přihlásit trvale
Nová registrace
GCF 26: Fight Night - výsledkový servis

GCF 26: Fight Night - výsledkový servis

přečteno: 27374×
07.12.2013 v 22:26 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 45×
Rubriky: Bleskovky / MMA / ČR

V sobotu večer proběhla jedna z vrcholných akcí na domácí půdě. Poslední letošní turnaje GCF 26, který zavítal do luxusních prostor pražského hotelu Clarion. Spolu s ním proběhl také druhý atak Karlose Vémoly na domácí titul. Tentorkát ve střední váze a v rámci organizace GCF. Při jeho druhém vystoupení mu v protějším rohu oktagonu sekundoval domácí Tomáš "Thor" Kužela. Na turnaji byly k vidění ještě další dva titulové zápasy a to v těžké váze, kde se o volný pás utkala česká jednička, neporažený Viktor Pešta s Lukášem Ťupou a v polotěžké váze Martin Šolc s Jiřím Procházkou.

Na turnaji došlo také k loučení. Bezprostředně po zápase ještě v oktagonu ohlásil konec aktivní kariéry Václav Přibyl, svého času domácí jednička lehké váhy. K vidění bylo celkem 8 zápasů. Turnaj sice začal se zpožděním, za to samotný průběh měl velmi rychlý spád. Všech osm zápasů skončilo před limitem, z toho 6 zápasů už v 1. kole.


GCF 26: Fight Night - startovní listina

 

Datum: 7. listopadu 2013
Místo: Praha (ČR)
Aréna: Pražský hotel Clarion Congress


Program turnaje

  • Karlos Vémola porazil Tomáše Kuželu submission (rear naked choke) - 1. kolo, 4:11

  • Jiří Procházka porazil Martina Šolce KO (koleno) - 3. kolo, 4:04

  • Viktor Pešta porazil Lukáše Ťupu TKO (údery, lokty) - 1. kolo

  • Miloš Petrášek porazil Pavla Bechtolda submission (armbar) - 1. kolo, 3:05

  • Miroslav Štrbák porazil Václava Přibyla TKO (údery) - 2. kolo, 3:00

  • Ivan Ivanka jr. porazil Davida Ziopulose submission (rear naked choke) - 1. kolo, 4:27

  • Michal Lebduška porazil Jakuba Pigana submission (armbar) - 1. kolo, 4:34

  • Marek Bartl porazil Jana Malacha submisison (triangle choke) -  2. kolo, 3:27



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
mr.perfecto - Čtenář - 8.12.2013 v 02:57
Re: Re: ... - přejít na příspěvek
opravdu si myslíš, že KV tu máš ještě chuť zápasit? Já teda moc ne.......
 
+1
Goblimg - Čtenář - 9.12.2013 v 14:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - přejít na příspěvek
Jasně... :D jsem zvědavej, co bude dál. Zápas s Pínem asi nema po tomhle smysl. Obhajoba ...
 

Všechny příspěvky

L.I.F.88 - Čtenář - 7.12.2013 v 22:45
... - Odpovědět
 

Tak a Vémolova mise v čr končí!!!!


"I was not impressed by your performance" GSP

Sonnen285 - Čtenář - 7.12.2013 v 22:46
Re: ... - Odpovědět
 

příští rok ještě možná Píno

noumaa - Čtenář - 7.12.2013 v 23:11
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ten má největší šanci ho potrápit takže doufám že ten zápas bude .)

mr.perfecto - Čtenář - 8.12.2013 v 02:57
Re: Re: ... - Odpovědět
 

opravdu si myslíš, že KV tu máš ještě chuť zápasit? Já teda moc ne....

radek445 - Čtenář - 9.12.2013 v 12:52
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Chut by mel, vždyť si to tady užívá. Ale pochybuju ze tady muze mit pět zápasu do roka. Kdo by to zaplatil. Vždyť Karlos na každým gala sebral vic nez všichni zapasnici dohromady:))) Ale myslim ze by jeho působení tady zvedalo uroven našeho mma každým zápasem. Takze pro nas urcite skoda. Ted jediny gala ktery přitáhne lidi by mohlo byt Knize vs Kuzela. To by byl super event.

mr.perfecto - Čtenář - 9.12.2013 v 20:36
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No to je jasný, ale on tu nemá ani soupeře na 5 zápasů do roky...prakticky tu máš už pouze jednoho "soupeře". Takže pro něj ztráta času a ještě k tomu to trapné pomlouvání atd.

