přihlásit trvale
Nová registrace
Petr „Píno“ Ondruš: „Myslím si, že 90% úspěchu je v hlavě!“

Petr „Píno“ Ondruš: „Myslím si, že 90% úspěchu je v hlavě!“

přečteno: 36915×
30.01.2014 v 20:13 | Autor: Roman Lukáč
diskuse: 54×
Rubriky: Rozhovory / MMA / ČR

Píno na Titánech (foto - zdroj: Roman Krejčík, www.facebook.com/FotoRk)Loňský rok byl pro Petra "Pína" Ondruše ve znamení návratu. Návratu na zápasová kolbiště, kde nestál tři roky. Jeho březnový comeback byl hlavní událostí březnového Souboje titánů a přestože byl, jak sám přiznává, nervózní, nakonec to byl návrat vítězný. V prosinci se vrátil do Plzně znovu a po 6 letech opět naskočil do finálové vyřazovací pyramidy. Stejně jako v roce 2007 dokázal po třech soubojích dokráčet až k celkovému vítězství a zařadil se do elitního klubu bojovníků vedle Jiřího Bursy a Davida Keclika, kteří dokázali Titány vyhrát 2x.

Píno je opravdovým vzorem univerzálního bojovníka, který nastupuje do zápasů podle pravidel K-1, thaiboxu, čínského boxu i MMA, v němž by měl proběhnout i jeho nejbližší zápas na turnaji MMAA Aréna 3. Loňská sezóna mohla být pro Pína ještě úspěšnější, v zákulisí domácí MMA scény se totiž rýsoval jeho souboj v MMA s největší domácí hvězdou MMA Karlosem Vémolou. Souboj byl však několikrát odložen, až z něj nakonec úplně sešlo. V té době se na sociálních sítí spustila velká slovní přestřelka několika domácích osobností. Sám Píno se však veřejně téměř nevyjadřoval. Co si o celé kauze myslí a jaký má názor na Karlose? Jaký vnímal svůj návrat do ringu a co plánuje dál? I na to odpověděl v následujícím rozhovoru pro ExtraRound.cz.

Poslední rok byl pro tebe ve znamení návratů. Jak těžké návraty do tělocvičny, do ringu, to pro tebe byly?

Nebylo to až tak „horké“, v tělocvičně i posilovně jsem se pohyboval téměř neustále. Těžký návrat byl ale zpět do zápasového tempa. Naštěstí mi s tím vším pomohl a stále pomáhá celý tým zkušených trenérů a myslím si, že se jim to docela daří.

Pokud se nepletu, tvým prvním zápasem po návratu byl březnový superfight v Plzni na titánech. Jak ses cítil po takové době zpátky mezi 16 provazy? Četl jsem, že jsi byl ze začátku dost nervózní?

Ano, nervózní jsem opravdu byl… Po 3 letech do ringu, veliké očekávání všech, veliká propagace moji osoby na Plzeňsku - to vyvolá v každém trochu nervozity. Normálně mi to nevadí, ale po té pauze… Do toho se vše zrychlilo a já byl zvyklý na maximální péči od svého trenéra, který měl většinou práci jen se mnou. Tady měl na turnaji ještě další 3-4 svěřence a nemohl se mi tedy věnovat tak, jako jsem byl zvyklý a z toho jsem byl nejvíc nervózní. Pak už se mě ujal a byl jsem klidnější.  Byl jsem trošku „zatuhlý“, ale vyhrál jsem. Soupeř nebyl špatný, měsíc poté, pěkně zatopil slovenské hvězdě Miro Cingelovi, který vyhrál až v extra roundu.  

Měl jsi za sebou dlouhou přestávku od zápasení. Když se ohlédneš, kde jsi byl se svým potenciálem předtím a kde jsi nyní, podařilo se ti vrátit na stejnou úroveň nebo se dokonce jako bojovník posunout dál?

Za dobu, co jsem nemohl zápasit(ať už ze zdravotních, či jiných důvodů), se celá zápasová scéna posunula o několik tříd výš a jak jsem již uvedl, vrátit se do zápasového tempa bylo opravdu těžké. Před pauzou jsem byl o 4 roky mladší. (usmívá se) Vše se ještě hojilo rychleji. V roce 2007 jsem přiletěl z MS v čínském boxu z Číny, za týden sundal 10 kg a vyhrál pyramidu Souboj Titánů. Týden po té, jsem zase zápasil. Teď v prosinci jsem absolvoval po letech opět pyramidu Souboj Titánů, sice jsem vyhrál, ale ještě měsíc „po“ cítím spoustu nedoléčených zranění. Když to shrnu, tak si myslím, že na stejnou úroveň jsem se ještě nevrátil  a neposunul jsem se ještě tam, kam bych chtěl.

