přihlásit trvale
Nová registrace
Ronda Rousey: "Buď Holly porazím nebo končím."

Ronda Rousey: "Buď Holly porazím nebo končím."

přečteno: 17864×
09.12.2015 v 07:54 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 62×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

Dnes již bývalá šampiónka bantamové váhy Ronda Rousey ukončila mlčení a poprvé od první porážky v MMA od Holly Holm otevřeně promluvila do médií. Pro její budoucí kariéru jsou zásadní především dvě informace. Vzdor názorům fanoušků i některých kolegů zápasníků se rozhodla nadále zůstat se svým stávajícím trenérem  Edmondem Tarverdyanem. Zároveň sama sobě dala ultimátum -buď v odvetě Holm porazí, nebo definitivně končí.

"Vždycky jsem myslela, že můžu prohrát s kteroukoliv z nich..Teď jsem opravdu smutná. Potřebuji se vrátit zpátky, potřebuji porazit tuhle holku. Kdo ví, jestli si přitom vylámu zuby, zlomím bradu nebo znovu roztrhnu ret. Musím to udělat. Myslím že všechno ostatní se bude odvíjet od toho, co se stane v odvetě. Buď vyhraju a budu pokračovat dál nebo ne a potom končím se vším," uvedla Rousey.

Rousey dále komentovala svůj samotný výkon v zápase s Holm. Podle svých slov byla otřesená už jedním z prvních úderů od Holm a od té doby už se jí nepodařilo nalézt ztracenou rovnováhu. Podle svých slov jakoby tam ani nebyla. Za svůj výkon se stydí. Po zápase několik dní jen spala a nemohla ani jíst. Později přistoupila na druhý extrém a přejídala se jídlem z fast foodu. Přestože se s porážkou stále zcela nevyrovnala, je na tom nyní již lépe.



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
raduz - Čtenář - 9.12.2015 v 09:07
OK - přejít na příspěvek
Takže Ronda skončí......
 
+2
Lyoto - Čtenář - 10.12.2015 v 22:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - přejít na příspěvek
Willy, můj názor asi bude ten poslední kterej te bude zajímat. Ale neodpustim si to. Me...
 
+1
webfighter - Čtenář - 10.12.2015 v 00:34
Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - přejít na příspěvek
Jednoducha odpoved, nemohu ve svem prispevku vysvetlil vsechny aspekty, takze pak lehce muze...
 

Všechny příspěvky

Yaris - Čtenář - 9.12.2015 v 08:26
Bublina splaskla - Odpovědět
 

Konečně jí někdo postavil nohama na zem. Bohužel se zatím nesrovnala s tím, že není superman (woman),ale "jenom" špičková fighterka z TOP 5. 

raduz - Čtenář - 9.12.2015 v 09:07
OK - Odpovědět
 

Takže Ronda skončí...tongue-out

K1-fan - Čtenář - 9.12.2015 v 09:07
Ronda Drowsy - Odpovědět
 

https://www.youtube.com/watch?v=T_2DswGpfNI - 22. a 40. sekunda laughinglaughinglaughing.


tradičné bojové karate

Palo - Čtenář - 9.12.2015 v 09:09
Ronda - Odpovědět
 

asi se bude muset smířit s tím, že už bude vyhrávat rvačky jen jako televizní hvězda wink Teda pokud fakt nezabere a nepotrénuje postoj, ale půl roku tréninku bude asi na Holly dost málo

conor mcgregor - Čtenář - 9.12.2015 v 09:17
Spravny pristup - Odpovědět
 

Za me palec hore, ze nechce vydelavat v druhe rade, potazmo si nechavat v prvnim kole dat pesti a jit k zemi jako treba Tonik Silva, ktery se uz vybodl na trenovani, chce jeste neco vydelat a je mu jedno, ze zklame sve posledni platici fanousky. Ronda je hodne cilevedoma a verim, ze to dokaze.

Patriot - Redaktor - 9.12.2015 v 14:24
Re: Spravny pristup - Odpovědět
 

Pokud jde v jejím případě o cílevědomost, tak by v první řadě měla vyměnit trenéra...mimochodem před časem jsem narazil na rozhovor s Ellenbergerem, kde vynášel Tarverdyana a jeho trenérský kvality do nebes. Asi nebude náhoda, že právě Ellenberger dostal ve 4 z 5 posledních zápasů po tlamě, a to zejména díky naprostý absenci jakýhokoliv plánu.