A zápas Kníže vs Kužela??? Mě by to určitě nepřitáhlo a ani moc nelákalo....Kníže je prostě obluda a Kužela těžko za zenitem. Uznávám co dokázali, ale už to není to nejlepší co naše MMA může nabídnout

AlistairMir - Čtenář - 7.12.2013 v 22:47
... - Odpovědět
 

Tak Karlos dokazuje že je holt úplně někde jinde než ostatní krajani. Jsem zvědav jestli se časem vrátí do UFC já bych mu to tedy přál.


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

bersek - Čtenář - 7.12.2013 v 22:55
zápas - Odpovědět
 

A co zápas Král  vs Kincl ?

noumaa - Čtenář - 7.12.2013 v 23:10
Re: zápas - Odpovědět
 

Pepa je zraněnej a zápas byl zrušen

Smety - Čtenář - 8.12.2013 v 02:34
Re: Re: zápas - Odpovědět
 

ASi si chtěl říct PEPA JE POSRANEJ a nasimuloval to. 

mr.perfecto - Čtenář - 9.12.2013 v 21:01
Re: Re: Re: zápas - Odpovědět
 

No tk on zrovna tohle nemá zapotřebí ty jelítko

mr.perfecto - Čtenář - 8.12.2013 v 02:53
hehe - Odpovědět
 

no smích no...namachrovaní MMA fighteři z čech....tím nemyslím Kůžu....ale jiný jako....Monstera????

Vémolu nijak zvlášť nemusím, ale jeho kvalitu uznávám a to, že nemá na UFC je druhá věc. Je naprosto jinde než kdokoli zde v ČR  a to je fakt. A to zaslouží obdiv v tomto sportě.

 

wojtaman - Čtenář - 8.12.2013 v 08:20
Re: hehe - Odpovědět
 

jo jediný zápas s čechem co by mě zajímal by bylo s Peštou v těžký...myslím že tam by to neměl úplně jednoduchý...Ale je mi jasný že Karlos už bouchá jenom střední ale jsem zvědavej jak dlouho ho bude bavit shazovat...jinak včerejší zápasy dobrý hlavně teda Šolc s Procházkou...ukázali srdce ale taky ukázali že nemají kardio =D v cizině by je za to pěkně ztrestali

 


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 12:01
GCF 26 - Odpovědět
 

Jsou někde videa celých zápasů? Ze sestřihu mě zaujal hlavně Procházka, to bude takový český Overeem :) s ním bude těžké zápasit, je velký, silný, technický, atlet od přírody a teprve v juniorském věku. U něj bych vsadil na dobrou budoucnost. 

Jinak vůbec se mi nelíbí to extrémně násilné shazování alá Karlos. Mělo by se zápasit v přirozené váze, kterou mají po celou sezónu a né to třídit podle toho, kolik se kdo umí vysušit - to už pak do hry vstupují jiné faktory než jen to kdo je jak dobrý fighter. Aby měl na vážení 84 a v den zápasu 95, což je už o dvě váhovky výš, tak to se v boji sakra projeví takový rozdíl, zvlášt, když jde o rozdíl v čisté svalové hmotě. Ale samozřejmě to není jen on, ale spousta dalších. Je to trend, který by se měl nějak eliminovat. Už i kvůli zdraví sportovců, když teda zakazují doping kvůli škodlivosti, mají zakázat i takovéto praktiky ze stejného důvodu.

Clay - Čtenář - 8.12.2013 v 12:51
Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Českej Overeem? To snad ne..  podle čeho? Podle účesu?

