přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 194: Aldo vs. McGregor - startovní listina

UFC 194: Aldo vs. McGregor - startovní listina

přečteno: 79462×
09.12.2015 v 00:10 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 187×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Vrcholný počin závěru roku z dílny UFC - turnaj UFC 194 bude vyvrcholením nadcházejícího tří denního maratonu turnajů UFC v Las Vegas. Půjde zároveň o jeden z největších turnajů letošního roku v tradiční "baště UFC", MGM Grand Aréně. Hlavní zápas večera nabídne sjednocující duel dvou aktuálních šampiónů feahterové váhy, toho plnohodnotného Josého Alda (25-1) a toho prozatimního Conora McGregora (18-2). O tomto souboji už toho bylo napsáno hodně, takže se zde omezíme na prostou rekapitulaci základních předzápasových faktů. Aldo je prvním a stále jediným plnohodnotným šampiónem featherové váhy UFC od jejího zavedení v roce 2011. Titul v UFC uhájil celkem 7x v řadě. Pokud k tomu ovšem přičteme i jeho obhajoby v rámci organizace WEC, odkud si svůj titul přinesl do UFC při sloučení WEC s UFC, čítá jeho série obhajob již 9 úspěšných obhajob. Aldo již 10 let neprohrál. Je tomu ovšem již déle než rok, co naposledy stál v oktagonu. V říjnu loňského roku v souboji - později oceněném jako MMA zápas roku 2014 - na podruhé porazil Chada Mendese na domácí půdě v Riu De Janeiru. McGregor stihl v UFC 6 zápasů s bilancí 6 výher, z toho 5 KO a pět zápasových bonusů za výkon večera. Již pět let neprohrál. Jeho posledním přemožitelem je v UFC již dobře známý irský bijec lehké váhy Joseph Duphy. V posledním zápase letos v červenci se McGregor utkal na místo zraněného Alda s Chadem Mendesem, kterého porazil TKO ve 2. kole a získal dočasný pás šampióna featherové váhy.

V druhém hlavním zápase nastoupí neporažený šampión střední váhy Chris Weidman (13-0) do čtvrté obhajoby titulu. Weidman si svými výkony pomalu získává na svou stranu více a více fanoušků, kteří dříve pochybovali o tom, nakolik byla jeho cesta k titulu otázkou "štěstí" a nakolik jeho schopností. Jeho příštího vyzyvatele Luka Rockholda (14-2) ovšem nepřesvědčil. Před společným soubojem přišel s odvážným tvrzením, že Weidman je pouze "produktem dobrého načasování", zkrátka chlapem, který byl ve správný čas na správném místě, a který si vybudoval jméno na zápasech s brazilskými veterány za zenitem. Sám sebe potom označil za zápasníka moderní éry, kterému Weidman doposud nečelil. Nutno dodat, že čtyři výhry před limitem v řadě nad elitními soupeři dělají z Rockholda velmi nebezpečného soupeře, který má navíc možnost trénovat s dvěma (ex)šampióny UFC Cainem Velasquezem a Danielem Cormierem.

Na tomto turnaji rovněž dojde k uskutečnění již jednou plánovaného duelu mezi Ronaldem Souzou (22-3) a Yoelem Romerem (10-1). Zařazení tohoto zápasu na stejný turnaj, kde proběhne titulová bitva Weidman vs. Rockhold, dává tušit, že vítěze tohoto klání čeká souboj o titul. Ostatně oba jsou již delší dobu jasnými kandidáty. Souza vyhrál posledních osm zápasů v řadě, Romero šest. Romero naposledy bojoval v červnu s Lyotem Machidou, kterého porazil po skvělém výkonu KO ve 3. kole. Souza naposledy bojoval v dubnu s Chrisem Camozzim, kterého bez problémů porazil submission v 1. kole. Původně se měl ale v tomto datu utkat právě s Romerem, který se ovšem tehdy zranil a Camozzi byl záskokem na poslední chvíli.

Jak již bývá zvykem, tam kde zápasí Conor McGregor, se zpravidla objeví i jeho týmový kolega Gunnar Nelson (14-1-1). Nelson vyniká především skvělým bojem na zemi, v posledním zápase s o hlavu vyšším Brandonem Thatchem se však blýskl i skvělým knockdownem po trefeném úderu na bradu. Nyní jej ovšem čeká velmi těžký test, který prověří především jeho "zemařinu". Čeká jej totiž brazilský specialista na jiu-jitsu Demian Maia (21-6), který vyhrál poslední tři zápasy v řadě. Hlavní program turnaje zahájí zápas ve featherové váze mezi Maxem Hollowayem (14-3) a Jeremy Stephensem (24-11). Teprve 24letý Holloway od bodové porážky s Conorem McGregorem v srpnu 2013 vyhrál 7 zápasů v řadě a v každém zápase prokazuje obrovský progres. Jeho místo v elitní desítce je zcela zasloužené a Jeremy Stehpens bude jeho zřejmě posledním testem před zápasy proti úplné špičce divize.


UFC 194: Aldo vs. McGregor - startovní listina

Datum: 12. prosince 2015
Místo: Las Vegas (Nevada, USA)
Aréna: MGM Grand Aréna

 

Hlavní program

  • Sjednocující zápas featherové váhy: Brazil José Aldo (c) vs. Conor McGregor (ic)

  • Zápas o titul střední váhy: United States Chris Weidman (c) vs. United States Luke Rockhold

  • Střední váha: Cuba Yoel Romero vs. Brazil Ronaldo Souza

  • Welterová váha: Iceland Gunnar Nelson vs. Brazil Demian Maia

  • Featherová váha: United States Max Holloway vs. United States Jeremy Stephens

 

Předzápasy

  • Bantamová váha: United StatesUrijah Faber vs. United States Frankie Saenz

  • Ženská strawweight: United States Jocelyn Jones-Lybarger vs. United States  Tecia Torres

  • Welterová váha: Brazil Warlley Alves vs. United States Colby Covington

  • Lehká váha: United States Kevin Lee vs. Brazil Leonardo Santos

  • Lehká váha: Russia Magomed Mustafaev vs. United States Joe Proctor

  • Lehká váha: Canada John Makdessi vs. United States Yancy Medeiros

  • Welterová váha: Brazil Marcio Alexandre Jr. vs. United States  Court McGee



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+5
Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - přejít na příspěvek
Díky, ještě bych se tady chtěl omluvit lidem kterých jsem se možná dotknul hlavně u...
 
+3
Lyoto - Čtenář - 12.12.2015 v 20:38
Erokhin vs Gonzaga - přejít na příspěvek
Tak az ted jsem videl zapas Erokhina s Gonzagou. Totální shit. Rozhodčí asi desetkrát ...
 
+3
Ficary - Čtenář - 13.12.2015 v 22:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - přejít na příspěvek
Nevýhodou internetu je, že snadný vyjet nahoru a najít tam příspěvek Tommyho ohledn...
 

Všechny příspěvky

The Viper - Čtenář - 9.12.2015 v 06:18
.... - Odpovědět
 

Tak to bude komu fandit: Aldo, Weidman, Souza, Maia, Stephens, Urijah a Meideiros. Ale na tipování jsou to složité zápasy, doufám že to bude vše koukatelné. 

raduz - Čtenář - 9.12.2015 v 08:32
Re: .... - Odpovědět
 

Aldo, Luke - rozhodne fandím Lukovi (zlatého amerického chlapca moc nemusím:), Romero, Gunnarr a Holloway.

V predzápasoch by to Urijah mal dať.

Ináč toto ašpiruje na event roku 2015

malylada87 - Čtenář - 9.12.2015 v 09:55
Tipy - Odpovědět
 

Nepamatuji lepší kartu...

Hlavní zápas 50:50, těžko soudit. Fandím Conorovi, každá éra šampiona jednou končí, roční pauza, možná přemotivovanost sundat Conora, dle meho v postoji pro Alda největší hrozba...uvidíme

Druhý souboj také 50:50, fandím Lukovi, vůbec si nedokážu představit   průběh zápasu a pro mě velká neznámá. Nicméně si myslím, že Chris ještě nebojoval proti tak proporčně a po všech stránkách boje komplexnímu fighterovi. Dle mého to bude mít o 100% težší dostal Luka na zem než například Silvu a jsem zvědavý, jak si poradí s Lukovou agresivitou.

Romero vs. Souza, za mě Romero, fight je na 3 kola, za mě jasná výhoda pro Romera. Souza těžko použije svoji největší zbraň zemařinu. U mš udivující, že Romero svojí největší zbraň wresling zatím nemusel ve svých zápasech použít tak jako Cejudo. A to co předvedl v postoji s Machidou, tak o to více favorizuji jeho. Každopádně velká škoda, že neuvidíme jednoho z nich o titul.

Nelson má největší šanci udělat velký skok žebříčkem a stylově má na to super příležitost. Pokud ho Maia nedostane na zem během prvního kola, tak ho ploužícíse ho v ringu vypne. Od Maiy hrozí jen jediná věc a tím tragickým strikem Gunara překvapit určo nemůže. Za mě Nelson

Za mě 100 % jistota snad Holloway, Torres, Lee. Pak asi Mustafaev, McGee... 

malylada87 - Čtenář - 9.12.2015 v 10:16
.. - Odpovědět
 

Na vážení bude určo lidí jako na nějakým turnaji Fight Night a dvakrát tolik co na turnaji Bellatoru :D :D

Yaris - Čtenář - 9.12.2015 v 10:25
- - Odpovědět
 

Jak se dá sledovat ten zápas online (zdarma nebo placeně)? Nova sport 2 nemam. Normálně si to pak stahuju následně z uloz.to, ale většinou nevydržím a podivám se někde na netu na výsledky :-) a pak už to není ono.

