přihlásit trvale
Nová registrace
UFC on FOX 14: Gustafsson vs. Johnson - startovní listina

UFC on FOX 14: Gustafsson vs. Johnson - startovní listina

přečteno: 126575×
19.01.2015 v 00:36 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 233×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Největší evropský turnaj UFC v historii! I takový přívlastek si vysloužil díky svému obsazení nadcházející turnaj UFC on FOX 14, jenž proběhne o nadcházející sobotu ve švédském Stockholmu. Švédsko je bezesporu jednou z největších evropských velmocí MMA, což kromě startovní listiny hojně obsazené domácími zápasníky dokládá i fakt, že se UFC nebála s tímto turnajem obsadit 30.000 arénu Tele2. Ostatně s esem v rukávu - největší domácí hvězdou Alexandrem Gustafssonem (16-2) v hlavním zápase, to není až tak velký risk.

Stávající dvojka polotěžké váhy MMA Gustafsson se pokusí v hlavním zápase vybojovat podruhé v kariéře pozici vyzyvatele. V cestě však bude stát rozjetý americký zápasník Anthony Johnson (18-4). Johnson, který ještě před pár lety bojoval v těžko uvěřitelné welterové váze, udělal osudové rozhodnutí správným směrem, když se po opakujících problémech se shazování do střední váhy, rozhodl přejít do váhy polotěžké, kde se mu nebývalé daří. Aktuálně má na kontě 8 výher v řadě. Při svém loňském comebacku do UFC s přehledem vybodoval Gusatfssonova tréninkového partnera Phila Davise a v červenci pak knokautoval Antonia Rogéria Nogueiru. Gustafsson v posledním zápase knokautoval Jimiho Manuwu.

Ve druhém zápase na sebe narazí dva exšampióni polotěžké váhy Strikeforce Dan Henderson (30-12) a Gegard Mousasi (35-5-2). Dva zápasníci, kteří strávili značnou část kariéry v polotěžké váze se nyní střetnou ve váze střední. Henderson, ve 44 letech nejstarší aktivní UFC zápasník a budoucí člen síně slávy UFC, se v sobotu večer představí ve střední váze po 4 letech a několika měsících. Pro přestup se rozhodl po posledním zápase s Danielem Cormierem, který prohrál submission ve 3. kole. Mousasi už má za sebou tři zápasy ve střední váze v rámci UFC, ale příliš se mu tam nedaří. Nutno dodat, že nastupuje vždy proti těm nejlepším, nicméně s Brazilci Lyotem Machidou a Ronaldem Souzou prohrál a jedinou výhru drží nad Markem Munozem, kterého porazil submission v 1. kole.

Zmiňovaný Phil Davis (13-2; 1) se pokusí po výhře na body nad Gloverem Teixeirou postoupit v elitní desítce polotíhy zase o kousek výše a rozdá si to ve Stockholmu s dalším top 10 zápasníkem Ryanem Baderem (18-4), který má aktuálně na kontě tři výhry nad poměrně kvalitními soupeři - Ovincem St. Preuxem, Rafaelem Cavalcantem a Anthonym Peroshem. Všech tří vítězství dosáhl na body. Hlavní program turnaje otevře další švédská hvězda featherové váhy Akira Corassani (12-5; 1). Corassani po slibném rozjezdu v UFC a třech výhrách v řadě, v posledních dvou zápasech dvakrát kapituloval, nejdříve s Dustinem Poirierem a poté Maxem Hollawayem, pokaždé KO. Nyní se pokusí o restart proti Sam Siciliovi (13-5), který v posledním zápase rovněž prohrál.

České fanoušky však bude nejvíce zajímat druhý předzápas večera, v němž nastoupí ke svému druhému zápasu v UFC český zápasník těžké váhy 24letý Viktor Pešta (9-1). Český zápasník se na tento souboj připravoval po boku světové dvojky polotěžké váhy Alexandra Gustafssona ve švédském Stockholmu a další část přípravy absolvoval poprvé v zámoří, konkrétně v americkém San Diegu v týmu MMA Alliance, kde si vedle Gustafssona mohl zatrénovat také s Philem Davisem či Dominickem Cruzem. Ve druhém zápase jej čeká Rus Konstantin Erohkin (9-1), který dosáhl 8 z 9 výher KO a respekt budí už svou muskulaturou, kdy při 180 cm váží okolo 106 kg. Mezi jeho největší skalpy patří výhra nad bývalou hvězdou americké organizace Strikeforce Brettem Rogersem či veteránem organizací UFC, Strikeforce či DREAM Rameauem Thierrym Sokoudjou.


UFC on FOX 14: Gustafsson vs. Johnson - startovní listina

Datum: 24. ledna 2015
Místo: Stockholm, Švédsko
Aréna: Tele2 Aréna

 

Hlavní program

  • Polotěžká váha: Sweden Alexander Gustafsson vs. United States Anthony Johnson

  • Střední váha: United States Dan Henderson vs. France Gegard Mousasi

  • Polotěžká váha: United States Phil Davis vs. United States Ryan Bader

  • Featherová váha: Sweden Akira Corassani vs. United States Sam Sicilia 

 

Předzápasy

  • Welterová váha: Sweden Nico Musoke vs. Russia Albert Tumenov    

  • Welterová váha: United States Kenny Robertson vs. Russia Sultan Aliev

  • Featherová váha:  Andy Ogle vs. Finland Makwan Amirkhani

  • Polotěžká váha: Ukraine Nikita Krylov vs. Bulgaria Stanislav Nedkov

  • Lehká váha: Austria Mairbek Taisumov vs. Greece Anthony Christodoulou

  • Featherová váha: United States Mirsad Bektic vs. Paul Redmond

  • Těžká váha: Czech Republic Viktor Pešta vs. Russia Konstantin Erokhin   

  • Muší váha: Neil Seery vs. United States Chris Beal



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
Patriot - Redaktor - 22.1.2015 v 23:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: typy - přejít na příspěvek
hele důvodů je hrozně moc...ten chlap je na špici bojovejch sportů od 80. let (tehdy ve wrest...
 
+2
The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:01
.... - přejít na příspěvek
Hoši se s tím moc od zápasu Pešty neserou a na to jak to bylo pomalý ze začátku, mě...
 
+1
wojtaman - Čtenář - 22.1.2015 v 21:37
.. - přejít na příspěvek
prekvapuje me kolik z vas podcenuje Davise po tom co udelal s Gloverem...
 

Všechny příspěvky

Dioxippus - Čtenář - 19.1.2015 v 18:08
. - Odpovědět
 

Strášně se těším. Tohle je opravdu nejlepší evropský event a hlavně Go, Viktor, go:-).

The Viper - Čtenář - 20.1.2015 v 18:46
.... - Odpovědět
 

AJ, Gegard, Bader, Akira, Russia power (Albert, Sultan, Erokhin), Ogle a Krylov !!! cool

fedo - Čtenář - 20.1.2015 v 19:39
Re: .... - Odpovědět
 

naslapane, tak na toto sa fakt tesim...

medine - Čtenář - 20.1.2015 v 19:53
Re: Re: .... - Odpovědět
 
  • Alexander Gustafsson

  • Gegard Mousasi

  • Phil Davis  

  • Nikita Krylov 

  • Konstantin Erokhin   

malylada87 - Čtenář - 21.1.2015 v 00:58
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Zcela souhlas s tvymi tipy. I když moc si přejí,  ať to Viktorovi vyjde. Už snad nic těžšího jako nováček nemůže dostat.

malylada87 - Čtenář - 21.1.2015 v 00:59
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

S medinovymi ;-)

Sonnen285 - Čtenář - 20.1.2015 v 20:10
... - Odpovědět
 

Johnson!!, Moussasi, Davis, Sicilia, Musoke, Krylov, Pešta!

