přihlásit trvale
Nová registrace
První MMA výměna: Demetrious Johnson z UFC za Askrena z One

První MMA výměna: Demetrious Johnson z UFC za Askrena z One

přečteno: 1087×
29.10.2018 v 12:05 | Autor: Caidel
diskuse: 32×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

Včera došlo k poměrně zajímavé a vpravdě historické MMA události - prvnímu oficiálnímu „trade,“ tedy výměně borců mezi dvěma velkými organizacemi. Vzhledem k povaze zápasnických smluv v MMA, kdy jsou bojovníci něco jako náš Švarc systém to sice nebyla úplně plnohodnotná výměna jakou známe z jiných sportů a jaké jsou v USA naprosto běžné, ale i tak to bylo nejblíže plnohodnotné výměně jak se asi můžeme dostat. 

UFC uvolnilo ze smlouvy bývalou světovou jedničku a technicky asi nejlepšího borce světa, dlouholetého krále muší váhy Demetriouse Johnsona a One Championship propustilo úřadujícího šampiona velterové váhy (ač pravda toho času v zápasnickém důchodu) Bena Askrena. Následně Johnson přešel do One kde podepsal smlouvu a UFC prozměnu podepsalo smlouvu s Benem Askrenem (bylo v tom hodně technikálií, aby vlastně v mezidobí nebyli volnými agenty, ale bylo garantováno že podepíšou, protože organizace si jejich kontrakty prostě jen tak vyměnit v MMA nemůžou).

A teď se na věc podíváme ze čtyř různých úhlů pohledu a projedeme si nejčastější spekulace které se této unikátní situace týkají. Pravdou ale je, že jde o unikátní situaci kdy jsou vlastně všichni účastníci s dosaženou dohodou spokojení. 

One Championship:

  • + získalo naprosto elitního borce v osobě Demetriouse Johnsona. V tuto chvíli světovou dvojku, ale lze rozhodně debatovat nad tím, jak byl zápas s Cejudem nabodovaný a jestli náhodou Johnson stále nemá být král
  • + slušný PR boost - One se tak dostalo do povědomí mnoha fanoušků v USA jako velmi významná organizace
  • - One ztrácí šampiona velterové váhy, škoda ale není tak dramatická: Askren stejně loni ukončil kariéru a navíc objektivně v One neměl žádnou konkurenci

UFC:

  • + UFC konečně získalo elitní velterový talent v osobě Bena Askrena - jednoho z mála světových borců, který v UFC opravdu stylisticky chyběl a u kterého se mezi fanoušky hodně spekulovalo jak by dopadl v zápase s některými borci v UFC. Pravdou ale je, že UFC klidně mohlo mít Askrena i dřív, ale White byl vždy proti (o to zajímavější je teď to, že UFC na takový deal přistoupilo, z jejich strany to dává podstatně menší smysl než u One).
  • + UFC to otevřelo cestu k několika zajímavým superfightům. Askren už pár borců vyzval, dvě nejčastější jména jsou ale především superfight s Georgesem St. Pierrem a nebo superfight (na smluvní váze 165 liber) s Khabibem Nurmagomedovem. S tím souvisí řada spekulací která mluví o tom, že Askren byl najmutý především jako „zabiják“ na Nurmagomedova, protože je možná jediným na světě kdo by mohl mít nad Khabibem i hypotetickou zápasnickou výhodu (není jisté kdo z nich je na zemi lepší, ale rozhodně by bylo parádní se to dozvědět). Naopak vcelku jisté je, že Askren nepůjde o velterový titul s Woodleym - trénují spolu (a Woodley také Askrena hodně favorizuje proti oběma zmíněným) a ani McGregor není ve hře - Askren ví, že toho mu UFC stejně nedá tak se ani nesnaží (pro McGregora otřesný stylistický soupeř a žádné benefity z případné výhry).
  • + Další spekulace: UFC se otevřela příležitost úplně zrušit muší váhu, jejich nejméně populární divizi kterou UFC dlouhodobě záměrně spíše potápí než propaguje. Johnson UFC opustil, šampion Cejudo míval problémy s vahou, takže může jít snadno do bantamu no a zbytek má smůlu. Uvidíme jak to dopadne.
  • - UFC přišlo o Demetriouse Johnsona, objektivně o jednoho z nejlepších borců všech dob. PR problém v tom, že UFC opět ztrácí nárok na označení organizace která má všechny nejlepší borce na světě, což se v poslední době diskutuje stále častěji (hlavně v souvislosti s odchody MacDonalda a Mousasiho do Bellatoru). 
  • +/- z hlediska UFC se celá dohoda týká marketingově problematických borců. Oba jsou výkonnostně skvělí, ale UFC nikdy neumělo propagovat muší váhu nebo Demetriouse Johnsona a Askrenův zápasnický funky styl je většinou fanoušků považován za hrozně nudný (což není úplně přesné, protože Askren nemá klasický statický zalehávací styl, ale naopak neustále něco akčně tvoří - pravda ale je, že soupeř se zpod něj vlastně nikdy nedostane a Askren finišoval zápasy až v poslední době proti soupeřům nižší kvality).

