přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 194: Aldo vs. McGregor - výsledkový servis

UFC 194: Aldo vs. McGregor - výsledkový servis

přečteno: 11650×
14.12.2015 v 06:11 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 67×
Rubriky: Výsledky / MMA / Svět

UFC 194: Aldo vs. McGregor - výsledkový servis

Datum: 12. prosince 2015
Místo: Las Vegas (Nevada, USA)
Aréna: MGM Grand Aréna

 

Hlavní program

  • Conor McGregor porazil Joseho Alda KO (úder) - Kolo 1, 0:13 a získal titul featherové váhy

  • Luke Rockhold porazil Chrise Weidmana TKO (údery) - Kolo 4, 3:12 a získal titul střední váhy

  • Yoel Romero porazil Ronalda Souzu na body (29-27, 28-29, 29-28) 

  • Demian Maia porazil Gunnara Nelsona na body (30-26, 30-26, 30-25) 

  • Max Holloway porazil Jeremyho Stephense na body (30-27, 30-27, 29-28)

 

Předzápasy

  • Urijah Faber porazil Frankieho Saenze na body (29-28, 29-28, 30-27) 

  • Tecia Torres porazila Jocelynu Jones-Lybarger na body (30-27, 30-27, 30-27)

  • Warlley Alves porazil Colbyho Covingtona submission (guillotine choke) - Kolo 1, 1:26

  • Leonardo Santos porazil Kevina Lee TKO (údery) - Kolo 1, 3:26

  • Magomed Mustafaev porazil Joe Proctora TKO (údery) - Kolo 1, 1:54

  • Yancy Medeiros porazil Johna Makdessiho na body (29-28, 28-29, 29-28) 

  • Court McGee porazil Marcia Alexandra Jr. na body (30-27, 29-28, 29-28)

 

Zápasové bonusy (50.000 dolarů)

  • Zápas večera: United States Luke Rockhold vs. United States Chris Weidman

  • Výkon večera: Conor McGregor a Brazil Leonardo Santos



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+5
kolik474 - Čtenář - 14.12.2015 v 23:32
Re: Re: Re: ..... - přejít na příspěvek
...
 
+2
Lyoto - Čtenář - 16.12.2015 v 16:03
Re: Re: Re: Re: Weidman - přejít na příspěvek
Buď tomu vubec nerozumím, a nebo tady některý nechápu.  Pokazdy co prohraje někdo do ...
 
+2
Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 17:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - přejít na příspěvek
Hele na podstatný údery to bylo asi 120:40 pro Rockholda...jestli bys z toho dokázala vyčar...
 

Všechny příspěvky

Nibelung - Čtenář - 14.12.2015 v 08:50
:( - Odpovědět
 

tak najviac ma mrzi ten Gunnar...

yamay - Čtenář - 14.12.2015 v 16:37
Re: :( - Odpovědět
 

Gunnimu som to prial, ale treba uznat, ze Maia predviedol vynikajuci vykon a Gunniho k nicomu nepustil.

Wesley - Čtenář - 14.12.2015 v 17:28
Re: Re: :( - Odpovědět
 

To byla výuková lekce zdarma od nejlepšího grapplera v divizi. On se do dominantní pozice dostane proti skoro komukoli, ale měl v minulosti pár nudnějších zápasů, kdy byl celý 3 kola na soupeřovejch zádech a pracoval na RNC, ale obranu proti RNC maj skoro všichni hodně najetou obzvláště pokud jdou do zápasů proti Maiovi. Hodně pozitivní bylo, že tady ukázal dobrý GnP a taky ten pokus o armbar na konci 1. kola, ten by mu proti většině soupeřů vyšel. UFC už Maiu nemůže ignorovat, musí už zase dostat někoho top, ideálně Woodleyho, ten teď nikoho nemá.

Wesley - Čtenář - 14.12.2015 v 17:04
Hlavní zápas - Odpovědět
 

Říkal jsem si kouknu na extraround, určitě tu bude živo ohledně main eventu :-) Co k tomu říct, sundat někoho hned prvním úderem je svým způsobem štěstí, ale na tom úderu nic šťastnýho nebylo, brilantní technika a přehled od Conora. Řekl bych, že další Conorovi soupeři k zápasu s ním přistoupí hodně pragmaticky, co nejrychleji na zem a válet. Chtěl bych ho vidět proti Edgarovi, což je pro něj nejhorší matchup v pérový váze. Zápas o titul v lehký by byl taky hodně zajímavej, aspoň proti Cerronemu, kde bych možná i Conora favorizoval, ale myslím si, že pokud bude RDA v takový formě jako proti Pettisovi tak by neměl mít problém ani se Cerronem, ani eventuálně s Conorem.

malylada87 - Čtenář - 14.12.2015 v 18:04
Re: Hlavní zápas - Odpovědět
 

zcela souhlas. Podle mě o titul v lehké půjde, pokud tam bude zrovna Cerrone, Pettis a né borci se skvělými porazy.