Tommy - Čtenář - 21.1.2015 v 10:56
.. - Odpovědět
 

Co se týče main eventu - Johnson má teď sice parádní šňůru, ale tady si myslím, že tvrdě narazí. Gus je víc techničtější má větší volume používá více technik na straně Johnsona je jen ta jeho KO power a Gus má hodně dobrou bradu a taky se umí dobře krýt. Myslím, že Alex tohle vyhraje v pozdějších kolech nebo na body.

Jinak láká mě pustit něco na Viktora (kurz 3) ano je to pro něj velmi těžký zápas, ALE fakt, že má na rozdíl od Erokhina za sebou zápas v UFC a že už nějakou dobu trénuje s Gusem údajně dělal většinu campu v Aliance MMA s Gusem a Davisem mě utvrzuje v tom, že má šanci tohle vyhrát. Je třeba si pohládat první kolo kde je Erokhin nejvíc nebezpečný a pak ho utahat ten chlap má velkou musklulaturu takže si myslím, že jeho kardio nebude žádná velká sláva. 

Co ty typů týče myslím, že dva ousideři co mají nejvštší šanci na výhru jsou Viktor a Nedkov pak možná Sicilia, ale na to bych si asi nevsadil. Jinak tipuju Beal,Bekcic,Beckan,Ogle,Robertson,Tumenov,Davis,Mousasi a Gus.

 


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 21.1.2015 v 12:33
Re: .. - Odpovědět
 

Není co dodat, naprostý souhlas. Snad jen Seery muže ještě překvapit,  i když zem má slabou. Jsem taky zvědavý na Fina, Ogle je na rozjezd v pohodě. 

 

Burky - Čtenář - 21.1.2015 v 12:52
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Alex,Gegard,Bader,Akira,Tumenov,Aliev,Ogle,Krylov,Erokhim/srdce chce ale Viktora/ 

spear - Čtenář - 21.1.2015 v 14:28
Viktor - Odpovědět
 

Překvapuje mě že Viktorovi dává šanci tak málo lidí. 

Věřím že pokud si pohlídá první kolo a pokud zlepšil svůj postoj (ne to co předvedl v posledním zápasu) přece jenom poslední rok jenom trénoval, a to po boku celkem velkých jmen tak věřim že má šanci ho utáhnout případně nějaký GNP...

The Viper - Čtenář - 21.1.2015 v 19:56
.... - Odpovědět
 

Gus je favorit, ale AJ není jen o jedné ráně a konec. Gus má dobrý pohyb nohama, ale AJ dokázal vymazat nejsilnější stránku Davise a v postoji dokázal přebít Arlovskiho, navíc ukázal že snese fakt pecky a s kondicí na tom nebude tak moc špatně. Myslím že Gus se to bude snažit odpinkávat a občas hledat skuliny pro nějaký větší zásah, ale myslim si že AJ má největší pecku v současné polotíze a když to do Guse vyvalí můžou se dít věci. Pro mě by byl zajímavý souboj na zemi...to by byla jiná.

MMA-9 - Čtenář - 22.1.2015 v 15:09
.. - Odpovědět
 

Johnson, Mousasi, Bader, Sicilia - tyhle všechny tipuji na KO, pak Tumenov, Aliev, Amirkhani, Krylov, Taisumov, Peta ve druhým kole!!! Bektic a Beal

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 15:59
vitezove? - Odpovědět
 

Alexander Gustafsson

Gegard Mousasi

Phil Davis

Sam Sicilia

Albert Tumenov 

Sultan Aliev

Makwan Amirkhani

Nikita Krylov

Mairbek Taisumov

Paul Redmond

Viktor Pešta

Neil Seery

Tommy - Čtenář - 22.1.2015 v 17:39
Re: vitezove? - Odpovědět
 

Redmond?? Můžu se zeptat co tě k tomu vede víš kdo to je Mirsad Bekcic? 


Ivan Buchinger fan club.

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 22:30
Re: Re: vitezove? - Odpovědět
 

nevim kdo to je, bilanci ma sice lepsi, ale jeho souper taky neni spatnej, myslim ze to pujde na body, a taky ze irove jsou trochu u rozhodcich zvyhodnovani, protoze maj velkou fan zakladnu, prinaseji prachy, a to neplati jen pro conora

Tommy - Čtenář - 22.1.2015 v 22:37
Re: Re: Re: vitezove? - Odpovědět
 

Bekčič je jeden z nejnadějnějších prospektů v celém MMA podle mě.. má excelentní porazy zdrcující ground and pound jeho postoj je taky velmi slušný. Na druhou stranu Redmond tohle vzal na short notice jen pár dnů před turnajem navíc normálně zápasí v lehké váze a teď musí shodit do pérové (jestli udělá váhu už to bude samo o sobě úspěch). Neříkám to často, ale myslím že v tomhle zápase je zcela bez šance.


Ivan Buchinger fan club.

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 22:41
Re: Re: Re: Re: vitezove? - Odpovědět
 

to ze zhazuje z lehke, taky muze byt vyhoda, v zapase pak muze mit i o 6-7 kg vic... jo, tak to jsem se asi tipem minul, ale mozna to bude upset ;)

Patriot - Redaktor - 22.1.2015 v 16:17
typy - Odpovědět
 

Gus, Mousasi, Bader, Sicilia, Taisumov, Pešťák!...zbytek mě moc nezajímá (možná krom Krylova s Nedkovem ale to je vyrovnaný) nebo je neznám. Na sázení žádnej zázrak, reálný upsety můžou bejt Bader, AJ a Viktor...jo a jedinej kdo mi smí posrat tiket je Hendo laughing

The Viper - Čtenář - 22.1.2015 v 19:43
Re: typy - Odpovědět
 

Hendovi jsem začal na jeho ''starý'' kolena fandit, ale Mousasi patří k mým srdcovým záležitostem, tak to musí vyhrát, ale jinak se mi líbí myšlení Henda...jde udělat dobrej zápas a s výhrou či prohrou, do důchodu se nechystá. Pořád má na to zatopit i TOP 10 borcům v MW.

Patriot - Redaktor - 22.1.2015 v 20:06
Re: Re: typy - Odpovědět
 

pro mě je Hendo ten největší pán (něco jako u většiny ostatních Fedor), nikomu nefandim víc než jemu, ale zas jsem realista, od toho zápasu s Belfortem už to prostě není ono a Gegard je střelec. Na druhou stranu bomba je to, co zápasníkovi odchází jako úplně poslední a kdyby se opakoval podobnej scénář, jako se Shogunem, tolik by mě to nepřekvapilo. Hrozně bych dědkovi přál ještě nějaký velký vítězství.

