přihlásit trvale
Nová registrace
Stipe Miocic vs. Alistair Overeem na UFC 203

Stipe Miocic vs. Alistair Overeem na UFC 203

přečteno: 18105×
26.05.2016 v 06:53 | Autor: Caidel
diskuse: 64×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

Sen řady fanoušků na ExtraRoundu (a nejen zde) se konečně splnil: Alistair Overeem konečně dostává šanci na titulový zápas těžké váhy a půjde proti Stipe Miocicovi na zářijovém UFC 203 v Clevelandu.

Overeem (41-14 MMA, 6-3 UFC) je bývalým šampionem K-1 a ačkoli jeho UFC kariéra poněkud zaostávala za původními předpoklady, nakonec si cestu k titulovému zápasu přece jen vybojoval a to sérií čtyř výher - porazil Stefana Struveho (KO, 1. kolo), Roye Nelsona (na body), JDS (TKO, 2. kolo) a nejnověji Andreie Arlovskiho (TKO, 2. kolo) na březnovém turnaji v Holandsku což z něj udělalo světovou trojku těžké váhy. 

Pro Miocice (15-2 MMA, 9-2 UFC) to bude první titulová obhajoba - titul získal teprve před dvěma týdny když na UFC 198 překvapivě vypnul Fabricio Werduma v prvním kole. Miocic má nyní tři výhry v řadě (Hunt, Arlovski a Werdum), ale nebýt diskutabilní prohry s JDS z prosince 2014, měl by výher 7. 

Zatímco pro titul si Miocic musel dojít na nepřátelské území do Brazílie, první obhajoba ho čeká naopak na domácí půdě v Clevelandu. Miocic totiž ukončil proslulé šampionské sucho Clevelandu (podrobnosti zde) a tak na jeho počest uspořádá UFC turnaj UFC 203 přesně tam, v Quicken Loans Aréně (kde hraje NBA tým Cleveland Cavaliers). Půjde o vůbec první UFC návštěvu v Clevelandu (takže to bezpečně není náhoda) a od roku 2014 to bude také první návštěva Ohia, naposledy zde bylo UFC v březnu 2014 v Cincinnati s menším turnajem UFC Fight Night 40 na kterém Matt Brown porazil TKO Ericka Silvu.

Turnaj se bude konat 10. září, ale nic dalšího o něm zatím není známo - toto je vůbec první zmínka o tomto turnaji kterou UFC vypustilo.  



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+3
Onko23 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:51
pre Nextera... - přejít na příspěvek
....ale mozno aj ostatnych, ktori sem tam zavadia o box....malo by byt uz oficialne to, ze...
 
+3
Maltézsky psík - Čtenář - 26.5.2016 v 15:23
... - přejít na příspěvek
Prípadnou výhrou by si Reem zaistil skvelé miesto v histórií MMA, tituly K1, Strikeforce, D...
 
+2
Dijkstra - Čtenář - 26.5.2016 v 15:36
Re: ... - přejít na příspěvek
Šel bych ještě dál - pokud ke stávajícím titulům přidá ještě pás UFC, stane se...
 

Všechny příspěvky

T3RMINAT000R - Čtenář - 26.5.2016 v 08:43
11 - Odpovědět
 

Stipe mu da papačku

malylada87 - Čtenář - 26.5.2016 v 10:02
... - Odpovědět
 

Konečně !!!! REEM lets go !!

raduz - Čtenář - 26.5.2016 v 10:29
Re: ... - Odpovědět
 

Reem war!

Ale jednoduché to nebude, Stipe je kvalitný súper - a bude doma.

Hádam Jackson Reemovi naordinuje good gameplan, uvidíme.

Gabin - Čtenář - 26.5.2016 v 11:26
Gabin - Odpovědět
 

Super...Doufam,že ho Stipe zmydli....:-)

Maltézsky psík - Čtenář - 26.5.2016 v 15:23
... - Odpovědět
 

Prípadnou výhrou by si Reem zaistil skvelé miesto v histórií MMA, tituly K1, Strikeforce, Dream, UFC, to sa nepodarí hocikomu, dúfam že to dokáže. S top strikermi má skúsenosti ako málokto iný, motivovovaný bude ako nikdy predtým, s Jacksonom bude mat aj dobrú strategickú prípravu, na druhej strane stačí jedna dobrá rana od Stipeho a je koniec. Pre mňa je to najočakávanejší zápas tohto roka.