The Viper - Čtenář - 14.12.2015 v 17:52
.... - Odpovědět
 

Jose Aldo/McGregor - Přes všechno to divadlo a odporné chování na konci toho všeho zjistíte, že pravá tvář Conora McGregora je naprosto jiná, než jak se propaguje. Pokorný, slušný a respektuhodný člověk a zároveň famózní bojovník s nezlomnou vůlí. Bohužel se mi naskytl nejhorší pohled za dobu co sleduji UFC a to naprosto ubohé zveřejnění videa ze šatny Joseho Alda - situace po zápase. Zápas mohl v brzkých vteřinách dopadnout stejně i na druhou stranu. Naznačný zadní direkt a přechod do brutálního levýho háku kdy stačil Conor úchvatně zareagovat kontrem na Aldovu zadní a o milisetinu trefil dříve a už to dopadlo jak to dopadlo. Aldo má právo na okamžitou odvetu jako žádný jiný šampion předtím. UFC, nebuďte čůráci.

Weidman/Rockhold - Soupeř levák, pro Chrise žádná neznámá, ovšem Luke je bojovník s perfektními parametry, výborným levým kopem a zemařinou. Chris se ''zlomil'' v momentu kdy zjistil že mu nevychází taktika s kterou přišel, na pár vteřin dokonce zkoušel hopsající styl kolegy Thompsona a osudná technika (ze zápasu Vitor/Luke) otočky, která vedla k minutě dlouhé srdcervoucí dobíječce na zemi, kde uplně každý volal po ukončení. Chris si ze své první prohry odnese určitě hodně, především všem ukázal, jak obroské srdce má.

Romero/Jacare - Brutální spinning backfist, který světě div se neurval Jacaremu hlavu a on to ještě rozdýchal a pozval si Romera na zem. V prvním kole byl Romero opravdu jak ďábel, ale jeho slabší kardio ho dostalo a od druhého kola už přebíral zápas Jacare, který možná trochu promrhal šanci dobít Romera na kleci ve třetím kole a v mých očích Jacare vyhrál tento zápas.

Maia/Gunnar - Veterán, který prohrál opravdu jen s UFC špičkou byl dosti lidmi podceňován v zápase s docela vyhypovaným Gunnarem, který se držel přibližně prvních 90 vteřin, od té doby totální dominance Demiana, který mi jako jediný z celého turnaje udělal radost.

 

malylada87 - Čtenář - 14.12.2015 v 18:07
Re: .... - Odpovědět
 

Přesně jakříkáš, ale to jsem tvrdil celou dobu, to chování kolem a hypování zápasu, kdy prakticky udělá ze zápasu událost roku napříč bojovými sporty kvituji a je jen zástěrkou. V soukromí vystupuje úplně jinak.... k soupeřům vždy po zápase projevil úctu. Hold umí vydělávat love..

The Viper - Čtenář - 14.12.2015 v 18:12
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Nejhorší věc na Conorovi je většina jeho fanoušků (protrefé husy ozvěte se cool )

 

malylada87 - Čtenář - 14.12.2015 v 18:16
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Tak já jsem velký jeho fanoušek, ale Alda jsem měl taký rád a nikdy jsem neřekl křivýho slova. Mě jen serou ty kecy Tommyho a Nextera, kteří  každý výrok Conora myslí vážně....

Nicméně když dostala Ronda okamžitý rematch, tak by ALdo měl dostat taky, přece jen to byl nejlepší borec napříč vahami.... Navíc si myslím, že Edgarovi to zrovna taky dát chtít nebudou, přece jen si myslím, že je to pro Conora největší hrozba v této váze a Dana bude chtít ještě vyvařit hrozný prachy z Conora.

The Viper - Čtenář - 14.12.2015 v 18:19
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Mě by ani nevadilo kdyby Conor obhajoval proti Edgarovi a Aldo by musel udělat jednu výhru před další šancí, ale jelikož UFC letos udělilo několik do očí bijících tituláků a oznámila naprosto šíleně absurdní odvetu Ronda/Holly kdy Holly chtěla zůstat aktivní ale takt obude čekat tak do půlky r.2016

Takže pokud existuje v UFC trocha spravedlnosti, musí Aldo dostat okamžitý rematch. 