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 22:27
Re: Re: Re: typy - Odpovědět
 

uz driv jsem si vsiml, ze hendovi hodne fandis, muzu se zeptat proc? je to kvuli tomu jakej je to fighter, nebo jsou to spis osobni sympatie? protoze, pri vsi ucte k nemu, za dob pride mel sice skvele vysledky, ale zaostaval za takovymi fenomenmi jako crocop, fedor, wanderlei, noqueira... prohraval z casu na cas s neznamymy jmeny, hodne se mluvi o te atomovce v jeho pravacce, ale na to kolik se o ni mluvi, tolik KO zase nerozdal... mezi jeho nejvetsi skalpy patri vitor a wanderlei, a jeste noquueira, ktery ho ale pak subnul... chybi mi u nej neco vyrazneho na to, aby zapadl mezi nejvetsi jmena, neco jak mel crocop left highkick a skvelej kickbox, wanderlei agresivitu a knockouty, fedor vsestrannost a neporazitelnost, noqueira jiu jiutsu a submise... nechap me spatne, mam ho rad jako zapasnika, dela koukatelny zapasy, jen mi prijde, ze nicim nevynika, az na to, ze v takovym veku porad zapasi na takove urovni... jedina vec ktera mi na nem skutecne vadi, jsou ty udery do zatylku, nejznamejsi pripad je prave fedor, mel dostat cas na rozdejchani, a ne prohrat KO... a skutecne neprotezuju ani jednoho

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 22:33
Re: Re: Re: Re: typy - Odpovědět
 

jasne, ma tam jeste ruu, bispinga, palharese, no a ten kontroverzni knockout fedora... prave vitezstvi nad ruom mi prijde jak vrchol jeho kariery, oba uz byli sice za zenitem, ale dali do toho vsechno, a bylo to poznat :)

leopard - Čtenář - 22.1.2015 v 22:34
Re: Re: Re: Re: Re: typy - Odpovědět
 

porovnaval jsem ale zapasnikov spis z dob pride, protoze veterani z pride se na dnesnou mladou ufc uz moc nechytaji

Patriot - Redaktor - 22.1.2015 v 23:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: typy - Odpovědět
 

hele důvodů je hrozně moc...ten chlap je na špici bojovejch sportů od 80. let (tehdy ve wrestlingu) do dneška, trvalo snad 20 let, než ho někdo dokázal knockoutovat a to se rval s nejlepšíma borcema na planetě, navíc v různejch váhách i organizacích. Kolik lidí to dotáhlo na šampiona Pride ve dvou váhách? Kolik středních vah by ve 40 letech dokázalo urvat výhru nad Fedorem? Navíc od roku 2010 neměl jedinej snadnej zápas, pokaždý(!) od tý doby nastupoval jako outsider, přesto dokázal získat pás ve Strikeforce a jednu dobu byl tušim dvojka nebo trojka polotěžkýho rankingu UFC, znova opakuju: chlap po čtyřicítce.

Líbí se mi jak bojuje: žádný velký technický píčoviny, oldschůlovej rváč, kterej jde s každým na férovku poměřit síly, ne kalkulovat, hopsat a ťukat bodíky...ocelová brada, nejtvrdší pravačka ve dvou divizích, dobytčí síla, srdce jak Rocky, vůbec se nebojí soupeřovy rány a rád těžce vyměňuje (údery do zátylku nebo třeba ty jeho dorážečky...chápu že se to někomu nelíbí, já s tim problém nemám, v zápalu boje je prostě tvrdej, ale není v tom nějaký úmyslný prasáctví jako když Jones strká prsty do očí. Nikdy jsem neslyšel, že by si na to někdo z jeho soupeřů stěžoval a myslim že oni vědí, proč to tak je). Pak vznikají klenoty, jako první utkání se Shogunem, pro mě nejlepší MMA fight všech dob.

Líbí se mi i jeho chování, žádná přepálená namachrovanost, nikdy ho nevidíš že by mu tekly nervy, místo blbejch keců koná v ringu. Získal si mě v TUF, Bisping do něj furt jel a Hendo nic, Hendo měl v píči, v kleci mu pak ustřelil hlavu, načež prohlásil "Tou dorážečkou jsem mu akorát chtěl důkladně zacpat hubu." EPIC. Nebo oblíbená Roganova story: Byli někde na tahu, a našel se tam klasickej debil provokatér. Rogan na něj rozjel, ať se uklidní, nebo s nim Hendo hodí o zem a přefikne mu babu, což Hendo s ledovým klidem doplnil "Proč bych s ním házel, když ho můžu srazit pohledem." (why would I hold him down, when i can just stare him down)...taky žeru jeho motto: Heart and mind overcome all. A takhle můžu pokračovat do nekonečna smile

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 01:05
Re: Re: Re: Re: Re: typy - Odpovědět
 

Určo máš v něčem pravdu, je za zenitem, ale držet krok s nejlepšími zvladné. Je jasné, že distanční fighter, který se bude držet gameplanu ho porazí. Podotýkam stylisticky je pro něj Mousasi to nejhorší co mohl dostat. Ale třeba ve fightu s Machidou nebo Evansem mohl klidně vyjít jako vítěz. Také se nedá porovnávat doba Pride a nyní, kde je špička mnohem širší než dříve, ale jsou to borci, kteří tento sport začínali a kdo z těchto fighterů ještě předvede nějaký dobrý výkon. Snad jen Hendo. Crocop je úplně jalový, Bratši Noqové jsou pořád zranění. Na Fedora mám trochu svůj názor, který nebudu ventilovat, ale narozdíl od něj vzal vždy jakýkoli fight s kýmkoli a nikdy si nenechal vybírat fighty managmentem a to se mi líbí. V jeho věku dostává fighty úplně s největšími top a to většina už chodí s druhořadými borci a podobně, narozdíl od borců, které jsi jmenoval a v tom je obdivuhodný.

Vzhledem k jeho věku je to obdivuhodné, určite už na ty nejlepší nemá, ale každy fighter, který s ním jde do klece si musí dát pozor a každý fighter má k němu respekt. Navíc o proto mnoha jiným je to sympatický borec s pokorou.

AlistairMir - Čtenář - 22.1.2015 v 19:10
... - Odpovědět
 

Guss, Mousasi (pokud nechytne H-bomb), Bader, Krylov a Pešta


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

wojtaman - Čtenář - 22.1.2015 v 21:36
... - Odpovědět
 

Gus, Gegard, Davis, Musoke, Bekcic, Bekan, asi Sicilia, a bohuzel asi Erokhin i kdyz doufam ze Pesta ale jsem realista... Pak nejspis KrYlov Ogle a Aliev.


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

wojtaman - Čtenář - 22.1.2015 v 21:37
.. - Odpovědět
 

prekvapuje me kolik z vas podcenuje Davise po tom co udelal s Gloverem...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Dijkstra - Čtenář - 22.1.2015 v 21:56
Re: .. - Odpovědět
 

Podle mě byl na tom Glover po výprasku od Bonese psychicky dost zle.

Patriot - Redaktor - 22.1.2015 v 22:28
Re: Re: .. - Odpovědět
 

hlavně měl totálně blbou přípravu, kemp v Brazílii a vypadalo to, že se chystal na něco úplně mimo Davisův obor.

Když Badera mohl rozstřelit Tito, tak to může zopakovat kdokoliv z topky, ale zrovna Davis není žádnej velkej granátník, ale spíš technik a zkracování vzdálenosti by mohlo Ryanovi hrát do karet...Davis je mírnej favorit, ale sázkovky mu věřej dost výrazně, možná právě proto tady hodně lidí typuje Badera.

malylada87 - Čtenář - 22.1.2015 v 22:23
Re: .. - Odpovědět
 

Taky myslím, že je v postoji lepší než Bader,  navíc Bader tolik na bradu nevydrzi

Tommy - Čtenář - 22.1.2015 v 22:41
Re: .. - Odpovědět
 

On to je divný zápas na papíře by měl Davis vyhrát ale čert ví. Oba jsou dobří wrestlři i když Davis je asi o něco lepší jestli to bude stačit na to aby zvolil svou obvyklou taktitku a Badera uválel na zemi si ale nejsem jistý. V postoji je sice Davis určitě techničtější, ale schází mu jakákoliv KO power na druhou stranu Bader má bombu dobrou moc si nedokážu představit jak tohle bude vypadat když Baderův wrestling neutralizuje ten Davisův.


Ivan Buchinger fan club.

Dioxippus - Čtenář - 23.1.2015 v 06:03
Tipy - Odpovědět
 

Tipovačka tentokrát mozkem i srdcem (u tohodle eventu to nedokážu tak úplně oddělit.

