přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 196: McGregor vs. Diaz - výsledkový servis

UFC 196: McGregor vs. Diaz - výsledkový servis

přečteno: 7844×
07.03.2016 v 05:55 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 47×
Rubriky: Výsledky / MMA / Svět

UFC 196: McGregor vs. Diaz - výsledkový servis

Datum: 5. března 2016
Místo: Las Vegas (Nevada, USA)
Aréna: MGM Grand Aréna

 

Hlavní program

  • Nate Diaz porazil Conora McGregora submission (rear-naked choke) - Kolo 2, 4:12

  • Miesha Tate porazila Holly Holm submission (rear-naked choke) - Kolo 5, 3:30 a získala pás bantamové váhy

  • Ilir Latifi porazil Giana Villantea na body (30-27, 30-27, 30-27) 

  • Corey Anderson porazil Toma Lawlora na body (30-27, 30-27, 29-28)

  • Amanda Nunes porazila Valentinu Shevchenko na body (29-28, 29-27, 29-27) 

Předzápasy

  • Siyar Bahadurzada porazil  Brandona Thatche submission (arm-triangle choke) - Kolo 3, 4:11

  • Nordine Taleb porazil Ericka Silvu KO (údery) - Kolo 2, 1:34

  • Vitor Miranda porazil Marcela Guimaraese TKO (údery) - Kolo 2, 1:09

  • Darren Elkins porazil Chase Skellyho na body (30-27, 29-27, 30-26)

  • Diego Sanchez porazil Jima Millera na body (29-28, 29-28, 29-28)

  • Jason Saggo porazil Justina Salase TKO (údery) - Kolo 1, 4:31

  • Teruto Ishihara porazil Juliana Erosu KO (údery) - Kolo 2, 0:34

 

Zápasové bonusy (50.000 dolarů)

  • Zápas večera: United States Nate Diaz vs. Conor McGregor

  • Výkon večera: United States Nate Diaz a United States Miesha Tate



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
Ondatra9 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:19
Re: Re: .... - přejít na příspěvek
nejvíc mě dostal ten lepák na konci prvního kola, jak s ním seděl na zemi, jinak nutno ...
 
+2
thor - Čtenář - 7.3.2016 v 15:00
Re: Gabin - přejít na příspěvek
Co jsem ho tak sledoval, tak do kamer rikal jak zabije khabiba ale za kulisami se spolu fotili...
 
+1
hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 15:27
Re: Re: Gabin - přejít na příspěvek
přesně tak, dle mého jsou ty kecy jen taktika, jak se ti dostat do hlavy a druhá věc je,...
 

Všechny příspěvky

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 09:56
conor - Odpovědět
 

Byl to velky skok. Navic to nebyla kvalitni vaha, proste nabral vodu s nejakym tim nekvalitnim masem laughing . Nestacil si zvyknout nebo resp. natrenovat fyzu. Zkratka je moc malej v 77.

Ty vole ale ten Aldo jak se radoval, tak se hodne ponizil v mych ocich. To samy Werdum, zmrd, sam da zpatecku proti Miocicovi a ted mele hovna prostitut. Nejvetsi upset vecera jednoznacne - Holm. Byla vlasek od vitezstvi.

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 10:14
Re: conor - Odpovědět
 

Tak Aldo myslím napsal jenom něco v tom smyslu, že je time to rematch, pusy, ne? Když vemu v potaz, jak ho Řehoř prudil a urážel, tak mi to nepřijde nic mimo čáru. navíc všichni sesazení šampioni dostali hned rematch a on, deset let neporaženej a branej jako nejlepší bez rozdílu vah, utřel nos. Takže docela chápu, že je nasranej.

Jinak ten Werdum udělal co?

