně ignorovat. A já se jen modlím, ať pořádně využijí 24letého Vannatu, ten tu divizi během pár let vymlátí celou cool

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 22:07
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Vannata má nyní fight  s makdesim, tak uvidíme. Pokud se dobře bude promovat a budou tam vynikajícívýhry, proč ne. Zvlášť, když se vždy někdo vynoří nový....

taky si myslím, že si Conor řekne o Tonyho, zvlášt, když je v pozici, kdy si může všechno.... Tony je pro něj stylově super volba. Tony po takedownech nechodí, Vanatta, a jiní ukázali, že je knockdownovatelný a upřímně i když je Tony motorová mýš a vysekal by celou divizi, tak bych si vsadil na Conora, že zvítězí KO. Khabib by byl asi jiný příběh, ale na druhou stranu, pokud by se první dvě minuty boxovalo, tak by to s Khabibem mohlo dopadnout taky všelijak. No ja si spíš myslím, že pokud bude ten pás FW chtít, tak mu nezbude než si to seknout s někým o váhu níže. Celé se to zdrželo kvůí té šanci mít dva pásy a okolnosti kolem zranění RDA a pak následně tím příběhem, průběhem s Diazem, nyní už není z čeho se vykroutit.

Patriot - Redaktor - 13.11.2016 v 23:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jestli na ten zápas opravdu dojde, tak budu opět sázet podle kurzu...pokud teda nebude vyrovnaný. Což nehrozí laughing Tony měří 180cm a má ještě malinko větší rozpětí, než Diaz...to Conorovi nesedí. Technicky je taky výborný boxer a navíc umí i kopat,  i když Conor má určitě větší KO power. On sice Mekáč teď vypadal hodně našláple, ale to může být do velké míry i zásluha pitomce Alvareze...posral co mohl a totálně ho podcenil. Pořád měj na mysli, že Conor jednou prohrál a jednou svedl vyrovnanou bitvu s Diazem. Tím Diazem, který do něj šel s UFC bilancí 13:8, za 9 let nikdy nečuchnul k titulu a s opravdu elitními soupeři prohrál vlastně úplně vše kromě Cerroneho (takhle to vypadá blbě a neuctivě, já mám Diaze rád, ale tohle jsou prostě fakta).

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 23:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No jo ale kolikrát jsi viděl Diaze být knockdowanyho? U Conor ho pakrat nahulil fest a to je co rici. Tony takovou bradu vubec nema a navic si nechava dost inkasovat a spoleha se na vydrz a aktivitu. Conor ma nohy také výborne. Zase je otazkaco Conor Alvarezovi povolil nebo jestli to posral co mohl.

Nicmene proti Conorovi nikdy nenalozim. :D

Patriot - Redaktor - 14.11.2016 v 00:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Nějaký knockdowny taky slíznul, Thompson ho srazil tím kopem a nahoru už ho nepustil a pak si ještě vybavím Bensona, ten ho poslal na prdel snad přední rukou, direktem...a Tonyho držka je spíš otazník. Sice byl párkrát načnutý, ale vždycky se sebral, KO nikdy neschytal. Chodívá přes ránu, ale taky se naučil používat mozek a taktiku, tak by snad nebyl proti Conorovi stejně blbý, jako Alvarez laughing držet maximální distanc, nechodit do výměn a šetřit si kanonádu tak do třetího kola...proč ne. Ale máš pravdu s tím sázením, proti Conorovi už sázím jen drobotu nebo vůbec laughing

orimec - Čtenář - 16.11.2016 v 11:54
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ten "prijebany" dagestanec ma box vlastne rovnaky cain, mimochodom aj trenuju v rovnakom gyme. Ich sila ked tak je niekde inde ako v boxe.

Posledny premozitel fergusona je michael johnson.

Kabib je novy milacik snoop dogga :)

Dejna uz toho nakecal vela, ale vraj sa ufc chysta do ruska a, bude to massive. Tam by bol kabib idealny.

Uvidime, conor sa ma rad vyzvy ale do kabiba sa hrnut nebude, conor si robi svoju politiku

Jarome - Čtenář - 13.11.2016 v 18:43
- - Odpovědět
 

Rematch s Aldom je podla mna uz nerealny,Conor uz zhadzovat nebude.A pre Alda by to aj tak bola samovrazda,Conor sa proste vyziva v boji s nizkymi supermi,to mu ide fakt extraexcelentne.

hellas - Čtenář - 14.11.2016 v 13:43
Re: - - Odpovědět
 

Vidím to sténě. Aldo by byl bez šance uplně. V momentální formě teho Šóklařa by tam byl zajímavé možná jen Max.