Dijkstra - Čtenář - 26.5.2016 v 15:36
Re: ... - Odpovědět
 

Šel bych ještě dál - pokud ke stávajícím titulům přidá ještě pás UFC, stane se nejlepším HW bojovníkem všech dob. Stipe nebude jednoduchej soupeř, jako vždycky v HW může zápas skončit jediným úderem na obě strany a osobně to tady vidím 50/50. Boty bych nevsadil ani na jednoho, ale věřím, že to Reem urve.

willy666 - Čtenář - 26.5.2016 v 16:13
Re: Re: ... - Odpovědět
 

mna by len zaujimalo ze kto bude dalsi vyzyvatel...ak vyhra Cain nad Trawisom tak som zvedavy koho dostane, ale skorej si myslim ze si da odvetu s Werdumom a JDS si moze dat odvetu s Huntom...

 

Gabin - Čtenář - 26.5.2016 v 20:22
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No,já si myslím,že pokud Cain vyhraje,tak to dostane....

hellas - Čtenář - 26.5.2016 v 22:45
Re: ... - Odpovědět
 

Ten DREAM titul byl "interim". Hádám ho vypsali proto, že smázl Hariho v K-1 a aby šel bóchat na Dynamite!!, potřeboval nejakó motivačku. Jináč by mu jako sópeřa nedávala Todda ;)

Maltézsky psík - Čtenář - 28.5.2016 v 11:23
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Titul Dreamu bol oficiálne iba dočasný a proti slabšiemu súperovi, ale Alistair si ten titul zaslúžil. Porazil v Dreame Hunta, Thompsona, a par dalsich, s Crocopom to bolo no contest ale bol jasne lepsi.

webfighter - Čtenář - 27.5.2016 v 00:24
Re: ... - Odpovědět
 

Take to tak vidim, Reem ma sanci jako nikdy predtim, tak doufam ze se s Jacksonem dobre fyzicky i takticky pripravi. Docela bych mu to pral, ale Miocic neni zadne orezavatko a v podstate nema slabinu ani zadnou superzbran, cili klidne to muze byt i jen na body. Necht lepsi vyhraje :-) a za me by to mohl byt Reem.

Nibelung - Čtenář - 27.5.2016 v 14:39
# - Odpovědět
 

haštág TEAMCROATIA

Ninjagon - Čtenář - 27.5.2016 v 21:37
Reem - Odpovědět
 

Fandím Reemovi, pokud se mu to podaří, bude legendou. Vlastně v HW už pak nemůže být nikdo, kdo by dokázal víc (když vezmeme v potaz, že Strikeforce už neexistuje a K-1 už je bohužel k smíchu).

Jarome - Čtenář - 28.5.2016 v 08:19
- - Odpovědět
 

Tak vysledok toho zapasu,by podla mna na 100 percent asi nevedel odhadnut ani ten najvacsi znalec UFC.A najocakavajsi zapas roka?:)Hm daj sa mi zasmiat,ano aj ja si to rad pozriem,ale moj tusak je,ze to bude ako zapas Reem vs Cigano....Nuuuuuuuuuuuuuuuuudaaaaaaaaaaaa a inac este nikto nemal odvahu to tu napisat....Ano rozhodne to jedna rana,KO rozhodne,ale HEAVYWEIGHT je podla mna vo velkom ultlme....Hm a poprosim odpuste si tie vase prible komentare,zaujimaju ma len borci ktori.do toho fakt vidia napr.-Malalyda,Onko,Yamay,Lyoto a pre mna najvacsi pan Viper.....Pardon urcite som niekoho vynechal....a preto tie mena,lebo toto by mala byt stranka o UFC a nie,ze niekto napise koment a zacne sa tu potom rozoberat normalne jeho strory,lebo mi z toho na grc......

Chael Perosh - Čtenář - 28.5.2016 v 17:35
... - Odpovědět
 

No tak tohle by mohl být hodně zajímavej fight. V první řadě absolutně nesouhlasím s tím jak někteří tvrdí, že je Stipe slabej šampion. Ten chlap vyklepnul Hunta jak nikdo, Fába sejmul jednou ranou a do lucky punche to mělo daleko (že si Fábo naběhnul sám je věc druhá) a s JDS to spíš smrdělo remízou než prohrou. V postoji se může měřit s kýmkoli a to jak vyškolil Pit Bulla taky o něčem svědčí. A Reem je další chlap co v postoji má na to sundat kohokoli plus je nebezpečnej v klinči, na pletivu, na zemi, je silnej, má slušný kardio a s Jacksonem umí vymyslet skvělej gameplan a dodržovat ho. Favorizuju Reema, dle mého to urve, ale čekám že se na to nadře víc než si myslí a to je přesně to co chci. Pořádnej fight kde si borci sáhnou až na dno. Každopádně má křšťálová koule říká, že na konci roku nebo začátkem příštího uvidíme titulovej zápas v HW mezi šampionem Reemem a vyzyvatelem Cainem...a já se z toho podělám, protože to je můj dream match laughing

Jarome - Čtenář - 29.5.2016 v 08:48
Re: ... - Odpovědět
 

Hm Reem klobuk dole,ale ako si povedal,Stipe je velmi podcenovany borec....a ako vsetci vieme Alistair zvykne mat velke trhliny v obrane...Stipe ma fakt ranu ako svina,neverim,ze toto Reem ustane.