Dijkstra - Čtenář - 9.12.2015 v 13:45
Re: - - Odpovědět
 

Já si to vždycky najdu na sportlemon.tv. Většinou ta bývá i stream v HD

malylada87 - Čtenář - 9.12.2015 v 11:02
TV - Odpovědět
 

Den předem tady hodim odkazy na stream preliminary a hlavní kartu .

wojtaman - Čtenář - 9.12.2015 v 11:54
... - Odpovědět
 

Aldo, Weidman (přál bych Lukovi), Souza, Nelson(pokud to udrží v postoji popř top control), Holloway, Faber(další z řady nesmyslných soupeřů...)


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

yamay - Čtenář - 9.12.2015 v 12:32
Tipy: - Odpovědět
 

Conor, Chris vs Luke absolutne netusim a obaja su moji oblubeni fighteri, Jacare, Gunnar, Max, Urijah, Lee.

Geblsak - Čtenář - 9.12.2015 v 14:17
tip - Odpovědět
 

McGregor,Rockhold,Souza-ale u toho si fakt nejsem jistý,je to podle mě budoucí šampion,ale Yoel má nehoráznou formu.Dále Nelson,Holloway,Faber...

Patriot - Redaktor - 9.12.2015 v 14:41
. - Odpovědět
 

snad Aldo - vidim to tak 70:30, stát se může všechno

Weidman - ale když ne Roockhold, tak momentálně asi nikdo...mimochodem překvapilo mě, jak moc Amíků ho hejtuje (zabila přezdívka Puke Kockhold) laughing

Jacare - malinko víc to přeju Romerovi, ale krokodýlek je všestrannější

Gunnar, Holloway a Faber by asi měli vyhrát bez větších problémů, i když Maia je papírově favorizovanej, ale na Nelsona podle mě nebude jeho styl fungovat.

Dál Torreska a Lee (tady těžkej nezájem), pak Mustafaev a Makdessi, hodně věřim v Covingtona a McGee by se mohl taky konečně nastartovat.

 

Tommy - Čtenář - 9.12.2015 v 15:11
.. - Odpovědět
 

Za mě Aldo a to bez zaujetí podle mě je prostě lepší a komplexnější zápasník neříkám, že není nemožné že ho Irská huba vypne, protože ruce má fakt nebezpečné, ale myslím, že pokud Aldo bude mixovat kopy a zemařinu kterou má hodně nedoceněnou tak to má v kapse. Podle mě je směšné že je outsider bude to největší sázka všech dob pro mě.

Rockhold vs. Chris netuším mám rád oba líbí se mi jejich styl vidím to 50:50 nevím co čekat tohle by mohl být zápas roku.

Jacaré vs. Romero myslím, že Romero tohle má dobrou šanci vyhrát s každým zápasem se zlepšuje mi přijde. A taky měl o dost těžší soupeře než Jacaré co oba přišli do UFC. Jediné z čeho mám obavy je, že se Romero v některých zápase nechal snadno dostat na zem protože měl jistotu, že ho tam nikdo neudrži tady by se mu takové myšlení mohlo vymstít.


Ivan Buchinger fan club.

kaviar.killer - Čtenář - 9.12.2015 v 21:42
... - Odpovědět
 

Faber si to v ufc posral ze je opat v predzapasoch?

Caidel - Administrátor - 10.12.2015 v 00:20
Re: ... - Odpovědět
 

Ani ne, ale Fox na UFC dlouhodobě tlačí, takže je UFC často nuceno do "hlavního předzápasu" (ať už to znamená cokoli :) nasadit lepší jméno než pak třeba do prvních dvou PPV fightů. Na UFC 194 to až tak neplatí, ale to, že nějaké velké jméno má hlavní předzápas a na hlavní startovce jsou pak zcela noname borci je celkem běžná (ač bizarní) záležitost. 

Onko23 - Čtenář - 9.12.2015 v 21:56
Holloway - Odpovědět
 

Fuu, ja som si napr. tym Maxom nie tak isty....Stephens je neskutocne tvrdy typek...a aj ked prehral so supermi, ktorych Holloway porazil, jeho posledne vystupenie s Bermudezom bolo neskutocne. No neviem, neviem...ja to asi skusim na neho, kurz je fantasticky. Inak Rockhold by mohol dat Chrisa...ma aj dost proporcnu prevahu tusim. Min. 10lbs to bude...sam to hovoril, ze v case zapasu mava cca 205 a Weidman robi nejaky dlhodoby weigh cut...dlho dopredu mal okolo 195lbs a Luke je aj vyssi tusim, box trenoval u Mayweathra, wrestling s Cormierom....no uvidime.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 9.12.2015 v 23:31
Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Ak nemate problem s anglictinou, tak uprimne odporucam. Firas Zahabi a jeho analyza tychto dvoch skvelych fighterov:

https://www.youtube.com/watch?v=UUlQ7qS5ClU

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 09:19
Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

dík, idem to "lúskat"

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 09:54
Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Tak to bola znoska vseobecnych a univerzalnych kecov co tu predviedol Firas Zahabi. Platne pomaly na akukolvek dvojicu, samozrejme tomu, kto ma nulove vedomost, alebo je lenivy sa vzdelavat, taketo objavenie teplej vody, co tu Zahabi predviedol, moze zniet ako rajska hudba. Pre mna celkom obycajny plytky nazor, kde najcastepsie slova boli: neviem, mozno, ak, asi, uvdime, pozri sa, kto vie, snad, hadam. Inak k nemu ako trenerovi sampionov. Dostane do ruk hotoveho fightera na vitaznej vlne, a za rok ho "niekto o kom nikto nepocul, ale ma medialny priestor" vyhlasi za najlepsieho z najlepsich. Robi sa to chlapci v praxi takto (asi trosku prekvapim netusiacich): Niekto (agent, iny trener, komisar a.p.) sleduje vykonnost vytipovanych jedincov a ked pridu uspechy alebo by mohli prist uspechy, pride agent za zverencom a povie, budes sutazit na vrcholovej urovni, ak prides do nasho klubu, ak neprides, nebudes sutazit. A povodnemu trenerovi sa povie, ty bud ticho, lebo ta vylucime z federacie. Trener venujuci sa vybranym zverencom povedzme 15 rokov je samozrejme frustrovany, ono sa to tazko nesie, ked niekoho vychovas a potom ti hotovy produkt niekto ala Zahabi ukradne. Poda sa to samozrejme pri spravnom polozeni slovicok tak, ze trener sampionov je Zahabi. Tento aspekt netrenujuci nadsenec bojovych sportov samozrejme nevie a preto ani neveri. Za uspechom kazdeho jedneho sportovca (ak pominiem steroidy) je primarne jeho vlastna drina, talent, ochota trpiet ako kon a pokora. A az potom daleko vzadu je trener. On sa moze aj posrat, fighterov potencial je limitovany samotnym fighterom. Len pre zaujimavost: Pravdepodobne najvacsia hviezda karate 90. rokov (K. Pinna) nemal nikdy trenera, nemal nutricneho poradcu, kondicneho trenera ani sparinga (dobre citate, ani sparinga). Cierny opasok nemal za skusky, ako hovoril, jedneho dna prisli ku mne do garaze komisari, prave som trenoval, odovzdali mi opasok a to neviem ani zakladnu Katu.


tradičné bojové karate

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 10:20
Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

no moja anglina je na "hovorovej" úrovni, ale tiež si myslím, že nič prevratného sa tam nepovedalo, proste sa len "priživil" "fundovaným" názorom na chystaný mediálne sledovaný zápas.

K-1 fan, neviem akú múš skúsenosť, ale vylúčiť trénera - klub z federácie nie je len tak. teda neviem, poznám len amatérsku úroveň...

A ak zverenec je spokojný v klube a strénerom - je to na ňom, či zostane. Súhlasím, že prvoradý je fighter, jeho drina, schopnosti, motivácia..., ale tréner môže hodne pomôcť a nie je až tak vzadu - to prichádza až neskôr, keď Ti odovzdá vedomosti, zlepší skills - a v rohu je dôležitý - tvoj cornerman vidí veľa vecí, ktoré Ty v "akcii" nepostrehneš a môže Ti pomôcť...

 

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 10:37
Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Ja som tiez niekdy neprekrocil amatersku uroven, jednak neboli podmienky a nie su na to, aby sa niekto Karate zivil ako fighter pred 20 - 30 rokmi, a samozrejme som nebol na urovni ako Pinna (prvy karatak na svete, s ktorym Nike podpisala zmluvu). Teraz k tomu vyluceniu. To sa samozrejme nerobilo tak, ze niekto ta vyskrtol a bolo. Robilo sa to tak, ze proste na Slovensky, medzinarodny sampionat do tvojho klubu neprisla pozvanka. Pozvanky prisli na ustredie a asi tam nemali dost korun na znamky a list... Max. na okresny pohar... Nespolupracujes, tvoji zverenci nesutazia. Biznis sa robil od zaciatku 90. rokov. To je co? 


tradičné bojové karate

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 11:43
Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

to je hnusné svinstvo, ja som takéto niečo chvalabohu nezašil. respektíve som o tom nevedel.

a chápem že toto dokáže riadne "znechutiť".

ináč Pinnu si letmo pametám - že to bol talent súťažný, ale ja som karate až tak nesledoval.

Onko23 - Čtenář - 10.12.2015 v 13:20
Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Palec hore za toho Cristopha....veru, je to tak. Ale on tiez priniesol vtedy do kumite nieco nove, nevidane..dodnes mam doma instruktaznu VHSku od neho, ktoru som si ako jedinu vec vobec kupil v stankoch na sutaziach. Inak aj v tom druhom mas v podstate pravdu a asi mas negativnu skusenost so Zvazom a Federaciou v karate, lenze nemusi to byt vsade a tak a viem, ze vtedy bol ozaj velky boj o peniazky. :/ Klementis, Liska, Longa a spol...a bohuzial to svinstvo tam zostalo doteraz. Spinava politika...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 16:00
Re: Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

U dvoch z menovanych som kedysi trenoval, treningy boli pestre, vela mi to dalo. Ja osobne s dotycnymi nemam zle skusenosti,ale je pravda, ze som zakulisie nikdy neriesil.