Demetrious Johnson:

  • + dostává příležitost získat další titul (UFC mu remač úplně dát nechtělo), v jakémkoli fightu v One bude dost favorizovaný
  • + marketingově si pravděpodobně dost polepší: UFC jeho osobnost komerčně neumělo moc využít, v One bude jeho osobnost klidného profesionála pravděpodobně fanoušky oceněna mnohem víc, nehledě na to, že řada blue-chip sponzorů One sedí k Johnsonovi víc. Čekal bych že se objeví ve víc reklamách apod. (v USA byl sponzorován Xboxem, ale kvůli oděvním pravidlům vlastně nemohl svého sponzora moc propagovat. Tohle omezení padá.
  • + Johnson byl s vedením UFC hodně na kordy. Tenhle problém tady odpadá: Jeho šéftrenér Matt Hume je zároveň vysokým manažerem v One.
  • + Jako borec pérové váhy nebyl Johnson v USA příliš populární. V Asii jeho malá váha není problém, One má dokonce ještě i jednu nižší divizi.
  • - Formální konflikt zájmů: Hume trenér vs. Hume činitel One
  • - V očích amerických fanoušků Johnson pravděpodobně ztratí kredit - odešel do „menší a méně významné“ organizace (alespoň z jejich pohledu)
  • Sám Johnson uvedl, že je rád, že opouští chaos UFC a zamíří do klidu One - jde hlavně o to, že v One se zápasy nepropagují pomocí strkanic, nadávání soupeřům, házení lahví apod. :) V UFC jsou procesy nastaveny tak, že to organizace ve skutečnosti skrytě podporuje, One je naopak aktivně proti (a fanoušci to nežádají).

Ben Askren:

  • + Oživení kariéry. Dlouho se mělo za to, že Askren nikdy v UFC bojovat nebude, teď přece jen dostal šanci a z dočasného důchodu se tedy po roce vrací do akce
  • + Příležitost dosáhnout na dlouho poptávané superfighty. GSP, Khabib nebo třeba Diazovci.
  • + Hypotetická šance dosáhnout na trojtitul - virtuální souboj s Eddie Alvarezem který s One podepsal před dvěma týdny. Alvarez a Askren jsou jediní dva borci kteeří na něco takového mají v současnosti teoretický nárok: Alvarez už byl šampionem Bellatoru a UFC, Askren Bellatoru a One. Samozřejmě, Alvarez to má papírově o dost jednodušší - na titul One bude favoritem, zatímco Askren dost možná o velterový titul v UFC ani nikdy nepůjde (šampion Woodley je jeho kamarád a Askren asi nejprve bude hledat spíše superfighty).
  • - Riziko, že Askrena někdo poměrně snadno vypne a rázem ho tak v očích fanoušků odešle do kategorie „bojoval jen v malých organizacích a vlastně nikdy tedy nebyl dobrý, já vám to říkal“