K1-fan - Čtenář - 29.5.2016 v 09:22
Re: Re: ... - Odpovědět
 

ono se to nezdá ale reem zvykne mať veľké problémy s obranou a na druhej strane, keby Stipe zaútočil - nebudeme tu chodiť okolo horúcej kase, Reem v tejto bezprecedentn ej situácií, ktorú máš zjavne zmonitorovanu a to počas celého časového horizontu jeho kariéry - údajne neustoji. Tak či tak po dokadnom zmapovani situácie okolo Stipeho, na otázku kto vyhra je jasná odpoveď, keď už na to príde - veď signály sú jasné - stane sa to, čo predpovedajú odborníci. Tak takto milý môj vyzerá tvoj príspevok. Bez faktov a bez dôkazov, brutalne frázy a emócie spolu s bohorovnostou. Jediným príspevkom napadnes desiatky tu prítomných a skoro priamo ich oznacis za neschopných. Trochu ucty   .


tradičné bojové karate

Jarome - Čtenář - 4.6.2016 v 14:10
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tvoje dedukcie su uzasne:)Tak po prve je tu plno borcov,ktori do toho vidia,aj som to tam na koniec dodal....Ja len,neznasam tie niektore  hlupucke teorie,pri ktorych sa sa mi priam rozum zastavuje.A pred Tebou uctu veru nemam...Pre mna si len dedko vsevedko s extremne maga poucujucimi komentarmi,s ktorymi si len liecis svoju zakomplexovanost vo svojom ubohom zivote...Pre mna je to,ze si si dal na svoj profil fotku jedneho z najborcov vobec priam do neba volajuca trufalost:)Tolko Ty K1-fan odbornik:)a poooooood.....

Nexter92 - Čtenář - 29.5.2016 v 10:22
UFC FN 88 - Almeida vs. Garbrandt - Odpovědět
 

Zdravím borci. 

Úplně mi vypadl tento turnaj a po včerejším zjištění jsem dnes naběhl do fortuny a jen tak symbolicky jsem to tam napráskal za pár kaček. Věřím na tomto eventu v nějaký upsety a myslím si že by to mohlo fungovat. První tiket mám tedy takový spíš haluze Caraway,Camozzi,Bellew (box) a druhý spíš favority Larkin,Felder,Almeida. A teď proč? Caraway vs. Sterling - O Sterlingovi se mluví jako o malém Jonu Jonesovi je velmi šikovný komplexní, ale také velmi mladý a stále moc nezkušený. Caraway má skvělý box sice není nějak extra záživný, ale dokáže bodovat. Kurz 3,49 je na Carawaye prostě úlet. Sterling s ním bude mít hromadu práce a tento rok už jeden Hypetrain Northcutt padl. Mohl by padnout klidně i druhý. Dalším překvapením na tomhle turnaji by mohl být Chris Camozzi. Miranda je sice favoritem díky třem výhrám v řadě, ale ruku na srdce jeho soupeři byly tak trošku jednodimenzionální a žádná extra jména to taky nebyla. Camozzi má hnědý pásek v BJJ a zřejmě půjde cestou utahat starého Mirandu na zemi. Podle mě Camozzi naboduje stejně jako Caraway a bude z toho bodové překvapení. Co se týká boxu tak jen ve strčnosti Makabu s kterým se Bellew utká je velká knockoutér prakticky 18 z 19 zápasů ukončil KO. Bellew, ale má velké zkušenosti co se titulových zápasů týče a navíc boxuje doma v Evertonu na fotbalovém stadionu kde ho domácí poženou vpřed. Za mě bodová záležitost pro Bellewa, který končeně zjíská titul. 