Maltézsky psík - Čtenář - 9.12.2015 v 12:49
... - Odpovědět
 

Na tajto stránke som jedným z mála jej fanúšikov, takže jej držím palce, ale nie som z toho moc nadšený. Chápem, že je pre ňu dôležité poraziť ju, ale nemala by sa do toho tak hrnúť. Je mladá (28), má na to čas, mala by si dať aspoň jeden zápas s niekým iným, aby mala viac času na zlepšovanie a aby získala stratené sebavedomie.

Onko23 - Čtenář - 9.12.2015 v 14:38
Re: ... - Odpovědět
 

no, ja si aj myslim, ze ju do toho dost tlaci aj UFC a Dana jej trosku asi pomotal hlavu.... Inak jak som pisal aj v inom vlakne, mne pride, ze si ani trosku nevstupila do seba.....a v podstate akokeby nemala snahu cokolvek zmenit. Jej chyba.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

webfighter - Čtenář - 9.12.2015 v 18:24
Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

asi opravdu v hlave nic moc, ale to neni tak dulezite, horsi je ze pokracuje se  soucasnym trenerem, ktery ji pred druhym kolem nechal jit na Holm bez zmeny planu ...

K1-fan - Čtenář - 9.12.2015 v 19:19
Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Pozri, tvoj výrok v podstate znamená, že zverenec ma po každej prehre zmeniť trénera. No nič. Prezraď, platí tvoj názor plosne, povedzme aj v hokeji, vo futbale? 


tradičné bojové karate

Lyoto - Čtenář - 9.12.2015 v 19:38
Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Tady si taky myslím , ze je to blbost. Do te prohry ji všichni brali jako nesmrtelnou, včetně me.  Po te prohře uz je to pro většinu tak tak top 5.  Najednou nemá skoro šanci na výhru podle některých názorů. Hned vyměnit trenéra, přitom s nim obhajovala titul za titulem. Sama ronda říká, ze byla nahulena po jedny z prvni rány., takže ted mi je jasny, ze ji mohl v rohu říkat cokoli , ale kdyz pomalu o sobe nevěděla, tak by to moc nepomohlo. Osobně si myslím , ze odveta by byla 50/50, protože by do toho RR šla nejspis úplně s jinou taktikou. Průběh by byl podle me odlišnej. Konec možná podobnej.

Onko23 - Čtenář - 9.12.2015 v 21:34
Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

K1 fan...ty to fakt nevidis? Kde a kedy si videl Rondin box? Akoze na open workoute v Brazilii? Alebo ked sa jej podarilo dat ultraslabej Correira zaucho? To ako vazne? RR boxing Tak ako si pisal o Prochazkovi, tak o nej sa da takmer s istotou povedat, ze nema progres v tomto. Browne, Ellenberger....akonahle presli do GFC konec. A co taka Marina Shafir.... Tam nema sancu sa niekam posunut.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 9.12.2015 v 22:16
Re: Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Nezachytili som niť, tu je debata o výmene/ponechani trenara  po prehratom fighte a ty o prehre ako o dokaze neschopnosti. trénera ju posunúť v boxe. Tak to sa nezhodneme. Keď si nahuleny, 50% toho čo vieš zrazu nevieš. A ak je tvojich 100% súperových 30, rozdiel je o to väčší. RR ma 15 ročné manko na HH v boxingu, footworku, timingu a skúsenostiach. To sa nedá dohnať po pár mesiacoch nech máš trénera hoc Mayweathera. Plus prirodzene predispozicie. Každý ich ma ine, 100% to vieš. Záver: že RR neurobila v boxerskych výmenách s absolútnou ženskou kickboxerskou superspickou nič zavratneho nie je dôkaz o neschopnosti trénera pripraviť ju na HH. To nejde. Ty to nevidis? Lepšia otázka: Ty to nevieš? Som si istý, že vieš.