Alex (3. kolo SUB), Mousasi (mozek, UD)-Hendo (srdce, 3. kolo GnP), Davis, Tumenov (mozek, UD)-Musoke (srdce UD), Aliev, Amirkhani, Krylov, Taisumov, Beal

No a hlavně srdcem i mozkem (ono v podstatě to, čemu říkám srdcem jde taky z mozku...:-)) - Pešta!!! Proti Magomedovi ukázal, že má bradu, která se nedá jen tak rozsekat. Pokud se nenechá (a on se nenechá) od Erokhina moc řezat, tak ustojí první kolo. Dřív nebo později dostane kulturistu na zem a tam ho unaví natolik, že mu ve 2. nebo 3. kole nasadí SUB (klidně Bábu, klidně cokoliv jiného, co se naskytne) a vyhraje!!!

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 13:02
Re: Tipy - Odpovědět
 

UFC nepotřebuje bojovníky co chtějí přežít první kolo

 

Luther - Čtenář - 23.1.2015 v 12:30
.... - Odpovědět
 

Chtěl bych se zeptat mimo téma, nevíte čím je způsobená KO power? Např. Davis má solidní muskulaturu a v podstatě žádnou nemá, naproti tomu Hendo je poloviční a má jí obrovskou.

Patriot - Redaktor - 23.1.2015 v 13:45
Re: .... - Odpovědět
 

muskulatura sama o sobě moc neznamená, nejsem žádnej velkej expert na anatomii, ale KO power bude o souhře víc faktorů...nevim jak znáš dělení síly (statická, dynamická...), myslim že je o tom článek i tady na extraroundu, pro vypínač budeš potřebovat co nejvyšší rychlostní a hlavně výbušnou sílu (o jejich rozvoji jsou popsaný celý tréninkový knihy), naopak třeba maximální síla ti bude relativně k hovnu...

Dál je určitě důležitá tělesná hmotnost: v mouchách zas tolik jednorannejch vypínačů nevidíš, ale s růstem váhy se jejich frekvence zvětšuje.

Dál fyzický dispozice: schopnost efektivně přenášet hmotnost do rány (od stehen přes rotaci trupu, práci ramen atd.), ale i délka končetin (v podstatě pravidlo delší páky), význam má i samotná stavba dlaně: čim větší tim lepší (Carwin musel mít vlastní velikost rukavic a soupeře pěkně ničil, to samý si všimni třeba u Kličkovců, dlaně jak víka od popelnic). I celková tělesná stavba je u hodně borců podobná, vezmi si typický granátníky, ono je jde dělit na 2 skupiny: 1) Rampage, Tyson, Hendo, Carwin, LeBanner, ty jsou všichni stavěný hodně podobně šíří ramen, těžištěm, bejčím krkem, svalovinou... a 2) jsou zase rychlý a dlouhý pákaři: Badr, Anderson Silva, Roy Jones...u jedný skupiny vidíš jakoby víc hmoty v ráně, ta druhá to zas dohání větší rychlostí.

Z vlastní zkušenosti zmínim i rozvoj síly v dětství...jako prcek jsem hrál závodně vybíjenou a vypěstoval jsem si tim celoživotně ohromnej nepoměr v končetinách, v jedný ruce mam relativně šlupku, v druhý naopak vůbec...takže když někdo bude od 5 let denně řezat do pytle, nejspíš mu to k tvrdý ráně dost pomůže, viz boxeři smile Třeba wrestleři bejvaj obecně nejsilnější, ale některý se zvládnou "přeučit" sílu do úderu (Rampage, Hendo...), některý ne (Davis, Sonnen...)

medine - Čtenář - 23.1.2015 v 16:22
Re: Re: .... - Odpovědět
 

souhlas se vším. já bych ještě doplnil že na to má vliv i to jakej druh boxu/úderu má fighter zažitej i to kam je schopnej a jak přesně trefovat. Věřím tomu, že Hendo prostě nemá "hrozivej" granát v ruce ve smyslu síly, ale umí se správně a v klidu trefit, když je pod tlakem a soupeř je díky tomu "otevřenější"

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 13:31
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

hele co vim tak Hendo má spíš právě ten smrtelnej granát, než že by to byl nějakej sniper jako Anderson. Mrkni na včerejší vážení ze Švédska, Cormier tam o tom mluví při Hendově nástupu... a je toho víc, Anderson Silva po jejich zápase říkal, že v životě nezápasil s tak silnym chlapem, nebo třeba i Rogan, ten jednou říkal něco v tom smyslu, že když se s Hendersonem tahal na zemi, tak měl pocit jako by ležel zavalenej pod kamenama, i když jsou oba +- stejně těžký.

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 19:53
vazeni - Odpovědět
 

Viktor vypadá dobre !!!! Netušil jsem ze bude větší o tolik jako ten rus. A ten outfit byl bomba!!!!!!! :-D

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 20:00
... - Odpovědět
 

Nevíte kde si lze přečíst reálné výšky zápasníků ? Sherdog je naprosto mimo když tam má Mousasi a Hendo stejnou výšku a na vážení jsou o půl hlavy rozdíl.

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 20:18
Re: ... - Odpovědět
 

Tak na UFC stránkách, u daného fighter a myslim

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 20:25
ufc polsko - Odpovědět
 

Jinak z jiného soudku. V dubnu má by turnaj v Polsku. Hlavni zápas Crocop VS. Gonzaga,  a druhý hlavni fight Blachowicz VS. Manuwa. Nejel by někdo na vikend do Polska a zajít na to. Komplet UFC víkend? 

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 21:15
Re: ufc polsko - Odpovědět
 

JÁ BYCH JEL. Ted jsem tady z toho jásal když jsem to četl. Mirko, Gonzaga, Manuwa...a kdo ví co ještě přibude. 

Prosimtě kdyžtak sem hoď stránku kde koupit lístky, mě naštěstí v březnu zrovna příjde nějaka výpovední částka z pojištovny či co a mělo by to být nějakých 15 000 kč , takže by se to dalo pokrýt. 

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 21:24
Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Hele bral bych auto, chtělo by to, aby nás byli čtyři idálka. Takže kdyby třeba ještě Medine, Patriot atd :D

Chtěl bych prostě celý víkend, včetně vážení, autogramiády a podobných věcí kolem zažít a blíž už to snad nejde. Navíc to bude pro poláky, ktří mají super kvalitu a třeba tam hodí i Viktora. Myslím si, že by to mohlo mít lepší fighty než v Německu, kde domácí nemají žádný borce. 

Přesně, zatím ctyři jména a bomba. Navíc to bude kotel, Blachowicz šampion KSW !!!

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 21:26
Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Jakmile by byly lístky v prodeji, hned bych to koupil. Hochu chtěl jsem si koupit lístek do Švédska a během osmi hodin to bylo vyprodané a už jsem neměl šanci pro online nákup !!! Myslím, že ty lístky hned zmizí, takže to chce co nejdřív se rozhodnout

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 21:36
Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Budu potřebovat vědět kdy se začnou prodávat lístky, protože bych měl v březnu jít na operaci s ramenem tak abych si kdyžtak domluvil jinej termín kvůli tomu Polsku. Vypadá to že by tam mohl zápasit o Piotr Hallman, velmi koukatelná lehká váha, ale prostě už jen ty dva hl. zápasy jsou naprostá BOMBA ! Já teda v Polsku v životě nebyl a popravdě se takových výletů bojim laughing Ale tohle je životní příležitost vidět jednu z největších legend bojových sportů a přesně...chtěl bych vidět všechno to dění a hlavně se setkat s CROCOPEM !!! Myslim že to by skákal každej jako dítě na filmu od Walt Dysney.

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 21:40
Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Jinak já jsem z Pardubic a odsud je to do Krakowa cca 300 km.