Druhý tiket jistot je reálnější. Felder je skvělý striker a bude držet staršího Burkmana od sebe v prvním kole ho utahá a další dvě vykrade. Larkin vs Masvidal. To bude souboj strikerů. Oba kvalitní strikeři Masvidal podle mě o malinko přesnější. Co naplat Larkin je hodně kreativní a taky daleko víc dynamický. Poslední zápas s Tumenovem sice prohrál, ale Albert měl tak rozkopanou haxnu, že byl rad že to skončilo. Podle mě bude rozhodovat právě ten lowkick a dynamika Larkina. Larkin vypne Masvidala zřejmě ve druhém kole. Garbrandt vs Almeida. Oba finišeři jako hovado. Avšak Almeida s více zkušenostmi a s větším rozpětím paží bude slavit. Cody není špatnej prospekt ale na tento zápas je podle mě brzo navíc není úplně přesnej. Přesnost striku jen 37% za to Almeida trefuje přesně každou druhou. Cesta do pekel a pokud to Cody neukončí v prvním bude po něm v druhém :) a co Vaše tipy?:)

Patriot - Redaktor - 29.5.2016 v 11:39
Re: UFC FN 88 - Almeida vs. Garbrandt - Odpovědět
 

Já dal na tiket Almeidu s Buchingerem, jinde mi ještě visí Felder a zkouším i Stephense, je na něj fajn kurz a Barao je proti němu skřet...na vážení do něj Jeremy strčil a málem ho zlomil v pase.

Nexter92 - Čtenář - 29.5.2016 v 11:53
Re: Re: UFC FN 88 - Almeida vs. Garbrandt - Odpovědět
 

Viděl jsem jak do něj strčil. Bohužel vážení jsem viděl až po tom co jsem naběhl do fortuny :D takže tenhle zápas jsem vynechal. Renan není žádný vořezávátko, ale Stephens se do něj hezky opřel Barao čuměl jak opařenej. 

malylada87 - Čtenář - 29.5.2016 v 16:16
Tipy - Odpovědět
 

Tak taky něco málo přispěju. 

Co se týká hlavního matche, tak je to podle mě 50:50 a na tiket si to netrofnu dát, možná v průběhu večera, jak se zápasy na ostatních ticketech budou vivíjet :D. Almeida má pumelice o tom žádná, ale když vezmu v potaz to, že i Picket měl docela šance, kdy ho také knockdownoval, tak jsem opatrný. Oba jsou skvělí postojáři a trošku jsem opatrný vůčí ALmeidově zemařině. Přece jen Cody trénuje v Alphamale, kde mají borci suprovou zemařinu a wresling. Docela je možné, že místo štípané uvidíme control game ze strany Codyho. Docela mě to na něj za ten kurz láká.

Hodně lidí spekuluje nad formou Renan, ale já mu v tom zápase věřím. Stephens zdaleka není rychlý jako TJ a jeho kondička s přibývajícím časem vadne. Bermudez si projel zápas sám, kde prakticky vedl do toho kolena, navíc jeho brada taky není z featheru z těch nejsilnějších a jinak se špičkovými borci tu bilanci nemá tak lichotivou. Barao je rychlejší a určitě bych se nenechal zmást jen tím, že Stephens má tvrdé boby a bude zde tak velký váhový rozdil, Barao týden před zápasem shazoval 7 kilo do featheru. Podle mě krom tvrdé rány nebude mít Stephens co nabídnout a Renan není nyní pod takový tlakem jako s TJ.

Zápasy, které mám na více tiketech je určitě Felder, opravdu si nedokážu představit ke vší uctě k Burkmanovi, co by mohl vymyslet, ten se prakticky v UFC udržel jen díky né zcela přesvědčivé výhře nad Noonsem. Druhý tip za ten kurz, což nechápu je Masvidal, mám ho na dvou tiketech a půjde určitě o vyrovnaný fight, ale oba patři k pasivnějším borcům, ale co do zkušeností má toho Masvidal daleko více, prakticky v UFC prohrál jen s Bensonem, s Al Iaquntou byl okraden jako kráva. Typologicky jsou v postoji na tom stejně a nesouhlasím s Nexterem. Tumenov je typicky boxer, který sotjí na přední a tí mají s takovými kopáči vždy problém, Masvidalovi tolik lowkicku hrozit nebude a určitě to umí lépe krýt než TUmenov. Masvidal je takový opomíjený borec, kterého jsem v LW měl velmí rád a jeho chybou je, že často dopláci na pasivitu v úderech, což je u Larkina mnohdy také typické. Já masvidala na tikety nakládal v kurz 2,4 a pořád klesal a myslím, že muže rozhodnout i jeho lepší zemařina a wresling, což u Larkina prakticky není.

U toho Sterlinga mi nepříjde, že ho UFC nějak protěžuje jako Kena, byl hodně rozhádaný ohledně nové smlouvy, prakticky pořád zápasí v před zápasech a žádná tlačenka u něj ze strany UFC není. Pro mě nudný fighter a po výhře Carraway nad Winelandem jsemna vážkách, nakonec jsem prdl Sterlinga jako vítěze a na jeden ticket, že zápas půjde do tří kol.