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 16:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

A ja som jednému z nich chodil za dcérou.laughing


tradičné bojové karate

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 16:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Trening ako trening laughing

Onko23 - Čtenář - 10.12.2015 v 17:13
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Tak Lacovi asi tazko, ten mal male dcery vtedy, Danovi neviem....tak jedine Janovi :D Ja som trenoval aj v jednej, aj druhej repre, cize s Lacom mam bohate skusenosti, aj s Janom....a zle...hmm, to sa tazko da popisat, ale tie zakulisne veci som poznal uz vtedy a to teda nebolo pekne. Nakoniec zistime, ze sme sa aj stretali na sutaziach :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 17:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jose vs Conor - analyza - Odpovědět
 

Vsetko je mozne wink

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 16:00
stream - Odpovědět
 

Jinak posílám link na dnešní turnaj. Na tomto linku je každý turnaj UFC a i jiných organizací, boxu. V daný den tam naběhne vždy sad události. Můžete jej tedy použít na celý víkend a do budoucna:

http://www.feed4u.tv/section/boxing-wwe-ufc/

Onko23 - Čtenář - 11.12.2015 v 10:40
Re: stream - Odpovědět
 

NEvidim tam ale Joshuu, nevies nahodou, kde by sa dalo to skuknut?


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 11.12.2015 v 11:11
Re: Re: stream - Odpovědět
 

Nabíhají ty události vždy až ten daný den, nikdy né dva dny předem atd. Určo to tam taky bude. Bývá tam i veškérý Bellator, GLory, všechny boxy atd...

ensi - Čtenář - 11.12.2015 v 17:16
UFC 194 - Odpovědět
 

Makdessi, Faber, Nelson, Romero, Rockhold a Aldo

malylada87 - Čtenář - 11.12.2015 v 23:30
... - Odpovědět
 

Největší vážení všech dob, malá ochutnávka. Irové jsou skvělí :D

https://www.youtube.com/watch?v=Wk5WX3AMmlI

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 10:09
Re: ... - Odpovědět
 

Tak to bolo super mam tu pesnicku v hlave teraz stale :D jo a ten choral jak tam dali iri parada :) go aldo!

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 00:05
Weigh-in - Odpovědět
 

Priamy oficialny prenos z vazenia UFC 194:

https://www.youtube.com/watch?v=TTUpgAVwrXE

MMA-9 - Čtenář - 12.12.2015 v 00:39
Re: Weigh-in - Odpovědět
 

Conora sem ani nepoznal

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 00:43
Re: Re: Weigh-in - Odpovědět
 

Zhadzuje do 145 lb moc vela, to sa prejavi aj na vyzore, ale bol v pohode, rovnako ako Aldo, bude to dufam poriadna mela wink

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 00:39
Re: Weigh-in - Odpovědět
 

89129 divakov len na tomto linku laughing

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 01:16
194 - Odpovědět
 

Weidman bez vacsich problemov, aldo na weighine zabil :D  + stopne ira v 4-5. kolo, jacare unanimous decision... 

Nexter92 - Čtenář - 12.12.2015 v 08:05
ALDOOOOO - Odpovědět
 

Tak věřím 100% v Alda ten chlap vypadá uvolněně v pohodě,má hlad vypadal mnohem líp než gregor. Podle mě na gregora toho bylo moc hodně medializace + TUF + se připravit na nejtěžší event ve svým životě a vypadal že už toho všeho má dost, že už je unavenej utahanej. Kdežto Aldo si dal pauzičku nikdo se o něj moc mediálně nešťoural a měl možnost dát do tréninku maximum. Vypadá jak neskutečně nabroušená brazilská mačeta a podle mě pujde gregor ve 4 kole srát. Navíc vážení totálně patřilo Aldovi a podle mě Aldo se dostal tentokrát do hlavy Conorovi. Nooo asi ještě dneska pujdu a lisknu tam neskutečnej balík na Alda!

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 10:08
Re: ALDOOOOO - Odpovědět
 

Dufam ze mas pravdu supol som po 5 eur na alda na 4 a 5 kolo kurzy cez 20... :) poslednu dobu som trafil holly i furyho tak uvidime :)

homer - Čtenář - 12.12.2015 v 10:36
Re: ALDOOOOO - Odpovědět
 

prečo sa mi na ifortune už nedá staviť na zajtrajší zápas ? chcel som počkať do váženia aby som videl že ako zápasníci  vyzerajú a kto je v akej psychickej pohode ale od včera je to už uzavreté do kelu...

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 10:54
Re: Re: ALDOOOOO - Odpovědět
 

Na bwin stale je... pred mesiacom na alda 2,35 tak som vsadil... po poslednej tlacovke 2,05, po vazeni 1,95 :) conor je stale favorit s kurzom 1,85... tak to som zvedavy... mne sa zdal conor vyrazne viac vychudnuty ako pred mendesom, uvidime ako bude vyzerat pred zapasom... osobne si neviem predstavit aky to ma vplyv na telo ked schudne za 2 tyzdne nejakych 12 kg , navazi a potom za den zavodni 5-6 kg... a ocakava od tela top vykon, masaker

T3RMINAT000R - Čtenář - 12.12.2015 v 11:27
11 - Odpovědět
 

Chlapci chlapci hadzete peniazky do koša ? :D

homer - Čtenář - 12.12.2015 v 12:12
Re: 11 - Odpovědět
 

mcgregor povedal že má hodinky pri ktorých umreli traja ľudia pri ich výrobe.... no a aj ja si chcem také hodinky kúpiť :D

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 12:19
Re: 11 - Odpovědět
 

Zatial to vychadza uvidime dokedy :)

Poslednych par dni ma navrch aldo a reaguju aj stavkove spol., kazdopadne rozhodne sa v kleci, uz aby to zacalo :)

Patriot - Redaktor - 12.12.2015 v 12:32
Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Taky mi to tak přijde, Conor musí bejt pod příšerným tlakem...okolo tohohle zápasu nakecal tolik, že pokud nepředvede naprostou dominanci, tak ze sebe udělá idiota. Hodně toho naběhal kvůli marketingu, na vážení vypadal dost strašně, co jsem sledoval přenos tak tam při jeho nástupu lítaly komentáře "walking dead, zombie" apod. Proti Mendesovi mi přišel úplně jinej.

Docela mě pobavilo, jak se najednou pekelně zhouply ty kurzy, fortuna dokonce stáhla oba titulový zápasy (proč asi) laughing Jo a úplně v ideální formě se mi na váze nezdál ani Jacare, ale možná se pletu. Každopádně jsem po skončení přenosu dal pár drobnejch na Romera, i když jsem mu původně nevěři, takže můj odhad na upsety: romero a Gunnar. Jo a ze zajímavejch kurzů je tam ještě Covington.

fedo - Čtenář - 12.12.2015 v 12:59
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Romero vs Souza, tam si myslím, že by sme mohli vidieť super zápas. Na ten sa teším najviac. Uvidíme. Chrisa čaká asi štýlovo najnebezpečnejší týpek a neodvažoval by som sa typovať.  A Aldo mi prišiel viac v pohode. Mc síce sa zdá byť vychudnutejší, ale myslím si, že to bolo aj tréningom na Alda a pri Aldovi pokiaľ nemá súper rýchlosť, tak to môže zabaliť. Len Mc bude v takejto forme pravdepodobne bojovať po prvý raz - "neviem, nesledujem ho" ak áno, tak to bude niečo nové a ako každá zmena, moôže to priniesť negatíva i pozitíva. Nech vyhrá lepší a prirodzenejší :-)))

malylada87 - Čtenář - 12.12.2015 v 13:03
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Vypadal uplně stejně, jako na každým vážení. S mndezem byl zarostlejší, delší vlasy, hodně to pak klame ve ksichtě.

Můj názor je, že tím, že se ten duel tak táhne, tak už ten efekt dostat se do hlavy Aldovi nemá. Každopádně se uvidí v ringu a oba tam rači chcíápnou, než aby prohráli na body. Dnes bude mít větší váhu než Aldo a uvidíme. Pro mě to na sázení není. Jednou musí dojít doba, kdy Aldo padne, tak jako každý šampion jednou.... Nevím, proč by to nemohlo být dnes, kdo by už měl být větší hrozba pro Alda napříč divizí, než právě Conor?

fedo - Čtenář - 12.12.2015 v 13:10
Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

To je jasné, na každého chlapa sa nájde chlap. Vždy to tak bolo i bude. Potom už ide len o sympatie - nesympatie. Ako píšem, Mc nemám "napozeraného" takže je možné, že je to presne tá istá skladba tela ako pri poslednom zápase.

Patriot - Redaktor - 12.12.2015 v 13:26
Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Ale jo, Conor má pecky a timing na to, aby sestřelil kohokoliv wink taky bych nebyl kdovíjak překvapanej, prostě jen víc věřim Aldovi a na jeho sesazení si podle mě ještě počkáme (můj kůň je Holloway, tak za 3-4 zápasy).