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 10.12.2015 v 11:40
Re: Re: Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Vies preco hovorim o neschopnosti ju posunut v boxe? Pretoze v grapplinu ju nema kam posunut, je to jej "striking" coach. Tak preto. Navyse vsetky obhajoby doteraz riesila iba svojim dzudom a vychadzalo jej to, cize od Tarverdyana nemusela ukazat ani bla...a vlastne ani neukazala. A za dalsie, tej zene neverim ani nos medzi ocami, stories o vyveklanych zuboch, kusani do jablka a vyhovorky na nejaku bombu po 30s, ze nevedela, cia je. Nahulena nebola, skor sa jej podarilo nahulit raz Holly, no ta to zvladla prechodom do takedownu RR. ;) RR bola unavena, nepripravena....a za to moze aj trener. Je jasne, ze x rokov nedobehnes, tak ako Holly nedobhne judo RR, ale o tom to nie je predsa. Ja ako 25 rokov trenujuci karatista sa nebudem so zapasnikom alebo BJJ hadzat na zem predsa...alebo sa s boxerom pustat do boxerskej prestrelky, ak vies, co tym chcem povedat.... On ju len tak nepusti, ked je v krachu....a ona mu to zere.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

webfighter - Čtenář - 10.12.2015 v 00:34
Re: Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Jednoducha odpoved, nemohu ve svem prispevku vysvetlil vsechny aspekty, takze pak lehce muze byt pochopen i jinak. Podle me proste selhal trener - totalne uz pri priprave Rondy na Holm. V zapase se to jen potvrdilo, a proto by to mela Ronda zvazovat. Navic, dost casto ti i novy trener prinese mnoho prizniveho - napriklad vetsi motivaci atd., to znas jiste sam ... Ja osobne bych byl pro zmenu.

K1-fan - Čtenář - 9.12.2015 v 19:57
Re: Zase nepromysleny vyrok, - Odpovědět
 

Pre uplnost: palec dole som ti nedal.


tradičné bojové karate

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 09:06
k tomu výroku - Odpovědět
 

tuto súhlasím z webfighterom. Ja na Rondinom mieste by som ho vymenil.Ale podľa mňa ju má riadne "namotanú" (penízky, no nie?wink)

Úplne zlyhal, čo sa týka gameplánu - kurnik veď sa pozrite na Jacksona a Holly - nevidíte ten rozdiel?

V prestávke medzi kolami taká nahulená nebola - a ten "pán tréner" ju ďalej chválil - aká je dobrá.... ...wtf? To jako že to mala otočiť nejakým luckypunchom? Proti Holly?surprised Veď je to na smiech, teda pardon - je to tragické....

Hrozne nafúkané ego - tréner aj Ronda, alebo potom úplná "tuposť", ináč to nazvať neviem...

No ale budú mať šancu na reparát.....som zvedavý, čo ten "pán tréner" teraz vymyslí.

Aj tak si maslím, že to Ronda nedá - Jackson je Jackson(a Holly je Holly:) - dajú Rondu zase.

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 09:20
Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Tak si to zopakujeme: Pozri, tvoj výrok v podstate znamená, že zverenec ma po každej prehre zmeniť trénera. No nič. Prezraď, platí tvoj názor plosne, povedzme aj v hokeji, vo futbale? Doteraz s nim obhajovala a vsetko ok, po jednej prehre je trener nanic. Ci bola alebo nebola Ronda nahulena vies zjavne tiez lepsie ako ona sama. Panecku, tak to ti poviem, ty si este nahuleny nebol, lebo ak ano, toto by si nepovedal. Ak dostanes pekny hak na hlavu, alebo dobry sidekick na rebra, moze trener hovorit co chce, ides na prdel (99% pripadov) a ziadne web reci to nezmenia, hoc by sa opakovali 100x za den. To 1% su pripady. ktore staby vynimky potvrdzujuce pravidlo zovseobecnuju fanusikovia, ktori nikdy nezazili ani len ostry sparing, max. tak Taebo na DVD alebo Zumbu.


tradičné bojové karate

conor mcgregor - Čtenář - 10.12.2015 v 09:26
Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Kdysi jsem nekde cetl, ze Ronde do pripravy hodne mluvi jeji matka, byvala judistka, takze tady bych s tou zmenou zacal laughing. Ronda to KO potrebovala jako sul, bez ohledu na trenera.

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 09:29
Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Uplne s tebou suhlasim. Ak ta dobre trafi, si rad, ked si schopny vobec nieco vnimat. Fighter sa z toho samozrejme moze este pocas fightu dostat, aj ked nie kazdy je toho schopny, ale to zalezi aj od supera, ci mu da na to sancu.....

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 09:35
Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Vidím, že si jasnovidec...vieš kto bol a kto nebol v živote nahulený(namyslí trávu:), (asi aj čo robí, kde trénuje a na akej úrovni, nestačím sa diviť chlapewink), asi máš krištálovú guľu doma.....