Je to super turnaj na sázení, vše tady rozebírat nebudu, s tím Cammozzim zcela souhlas, má horši takedown defence, ale ze strany Mirandy mu asi nehrozí v této věci nebezpečí a také mě moc nepřesvědčuje.

Saffiedine, Camozzi, Eye ( za ten kurz, Sara je v postoji strašně marná, Jessica musí prostě), Trujillo, Koch.

Ticket 1: Felder, Sterling, Masvidal

Ticekt 2: Saffiedine, Barao, Felder, Masvidal, Trujillo, match nad 2,5 kola Sterling s Carawayem

Ticket 3: Koch, Eye

....podle toho jak se to bude vyvíjet, tak v průběhu možná něco zkusim nakombinovat. pořád mě láka ten Camozzi a Cody... Nechám si to projít hlavou.

malylada87 - Čtenář - 29.5.2016 v 16:17
Re: Tipy - Odpovědět
 

tou bradou jsem samozřejmě myslel tu Bermudeze.

Onko23 - Čtenář - 29.5.2016 v 16:58
Re: Tipy - Odpovědět
 

ty clovece....tan Saffiedine nikto nevie, co mu bolo a perco ho doktori odobrili az na poslednu chvilu. Navyse, ked prehras kolo s Ellenbergerom len kvoli tomu, ze za 5 min. das jeden, JEDEN signifikantny uder, tak neviem, neviem proti natlakarovi akym je veteran Story. Toto by som ja nedaval a ked tak, tak opacne.. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Patriot - Redaktor - 29.5.2016 v 19:29
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

Vidíš, na Ricka jsem zapomněl. Ten vyhraje smile

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 00:30
Re: Re: Tipy - Odpovědět
 

No taky se  u toho tipu nejvíce třesu ....

Onko23 - Čtenář - 30.5.2016 v 04:23
prekvapka - Odpovědět
 

no Sterling nemilo prekvapil, podcenil, bol "overcardio'd", Larkin sa vcelku blysol....prvy fight, fight vecera asi...super karta zatim.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Onko23 - Čtenář - 30.5.2016 v 04:26
Re: prekvapka - Odpovědět
 

......a teda na jedno velke som zabudol..UFC203 BigBen vs Fabo


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 04:51
... - Odpovědět
 

No event uplne kantare, to se mi nestalo nikdy....

Onko23 - Čtenář - 30.5.2016 v 08:14
Re: ... - Odpovědět
 

ja som fakt chuj, ze som tam nepraskol toho Codyho...kua, kurz 10 a miesto toho som dal toho Lil Heata. Na tikety nic moc, ale inak fajn event...a sups na dalsi. ;) Rockhold TKO 2nd round a upset vecera....Uriah :D Cody ho isto napumpoval dost....tak sup do toho.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 30.5.2016 v 10:25
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak to já si chrochtám borci:) Bellew sestřelil Makabua a první tiket mi nádherně vyšel a druhej tiket mi posral mi posral jedinej komu sem fakt věřil a to Almeida.. Seru na favority začínají vyhrávat absolutní outsideři :D ať někdo uskuteční zápas Werdum vs Kimbo nebo Miocic vs Dada naložím Kimba a Dadu a pojedu na Hawai :D

Patriot - Redaktor - 30.5.2016 v 12:43
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jedinej Almeida mi to taky dosral, bohužel jsem to měl poskládaný tak debilně, že mi ani Story se Stephensem dohromady tu díru nezalepí laughing Ale čistě co se týče odhadu se musim pochválit, tentokrát i průběh všude (mimo hlavní zápas) dle očekávání.

Ta 199 je taky nalajnovaná docela jednoznačně, budou asi slabý kurzy. Rockhold, Cruz, Holloway, Lombard, Poirier a Dariush, těm všem hodně věřím a když je dám všechny na jeden tiket, tak mi to určitě aspoň jeden posere laughing

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 13:17
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No Lamase bych úplně nepodcenoval a taky si myslím, že Vick je takový nenápadný borec a docela mu věřím.

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 13:18
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Kurzy budou za pendrek, ale možná bych zkusil komba na počet kol atd...

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 11:22
výsledky - Odpovědět
 

Gratuluji Nexterovi za lepší odhady. Já to total s Masvidalem, Eye, Carrawayem prokaučoval. Zachránil mě poslední ticket za dvojku (Camozzi, Felder, Sterling s Carrawayem nad 2,5 kola). Takže mi to rentovalo prohrané tickety a něco málo zbylo.

Mrzí mě, že jsem nenašel odvahu tam prásknout Codyho, ale ten byl fantastický, Almeidu sfoukl jako svíčku.

Barao to podle mě měl dostat, ale Stephens předvedl super výkon.