 

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 21:49
Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Na stopro je to v dubnu, na 90% 11.4., presny termin nemam, ale psali ze duben a z vyhlasenych turnaju na duben je to jediny neobsazeny zatim.

Hallman asi nebude ne? Ten za doping ma stopku. Ale myslím, ze vemou plno nových prospektu. A  co jsem videl zive na fightzone turnaji, tak polska scena je snad s ruskou MMA ta nejlepsi v Evrope. Prijeli na fighting zone 5 borcu ze stejneho gymu Berseker a vsichni nase serezali.

Přesně to bude na facebooku muj klenot, byt tam s Crocopem a Gonzagou :D 

Hele puvodem jsem z Ostravska, takze Polsko znam, ale nyni ziju sest let v Praze. takze jses po ceste :D

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 21:53
Re: Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Argument všech argumentů bude všude fotka s CroCopem...takhle mě všude zaměstnají laughing 

Já jsem právě ultrakokot na nějaký cestování, i do vedlešjího Hradce se bojim jezdit sám...kor do Polska. Určitě by to chtělo hned koupit dobrý místa co nejblíž k oktagonu a poohlédnout se v Polsku kde by se dalo přespat, v autě to asi nejde laughing Já s ještě poptám u nás v gymu jelikož se do Polska jezdí na kempy. Lístky by snad drahý být nemuseli, já koupim klidně do 5ti tisíc a doufám, že to okolo bude zadarmo/v ceně jako třeba autogramiáda nebo kopačka od CroCopa.

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 22:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Hele ubytko najdem na netu v klidu, sám bych taky nejel, proto říkam, at mi tady napisete kdo by jel. Pochazím z Frýdku - Místku, coz neni daleko, tak kdyztak by se spalo pri nejhorsim u nasich na baraku :D. 

Taky myslim, na ten turnaj ve Svedsku se dalo sehnat za sedmicku super misto. Nejlip nekde blizko A navic v ulicce, kudy prichazeji fighteri do ringu. :D 

Navic pochybuji, ze v Berline bude lepsi startovka. rozhodne to nechci riskovat.

 

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 22:13
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Mám nové info, na 100% se to koná 11.4. v Krakově. Aréna pro 15 000 diváků. RRekord arény v počtu diváků 15 368.

The Viper - Čtenář - 23.1.2015 v 22:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Na jakých stránkách se dají koupit lístky ? Doufám že se zde ještě někdo přidá at se to může pořádně naplánovat. 

malylada87 - Čtenář - 23.1.2015 v 22:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Zatim nejdou na tenturnaj koupit. da se to koupit primo na UFC strankach nebo podle me i potom na strankach ty areny, kde to bude.

No to je jasny, rikam tak ctyri lidi. Takze kdo budete mit zajem napiste to tady. Je to velka prilezitost, tak to promyslete.

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 10:39
Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Taky by jsem jel kdyby cena byla rozumná. :)


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 12:05
Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Super, myslím,  že s cestou, úbytkem a lístkem bychom se mohli vejit do 8000-9000 max

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 12:14
Re: Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

No za ten zážitek by to stálo. :)


Ivan Buchinger fan club.

radek445 - Čtenář - 24.1.2015 v 13:24
Re: Re: ufc polsko - Odpovědět
 

Lístky se sto pro budou dát koupit určitě dřív na nějakejch zprostředkovatelůskejch stránkách typu ticketmaster, ale radím všem si počkat až to bude na stránkách UFC. Jinak dopadnete jako já, a lístek co na UFC.com stojí 600 dolarů, tak mě stál skoro 1000 dolců... Ale je pravda že flek budu mít skvělej. Tak jen z vlastní zkušenosti. Nejlevnější bude od  50 dolarů určitě, ale tím pádem dalekohled s sebou. Jinak v normálních lístkách určitě není spojena autogramiáda a setkání s fighterama, to by se musel koupit fight pass a ty ceny jsou nesmysl.

Kotilion - Čtenář - 24.1.2015 v 12:48
primy prenos - Odpovědět
 

Zdar chlapaci, mate nekdo nejakej odkaz, kde to pujde zkouknout online? Dik:-) Pešta WAR!

willy666 - Čtenář - 24.1.2015 v 15:16
Re: primy prenos - Odpovědět
 

tiez by ma to zaujimalo a este by ma zaujimalo ze o akom case to zacina,pretoze Svedi sa musia prisposobit americkemu divakovi...

CheesyEagle - Čtenář - 24.1.2015 v 15:32
Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

To neni pravda, evropský eventy jsou podle našeho času. Pamatuju si když jsem se díval na Gustaffson vs Manuwa a hlavní zápas byl snad někdy kolem 11 večer...

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 16:00
Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

tenhle nebude, psal to i Caidel v dnešních novinkách, je to načasovaný tak, aby hlavní zápasy běžely přijatelně pro amíky...early prelims jsou na oficiálním webu psaný od 9PM GMT (což by měl bejt úplně stejnej čas jako u nás, pokud umim googlit laughing), ale budou to určitě natahovat, už jen těch 8 předzápasů... odhaduju před 10h Pešťáka, kolem 11h Beckan a hlavní zápasy tak nejdřív ve 2

Mico - Čtenář - 24.1.2015 v 16:14
Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

GMT (Greenwich Mean Time sis vygooglil dobře, ale jelikož Greenwich je v Británii, tak si přičti hodinu. Tzn. mělo by to začít v 10.

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 16:35
Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

jsi si tim jistej? Já právě při podobnejch příležitostech hledám radši přímo místní čas http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/sweden/ a podle tohohle tam maj stejně, jako u nás

Mico - Čtenář - 24.1.2015 v 16:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Ve Švédsku mají stejně jako u nás, to jo. Ale je to GMT +1 hodina

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 16:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

ok, to dává smysl...blblo mě to 9PM GMT, čekal bych že UFC si na stránky bude dávat čas přímo pro místo konání smile

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 19:06
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Na streamu píšou že early prelims jsou od 22h. To jsou kurvy, kor vůči lidem co tam jdou živě to bude event až do noci a chudáci lidi co bydlej kolem stadionu a na UFC nejdou. Jsem se těšil že pujdu rozumě spát a takhle to bude stejně tak do 4 rána.

Tu to bude přátelé: http://www.sportcategory.com/c-11.html

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 20:10
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Vzdyt je O2 Arena mimo obydlenou lokalitu bokem :D 

Hele zase chteji delat kompromis i pro jiny kontynenty, ja bych to videl jeste v klidu. Pro me idealka a lepsi nez vstavat v jednu :D

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 22:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Aha, to jsem nevěděl laughing Já jsem zatvrzelej že tady v česku to máme všechno v obydlených lokalitách nejdál tak půl kiláku. 

Jinak půl 11tá a na streamu běží Road to the Octagon a Mousasi mě svým rozhovorem uspává ( je to moje srdcovka, ale když mluví tak se mi chce spát ). Kurňa at to začne. Jsem hrozně zvědavej na Pešta/Erokhin a defakto na všechny zápasy něco jsem v zájmu.

Ficary - Čtenář - 24.1.2015 v 22:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Máš špatnej stream! Prelims už běží a Pešta právě nastupuje. Viz odkaz merkuchio.

Viktore, pojď !!!

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 22:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: primy prenos - Odpovědět
 

Díky na frombaru jsem právě naklikl jako obvykle a byly tam právě ty ukázky jen.

První kolo za náma uvidíme zbytek...Go Erokhin cool

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 22:09
.. - Odpovědět
 

Nemá někdo funkční stream prosím? :)


Ivan Buchinger fan club.

merkuchio - Čtenář - 24.1.2015 v 22:13
Re: .. - Odpovědět
 

http://frombar.biz/boxing/ufc-fight-night-fight-pass-prelims-fb1sqqh

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 22:16
Re: Re: .. - Odpovědět
 

díky moc!