Nikdo tady ještě nezkusil napsat, co vlastně zápas Řehoře s Diazem ukázal? Tak teda že je MG vpodstatě přesnej a tvrdej striker, ale tím to všechno končí? Neboli kromě plné huby keců vlastně zcela průměrnej mma fighter? Pouštěl jsem si před zápasem znovu jeho zápas s Mendezem a dostával tam taky pěkně do huby. A přitom MG ve FW je skutečně jako by se pral páťák s osmákem, prostě tam MG nepatří.

No, jsem rád, že mu Diaz zavřel hubu, tak snad MG spadne na zem a začne se chovat nějak normálně, to co předváděl s Aldem bylo na vstupenku do protišmakovky:-) Potenciál má, je inteligentní. Kdyby se nechoval jak kretén, tak bych řekl, že má velký respekt, že vezme fight o 25 lb výš.

Ještě bych poznamenal, že to byl krásný náhled do psychologie člověka, jak lehce může člověkpodlehnout pocitu své vlastní vyjímečnosti.

Diaz velká gratulace, původně jsem mu moc nevěřil, ale vlastně ho psapal jak cukřík:-) Škoda, že nešel s RDA, mohl si pěkně pospat. Tam by to jednoznačně končilo bubeníkem a MG by si pospinkal. Třeba by se po chrupce, až by si odpočal, uklidnil ještě víc. 

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 10:15
Re: Re: conor - Odpovědět
 

Oprava, spapal.

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 10:55
Re: Re: conor - Odpovědět
 

Ja jsem fandil Aldovi, ale ze zapasu se sundal nekolikrat a ted kdyz mel sanci jit s CMG misto Natea, tak zacouval, nechapu. 10 let neporazenej ale v UFC oba maj 7 vyher laughing . Ten trash talk mu vynesl poprve v historii UFC 1 mega bez sponsoringu a PPV za jediny zapas. Na press conferenci "UFC UNSTOPPABLE" kde byl Jones, Cormier, Weidman, Faber, Cruz atd vsichni se snazili o trash talk a vubec jim to neslo krome Jona a DC. Uz se nechteji rvat za par supu a delaj trash talk.

Werdum je proste picus, se podivej na twitter se chova jak mental.

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 11:05
Re: Re: conor - Odpovědět
 

Conor porazil Alda, Diaz porazil Conora, RDA porazil Diaze, Khabib porazil RDA.

Khabib champion!

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 11:24
Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

S tím Khabibem jednoznačně souhlas, tak někde říkal, že by dal CMG do čtyř minut prvního kola, s čímž souhlasím. Ten by mu dal ještě většího bubeníka než RDA. Nicméně si myslím, že RDA je dnes totálně na vrcholu, takže by měl proti Khabibovi šanci.

Ohledně toho Alda, tam vůbec nikdo nepřemýšlí nad tím, že CMG nabíral do 155 a Aldovi ten zápas nabídli týde (?) předem. Tzn. v jaké by to jako jeli váhovce? Navíc přeci pokud je ve hře titul, tak logicky to nezabije tím, že si vezme týden na přípravu. Podle mě od Alda jedinej možnej a logickej krok. Mimo to, měli mu dát rematch rovnou, jako všem ostatním.

Werduma mám rád, na ten twitter mrknu. Pochopil jsem, že se začal navážet do CMG, ale podle mě proto, že CMG se choval, jako kdyby měl zmlátit kohokoliv v UFC. A chápu, že šampion těžký váhy, kterej by ho zašlápl za 30 sekund, asi nemá náladu takový kecy poslouchat:-)

Caidel - Administrátor - 7.3.2016 v 11:28
Re: Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

On je tam u Alda ještě jeden faktor: Po porážce od Conora měl lékařskou stopku na kontakt a ta mu vypršela jenom asi týden nebo dva předtím, než nastala celá tahle situace - takže Aldo byl bez tréninku a jít do toho prostě nemohl, to by byl dost hloupej. 

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 11:39
Re: Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

Ten jejich 13 vterinovy zapas byl na prd. Chtel jsem delsi bitvu, tak snad se na UFC 200 se dockam... Ale podle me to daj Edgarovi..