No a k tomu "vypadal stejně": každej to vnímáme subjektivně, ale ten propad kurzů po vážení asi má nějakej důvod, co myslíš?

malylada87 - Čtenář - 12.12.2015 v 13:46
Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

No kurzy jsou přestřelené, já osobně bych dal menší kurz na Alda, je to šampion, i když mám Conora hodně rád a pro MMA už to co dokázal nyní je přínos. Pak je to o otázce sympatií a je to jasný, že lidi favorizují i z části jednoho nebo druhého na základě chování a jak se Conor prezentuje. Můj názor je, že je to geniální chlap, který si našel způsob jak vydělat peníze a tím neúmyslně zviditelnil MMA :). Úctu po zápase prokázat dokáže a vsadím boty, že po tomto zápase si vyznají respekt, ať to dopadné jakkoli a bude emotivní scéna jako s Mendezem.... Každopádně jsem optimističtejší, než kdyby šel do zápasu s Mendezem nebo Edgarem, přece jen té slabé takedown defence Aldo využívat nebude...

fedo - Čtenář - 12.12.2015 v 14:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

tak milión ľudi, milión chutí, v tomto s genialitou mc ti oponujem. pre mňa mc urobil z MMA - UFC šaškáreň, ktorú sledujem oveľa menej, ako v minulosti...

malylada87 - Čtenář - 12.12.2015 v 13:49
Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Spíš si myslím, že kurzy nešly dolů kvůli tomu, jak vypadal Conor, ale tím, jak Aldo vypadal v pohodě....

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 14:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Z naozaj top borcov featherweight Conor sundal jedine mendeza s 2tyzdnovym campom. Podobne ako ked weidman v prvom zapase sundal silvu, ked saskoval. Hned sa objavili pochybovaci. Teraz ma sancu dokazat ze je top. Ked to da, klobuk dole.

Padla ronda, klicko, padne i treti kral v priebehu 4 tyzdnov? Za mna nie ;)

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 14:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Na bwin aldo 1,87 (mesiac dozadu 2,35), conor 1,95 (mesiac dozadu 1,60)

Tak to je zaujimavy posun...

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 18:15
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Privela stavok bolo na Alda, tak isiel kurz dole, to je normalne. Inak vo Vegas favorizovali stavkove kancelarie Alda.

T3RMINAT000R - Čtenář - 12.12.2015 v 12:57
11 - Odpovědět
 

Uz nech je rano a oslavujeme noveho šialeneho krala :D

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 14:05
... - Odpovědět
 

Rozhodol som sa tento event nakoniec netipovat a vychutnam si ho v uplnej pohode, nech to uz dopadne akokolvek. UFC FN 80 mi zarobila, netreba byt chamtivy. Vynechal som aj TUF 22 finale a dobre som spravil laughing

Tommy - Čtenář - 12.12.2015 v 14:16
.. - Odpovědět
 

Nemůžu uvěřit že jsem dostal Alda za 2,25 měl jsem to dát za víc opravdu mu tady věřím.

Weidman/Rockhold to může být klidně jeden z nejlepších zápasů všech dob netroufám si odhadovat vítěze.

Taky jsem zvědavý na Maxe na to kolik mu je tak má neskutečné zkušenosti a pořád může několik let ještě růst už když jsem ho viděl v prvních zápasech v UFC říkal jsem si ten kluk ma velký potenciál podle mě je to černý kůň celé divize. 

Jinak co říkáte na Franka? Tohle asi nečekal nikdo.


Ivan Buchinger fan club.

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 14:25
Re: .. - Odpovědět
 

Ja mam alda za 2,35 este spred mesiaca.Za mna weidman z tych 3 top zapasov bude najjasnejsia vyhra. Stop doubting chris :)

Inak uz mam kecov vyse jak conor a ked to nevide utrem hanbu :D

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 15:57
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Pekne. Vsetci traja :)

http://www.balls.ie/mma/great-moment-between-aldo-and-mcgregor-made-even-better-by-danas-reaction/318758

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 16:27
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Pekne. Vsetci traja :)

http://www.balls.ie/mma/great-moment-between-aldo-and-mcgregor-made-even-better-by-danas-reaction/318758

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 16:39
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Staci, ked to sem das raz laughing

bight - Čtenář - 12.12.2015 v 17:01
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

no však to už dopredu - na tento fajt + rimač :)

ale neeee, to wif wifi tak zrobilo :)

Patriot - Redaktor - 12.12.2015 v 14:50
Re: .. - Odpovědět
 

Edgar super, naštěstí jsem to passnul, protože to byl totálně nepředvídatelnej zápas, KO v prvním od Frankieho nečekal asi nikdo. Mimochodem plešoun už mu slíbil jistej zápas o titul...tak schválně, jestli to dopadne jak s Mieshou laughing

Na zbytku turnaje se mi tentokrát zadařilo, všechny odhady vyšly přesně. Fakt nechápu, jak mohl někdo favorizovat Constantina proti Gonzagovi laughing a hodně rád jsem za Dunhama, strašně nedoceněnej zápasník.

Ja a pro ty, kterejm imponuje šílenej Ir: zaměřte se radši na Fergusona, talent jako prase, výbornej ofenzivní technik, parádní pohyb a narozdíl od Conora si na grázla nemusí hrát, protože on opravdu sviňák je laughing mimochodem  na Conorovu adresu prohlásil "Tell that bitch to come to 155" a jejich zápas bych fakt chtěl vidět.

malylada87 - Čtenář - 12.12.2015 v 15:00
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Edgar to vyřešil rychle no. teď záleží jak bude vypada zápas Aldo COnor, když to bude vyrovnaná štípaná, tak bych se nedivil remache a pak bych dal Edgarovi Hollowae o vyzyvatele. Tenhle zápas by se mi také líbil.

To máš pravdu, Erokhin IQ 0, prohravá zápas a místo aby do toho vlítnul, tak chodí jak kokot. Nechápu,co měl v rohu za idioty, nemyslím si, že by neměl na to Gonzagu vypnout. mě příjde ta těžká váha od TOP 10tky totálně marná. (samozřejmě krom Viktora :D :D).... Lobov to samý, tomu by měli zakázat úplně zakázat, hroznej lempl.

Neskutečný výkon Fergusona, už jsem to tu říkal mnohokrát, z 11 zápasů v UFC jen jedna prohra. To co předvádí v ringu za techniky je neskutečný. Pro mě jasný vyzivatel číslo 1, tady by si myslím Conor ani nečuchl. A další výkon večera Dunham, parádní zvedáky.

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 15:42
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Ja som bol jeden z tych, co viac verili Lauzonovi ako Dunhamovi. Nastastie nie az tak, aby som si na neho podal tiket laughing

Maltézsky psík - Čtenář - 12.12.2015 v 15:44
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Edgar teraz potrebuje, aby to vyhral Aldo, v poslednom období má UFC totiž taký (zlo)zvyk dávať porazeným šampiónom okamžité odvety aj keď prehrali jednoznačne (Ronda, Cain, Barao, aj keď ten nakoniec nenastúpil kvôli dehydratácií). Ak Aldo prehrá, podľa mňa je takmer isté, že bude odveta. Čo sa týka Fergussona, sledujem ho už od TUF, je to naozaj talent.

Patriot - Redaktor - 12.12.2015 v 15:59
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Čéče já mám pocit, že McGregor už roztruboval, že až sebere Aldovi pás tak kašle na nějaký obhajoby jde hned do lehký. Spíš se bojim obráceného scénáře, že Aldo vyhraje s nějakou malinkou kontroverzí (třeba jako prvně s Mendesem) a okamžitej remač dostane Ir. Nebo zas plešounovi mrdne a bude rozhazovat title shoty na základě nějakýho působivýho výkonu - Holloway nebo Duffy svýho soupeře elegantně sestříknou, slíznou za to titulák a Edgar utře úplně stejně, jako třeba T-Wood.

yamay - Čtenář - 12.12.2015 v 16:15
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Conor v jednej casti TUF 22 povedal, ze ak Frank proti Mendezovi vyhra a on zvitazi proti Aldovi, tak by chcel obhajovat proti Frankovi, ze by to bola pre neho dostatocna vyzva, aby dal este fight v featherweight. Ale zbytocne predbiehame, ktovie ako dnesny superturnaj cely dopadne,

Lyoto - Čtenář - 12.12.2015 v 20:38
Erokhin vs Gonzaga - Odpovědět
 

Tak az ted jsem videl zapas Erokhina s Gonzagou. Totální shit. Rozhodčí asi desetkrát musel povzbuzovat aby neco vubec dělali . Za tohle bych jim vzal startovny a jeste dal pokutu. To jsem dlouho neviděl. Erokhin doufám ze konci , tyhle pasivní zapasnici to je tragédie.

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 00:12
Re: Erokhin vs Gonzaga - Odpovědět
 

Erokhin prehral treti krat v rade,  v UFC urcite skoncil. Bol to podla mna najslabsi zapas celeho vecera.

T3RMINAT000R - Čtenář - 12.12.2015 v 20:53
11 - Odpovědět
 

tak tak 

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 00:35
Rozhovor - Odpovědět
 

Jen kdo chce, můžete kouknout na rozhovor s Karlosem, na odlehčení :) 

https://www.youtube.com/watch?v=uirCXP361hs&feature=youtu.be

tazyx - Čtenář - 13.12.2015 v 01:57
... - Odpovědět
 

Tak výkon Mustafaeva se mi moc líbil. Sem zvědavý, jak bude vypadat příště :)

 

Nadruhou stranu Medeirosův výkon, se mi ani trošku nelíbil. Týpek vypadal hrozně co se týče techniky a vyhrál to vlastně díky obrovské výhodě v rozpětí a výšce ...

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 02:03
Re: ... - Odpovědět
 

Na cem koukás?

tazyx - Čtenář - 13.12.2015 v 02:34
Re: Re: ... - Odpovědět
 

http://cricfree.tv/watch/live/ufc-194-fight-pass-live-streaming

 

maincard mám ale zaplacenej :)

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 05:50
. - Odpovědět
 

Tak co si myslíte o Romerovi? Krádež nebo správnej verdikt?