Ivan Buchinger fan club.

Caidel - Administrátor - 24.1.2015 v 22:42
První kolo. - Odpovědět
 

Pešta tedy první kolo docela slušně. Do půlky to teda těžce zavánělo průserem, ale jakmile začal Erokhin zpomalovat a Pešta se prosazuje zápasnicky, je to mnohem nadějnější. 

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 22:49
Re: První kolo. - Odpovědět
 

viktor mi prijde malo aktivni, souper byl na zemi uplne mizernej, mel do nej busit co to slo, spoleha se moc na top control

Frozenstain - Čtenář - 24.1.2015 v 22:52
Re: Re: První kolo. - Odpovědět
 

rus je na zádech teda opravdu hodně slabej

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 22:46
.. - Odpovědět
 

Jak jsem řekl pokud Viktor vydrží prvních pát mitnu Erokhin se unaví a bude v prdeli. :)


Ivan Buchinger fan club.

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 22:48
Re: .. - Odpovědět
 

Dvě kola a zápas celkem sračka...oba pomalý a unavený. Pešta si to odleží, zklamali mě jako fanouška oba dva. Třeba ve třetím padne nějaký KO, ale moc tomu nevěřim

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 22:54
Re: Re: .. - Odpovědět
 

kontroloval ho pekne, ale rus uplna mizeria na zemi

Tommy - Čtenář - 24.1.2015 v 22:56
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Jo koukatelný zápas to sice moc nebyl, ale Viktor použil přesně tu taktiku kterou potřeboval an to aby vyhrál. Jinak Erokhin je teda strašně slabý na zemi na to že někdo říkal že je mistr v sambu. 


Ivan Buchinger fan club.

merkuchio - Čtenář - 24.1.2015 v 22:57
Re: Re: .. - Odpovědět
 

No aspon ze tak, jeste ze rusak byl na zemi bezzubej .... Doufam ze Viktor odesel po naky bombe v prvnim, jinak je ta fyza ......, no neni na UFC. Ale mel sem pocit ze tam sezral v prvni jednu ze chvilku nevedel kde je. Nicmene je to vyhra a to je super. Gratulace Viktorovi 

Caidel - Administrátor - 24.1.2015 v 22:49
Druhé - Odpovědět
 

Mňo, druhé určitě pro Viktora, ale je fakt, že na nějaký finiš to tedy moc nevypadá, je to shora takové kontrolní. 

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 22:55
Re: Druhé - Odpovědět
 

od rusa som cakal teda omnoho vacsiu aktivitu a agresiu

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 22:59
Re: Re: Druhé - Odpovědět
 

klasika, přesně jak jsem čekal...Rusák nezápasí doma a je poloviční, dostane se do druhýho kola a je čtvrtinovej. Viktor super práce, velká spokojenost, na začátku dostal bídu a byl pěkně otřesenej, ale ustál to se ctí a dokázal si uhlídat výhru. Tohle nebylo žádný random vítězství, dokázal si poradit s hodně jedovatým soupeřem a rozhodně se posunul. SUPER!

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:04
Re: Re: Re: Druhé - Odpovědět
 

presne jsi to vysvihl. 

Caidel - Administrátor - 24.1.2015 v 22:55
Hotovo - Odpovědět
 

Tak jo. Pěkný to teda rozhodně nebylo (a Erokhin byl na zemi úplně volšovej), ale první UFC výhra je doma a to se počítá. Tohle by Viktorovi mělo zajistit nejmíň dva další zápasy v UFC, když už teda ne zrovna tábory nových fanoušků v USA :)

Ale Thumbs up, že si zase došel pro ten svůj krucifix :) 

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 22:57
Re: Hotovo - Odpovědět
 

Stejně jako rus na zemi volšovej, tak Pešta volšovej v postoji. Nekoukatelnej zápas a já jen čekám na vlnu příspěvků na internetu jak to Pešta dotáhne na titul v UFC (ted to přehánim, ale takto se někteří čeští fandové o něm vyjadřují). Chtělo by to ne-ruského soupeře.

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:00
Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Hele ja jsem spokojený, taky si vezmi, koho pesta na rozjezd dostává. Samý punchery. Nemůžete čekat výkon jako od Velazqueze. 

Se svojí tvrdou bradou a relativně super fyzickou na HW si myslim, že ma Viktor sanci porazit radku borcu. Navic si myslim, ze pokud bude trenovat ve Svedsku, tak to bude v postoji jen lepsi a lepsi.

On i ten Control game se pocita a je to takticky super odmakano.

Ficary - Čtenář - 24.1.2015 v 23:00
Re: Hotovo - Odpovědět
 

Tak, tak. Je to doma, ale zápas bych si podruhý nepustil. Komentáře Rogana byly taky dobrý. Příště to bude určitě ještě lepší ! A tričko BAD BOY s českým tématem je docela lákavý ke koupi.

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 23:03
Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Předem nechci házet špínu na Viktora, jsem také rád že je v UFC jakožto čech, ale chci bejt jeden z těch co si nebude o něm nalhávat že bude porážet TOP 15 borce (alespon né v soucaštném složení).

Kondici dobrou moc nemá a jeho první v UFC popravdě nebyl žádnej zázrak, něco co je Pešta zatim na zemi, je on v postoji. Uvidíme co přinese budoucnost, doufám že se ukáže v Americe.

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:08
Re: Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Naopak bych řekl, že kardio na těžkou vahu supr. Když vezmu v potaz, že je grapler a kde ty sily utikaji rychleji.

Navic byl nakourenej po prvnich dvou minutach. Navic 24, zadny zkusenosti s dobrými borci. Pro me je to velky potencial a urco vetsi vyhlidky do budoucna, nez treba u Vemoly. Porad je to nejlepsi cesky fighter, vazme si toho. :)

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 23:12
Re: Re: Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Přesně jak píšeš...proto by fighteři jako Procházka atd. (ti lepší bojovníci z Čr) neměli zápasit na nějakých GCF apod. které nemají kvalitu souboje, ale upsat třeba s KSW nebo jezdit na turnaje do Ruska či Rakouska (kde kvalita celkem stoupla). Pak je to obrovskej skok a Pešta má štěstí že je tak mladej a může se ještě včas rozkoukat.

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:17
Re: Re: Re: Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

To jo no, Procházka ještě budiž, ale GCF zapasy pro něj moc vývoj nemají smysl. Možna jen ziskat sponzory a fanoušky, toď vše. Myslím, že by měl v tom Rusku bojovat častěji. Navíc i zkoušet zahraniční treningy, i když chapu, že je to složité finančně, ale Viktorovi se to vyplatilo a díky Švedům se dostal do UFC. Myslet si, že se od nás někde posune je blahovost. Každopadně v Sasazu už mam listek v sedme rade a tesim se :D a fandim mu

The Viper - Čtenář - 24.1.2015 v 23:26
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Bláhovost - správné slovo. Já si myslim že kdyby se Denisa urval a jel kempovat do zahraničí tak se 3/4 lidí na něj tady naštve. Ale prej bylo pár borců trénovat s Vémolou v Anglii. Já bych rád aby se Procházka utkal na KSW, tam ta konkurence v jeho váhovce je (popřípadě mu můžou dohodit velké jméno ze zámoří jako to dělaj Khalidovi).

 

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hotovo - Odpovědět
 

Blbé je, že KSW si borce hlída a moc nepouští. Navíc teď se hodně UFC zaměřuje na Rusko a kdyby tam Procházka udělal dobrý zapasy, tak...