Khabib se potrebuje rozstrilet po te pauze a RDA pujde do pice.

Pokud vim, tak CMG nerikal, ze zmlati werduma laughinglaughing rekl neco jako "there are a lot of pussies in this business" a narazel tim na Werduma kdyz se zranil Cain a dostal Stipeho. Taky na ostatni co se stahli a bali se riskovat. Tot vse.

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 11:55
Re: Re: Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

Já jsem neříkal, že CMG říkal, že by zmlátil Werduma. To by pak asi musel chodit buď kanálama nebo pro jistotu v nasrávačkách, až ho někde potká:-) Myslel jsem tot ak, že CMG tak vyhypoval tu svou sebeprezentaci, jako kdyby skutečně on byl tím alfa samcem v UFC. A tak to není, protože prostě větší kluci by mu dali lehce na budku:-)

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 11:26
Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

Jinak docela jsme si tady rozjeli takovou self diskuzi:-)

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 11:28
Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

No tak twitter má celý v portugalštině, takže vím hovno:-)

kombat93 - Čtenář - 7.3.2016 v 17:37
Re: Re: Re: conor - Odpovědět
 

khabib je ještě větší pičus

Gabin - Čtenář - 7.3.2016 v 14:13
Gabin - Odpovědět
 

To si děláte prdel,že jste pohoršení nad tím,že Aldo a Werdum něco řekli  škodolibě něco na adresu největšího zmetka,který mezi fajterama je??.Je to naprosto špičkový fajter a všechna čest jemu..Ale vždyt on urážel a uráží upně všechny a chová se jako prase proboha... Já jsem skákal do stropu když ho Diaz subnul.....

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 15:00
Re: Gabin - Odpovědět
 

Co jsem ho tak sledoval, tak do kamer rikal jak zabije khabiba ale za kulisami se spolu fotili a vklidu si kecali. Myslim teda je to asi evidentni, ze ten trash talk je jen pro prodej listku nic osobniho. Ty cisla hovori samy za sebe. Po vyhre nad Aldem mu ukazal respekt a neponizoval ho jak to ted dela Aldo a Werdum (Budu fandit Miocicovi). Fandil jsem Aldovi ale nikdy bych nerekl, ze se bude chovat takhle na neci porazce.

Its just business, nothing personal.

Fanousci Diaze by se meli radovat laughing ted je z nej bohac. Za predchozi zapas dostal neco kolem 40K (20K to show up + 20K win bonus). Ted dostal 500K + 50K za zapas vecera + 50K za vykon vecera + 1 mega od Floyda Maysprintera za to, ze sundal Conora laughing . Protoze pred nejakou dobou CMG rikal trash talk, ze do minuty vypne  Floyda... Dela to chytre klucina, PR + trash talk, konec koncu je to show vsechno a dela se jen za penize..

hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 15:27
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

přesně tak, dle mého jsou ty kecy jen taktika, jak se ti dostat do hlavy a druhá věc je, když udělaj třaskavou tiskovku a nebo vážení, pak se na to podívá x milionů lidí. Mrkněte na fcb a nebo na youtube, kolik je tam videí jen z toho jejich vážení Gregor vs Diaz. A to je prostě pro ufc jen a jen dobře, je to jejich reklama. Conor prý za tenhle zápas dostal 14 mega a pokud by to byl tichej bitkař, tak by neměl tolik fanoušků, jako má a ufc to dobře ví, třeba by ani tu MGM nevyprodali. Mrkněte na ufc shop, kde má přímo Gregor svůj banner na věci kolem něj a to se ve státech určitě velice dobře prodává.

Pokud se člověk podívá na jiné vážení z ufc, tak skoro vždycky se tam borci přetahujou, přeřvávaj a pak si podaj ruce a obejmou se. Je to jen velká show, protože bez fanoušků, by jim to nešlapalo.

