přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 189: Mendes vs. McGregor - countdown video

UFC 189: Mendes vs. McGregor - countdown video

přečteno: 15995×
08.07.2015 v 07:41 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 51×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

Již tuto sobotu se uskuteční v Las Vegas dlouho očekáváný turnaj UFC 189. Ten se sice neobešel beze změn včetné té nejcitelnější, když z turnaje odstoupil šampión featherové váhy José Aldo, nicméně i přes to půjde o jeden z nejsledovanějších letošních turnajů. Aldovo místo v hlavním zápase s Conorem McGregorem totiž zaujala dvojka divize Chad Mendes, který je podle mnohým coby wrestler se silným boxem stylisticky ještě větší hrozbou pro irského bijce. Na vítěze navíc čeká titul dočasného šampióna. V druhém hlavním zápase potom dojde k odvetě mezi Robbiem Lawlerem a Rorym MacDonaldem, kde bude první jmenovaný zároveň poprvé obhajovat svůj nově získaný titul šampióna welterové váhy UFC.


UFC 189: Chad Mendes vs. Conor McGregor - countdown video


UFC 189: Robbie Lawler vs. Rory MacDonald - countdown video



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
Nibelung - Čtenář - 8.7.2015 v 16:56
Re: 11 - přejít na příspěvek
ty si ten co vravel že Cain zabije Werduma nie? :D tak klinec do dreva ... ale nie chalan...
 
+2
fedo - Čtenář - 9.7.2015 v 12:31
Re: Re: Re: 11 - přejít na příspěvek
guss, zil som v usa cez 10 rokov a vratil som sa domov prave preto, ako veci americania beru,...
 
+1
malylada87 - Čtenář - 10.7.2015 v 09:23
Re: Re: Re: Re: .... - přejít na příspěvek
Co to meles, jen jsem si precetl spatny zdroj, jsi normalni? Nic jsem hroznyho nerekl snad...
 

Všechny příspěvky

The Viper - Čtenář - 8.7.2015 v 07:55
.... - Odpovědět
 

Ubohost UFC, že zápas o prozatimní (už to je píčovina) titul má přednost před titulovým zápasem těžší a kvalitněší váhy. 

Žádný prostor v médiích = větší možnost koncentrace na zápas = Rory půjde spát ve druhým kole !!!

 

Ondatra9 - Čtenář - 8.7.2015 v 13:25
Re: .... - Odpovědět
 

Docela to chápu, nasypali do toho takový prachy a popravdě se na zápas Mendese a Conora těšim daleko víc než na Lawlera a Roryho. A chtěj tam mít prostě pás, kdyby to MCgregor urval, tak zase udělaj peckózní promo. UFC hlavně už není co bývala, za posledních pět let se toho tolik změnilo, že už se těmto věcem nedivím, že daj menší váhovku dopředu.

Dřív byl každej turnaj narvanej jak hovado a kolikrát se některé hvězdy nedostali ani na hlavní kartu, dnes už je na skoro každý kartě, tak dva zápasy na které se těším, ale taky někdy ani zápas. Nebylo potřeba skoro žádný promo, protože se stačilo kouknout na startovku a bylo.

Patriot - Redaktor - 8.7.2015 v 13:37
Re: Re: .... - Odpovědět
 

teď mi došlo, že už tu byl jeden turnaj, kde menší váhovka přeskočila tu vyšší: UFC 169, tam byl hlavní zápas Barao s Faberem a co-main Lamas s Aldem. Taky to bylo proto, že Lamas byl tehdy mediálně naprostá tuctovka. Prostě se musíme smířit s tim, že v UFC má mediální zájem přednost před zápasnickým kreditem.

malylada87 - Čtenář - 8.7.2015 v 16:20
Re: .... - Odpovědět
 

Vipere hlavní zápasy nejsou jen o kvalitě ale i o taháku a ten je prostě jinde...

Rory jasně na body.... Lawler je šampion štěstěna, diky Henriksovi, který mu jej daroval a to vyloženě.