I když ono je to stejně o managmantu. Takovž Buchinger má dva tituly a v UFC není a patři tam. Prostě podle mě je jediná šance zkusit zahraniči, najit si tam job, zbytek casu trenovat a hlavne najit si marketingove dobry gym, který te protahne kdekoli..

malylada87 - Čtenář - 24.1.2015 v 22:56
Pesta - Odpovědět
 

Jooooo Viktor !!!!!

Super brada, Grapling !!!! Paráááda, je co zlepšovat v postoji, ale krásná prace a gameplan !!

Jsem nadšený :D !!!!

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 22:57
Re: Pesta - Odpovědět
 

jsem rad ze vyhral, jsem zvedavej koho dostane dalsiho, ale na atraktivite by mohl trochu pridat ;)

Dioxippus - Čtenář - 24.1.2015 v 22:57
:-) - Odpovědět
 

Jooooo!!! Tak zápas žádnej odvaz, ale když se vezmu, co musel Viktor zbaštit od Rusa na začátku fightu... Hlavně že je to doma :-).

webfighter - Čtenář - 24.1.2015 v 22:59
Viktor Victory !!! - Odpovědět
 

Viktor v prvnim kole stesti, ale je to drzak. A dalsi uz vyuzil jeho silu a at bez energie dokazal udrzet soupere na zemi. Takze priste lepsi fizu a zapracovat na postoji. A pekne se kouka na cecha v UFC. Parada gratulace !!!!

Ficary - Čtenář - 24.1.2015 v 23:04
Pro zkrácení chvíle na hlavní program - Odpovědět
 

Rozhovor s Viktorem před zápasem (včera večer)

https://www.youtube.com/watch?v=CdYlC4Y6uXI&feature=youtube_gdata

+ v souvisejících by měl být i s Bartákem (trénerem)

MMA-9 - Čtenář - 24.1.2015 v 23:05
.. - Odpovědět
 

Tak paráda konečně to udřel, byť musí sakra zamakat na postoji ale chápu že nešel po finiši nějak hr když už má na kontě jednu prohru....

rick - Čtenář - 24.1.2015 v 23:24
super - Odpovědět
 

Super výsledek! Gratulace! A snad to příště bude ještě lepší...:-) Ty inkasované bomby v prvním kole byly alarmující. A pokud by ten Rusák uměl boxovat v ústupu, tak by měl možná Viktor problém s těma jeho nástupama do takedownů. Ale jinak dobrá práce na zemi. Asi nechtěl Viktor riskovat, tak to radši odbouchal na zemi body. Škoda toho jednoho krucifixu - ten vypadal nadějně! Pokud ale bude v postoji bouchat s Gustou a na zemi ho dál učit Dan + jeho brada (kterou chválili i komentátoři) tak se máme na co těšit...

adoss - Čtenář - 25.1.2015 v 00:02
Re: super - Odpovědět
 

Když se podíváš na zápasy Jerochina, tak půlku těch Kček rozdal z ústupu.

Nevím, co by měl Viktor předvést, aby se na zdejším foru zavděčil:) Přesvědčivě porazil #18 podle fightmatrix.com jako těžkej underdog (což je mimo jiné odpověď na to, jestli může porážet top 15 borce). Zápasu na atraktivitě dost ubrala neaktivita Jerochina na zemi, kde si jen kryl hlavu. V momentě, kdy zkoušel vstávat, viselo ve vzduchu RNC. A Viktorův box bych rozhodně nepodceňoval, věřím, že až půjde proti wrestlerům, uvidíte, jak na tom na nohou je.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:01
Re: Re: super - Odpovědět
 

souhlas, Viktor si vedl parádně, taky nechápu na co tady kdo prská...takhle mladej kluk během jedný přípravy opravdu nenažene postoj na úroveň, kdy by mohl měřit ptáka s chlapem, co utloukl borce formátu Sokoudjou nebo Rogers, čekat něco takovýho je nesoudná kravina. Viktor hrál se svejma kartama proti těžkýmu soupeři a uhrál to naprosto výborně, navíc ukázal progres a velkej příslib do budoucna.

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 23:32
bektic - Odpovědět
 

bektic pekne, ale zatim vsechno na body v tomhle turnaji

leopard - Čtenář - 24.1.2015 v 23:53
e - Odpovědět
 

koukate na to jeste nekdo nebo jste to po pestovi vsichni zabalili? ja jsem unavenej jak po fusce, asi pojedu spat

Patriot - Redaktor - 24.1.2015 v 23:54
Beckan - Odpovědět
 

Beckan těžce na pohodu, perfekní prezentace jeho schopností...když už se tam nad ním Rogan tak rozplýval, tak by mu konečně mohli hodit nějaký větší sousto...ale soupeř docela lemra, když jsem viděl ten jeho tekutej pupek, tak mě hned napadlo, že když tam něco přistane, bude zle laughing a taky jo, málem se složil už v prvním kole po tý kopačce.

Frozenstain - Čtenář - 25.1.2015 v 00:06
Re: Beckan - Odpovědět
 

Soupeř stavbou těla vypadal, jako z jiný ligy. Beckan hodně dominatní výkon, házel tam s ním jak s hadrem a především krásný kopy.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:08
.... - Odpovědět
 

Krylov - co na něj říkáte kluka ušatýho ? To je teprve mladej prospekt. cool

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:20
Re: .... - Odpovědět
 

přesně, sice vypadá neohrabaně, ale on to snad děla schválně. Je nebezpečný ve všech směrech. Borci si hold musejí dávat bacha, opravdu se nezdá

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:24
Re: Re: .... - Odpovědět
 

No jak tam Nedkov začal házet ty capáky tak se mi hned vybavilo jak sestřelil Thiaga Silvu (naštěstí je Thiago tvrdák a pak mu to vysvětlil jak se věci mají), ale pak Krylov ukázal slušnou dravost...klučinovi je 22 let a v UFC má za sebou dobrý jména. Myslím že brzo bude v TOP 15. 

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:27
Re: Re: .... - Odpovědět
 

WOOOOOW !!! Kdo tohle čekal ? Stopka mizerná z mého pohledu, ale nástup luxusní.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:31
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Stopka se dala, ale co chci říct, tohle je svinstvo. Fighter si jde placnout a ty mu das hned na uvitanou koleno. Me se tyhle starty nelibi. 

leopard - Čtenář - 25.1.2015 v 00:43
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

svinstvo neskutecni, normalne podraz, ako je to legalni, zapas uz zacal, ale je to zakerni jak svine, conor tohle taky udelal u diega brandaa

 

leopard - Čtenář - 25.1.2015 v 00:23
Re: .... - Odpovědět
 

je skvelej, uz se tesim az se dostane k lepsim fighterum, jde po finisi, zadny top control, to se mi libi :D

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:19
Rozhovor - Odpovědět
 

Pozápasový rozhovor, Viktor do toho dal vše, jde to vidět a šoumen :D

https://www.youtube.com/watch?v=I8AmzjApEuk&feature=youtu.be

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 00:31
... - Odpovědět
 

tak tu máme repete Aldo vs. Swanson...neumim si představit, jak strašně musí po měsících tréninku něco takovýho nasrat.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:32
Re: ... - Odpovědět
 

Rozhodčí to posral....neříkám že Ogle vyhrál, ale tohle je megasračka. Ogle jednoznačne nasranej a já taky z toho.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 00:36
Re: Re: ... - Odpovědět
 

njn Dejna pořád řiká, aby to zápasníci v ničem nenechali na rozhodčích a má pravdu smile kontrola nad výsledkem je zápasníkova povinnost a v tomhle prostě Ogle selhal,  verdikt budiž trestem. A rozhodčí by měl dostat za podobný verdikty minimálně pokuty, když ne penaltu a odebrání licence.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:46
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Máš na mysli penaltu od Shoguna ? 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 00:52
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

jj do vajec, to by byl trest odpovídající "zločinu" wink

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:33
Re: ... - Odpovědět
 

No po tom celkem nefer vystartovani by si Ogle po ctyrech porazkach snad ani vyhazov nezaslouzil. 