Někde na diskuzi jsem zde četl, že Gregor nemá výdrž, ale s Mendezem dostával taky pěkný děla na bradu a ustál to. Zde si asi vzal moc velký soustu a ikdyž Diaze přeboxoval, pak už na to neměl fyzicky a že mu vzdal po chvilce na zemi? Dle mého byl tak vyšťavenej, že stejně věděl, že nic neudělá. RDA by ho asi zbil jak malého kluka, tak může být rád ještě za tohle. Ale jinak to byl pěknej zápas a oba borci si zasloužej respekt.

Gabin - Čtenář - 7.3.2016 v 15:34
Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Mi je jasné,že je to škárna pro lidi..Já to třeba nemusím...a za tohle ho nesnáším...Nicméně jeho zápasy mě baví..Ae každopádně to že Werdum sdílel video,jak se s bandou dívá na zápas a radujou se z Conorovy prohry,tak já měl radost uplně stejnou...Lidi ho prostě milujou i nenávidí..

hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:05
Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Přesně tak je to divadlo. Navíc třeba 198 bude na stadionu tuším atletika madrid - tohle vše je pro PR té organizace a těch fightů úplně to nej. Bez tohodle by spousta lidí ani nevěděla, že nějaké ufc je.

Asi jinak se bude propagovat zápas s bojovníky, kteří si podaj ruce a budou nejlepší kamarádi a naopak s takovejhlema řvounama. Jak někde Gregor psal, je to jeho práce a tak jí dělá tak jak jí dělá, ikdyž jak píšeš, někdo ho za to má rád a někdo ne.

TeĎ jsem projížděl ty jejich twitry a Gregor na svém twiteru napsal i tuhle hlášku:

Nate I will see you again.

:-)

 

Ondatra9 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:15
Re: Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

jen na upřesnění, není to na stadionu Atletika Madrid, ale v Brazilii a v aréně atletiko něco:) kdyby takovejhle turnaj byl v Madridu, tak by to tady hučelo trochu víc:). A asi by jsme všichni jeli:).

hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 17:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

máš pravdu: Arena Atlético Paranaense
Curitiba, Brazil. Ona taková MGM má taky hezkou kapacitu 16tis a něco

Ale takovej Rotterdam nebo Záhřeb nejsou zrovna od věci tongue-out

Ondatra9 - Čtenář - 7.3.2016 v 17:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

jj do Záhřebu nás jede 7 a budem tam už na váhu, i když bych raději ten Rotter:).

The Viper - Čtenář - 7.3.2016 v 15:46
.... - Odpovědět
 

Tady máte přesnou ukázku toho, že P4P žebříček je p*čovina. 

Conor ztratil veškeré výhody, které má v FW a hned bylo znát že není takový unikát jaký z něj hype udělal. Nechci psát že se vymlouval, ale zminoval něco ke své energii a váhovce, měl 3 měsíce na přípravu a ve druhým byl v háji s kondicí zatím co Diaz který to vzal za 11 dnů toho mohl dokonale využít.

Conor začal hulit po první dobře trefený kombinaci od Diaze a už polomrtvý se snažil o takedown ze zoufalství, který by v životě nezkoušel kdyby nebyl tak v háji. Diaz už si mohl vybrat zda ho umlátí nebo subne, jsem rád že ho subnul, za ty Conorovy kecy na jeho BJJ semináře a navíc tím že odklepal donutil Conora vzdát zápas. Také je dobře, že se tímhle rozmetali jakékoli debaty o jeho šancích proti Lawlerovi, už jen když porovnáte postavy Diaze a Lawlera a jejich KO power.

Co mě překvapilo byla pasivita Natea v prvním kole, kde hodně nakoupil, ale zároven se dobře dokázal dalším útokům vyhýbat. Pro někoho kdo tomu aspon trochu rozumí tento výsledek není překvapením, protože na papíře to favorita rozhodně nemělo. Jsem rád za Conorovu prohru, ještě víc za Nateovu výhru a doufejme získání pozice v UFC. Najednou nebude určitě takový problém pro Conora shodit a budu rád když bude pokračovat ve svém divadle, jen to trochu zmírní, protože teď musí uznat i jeho fanoušci to, že mu tento zápas každý může vmést do ksichtu.