Lyoto - Čtenář - 14.12.2015 v 19:04
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Tak ja se klidně ozvu... Hezky si napsal hodnocení Conora, smekám. Nemuzu rict půl slova. Ale k těm fanouškům. Co dělali ? Ze jeho odpůrci tady na nej nadavali , urazeli a znehodnocovali a my jakoze jeho fans se proti tomu ohradili? Ze vždy ten impuls sel ze strany jeho odpůrců? Ted jsi sam ten příklad (ozvěte se husy)  kdo zas dává ten impuls???? Jeho odpůrci tady na nej házeli špínu ze je takovej a takovej a my jako správný fans si to nenechali líbit. Nikdy to nebylo tak , ze se ohlásil zapas a fanoušci Conora hned zacli špinit jeho soupeře.  Conor si proste jede svoji predzapasovou politiku. Je to jeho show. On jim vydělal peníze. Ne Aldo. Diky němu se na to koukali lidi i kdyz třeba ze záznamu který vubec nevěděli ze nějaký Ufc je. Jestli někdo tuhle politiku nemá rad, nemůže na to koukat. Musí sedět u M1, k1 apod. Ufc ať chces nebo ne , neni jen o třech/pěti kolech v kleci.

CheesyEagle - Čtenář - 14.12.2015 v 19:55
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Pohybuju se i na zahranicnich MMA forech a musim rict, ze velka cast Conorovo fanousku jsou opravdu vymlety hovada (a to jsem sam jeho obrovskej fanda...resp. o to vic mi to jejich chovani vadi). Nekdy mam pocit jako kdyby to byla armada zaku zakladnich skol. 

Patriot - Redaktor - 14.12.2015 v 20:26
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 
yamay - Čtenář - 14.12.2015 v 21:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Ved fandit mozu aj taki laughing, kazdy fighter ma aj normalnych aj trochu inych fanusikov wink

Onko23 - Čtenář - 15.12.2015 v 08:24
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

ale no taaaak chlapi, to vazne tu budeme zovseobecnovat? To nieee. A k odvete.... Myslim si, ze do lahkej zasa tak rychlo nepojde. Myslim si, ze to este chvilocku natiahnu....ak by prehral, hypetrain sa vykolaji a bol by koniec. Aj ked DW tvrdil, ze Kavanagh uz nechce, aby Conor robil vahu do 145 zaroven povedali, ze uvidi sa, co budu chciet ludia. A ja si osobne myslim, ze sa vela ludi priklana k odvete. Vcera aj JJ tweetoval o odvete a v podstate vcelku dost ludi. Sam DW povedal, ze chcel  vidiet poriadnu "war"... Tak snad ju Aldo dostane.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Wesley - Čtenář - 14.12.2015 v 18:31
Re: Re: .... - Odpovědět
 

V kontextu strategie UFC v posledních letech, kdy skoro každej trochu dominantnější šampión dostal po porážce remač by si ho i Aldo zasloužil, ale vůbec se mi to nelíbí, pokud to není remíza, split, nebo nějaký kontroverzní rozhodnutí. Je to blbý ostatním contenderům a taky se raději podívám na novej zápas, nevej matchup, než vidět ten samej matchup 2x v řadě. Ještě ke Conorovi, on po zápase projeví úctu k soupeři, rozhodně k nikomu necítí nějakou animositu, ale že je pokornej, to bych určitě neřekl :-)

homer - Čtenář - 14.12.2015 v 23:03
Re: .... - Odpovědět
 

aké video zo šatne ? nemáš link ?

aceman - Čtenář - 14.12.2015 v 19:25
ufc - Odpovědět
 

Pekny event. Prubeh hlavniho zapasu zaskocil asi kazdeho :)

 

Weidman dostal jednu z nejvetsich nakladacek v historii UFC a to mel ringoveho sudiho soft Herba :) Jasny zapas vecera, skvela podivana.

 

Uz se tesim na Reema vs JDS.

CubeOneZero - Čtenář - 14.12.2015 v 19:49
!!! - Odpovědět
 

Hlavní fight bych přirovnal ke Cain Velasquez vs. JDS I. Tam byl taky "lucky punch" ve smyslu, že nikdo něvěděl, jak na tom borci proti sobě doopravdy jsou. Pokud nebude rematch, tak jedu do USA a nasadím Dejnovi takové RNC, že celý zmodrá!!! :D

CheesyEagle - Čtenář - 14.12.2015 v 19:58
Re: !!! - Odpovědět
 

aneb Dana Blue

Patriot - Redaktor - 14.12.2015 v 20:35
Re: !!! - Odpovědět
 

Mně hned při přenosu najel Aldův "zápas" se Swansonem...Josému se prostě po x letech vyčerpalo štěstí a vrátila se mu ta medicína, kterou soupeřům on sám dlouho ordinoval. Holt karma.  Teď je otázka, kdy se unaví štěstí i Conorovi smile

Jo ač Conora nemusim, tak Edgarovi proti němu nevěřim. To spíš Aldo v remači nebo ideálně někdo z lehký (ne Cowboy). 

Maltézsky psík - Čtenář - 14.12.2015 v 20:51
Conor - Odpovědět
 

Súhlasím s pozitívnymi slovami na Conorovu adresu, tiež si myslím, že Conorova pravá tvár je iná, ako si o ňom ľudia myslia. Dovolím si dať tu to, čo napísal na svoj fb: Respect to a great champion in Jose Aldo. The true greats will always overcome adversity. 
I wish him and his loyal team well on their journey back. Much respect.