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 14:41
Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Stavba těla, styl - stand up se silnýma kolenama. Overeem ve dvaceti byl teda hodně podobný. Viděl jsem jen tento sestřih s ním, ale pohyb má super. 

mr.perfecto - Čtenář - 9.12.2013 v 20:42
Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

škoda jen, že mluví jak debil...

http://www.youtube.com/watch?v=2lnUQy0KrAI

 

ukrutny medojed - Čtenář - 8.12.2013 v 14:49
Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Nevim co je na tom pravdy ale někde jste četl, že údajně to vysušení 2 do roka není moc nezdravé, spíše naopak se tělo trochu pročistí. Ale kdo ví jak to bude.

The Viper - Čtenář - 8.12.2013 v 16:07
Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

pravda, vypadá velmi dobře ten Procházka, budu sledovat jeho další vývoj.....pěkně uspal toho vidláka.

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 16:12
Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Záleží, jakým způsobem se toho docílí. Pokud je to dietou a pohybem, tak ano, ale pokud diuretikama 10kg za den, tak opravdu ne. Někteří borci se extrémně vysouší vším možným, aby měli na pár chvilek minimální váhu a mohli pak zápasit s o třídu slabšíma borcama. 

U Karlose mi chybí i komplexnost. Stačí, aby narazil na někoho s dobrou TD defence a bude bezzubý, protože v postoji neudělá vůbec nic. Jeho jediná metoda je přejet hrubou sílou o váhovku slabšího soupeře a toto mu na zařazení se mezi špičku stačit určitě nebude.

The Viper - Čtenář - 8.12.2013 v 17:19
Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Jaký je nejlepší způsob vysoušení ? Já se v tomhle moc nevyznám.

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 17:44
Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Hele já taky moc ne, abych řekl pravdu, mě čekají první závody příští rok, tak si tím projdu poprvé. Ale měl jsem takovou polodietu, kdy jsem dal 7kg za měsíc tím, že jsem každé ráno chodil nalačno hodinu běhat, odpoledne posilovna a limit 300g sacharidů na den (při cca 95kg tenkrát).

U předzávodní přípravy jde o odvodnění, manipulaci s draslíkem a sodíkem, nárazového pití velkého množství vody za den se dny, kdy je na den jen 2dcl, extrémně nastavené sacharidové vlny atd. a teď jde o to mít nějakého guru, který přesně ví, co kdy a jak. Tady moje znalost končí, víc budu vědět příští rok :)

ukrutny medojed - Čtenář - 8.12.2013 v 18:00
Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Já jsem měl vždycky takové představy, že se hodně chodí do sauny a málo pije Sealed

The Viper - Čtenář - 8.12.2013 v 18:39
Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

super, díky za radu...doufám že se podělíš i na příští rok se zkušenostmi se sekáním váhy... :)

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 17:46
Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

jinak profíci používají i diuretika a růstový hormon, to se pak vysouší na úplně jiné úrovni. 

radek445 - Čtenář - 8.12.2013 v 18:50
Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

S o třídou slabsima borcema? Maji uplne stejny podmínky ... Kolik myslíš ze vážil Kuzela v den zápasu. Uplne všichni zapasnici shazuji do váhy. Proto se váží den před zápasem. Takhle je to od jakziva, takze tento údiv a shazování Karlova výkonu nechápu. A  neni to zrovna prdel, mam pocit, ze shodit takovou mordu, pohrát si s tou vahou je umění. Vsak to zkus. Neznám fightera co by  neshazoval  do váhy. Maximalne těžká váha.  Tam musel shazovat akorát snad Lesnar. 

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 19:03
Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Jasne ze shazuji vsichni, ale jde o to, jestli 5 nebo 20kg ze. Zatimco Kuzela mohl mit v den zapasu 3-4kg vic, Vemola o 11kg.Nenapsal jsem nic o tom, ze je to prdel, naopak, je to sileny zaber. Ale psal jsem, ze pak uz do toho vstupuji jine faktory, tzn. nejen to kdo je jak dobry fighter, ale k tomu jeste daktor navic kdo je kolok schopny vysusit. Podle me spatny trend, kluky to bude nutit jit do cim dal vetsich extremu a v tomto pripade je to vic o zdravi nez cokoliv jineho. 

