přihlásit trvale
Nová registrace
Badr Hari: "Vracím se do K-1, do 3 let se stanu mistrem světa v boxu!"

Badr Hari: "Vracím se do K-1, do 3 let se stanu mistrem světa v boxu!"

přečteno: 15376×
19.04.2012 v 07:38 | Autor: Roman Lukáč
diskuse: 24×
Rubriky: Aktuality / K-1 / Svět

A je to oficiální. Badr Hari se vrací do K-1. S novým majitelem K-1 podepsal roční smlouvu a v letošním roce bude usilovat spolu s dalšími bojovníky o titul šampióna K-1 WGP a odměnu ve výši 1 milionu dolarů. Do K-1 by měl naskočit během finále 16 nejlepších bojovníků, kde bude bojovat o velké finále, které proběhne na konci roku v New Yorku. Hari zároveň dodává, že na jeho plánech v profiboxu se nic nezměnilo a spolu se svým trenérem Naazimem Richardsonem si stanovili cíl, že se do tří let stane mistrem světa těžké váhy. Dokáže Hari dominovat ve dvou odlišných sportech najednou nebo si nabral na bedra příliš těžké břemeno?

"Právě jsem dokončil prvních 6 týdnů intenzivního tréninku, který zahrnoval tréninkový kemp ve vysoké nadmořské výšce v Kalifornii," řekl Hari, který se účastnil přípravného kempu svého kolegy Shanea Mosleyho z boxerského týmu trenéra Naazima Richardsona. Mosleyho čeká 5. května zápas o titul mistra světa lehké střední váhy WBC. "Jsem ve vynikající formě a udělali jsme si plán pro následující tři roky vedoucí ke konečnému cíly, kterým je, že se stanu mistrem světa těžké váhy v boxu. Poslední týdny jsme pracovali hlavně na mých boxerských technikách," prozradil Hari.

A co říká Naazim Richardson na Hariho náhle rozhodnutí pro návrat do K-1? "Každé století se rodí několik jedinečných talentů. Tihle talentovaní jedinci mají schopnost dostat se na uplný světový vrchol. Badr je jedním z těchto jedinečných talentů. Má dokonalou zápasnickou mentalitu, úžasný rozsah paží, neuvěřitelný úder a technicky to vypadá dobře. Nad to všechno, je jeho výhodu jeho stavba těla. Je to dokonalý bojový stroj. Podporuji Badrovo přání vzít ještě jednu účast v boji o titul K-1 WGP. Je to také jeho způsob, jak ukázat respekt kickboxerskému světu," dodal Richardson. "Tento krok nenaruší náš tréninkový program a říká vše o jeho jedinečném postavení ve světě. Je jedno z které části planety, ale každý chce vidět Badra zápasit. Bude pravděpodobně prvním bojovníkem, který bude nejlepší ve více sportech," věří Richardson svému svěřenci.

Pan Kim, ředitel K-1 Global Limited je nadšený z toho, že se mu nakonec podařilo přemluvit marockého bojovníka k návratu, byť prozatím jen na jeden rok. "Tohle bylo jedno z našich největších přání. On je největší a nejúžasnější bojovník na světě. Zájem a publicita bude obrovská a každý jej chce ještě jednou vidět bojovat na světové scéně," neskrýval své nadšený Kim.

Finále 16 nejlepší bojovníků proběhne v říjnu v jedné s asijských destinací. Velké finále potom proběhne v prosinci v New Yorku. Hari vzkazuje: "Je to nádherná myšlenka ukázat všem mým fanouškům po celém světě ještě jednou, kdo je nejlepší K-1 bojovník."



Související články

 
 

 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+4
Rek - Čtenář - 19.4.2012 v 09:42
re: - přejít na příspěvek
To je blbost, to je jako říct, že všichni co fandili Tysonovi, byli stejný násilnící ...
 
+4
Nikolai - Čtenář - 19.4.2012 v 14:33
Re: Re: Hari - přejít na příspěvek
Můj názor je ten,že Hari je krysa a silně pochybuji,že na jeho povaze se dá "pracovat...
 
+2
Libass - Čtenář - 19.4.2012 v 10:31
Re: - - přejít na příspěvek
No to sedí od někoho kdo má v profilu: Jsem rád, že můžu mlátit lidi a nejít za to ...
 