 

Zajímavost: One má váhovky trochu posunuté aby se zabránilo extrémnímu shazování váhy. Muší váha má tedy limit 135 liber (o 10 výš než v UFC), ale borci nesmějí tolik shazovat. Uvidíme tedy zda Johnson zakotví zde, nebo jestli je tak malý že to pošle o váhu níž na slámovou a bude to v souladu s pravidly. Spíš to ale bude muší váha na 135 librách s pohodlným shazováním. Šampionem One v muší je Geje Eustaquio (11-6 MMA), světová #68 a vládne od ledna. Další významní borci jsou Adriano Moraes (17-3, #71, dvojnásobný exšampion), Kairat Akhmetov (25-2 MMA, #155, bývalý šampion), Reece McLaren (12-5 MMA, #50), Danny Kingad (10-1 MMA, #102) a Gianni Subba (9-3 MMA, #316). 

One také slíbilo velkou vlnu nových akvizic - tou první byl Eddie Alvarez, teď Demetrious Johnson. Lze určitě započítat také kickbox šampiona Nieky Holzkena a na další jména se můžeme těšit :)



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
postif - Čtenář - 1.11.2018 v 11:28
pochvala - přejít na příspěvek
Opět jeden děkovný a pochvalný komentář. Občas si projedu zahraniční stránky, abych s...
 
+2
Hescores - Čtenář - 1.11.2018 v 17:40
Pochvala - přejít na příspěvek
Já se připojím k pochvale od Postifa. Přijde mi, že Caidel má brutální talent na psan...
 
+2
Palo - Čtenář - 1.11.2018 v 19:23
Pochvala - přejít na příspěvek
Jednoznačně nejlepší články a počtení. Škoda že zde úplně umřela diskuze  :-(...
 

Všechny příspěvky

postif - Čtenář - 1.11.2018 v 11:28
pochvala - Odpovědět
 

Opět jeden děkovný a pochvalný komentář. Občas si projedu zahraniční stránky, abych se dozvěděl nějaké ty novinky ze světa bojových sportů, ale tady u nás pro mě nejlepší zdroj souhrnných informací (zejména teda z UFC). Kam se na Extraround kvalitou článků hrabou ostatní čr/sk portály. Jen tak dál.

Caidel - Administrátor - 1.11.2018 v 13:17
Re: pochvala - Odpovědět
 

Díky! :)

Hescores - Čtenář - 1.11.2018 v 17:40
Pochvala - Odpovědět
 

Já se připojím k pochvale od Postifa. Přijde mi, že Caidel má brutální talent na psaní článků, navíc vtipných. Ta bohatost informací musí znamenat, že jsi brutální fanda, a že s tím psaním strávíš brutálně moc času. Jen si myslím, že tou určitou nepravidelností v tom psaní, nebo nepředvídatelností, ztrácíš strašně moc čtenářů. Chápu, že na tom asi děláš sám, ale pokud o tom uvažuješ jako o potenciálním bussinesu, tak tohle Tě strašně brzdí. Tenhle server má jinak obrovský potenciál a byl bys podle mě při nějakém vzorci pravidelnosti na daleko větší sledovanosti a tudíž možnosti pro prodej reklamy.

Caidel - Administrátor - 2.11.2018 v 11:28
Re: Pochvala - Odpovědět
 

Njn. Když já jsem z vícero důvodů neschopen psát krátké časté zprávičky (nemám na to čas a navíc strašně nerad píšu o něčem, co je v procesu/aktuálně probíhá a o čem se ještě neví všechno a co by bylo za den dva potřeba korigovat dalším článkem). Na to prostě nemám ani povahu, ani kapacity :) Ideální by byl druhý autor který by psal jen kraťásky, ale ježto je to nekomerční báze, těžko takového sehnat.