The Viper - Čtenář - 8.7.2015 v 18:44
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Tyhle názory jako že Lawler je šampion díky štěstí od člověka, co fandí někomu kdo nemá ani jednu TOP 5 výhru a dostal titulák za vyhulení péra vedení UFC. Lawler zápasil s nejlepšími a nejlepší porazil, bojovník na svém místě, on se propaguej tím že bojuje jako zvíře a né tím že nadává lidem.

Pride Asia - Čtenář - 8.7.2015 v 19:03
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Vždyť má Viper naprostou pravdu. Je to k smíchu, že má dočasnej titul lehčí váhové kategorie přednost před plným titulem vyšší váhové kategorie. Navíc už to, že je to zápas o dočasný titul je fraška. Aldo není mimo přes rok, aby byl potřeba dočasný šampion. UFC holt spadlo na zadek z jednoho velkohubého Ira a rozjelo promo za balík a teď když se jim to zhroutilo jak domek z karet řeší jak to zachránit a výsledek je k blití. Ten titul bude mít asi stejnou cenu jako vystřelená pouťová růže. Chad vypráská Ira a dá si třetí zápas s Aldem a bude po příběhu...A Robbi Lawler že je šampion štěstěna?? V prvním zápase s JH prohrál těsně první dvě kola pak JH nehorázně dvě kola bil a nakonec teda odešel s fýzou a nechal se uválet ok dejme tomu. Ale druhej zápas předvedl JH co? Lepení na kleci? Takedown s následným funěním Robbiemu na hrudník?? 1,4 a 5 kolo bral plným právem Robbie a že JH brečí jak po zápase s GSP tak po zápase s Robbiem něco v tom smyslu, že si myslel že to má v kapse a tak že zvolnil...koho to zajímá?? Bojuješ o titul tak makej celou dobu a nezvolňuj. Neznám nikoho jinýho kdo by si v titulovém boji riskoval zvolnit. Když má taktické IQ na bodě mrazu tak ať pak nadává max sobě. Robbie do toho šlapal do poslední minuty kdy před ním JH už jen belhal pryč a to je taky důvod proč Robbie narozdíl od JH titul obhájí. On je dravec co jde dopředu a jde po ukončení. Nehraje tam šachové partie a nemá profesorský styl boje. Je to odolný, výbušný fighter s KO power jako málo kdo a navíc se neustále zlepšuje. Zapiš si sobotu do kalendáře černým písmem protože až uvidíš jak vyhraje Robbie a chvilku na to padne Ir tak budeš mít asi lehce po náladě.

malylada87 - Čtenář - 8.7.2015 v 23:04
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

mymyslím si svoje, podle mě titul prostě ztratí a už nikdy na něj nedosáhne, tečka. Pro mě jsou nejlepší welter váhy Hendriks a Rory, i když Roryho rád nemám, tak jeho chytrý styl z ústupu prostě bude platit na celou špičku....

Conora už vůbec nebudu komentovat. Vy jste chytři, tak si založte MMA organizaci tady a veďte to. Každy chce vydělat prachy White, Conor atd., tak jako dobry businessman si je vezmu....

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 04:27
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Neodbíhej od toho co jsi vyvolal. Nemůžeš v jednom komentáři obhajovat Conorův titulák do krve a pak napsat, že Lawler je šampion štěstiny, kdy defakto nic nezískal sám. Aspon se ukazuje co za hlupáky sleduje UFC (ted nemyslím přímo tebe), když je dokáže nalákat na cikána co jediné co umí tak mluvit sprostě a oblíkat se jako kašpar (jako zápasník je kvalitní, ale bez TOP zápasů) na místo toho sledovat pravé gladiátory, kteří nejdou taktizovat, ale ničit.