The Viper - Čtenář - 14.12.2015 v 21:00
..... - Odpovědět
 

Jose Aldo po zápase.

http://fightstate.com/wp-content/uploads/2015/12/07LPceQ.jpg?7b8da3

yamay - Čtenář - 14.12.2015 v 21:09
Re: ..... - Odpovědět
 

Spravny pristup. Nechcel by som byt v jeho kozi po zapase, ale nic sa tym nekonci a cim skor sa cez to prenesie, tym lepsie, aj pre neho, aj pre UFC, stale je to TOP fighter a ma len 29 rokov, na to netreba tiez zabudnut.

aceman - Čtenář - 14.12.2015 v 21:45
Re: ..... - Odpovědět
 

Ja nevim jak Vam, ale Aldo mi prisel hodne premotivovany, jakoby v tranzu.... Zatimco Connor byl naopak uvolneny a jakoby neresil tihu okamziku. Dokonce si myslim, ze ten obrovsky medialni humbuk okolo Connora, typka jakym je Aldo, vyvedl z rovnovahy. Tento Alduv stav by z neho urcite po minute spadnul, ale Connor byl rychlejsi....

conor mcgregor - Čtenář - 14.12.2015 v 22:08
Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Pokud myslis tu sklonenou hlavu tak asi proto ze tam moc fanousku nemel, cela arena fandila Conorovi.

kolik474 - Čtenář - 14.12.2015 v 23:32
Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

aldo se sklonenou hlavou nastupoval vzdycky.ty delas, jak kdyby cela arena fandila tobe..

 

yamay - Čtenář - 14.12.2015 v 23:39
Re: Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

Presne tak. Pozrite si predchadzajuce Aldove fighty. Vzdy nastupoval so sklonenou hlavou. Chlapi, zas to netreba prehanat.....

raduz - Čtenář - 15.12.2015 v 08:03
Re: Re: Re: Re: Re: ..... - Odpovědět
 

no, boli tam aj Aldovi fanúšikoviawink A presne Aldo má taký "rituál"

Rešpekt Conorovi - parádny kontr, ale určite rematch....tu neni očom.

A aj keď mám radšej Alda, nedivil by som sa keby zase vyhral Conor.

tvoj tatko - Čtenář - 15.12.2015 v 09:51
Weidman - Odpovědět
 

Ja neviem kde ste niektori prisli na to ze Weidman nemal ziadne zbrane na Rockholda.

Ano v prvom kole to pliskalo ked letel zadny roundkick z opacneho Lukeho guardu.Ale druhe kolo uz vyhral Weidman a bolo jasne vidno ze napriek tomu ze neboli jjeho kopy take tvrde tak Rockholdovi jeho roundkicky nechutili a plus bolo vidno ze nevladze.

V tretom kole bol zase na koni Weidman az si to dojebal tou nezmyselnou otockou.

Vobec to nebolo tak beznadejne a v odvete by som opat nevedel koho favorizovat.

K Mc Faggotovi: Mne tie jeho trashtalky nevadili,ale ked sa zapredal v Irsku na kampan homolobby tak u mna skoncil.Za milion euro by skocil pod vlak,kokotko.

 

tvoj tatko - Čtenář - 15.12.2015 v 09:54
Re: Weidman - Odpovědět
 

Jo a wannabeConnor Nelson dostal peknu natierku.To sa mi pacilo.Maia mu ukazal ze mu este na spicku nico chyba.

Romero podla mna prehral a Holloway ma sklamal,to bola celkom nuda.

Nibelung - Čtenář - 15.12.2015 v 10:43
Re: Weidman - Odpovědět
 

chvála bohom že nezápasíš v ufc ty :) to by si  nám pozatváral držky wannabeTvojtatko

tvoj tatko - Čtenář - 15.12.2015 v 11:34
Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Nedokazat prijat kritiku ludskych vlastnosti a zamienat si ju s kritikou zapasnickych kvalit mozes,ale ukazuje to iba jedno.

Mas problem s chapanim pisaneho textu.

Mne su vase palceky u prdele,iba som sa chcel vyjadrit.

Fajter dobry,clovek pre mna neprijatelny.To sa s niektorymi inymi zapasnikmi neda porovnat.Je to samozrejme tvoja vec na kom si doma lestis falus.Pokojne sa mozes zipsovat doma s Bruchalom,nic pre mna.Sorry.

Zbil si ma cez internet a idem si poplakat.