Píno a trenér Petr Macháček (foto - zdroj: Roman Krejčík, www.facebook.com/FotoRk)Asi největším vrcholem loňského roku byla pyramida Souboje titánů, kterou jsi dokázal podruhé vyhrát. Podle fotek po turnaji, jak si sám psal, to zřejmě nebyla procházka růžovým sadem. Mohl bys shrnout, jak se cesta za celkovým vítězstvím z tvého pohledu vyvíjela?

Procházka růžovým sadem to rozhodně nebyla. Nemám rád obrácené guardy a tady jsem měl ze 3 soupeřů 2 s obráceným guardem. Špatně se mi s nimi boxuje. První zápas byl s rakouským borcem (obrácený guard), na který jsem se nestihl ani zahřát, jelikož jsem přijel (kvůli bouračce přítelkyně s dětmi a následnému provozu) pozdě, a tak to také vypadalo. Trvalo mi celé první kolo, než jsem se „chytil“. Mezi tím mi soupeř rozkopal obě předloktí, která cítím doteď. Na začátku druhého kola, jsem ho dobře dvakrát trefil a rozhodčí ukončil zápas.

Do druhého zápasu jsem dostal velice šikovného Francouze. Měl výborný zadní roudkick, kterým pokračoval v destrukci mého levého předloktí. Tento zápas jsem vyhrál na body. Do finále, proti Jiřímu Havránkovi jsem nastupoval opět „na sucho“, jelikož jsem nemohl udělat dřep - rozkopané nohy a nemohl jsem natáhnout levou ruku - loket. Naštěstí jsem Jirku dobře trefil předním hákem a ukončil opět před limitem. Holt jsem měl trošku štěstí, ale to k pyramidám patří.

Byl to intenzivnější zážitek, než v roce 2007, kdy jsi vyhrál Titány poprvé?

Byl!

Další velkou událostí z loňska u tebe bylo listopadové v MS Čínském boxu, který u nás není tolik rozšířené. Letošní MS proběhlo v Kuala Lumpur, kam jsi snad letěl na vlastní pěst. Je to tak? Odkud přišla myšlenka na šampionát v čínském boxu?

Nebylo to tak úplně „na vlastní pěst“, ale oslovil mě reprezentační trenér Zdeněk Tobola, jestli bych neletěl, že jsem jediný s nějakou výkonností ve váze do 90 kg. Neodmítl jsem.

Pokud jsem dobře sledoval, úvod eliminace si zvládl, ale v dalším kole jsi nestačil na čínského soupeře. Proč to nevyšlo?

Ano. Tak jako v celém životě, jsem měl štěstí i na los a měl jsem předzápas se Švédem, kterého jsem porazil před limitem. Do dalšího zápasu na mě čekal odpočatý Číňan s volným losem. Byl mladší, rychlejší, lepší a mé tvrdosti dokázal s přehledem unikat. Prohrál jsem na body a on následně vyhrál další 2 zápasy i finále. Čína jde strašně kupředu v bojových sportech, vidíme to i v muay thai, jak soupeří vyrovnaně s Thajci, a o to víc v čínském boxu.

Velkým tématem posledního půl roku u nás byl tvůj potenciální souboj s Karlosem Vémolou. Zápas byl několikrát na spadnutí, před pár dny se ukázalo, že k němu nakonec nedojde. Podle Andrého proto, že v očích jeho manažerů máš slabý rekord v MMA (6-6) a oni chtějí pro Karlose statisticky zvučnější jméno.  Mnoho fanoušků to očividně zklamalo, jak to vnímáš ty?

Tohle je pro mě dost ožehavé téma. Můj zápas s Karlosem měl být úplně původně již 26. 10. Připravoval jsem se na to celé léto (3 měsíce), hubnul, odsouval svou rodinu za přípravu a to vše bylo k ničemu. Řekli mi, že to bude 10.11., ale já jsem tomu už po celé té mediální aféře nevěřil. Měl jsem na 28.10. letenky do Kuala Lumpur, do Malajsie a nehodlal jsem to rušit, kvůli dalším slibům…

Očividně bylo mezi vámi „menší“ napětí, a tak mi to nedá. Jaký je vlastně tvůj názor na Karlose? A co říkáš na jeho dvě vystoupení v ČR proti Petru Knížeti a Tomášovi Kuželovi?

Napětí? Tady už se asi jednalo o profesionální nenávist! Celý říjen jsem byl v neuvěřitelném stresu, protože to bylo každý den jinak. Půjdu – nepůjdu – půjdu – nepůjdu a nakonec, že nepůjde… Můj názor na Karlose? Je to bez pochyby (asi) jako jediný Čech profesionál a to se odráží i na jeho kvalitě. Nemyslím si ale, že by byl tak výrazně lepší fighter, než někdo od nás. Koneckonců to bylo i vidět na zápase s Monstrem. Monster o 10 let starší, se šíleným handicapem, na přípravu měl 3 týdny a dokázal vydržet s Hvězdou 3 kola. Jestli někdo věří tomu, že to Karlos takhle chtěl, tak je  blázen. Tomáš Kužela se potýkal zase se střevní virózou. I to je ale umění - vyladit formu, takže rozhodně nezpochybňuji Karlosovo „umění“.