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 11:04
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Ty kretene rozumim tomu vic nez ty. Rikam, ze v USA je nyni conir nejvetsi MMA hvezda i kdyz ty to tady nepocitujes. Udelali z nej medialni hvezdu, neplet tady jestli nekdo pravem nepravem. Ma pet vyher v rade tak co. Lawler v zapasech horsim borcem nez hendriks a ten vzdy prosral posledni kolo kdy byl zbytecne pasivni. Hendriks je ti primocareho borce a takova taktika mu nesvedci. Zato Rory je specialista z ustupu a vubec se nebudu divit kdyz ho uboduje 49:46 na kola. Lawler je sympatak o tom zadna, zlepsil se strasne, ale dle meho nazoru prohraje. Na Conora tady mektas porad dokola jak kazdy druhy, ze na zemi umi hovno a ze ho kazdej uvali. Nikdy jsi ho tam nevidel a jestli tvrdis ze ten strike je horsi jak Diazuv a podobne nesmysly, tak jediny k smichu jsi ty. Sledujes MMA jen z televize a jsi chytry teoretik jak hovno v trave

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 12:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

,,Ty kretene rozumim tomu vic nez ty.'' laughinglaughinglaughing

Mě se Conor jakožto zápasník zamlouvá, netvrdil jsem že ho Mendes uválí, ale to je fuk. Ta druhá věc je že je to naprosto odporný člověk. Já jsem totiž teoretik jako prase to víš, já jsem celý dny u počítače a sleduju fightery UFC laughing Láďo, Láďo....ty to vedeš laughing

Tommy - Čtenář - 9.7.2015 v 12:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Ty tady nějak přestáváš tu diskuzi zvládat první píšeš jak si tady někdo může psát jaký názor chce a vzápětí tady začneš lidem nadávat do kreténů a píšeš jak je tady kde kdo chytrolín, ale mě přijde, že jediný kdo se chová že všude byl aspoň 5x a vše viděl jsi ty.


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 13:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Protože mě sere, že nějaký radobyfrajer mě soudí a nechápu z čeho usuzuje. Sám na to jen kouka na bedně a bude mě tady poučovat jak malého jardu....

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 14:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Já tě Láďo ale o ničem nepoučuju, jen prostě nemůžeš napsat o někom jako je Lawler takový hovno cool Snaž se to trochu více zvládat, takových sporů na těchto stránkách bylo, dokonce se tu i kořeni tehdá vyzývali na souboj, ted nevím kdo to přesně byl, možná Radek nebo Perfecto s někym. Na Conora se nadává, protože on to tak chce a já souhlasím s názorem, že buď je Conor neskutečně hloupý a nebo neskutečně chytrý, nic mezi tim. To že se chová naprosto odporně a mimo veškeré meze slušnosti, respektu a show, to je věc druhá. Je rozdíl (OBROVSKÝ!!!) v tom co dělal Sonnen, který schytával pomalu stejné komentáře jako tu psal Patriot u Schauba, a je rozdíl mezi tím co dělá Conor a ještě tomu někdo říká že to je TOP trash talking, to už je lepší trash talker Mousasi...

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 14:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

No je to otázka sympatií, mě ta show, sebevědomí nevadí....

Ale ta debata a hádka nevzníka z toho, že je borec nesympatickej a někomu ano, ale to, že prostě ze všech komentů plyne, jako by byl Conor sračkoidní fighter což určitě není. Každému se přece jeho fighty musí líbít, má to šťávu, tempo....

Neříkal jsem to, že Lawler je sračka nebo něco takového. Já ho z welteru mám rád, jen můj názor je ten, že nejlepší welter je Hendriks a jeho porážky byly spíš příčninou jeho rohu a nezvládnutí taktické stránky. Beru ty prohry tak zbytečné, jako je měl zbytečné REEM se Silvou a Brownem. Pak jsem zmínil to, že Rory jednoznačně neprohraje jak to vidíš ty a naopak co se týká stilu, tak může na borce jako Robie platit a dokonce ho vidím jako favorita....když si to myslím, tak mi nemůsís hned říkat, že jsem mentál co to sleduje jen z televize....

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 16:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Já jsem ti nepsal že jsi mentál co to zná jen z televize, to jsi psal ty mě laughing Ale ok, beru. Conor je dobrý zápasník, to jsem tu několikrát zmiňoval.