Hlavní Karta mě celkem nudila, až na ty dva poslední fighty. Prelims nepočítám, poprvé se mi podařilo usnout během přenosu :D

Onko23 - Čtenář - 30.5.2016 v 13:27
Re: výsledky - Odpovědět
 

ale to nezvaluj na nudny event kamo.... :D ty si isto prokaucoval cely vikend :D Inak ten Pitbull s tym Barnettom...parada.... Europa same HW tusim. Este mozno aj ten Gus sa tam dostane a Hamburg naslapany.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 14:41
Re: Re: výsledky - Odpovědět
 

Tka už je jistý i ten Bader s Latiffim, takže super. 

yamay - Čtenář - 30.5.2016 v 19:23
Tiket UFC FN 88 - Odpovědět
 

Ja som spokojny. Milstead, Caraway (hoci ho nemusim), Stephens, Cody a Eye bola moj vyber na tiket. Este stale neviem preco, ale tip na Eye som zrusil tesne pred podanim a nechal som tam len tych styroch. A ti vyhrali. Takze pohoda smile

Nexter92 - Čtenář - 30.5.2016 v 21:33
Re: Tiket UFC FN 88 - Odpovědět
 

Borci gratulace vsem co na tomhle turnaji nec trhli:) yamay - kamaráde na ženský ženský nevsazi ty flundry myvaj i špatný dny:D jinak pecka ten sterling vyhořel jak papír.. u si voblizuju prsty má ufc 199 bisping kurz 7!! Sakra!!

yamay - Čtenář - 30.5.2016 v 21:53
Re: Re: Tiket UFC FN 88 - Odpovědět
 

Carawayovi som veril. Tak nejak zurocil svoje skusenosti. A Cody to povedal pekne v jednom z rozhovorov este pred turnajom. Almeida ma ten rekord sice pekny, ale vela kvalitnych superov do prichodu do UFC nemal a mal ho na lopate uz Pickett, aj ked vtedy sa z toho este dostal. Almeida na mna posobi skor ako taky party boy, ako presne vtipne poznamenal jeden z komentatorov na vazeni. Samozrejme jeho kvality fightera uznavam, ale Cody bol pre mna favoritom.

Luke vs. Mike si pozriem v klude bez tipovania, za inych okolnosti fandim borcom z AKA, ale Mike je Mike. Takze budem fandit aby to bol dobry fight.

Burky - Čtenář - 31.5.2016 v 13:33
Re: Tiket UFC FN 88 - Odpovědět
 

Stephens,Garbrandt,Story,Caraway a Eye moje tipy na tikete ale odteraz davam na slova Nextera 92 a ženske na tiket ani nahodou

malylada87 - Čtenář - 30.5.2016 v 22:25
... - Odpovědět
 

Malá ROnda :D :D :D

https://www.instagram.com/p/BGCf8Q4K0Rw/?taken-by=fightsband

Nexter92 - Čtenář - 31.5.2016 v 10:37
Re: ... - Odpovědět
 

Pobavil :D už tam chyběl jen armbar:D

malylada87 - Čtenář - 31.5.2016 v 15:30
UFC Hambukg - Odpovědět
 

Další zajimavý fight v Hamburku. Poslední přemožitel Carlose Vemoly, který dal stopku o návrat do UFC, Jack Hermansson si to dá se Scottem Askhamem.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 08:56
Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Ládíku ty seš takovej expert... M1 Challenge 67 - Na fortuně docela zajimavý kurzy Patriot myslím psal že tam má Buchingera což bych asi taky dal ale ještě jsou tam dva fighty Damkovsky vs. Butenko a Rakhmonov vs Brito.. Nějak ty borce neznám? A M1 moc nesleduju... Co bys střelil? jsou tam kurzy právě kolem 1.5 tak mě docela láká:) Díky moc a máš to u mě..

malylada87 - Čtenář - 1.6.2016 v 10:01
Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Hele, vůbec nevím, po pár turnajích jsem M1 přestal sledovat, co turnaj, to byla taková nuda, že se už neorientuji. :)

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 10:04
Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Nooo tak to jsme dva.. Teď jsem zachytil nějaký info že se Buchingerovi zranil soupeř a měl by naskočit někdo jinej, ale nakolik to je fáma nevím.. otázka jestli se na to vyplatí hodit nějaký to kilčo protože ty borce vůbec neznám.. Doufám že se tu objeví Patriot aby se podělil o rady a třeba vyvrátí info o tom zranění Idrisova.. Každopádně dík Láďo

malylada87 - Čtenář - 1.6.2016 v 11:13
Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

no ve většině případu mám zásadu, nesázet na zápasy s novými prospekty. Jediný co mě na M1 zajímá, že se podívám ze zánamu na Buchingera, ale ostatní borci mě nezajímají.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 12:01
Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Ještě jsem přemýšlel nad tou 199 a co říkáš na tohle..