Všechny příspěvky

Libass - Čtenář - 19.4.2012 v 08:26
Libass - Odpovědět
 

Naprosto dokonalý, za tři roky v boxu bude Badr úplně jinej zápasník, věřím, že na to má, jsem zvědavej, jak mu to v boxu půjde a zároveň se dvakrát tolik těším na K-1. Vitalij za tři roky po přestupu z kickboxu titul získal, Badr může být druhej. Jak říká Richardson, stavbou těla je to dokonalý bojový stroj. Chtěli jsme ho v boxu, pak zase v K-1, nakonec budeme mít oboje.

eagle - Čtenář - 22.4.2012 v 20:24
Re: Libass - Odpovědět
 

Ano, dokud mu zas nerupne v kuli a v boxérským ringu někoho nekopne do hlavy.

Goodridge - Čtenář - 19.4.2012 v 09:36
- - Odpovědět
 

Ta svatba těla dělá sakra hodně. Kdyby měl 180cm, byl byl sotva průměr s tím svým bezmyšlenkovitým řezáním. Má sílu, ránu, rychlost a techniku, ale IQ tykve. Věřím, že ho někdo přečte, dobře se připraví a pak ho sestřelí. A všichni zůstanou s hubou dokořán. 

Tento člověk je charakterem jednoznačně nejhorší ze všech bojovníků. Lidi, kteří mu fandí, musí být stejní zákeřáci jako on, jinak si to neumím vysvětlit. 

Libass - Čtenář - 19.4.2012 v 10:31
Re: - - Odpovědět
 

No to sedí od někoho kdo má v profilu: Jsem rád, že můžu mlátit lidi a nejít za to do vězení :-D a kdo by v nějakým zápase ať už proti komukoliv fandil Sappovi :-D Jeho fauly ti nevadí? Možná že je Badr stejně rozdvojená osobnost jako ty :-D Já v první řadě fandím tomuhle sportu a pro ten je dobře, že se Badr vrátí i kdyby měl prohrát, protože pak můžete vynášet do nebes toho kdo ho porazí. Nemám rád faly, který Hari předvedl, mám rád to jaký dělá zápasy a jakou připravý atmosféru. Dokáže dopředu říct svoje cíle, tím dává svou kůži na trh. Já v něm nevidím jen krypla co fauluje. Když třeba hraje česká repre ať už cokoliv a nějakej náš borec předvede zákeřnej faul nebo trapně simuluje, tak si taky řeknu že je vůl, ale fandit jim nepřestanu. Holt každej máme žebříček jinak postavenej. Každej jeho faul jsem tady vždycky odsoudil, na zápasy se ale teším. 

Goodridge - Čtenář - 19.4.2012 v 12:21
Re: Re: - - Odpovědět
 

Chybí ti cit na to abys uměl rozlišit, kdy se jedná o recesi a kdy to někdo myslí vážně ;)

Libass - Čtenář - 19.4.2012 v 12:35
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

To spíš tobě a to jsem ti tam udělal pro jistotu za každou větou smajlík ;-)

Goodridge - Čtenář - 19.4.2012 v 12:36
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

aha, tak jo :)

Tommy - Čtenář - 19.4.2012 v 14:28
Re: - - Odpovědět
 

Nejsem fanoušek Badra takže to co jsi o něm řekl nepopírám, ale od tebe který fandí takové sketě jako je Overeem který udělá jakýkoliv úskok a podvod jen aby byl na vrcholu a sportovní stránka a fair play mu jsou ukradené. Tak mi přijde, že to není moc na místě abys tady mluvil o charakteru bojovníků když tvůj oblíbenec není o nic lepší.


Ivan Buchinger fan club.

Rek - Čtenář - 19.4.2012 v 09:42
re: - Odpovědět
 

To je blbost, to je jako říct, že všichni co fandili Tysonovi, byli stejný násilnící jako on. Asi těžko za nim někdo přijde a poklepe mu na rameno: "Jak si ukousl Holyfieldovi ucho? To bylo stylový, brácho!" To samý je s Harim, asi nikdo neschvaluje ty jeho excesy, zkrátka jde o to, že lidi maj rádi zlý muže, který dělaj bordel, když je to v nějakejch rozumnejch mezích, asi věří, že se dokážou napravit nebo něco v tom duchu. Taky je třeba dodat, že když má Hari zápas, tak prostě víš, že to v ringu bude lítat, ne jako když boxuje Kličko (nic proti němu). Proto na to lidi koukaj, chtěj vidět řežbu. Laici se nebudou rozplývat nad tim, jak dobře pracuje přední rukou na distanc, ale nad tim jak trefil frajerem highkickem do hlavy a poslal na zem. Já to vítám, K-1 se tim hodně zvedne kredit a zároveň se pořád můžu těšit na Hari v boxu, na což sem hodně zvědavej. Osobně tomu až tolik do něvěřim, že by třeba do tří let mohl jít o titul s Vladimírem, ale uvidíme.