Patriot - Redaktor - 9.7.2015 v 12:42
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Čéče i když je to divný, musim částečně souhlasit. Co sleduju zahraničí tak to na mě působí dojmem, že Conor mediálně táhne v ohromnym množství blbce a burany (tim samozřejmě neřikám, že je takovej každej jeho fan).

Typicky se to ukazuje na youtube, jakmile se objeví někde video, kde se někdo vyjádří třeba v duchu "trochu víc věřím Mendesovi",nahrnou se tam Conorovi skalní, vymínusujou to video až do prdele (typicky mě to fakt točí u kanálu MMAdigest, relativně nová skvělě zpracovaná profi nestranná záležitost, který ty mínusy děsně škoděj) a v diskusi rozjedou fakt neuvěřitelnou žumpu. Nějaká ta hecovačka je normální, ale co předváděj lidi z Conorova tábora: v MMA jsem takovej hnus zatim neviděl. Např. Schaub, v nějakym rádio rozhovoru taky typoval Conorovu prohru, vyjádřil se naprosto normálně, podepřel ten názor argumentací, nijak neurážel, a vyžral za to komentáře typu "doufám že ti vychcípá rodina" a ještě to hromada blbců lajkovala.

Wesley - Čtenář - 9.7.2015 v 16:04
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Jenom malá poznámka k Hendricks-Lawler 2. Byl to těsnej zápas, ale co si pamatuju, tak většina MMA serverů to nabodovala 3-2 pro Hendrickse. Ten průběh byl taky trochu jinej, než popisuješ, od Hendrickse to nebylo jenom o wrestlingu, ve 2. a 3. kole Lawlera i přeboxoval. Nakonec jsem byl rád, že to dali Lawlerovi. Hendricks si to zasloužil za tu pasivitu v 5. kole.

T3RMINAT000R - Čtenář - 8.7.2015 v 13:20
11 - Odpovědět
 

Robie pojde spat uz v 1 kole a Chad hned zanim :D

The Viper - Čtenář - 8.7.2015 v 16:05
Re: 11 - Odpovědět
 

Jo a Schaub na zemi subne Mira a hned na to Conor vymlátí TOPku lehký váhy.....jdi raději sledovat WWE, tam takové fanoušky vítají.

T3RMINAT000R - Čtenář - 8.7.2015 v 16:49
11 - Odpovědět
 

Ked to tak skonci pojdes WWE sledovat ty :P

Nibelung - Čtenář - 8.7.2015 v 16:56
Re: 11 - Odpovědět
 

ty si ten co vravel že Cain zabije Werduma nie? :D tak klinec do dreva ... ale nie chalani ešte si tu začnite nadávať. nikto tu nerieši Nelson Thatch? na to sa teším ja...obaja moji ublúbenci a hodia ich proti sebe... ale radšej Gunni....

Tommy - Čtenář - 8.7.2015 v 17:53
Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Thatch ho podle mě zbije pokud se to nějakým zázrakem nepodaří Gunnarovi dostat na zem, ale jeho wrestling je celkem průměr i když je jinak na zemi fenomenální. Thatch na mě proti Bendovi udělal docela dojem být to na tři kola tak to podle mě těsně urve na body takhle měl Benson prostě navrch hodně zkušeností ze zápasu na pět kol. Tady tohle je jen na tři kola je dost možné, že to dojde na body, protože Gunnar je držák, ale jak říkám jestli to nějak zázračně nedostane na zem tak v postoji bude bit.


Ivan Buchinger fan club.

Patriot - Redaktor - 8.7.2015 v 19:45
Re: Re: 11 - Odpovědět
 

sice typuju spíš Nelsona, ale počkám si, až ty dva proti sobě uvidim na váze...Thatch je kolos a když bude vypadat o hodně mohutnější, tak nevim nevim, s Hendersonem mu to prohrála zemařina a zkušenosti, což ho určitě heclo a od tý doby drtil obranu. Je to takový těžko předvídatelný.