Kigami - Čtenář - 13.12.2015 v 05:54
Re: . - Odpovědět
 

Myslim že spravedlně škoda že to v tom prvním neukončil..druhý kolo nezajímavý ale dalo se to dát oběma

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 05:54
Re: . - Odpovědět
 

SOuza 2:1, i když druhé kolo udělal také hovno no. Každopádně Romero v rozhovoru opět nezklamal :D :D... Upřímně si myslím, že oba zůstali za očekáváním. Romero se utavil hodně rychle, s tou fyzičkou je to s ním nahoru dolů....Spíš pro mě zklamání více Souza než Romero, ale i tak to druhé jsem viděl pro Souzu spíš. Romero zbytečně moc pasivní. Souza po prvním kole sotva chodil..

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 05:57
Re: Re: . - Odpovědět
 

Taky mi to vycházelo spíš na Souzu, sebral koncovku, v druhém se mi zdálo, že toho trefil maliko víc (i když dmg pomalu žádný) a navíc tam Romero prasill, což může mít taky vliv, i když nebyl penalizovanej.

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 06:01
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Ty woe hlavně nechápu to IQ, i ty snahy Souzy dokázal pomalu obracet do takedownu. Když viděl, že je se silami v prdeli, proč se nepousi v zapasech vyuzit ten wresling. Do prdele vždyť je medailista z OH a má neskutečnou sílu, Pak by to stačilo jen válet po zemi a nic neriskovat. Prostě to nepochopím.

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 18:21
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Pred fightom som favorizoval Jacareho, ale po fighte si myslim, ze Joel vyhral sice tesne, ale zasluzene. Po prvom kole sa lekari prisli na Jacareho pozriet pretoze uvazovali o stopnuti, Jacare nebol uplne pri zmysloch po prvom kole. Ale klobuk dole, rozchodil to. Pre mna rozhodnutie OK a znova som rad, ze som si nevsadil laughing

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 05:56
Re: . - Odpovědět
 

Gunar strašný zklamání, Maia je fakt zabijak s tou zemařinout. Na něj platí fighteři jako Shields, Condit, Rory, kterí jsou neustále v pohybu, skvělí z ústupu.. Statický Gunar vlastně nemohl ani pomýšlet na úspěch.

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 06:00
Re: Re: . - Odpovědět
 

Gunnar je blázen, s touhle taktikou nevim co čekal...jinak za mě zatim nejlepší zápas Faber.

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 06:03
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Přesně, mě spíš více zaujal Saenz, jak byl rovnoceným soupeřem. Spíš mi přijde, že Faber už jde s výkony v posledních zápasech dolů. Můj názor je, že už prostě věk u něj jde cítit. Nevím, co by s Conorem a TJ v ringu dělal. Podle mě by dostal strašně.

Dijkstra - Čtenář - 13.12.2015 v 06:08
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Saenz tam ale jednu chvíli dostával strašlivou bídu, ustál minimálně 10 loktů. Jinak mě se spíš zdálo 2:1 pro Romera, ale kdyby to dali Jacaremu, za hlavu bych se teda nechytal. 

Dijkstra - Čtenář - 13.12.2015 v 06:26
Re: Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Herb překvapil.

T3RMINAT000R - Čtenář - 13.12.2015 v 06:32
11 - Odpovědět
 

Fuha Luk pekna mastenica 

tazyx - Čtenář - 13.12.2015 v 06:44
ROCKHOLD - Odpovědět
 

Je to tam. Rockhold Weidmana vymazal. Za vše vpodstatě mohla chyba v podobě pokusu o otočku, díky čemu ho Luke dostal na zem a ten zápas svým způsobem už ukončil ve 3.kole ... Teď ještě JOSE.

 

Jinak, taky se vám zdálo, že měl vyhrát Jacare ? :)

T3RMINAT000R - Čtenář - 13.12.2015 v 06:54
11 - Odpovědět
 

aaaaaaaaaaaaaa cojeeeeeeeeeeeeeeeeeee ofce :D

vucma - Čtenář - 13.12.2015 v 06:55
Re: 11 - Odpovědět
 

to mě poser záda......

merkuchio - Čtenář - 13.12.2015 v 06:55
Aldo - Odpovědět
 

a je to v pitchi

 

vucma - Čtenář - 13.12.2015 v 06:56
Re: Aldo - Odpovědět
 

tak a mužu už jen doufat že ho smaže edgar

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 06:55
.. - Odpovědět
 

No do piciiii on tam ma dynamit a ted kefrejte...

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 06:57
Re: .. - Odpovědět
 

Kluci nema v tom prsty DW?

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 07:01
Re: .. - Odpovědět
 

Edgar si pocka, to bude remac :D

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 07:04
Re: .. - Odpovědět
 

Clapi misto aby jste zase tady rikali, jaky je COnor luzer, tak by jste mohli uznat kvalitu. Proti aldovi mel kazdy moznost jej vypnout do spanku a nikomu se to nepodarilo. Uz nevim co by se Vam libilo. To uz ma Conor sejmout Jonese nebo co?

Dijkstra - Čtenář - 13.12.2015 v 06:56
wtf - Odpovědět
 

Ty krávo!

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 06:56
. - Odpovědět
 

Co to kurva bylo? laughing laughing

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 06:57
Re: . - Odpovědět
 

Tak a ted mluvte...... Největší potupa pro Alda.

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 07:00
Re: Re: . - Odpovědět
 

to je úplně stejný hovno jaký nadělil tenkrát Aldo Swansonovi 

T3RMINAT000R - Čtenář - 13.12.2015 v 06:57
11 - Odpovědět
 

Je to kraaaaal :D

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 06:58
.. - Odpovědět
 

Nevím jestli se mám smát nebo brečet. Ale každopádně haluz jak piča.


Ivan Buchinger fan club.

merkuchio - Čtenář - 13.12.2015 v 07:01
Re: .. - Odpovědět
 

No, ja se teda nesmeju, tak jako tak, zrzounovi nikdy fandit nebudu. Bohuzel presne ceho sem se bal, premotivovanost a lucky punch ...

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 07:01
Re: .. - Odpovědět
 

Jaká haluz???  Počkal si a trefil ho excelentne...

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 07:07
Re: Re: .. - Odpovědět
 

To trefil, ale kolikrát se tohle stane kdyby spolu šli 100x po sobě tak věřím, že tohle je jediná situace kdy se tohle stane. A z tohohle výsledku víme hovno. Irovi rozkuřovači tady samozřejmě ted budou hloupě pimpat jací jsme kokoti že to bylo jasné atd. Ale co z takového zápasu vlastně víme? Podle mě úplné hovno.


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 07:41
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Ty jsi alibista. Kdyz Edgar sejmul Mendeze, ktery nedal uder, tak to je borec. Kdyz COnor sejme Alda, hned je to nic neznamena. Jeste to vycitej Conorovi nebo rikej ze je to hovno bojovnik!!!! Trosku uz soudnosti

merkuchio - Čtenář - 13.12.2015 v 07:49
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Ty zas vidis neco co nikdo nenapsal, jen se snazis vyvolat hadku. Koukam ne tvuj prispevek o fous vis, kde mas pod nim 5 svejch komentu a nikdo se s tebou nebavi :D

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 08:02
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Co to meleš jsi magor nebo co vyčítám to tady snad nebo říkám, že je hovno bojovník. Jo povedlo se mu to smekám, ale tvrdit na základě 10 sekundového KO, že je lepší než Aldo je pičovina jak mraky to nikdo neví. JDS vs. Cain I vzpomíná někdo? Asi ne hmm. Pochybuju, že bude okamžitá odveta, ale kdyby byla tak nikdo nemůže vědět jestli je McGregor na základě 10 sekundového KO lepší zápasník než Aldo to je prostě fakt klidně by ho mohl sesekat znovu a nebo naopak. A kdo tvrdí opak tak je zaujatý.


Ivan Buchinger fan club.

K1-fan - Čtenář - 13.12.2015 v 10:48
Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Súhlasím s úplne každým jednym slovom.


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 13.12.2015 v 14:53
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

chlapci, neviem o co vam ide....to akoze sa KO trebars prve 2. minuty nema nahodou ratat ako no contest?? Lebo to moze byt lucky punch? Tu si to pozrite jaky to bol "lucky punch"....absolutne s prehladom, oci otvorene, este mu tu ruku prednou kontroloval...http://imgur.com/gallery/SlnFc2z Presne jak povedal precission beats the speed and timing beats the power. Neni o com. A keby sa situacia opakovala, najskor to nebude 13. sekunda, ale bude dostavat takuto mlatu. Niekde som pisal, aky ppc je Connor counterpuncher a K1fan tusim popieral.... Teraz je to tu cierne na bielom.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 13.12.2015 v 22:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Nepopieral, precitaj si môj koment ešte rax


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 13.12.2015 v 07:50
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Co nám to ukázalo? Za 20 zápasu Alda nikdo nesejmul a Conor to udělal jednou ranou. To tady můžeme spekulovat do nekonečna. Můžu to říct z opačně stráýnky, opravdu by Aldo vydržel delší dobu Conorovy děla? Asi to není náhoda, že všechny zápasy vyhrál krom Maxe KO. I Siver říkal, že takové pumelice nikdy nezažil. Mendez přiznal, že má neskutečně tvrdé ruce.... to je jako tvrdit v zápasech, když si vybavím tenhle víkend, kdy Akhmedov vede celý zápas a na konci jej Moraes vypne a řekneš, že je to lucky. 

každopádně remach bude, Edgar pujde s Maxem. To je podle mě jisté. Doufám, že Conor Alda zdemoluje aspoň ve třetím kole, aby někteří škarohlídy netvrdili, že to bylo lucky

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 07:53
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

"Irovi rozkurovaci tady ted budou hloupe pimpat" No tak v tom případě jsi pro me největší rozkurovac ty! Neumíš se smířit s výsledkem a urážíš tady fans. My za to nemuzem ze Aldo nic nepredvedl krom paradniho náběhu do levacky!