 

The Viper - Čtenář - 7.3.2016 v 15:48
Re: .... - Odpovědět
 

+ jsem rád že Nate mu jich tam udělil několik výchovných - Stockton slap laughing

Ondatra9 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:19
Re: Re: .... - Odpovědět
 

nejvíc mě dostal ten lepák na konci prvního kola, jak s ním seděl na zemi, jinak nutno dodat, že se CMG k tomu postavil jako chlap a už si jede zase po svým. O Aldovi řekl, že je srab a o Dos Anjosovi, že je p.ča.

hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:24
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

JJ ale Aldo mu hned poslal vzkaz skrz twitter, něco jako uvidíme se na ufc 200, tvoje pohádka skončila, nemáš se kde schovat. Čas na odvetu p*čo.

 

Pro nás nezasvěcený by bylo dobře, kdyby se porvali a udělali hezkej zápas. Ta jejich poslední 13sekundovka byla o ničem. Člověk ani nestačil načít brambůrky a bylo hotovo tongue-out

hornas79 - Čtenář - 7.3.2016 v 16:11
Re: .... - Odpovědět
 

teď jsem projížděl jeho twiter a tam píše, že se nezmění. Ale uvidíme, třeba jsou to jen kecy do tmy. Ale zase je pravda, že si těmi fightami asi dobře přilepšil. Na ufc stránkách o sobě píše, že je vyučenej instalatér :-)

Diaz se na ten fight připravoval 11 dnů?? Něco sem zaslechl, že neměl ani pořádnou přípravu - kemp či co...

Hescores - Čtenář - 7.3.2016 v 16:18
Re: .... - Odpovědět
 

Pěkně napsaný. Pokud CMG teďka spadne trošku na zem, začne se chovat normálněji, vypadne mu z hlavy jeho myšlenka o jeho jakési naprosté vyjímečnosti, tak mu budu zase moct začít fandit. Protože fighter to je dobrej, a pokud by se nechoval jako naprostej kokot, tak bych dával velký respekt, že se šel zkusit poprat s velkýma klukama:-)

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 16:33
Re: Re: .... - Odpovědět
 

To je jako kdyby Diaz sel do LHW napr. proti Maulerovi  laughing foot-in-mouthfoot-in-mouthfoot-in-mouth

The Viper - Čtenář - 7.3.2016 v 19:14
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

thor: Tím se chceš Conora zastat ? Všechny ty kecy o výjmečnosti které má pro něj na obhajobu DW.....BJ Penn, Tom Lawlor, Anthony Johnson, Gegard Mousasi, Lyoto Machida, Diego Sanchez a určitě se najdou další, kteří zápasili o 2 váhovky jinde. Navíc Diaz není weltrovka, ale lehká váha, která nedokázala shodit za 11 dnů. Navíc Conor si sám Diaze vybral, namísto aby si vybral Cowboye, který byl ochoten shodit na 155. Vím že ted je toho plný internet/facebook, o respektu ke Conorovi jaký je to frajer že do toho zápasu šel, že ostatní jsou srabíci. Conor určitě má koule, ale není jediný. Navíc kdyby Conor vyhrál, tak to divadlo pokračuje a psalo by se o Diazovi že měl určitě celý kemp apod. Nate Diaz se pasivní nechal mlátit do půlky druhého kola a když se rozjel tak dokázal Conora zničit během minuty a půl. Tady je vidět ten charakter, stačilo aby se rozjel/nasral a totálně Conora přejel a to vše v zápase který vzal za 11 dnů !!! 

thor - Čtenář - 7.3.2016 v 23:03
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Nezastavam se ho, jen podotykam nektery veci.
S tim 11kg nahoru to prehnal no a jeho trener mu to mel rict, ze ta stamina tam asi nebude za 3 mesice. Podle me mu jen to nabirani stalo tak 2 mesice a na te vaze je potreba zustat navic nejaky ten cas ze jo kdo vi tak vi. Tady je videt, ze ten experiment na ostro byl na picu a opravdu si dal do hlavy, ze je neporazitelnej kdyz sundal #1 P4P Alda. Osobne si myslim, ze v lightu by to s tim kyslikem bylo lepsi. Dejme tomu mesic by dohanel vahu a na pripravu jako takovou by mel ty dva mesice.
A presne to bude priste...