Myslím si, že tady zavládla stará známá taktika, jak pomoci Karlosovi zpět do UFC. Nedávat mu soupeře, co by mohli jakkoli ohrozit tuto vysněnou myšlenku na návrat do UFC.  Anebo z druhé strany těm, co by ho ohrozit nějak mohli, alespoň co nejvíce narušit přípravu. Možná mluvím moc otevřeně, ale nejsem matchmaker, ani místní manažer zápasů, takže mi to je jedno. Stejně to většina ví, jen o tom nemluví. Jsem sportovec, takže bych to Karlosovi přál, aby se vrátil zpět do UFC. Jsem vlastně docela rád, že s ním nakonec nejdu. Nerad bych byl tou příčinou, že by mu to nevyšlo.

Píno v akci (foto - zdroj: Roman Krejčík, www.facebook.com/FotoRk)Vypadá to, že si proti němu dost věříš? Ostatně věřilo ti i mnoho fanoušků, na druhou stranu mnoho lidí také věřilo, že jako silný zápasník s tebou jako postojařem nebude mít problém. Nicméně hádám, že s jeho zápasem si počítal, proto mě zajímá, jestli bys teď, když už ze zápasu sešlo, mohl prozradit, jaká byla tvá strategie pro souboj s Karlosem?

Věřím si do každého zápasu. Neříkám, že bych určitě vyhrál, ale každý zápas je jiný a někomu sedne víc, někomu míň. Jemu se do toho evidentně nechtělo. Beru to, může si vybírat. Že mi spousta lidí věřila? Asi to byli ti, co mě znají a vědí, že se nenechávám jen tak unést, něco snesu a jen tak se z někoho neposadím na zadek. Zápasil jsem s evropskou špičkou jako je Mamed Khalidov, a to u nich v Polsku a po 10-ti minutách boje jsem remizoval, navíc se zlomenou rukou. Gregor Jakubovski, Dave Dagliesh a další… Myslím si, že 90% úspěchu je v hlavě. Mám dohromady okolo 95 zápasů a do každého jsem si musel věřit. Tak proč bych si pak nevěřil na Karlose? Každý máme chyby v obraně. Vím o nich a připravoval jsem se na ně. Jak, to ti ještě neprozradím, to se nezlob.

"Když přijde dobrá nabídka, je mi jedno v čem zápasím"

Podle informací, který jsem zaslechl, bys přesto neměl na turnaji MMAA Aréna 3 chybět. Je to tak?

Ano je. (pozn. red.: Organizace MMAA včera oznámila, že se Píno utká v polotěžké váze s polským zápasníkem Mateuszem Ostrowskim)

To mě přivádí na otázku, na co se chceš zaměřovat dál? K-1, kickbox, thaibox nebo MMA?

Mě je to jedno. Když přijde nabídka na dobrý zápas, je mi jedno, v čem to je. Můj tým mě dokáže připravit jak na MMA, tak na K-1. Ale chtěl bych se zaměřit už jen na MMA. Nic ale nezavrhuji.

Často čtu o tom, že tvá příprava na zápasy je opravdu tvrdá až brutální. Jak tedy vypadá?

Asi jako každého poloprofesionálního sportovce-11 tréninků týdně, 2 denně, neděle volná. Mám trenéry na box, thaibox, grapling, fyzickou kondici, atletickou přípravu a komplexní MMA.

Petr "Píno" Ondruš - vítěz Souboje titánů 2013 (foto - zdroj: Roman Krejčík, www.facebook.com/FotoRk)Pokud vím, vedle vlastní přípravy se věnuješ i přípravě ostatních jako trenér. Souhlasí? Takže jsou pro tebe bojové sporty prací na plný úvazek?

Vedu v pondělí tréninky v plzeňském Atom gymu. Tam trénujeme dohromady s Monsterem a vychováváme pár zápasníčků. Pak trénuji 2x týdně v Pro7sport v Praze a tam se to zatím rýsuje v nějaký „minioddílek“, ale to je zatím budoucnost.  Pomáhám jako trenér také Zdendovi Švamberkovi v TKBC. Tam trénuji postoj. Ještě se hodně věnuji sám sobě, tak trenérství nedávám vše.  

Živím se ale něčím jiným, jelikož tento sport vážně není na zbohatnutí, maximálně na přežití, a to si s dvěma dětmi nemůžu a ani nechci dovolit. Mám svojí bezpečnostní agenturu a další 2 firmy, které se zabývají realitní činností a vymáháním pohledávek. Času na práci moc není, ale mám super společníky a vše funguje. Takže když ti někdo bude dlužit, Johnlock a. s. ti pomůže. (usmívá se)

Jak jsem sledoval, loni si toho v rámci tréninkových příprav poměrně hodně procestoval. Mimo jiné sis zatrénoval s Danielem Ghitou. Která výprava pro tebe byla největším přínosem?