The Viper - Čtenář - 8.7.2015 v 19:59
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Každopádně je to skvělý match-up. Vždy je skvělé když se utkají 2 TOP talenti...tehdá megaškoda že odpadl fight Thatche s Thompsonem....ten dostal Ellenbergera, tam si nemyslim že to bude nějak atraktivní fight.

malylada87 - Čtenář - 8.7.2015 v 23:06
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Já to taky vidím na Islanďana, podle mě využije grapling a poučí se z porážky a zápasu, který spíš nezvládl se Storym a jel podle jeho not zbytečně.

The Viper - Čtenář - 8.7.2015 v 18:47
Re: 11 - Odpovědět
 

To je trochu přehnaný s tím nadáváním, já se rozhodně nebudu dohadovat s někym kdo píše pohádky z WWE a zapojuje je do UFC. Ještě by mohl napsat že BJ Penn, CHuck Liddell nebo Machida jsou sračky protože své poslední zápasy prohráli. Vadí mi tihle co začli sledovat UFC loni v létě a myslejí si že ten kdo je nejvíce propagovanej je nejlepší na světě.

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 11:10
Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Sklidni uz hormon, kazdy si tu muze napsat nazor ty chytroline. Ze te nezamestnali misto Rogana, kez by te znal Dana. Ty by jsi byl trida kamo.... Jses nekdy jak dement fakt

souhlasim s Viperem tohle jsou legendy s prohrali jen s top10 borci. Neni to zadna ostuda

guss - Čtenář - 9.7.2015 v 11:20
Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Někomu zas mohou vadit tihle chytrolini, kteří si myslej ze vedej vse nejlip a do důsledku znaj celou politiku UFC. Oni neco udelaj a pro tebe to je ubohost . Asi si opet chytřejší nez oni a urcite bys to udělal lip. Lidi mohou sledovat ufc prave diky treba ted te vyhajpovane akci s Gregorem. To je podle me známka, ze to UFC dela dobre. Natahli diky skvelymu marketingu lidi, kteří nevěděj ktera bije do teto doby. Tak se začnou zajímat . Ja sleduji UfC dobrejch deset let a spis mi dela radost, ze lidi v CR zacinaj vedet o co jde. Neni to prece jen o "odbornikach" typu internetovejch mistrů světa, kde kazdej vi nejlip co kdo ma dělat. Prijde mi to jako česky pokrytectvi. To same , jak si nekde psal ,ze Mcdonald a Lawler ma nulovej marketing. Pokud bys žil v US , tak kazdej den bys v TV videl promo na tenhle zapas na treba FOX TV, versus TV., Fuel tv a poslední mesic nebyl den, kdybys toto nevidel . Dokonce tady jsou programy, kde běží ufc v sestrihach celej den. Rozhovory, nazory ostatních fighteru. Takze by to chtělo z tohohle cechackovstvi trochu slevit a uvědomit si, ze lidi co tuto organizaci vedou, vedeji moc dobre co dělají a ze nejde koukat na to jen z pohledu CR kde je tento sport v plenkách a kazdej kdo tomu trochu rozumí, si hned mysli ze sežral UFC encyklopedii. Rozdíl mezi fans v US a CR je silenej. V CR kazdej musi byt odborník na vse , v US me prijde, ze tady ti fans to berou uplne jinak, uzivaj si to, maj to jako zábavu . Proste to žerou.... U nas v CR to je vždy jen o tom jak by to všichni udelali lip. Mohu toto tvrdit z globálu a mam čím srovnávat , protože cca pátým rokem tady ziju a kdyz prijedu do CR a mam možnost zajít na nejaky gcf nebo podobne turnaje, tak se mi celkem líbí na jaké úrovni se to da udelat i bez peněz a pro fightery za krabici proteinu.

fedo - Čtenář - 9.7.2015 v 12:31
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

guss, zil som v usa cez 10 rokov a vratil som sa domov prave preto, ako veci americania beru, vsetko je obchod. úúúplne všetko, aspon tak tomu je v kalifornii. ludia pridu do baru, dajú si nejake akože pivo - coronu napr. a bučia keď je málo krvavého okolo, alebo keď sa zápas dostane na zem. Nevidel som nikdy, že by to žrali ako píšeš :-) serú na to, hlavne nech je krv, nesledujú kvalitu zápasu, ale práve to divadlo okolo. UFC je obchodná organizácia a tomu je podriadené všetko! tebe sa to divadielko okolo zjavne tiež páči. mne vôbec a písať o českom fanúšikovi tak ako píšeš je totálna kravina. 