 

Wesley - Čtenář - 15.12.2015 v 14:11
Re: Weidman - Odpovědět
 

Trochu si popletl ty kola, ale dá se souhlasit, že 3.kolo bylo vyrovnaný, než přišla ta otočka, ale myslím, že to bylo hlavně díky tomu, že Rockhold na tom nebyl fyzicky úplně skvěle a v tom 3.kole ubral na volume. On o tom mluvil po zápase i na tiskovce, že měl infekci v noze a musel brát antibiotika 14 dní před zápasem. Jinak takticky i technicky Weidmana předčil. 1. kolo sice vyhrál Weidman, ale Rockhold v něm postupně dokázal vypořádat s Weidmanovým wrestlingem, tu první gilotinu měl skvěle chycenou, štěstí pro Weidmana, že byl v side control a poslední takedown v kole dokázal pomocí gilotiny obrátit a zbytek zápasu. Hned na začátku 2.kola šel Weidman dopředu, ale schytal hned tvrdej hák z přední ruky po kterým upadl, hned se sice zvednul, ale bylo vidět, že už si nevěří tolik a jelo ze zbytek zápasu na distanc, která vyhovuje Rockholdovi akorát, že mu docházelo, tak musel ve 3. kole ubrat a Weidman bodoval svýma kopama(což mu dobře poradil corner). Jakmile ho Rockhold dostal na zem pod sebe, tak ho tam přejel.

raduz - Čtenář - 16.12.2015 v 08:49
Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

súhlas, druhé kolo nevyhral Weidman ani náhodouwink

Luke ho normálne "prešiel"

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 10:18
Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Tenhle Weidmanův výkon už je jen stín v porovnání s jeho minulostí, hádám že Chris už má nejlepší za sebou...v dobách kdy se rval o šanci na titulovej zápas to byla nejmohutnější střední váha ze všech, teď proti Rockholdovi vypadal jako jeho mladší podvyživenej brácha (hádám že je to důsledek přísnější dopingovky). Už na konci prvního kola funěl přes chránič, o nějakém vyhraném kole nemůže být vůbec řeč , nejsvětlejší moment přišel až v tom třetím, když Rockhold milostivě zvolnil a dal mu prostor pro pár kopů. A ani z toho nakonec nedokázal vytěžit nic lepšího, než tu zoufalou otočku.

S jeho parádní technikou bude schopnej i takhle porážet hodně soupeřů (takovýho Bispinga by pořád zmlátil i se svázanejma rukama), ale proti Rockholdovi v týhle formě nemá nárok, na to by musel poslat do žíly nějakou tu dobrůtku. Do budoucna mám pocit, že výsledky Weidmanových zápasů bude možno odhadovat celkem přesně na základě vážení.

yamay - Čtenář - 16.12.2015 v 12:40
Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Suhlas skoro so vsetkym, az na tie zasa narazky na sypanie. Este raz, nie je to vzdy o sypacke wink

Lyoto - Čtenář - 16.12.2015 v 16:03
Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Buď tomu vubec nerozumím, a nebo tady některý nechápu.  Pokazdy co prohraje někdo do te doby dominantní , tak po te prohře se začne psat jak ma to nejlepší za sebou.Viz ted Weidman. Jak muže někdo napsat, ze ma to nejlepší za sebou?  Prohrál ted na základě jediný chyby. Trapný otocky. Do te doby se vubec nebojím rict, ze měl nabodovano. Nebýt te otocky, tak si to možná i uhraje. Možná ne, ale na základě tohoto, napsat ze uz to ma za sebou, tak to je mazec. Říkat ze se dá tipovat na základě vzhledu na váze? WTF? Tak to Conor radši snad ani neměl nastupovat ne? A to vaše, ze za vsechno muže sypani???  Buď jste sypali a narostly vám z toho dve hlavy, ze vsechno na to svadite, nebo tomu asi opět nerozumím. Tady se někteří řídí očividně heslem , ze po bitvě je každej generál. Weidman ma to nej za sebou, to je po mne!

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 16:12
Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Chris měl až do tý otočky nabodováno? laughing A to jsi spadl odkud?

Pride Asia - Čtenář - 16.12.2015 v 16:16
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Prvni kolo Chris, druhy Luke, treti by bral Chris nebyt te chyby. Ale chapu ze ted se bude budovat aura neporazitelnosti kolem Luka. Je prece nej. Tedy dokud neprohraje pak bude jen stinem sveho slavneho sypaciho ja, ze? Chris na nej mel.

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 17:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Hele na podstatný údery to bylo asi 120:40 pro Rockholda...jestli bys z toho dokázala vyčarovat dvě kola pro Chrise, tak to docela klobouček dolů laughing První kolo Weidmanovi jako za co? Rockhold ho tam naprosto s přehledem kontroloval, ze zad ho sklepal jak blechu, porazy mu nechal protože v nich měl chyceno napřed kimuru a potom na gilotinu, při úniku to dokázal z blbý pozice okamžitě postavit a těch pár úderů, který si vyměnili...Chris toho možná malinko víc poslal, Luke byl zase přesnější a měl daleko větší volume (to bylo dobře vidět na těch kolenech a završily to highkicky). No a na konci kola těžce funěl kdo? Zase Chris.