Každá výprava je obrovským přínosem, nejen fyzicky, ale hodně i psychicky. Nejlepší byla asi ta, co si zmiňoval. Byla to příprava na Titány ve V.O.S. Gymu s Gergesem, Ilungou, Bonjaskym, Ghitou a dalšími. Nedá se zapomenout ani na soustředění na Slovensku, kde jsem měl možnost spárovat s Attilou Veghem a slovenskou i polskou špičkou.

Nějaké slovo závěrem?

Chtěl bych poděkovat mému trenérovi Petru Macháčkovi, Zdendovi Švamberkovi, Petru Brabcovi, Jiřímu Mužíkovi, Standu Táborovi, Olegu Matušovici, Janu Kašparovi, Janu Veverkovi, Davidovi Vyvážilovi, Jiřímu Appeltauerovi a dalším mým trenérům, co mi pomáhají s přípravou. Tělocvičně Pro7sport za skvělé podmínky k trénování. Pak mým kamarádům a sponzorům, že jsou při mně a v neposlední řadě mé rodině a chápající ženě. A tobě za rozhovor.

foto:
Roman Krejčík, www.facebook.com/FotoRk



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
- - 31.1.2014 v 20:39
Re: Re: .. - přejít na příspěvek
To nevim .Wanderlei je v prve řadě legenda a professional))...
 
+1
rosi - Čtenář - 1.2.2014 v 11:51
Re: Re: Re: .. - přejít na příspěvek
Vizáž se Silvovi změnila po operaci nosu, kterou prodělal kvůli nejakým dýchacím probl...
 
+1
The Viper - Čtenář - 1.2.2014 v 12:38
Re: Re: Re: Re: .. - přejít na příspěvek
V tom máš pravdu, proto také odpadli borci jako Leben a jemu podobní. A to je taky důvod...
 

Všechny příspěvky

MMA-9 - Čtenář - 30.1.2014 v 22:15
.. - Odpovědět
 

Parádní článek. Snad se Petrovi bude dařit!

Rek - Čtenář - 30.1.2014 v 22:22
... - Odpovědět
 

To s tím Vémolou mě mrzí!!! Nejdřív finanční podmínky, pak že nemá jméno, furt něco, očividně se do toho Karlovi moc nechtělo.

webfighter - Čtenář - 30.1.2014 v 22:59
Jednim slovem BOREC, - Odpovědět
 

drzim palce do dalsich zapasu a fandim. Tak at vydrzi zdravi.

lagoulue - Čtenář - 31.1.2014 v 11:21
mma - Odpovědět
 

Naprosto se ztotožňuji s tím co řekl o Karlosovi a jeho zápasech s Monstrem a Tomášem.....Myslím si že Píno by opravdu mohl hodně ohrozit jeho návrat do UFC. Tím nechci říct že by Kužela, nebo Monster byli špatní fighteři. Ba naopak, ale jak už řekl Píno.....

The Viper - Čtenář - 31.1.2014 v 11:32
... - Odpovědět
 

Karlos se do UFC podívá už jen maximálně jako divák, jako zápasník je pro UFC nezajímavej a tou přicházející novou érou by si ani neškrtl. Teď už by nenarazil na žádného Petruzzeliho nebo Massanzia.

Rek - Čtenář - 31.1.2014 v 11:53
... - Odpovědět
 

btw. Píno jde v MMA do polotěžký? Tam by byl zajímavej fight s Procházkou! :))

- - 31.1.2014 v 13:32
The Crippler!! - Odpovědět
 

To je jasné že se Karlos do UFC už nevrátí, i když bych mu to docela přál

radek445 - Čtenář - 31.1.2014 v 16:58
Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Nemyslím ze je to bez šance. Nebyl by prvni koho by vzali zpět. Nehledě na to, ze UFC plánuje tah Evropou. A pak bude hlad po místních lidech typu Karlose.

Golem - Čtenář - 31.1.2014 v 17:20
Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

UFC se bude zaměřovat v Evropě na ty země (a zápasníky z nich), kde to pro ně bude obchodně zajímavé. Zrovna ČR je na tom v tomhle ohledu, podle mě, dost bledě, MMA je stále spíš okrajová záležitost, ze střední Evropy bych si spíš dokázal představit cílení na Polsko, ale u nás zatím UFC pšenka nepokvete. I Karlos se prosadil hlavně díky zápasení na ostrovech, kde je kultura zápasení přece jen výš.

jirka - Čtenář - 31.1.2014 v 17:35
Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

to ze nebude ufc v cr vime a asi to nebude prekazka :) ... pokud by se mel vratit tak prave treba to polsko, nemecko nebo anglie

Golem - Čtenář - 31.1.2014 v 18:07
Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Ta Anglie by asi byla nejlogičtější, už jednou tam měl slušnou šňůru vítězství a jako borce se zkušenostmi z UFC by ho tam určitě uvítali zpátky. Přes zápasení v malém českém rybníčku cesta pro nikoho nevede.