Hescores - Čtenář - 2.11.2018 v 11:49
Re: Re: Pochvala - Odpovědět
 

Však já to právě chápu, Caidele. Jen dávám pohled zvenčí. Ty shrnutí jsou geniální. Nicméně když je zajímavý UFC evant, každý je ihned po něm hladovej po zákulisních informacích, po tom, co kluici po fightu řekli a jak se to teď aktuálně má. A tady to přijde s velkým zpožděním. Já každej den několikrát namátkově lezu na extraround, jestli už tam náááhodou nejsou nějaké aktuální info. Podle upadající diskuze odhaduji, že takových tu asi bylo / je / bude víc. Tím se ta Tvá vkládaná energie hrozně rozmělňuje. Myslel bych si (kdybych měl vliv na Tvé bussines úvahy), že bys měl zvážit formát startovka před eventem, aktuality k proběhlému eventu neprodleně po jeho skončení, obsáhlé shrnutí / novinky jednou za týden / 14 dnů. Chápu, že to je složité, ale při takto nastaveném vzorci bys podle mě začal krásně stoupat ve sledovanosti. Pak by se s tím dalo dále pracovat. Takhle se obávám, že trošku mrháš energií a talentem, protože se možná točíš v kruhu, kdy čtenáři přicházejí a odcházejí. Jen odhaduji, možná se mýlím. Každopádně Tvoje "Novinky z oktagonu", to je něco. Díky

Caidel - Administrátor - 2.11.2018 v 15:46
Re: Re: Re: Pochvala - Odpovědět
 

Což o to, tohle všechno já vím (zejména s ohledem na čtenost apod.), ale pak to naráží taky na ty praktické problémy: a) nemám úplně čas smolit rychlovky po turnaji b) není do nich co psát :) Pointa totiž je, že než se vynoří všechny ty zákulisní informace po turnaji, trvá to třeba dva až čtyři dny, než si to sedne a daný turnaj je informačně vytěžen. Pokud je turnaj v sobotu, tak v neděli jsou jen výsledky, ale všechny ty zajímavosti které zpracovávám já se dostávají na světlo až třeba do úterý nebo středy. 

A já samozřejmě vím, že by si lidi rádi něco přečetli o turnaji, dokud je to takzvaně žhavé, jenže je to taky zároveň dost nekompletní a v procesu. A já se holt radši budu držet těch uzavřených záležitostí, to nějak časově zvládám a vyhovuje mi to :)

Holt nemám kapacity na klasický zprávový server - a moje niché je holt v analytice, přehledu a kompletnosti. Sice se to moc nevyplatí návštěvností a finačně, ale co naděláš - uznání od čtenářů má taky svou hodnotu :)

Jó, kdyby psal ještě někdo, bylo by to celé o dost jednodušší, hehe.

 

Hescores - Čtenář - 6.11.2018 v 11:18
Re: Re: Re: Re: Pochvala - Odpovědět
 

Je mi jasný, že to máš namyšlený. I když koncept rychlé hot news po zápase a kompletní obsáhlé info i se všema doběhlýma drbama ve shrnutí by se taky třeba dalo zvážit. Chápu Tvou hozenou rukavici na dalšího pisatele, i by mě to lákalo, ale nemám rozhled jako Ty, některé souvislosti v angličtině mi unikají a je to závazek, no. Neví, jestli mám tolik času:-) Historicky Ti tu do toho chtěl ingerovat MalýLáďa myslím, ne?:-) Ten už nechodí?

Caidel - Administrátor - 7.11.2018 v 11:39
Re: Re: Re: Re: Re: Pochvala - Odpovědět
 

Pravda, toho jsem tu už dlouho neviděl. Se mnou ale nikdy o ničem podobném nejednal (nevím jestli ne s Romanem).