Píšem o tom čo som videl v zápase - až do Highkicku taká nahulená nebola (toto tvrdí ona v rozhovoroch) - mala červený nos - ale tlačila dopredu a bola v pohode. určite v po prvom kole v rohu nebola taká "dezorientovaná" - toť vsio. Ale môžem sa mýliť aj ja

každopádne tréner čo jej nič nevytkol a po prvom kole povedal - great, pokračuj - no neviem - možno na fyzické skills je parádny(nepoznám ho), ale toto proste neberiem

A  je jasné že ak dostanem - a idem na prdel, trénerské rady už potom idú ta het. On mal reagovať predtýmwink, čas bol.

PS:a neboj prax mám (dlhé roky box NMnV), už som "starší pán" (rodina - čas) a robím to len pre radosť.

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 10:15
Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Nie som jasnovidec, ja som omylny clovek a mensiu ci vacsiu chybu urobim kazdy jeden den. Vidim tuto situaciu, tuto problematiku proste inak ako ty, a to s maximalnou uctou voci tebe. 

Ronda dostala peknych par direktov, lavy laket a ako darcek pred koncom prveho kala koleno na solar. Tak ak toto nie je dovod nahulenia tak nic. V druhom kole Ronda mala snahu tlacit, skratit vzdialenost, ale Holm proste utekala do stran a v kombinacii s predlhymi rukami si fantasticky drzala distanc.

Pre mna je najnebezpecnejsi fighter vzdy striker, idealne boxer, nauci sa utekat z pozicii a porazi kohokolvek od Thai boxera, cez zapasnika, samozrejme karatistu, alebo Judoku. Ono sa totiz vsetko zacina v stoji a ked ma (teba, ineho, kohokolvek) niekto chce udriet musi vzdialenost skratit. Ze jo. A tu je doma boxer ako nikto. Preto stylisticky je HH pre Rondu neporazitelna (neberte ma nikto za slovo).

Aj ja uz davno nemam dvadsat, tak to sme kolegovia. Nech sa ti dari.


tradičné bojové karate

raduz - Čtenář - 10.12.2015 v 10:31
Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

každý je omylný(ja takisto) - a nikto dokonalý (aj keď niektorí si to myslia)

Nič sa nedeje, mali sme len rozličný názor. Ja som si to znova teraz pustil - Ronda "kupovala" pekne v tom prvom, ale stále sa mi zdá že v prvej pauze ešte "pozornosť" mala.

A Holly-ina "práca" - footwork - paráda, aj ducking, znova ma "hreje" pri srdci ako Ronda "máchala" do prázdna:)

Je to troška unáhlené - nemusí trénera hneď teda vymeniť - ale toto by mala s ním prebrať a on by tiež nemal stále len tie motivačné kecy - si najlepšia a ideš - keď má po prvom kole "modrý face" a Holly  krásna pohoda:). ..proste taktika..  ale už končím, zahltil som to tu dosť...:)

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 10:51
Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Vsak mne o nic ine neslo, iba o to, co si prave teraz povedal. Je to troška unáhlené - nemusí trénera hneď teda vymeniť - ale toto by mala s ním prebrať a on by tiež nemal stále len tie motivačné kecy - si najlepšia a ideš - keď má po prvom kole "modrý face" a Holly  krásna pohoda:). ..proste taktika..  ale už končím, zahltil som to tu dosť...:)

 

Inak aj ja, musim uz makat. Vecer.