- - 31.1.2014 v 18:16
Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

radek:Nevěřím, že bude hlad po KarlosoviLaughinga že bude UFC po evropě sbírat odpadlíky.OK ta jeho strategie je jasná, nabouchat co nejvic vítězství po evropě a doufat že si ho všimnou.

Podle mě, kdyby podepsal Bellatoru, jakože někde tuším říkal, že měl tu možnost, tak udělá lepší.za 1.bude víc na očích za 2. jeho zápasy by měli větší kredit.Není vítězství jako vítězství.Nevím proč se tak rozhodl, asi mu nabídli málo)))

Sonnen285 - Čtenář - 31.1.2014 v 18:19
Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

nn to nebylo kvůli tomu že mu nabídli málo, ale on to řikal že prostě chce být v UFC. Bellator mu nabídl lukrativnější smlouvu ale on odmítl, jinak myslím si že by měl spíš přibrat LHW HW, MW je už moc přervaná tam už ho podle mě nevezmou ale podle mě tam furt nějaká skulinka je přece jenom v Anglii je po něm veliká poptávka. ;))

Ondatra9 - Čtenář - 31.1.2014 v 19:00
Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Tak tu jeho strategii přestávám chápat, odmítne Bellator, kterej mu nabídnul lukrativní smlouvu a bouchá tady s klukama v Čr, jo slíbil, že  když nebude v UFC, tak dá zápas tady, to bylo super, ale ta jeho strategie je dost zvláštní, podle mého to nevede do UFC, vedení nebude zajímat, že tady 5xkrát roztřískal nějakýho strejdu Jedličku a navíc jestli mu nabídli dobrý prachy, tak o co jde, měl by se zabezpečit.

- - 31.1.2014 v 19:01
Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Sonnen: No jo jenomže Anglie není Bellator, navíc už se tam jednou takto přes Anglii dostal a na dlouho to nebylo.Jestli mu Bellator opravdu nabídli lukrativní smlouvu, tak nechápu proč nepodepsal.ta cesta do UFC by byla sice těžší, ale zato reálnější si myslím.

Sonnen285 - Čtenář - 31.1.2014 v 19:04
Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

to s tou anglií jsem myslem ve smyslu jak už tady kolega psal že se chce UFC zaměřit na evropu.

- - 31.1.2014 v 19:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

já vím

The Viper - Čtenář - 31.1.2014 v 19:58
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Rád bych se připojil. Koukněte se na to, jak Karlos zápasí, neohrabaně hurá na zem a tam doufat že se soupeř nenaučil armbar nebo triangl když to napíšu takhle ošklivě. Je to zemař, ale koukněte se na špickový zemaře z UFC, kteří prostě pochopili že zápasy začínají v postoji a né každý soupeř vám dovolí jít na zem. Ukázkový příklad je Souza, jeho pokrok v postoji je asi nejvíce vidět, protože CHCE. A co Karlos ? Stále ta samá písnička. Já bych mu samozřejmě taky přál návrat do UFC, ale tohle není sport o jednom umu a jestli chce UFC zaujmout, bude muset ukázat i jiné stránky zápasu.

Ondatra9 - Čtenář - 31.1.2014 v 20:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Viper: mám naprosto stejnej názor, Karlovi fandim a přeju mu návrat do nej pater, ale kolikrát čumim co na tý zemi dělá, nabýhá si do škrecení atd... a je fakt, že v postoji jsem od jeho prvního zápasu v UFC neviděl žádnej pokrok.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 09:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Vazne ti prijde , ze kdyz Karlos nekoho dostane na zem, tak ze tam v neco doufá? Spis myslim, ze na ty zemi si jde po svým docela rychle. Ani se ti zapasnici neumej chovat... Karla kdyz se někde zeptají na ostatni zápasníky, tak vyzdvihuje u nich to nejlepsi a jakmile se těchto zápasníků někdo zeptá na Karla , tak je každéj hrdina a nesmrtelnej. Můj názor, ze Pino by skončil v prvním kole. Na zemi, kde by skončili , by toho moc nepredvedl. Doba nenahrava strikerum.

Ondatra9 - Čtenář - 1.2.2014 v 10:03
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Radek: nevim jestli jsi reagoval na můj koment nebo na jinej, ale máš pravdu  s těma zápasníkama, že skoro každej plácá, jak by ho porazil a další debility, jak už tady je i v článku, že má Monster handicap a měl tři týdny napřípravu atd..., co to je, jít do zápasu a dopředu vědět, když prohraju tak mám dobrou výmluvu, k tomuhle výroku se nemá ani cenu vracet. Jinak to že tady na zemi kluky muchlal je jedna věc, ale pořád si myslim, že to nestačí na návrat a boj v postoji jsem skoro u něj neviděl a bez toho se do UFC nevrátí ani náhodou, mě spíš příjde že UFC propaguje fightery, kteří umí dát KO z postoje než někoho kdo se tam bude tři minuty "jenom" válet.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 10:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Mas recht, ze do UFC co se tyče nejaky zazivnosti budou mit strikeri urcite lepsi cestu. Ale Karlos si jede to svoje a da se řict, ze s tím samým stylem se tam kdysi dostal. Proste bych si to docela pral. Bavilo me jezdit na jeho zápasy. Byla to hold jina liga nez u nas. Diky tomu jsem par turnajů videl. Takze bych jeste nejakej zkouknul docela. Dnes zapas v Anglii v 93 kg. Jdem fandit:))