BTW: Ona ta absence rychlých výsledků má ještě jeden zásadní důvod: já si nehodlám výsledky vyspoilovat, dokud turnaj sám neshlédnu :) Takže z principu věci nemůžu dát výsledky dřív, než se na turnaj podívám - a celý ho mívám shlédnutý většinou v neděli večer (někdy až v pondělí přes den) - a to už je s rychlou reakcí stejně pozdě.

jaccob - Čtenář - 7.11.2018 v 12:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pochvala - Odpovědět
 

Já bych to nechrotil, na rychlý vysledky se lidi můžou podívat jinde a na pořádný report za pár dní stejně tady. <3

Palo - Čtenář - 1.11.2018 v 19:23
Pochvala - Odpovědět
 

Jednoznačně nejlepší články a počtení. Škoda že zde úplně umřela diskuze  :-(

jaccob - Čtenář - 2.11.2018 v 07:40
pochvala - Odpovědět
 

já se připojuju ke všem pochvalným komentářům. V záplavě současného českého MMA "zpravodajství", které se soustředí naprosto bulvárním směrem jsou tvoje články jako pohlazení na duši. Zároveň bych chtěl pochválit i zdejší diskutéry, protože až na pár vyjímek se vždycky diskuze vede v zasvěcené rovině a bez urážení. Z některých komentů na facebooku by jeden blil/smál se. 

Gabin - Čtenář - 2.11.2018 v 16:07
Gabin - Odpovědět
 

Přesně tak.Lidi se na fb hodně urážejí. a žerou hlavně ty komerční srajdy.At už napíšeš sebeobjektivnější názor,vždy se najde nějaký šulcek co to nějak poskvrní...Tady hltám každý článek ..Díky za to Caidele  :-)

Nexter92 - Čtenář - 2.11.2018 v 19:45
Pochvala :) - Odpovědět
 
Caidele i já se připojuji k pochvale a velkému díky! Na extraround chodím už skoro 5 let a ohromně respektuji tvoji práci :) S ohledem na zdejší osazenstvo je to jeden z nejlepších serverů, kde si rád počtu tvůj maximlní přehled o MMA, ale i postřehy zdejších čitatelů/diskutujících, kteří vždycky přihodí i svůj pohled na věc, nebo vysvětlí určité věci... jako třeba u zápasu Sonnen Fedor :) Díky moc a doufám, že nás budeš krmit i nadále skvělým servisem :)
webfighter - Čtenář - 2.11.2018 v 22:05
Pochvala ! - Odpovědět
 

Tak se pridavam, super informace.

CheesyEagle - Čtenář - 6.11.2018 v 16:34
... - Odpovědět
 

Tak údajně Askren vs Lawler v lednu na UFC 233

Ninjagon - Čtenář - 23.11.2018 v 21:33
web - Odpovědět
 

Ti všichni co tento web chválí mají pravdu. Skvělé články!

Už sem moc nepíšu, to ale neznamená že Extraround nečtu.

Díky!

Jari - Čtenář - 24.11.2018 v 14:24
UFC v Praze - Odpovědět
 

UFC fight night 145  23.2 2019 v Praze co na to rikate? zatím není zveřejněna startovka jediný potvrzeny je Pudilova.

 

Caidel - Administrátor - 26.11.2018 v 12:02
Re: UFC v Praze - Odpovědět
 

Myslím, že korektní pracovní číslování je v tuhle chvíli UFC on ESPN+ 3, ale kdo ví jak to přesně od nového roku pojmenují :)

 

Ricci - Čtenář - 27.11.2018 v 10:46
Re: UFC v Praze - Odpovědět
 

Jo super, UFC v Česku to je podíváná!!! Nevíte někdo, kde se dají sehnat, snad už ted, lístky na UFN-145 v Praze.? Kolik to tak, do středního vyhledu muže stát.? Díky za info zatim

Ninjagon - Čtenář - 26.11.2018 v 11:46
UFC - Odpovědět
 

UFC v Praze, to by byla paráda!!!