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 08:04
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

S tebou se tady nikdo nebaví tak na mě laskavě nereaguj.


Ivan Buchinger fan club.

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 12:02
Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Neodpovidej jak trinactileta holka ty rozkurovaci. Urážíš tady nas fanoušky gregora a bylo to tak i pred tim. Furt si stezujete na conorovo chování ale jedinej kdo se tak chová jsou tihle slepi fans Alda co nic nevidi. Zavřel vám hubu a neumíte se s tim vubec smirit. Vždyť tu Furt jen brecite.  Je to smesny. 

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 12:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Vždyť tady Furt jen blejete "smradlavej ir, velkohubej,devka DW,rozkurovaci, šašek....atd."Kolik takhle stupidnich urážek poslali fans gregora na Alda nebo na Alda fans. Jedinej kdo se chová jak hovado jsou od zacatku fanoušci Alda. 

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 12:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

To myslíš vážně? laughing

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 12:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Myslím a je to pravda, od zacatku jen urazite vy. 

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 17:13
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

A to je přesně ono mě už ani nesere samotný McGregor umím ho uznat jako bojovníka i když jako člověk se mi hnusí. Co mě sere jsou jeho fanoušci jako jsi ty nemáš naprosto žádný argument jo možná jsem tam v návalu prvních negativních emocí použil slovo jaké jsem neměl. Ale lidi tvého typu kteří sedí za klávesnicí mlíko jim teče po bradě a živí je rodiče a jsou zaujetí až do nebe mě vázně serou.


Ivan Buchinger fan club.

conor mcgregor - Čtenář - 13.12.2015 v 17:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Ty jsi ale odporny machyrek, jak vis koho zivi rodice? A predpokladam, ze za klavesnici sedis taky kdyz pises ty svoje hovna.

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 17:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Kdo tady machruje? Asi jsem se špatně vyjádřil dle jeho argumentů tak soudím, protože normální dospělý člověk což ty mimochodem taky očividně nejsi se takhle nevyjadřuje. To, že jsem na začátku trochu vytekl jsem přiznal, tak nevím o kterých dalších "hovnech" tady mluvíš. A jestli se ti to nelíbí tak na mě nereaguj já na tebe taky přestal reagovat, protože je to ztráta času.


Ivan Buchinger fan club.

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 17:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Hej ty dvacetiletej cucaku. Ja živim svoji rodinu, protože uz ji dávno mam. Tobe teklo mliko po bradě, kdyz se mnou cloumala puberta jako ted s tebou.. Nebýt tvého pubertálního vyjadřování o rozkurovačích, tak jsem na tebe nereagoval.  Nauč se vyjadřovat. To ze prohrál tvůj neoblibenec, neznamená ze tady budes někomu nadávat do rozkurovacu. Chápeš to ty řepo? Jsi labilní? A tvoje buzerantsky zkušenosti me nezajímaj a děla se mi z nich zle. Takže o buzerantskym huleni si hledej jiný stránky.

Tommy - Čtenář - 13.12.2015 v 18:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Tě nějak ta hláška moc vytočila ne nadarmo se říká, že potrefená husa nejvíc kejhá takže labilní jsi tady tak max. ty když z jedné pičoviny děláš šílenou aféru. Tak už si to tak prosím neber. Uklidni se aby ti ještě nepraskla žílka na čele. Uvař si čaj a s přítelem znovu shlédněte zápas McGregora to tě uklidní. 


Ivan Buchinger fan club.

Lyoto - Čtenář - 13.12.2015 v 18:13
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Jses proste lempl, co ti mam rict. Rozcilila me z jediného důvodu. A to ze tady odsuzujete něčí chování a ty sam se chovas jako prase. Hlásky o potrefenych husach jsme používali v prvaku. Takže chlapce ty si radši bez na zitra připravit tašku do školy.

Tommy - Čtenář - 14.12.2015 v 14:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Na rozdíl od tebe chlapče chodím do práce ale to slovo ti asi moc neříká.


Ivan Buchinger fan club.

Ficary - Čtenář - 13.12.2015 v 22:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Nevýhodou internetu je, že snadný vyjet nahoru a najít tam příspěvek Tommyho ohledně sázky na Alda ,,Podle mě je směšné že je outsider bude to největší sázka všech dob pro mě." Z toho pak plyne ta jeho podrážděnost, není důvod ho brát vážně. :) Jen by si ti antifanoušci Conora mohli vybít zlost třeba na box. pytli nebo na tréninku a né na internetových diskuzích. ;)

K1-fan - Čtenář - 13.12.2015 v 22:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Za poslednú vetu palec hore a samozrejme gratulacia novému šampiónovi. Či to bolo alebo nebolo šťastie, zhoda náhod alebo majstrovstvo je teraz už jedno, všetko patrí k športu, raz si hore, raz dole. Ako v živote.


tradičné bojové karate

Tommy - Čtenář - 14.12.2015 v 14:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Tady nejde o prachy prohrál jsem na tom 100 dolarů a co z toho? Takové je sázení to mě nesere. Serou mě tady podráždění a zaujatí jedinci kteří si nedovedou připustit několik jednoduchých faktů, ale lepší na ně je asi nereagovat vůbec ono asi obecně se většina fanoušků Gregora v něm vidí a o čem pak s takovýma lidma diskutovat prostě ztráta času.


Ivan Buchinger fan club.

conor mcgregor - Čtenář - 14.12.2015 v 15:15
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

100$ je prd, staci zajit za maminkou, nebo lepe ji zavolat, predpokladam ze jsi dobre vykrmeny macicek, ktery cele dny hraje formule a ktery se jen tak nezvedne, zavolat at prinese dalsi...

Lyoto - Čtenář - 14.12.2015 v 15:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Tak ty chodíš do práce? To abych ti dal oskara ne. Lidí kteří chodej do práce je mraky, ale spis choď pracovat. V tom je velkej rozdíl.

Lyoto - Čtenář - 14.12.2015 v 16:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

A kdyz jsme u těch faktu... Tak fakta jsou taková :

Connor porazil Alda

Vyuzil prvni chyby Alda

Vypnul ho prvni ranou

Paradne Aldoj vykril prvni ránu a následným contrem ho vypnul

Conor je šampion 

Jedinej kdo vypnul Alda v UFC

13 vteřin zapas 

mas snad jiná fakta, která me unikly nebo jen dohady coby kdyby?

Klidne s tebou budu konverzovat na úrovni , ale podrazdene si začal psat ty o fanouscich Gregora.

Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Já tady nic z toho nezpochybňoval jsou to fakta které popřít nelze. To že jsem na začátku trochu vybuchl jsem připustil tak nevím o co ti šlo klidně tady nemuselo dojít k takovému zbytečnému hejtu.


Ivan Buchinger fan club.

yamay - Čtenář - 15.12.2015 v 14:06
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Zbytocne sa to tu niekedy spickuje. Palec hore.

Sonnen285 - Čtenář - 13.12.2015 v 07:00
.. - Odpovědět
 

Co to kurva?? :D

Burky - Čtenář - 13.12.2015 v 07:00
. - Odpovědět
 

waw.. tak toto necakal nikto 13sek   :D

Dijkstra - Čtenář - 13.12.2015 v 07:05
ssd - Odpovědět
 

Koukal jsem na to s Brazilcem, a řeknu vám, nebyl moc nadšenej.

conor mcgregor - Čtenář - 13.12.2015 v 07:08
mame 2 nove sampiony - Odpovědět
 

Conor Notoricky skretobijec McGregor! 

Maltézsky psík - Čtenář - 13.12.2015 v 07:58
.... - Odpovědět
 

Super, Conorovi som fandil, teším sa. Zároveň ma táto situácia trochu mrzí kvôli Edgarovi. Stavím sa, že bude odveta, keď dominantný šampión ako Aldo prehrá takto, je to pochopiteľné. Chudák Frankie, zase bude musieť čakať.

kapitanodboje - Čtenář - 13.12.2015 v 08:18
... - Odpovědět
 

Mcgregor Alda při tom jeho útoku přečetl.Aldo měl dlouhou pauzu,i to mohlo dost rozhodovat.Sklamal mě úrovní zápas Romero-Souza.

Maltézsky psík - Čtenář - 13.12.2015 v 08:21
... - Odpovědět
 

Okem hlavného zápasu ma potešil aj Demian Maia. Myslím, že je dosť podceňovaý (ani ja som mu po prehre s Rorym neveril, ze sa mu bude este tak darit), zaslúžil by si zápas o titul, na rade je ale Woodley samozrejme.

fedo - Čtenář - 13.12.2015 v 09:12
Aldo - Odpovědět
 

idem si pozriet Romera , Luka a toho šaša  Mc hamburgera :-) Ako povedal Carwin, v MMA očakávaj nečakané. Šašovi sadol  deň a Aldo su užíva čo to je dlhšia pauza bez zápasenia.

Maltézsky psík - Čtenář - 13.12.2015 v 09:21
Šampióni - Odpovědět
 

Ináč, práve som si uvedomil, že tento rok stratili titul Jones, Ronda, Aldo, Cain, Weidman, Pettis, Esparza. Zaujímavý rok.

fedo - Čtenář - 13.12.2015 v 09:40
Re: Šampióni - Odpovědět
 

Veru a to Weidman a Ronda boli doposiaľ bez porážky. Jones ale nestratil titul v klietke, myslím, že si ho zoberie späť s prehľadom. Porážka je dôležitá v živote. V konečnom dôsledku veľmi užitočná.

Burky - Čtenář - 13.12.2015 v 09:57
Re: Šampióni - Odpovědět
 

Holly,Rafael, Luke, Mcgregor  vsetko lavaci .