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 19:05
Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

*Faktor navic, kolok je kdo scbopny docasne pro jedno vazeni vysusit.

Sorry, pisu ted z mobilu.

 

The Viper - Čtenář - 8.12.2013 v 19:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Do těžké musí schazovat několik borců, třeba i BigFoot silva, Hunt, Nelson a myslim že musel i Overeem. Jinak Goodridge, kouknul jsem na sestřich z GCF a i na jiný zápas toho Procházky a musim s tebou souhlasit, bojuje jako Overeem v Pridu...líbí se mi to jeho kopání z ústupu. Jako Shogun roundkick Liddellovi (divím se že to s Chuckem ani nehlo)

wojtaman - Čtenář - 8.12.2013 v 21:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

ale v UFC a ve světě je to úplně běžné...od veltru nahoru všichni shazují minimálně 15 kg...a právě že takovej Kužela je typ který by to mohl vyshazovat na 77(podle mě je to typická postava na veltr)..všimni si že na tom vážení je Vémola vysekanej jako hovado a Kužela má "bůčky" na bocích a na nohách a břiše je vidět že má velký rezervy...akorát mu to za to asi nestojí a pak dopadá tak jak dopadá...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Goodridge - Čtenář - 8.12.2013 v 21:18
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Toho přesně jsem si všimnul a proto na to narážím - zatímco Kužela zápasil ve své přirozené váze, ve které se pohybuje i přes rok - plus minus, tak Vemola šel násilím až o 20kg dolů než co má mimo zápasy. Takže otázkou je, co je správné, jestli aby se borci učili ždímat tělo na úkor všeho do extrému, aby šli co nejníž pod přirozenou váhu nebo jestli nezařídit, aby šli ve svých běžných vahách, co mají 90% doby v roce. Možná by bylo řešení i vážení těsně před nástupem do zápasu a ne den předem, to by si pak polovysílení netroufli vlézt do ringu a nutilo by je to být mnohem blíž své opravdové funkční váze a ve správné kategorií. Zajímala by mě váha Kužely a Vémoly v době zápasu.

Kotilion - Čtenář - 8.12.2013 v 22:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Na to jsem se chtěl zeptat, píšeš tu, že Vémola měl v den zápasu třeba o 11 kilo víc než navážil. To on jako za ten jeden den od vážení vypije třeba 8 litrů vody a sežere 3kg jídla?:D To si neumim představit...

wojtaman - Čtenář - 8.12.2013 v 23:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

no ty si to neumíš představit ale Vémola dával na fb fotku kde psal že za 5 hodin po vážení měl 7kg nahoře...a pak jak uprostřed noci měl budíček aby se nažral...takže si myslí že mohl nastupovat s takovými 97kily úplně v pohodě


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

wojtaman - Čtenář - 8.12.2013 v 23:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

a třeba takový Miloš Petrášek (zápasil ve veltru) šel do zápasu s 88kily...takže vémola takových 15 klidně mohl dát..a že se tu řeší Vémola...Procházka byl taky obrovskej oproti Šolcovi to bilo do očí stejně jako Vémola x Kužela


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Goblimg - Čtenář - 9.12.2013 v 10:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Myslím si, že je to v pohodě. Svym způsobem je to shazování nevýhoda. Když se to nepovede, tak je pak koženej :) Jj Kužela je spíš takovej welter a naopak obdiv, že to vzal a šel do toho s Karlosem, když se všichni okolo posrali. A musím říct, že ke Knižetovi mám taky respekt. "Přežil" s Karlosem skoro 3 kola. Škoda, že nezápasil v tom nejproduktivnějším věku :(

radek445 - Čtenář - 9.12.2013 v 11:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