FJODOR n.1 - Čtenář - 7.3.2016 v 17:11
Re: Re: .... - Odpovědět
 

My jsme snad dvojčatalaughing Tak tohle jsem chtěl přesně napsat,ještě,že jsem si to tady pročetl a nepsal to znovuwink Ušetřil si mi práci.Díky!

Robajz - Čtenář - 7.3.2016 v 19:39
Re: .... - Odpovědět
 

Parádně napsaný!! Nejlepší jsou ty facky, vůbec co dělá v kleci za šou je bomba!!

Onko23 - Čtenář - 7.3.2016 v 22:19
Re: .... - Odpovědět
 

az sa cudujem, s akym stoickym, co stocktonskym kludom si to napisal. ;) Ziadny hate a zlc. Palec hore za mna a mas ho. Ja som vykonom Conora sklamany a hovorim..dobre mu tak. To, s akou pychou tam isiel bolo trestuhodne. Nate trenoval na triatlon a nie na men´s physique...a nechapal som jeho narazky na postavu "skinny fat". Nakoniec, ani to nedokazal vyuzit tak jak pri Mendesovi, zeby ho rozobral na spodky...a ten vrch aj ked triafal, tak sa to minalo ucinku a ta krv na Nateovej tvari bola len efekt, jak Gregorove kecy, lebo ma okolo obocie vela zjazveneho tkaniva, co sa lahko trha. Prve kolo este ako tak, ale to druhe?? Ruky dolu, ziadne vyuzivanie noh a Nateovej nohy vpredu...a pri prvej dvojke sa potacal jak po polnoci v pitke s vychodnarmi. Jak rychlo odisiel, bolo pre mna velkym sklamanim. Sam priznal, ze siel do "panic mode", asi ked videl, ze jeho "bomby" na Natea nefunguju a jak ho naopak Nate natriafal. Podcenil ho, mal laxny pristup a isiel tam s bradou hore jak taky kohut a to sa tresta a dobre tak. Ale fandim mu dalej a snad sa poucil. Inak niekde poznamenal, ze sa kvoli tomu menit nebude, cize trash asi zostane :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

gesho - Čtenář - 7.3.2016 v 22:41
Re: .... - Odpovědět
 

Tady je kazdy odbornik, Nate prvni kolo jen inkasoval a myslim, ze nato jaky ma proti Conorovi fyzicky fond to nebylo nikterak presvedcive. Klidne to mohlo skoncit KO/TKO pro Conora, kdyby byl trochu disciplinovanejsi a neposral se po prvni rane. Tyhle ordinalni implikacni soudy (A porazil B a B prozil C, tedy A by rozdrtil C proste v MMA neplati a jsou zcela mimo misu).

Diaz mi sympaticky nikdy nebyl, ale musim uznat, ze tehle zapas byl koukatelny a hlasky na zaver super zabavne! A to jsem pral Conorovi. Myslim, ze si Conor zaslouzi trochu respektu, trashtalk je trashtalk, ale tady takrka nemel co ziskat (narozdil od Nata) a sel do toho po hlave, ikdyz trochu nesvuj. Proste super zapas a rozhodne to nebyla takova fraska jako napr Bones vs Sonnen...

wojtaman - Čtenář - 7.3.2016 v 21:39
.. - Odpovědět
 

vsimli jste si ze tam nebyli cutmani?