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 18:33
Re: Re: Šampióni - Odpovědět
 

Southpaw wink

Gl1mm3r - Čtenář - 13.12.2015 v 09:39
Kennedy LOL - Odpovědět
 

Kennedyho reakce na vysledek hlavniho zapasu:

Tim Kennedy @TimKennedyMMA

Dana just shit himself and came at the same time.

fedo - Čtenář - 13.12.2015 v 09:48
Re: Kennedy LOL - Odpovědět
 

a má tam aj zaujímavú poznáku :-)

Current UFC champions HW: LHW: MW: WW:

ALL STRIKEFORCE FIGHTERS!!!

K1-fan - Čtenář - 13.12.2015 v 10:51
Re: Re: Kennedy LOL - Odpovědět
 

A koľko bolo stupidnych urazok zo strany plesateho na adresu Strikeforse. 


tradičné bojové karate

Gabin - Čtenář - 13.12.2015 v 09:56
Gabin - Odpovědět
 

Jenom se modlim at neni odveta kurna....Edgar si to zaslouží..

willy666 - Čtenář - 13.12.2015 v 11:46
Re: Gabin - Odpovědět
 

jasne ze si ju zasluzi ale ked si spomenies na situacie ked prehral Cain a Ronda a oni prehrali tym ze boli v danom zapase skutocne slabsi a dostali odvetu tak preco by ju nemal dostat Aldo ktory dostal KO za par sekund?(tu nedoslo k ziadnemu meraniu sil a s tohto zapasu nevieme skutocne nic)...a pritom uznavam silu Conora a mozno v odvete vyhra znova...a mozno odvetu dostane aj Weidman,pretoze Souza a Yoel nepredviedli vykon hodny vyzyvatela

Caidel - Administrátor - 13.12.2015 v 11:57
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

No, mezi těmahle (leckdy zcela nezaslouženejma) odvetama a případnou odvetou Aldo vs. McGregor je jeden zcela klíčový rozdíl. V případě Velasqueze a Rondy jde o výsledky, které UFC objektivně nerado a raději by zpátky starého šampiona. V případě McGregora je to přesně naopak, UFC je s tímhle stavem věcí nepochybně spokojeno a tak bych remač upřímně neočekával :) Spíš je otázka, jestli McG vůbec zůstane v pérové, těch náznaků že půjde do lehké je čím dál víc.

Jinak souhlasím s několika psavci výše - respekt k tomu co McG předvedl, parádní KO a své řeči opět podložil činy - ale o nějakých konkrétních kvalitách jsme se dozvěděli zase prd. Nechci říkat náhoda, protože takový zásah náhoda není, ale je to něco z čeho se nedá vyvozovat nic dlouhodobějšího. Z takové čtyřkolové řežby Rockhold vs. Weidman se věci vyvozují daleko lépe, takže za mě hrozný zklamání, že jsme neviděli nějakou lepší bitku. I když jako emočně nabitej moment je to zase fakt dobrý a MMA opět ukazuje, že umí parádně překvapit. 

willy666 - Čtenář - 13.12.2015 v 12:11
Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

suhlasim...a je pravda ze Rockhold bol cely cas lepsi super a zaujimavy moment bol ked mal Weidmana chyteneho v gilotine alebo na samom konci 3 kola ked to Herb nechal dojst do sameho konca...,ak by to kolo trvalo o 10 sekund dlhsie tak by to musel stopnut...toto su ale tazko posudzovatelne momenty,na jednej strane je to titulovy zapas a nikto nechce urobit zbrkle rozhodnutie a na druhej strane je zdravie zapasnika...

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 18:37
Re: Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Bolo to na hrane, ale podla mna spravil dobre, ze to pustil az do konca kola. Takto nikto nemoze povedat, ze by to Luke nemal zasluzene.

Onko23 - Čtenář - 13.12.2015 v 16:21
Re: Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

ty blaho....toto nemam rad....chapem, ze vela z nas si zaplatilo 25€ za PPV, tahal som 30hod. "maraton", narocne tri dni, a za 13 sekund hotovo....ale zeby to nevypovedalo o kvalitach?? surprised To mozem povedat, ze keby to Weidman nedodrbal tou trapnou otockou a neda Lukovi tu sancu, cely zapas by mohol skoncit inak a teda vlastne nemozme vyvodzovat Lukove kvality, lebo mu to Weidman vlastne dal...? Aj tak, ci tak by to skoncilo podobne a Aldo by bol tvarou na zemi....it is what it is, tak to konecne priznajte, so vsetkou uctou a respektom k Aldovi.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Gabin - Čtenář - 13.12.2015 v 11:57
Re: Re: Gabin - Odpovědět
 

Bohužel asi jo....Frenki Dlouhan asi ostrouhá...Nelibi se mi to ale....Prostě timhle systemem se borci na" bronzových" postech mužou odstřelit od tituláku dalšim zapasem..Třeba Edgar dostane Holowaye ,ten ho nahodou sestřelí a ma po pitchi..:-/

G8 - Čtenář - 13.12.2015 v 15:04
Re: Gabin - Odpovědět
 

McGregor půjde o váhu výš, na vážení vypadal jak po propuštění z Osvětimi. Dana už prohlašoval, že mu dohodí rande s vítězem mezi Cowboyem a Dos Anjosem.

Respekt Conorovi, že se chytil hned první Aldovy chyby (která byla naprosto fatální) a zápas okamžitě ukončil. Aldo šel od první vteřiny hned očividně po finiši, ale proti týpkovi, co je na kontru tak dobrý jako McGregor, se to neukázalo jako úplně ideální tah.

Co nechápu, byl Weidman. Vypadal, jako by nebyl připravený na leváka se silným klinčem, od začátku Rockholdovi strkal hlavu do gilotiny a ta otočka byla stejná hovadina jako Sonnenův back fist.

kaviar.killer - Čtenář - 13.12.2015 v 14:38
... - Odpovědět
 

herb je kokot...

a preco to rozhodca v zapase romero souza v 2 kole postavil a napominal ich vie mi niekto povedat?dakujem...

a co sa tyka irovho ko cka tak ten bol z toho tusim viac vyhukany nez aldo 8 )

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 14:56
Re: ... - Odpovědět
 

protože se Romero držel klece, tak dostal zjebáno a hrozilo mu odebrání bodu

G8 - Čtenář - 13.12.2015 v 14:56
Re: ... - Odpovědět
 

Protože Romero se držel pletiva, aby ubránil takedown. Goddard je docela týpek, protože na tohle by měl koule asi jen málokdo. Za mě velká pochvala, stejně jako za to, že komisaři Romera hned nutili, aby se utřel, když se mezi koly vehementně poléval vodou. Po tom stand-upu v prvním kole Pfister x Northcutt rozhodně příjemná změna.

 

kaviar.killer - Čtenář - 13.12.2015 v 15:01
Re: Re: ... - Odpovědět
 

vdaka,aj som si myslel ze za to drzanie lebo nic ine sa tam neodohralo ale ze je to az na zastavenie a napomenutie som nevedel...este raz vdaka

Caidel - Administrátor - 13.12.2015 v 16:05
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Nebylo to tak úplně za tradiční držení (za což se pořád jen napomíná, ale nikdy se s tím nic nedělá), ale specificky za to, že se díky tomu přidržení dostal do výhodné pozice (nahoru), takže tam pak rozhodčí chvíli borcům přímo vysvětloval - držel ses, získal jsi výhodnou pozici a tu pozici ti teď odebírám, zpátky do neutrálna. 

Patriot - Redaktor - 13.12.2015 v 15:29
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Romera si asi hlídaj po tom průseru s Kennedym, už je jasný že kdovíjakou úctou k pravidlům pan "boží voják" zrovna neoplývá laughing ještě by se mohli třeba naučit vyndavat Bensonovi z držky párátka...

Jo a docela úlet mi přijdou bonusy: fight of the night dali Rockholdovi s Weidmanem...nechápu, Chris dostával celou dobu náklep, daleko dramatičtější byl třeba Faberův zápas. Rockhold by si za tu rozebíračku zasloužil odměnu za výkon večera (to samý Maia). Tu ale slízli Santos a Conor...

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 19:06
Super event - Odpovědět
 

Ked to tu citam, som pri niektorych prekvapeny, ze to vobec pozeraju laughing

Ja som maximalne spokojny. Fighty vynikajuce, luto je mi Gunniho, ale Maia klobuk dole. V predzapasoch sa vo vybornom svetle predstavil Santos, Mustafaev..... Urijah vs Frankie - dalsia parada, vyrovnany fight, v jednom momente tam Frankie ustal neskutocne veci. A main card? Max dalsi vyborny zapas aj ked Jeremy sa tiez nenechal zahanbit. Romero vs Jacare - veeeeelmi vyrovnany fight, ale vitazstvo z mojho pohladu pre Yoela OK. Chris vs Luke - ja som maximalne spokojny, paradny fight, oboch si ich ako fighterov vazim a hold, treba zagratulovat novemu drzitelovi titulu. Koniec tretieho kola na hrane, ale ak by to Herb stopol, zasa by tu a nielen tu okolo toho bolo reci, takze pustil to a v 4. kole to uz stopnut musel. Podla mna spravne rozhodnutie. A Jose vs Conor? Nikto necakal rychly koniec, ani Conor, ako sam v pozapasovom rozhovore priznal. Jedno sa mu musi uznat. Pustite si to aj 100 krat, toto nemalo so stastim nic spolocne. Alda mi je luto. Cakal som, ze to tam bude lietat z oboch stran aspon 3. kola, kym sa to niekomu podari ukoncit. Ale v octagone je vsetko mozne.....