A k tomu sypání: koukněte se na Weidmana jak vypadal třeba proti Andersonovi (kterej chodil i polotíhu): v porovnání s ním působil jako chlap z vyšší váhovky, pamatuju si třeba moment kdy mu chytil doubleleg a Anderson reagoval sprawlem, načež ho Chris snadno zahodil a stáhnul pod sebe - síla jak splašenej kůň + neuvěřitelná kondice (v těch dobách dokázal držet konstantní tempo). Najednou začal Chris hubnout...všimnul jsem si toho proti Belfortovi a chápal jsem to tehdy jako úmysl, umožnilo by mu to zrychlit a mít víc baterek na pohyb (proti starýmu granátníkovi rozumnej přístup) tim pádem Belforta postupně utahat - na to nakonec ani nedošlo. Takže ok, Chris byl hubenější. Teď se ale ukázalo, že na jeho baterkách se to pozitivně neprojevilo (spíš naopak) a tudíž je i nesmysl házet to třeba na zákaz kapaček - ty by mu chyběly při starém množství hmoty, ne teď. Tak že by opotřebení? Taky nesmysl, trénuje precizně, pořád je relativně mladej, zápasů nemá zas tolik a až do teď mu nikdo pořádně nenaložil. Proto mi to prostě vychází na tu sypačku, tim spíš když je teď přísnější testování.

 

Pride Asia - Čtenář - 17.12.2015 v 01:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Psala jsem ze by bral treti kolo nebyt te chyby, takze Tvuj argument s podstatnejma uderama nechapu to je snad jasny ze jich mel vic kdyz mu na konci tretiho kola sazel rany pul minuty ve vitezny. Kdyby Chris nezkousel otocku tak by to na zem neslo, Luke by mu nenasazel 50 ran a do ctvrteho kola by se slo uplne jinak a zapas by taky dopadl jinak protoze Luke mel v haji nohu (asi diky te infekci) . Ze ho v prvnim kole setrasl jak blechu? Vtipne tak proc ho mel hned nato na zadech zas. Zautocil tam pokusama o gilotinu, a sazel udery podobne jako Chris ale kolo nevyhral ani omylem. Vyhral druhe. Treti uz jsem zminila, takze ok Chris doplatil na svou chybu ale rozhodne ne na to, ze by ho Luke prejizdel. A ze Luke milostive zvolnil? Dobrej joke laughing

Lyoto - Čtenář - 16.12.2015 v 16:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Odnikud jsem nespadl, spis ty kdyz koukam na tvé výjevy... Jediný co Chris posral byla ta otocka... Do te doby ani pro jednoho jasny verdikt. Udělat ze šampiona, a to musim rict , ze Weidman neni zrovna můj oblíbenec , typka co to ma za sebou, je sila celkem. Nechápu . Do te doby to byl tady pro vas člověk, na kteryho nikdo nemá. 

malylada87 - Čtenář - 16.12.2015 v 17:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Hlavně jsi ho tu Patriote pořád propagoval za boha, i když jsem ju častokrát nevěřil. :) a jak říkal Rockhold, byl ve správný čas na správném místě a vymlátil starou gardu na ústupu ze slávy.

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 17:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Jo, měl jsem na něj i vsazeno a docela jsem mu věřil i proti Jonesovi wink tenhle zápas mě zas vrátil na zem, protože proti Belfortovi nestihly ty nové problémy vyplavat, na to ho Chris převálcoval moc rychle.

Úbytek hmoty a zároveň zhoršení kardia - pro mě je to celkem jasnej signál. Jestli to někdo dokáže vyložit jinak a líp, rád se přiučim. A rozhodně ho neodepisuju nějak totálně, jen nevěřím že by dokázal při současný formě Rockholdovi tu porážku oplatit. Zbytek divize je zajímavější, s Jacarem bych to viděl 50:50, proti zbytku divize bych Chrise pořád favorizoval.

yamay - Čtenář - 16.12.2015 v 18:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Chris robil dlhodoby weigh-cut, aj preto nevyzeral den po vazeni tak, ako kedysi, ale nechcem sa hadat. Druha vec je, ze Luke ma momentalne naozaj fantasticku formu a aj preto Chris nebol v tomto fighte dominantny ako byval pred tym. Mozno toto bol dovod, nie sypacka.

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 18:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

S tím začal dlouho před Rockholdem...nejspíš proto, že mu nic jiného nezbývalo. A znova opakuju - mělo se to pozitivně odrazit na jeho kardiu, ale v posledním zápase se ukázal pravý opak. Proč?

yamay - Čtenář - 16.12.2015 v 18:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Z mojho pohladu preto, ze Luke mu viac nedovolil a po jeho presnych uderoch zacal jednoducho Chrisovi skor dochadzat kyslik. Ja by som si nikdy nedovolil niekoho, kto navyse uz absolvoval x dopingovych kontrol s negativnym vysledkom, obvinit, ze dopoval. Mozno aj preto, ze ak by z toho niekto obvinoval mna, tak by ma to neskutocne stvalo.