guss - Čtenář - 9.7.2015 v 13:03
Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Mne se to divadlo urcite líbí, kdyby ne tak budu koukat na olympiadu kde se nic neděje a je to jen o výkonu. Napsal si to uplne přesně, je to obchodni organizace a práve proto to tak musíš brat. Je to jako kdyby sis koupil ferarri a pak říkal ze je to na hovno, protože to v terénu nic neumi. Mas pravdu v tom, ze amici jsou psychopati v tomhle, potrebujou show. Jak se zápas dostane na zem, tak bucej v případe kdyz se tam nic neděje. Jakmile se na zemi neustale pracuje a přechází se z Paky na páku , z gilotyny na jinou pozici, tak je to bavi . Nemaj rádi nudu kde se nic neděje. Jinak v Us je vse jen o penězích , uplne. Jsem zjistil taky nedávno kdyz jsem čekal od souseda kamarádskou cenu za úpravu na domě, a on si rekl vic nez kdejaká firma:) Tady se to bere pro fans jako zábava , to je podle me v poradku, jdou se bavit..... Ne hodnotit zápasy jak by to udelali lip. To same NFL, zápasy kolikrát o nicem, nuda...,ale stačí poradnej hit a lidi jsou na nohách. Proste tak to je. Jen se s tim smířit . Obchod je obchod . Štve me ze tohle lidi nechápou. Nedokážete si představit asi tu nudu kdyby to bylo jen na gentlemansky úrovni a řešili se jen výkony z hlediska profesionálních trenérů. Tady se tim lidi bavej, to byla si myslim myšlenka ufc,udelat pro lidi skvělou show. Dělali to pro prachy a ty jim nikdo jinej nez fans neprinesou. A mimo tema , ale zmizet z Californie do CR, nevim jestli byl nejlepsi nápad:) Ja jsem na druhým pobřeží sice , ale zpet natrvalo urcite ne, diky:)

fedo - Čtenář - 9.7.2015 v 13:26
Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

guss, veď to je práve to, ja sa nemienim s tym zmieriť a preto som odišielspäť domov. zmieril by som sa s tým, pokiaľ by som nemal inú možnosť. a to že máš rád divadielko je dobre pre teba a preto si tam kde chceš byť a tak je to v poriadku. mne ufc nesedí, ale majú zopár mien, ktoré si rád pozriem, lebo očakávam dobrý zápas. a ohľadne mimo tématu že z CA na Slovensko... Vždy sa budem cítiť ako vlastenec, mám tu doma rodinu, rodičov a kamarátov ozajstných. Po čom mám viac ešte túžiť? A jedna vec veľmi nepopulárna, mne vôbec nieje po chuti, aká propagácia sa robí v Los angeles okolo lezbičiek a homošov a celé to multi-kulti. Neviem ako by som vysvetloval somu malému synčekovi, keby každý deň vídaval v reštikách ako sa tam dvaja chalani držia za rite. Ale to by bolo na dlhú rozpravu :-) Inak samozrejme kopec iných vecí je tam zasa parádnych...  Napríklad surfovanie v oceáne atď... Ale pre mňa je doma doma...

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 12:41
Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Dle tebe Gussi ideální fanoušek http://i.ytimg.com/vi/hmUhXSEx78A/hqdefault.jpg

guss - Čtenář - 9.7.2015 v 13:12
Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Přesně tak, jak píšeš.... Na prvni pohled FANOUŠEK , co si nehraje na trenéra. Podle tvy reakce bude asi tedy ideální FANOUŠEK nekdo, kdo tam bude sedět, bodovat podle sebe každy kolo s tužkou a papírem aby si pak mohl porovnat sve vysledky s rozhodčím? Jde o to jen rozeznávat pojmy. To si vystihl tu fotku, to je fanoušek kterej vi pro co jde. Nevidím na tom nic spatnyho. Vipere jen se smír ze lidi maj různý nazory. Ty víš proste vse. Ja napisu jeden comment a hned víš kdo je pro me ideální fanoušek, v tom je ten problem.