The Viper - Čtenář - 1.2.2014 v 12:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Když jsme u těch návratů do UFC, tak Anthony Johnsonovi skončila v WSOF smlouva a DW se jej chystá kontaktovat. Jestli by ho usmlouvali na polotíhu, tak by to byla paráda.

Ondatra9 - Čtenář - 1.2.2014 v 12:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

uvidíme no, každopádně mu nahrává europská tour. A ten zápas se dá někde sledovat? Dík za info .

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 14:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Myslim ze na ucmma maji nejakej stream. Hodím sem výsledek hned po zapase.

Sonnen285 - Čtenář - 1.2.2014 v 17:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Já tyhle kecy tipu, je o 10 let starší,má handikep,měl pouze 3 týdny na přípravu úplně nesnášim, vždyt je to vidět jak mu všichni tyhle český fighteři závidí, kníže karla vyzval a bude mít keci pokud vím tak čas napřípravu měli oba stejný a navíc mam pocit že karel řikal v rozhovoru že se furt měnila váha ve které budou zápasit. Píno by proti Karlovi absolutně nic nepředvedl v prvnim kole by ho Terminátor ukončil.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 17:59
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

Yesssss:)

willy666 - Čtenář - 1.2.2014 v 18:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Crippler!! - Odpovědět
 

presne tak...a Karlos ten fight s Monstrem nemal brat...ak by nejakou nahodou prehral tak by sa mu vsetci smiali ze prehral s "invalidem"(bez urazky)...a ked s nim vyhral tak teraz sa zas smeju vsetci ze porazil iba bojovnika s handicapem co je o 10 rokov starsi...vsetci by si mali uvedomit ze Monster vyzval Karlosa a nie on jeho...suhlasim ale s Pinem ze Karlos to neskoncil v tretom kole pretoze chcel,ale preto ze Monster sa neskutocne dobre branil...ale Karlos bol tak ci tak v tom zapase o level vyssie

mapi - Čtenář - 31.1.2014 v 15:16
Karlos - Odpovědět
 

Můžeme mi někdo vysvětit ( spíše z těch starších, nechci číst něco o bojovníkovi a srdci apod.) co by Karlos získal soubojem s Pínem, který není ani v žebříčku MMA ? nějak nemůžu přijít na to proč by měl s ním bojovat. Přijde mi to stejný jako, kdyby někdo vyzýval pořád Berdycha, ať přijede do Horní Dolní, že je tam frajer, který ho rozseká apod.  Karlos je první čech, který prorazil a nakoukl do UFC a co jsem viděl, tak pokaždý měl všude Czech republic, včetně vlajky na trenkách - neznám nikoho jiného, který v MMA tak propagoval ČR. Karlos je profesionál tzn., že se mu podařilo jako jednomu z mála tímto sportem živit. Proč by měl pořád dávat šanci někomu od nás, kdo venku nic neznamená. Na dalších webech se už píše, že se bojí Procházky a i Pešty, protože Karlos začínal v supertíze...M

 

pavel 2 - Čtenář - 31.1.2014 v 17:14
Re: Karlos - Odpovědět
 

je jasne,ze by pino dopadl stejne jako knize nebo kuzela,jak by sel na zem nemel by proti vemolovi sanci,s prochazkou by to byl zajimavej zapas a vic asi vyrovnanej.

ukrutny medojed - Čtenář - 31.1.2014 v 19:49
? - Odpovědět
 

Tady se zase pěkně sype špína na Karlose. Viděl jsem s nim nedávno všech rozhovory na tytrubko co udělal od propuštění z UFC a třeba o Pínovi se vyjadřoval jako o hodně dobrym borci.

Na druhou stranu jeho manageři určitě věděj co udělat proto, aby se dostal zpátky do UFC. Proč by měl dávat tady šanci každýmu borci, který si řekne o zápas? A zase bych to neviděl tak černobíle, když Ondruš je kámoš s Monster že. Kdo ví jak to bylo...

A určitě si nemyslim, že by měl Karlos z Pína strach, protože se strikerama mu to jde.

 

MMA-9 - Čtenář - 31.1.2014 v 20:26
.. - Odpovědět
 

Mimo téma - Zaznamenal někdo rvačku mezi Sonnenem a Wanderleiem při natáčení TUF Brasil?