1. tiket - Poirier,Miller,Wilson

2. tiket - Kim Dong Hyun,Strickland,Casey

3. tiket - Lombard, Holloway, Ortega

Možná to ještě přehážu a uvidím kolik padne kurz na Hollowaye a na Lombarda tam bych to popřípadě ještě třeba i otočil. Moc se mi nelíbí ten Casey ty výkony nejsou až takový, ale upřímně nevím jak je na tom Mutapčič. A taky si nejsem jiste Millerem. Faber s Bispingem ani zkoušet asi nebudu nepříjde mi pravděpodobný že by to aspoň jeden z ních utáhl na vítězství..

malylada87 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Ještě brzy, zatím jsem UFC 199 neřešil, mrknu asi zítra.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 15:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Tak mě sem pak dej vědět :) dík

K1-fan - Čtenář - 1.6.2016 v 21:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Neskutocny avatarlaughing


tradičné bojové karate

Nexter92 - Čtenář - 2.6.2016 v 08:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

K1-fan ty jsi poznal kdo to je? :D já myslel že při velikosti to nikdo moc nepozná :D

 

Patriot - Redaktor - 1.6.2016 v 14:35
Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Hele o zranění zatim nic nevim, z tý startovky by ale měl bejt relativně bezpečnej i Butenko. Tomu ještě není ani 30 let a už má přes 50 profi zápasů (sice ty východní bilance bejvaj takový pofidérní, ale i tak je to megazkušenej borec) a proti Damkovskymu je navíc o kotel větší. Co vim tak Damkovsky kdysi hodně dávno típnul Beckana a ten mu to vrátil nějak těsně před nástupem do UFC. Stylově je takovej nemastnej neslanej, na zemi křečák, ve stoje docela statickej (dopředu a hned dozadu, žádnej pohyb do stran nebo úhyby hlavou), sází hlavně na round/lowkicky, kterejma nahání body.

Ten poslední zápas bych úplně vynechal, Brito je takovej obyčejnej brazilskej veterán, jednou si snad bouchnul v UFC nebo WEC a ten jeho soupeř je neznámej začínající týpek. To v M-1 docela zavání tím, že mu Brazilce vezou na porážku, ale to nikdy dopředu nevíš.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:53
Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Patriote doufám že tu ještě seš, Buchinger má na ofiko stránkách změněnýho soupeře.. Právě vůbec nevím jestli toho buchingera tam dávat, ale tak přinejhorším mi zruší jen ten zápas a zbytek tiketu se dopočítá dle kurzů ne?

 

Patriot - Redaktor - 1.6.2016 v 14:58
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Jo už to vidím, fakt je tam změna...tím pádem je zbytečný ho dávat, stejně by se ti pak do toho tiketu nezapočítával.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 15:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC Hambukg - Odpovědět
 

Nepředpokládám že by mu soupeře na fortuně ještě změnili a upravili kurz a na dva zápasy asi prdím ten kazach mě taky nějak nenadchnul a bojím se aby ho ten brazilec neuválel když je to zelenáč.. HM škoda byl jsem při chuti po víkendu..

 

Ondatra9 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:37
Zapas - Odpovědět
 

nevím jestli to jsem už někdo psal, ale je vypsán další fight a to werdum vs rothwell

Onko23 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:51
pre Nextera... - Odpovědět
 

....ale mozno aj ostatnych, ktori sem tam zavadia o box....malo by byt uz oficialne to, ze aj profici mozu buchat na olympiade. ;) Tak to som zvedavy teda..


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 14:58
Re: pre Nextera... - Odpovědět
 

Aboslutní blbost.. Špička tam nepojede riskovat svoje jména a kdo má zájem vidět borce co jsou pod stovkou ranku? Navíc to úplně otraví mladejm klukům co je pro ně Olympiada odrazvým můstkem do profi. Jako ano na olympiádě má být to nejlepší ale v tomhle sportu to zrovna neplatí.. Nedovedu si představit Mannyho nebo Klička na olympiádě ať už ze zdravotních důvodů ( jak profíku, který jsou prošpikovaný sterclema a pak anulování zápasů a vracení medailý = fraška tak amatérů protože dostat bombu ze zadní Klička by fakt mohlo dost ohrozit zdraví těch mladejch kluků...) Tak i s finančních protože kdo by si pak koupil triko s Pacmanam či Kličkem když je vyučil nějakej Nistor (široká veřejnost ani neví kdo to je ale bude ostuda když ho porazí) Největší píčovina a průser od AIBA co jsem kdy viděl slyšel četl atd..