Goodridge - Čtenář - 19.4.2012 v 12:36
Re: re: - Odpovědět
 

Pro mě je "zlý muž v mezích" třeba Sonnen. Nebo Toney. Vtipná trashtalk je   pro mě OK. Ale to co je Hari, to není "zlý muž", to je přímo prase.

V UFC tohle udělal Daley Koscheckovi a okamžitě letěl.

Ríša Pepica - Čtenář - 19.4.2012 v 09:51
.. - Odpovědět
 

Zápasy s Harim jsou divácky zajímavé o tom žádná. Ale jak se najde odolný borec, který se dobře připraví a povede zápas k výhře (možná Ghita), tak nevím jestli Harimu zase nepřeskočí.

Návrat Badra je pro K-1 dobrý tah. Poslední dva zpackané roky soutěže, zachrání jen zvučnýmy jmény. Na neznámých borcích soutěž stavět nemůžou.

 

skala - Čtenář - 19.4.2012 v 19:20
Re: .. - Odpovědět
 

presne,takmer vždy ked to nešlo podla jeho predstav tak mu preplo,labilný nafukany zmrd.ale na druhej strane fakt sa človek na jeho vždy može tešit,bud bude pekné k.o,alebo harimu exploduje v hlave.alistaira budem mat rad vždy už len za ten ich prvy zapas.aj ked to tu zas niektorí morálne vysokí jedinci nezvládnu,podvodník a iné drísty

 

toddb - Čtenář - 19.4.2012 v 10:14
Hari - Odpovědět
 

Na Hariho zápasy jsem zvědavý, ale fandit mu nebudu, já spíš než zlé muže v ringu radši férové muže v ringu. To nic nemění na tom, že Hari je sakra dobrej kickboxer a jestli to K-1 Global myslí vážně, tak nemohli udělat lepší tah než angažovat Hariho. Líbilo by se mi finále K-1 WGP Ghita vs Hari, končící KO ve prospěch Ghity (v závěrečných sekundách extra round).:)


Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.

Libass - Čtenář - 19.4.2012 v 11:17
Re: Hari - Odpovědět
 

Taky mám raději férové muže v ringu, ale vítězství přeju Harimu, ale jen pokud bude nejlepší. Jestli ho například Ghita přejede, tak všechna čest, ale bude mít před sebou velkej oříšek k rozlousknutí. Já chci hlavně vidět dobrý zápasy. A na tenhle bych se podíval moc rád. Jinak fauly nemám rád všeobecně všechny, ale nejvíc ty promyšlený a chladnokrevný, saze můžou občas rupnout každýmu a ještě to neznamená, že ten člověk je svi.ě a navíc na tom se dá pracovat. 

Nikolai - Čtenář - 19.4.2012 v 14:33
Re: Re: Hari - Odpovědět
 

Můj názor je ten,že Hari je krysa a silně pochybuji,že na jeho povaze se dá "pracovat"Třeba mě kamenujte,ale dle mého názoru,nemá člověk s jeho morálními vlastnostmi v tomto sportu co dělat....Já mu neupírám jeho dovednosti,chraň bůh,ale......

m1ra - Čtenář - 21.4.2012 v 09:17
Re: Re: Re: Hari - Odpovědět
 

Na povaze se dá pracovat u kohokoliv, Badra nevyjímaje a v tomto sportu má určitě co dělat. Uši zatím nikomu nekonzumuje a jeho přínos je v popularizaci K1 nezanedbatelný. Ale je to prostě arab...