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

malylada87 - Čtenář - 7.3.2016 v 22:14
Rotterdam - Odpovědět
 

Chlapi mimo tema, zítra začíná pre-sale ticket na Rotterdam. Jsem v tom fight clubu UFC registrovámn a muzu uz nakupovat zítra. kamos co se mnou jede do Zahrebu nemuze. Nechce se mi tam samotnymu. Lyoto jak to vidis nakonec po Vegas? Nebo K1-fan? Nema v planu nekdo jet ?

Onko23 - Čtenář - 7.3.2016 v 22:48
Re: Rotterdam - Odpovědět
 

Lado a nezacina ten Rotterdam az 22.marca...teda brezna?? :-o Inak ked mas ty, alebo kto ma listky na Zahreb...dobre pozeram, ze cena je cca 50€ uz obstojne listky? :-o


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 7.3.2016 v 22:56
Re: Re: Rotterdam - Odpovědět
 

Ne ne 8.května je Rotterdam...to uz nevím, ale mam druhou radu u klece a asi me to v prepoctu vyslo na 2700 Kč.

Onko23 - Čtenář - 7.3.2016 v 22:58
Re: Re: Re: Rotterdam - Odpovědět
 

ja som sa nepytal kedy je akcia v Rotterdame... :D :D Ale ci ten predpredaj nezacina az 22. brezna na Rotterdam. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 7.3.2016 v 23:11
Re: Re: Re: Re: Rotterdam - Odpovědět
 

hele tak ja vidím že pre-sale pro cleny fight clubu UFC by mělo být od 8.brezna. Tim to mame jakoby moznost prednostniho prava nakupu driv. Mozna od 22.brezna to je pro public sale, kdy uz to budou moci kupovat vsechni. 

malylada87 - Čtenář - 7.3.2016 v 23:14
Re: Re: Re: Re: Rotterdam - Odpovědět
 

ted koukam, ze jsem se asi blbe koukl, jeste tam neni ten kod na nacteni listku, tak jsem se spletl, sorry. Nicmene to platí, nemam kolem sebe tak zapalene fanousky a samotny si nerad troufam se svoji anglictinou :D. Takze kdyby se tu nekdo nasel nebo by slo se prifarit, tak by to bylo super :D

Onko23 - Čtenář - 7.3.2016 v 23:13
Pobavilo.... - Odpovědět
 

Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Hescores - Čtenář - 8.3.2016 v 07:35
Re: Pobavilo.... - Odpovědět
 

Hhh...trošku škodolibé,ale moc mě to pobavilo

malylada87 - Čtenář - 8.3.2016 v 00:12
Novinka Rizin - Odpovědět
 

Tak po tom co Wanderlei podepsal s Bellatorem, tak podepsal i nekolika zápasový kontrakt s Rizinem... Hned bych ho dal Denisovi na porážku :D

Caidel - Administrátor - 8.3.2016 v 07:36
Re: Novinka Rizin - Odpovědět
 

Jo, ale Rizin ho chce hlavně proti Fedorovi. Což by WSilva taky rád, ale zároveň sám uznává, že proti Fedorovi nemůže rovnou a chce nejdřív nějaký zápas dva na rozcvičení po pauze. Rizin mu momentálně nabídl nějakou 2 na 2 BJJ exhibici (jakože Silva přiveze nějakého svého studenta, Japonci proti nim postaví taky nějaký tým a půjde o dva samostatné BJJ zápasy tým vs. tým). 

malylada87 - Čtenář - 8.3.2016 v 08:57
Re: Re: Novinka Rizin - Odpovědět
 

Jojo Silva se utká v graplingovém matchi proti Sakubarovi.

hellas - Čtenář - 8.3.2016 v 21:12
Re: Re: Re: Novinka Rizin - Odpovědět
 

Kur*a Laďo, jak může Sakurabovi zprznit jméno?? sealedlaughing

malylada87 - Čtenář - 8.3.2016 v 21:27
Re: Re: Re: Re: Novinka Rizin - Odpovědět
 

zajebaný tablet, sorry...