tradičné bojové karate

Nexter92 - Čtenář - 10.12.2015 v 10:55
Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Nechci se hádat.. Ale K1-fan vím jak to myslíš, ale neber v potaz samotnej zápas. I když nesouhlasím s tebou ani v tom. Ronda je profík a upřímně nedostala zas takový hity do té hlavy aby trenéra neslyšela. Měl jsem už pár zápasů v boxu a aji pár ostrejch sparingů s většíma silnějšíma než sem já. Ale pokud jsem dostával čočku a nevěděl jsem ani jak se jmenuju vždycky jsem věděl že v rohu mám chlapa co mi pomůže. Takže zazněl zvoneček konec kola a já se plahočil do rohu a nevěděl jsem sice jak se jmenuju a ani jsem nevěděl jak se jmenuje ten chlap v tom rohu co na mě volá že je tady. Ale věděl jsem že má pro mě radu jak nedostat další vejprask v dalším kole. Takže jsem ho poslouchal líp jak maminku a to jsem byl fakt bitej. Jde o to, že jsem něměl ego až na půdu a v tom to je. Trenér RR je stejně namyšlenej jako ona a proto si mysleli, že změna gameplanu není nutná. A druhá chyba trenéra i RR že vlastně žádnej gameplan nebyl - s prominutím neberu jako game plan jít do ringu a zastavovat veškerý petelice xichtem. Takže ANO změna trenéra je na místě a to hned když už nebude mít progres tak bude mít aspoň gameplan a hlavně potřebuje pevnou ruku hvězdička protože když trenér řekne NE doprdele takhle NE tak prostě NE. Trenér to vidí líp v zápase jak ty takže ví co říká. Ale ja jsem pro ať nemění mile rád se podívám na jatka číslo dvě. Ale nemáš pravdu trenér udělá hodně! A pokud máš trenéra co ti řekne beautifull tak rychle pryč ten v životě nedostal nálož a neví vo čem mluví.

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 11:25
Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Souhlas s tebou, pro mě to byla jasně špatná strategie. ALe nedá se jim to tak vyčítat, všechny soupeřky přejela a prakticky ji nikdo od prvního zápasu s Tate v UFC neprověřil. Navíc ta drtívá výhra nad Correiou ji jen uškodila...Hned se mluvilo o skvělem boxingu atd., ale pak přišel zápas se zkušenou boxerkou a ukázal se velký rozdíl a Rondin strike vypadal skoro až amatérsky. Dle mého se v postoji s Holly nemůže rovnat a to ani s Cate a tvrdými ranařkami. Otázka je, jestli při tom skvělem pohybu Holm je schopna přenést zápas na zem. Navíc ty pokussy byly a neměla prakticky šanci. Navíc i v zápase s Tate bylo vidět, že když dostane na bradu, tak to s ní zamáva a to nepatří k nejtvrdším stikerkám... já to pro Rondu vidím v druhém zápase bledě. 

Onko23 - Čtenář - 10.12.2015 v 11:47
Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

...ten laket som si aj ja najprv myslel, ze dostala, ale v detailnom zabere je vidiet, ze to slo cez ruku, takze nedostala ho. wink Inak prve video musel typek stiahnut, ale druhe dal s inym obrazovym materialom, mozno este lepsim ako povodne zabery zo zapasu aj so skvelym komentom. Koho to zaujima a rozumie anglicky....nech sa paci...btw. analyza nie je od nejakeho "trtka" z YT, ale od Firasa Zahabiho..trenera TristarGymu Firas Zahabi analysis


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 14:50
Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

S tymto typom ludi sa denne stretavam (vysvetlim): nic to nevie, nepracuje ani v sebeobrane, nema nazor a ak nieco povie, tak sa to neda pocuvat. A presne tento typ ludi robi (ak to prenesiem do prostredia extraround) v tajnosti palce dole k absolutne neutralnym a nekonfliktnym prispevkom. Co uz len bolo zle na tomto tvojom komente?

1. 100% overitelna a objektivna pravda (uznavam ja som zle videl): laket tam nebol

2. Ponukas na pozretie nazory Firasa Zahabiho, je to absolutne bezkonfliktna vec, sharujes info (a ze prave ja prezentaciu jeho odhadov a myslienok neobdivujem nema nic spolocne s tym, ze prispevok je uplne v poriadku)

Odkaz pre relevantneho palcoveho akademika: my ta fakt mame radi, upozorni na seba prispevkom, nauc nas nieco, nikto sa ti tu nebude smiat, budu ta iba respektovat a ze sem tam s tebou nebudu suhlasit je ok. Za seba verejne slubujem, ze budem mat k tebe uctu, lebo si ju zasluzis.


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 15:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

S tím se musíš smířit, ja taky za každý příspěvek, který se týka tipu od někoho dostávám mínusy. A to je jen názor tipů...