Lyoto - Čtenář - 1.6.2016 v 16:55
Re: Re: pre Nextera... - Odpovědět
 

Asi to úplná blbost nebude. Hovno boxu sice rozumím , ale vyjadřoval se k tomu Mike Tyson, a sam říkal , ze je presvedcenej o případech , kdy profici dostanou na prdel od amatérů a pro ne to ten odrazovej můstek muže byt. Jde prý o to, ze profici vubec nejsou zvyklý na 3-4 kola. Ze ta rychlost amatérů je muže celkem potrápit. Taky si nemyslim ze amatér v boxu vs profik, kdyz to nebude top 20 tak je výsledek jasnej. No uvidíme a proc ne... 

malylada87 - Čtenář - 1.6.2016 v 16:59
Re: Re: Re: pre Nextera... - Odpovědět
 

Ono je zajimavé to, že se hovořilo, že box na OH není atraktivní a celkem přestává dávat smysl a dokonce se párkrát uvažovalo o změnách tohoto "zatím" olympijského sportu.

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 17:37
Re: Re: Re: pre Nextera... - Odpovědět
 

Přesně jak říkáš Lyoto profící můžou vyhořet a to nikdo nebude riskovat hlavně ti co jsou u pásů mistra světa. Takže Elita rozhodně nepojede. Za druhé když pomineme fakt že se boxuje úplně jinak protože profesionální box je spíš maraton protože se boxuje na 8,10 a titulové na 12 kol za to amatéři na přesvědčení bodových mají jen kola 3. Což pro profesionáli je úplně nemyslitelné protože jsou zvyklý boxovat 3 kola vlažně oťukávat,analyzovat rozehřívat se. Tak hlavní průser je doping. Začíná se zatahovat nad profesionálním boxem v poslední době docela dost! A nedovedu si představit jak si olympiádu extrémně pohlidájí podle mě bude testování nejbrutálnější ze všech olympiád a to někteří profící prostě nedají. Lyoto nemáš úplnou pravdu s tím odrazovým můstkem. Profící určitě nebudou mít problém s kvalifikací prakticky ani nevím jak se to chce udělat protože do kvalifikace chybí prakticky málo a OH už jsou za dveřmi. Amatéři budou mít teda míň místa a představ si že kvůli penězům a zákulisním tahanícím místo tebe co jsi dřel na olympiádu jako kretén sháněl prachy tvrdě pracoval aby jsi mohl jet pojede Paquiao, které je finančně zajímavější než ty. Franta s horní dolní přece nepřitáhne tolik prachů. Co na tom že Pacman si jen tak pro prdel chce jet pro zlato protože to mu přinese jen víc peněz- lepší jméno větší marketingový potenciál... Nikoho nebude srát že zníčí sny mladejm klukům, kteří se na OH ani nedostanou protože se tam vecpu přisírky z profi co nahrabaný mají.. Podle mě tam pojedou stejně neznámý lidi žádný hvězdy takže to stejně bude ostuda. Stejně to o co jim jde dostat tam nejlepší se jim nepovede.. Protože nepojede určitě Wilder,Fury,Kovaljov,Alvarez a další top P4P borci.. pro mě to je prostě fatalní tah AIBA jak se dostat do dluhů ať radší řeknou kam zmizeli ty prachy z WSB což budou ještě vysvětlovat před komisí... Ne box jako samotný je ostuda, ale vedení světového boxu je hanba..

Nexter92 - Čtenář - 1.6.2016 v 17:43
Re: Re: Re: Re: pre Nextera... - Odpovědět
 

Nehledě na fakt že amatérský a profi box jsou jiné světy. Kdyby Kličko čistě hypoteticky ( já v tom pevně věřím) porazí 9.7. Furyho a stane se opět mistrem světa a neohroženým králem težké váhy. Co když padne na OH? Ten chlapec co ho porazí, porazí mistra světa. Nechápu tedy proč by se Kličko po prohře na olympiádě měl vracet k pásu mistra světa když padl! A komu dají pás? Tomu mladému neznámému klukovi co nemá ani profesionální licenci? Nebo Vrátí pás Kličkovi a řeknou nevadí že tě porazil zelenáč pro nás seš pořád šampion? Co se stane když profíci opravdu vyhrají OH? třeba zrovna kličko ovládne nejtěžší divizi? Protože on jako zlatý medailista s OH v atlantě se z olympiády zrodil! Kličko se zrodil na olympiádě všimly si ho promotéři. Teď si všimnou koho? zase Klička? Kdyby tam stal Karel kterýmu je 21 tak si ho všimnou a Kličko jako starej fotr ho zastíní! proč!