The Viper - Čtenář - 31.1.2014 v 20:29
Re: .. - Odpovědět
 

Pokud jsem to správně pochopil, tak nešlo o verbální kontakt, ale něco jsem o tom četl. No uvidíme zda se něco objeví. Jestli se ukáže video o verbálním napadení ze strany Wanderleie, tak se jen potvrdí to, co si o něm myslím - že je to primitiv.

- - 31.1.2014 v 20:39
Re: Re: .. - Odpovědět
 

LaughingLaughingTo nevim .Wanderlei je v prve řadě legenda a professional))

Pepe M16 - Čtenář - 31.1.2014 v 21:12
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Chael ho zničí !!! No a už nevím, kdo tu psal, ze Karlos je zemař,ale co to je za kecy, Chael je co? A kde je??sice je MMA takový desetiboj, ale každy se hlavně zaměřuje na své přednosti, tak nechápu, proč by Vemola nemohl hned házet protivníka na zem   To je, aby řeč nestála

MMA-9 - Čtenář - 31.1.2014 v 20:44
Re: .. - Odpovědět
 

http://instagram.com/p/jsiTC3LHGK/

A tohle říkal sám Sonnen o natáčení s Wandem 

http://www.youtube.com/watch?v=8zJfJbBs4kE 

The Viper - Čtenář - 31.1.2014 v 20:51
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Leben: Trochu ti zabrnkám na názor, ale všimni si jak vypadal Wandy v Pridu a po příchodu do UFC nejen že uplně se mu změnila vizáš, ale dostává na prdel a k tomu si na něm smlsl i Rampage a všichni víme jak to bylo mezi nima v Pridu. Takže v tomhle případě se dá s jistým odstupem říci, že jeho kariera je postavená na sypání.

 

MMA-9: Tím instagramem právě popsal průběh zápasu, který se uskuteční ve Vegas.

rosi - Čtenář - 1.2.2014 v 11:51
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Vizáž se Silvovi změnila po operaci nosu, kterou prodělal kvůli nejakým dýchacím problémům.

A co se týče Pridu a UFC, řekl bych, že v Pridu se mu, stejně jako jiným přirozeným bitkařům (Shogun, Belfort) dařilo proto, že mohl naplno využít svou agresivitu díky volnějším pravidlům (např. soccer kick) a díky druhu "hřiště". Ring je menší a do provazů se nikomu nechce, dochází tak mnohem snáz k přímé pěstní konfrontaci, jež je Wandyho doménou. Velký UFC oktagon nahrává tanečníkům jako je A. Silva, kteří můžou běhat dokola a nechat se soupeřem nahánět, aby mu pak vyslali nějaký ten kontr. Tomuto faktu mimochodem přisuzuji úspěch Andersona v UFC oproti výsledkům v Pridu. Stejně tak oktagon dává oproti ringu výhodu wrestlerům, kteří můžou jako jednu z hlavních zbraní použít neustálé tlačení soupeře na klec a jeho postupnou likvidaci (Cain, DC).

Kromě toho Wanderlei zestárl a tudíž přirozeně ztratil na agresivitě, která je nutnou podmínkou pro úspěšné použití jeho stylu.

Když to shrnu, myslím si, že nejde jen o sypání/nesypání, ale taky dost o trend, kdy se mma mění z přímočarých násilných bitek na rozvážné taktické a technické bitvy, proti kterým bojovníci ze staré skoly jaksi nemají odpověď.

The Viper - Čtenář - 1.2.2014 v 12:38
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

V tom máš pravdu, proto také odpadli borci jako Leben a jemu podobní. A to je taky důvod proč Karlos se do UFC nedostane i když je to wrestler. Každý zápasník z téhle ''staré školy'' se musí adaptovat na novější podmínky i taktiky. Dnes už to není o mlácení hlava nehlava. Ale Wanderlei je zřejmě trochu jednodušší člověk když potřebuje mlátit každého kdo se na něj špatně podívá (krom Colemana, ten si to zasloužil).

- - 1.2.2014 v 16:23
Re: Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

viper: zas rýpeš??))Podle mě je to hlavně věkem a to co říká rosi, něco na tom určitě je a určitá nevýhoda to pro strikery je, ale ne tolik, on to popisuje jak kdyby to byl uplně jiný sport, to je věc na kterou si zvykneš a snažíš se tomu přizpusobit.

a ten trend je jasný, UFC za polsední roky udělala kus cesty ve věech směrech a ne každý se připusobí, to byl případ Chrise Lebena, ten posledni zapas nevzdal protože dostal naložené, ale protože věděl, že ho nemůže trefit, nestačil rychlostně.Doba kdy to urveš na sílu a na odolnost je pryč.Přitom, není nic lepšího, než vidět Lebena. jak se po tvrdem KO na bradu znova staví na nohy.))

Jinak Wanderlei to bere zodpovedně a na zápas se připravuje s Werdumem a Rafaelem Cordeirem))

willy666 - Čtenář - 1.2.2014 v 13:21
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

presne tak,uplne suhlasim...Cainovi octagon dokonale vyhovuje a je jednotka tazkej vahy ale akonahle by sa bojovalo v ringu tak jednotka by bol stopercent JDS...