Caidel - Administrátor - 26.11.2018 v 12:01
Re: UFC - Odpovědět
 

Ono už je to prakticky jisté. Ale nečekejte nic velkého - bude to turnaj z té nejnižší evropské kategorie (ESPN+) - a jestli se tam mimo Lucky Pudilové objeví ještě nějaký další Čech, tak super (možná Vemola?) ale jisté to vůbec není. UFC tyhle turnaje umí dělat vlastně i bez domácích borců (viz Chile nebo Argentina letos, kde byl počet domácích zástupců 1 respektive 3).

TEZ - Čtenář - 28.11.2018 v 12:54
Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Listky stojej prej 10 000kc a vic. Vite o tom neco?

jaccob - Čtenář - 28.11.2018 v 14:09
Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

vím o tom to že to je kokotina. teda, samozřejmě že nějaké exkluzivní lístky ke kleci budou stát ranec jak piča, ale podle Londýna, Polska a Německa to očekávám bude začínat na dvou litrech.

alykfate357 - Čtenář - 29.11.2018 v 13:23
Re: Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Prodej na ticketportal začíná 7.12. v 10:00 a začínají od 990,-

webfighter - Čtenář - 3.12.2018 v 00:41
Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Ahoj, vetsinou mas pravdu, ale je naprosta pitomost delat lokalni turnaj(event) bez lokalnich borcu, to by byla ufc padla na hlavu a to ona neni. Takze je uplne jiste, ze tam bude mit CR mozna i SR borce ... Spise pujde o to, jestli budou chtit oni - napr. DENISA. 

Ricci - Čtenář - 3.12.2018 v 16:15
Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Magomed Ankalaev vs Darko Stošić jsou první známá jména na UFC on ESPN+ 3 v Praze.

Ankalaev je 32. v žebřičku a má score 11 - 0 a Stošić je v ž. - 38 a má 13 -1, je to 205lbs. 

postif - Čtenář - 3.12.2018 v 17:14
Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Já se právě naopak přikláním k názoru, že ty naše CZ/SK zápasníky nepotřebují. Na to je UFC dost silná značka i tak, aby bez problémů vyprodali O2 arénu (druhou věcí jsou PPV). Už jen proto, jak blízko jsme Polsku, Německu, ale třeba i Rusku. Navíc UFC už nějaký ten pátek zdejší dění sleduje a bookuje si O2 pravidelně. Až nyní však termín potvrdili, což má asi taky nějaký důvod proč zrovna nyní.

 

A ještě mé polemizující okénko k zápasníkům:
Pokud dobře dění sleduju, tak Denisa už tak nějak v minulosti osloven byl, ale to vem čert. Koukám občas na jeho streamy. V tom posledním o UFC v Praze mluvil a byť samozřejmě jeden den to může být tak a druhý onak, z jeho názorů si nemyslím, že by do UFC (v Praze) teď šel. Má čerstvě oznámený zápas v Rizinu a na jeden zápas, že by ho UFC podepsali? To taky není asi moc reálné, naopak pěkná propagace Denisy pro Rizin. To pro UFC Denisa tak důležitý (bohužel pro nás) není.
To bych vsázel více na Deaka. Ale nevím, jak to má teď s FNG. Další věcí jsou jeho poslední vyjádření, kdy sám říká, že si není úplně jistý, jestli je ten pravý čas na UFC (ale pravda - nedávno taky tvrdil opak).
Spíš bych to viděli na nějaké evropské a ruské jména (což se už z prvním ohlášených jmen tak nějak ukazuje).
Samozřejmě bych to ale přál co nejvíce československým borcům! 
Třeba i opravný pokus pro Peštu, kterému teda prvně předhazovali nelehké soupeře.