Maltézsky psík - Čtenář - 13.11.2016 v 20:33
Conor 145 - Odpovědět
 

Veľa ľudí vidí problém v tom, že by Conor zhodil znova do 145. Ja v tom nevidím najmenší problém. Váhu dokázal spraviť vždy. Zápasy s Brandaom, Poirerom a Siverom absolvoval krátko po sebe, všetky 3 zápasy sa odohrali v priebehu pol roka, telo by malo teda byť unavené z častého zhadzovania, no ako vieme, vo všetkých zápasoch váhu zvládol a predviedol presvedčivé výkony. Teraz keď si jeho telo oddýchlo od zhadzovania, by som v tom nevidel problém, niečo síce nabral, ale nie veľa, určite to nie je viac ako 2-3 kg svalov. Ani so svalov nie je problém zhodiť, stačilo by, že by spravil potrebné kroky v stravovaní, menej bielkovín a celkovo kalórií, obmedzil by silový tréning, pridal kardio a bol by tam kde pred tým. Otázka je len to, či to chce. Pokiaľ chce držať 2 pásy tak zrejme musí.  

malylada87 - Čtenář - 13.11.2016 v 22:26
GCF - Odpovědět
 

Jinak jsem se zapomněl zmínit. Byl jsem v Dobříši na GCF a celkem mi utkvěly dva výkony.

Fotbalista Slepička předvedl docela slušný výkon. Čuměl jsem jak je vysekaný a ukázal celkem přehled v kleci, po strhu na zemi nkam nespěchal a předvedl docela dobré gnp, klobou dolu před ním a mohl by předvést slušné výkony. Bylo znát, že měl asi tvrdou přípravu a něco si odnesl.....

A velké zklamání z Petráška, snad nejhorší výkon, jaký jsem u něj viděl. Prakticky nepředvedl nic, překvapivě mu chyběla agresivita a s defence měl velké problémy. Polák si to docela v pohdě uhlídal. Můj názor je, že by se měl konečně přesunout do nějakého TOP pražského gymu a né trenovat ve školní tělocvičně někde v Poděbradech. Příjde mi to jako ukázka, jak se špatně nakládá s talentem...

Byl někdo mrknout?

hellas - Čtenář - 14.11.2016 v 13:41
Re: GCF - Odpovědět
 

Podle videa a fotek mě přišlo, že má Slépka super vysekanó a tvrdó (mus)kulatůru. Obrovské rozdíl oproti sópeřovi. Asi má taky rád koňský masisko wink

Lukáš Blažek - Čtenář - 15.11.2016 v 23:06
Re: GCF - Odpovědět
 

Milý neinformovaný čtenáři, chtěl bych ti jen říct a v podstatě upozornit na skutečnost: Miloš si je stejně jako ty je zřejmě vědom toho, že v praze a v dalekém okolí od našeho malého města jsou top gymy a proto už u nás cca 1 rok netrénuje, ale trénuje právě především v praze, tak že prosím nepřikládej výsledek tohoto zápasu vedení MMA PDY, ale zjisti si víc informaci než neco povíš do eteru. měj se pěkně Lukáš Blažek MMA PDY 

Nexter92 - Čtenář - 16.11.2016 v 15:34
Re: Re: GCF - Odpovědět
 

Tak Ladíku a máš to a plakej :D 

malylada87 - Čtenář - 16.11.2016 v 16:30
Re: Re: Re: GCF - Odpovědět
 

No asi mě zmátlo, že jsem je viděl v jeho rohu, aspoň jednoho z toho gymu, sorry no. Nechtěl jsem se nikoho dotknout :D

medine - Čtenář - 16.11.2016 v 19:25
Re: Re: Re: Re: GCF - Odpovědět
 

no Lukáši Blažku tenhle vzkaz vlastně ukázal víc než jsi asi měl v plánu

Nexter92 - Čtenář - 17.11.2016 v 16:51
Re: Re: Re: Re: Re: GCF - Odpovědět
 

Co to ukázalo? :D Pojď Medine trošku to tu hajpni :D 

malylada87 - Čtenář - 17.11.2016 v 16:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF - Odpovědět
 

:D :D :D a jeeeje no tak mi to nandejte kluci, Nextere ty lišáku, máš hned záminku :D

Lukáš Blažek - Čtenář - 18.11.2016 v 18:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF - Odpovědět
 

Chlapi nemá cenu nic řešit, v podstatě mi ten koment pomohl abych se dokopal k prohlášeni které je u nás na FB. Tak ze díky, chvíli to pro nás bylo citlivé téma ale už je to OK. Mějte se panove