 

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 19:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

vidíš, já když poslouchal steroidovou pohádku na svou vlastní adresu, tak jsem z toho měl prdel laughing

V tom prvním kole ještě tolik úderů nepadlo (podstatných zásahů tam neměl snad ani jeden víc, než 10) a Chris stejně na konci funěl. Když si vzpomenu třeba na fight s Machidou, tak tam taky v prvním kole nějak výrazně neinkasoval (pár kontrů a nějakej ten kop) ale zas ho Lyoto hodně rozhýbal, Chris se za ním pořádně naběhal...ale fyzicky to tehdy s přehledem zvládal.

yamay - Čtenář - 16.12.2015 v 19:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

V konecnom dosledku si z toho robim srandu aj ja, ak sa to tyka mna,  ale vytaca ma, ze to vobec niekoho napadne wink

Funel, to je pravda. Ja som to pripisal tomu, ze Luke ho prinutil vydat viac sil a ked sa fight medzi Lukom a Chrisom skoncil, tak som len skonstatoval, ze mame noveho sampiona. Fight sa mi pacil, az na samotny koniec 3.kola, ked to ale Herb jednoducho podla mna pustit do konca kola musel, pretoze ak by to nepustil, tak by to bolo z pohladu mnohych zasa zmanipulovane, falosne vitazstvo. Uznavam, ze to bolo na hrane. Vo stvrtom kole to uz bolo clear, nikto nemoze povedat ani slovo.

 

Wesley - Čtenář - 16.12.2015 v 20:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Nechci se pouštět do žádnejch dopingovejch spekulací, ale je fakt, ža ani Weidman nevypadal kondičně tak dobře připravenej jako v některejch minulejch zápasech. Určitě svou roli sehrály i Rockholdovy kopy na tělo, to jsou prostě šlehy a veme to kyslík. Dneska v noci jsem ještě koukal na opáčko na Fandovi a v určitým smyslu mi to připomnělo zápas Caina s Werdumem. Souboj dvou skvělejch stylově odlišnejch fighterů, kteří na tom v samotným zápase nebyli z různejch důvodů kondičně tak dobře, jako v minulosti, ale nechali tam všechno a stejně jako u Werdum-Velasquez jsem měl pocit, že zvítezil technicky lepší borec a aby ho jeho soupeř(Cain, respektive Weidman)v odvetě porazil, bude muset být tím lépe fyzicky připraveným a agresivnějším. 

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 20:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

"bude muset být tím lépe fyzicky připraveným" to se právě lehce píše, ale hodně těžko realizuje, obzvlášť bez bobulí wink nebo myslíš, že Chris tentokrát odfláknul přípravu?

malylada87 - Čtenář - 16.12.2015 v 20:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Nemyslím si, že má špatné kardio. Oba byli dost vyflusaní ve druhém kole a je to spíš specifikem toho zápasu. První kolo uplý úlet, myslím si, že Chris zvytečně naskakoval na záda byl tam dlouho u dobu, prakticky celé kolo to byla přetahovaná o lepší pozici a to je stálo síly. Viz. Rockhold, který gilotuinu v plné síle držel přes minutu. Do toho když připočtu v druhém kole ty ramkicky. Když jich každý na spodek nasázel tolik, tak se není co divit, že byli total mrtvolní. Já to prostě přikládám tomu, že Luck je prostě lepší a  Chris se zatím s tak dobrým soupeřem nepotkal. Chris prostě bojoval s brazilci na ústupu a Rockhold je prakticky dlouho neporažený borec. Nebudu počítat nahodný kop Belforta, který se mu povede jednou za život a v každém jiném zápase by ho vymazal.

Patriot - Redaktor - 16.12.2015 v 20:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

špatný kardio určitě nemá, ale rozhodně jsem ho už viděl i s lepší formou (a zároveň větší váhou, což nedává smysl...bez bobulí). A sám říkáš, že byli oba na konci prvního kola vyflusaní - akorát že Rockhold se dokázal během pauzy sebrat wink

Jo a obdivuju tvou statečnost, psát o náhodných úderech zrovna ve vláknu, které se váže na Conora...to riskuješ, že se jeho skalní umínusujou do bezvědomí laughing laughing

malylada87 - Čtenář - 16.12.2015 v 21:29
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

:D pravda no :D :D ...nicméně úder Conora byl obvyklým úderem v zápase a obecně se ví, že má v rukou Conor dynamit. Nicméně otočka na hlavu je z jiného soudku, ale máš pravdu no, nikdy neexistuje náhodný úder. :).Zase bych neměl Belforta hanit, ty nohy má smrtící...