Taky jsem zvědav kolik lístku zůstane na toho 7. prosince, kdy má být spuštěn prodej. 5. a 6. jsou totiž spuštěné předprodeje.

jaccob - Čtenář - 4.12.2018 v 06:59
Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Já se budu trochu rouhat, ale jsem toho názoru že se to nevyprodá. Ted samozřejmě každý říká že pujde a že ho nic nezastaví, ale myslím si že jakmile prodají ty nejlevnější lístky kolem těch dvou táců (ty opravdu zmizí rychlostí blesku) tak lidem z ceny lístku spadne čelist a s přibývající cenou začnou lidi hodně váhat jestli si zajdou na jeden večer na  UFC nebo ty prachy dají někde jinde (třeba na jídlo na měsíc pro rodinu :D ) . Viz Krakov, tam taky měl jet každý druhý z evropy a nakonec nezaplnili ani polovinu haly ( 9900/20000 ). Nemáme ani žádné pořádné info kdo tam bude zápasit, taky se může stát že tam bude z čechů jenom Pudilová ( a jestli se nedejbože zraní tak ani ona ne) , takže s prohlášením typu "vyprodá se to za jeden den" (tímto zdravím pana Velkou Hubu Novotného :) ) bych byl asi opatrnější. 

 

Samozřejmě moc rád se nechám vyvést z omylu v případě že bude opravdu plno, přál bych si to. 

machina - Čtenář - 4.12.2018 v 08:01
Re: Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Tiež som bol najprv toho názoru, že lístky kúpim o polnoci 7.12. ale tak nejak čakám na oznámenie main event a co-main event a podľa toho sa zariadim. Ísť na UFC, len preto, že je to UFC nemá pre mňa zmysel, ťahúni tam jednoducho musia byť o tom tá značka je.

Ako napríklad Krakow, kde bol vopred oznámeny kvalitný main aj co-main event a nie je pravda, že nezaplnili ani polovicu haly. Kapacita Tauron Areny je 15 000 a obsadenost bola 10 000 miest.

jaccob - Čtenář - 4.12.2018 v 10:07
Re: Re: Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Když teda statistikujem: Na netu je napsano maximální kapacita 22k lidí, na boxing match je nadimenzovaná na 18000 lidí. 15000 je počet sedadel v případě třeba hokeje, nepočítá se do toho kapacita pro sedící na ground levelu. Ale samozřejmě máš pravdu že se patrně přehoupli přes půlku kapacity, nicméně to co jsem řekl pořád platí: V Polsku byl velice dobrý Main event, a pokud dobře počítám tak 8 (!!!!!) lidí kteří byli buď přímo z Polska, nebo Expati ( jako třeba Seth Baczynski ). APraha z toho (zatím) nic nemá a co si budem povídat, na tento určitý Event asi ani mít nebude. (Jak ale řikám, moc rád se nechám vyvést z omylu) Ještě si můžeme do téhle predikce zavést i další proměnnou a to tu že Poláků je cca 4x tolik než nás. Navíc, přes to že jsem si moc dobře vědom toho jak se zájem o MMA v ČR fakt raketovým způsobem zvedl, tak na Polský fandy ještě máme co dohánět, páč o počtech lidí co pravidelně chodí na KSW se může jak XFN, tak Oktagonu zatím jen zdát.

To jenom abych vysvětlil jak jsem došel k závěru že to s tou návštěvností v Praze nebude zas tak horký. :) 

machina - Čtenář - 4.12.2018 v 13:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Veď tú Prahu som ti ani nerozporoval, zatiaľ im chýba ťahák a ak chcú mať úspešný event v novej krajine, tak neviem ako chcú predávať lístky bez zápasníkov.

Čo sa týka kapacity Tauron Areny, tak trvám na 15 000 a aj mi to opticky sedí, pretože na UFC Krakow som bol a hala bola naozaj z 2/3 zaplnená.

Inak v podstate súhlas :-)

jaccob - Čtenář - 5.12.2018 v 07:57
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC - Odpovědět
 

Jasný, já ti to taky nerozporuju, uznávám že o návštěvnosti a kapacitě jsem se dočetl na netu, takže jsem použil jejich vlastní čísla. 

Jinak jsem překvapený z těch cen, čekal jsem že ty dražší budou teda o DOST dražší než jsou :D