Goodridge - Čtenář - 19.4.2012 v 12:23
Re: Hari - Odpovědět
 

Přesně, naprostý souhlas.

kapitanodboje - Čtenář - 19.4.2012 v 18:04
Hari - Odpovědět
 

Hariho vnímám rozporuplně.Hodně výborných zápasů udělal,dost také pokazil.Ale lidské emoce do sportu bezesporu patří,bez něho by to byla dost nuda.Diváci se vždy nejvíc těší ve sportu na zápasy ve kterých o něco jde,ve kterých je znát tkzv.náboj.Právě na takové zápasy jsem se nejvíc vždy těšil už od mala.Neuznávám falešné pojetí sportu jako nějaké neškodné zábavy pro masy,tak jak ji např.prezentuje Ota Černý.Nevím kdo si např.užíval zápas Vl.Kličko-Mormeck,kde všichni předem věděli jak to skončí,Mormeck to před zápasem víceméně potvrdil a zápas byl poté ještě překvapivě horší než všichni čekali.

Nikolai - Čtenář - 20.4.2012 v 11:19
Re: Hari - Odpovědět
 

Opět můj skromný názor,nevím jestli považuješ jako vhodný "náboj" kopání ležícího soupeře do hlavy,nesportovní chování,neúctu k soupeři jako takovou...asi máme každý odlišný názor,na to,co je sport v tom pravém slova smyslu...Jestli se ti líbí takové pojetí,které není pro širokou masu lidí,mrkni na RIOHEROES,věřím,že se u toho dostatečně ukojíšCoolCo se týče Hariho velkohubého prohlášení,ohledně boxu,tak nevím jestli se dočista zbláznil,nebo to myslí vážně...v každém případě na soupeře typu KLITCHKO nemá a nevěřím,že někdy se vší úctou bude...Jako předskokana bych mu ze startu dal Denise Boytsova...myslím si,že by tento zápas měl rychlý spád,ale jak říkám,lidé jsou různí a názory také....Smile

kapitanodboje - Čtenář - 20.4.2012 v 17:10
Re: Re: Hari - Odpovědět
 

No tak jsem to doopravdy nemyslel,jen jsem chtěl říct že se musí počítat s tím že sem tam někomu ty nervy ujedou(člověk není robot),od toho jsou potom pravidla a rozhodčí.Rioheroes nevím co je,podívám se,ale mě se líbí bojové sporty takové jake jsou zde.Sleduji je už dlouho.

mr.perfecto - Čtenář - 19.4.2012 v 21:14
nesmysl - Odpovědět
 

To, že bude Hari do 3 let nebo vůbec někdy šampionem v profi je stejně nereálný jako že Reem nesype. Hari má dobrej boxing, ale ten postačí pouze na K1 nebo hodně širší špičku profi boxu.

On především nemá kryt a nemyslím si, že by se mohl rovnat s boxery co boxují "od malička". Nemá na borce typu Adamek, Helenius, Fury, Dimitrenko, Povetkin, Aerola, Chisora a už vůbec ne na Kličkovce. Takže i kdyby oni do tří let skončili, tak je jako šampion nahradí někdo z těchto borců.

 

Hariho mám vcelku rád protože jeho zápasy jsou koukatelný, ale tohle prohlášení je fakt spíš do bulváru :)

Ch.Burley - Čtenář - 20.4.2012 v 16:58
Box - Odpovědět
 

V profiboxu se Hari mistrem světa nikdy nestane.Navíc podle mého nemá ani nějak dobrou bradu které je zapotřebí,dá se předpokládat že v profiboxu pokud bude mít nějaké zápasy tak ho nejspíž porazí už nějaký tzv. zkušební boxer-držák a k nejvyšším metám se ani nedostane-Kličkovce říkat nebudu už jenom proto že Vitali do 1 roku skončí a za 3 roky už tam nejspíš nebude ani brácha,ale to je fuk.

Radil bych zůstat v K-1-to je jeho parketa.V profiboxu je více kol a tak se může stát že bude do někoho řezat hlava nehlava a ejhle frajer pořád stojí a Hari unaven a tak mu puknou tradičně nervy a zase to skončí fiaskem.

MB - Čtenář - 22.4.2012 v 21:01
Re: Box - Odpovědět
 

Souhlasim s tím, že do špičky by se nedostal. Ale říct, že zrovna Hari nemuá bradu... koukni se na jeho zápas s Zimmermanem, taková šlupka jako svině a nebo zápas s Schiltem, kde pokaždý vstal na počítání.

Gabin - Čtenář - 21.4.2012 v 09:17
Gabin - Odpovědět
 

Jupíííí jééé!!!!...O jeho kvalitách není bezesporu pochyb,takže k tomu bych se nevyjadřoval.....Ale jsem nesmírně rád,že se vrací do K-1 muj nejoblíbenější fighter.......Yeeeeeeees!!!!!....:-)