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 16:10
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Tiez som si vsimol, ze niektorym prekazaju niektori tipujuci. Alebo mozno tipy, aj ked to uz je trochu cudne, ze niekomu vadia este aj tipy. Ale ludia su rozni. Niekto si asi nasiel takyto ventil. Svet mu ublizuje, tak to tu vyminuskuje a hned je svet krajsi laughing

conor mcgregor - Čtenář - 10.12.2015 v 17:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

K tem minusum, kdyz se borec nechce priznat, nebo uz neni na netu, by ho mohl prasknout Caidel, admin, ne? Ja taky obcas znamkuji a bylo by dobry, kdyby se dalo hodnoceni rozkliknout a clovek se mohl podivat kdo s nim ne/souhlasi, kdyz uz se nedovida proc, to snad neni tak tezky udelat a kazdy by si palce dole trochu rozmyslel. Take bych uvital tipovacku nebo nejaky pruzkum oblibenostiprimo v clanku, z jednotlivych odpovedi v diskuzi clovek vetsinovy nazor tezko zjisti.

conor mcgregor - Čtenář - 10.12.2015 v 17:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Jeste v poctu minusu asi dlouhodobe vedeme s K1 fanem, coz vypada jako bychom si je sazeli navzajem :)

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 17:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

A nech si ich davaju, zo zaciatku som bol prekvapeny, ze za co, teraz mi je to uz jedno. Ked chcem napisat nazor do diskusie, tak ho napisem.

yamay - Čtenář - 10.12.2015 v 17:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

A este naposledy na danu temu: Aj tak si vzdy pod clankom citam celu diskusiu a vsetky nazory bez ohladu na to, ci su vyminuskovane alebo vypluskovane.

conor mcgregor - Čtenář - 10.12.2015 v 18:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Me plusy minusy zajimaji abych se z nich treba dozvedel kdo komu veri ci fandi, kdyby takova anketa byla v clanku, bylo by to lepsi. 

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 20:29
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Fakt, je, že sem tam ti nejaký palec dole dám a tipujem že to isté robíš ty,  teda všetko je v poriadkulaughing. Aj keďčim viac ta "poznam", tým menej. Nakoniec, už som ti začal dokonca dávať aj hore, svet sa zbláznil, keď priaznivec Alda dáva palce hore priaznivcovi Gregora laughing.


tradičné bojové karate

willy666 - Čtenář - 10.12.2015 v 21:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

K1-fan ja si tu vsimam tvoje komentare uz dlhsie a mas skutocne obrovsky prehlad a HLAVNE kazdy tvoj nazor si vies objektivne obhajit a je vidiet ze si si presiel aj praxou a nie iba teoriou(ako ja napr)...ja by som len chcel vediet tvoj nazor na fight Conor vs Mendes na UFC 189 kedy Mendes na poslednu chvilu zaskocil za Alda...nemas aspon trochu pocit ze to bolo podplatene?(neviem si predstavit totiz o ake obrovske prachy by UFC prislo ak by Conor prehral,pretoze teraz by sa neriesil ziadny fight Aldo vs Conor ktory nadobuda absolutne monumentalne rozmery,je neskutocne vyhypovany,tocia sa tam nenormalne prachy atd..)...alebo ak by mal Mendes normalnu pripravu tak nemyslis ze by mohol vyhrat ?pretoze ten jeho wrestling na Conora platil...

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 21:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

ty vole važně? Opravdu je to zapotřebí tady rozebírat? Zase tady budou spekulace a věci, nad kterými člověku musí rozum stát.... 

willy666 - Čtenář - 10.12.2015 v 21:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

staci iba nazor K1 fan pretoze ma neskutocny prehlad,nadhlad atd...(ak ho bude chciet samozrejme napisat)...ja sa k tomu uz vyjadrovat nebudem a ani nikto iny nemusi...a aj tak tu budu po sobote dalekosiahlejsie diskusie nad ktorymi bude rozum stat...

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 21:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

K1 fan tu má někdy glosy, že bych blil :D, každopádně v pohodě, bavte se kluci :)

Lyoto - Čtenář - 10.12.2015 v 22:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Willy, můj názor asi bude ten poslední kterej te bude zajímat. Ale neodpustim si to. Mendez sice ma zem výbornou, ale Conor mu bral kyslík od samotného zacatku. Nevýhoda mendeze byla fyzicka kterou za dva týdny nemohl dohonit. Ve chvili kdy se dostali na zem, opět se mendez jen vysiloval a Conor ať chces nebo ne celkem odpočíval. Vsechno hrálo do karet Gregoroj. Z jednoho zrušeného titulaku Ufc určite nekrachne. Takže taky blbost. K1 fan ma očividně zkušenosti s karatem na amatérské úrovni . Nechci se nikoho dotknout ale nikdo z nas tady do toho byznysu tam nevidí.  Je to jako se ptát trenéra ve fotbalu z okresního přeboru aby ti vysvětlil jako to chodí v premiere league. Ale nikoho tim neurazim. To neni ted smysl moji odpovědi. Chápu ze te zajímá jeho názor ale zareagoval jsem hold.

malylada87 - Čtenář - 10.12.2015 v 22:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

naprostý souhlas se vším, nikdo nevidí do zákulisí a jsou to dohady.