Rek - Čtenář - 1.2.2014 v 14:28
re? - Odpovědět
 

Koukám, že diskuse se zase ztočila úplně jinam.

Ale k zápasu Píno vs. Vémola - když teda říkáte, že co teda získá Vémola souboje s Pínem kterej má rekord 6-6, tak mi řekněte co získá tím soubojem v anglii, kde jde proti skoro 40letýmu no name Egypťranovi, kterej má rekord 4-4.

Píno měl aspoŇ zajímavý soupeře, třeba Khalidov by podle mě s Vémolou udělal krátkej proces.

 

Ondatra9 - Čtenář - 1.2.2014 v 14:31
Re: re? - Odpovědět
 

Je to pravda:) Asi jen to, že to je v jiné organizaci a je to na ostrovech.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 14:54
Re: re? - Odpovědět
 
Za prve z Egyptanem nakonec nejde a za druhe si myslim ze Khalidov je typ soupeře, kterej by Karloj docela vyhovoval. Pro Karlose strikeri jsou ideální. A Pino me osobne zklamal tímto vyjádřením. Tady misto činu ma kazdej rádoby zapasnik jen plnou hubu kecu.  A dělat hned frajera, ze prave kvůli nemu(Pinoj) by se nevrátil zpět do ufc, je normálně ubohost. Co by tam chtěl asi tak Pino dělat? Kickboxer??? To je přesně voda na Karlův mlejn. 
The Viper - Čtenář - 1.2.2014 v 14:57
Re: Re: re? - Odpovědět
 

Khalidov, který uválel Lindlanda nebo Grovea by měl Karlosovi vyhovovat ? To nemyslíš vážně.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 15:01
Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

Myslim.....

Tommy - Čtenář - 1.2.2014 v 15:23
Re: Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

A jaký máš argument na to, že je Khalidov pro Karlose soupeř co by mu vyhovoval? Podle mě je to přesně naopak v postoji je lepší Khalidov a kdyby se přece jen podařilo dostat Karlosovi Khalidova na zem tak tam by vydržel tak 30 sec. a pak by klepal na armbar nebo na kneebar Khalidov je na té zemi hrozně nebezpečný. Navíc je to asi nejlepší zápasník v MW mimo UFC podle mě kdyby se střetli což se stejně asi nestatne by to byl missmatch. A do UFC nešel jen z toho důvodu, protože KSW mu dává víc peněz kdyby tam šel tak si myslím, že by patřil k nejlepším škoda no už je mu 33 a nechal si to utéct.


Ivan Buchinger fan club.

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 15:33
Re: Re: Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

Tak uz jste mohli trochu pochopit, ze kdyz je řeč o Karlosoj, tak vidim vse v jeho prospěch:) Karel ma výhodu, ze ma obrovskou sílu v teto váze. V postoji nevěřím ze by se tento zápas odehrával a na zemi ma Karel takovou páru, ze pokud by neodesel fyzicky, tak na ty zemi to bude bud a nebo. Kdyz vzpomenu na Karlovi zápasy , tak ho nikdo nebyl schopnej vyloženě sestřelit a na zemi diky své sile je schopen utéct z nebezpečných situaci. Je to takovej parní válec. Zkratka mu věřím, a jak urcite víš, jsem v tomto ohledu trochu zaujatej. 

Tommy - Čtenář - 1.2.2014 v 17:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

Hmm tak jestli to vidíš zaujatě tak to potom ano. Já se díval zaujatě na oba poslední souboje Caina s JDS a jak jsem dopadl..


Ivan Buchinger fan club.

wojtaman - Čtenář - 1.2.2014 v 18:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

Já myslím že tu obrovskou silovou výhodu má jen tady...proti Kuželovi to bylo očividný ale Tomáš zase říkal že mu v podstatě nic neudělal jen ho prostě nenechal pracovat a pak ho subnul...ale jinak říkal že ránu čistě netrefil ani jednu. ale co jsem chtěl říct je to, že ta síla kterou má oproti českým borcům- oproti borcům světovýho kalibru tu sílu takovou nemá...vždyt i ten Khalidov se normál pohybuje kolem metráku...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

- - 2.2.2014 v 00:06
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re? - Odpovědět
 

Proč srovnáváte Karlose s Khalidovem???který je určitě v první 15-20 MW na světě))

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 23:21
Karlos Win - Odpovědět
 

Chlapi v tom rausi uz ani nevím jak, ale jednoznačně v druhe minutě hotovo. Bud ho uškrtil nebo mu dal páku. Jelikož ho  vidim třikrát tak bych kecal.... Každopádně GO KARLOS!!!!!!

Pepe M16 - Čtenář - 1.2.2014 v 23:28
Re: Karlos Win - Odpovědět
 

Karlos ho udělal v prvním kole

radek445 - Čtenář - 1.2.2014 v 23:34
Re: Re: Karlos Win - Odpovědět
 

Yessss...