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 14:12
Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

No dle tvého komentáře to tak vyznělo, že když se někdo snaží napsat trochu rozumnější názor či kladnou/zápornou kritiku, je hned ''čecháčkoství'' a bůhví co ještě. Každý fanoušek nemůže být jako ten na té fotce a každý nemůže být zase tak rozumný. Já také dokážu vylítnout jak malá holka když zápasí moji oblíbenci, ale dokážu být na druhou stranu rozumný a na papíře to trochu porovnat. Pamatuj že nikdo neví vše....jen Sonnen ano.

guss - Čtenář - 9.7.2015 v 18:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11 - Odpovědět
 

Tak Sonnen to je jina liga, ten by vypráskal cely ufc s pravackou za zadama, to souhlas, samozřejmě tedy pokud by nenarazil na Diaz Brothers:))))))))))))))))) 

T3RMINAT000R - Čtenář - 8.7.2015 v 23:44
11 - Odpovědět
 

Kazdy fandi komu chce 

Wlto23 - Čtenář - 9.7.2015 v 09:42
.... - Odpovědět
 

https://www.facebook.com/pages/UFC-cz/239699159516071?ref=hl

Wesley - Čtenář - 9.7.2015 v 14:08
McGregor-Mendes - Odpovědět
 

K tomu hypu okolo Conora, umí se prodat, přitáhnout pozornost a UFC tomu pomáhaj, jak se dá, protože se jim to vyplatí. Mě osobně zajímají samotný zápasy a nepotřebuju k tomu nějaký divadýlko, spíš je mi to protivný.

Musim přiznat, že mě trochu mrzí, že neuvidím McGregor-Aldo. To by byla standup válka, střet rozdílnejch stylů. No třeba se ještě dočkáme.

Každopádně i Mendes-McGregor by mohla být řežba.Pro Conora hraje, že je vyšší a hlavně má podstatně větší dosah a umí s tím pracovat. Conor má určitě širší reperoár technik, všech možnejch kopů, ale ty spíš používá, aby byl nečitelnej, ale jeho primární zbraní je jeho box. Mendes má taky výborný ruce. Oba dva maj brutální KO power.

Klíčovou otázkou zápasu a určitou neznámou je Conorova zemařina. Do UFC přicházel s pověstí boxera, jenž má slabší zem a to se ho furt drží. Jediný Conorovy porážky v kariéře jsou 2 submise v 1.minutě 1.kole a vypadal v obou případech poměrně amatérsky, ale už je to nějakej pátek(2008 a 2010) a od tý doby se určitě zlepšil a ve dvou zápasech(proti Hillovi a už v UFC proti Hollowayovi)ukázal dobrou práci na zemi, sám si došel pro takedown. Conor má taky hnědej pásek v BJJ.

Jinak v UFC měl vesměs dobrý matchupy. Brandao na něj zkusil takedown, Conor ho reversnul a získal z toho výhodu. Siver ho na zem dostal celkem lehce, ale Conor byl hned zpátky na nohou. Vedle toho, co jsem od Conora viděl v předchozích zápasech, tak i jeho styl boje a typ postavy napovídá, že wrestler kalibru Mendese ho na zem dostane opakovaně, ale je otázka, jak dlouho ho tam bude schopnej udržet a udělat nějaký damage. I kdyby s ním na zemi nebyl schopnej nic moc udělat, tak těma takedownama by mohl otupit Conorův, ten by nemohl být tak agresivní a takedowny samy o sobě často vyhrávaj kola i zápasy. Každopádně se konečně dozvíme, jak je skutečně dobrej Conorův zápas a zem celkově. Bylo by Mendesovou chybou, kdyby to neotestoval. Taky může přijít KO v 1. kole a nedozvíme se nic :-)

Taky je otázka, jak bude Conor silnej v eventuelních pozdějších kolech, jak zareaguje, když bude prohrávat. Mendes je v tomhle prověřenější, má spoustu 3kolovejch zápasů, 5kolovou řežbu s Aldem.