K1-fan - Čtenář - 10.12.2015 v 22:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Odpísal ti Lyoto a ja s tým v bledomodrom súhlasím. Vieš, dnes som opatrný, nepoviem, odkiaľ mám prehľad, prečo viem čo viem. Prosim, neglorifikuj ma, ja som nezaujímavý. Zaujimavi sú mladí, tu ma najviac oslovil Nexter. A praktické skúsenosti (realne zápasy) paradoxne nemám s karate ale kickboxom a to som 16 rokov chodil do karate klubu. 


tradičné bojové karate

webfighter - Čtenář - 10.12.2015 v 23:22
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Add karate, dost caste sport o nicem, jen nacvicovani uderu ... :-D. Tak kolik bude minusu ?

Lyoto - Čtenář - 10.12.2015 v 23:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Neni o ničem, nesmíš na to koukat jako na sport , kde se jdeš serezat s tim druhým. Je tam takový duchovno, sebeovladani a spis bych to pojal jako životní styl. Ja dělal deset let shotokan. Bylo to o nácviku pohybu, úderu...kata. Je součásti i zapas, ale neni to full kontakt úplně. Bavilo me to moc, bohužel ve veku kolem 20 jsem uz měl takový ty mladistvý moresy. Parta, kamarádi a ted me štve ze jsem u toho nevydrzel.

 

conor mcgregor - Čtenář - 10.12.2015 v 23:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

A k cemu ta kata je? Jen aby mel borec pas a mohl s nim machrovat, znam dost karatistu a jak psal webf jen nacvik uderu bez ucinnosti. 

Lyoto - Čtenář - 11.12.2015 v 00:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Tak nevim jestli zrovna k tomu abys měl pas a mohl machrovat. To určite ne. To je jak kdyz reknes, k čemu ti je sipka do vody , kdyz chces plavat kraul. Proste to je součást toho co sis vybral ze budes dělat ne? Samozřejmě ze ses přes katu dostal k dalšímu pasu, byla to taková závěrečná zkouška. A zrovna udělat správně katu neni taková prdel. Je to přes deset let zpet co jsem to dělal , ted jak říkám me mrzí ze jsem nevydržel. Tenkrát žádný mma nebylo, tenkrát to bylo valetudo a totálně na zacatku... Cca 15 let zpet, i vic asi. A nikdo ani poradně netušil co to je. Za me bylo buď karate nebo judo.

Onko23 - Čtenář - 11.12.2015 v 08:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Connor, na zaciatku sa ta kata da tak vnimat, ale neskor tam objavis "bunkai", co su vlastne aplikacie tehcnik z kata v praxi a to by si cucal kolko veci v MMA tam z toho kazdy zapas vidis. ;) Ale dnes uz nic nie je co byvalo...ani tie technicke stupne sa nedavaju tak, ako by sa mali.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 11.12.2015 v 08:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Kde jsem si vysloužil takový respekt K1-fane? Jsou tu chytřejší například láďa co má neskutečnej přehled. Navíc já jsem prostořekej a to lidi nemaj rádi:D ale díky taky jsi mi tady asi nejblíž, ale repsekt Všem zdejším doskutujicím! Ví o čem mluví a málo kdy se tu někdo uráží a palce ty já neřeším čtu jen názory:)

Onko23 - Čtenář - 10.12.2015 v 17:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

heh, vsimol som si....tie minusky teda a mas recht, ale vyplatu mi pre to neznizia, tak ma to nepali. ;) A ten tvoj nazor na Zahabiho som si precital az neskor....nehadam sa, moze nieco na tom byt, ja ho zatial beriem. Nie som si isty, ci aj on robil s GSP...ale v komnunite je vcelku uznavany, no dal som to tam preto,ze to, co hovori na tom videu ma hlavu patu. Aj ked ani to s Aldom a McGregorom nebolo az tak zle....ale asi sa nechcel stavat do role nejakeho vestca. Niektore veci tam aj tak pekne vypichol si myslim.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

webfighter - Čtenář - 10.12.2015 v 23:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu výroku - Odpovědět
 

Ty minusy jsou prece uplne podruzne, vetsinu to nezajima, nimimalne me :-). Klidne at je to  verejne, kdo co dava.