A co sa tyka dalsich zapasov o titul vo feather weight, odporucam rozhovor, kde DW bilancuje event. Pre tych, ktorym sa to nechce hadzat do googlu laughing :

Conor mal uz teraz velke problemy s upravou vahy do 145, ako si niektoi pozorni divaci vsimli na vazeni, takze DW sa vyjadril v tom zmysle, ze najpravdepodobnejsi scenar je prechod Conora do 155 a tym padom mozny titulak Edgar vs Aldo, alebo ak by predsa len este Conor skusil raz zhodit do 145, titulak bude McGregor vs Edgar.

Chce to cas, skor ako po novom roku sa asi nic podstatne nedozvieme. A UFC matchmakeri uz zopar krat prekvapili.

Na zaver este raz: Perfektny event wink

Onko23 - Čtenář - 13.12.2015 v 20:06
Re: Super event - Odpovědět
 

ten rozhovor som nezachytil....ale Conor sa jasne v post fight press vyjadril, ze ziadny vacant belt nebude. Cize ani Aldo vs Edgar. Tvrdil, ze je "active" a ak by siel do 155, tak nepusta pas v 145. A White povedal, ze ak by chcel, ma rovno titulak v 155 s vitazom Cerrone Rafael. Ale Conor nezamietol ani Edgara, ani odvetu.... Takze si isto k tomu sadnu a dohodnu sa podla toho, co by aj ludia najradsej chceli...ako naznacil na tlacovke. Nechame sa prekvapit.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 20:15
Re: Re: Super event - Odpovědět
 

Ved hej, vsetko sa bude podla mna odvijat hlavne od toho, ci bude moct Conor este zhodit bez väcsich zdravotnych rizik do 145, ak nie, nebude moct obhajovat a o opasok pride. O tom on nerozhoduje. Takze ak bude schopny lietat medzi dvoma vahami OK, ale ak nie, pas v 145 bude musiet pustit. Vidim to na dlhu debatu medzi Conorom, jeho tymom a DW.

Onko23 - Čtenář - 13.12.2015 v 21:11
Re: Re: Re: Super event - Odpovědět
 

on sa vyjadroval v post fight aj o zhadzovani a "smial" sa z ludi, ktori hovoria,ze je dehydrovany a ze vyzera hrozne a pod. A povedal, ze ano, weight cut je drsna vec, pre kazdeho, ale vzdy to zvladol profesionalne...tak neviem. Helwani sa ho pytal po zapase, ze chodia nejake suskanice, ze je napatie medzi UFC a nim, aj kvoli tej zmluve, ktoru chcel...tu 9 miestnu, ci ako.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 21:52
Re: Re: Re: Re: Super event - Odpovědět
 

Ved vravim, ak nebude mat problem so zhadzovanim, tak urcite bude chciet behat medzi 145 a 155, ale myslim, ze teraz velmi predbiehame, este sa neskoncil ani tento rok. A vtom buducom sa moze udiat hocico wink

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 20:19
Re: Re: Super event - Odpovědět
 

Tu je ten rozhovor s DW:

https://www.youtube.com/watch?v=ijj6g9XeggU

Robban - Čtenář - 13.12.2015 v 19:09
- - Odpovědět
 

Sakra. Nemám toho Ira vůbec rád, ale teď už musím uznat, že je opravdu špička.

yamay - Čtenář - 13.12.2015 v 21:10
... - Odpovědět
 

Tu Dominick Cruz kratko hovori o Conorovom treningu netradicneho pohybu:

https://www.youtube.com/watch?v=RVLiU1czTJA

 

Tie treningy s Idom Portalom su vynikajuce. Odporucam vam vyhladat si videa wink

Onko23 - Čtenář - 14.12.2015 v 15:20
Re: ... - Odpovědět
 

presne tak, to som tu pisal uz davnejsie, ze jeho uroven treningu je niekde inde, taha to ineho levelu....ale ako pri Gunnarovi bolo vidiet, tak na kazdeho sa to lepi inak. :D Gunnara som precenil a stalo ma to nejake prachy. Cize nie je to len o treningu samotnom, ale asi aj o talente, predispoziciach a hodne aj hlave. To jeho sebavedomie a neotrasitelna dovera a istota pod tlakom je fenomenalna. DW: "He eats pressure for breakfast." :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Yaris - Čtenář - 14.12.2015 v 06:56
- - Odpovědět
 

Půl roku čekám na to až Aldo vyřídí Connora a pak mě čeká 13 ti sekundová sprcha a pořádně studená. Je to borec. Byl to krásnej counter a né žádná náhoda jak tady někdo nahoře psal. Snad bude odveta a Aldo si veme titul zpět, ale už bych na něj nevsadil. 

conor mcgregor - Čtenář - 14.12.2015 v 07:52
Re: - - Odpovědět
 

Jose se Conorovi vyhybal a ted skoncil po prvni rane ve slzach, brecel jako mala holka, divil bych se, kdyby chtel odvetu. Spis pocka az Conor zmizi do lehke a zkusi o titul s nekym jinym, asi Edgarem.

spear - Čtenář - 14.12.2015 v 10:32
Re: Re: - - Odpovědět
 

No tak, měj trochu úcty.

Tommy - Čtenář - 14.12.2015 v 14:40
Re: Re: - - Odpovědět
 

Vysmívat se, že po tak devastující pořážce padlý champ projevil své emoce nadále jen vypovídá o tvé dětinskosti a omezenému IQ.


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 14.12.2015 v 14:53
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

hele chápu, že jsi nakrklej, ještě jsi nerozdýchal, jak ti Conor sejmul Ivana Buchingera :D :D

....sranda sorry :D

Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:05
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

V té době jsem Buchingera moc neznal takže nasraný jsem nebyl mimochodem trefil to tenkrát taky perfektně to se musí nechat. Ted fandím Ivanovi, protože myslím, že reprezentuje skvěle a to nejsem slovák my nikoho takového bohužel nemáme. 


Ivan Buchinger fan club.

conor mcgregor - Čtenář - 14.12.2015 v 15:05
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Skoda ze se nedovime, co bys psal ty, kdyby dal Aldo KO Conorovi a ten se rozbrecel, ale napsal jsi toho uz dost pred jejich soubojem, z toho si lze udelat taky dobry obrazek. Hodnotis tady inteligenci druhych, ktere neznas, ve svych stupidnich prispevcich. Nick hadam sis vzal z toho filmu o mma pro deti kterak se stary ucitel stal za par dnu sampionem, takze asi na takove mentalni urovni jsi. Realita je chlapecku uplne jina. 

Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:12
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Kdyby prohrál Gregor tak bych byl samozřejmě rád, ale nikdy bych tady neblil hovna co bliješ ty. A co jsem napsal tak špatného, že favorizuju Alda? Na tom je snad něco špatného? Zmýlil jsem se i když nám výsledek těžko prozradil něco co by jsem už nevěděli a to, že má Gregor KO power se kterou není radno si zahrávat. Aldo bohužel neunesel tlak a do zápasu vletěl jako splašený a udělal kolosální chybu kterou okamžitě Ir potrestal. To je celé co jsem se z toho zápasu dozvěděl. Tvou inteligenci hodnotím na základě toho, že tady bleješ hovna typu že se Aldo robrečel jako malá holka takže sorry až budeš psát na úrovni tak se do tebe nebudu navážet. Do té doby jsi u mě jen  nevychovaný parchant a je mi úplně jedno jestli ti je 15 nebo 40.


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 15.12.2015 v 14:20
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

No zase si nalejme čistého vína, trošku. Hodně jsi tu všemožně na Cnora kde jakou špínu házel :D, až už mi to přišlo moc, včetně teoriich a podobně... 

Nevím proč se tu pořád handrkujete, vždyť to nemá cenu ne :), borci jsou to prostě oba.

Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ano máš pravdu mluvil jsem o něm špatně a byla to chyba. Přesvědčil mě o tom, že je skvělý zápasník a to i když 13 sekund nám zcela jasně neřekne kdo je lepší i když uznávám, že Aldovu chybu potrestal brilantně. Jako člověka ho rád pořád nemám a nikdy nebudu a to jestli takový opravdu je nebo ne je nikdo nemůže přesně vědět. Osobně mám rád ty kteří projeví souperům respekt jak před tak po zápase chápu, že to je bussiness a někdo takový tam asi být musí ale já takové lidi rád nemám a proto jim nefandím viz. AO toho jsem taky vždycky kritizoval a říkal, že jeho přehnané sebevědomí povede k jeho pádu a to samé tvrdím u Gregora lidi mě tady za to můzou klidně hejtovat, ale je mi to jedno takový je prostě můj pohled na věc. 


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 15.12.2015 v 14:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

však v pohodě, nemusíš se obhajovat, jde o hovno :D... teď jsi to napsal to napsal parádně, respekt

Tommy - Čtenář - 15.12.2015 v 14:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Díky, ještě bych se tady chtěl omluvit lidem kterých jsem se možná dotknul hlavně uživateli pod přezdívkou Lyoto. Ten konflikt jsem vyvolal já, protože jsem po zápase neunesl své emoce a neměl jsem právo soudit nějaké tvoje IQ atd. protože tě neznám a nic tak spatného jsi nenapsal jen jsi bránil zápasníka kterému fandíš byla to pičovina z mojí strany. Takže se všem omlouvám až na uživatele pod přezdívkou Gregora který by si to měl srovnat v hlavě.


Ivan Buchinger fan club.

yamay - Čtenář - 15.12.2015 v 14:53
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Emocie niekedy s clovekom zamavaju. Sme len ludia wink

Lyoto - Čtenář - 15.12.2015 v 15:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

To na omluvu neni, někdy me to spickovani baví, ale vždy je to kousek od toho aby to nabralo úplně jiný obrátky než by melo.Takže dik a jen vse dobry...  Občas to ujede a me někdy tuplem. Neni to každopádně záměr. Cením..