S vahama souhlas, je to proste součást přípravy. Pokud si někdo nedokáže pohrát s vahou, pak je to jen jeho nevýhoda. Zatim co Karlos na sobe nemel ani gram tuku, u Tomáše tam bylo rezervy az az. A tady je to uz o tom profesionalismu. Amatérští zapasnici nemaj na takovy brutální shazování čas a uz vubec ne psychiku. V tomhle je rozdíl. Karlos před vazenim skoro videl dvojmo. Tri dny před zápasem se poradne nenazere a nenapije. Zápasy se rozhodují uz před samotným fightem takovymhle přístupem. A Knize? Bohužel ten svýma vyjadrenima , přístupem k zápasu a ostudou co mu udělala jeho frajerka, všechen respekt ztratil. Ted by ho jeste mohl zlikvidovat kuzela a všem se otevřou oči v jaky mma době tady zijem. Karloj se to podle me povedlo. Tady soupeře nema. Proto prijde obhajoba v Londýně.... A momentálně drží pas ve čtyřech organizacích , za coz jako respekt. To on je legenda CR.

Goblimg - Čtenář - 9.12.2013 v 12:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

U Knížete jsem spíš myslel to, že s ním dokázal vydržet skoro 3 kola ;) Karlose bych rád viděl u nás ještě s nějakým zahraničním soupeřem. Nejlépe s nějakým polákem :)

radek445 - Čtenář - 9.12.2013 v 12:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

To by bylo super.... A nezapomeň, knize vydržel do třetího kola, jen proto ze to Karlos plánoval:))))) Ale jo, chvíli se dokazal bránit:)

Goblimg - Čtenář - 9.12.2013 v 14:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Jasně... :D jsem zvědavej, co bude dál. Zápas s Pínem asi nema po tomhle smysl. Obhajoba proti čechovi asi nebude... Upřímně si myslím, že pro Karlose dává v současné chvíli smysl asi Bellator nebo někdo, jak jsem psal z Polska.

散手 - Čtenář - 8.12.2013 v 23:43
Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Ad shazování váhy. Takhle se to dělá odnepaměti, jde holt o to kdo zkousne víc utrpení při shazování. I to samotný je určitej výkon.

p.Divil - Čtenář - 10.12.2013 v 17:01
Re: GCF 26 - Odpovědět
 

Procházka neskutečná genetika a dobrej postoj,ale bejt jeho trenérem na zem,respektive grappling,tak se ptám,kde je chyba:Djestli ve mně nebo v něm,protože na zemi předvedl,že umí velký hovno..A když chce byt profi fighter a živit se tim,tak by na tom měl zapracovat,protože proti zahraničním borcům to jen s postojem nepůjde(viz proti Velickovici)..můj názor

jirka - Čtenář - 8.12.2013 v 22:34
vaha - Odpovědět
 

asi bych se vykaslal na tu debatu o vaze, vsude je to naprosto normalni.. a kdyz to vidime na vlastni oci u karla tak najednou budem resit jestli to je tak spravne? je :) ... nehlede na to ze uz urcite neni jediny z borcu ze vcera kdo tohle dokaze ..a kdy bude kincl vs. kral? :) .. jinak mladi vpred :)

MMA-9 - Čtenář - 9.12.2013 v 14:28
.. - Odpovědět
 

Já bych teda rád viděl Karlove v KSW proti vělkýmu jménu

p.Divil - Čtenář - 10.12.2013 v 16:52
Vemola - Odpovědět
 

Takovou dominanci ze strany Vémoly jsem nečekal,skoro to vypadalo,jako kdyby měl Kužela 60kg..

jirka - Čtenář - 16.12.2013 v 09:36
vysledky - Odpovědět
 

Ja furt nechapu, kde je problem s tim, ze nejsou vysledky na sherdogu, problem je u sherdogu? Vlastne nikde, na csmma ve vysledcich odkazy na posledni turnaje co tam jeste jsou. Na strankach gcf zadna aktualizace momentalnich drzitelu pasu, nic proste. Clovek co tam nebyl nebo se s nekym nezna se porad nic nedozvi. Smile a je to cca 6 akci gcf o kterych nikde nejsou zadne vysledky? nepocitam online reportaze z ultimatnich zapasu ale ty nejsou vzdy, proste nic oficialniho nikde neni Frown