Nibelung - Čtenář - 11.12.2015 v 07:00
asd - Odpovědět
 

haha Namajnunas je to tam!!! :D a Chiesa taktiez takze velmo vydarený event :D a skoro aj Ken dostal narezane to by bolo pre danu hrozne....pozeram priam konferenciu a ten chlap si berie mikrofon aby vedeli ludia ze sa smeje

Onko23 - Čtenář - 11.12.2015 v 08:04
Re: asd - Odpovědět
 

tak teda Ken mal od narezania dost daleko....praveze som bol prekvapeny, jak obratny bol na zemi. Krasne vrateny takedown, znehybnenie Pfistera v top mounte a pekny prechod z radoby anakondy do gilotiny super.....u mna si splhol. Inak 12 Gauge tiez....neskutocne z coho utiekla a co vydrzala. Na "Barbie" viac jak slusne... surprised


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nibelung - Čtenář - 11.12.2015 v 08:23
Re: Re: asd - Odpovědět
 

az teraz som si uvedomil co som napisal za blbost...nie ze mal skoro anrezane ale keby on mal* tak by to bola sranda :D ano pekne usla z 2armbarov a choku to klobuk dole ..

Maltézsky psík - Čtenář - 11.12.2015 v 10:16
Re: Re: Re: asd - Odpovědět
 

Podľa mňa je Ken v pohode týpek, ja mu fandím. Je slušný, úctivý, nerobí žiadny trash talk a okrem toho mať v 19 radu titulov z rôznych bojových športov a 2 výhry v UFC nie je zlé.

raduz - Čtenář - 11.12.2015 v 08:32
ešte k tomu karate - Odpovědět
 

Ja som "zamladi" - chodil tiež - (godzu ryu - kua uz ani neviem ako sa to píšeembarassed).

Vtedy moc veľký výber nebol . Mne poravý zmysel kát unikal už odzačiatku - nebavili ma. embarassed A v kumite som sa "vyfaulovával"wink (niekomu sa pustila aj krv - a už som bol "najhorší")

No a potom som objavil "čaro boxu" (to mi sedí) a neskôr popri zápasenie - klasika aj greko-rimo. (dá sa povedať, že tam by sa mnohým karatistom otvorili oči - bez urážky...)

A tie opasky.... ....majú držať nohavice, nielaughing?

K1-fan - Čtenář - 11.12.2015 v 14:25
Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

Karate mnoho ľudí vníma iba ako športové s nezmyselnymi katami. Rozdiel medzi športovým karate a tradičným bojovým karate je asi ako medzi pandou v zoo a grizzlym v tajge. Bunkai sa nedá vysvetliť v dvoch riadkoch.


tradičné bojové karate

willy666 - Čtenář - 11.12.2015 v 16:21
Re: Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

ospravedlnujem sa ale mimo temy...vie niekto kedy bude oficialne vazenie Conor vs Aldo?...asi by to malo byt skorej ako obvykle kedze v noci je turnaj Mendes vs Edgar

Lyoto - Čtenář - 11.12.2015 v 16:28
Re: Re: Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

Včera bylo vážení tuf ve 23:30, předpokládám ze to bude stejne. Stahni si aplikaci ufc tv, a pokazdy mne začátek automaticky cinkne na telefonu ze začíná přenos.

willy666 - Čtenář - 11.12.2015 v 16:30
Re: Re: Re: Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

vdaka

 

malylada87 - Čtenář - 11.12.2015 v 16:42
Re: Re: Re: Re: Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

Ty vole posílal jsem vám tu link na včerejší zápasy a říkal jsem, že tam najdete vše.. Vážení je ve 00:00 ráno. Preliminary Eggar Mendez začíná ve 2:00, hlavní karty 4:00. Nejdete tady každý důležitý turnaj, zápas v daný den dopředu.

http://www.feed4u.tv/section/boxing-wwe-ufc/

Nibelung - Čtenář - 11.12.2015 v 16:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ešte k tomu karate - Odpovědět
 

mne tento stream nejde napr