Sázkovky favorizujou Conora, ale ne až tak výrazně. Doufal jsem, že bych mohl někde sehnat kurz na Mendese třeba za 2.6, ale i za 2.25 mi to přijde jako solidní sázka. Asi bych to víc přál Mendesovi, ale pro vývoj divize by zase bylo lepší, kdyby vyhrál Conor...

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 14:49
Re: McGregor-Mendes - Odpovědět
 

dobrej koment, navic vypnuti Buchingera v cage warriors doporučuji... :)

..ten zápas je super a je jedno jestli je s Aldem, jednou uvidíme určo oba zápasy. Spíš mě bude zajímat, pokud Conor prohraje, jak se bude chovat a další jeho prezentace. Nicméně mu věřím a myslím, že možná uvidíme taky čistě strik zápas, Mendez je v postoji taky skvělej. Spíš když vidím jak je Conor pohublej při shazování, tak v zápase bude mít o pár kilo na Mendeze navíc a ten dosah bude taky zajimavý sledovat. Nemůžu sipomoci, pro mě pořád 50:50, když vyhraje kdokoli, nebude mi to vadit, ale srdce chce Conora vítěze.

Wesley - Čtenář - 9.7.2015 v 16:07
Re: Re: McGregor-Mendes - Odpovědět
 

To jsem samozřejmě viděl. Buchinger je fakt dobrej, ale Conor ho přejel. To byla hra kočky s myší a to KO byla lahůdka. Conor prostě dělá atraktivní zápasy.

medine - Čtenář - 9.7.2015 v 16:21
Re: Re: McGregor-Mendes - Odpovědět
 

jestli conor vyhraje jinak, než nějakým záhadným a kontroverzním rozhodnutím po pěti kolech na body, tak tu už radfěji nikdy nebudu psát žádnej svůj tip, a prohlásím že nerozumím mma. howgh

The Viper - Čtenář - 9.7.2015 v 14:19
.... - Odpovědět
 

Na FB se šušká že Travis Browne zmlátil svou přítelkyni a prý manžel Brittney Palmer je obviněn z pokusu o vraždu (její osoby).

malylada87 - Čtenář - 9.7.2015 v 14:49
Re: .... - Odpovědět
 

Hele nevím jistě, ale myslím, že dokonce ji přítel zabil..

Patriot - Redaktor - 9.7.2015 v 15:20
Re: Re: .... - Odpovědět
 

To určitě ne, co vim já tak byl zatčenej a Britney to zatim komentovala tak, že s ní jebnul na postel, několik minut ji dusil polštářem a kolenem jí při tom drtil páteř. Celý by to mělo bejt na pozadí něčeho, co nevim jak přeložit: "stock scams", jestli to chápu dobře tak nějaký majetkový podvody, ale za to ruku do ohně nedám.

toddb - Čtenář - 9.7.2015 v 21:54
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

To vypadá na podvody s cennými papíry.


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

El Huron - Čtenář - 10.7.2015 v 05:07
Re: Re: .... - Odpovědět
 

ty ses ale kus kokota

El Huron - Čtenář - 10.7.2015 v 05:08
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

maly lada si nevidi do pusy

El Huron - Čtenář - 10.7.2015 v 05:08
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

a na svuj scvrkly penis

El Huron - Čtenář - 10.7.2015 v 05:09
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

uz jen podle tvyho zbuznelyho obliceje je videt, ze ses komplexak

malylada87 - Čtenář - 10.7.2015 v 09:23
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Co to meles, jen jsem si precetl spatny zdroj, jsi normalni? Nic jsem hroznyho nerekl snad

malylada87 - Čtenář - 11.7.2015 v 01:40
... - Odpovědět
 

užili jste si vážení? :)... masakr vyprodáno. Ta startovka je hodně nadějná na předčasný ukončování a pořádných štípání....