aceman - Čtenář - 19.12.2015 v 17:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Ja si myslim to samy, hodne borcu ted muselo vysadit a je to sakra znat, hlavne na kardiu. Ja totiz neverim na pohadky, ze ve vyssi nadmorske vysce Cain najednou nemohl dychat, kdyz predtim ubehat a utahat 5kol JDS naprosto s prehledem... Bez bobuli je to super, borci diky horsimu kardiu delaji chyby a zapasy jsou daleko vice atraktivnejsi. To je muj nazor, ktery mam jiz radu let. Stejne jako Patriot :)

 

aceman - Čtenář - 19.12.2015 v 19:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Sry, mobil mi tam nasazel infinitivy :)

Pride Asia - Čtenář - 16.12.2015 v 16:12
Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Absolutni souhlas. Je az komicky jak tady kazdej hned upadne v nemilost krome jednoho chlapika ktereho tady budou branit vzdy. A to je Pesta.

Yaris - Čtenář - 17.12.2015 v 09:22
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

Hájit Peštu je "vlastenecká povinnost" :-) i když  jeho kvality v současné době na špičku divize zdaleka nestačí.

kolik474 - Čtenář - 17.12.2015 v 18:26
Re: Re: Re: Re: Weidman - Odpovědět
 

byl to uplne stejny chris jak vzdycky,ale rockhold je hold lepsi fighter

Hescores - Čtenář - 17.12.2015 v 16:05
Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

Patriot píše velmi zajímavé postřehy z hlediska kondice obou borců ve vztahu k problematice dopingu. Myslím, že mají velmi racionální rovinu, tedy že mají hlavu a patu. Dalo by se možná namítnout, že CHW se s LR skoro celé první kolo tahali, a to docela na krev, takže kyslík jim mohl teoreticky skutečně dojít i z tohoto důvodu. Konec konců i LR se tak nějak pořád tvářil, jako že má dost. Co jsem chtěl říct je, že když jsem viděl CHW (kterému nefandím), tak nějak skutečně působil povadle, Zejména mi přišlo, že zcela absentuje nějaké viditelné svalstvo nohou. Když jsem si jejich zápas pouštělpodruhé, skoro se mi chtělo říct, že jak CHW nefandím, tak jsem chtěl ocenit, že CHW vypadá, jako kdyby jako jeden z mála nezobal. Proti Rockoldovi CHW skutečně vypadal jako mladší podvyživenej brácha. Takže zajímavé postřehy, zajímavá diskuze.

Caidel - Administrátor - 17.12.2015 v 16:49
Re: Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

K fýze obou borců se sluší podotknout, že oba šli do fightu za dost nestandardních podmínek: Weidman hlásil, že od IV banu šel s vahou dolů a snaží se za pomoci nutričních specialistů bojovat co nejblíž své přirozené váze a Rockhold prozměnu dva týdny před turnajem papkal antibiotika (trpěl nějakou variací na stafylokoka tuším) takže jeho fýza byla těžce suboptimální. 

Hescores - Čtenář - 17.12.2015 v 18:26
Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

A nakonec ještě skvělé doplnění od Caidela, který vytáhl velmi zásadní informace z rukávu a v podstatě celou diskuzi trošku prosvětlil.

Tímto bch zároveň Caidelovi i rád poděkoval za skvělé články, což jsem chtěl už několikrát udělat (a vždycky na tozapomněl) a popřál příjemné Vánoce. Za těma souhrnejma článkama musí být neuvěřitelná práce. Musím přiznat, že je nikdy nejsem schopen přečíst celé:-)

Nějaká informace o Fedorovi by nebyla?

Díky

Tomáš

Caidel - Administrátor - 17.12.2015 v 22:05
Re: Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

Díky :)

Ad Fedor: Shodou okolností mají dneska v Japonsku tiskovku na které by měli zveřejnit Fedorova soupeře - takže zítra už by mělo být jasno.

malylada87 - Čtenář - 17.12.2015 v 22:22
Re: Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

Jo Ceidal je borec. Bez něj by se nebylo kde hádat :D

raduz - Čtenář - 18.12.2015 v 08:53
Re: Re: Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

Tak jest. Caidel vždy parádne zhrnutia - aj všelijaké zaujímavosti - díky...

Luke normálne - regulérne vyhral. Inak Weidman by to na body nevyhral ani náhodou - to by bola krádež jak hovado....

skala - Čtenář - 18.12.2015 v 20:46
Re: Re: Re: Weidman vs Rockhold - Odpovědět
 

Ale po troch kolach nebyt otocky nebolo co riesit,Weidman samozrejme by viedol dva jedna.Rochold ledva funel tie kopy na spodok mu uberali kyslik,je len fantazirovanie ako by to dalej bolo,ale podla mna by Weidman udrzal titul.Keby Rochold bol v plnej forme bez tych antibiotik,v remaci,vsadil by som asi na Rocholda.Ale tieto pindy ako je kto za zenitom,nech vam nehrabe.