Prestoupit plny ocekavani do Alpha tymu a stat se tohle to je na masli

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 00:37
Re: Re: ... - Odpovědět
 

taky myslim že ho na základě tohohle nevyrazej a dostane ještě šanci, bylo by to fér...ale jeden nikdy neví.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 00:38
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Kde je Rosenthal (zavřenej) , ten mi tam chybí. Herb Dean za poslední rok posral hodně stopek, naposledy chtěl stopovat Řehořovi fight po každém jabu. Rosenthala jsem měl nejraději jako rozhodčího. Třeba Shogun to schytal podobně, ale rozhodčí mu dal šanci se rozkoukat, né tohle...

leopard - Čtenář - 25.1.2015 v 00:44
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

presne, zdravi zapasniku netreba podcenovat, ale jdes na dva zapasy v roku a jeden se takhle posere, rozhodci byl vic poplasenej nez vsichni ostatni kolem

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 00:44
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Rosenthal byl dobrej sudí, toho jsem měl celkem rád, škoda tý pěstírny laughing za mě ale největší borec Big John, to je snad nejzkušenější MMA rozhodčí vůbec. Taky se mu sem tam povede ulítnout (při tom, kolik má odpískáno, by bylo divný kdyby ne) ale celkově odvádí fakt dobrou práci a rozumí tomu jak nikdo. Taky nebude náhoda, že pískal snad všechny velký UFC zápasy v době největší expanze (např. snad všechno mezi Icemanem, Titem a Randym).

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:47
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

hele věděl o sobě hovno přímně. Chytal rozhodčího, nevěl ani, že to není fighter a myslím, že nakouřený byl dost.

ALe jde o tu čunárnu, doufám, že za takový nefér koleno, kdy Ogle jde s rukou na plácnutí nedostane bonus za výkon večera. To by mě nasralo.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:48
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jinak BEAL celkem zklamání, už před zápasem jsem tady psal, že Seery může překvapit a bude to o porazech. Ale Beal na topku zdaleka nemá.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:55
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Roberdson KO večera  !!!

leopard - Čtenář - 25.1.2015 v 00:32
KO - Odpovědět
 

asi nejrychlejsi KO v mma vubec

leopard - Čtenář - 25.1.2015 v 00:34
Re: KO - Odpovědět
 

sice to ne, 8 sekund

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 00:51
Už se to blíží... - Odpovědět
 

Nevím jak ostatní, ale já sem hodně zvědavej jak to dopadne mezi Baderem a Davisem. Osobně mi jako lepší wrestler přijde Bader, každopádně by to mohlo bejt zajímavý...Guss vs AJ tam čekám solidní jatka a doufám že to neskončí v prvním kole po nějaké jedné "blbé" ráně.


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 00:57
Re: Už se to blíží... - Odpovědět
 

Pro mě Davis favorit. V postoji má větší přehled, Bader má nachylnou bradu, i když v dnešním zapase proti není puncher, tak přeci jen mi příjde Davis o něco komplexnější. 

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 01:05
Re: Re: Už se to blíží... - Odpovědět
 

Je fakt, že Davis je favorit. Osobně víc věřím Baderovi, ale prachy bych do toho nevrazil jen mi přijde, že poslední dobou konečně naplňuje svůj potenciál a zrovna Davis jak říkáš není zrovna střelec, takže na KO to nevidím...spíš čekám kdo koho uválí a Bader určitě bude chtít jít na zem, aby se zjistilo kdo je tam lepší. A pokud bude lepší na zemi Davis tak si zápas netroufám odhadovat, ale čekám Baderovu převahu právě na zemi. Brzo uvidíme. A jak vidíš Gusse s AJem?


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:09
Re: Re: Re: Už se to blíží... - Odpovědět
 

vidím to viz. níže jak píšu odpověd na patriota

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:01
.... - Odpovědět
 

Hoši se s tím moc od zápasu Pešty neserou a na to jak to bylo pomalý ze začátku, mění se to v slušný jatka, tak snad hl. zápas nedopadne jak Apolo vs Lungren v Rockym 4 laughing

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:04
Re: .... - Odpovědět
 

Mrtvym černochem? Gus zas takovou pekelnou bombu nemá laughing

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 01:06
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Patriote tak tohle si rozsekal :-D


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:08
Re: Re: .... - Odpovědět
 

Gustafson ho rozebere postupně. Každý tady dává slušné šance Johnsonovi, ale Gustafson je podle mě někde jinde a pro něj stylově blbej borec. Nedokážu si představit, že by držel krok s Gusem čtvrté, páte kolo.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:10
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Mě právě příjde že hodně lidí favorizuje Gusse laughing Co jsem koukal na jeho zápas s Manuwou tak Gus na výměny nebude a už vůbec né s Johnsonem, ale také si myslím že AJe bude postupně rozebírat...ALE! nebude překvapením pokud AJ vezme výhru. 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:12
Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

je otázka jestli do tý doby Gusťovi nerozbourá kryt, rány má opravdu demoliční a Švéďák ač borec, tak je proti němu kostitřas...favorizuju Guse a mam na něj i vsazeno, ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby mu Rumble třeba rozsračkoval tím levým kopem ruku, jako to udělal Hoost LeBannerovi.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:15
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

On mi příjde i Manuwa na vysoké urovní a myslím si, že s Johnsonem by držel bez problému krok. Johnson má děla v rukou, ale co dál? Já myslím, že Gus bude typicky kroužit, dávat mu nonstop přední a sem tam lowkick. Až bude Rumble s fyzičkou zaostávat, tak ho  dojebe :D

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:19
Re: Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

AJ nemá jen bombu, on má bombu v každé končetině + zabijáckej instinkt, orientaci v přestřelkách, výbornou obranu v postoji a málo co ho rozhodí.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:18
Re: Re: Re: Re: .... - Odpovědět
 

Když jsme u těch jatek, tak to dopředu moc nevidím na nějaké zmírnění...max Davis s Baderem na body, ale jinak tam jsou slušný zabijáci. 

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:05
Re: .... - Odpovědět
 

RObertason je taky slušně rozjetý, brutalní wresling a slusny  punch. Tri zapasy zasebou vyhral, jsem na nej zvedavy.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:05
Re: .... - Odpovědět
 

RObertason je taky slušně rozjetý, brutalní wresling a slusny  punch. Tri zapasy zasebou vyhral, jsem na nej zvedavy.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:09
... - Odpovědět
 

Rusové dnes nemají svůj den se zdá, i tak doufám že Tumenov vyhraje na KO.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:12
Re: ... - Odpovědět
 

Škoda, že jejich největší Ruskou špičku moc do Evropy nedávaj. Khalibov, Magomedové, Olejnik.

Doufam, že to frknou do Polska :D :D

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:20
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Hele výkony Rusáků doma a pod UFC jsou dvě dost různý ligy, viz Peštův zápas...doma jim management utírá prdel jak jen může, vozej jim soupeře na porážku kvůli bilanci, ještě jim všemožně házej klacky pod nohy (blokování sauny před vážením atd.), navíc mam dost pochybnosti o jejich přístupu k dopingu (myslim že jich spousta těsně před zápasem efedruje atd. a prochází jim to), ale v UFC s timhle narazej. Navíc jen málo Rusáků umí weight-cut...takže uspějou jen ty opravdu nejlepší, jako Khabib nebo Rustam.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:27
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

To je pravda, často jim doma při prohraných fightech sázejí remizy a podobně, taktéž v KSW je to strašná protekce. Ale nemůžu si pomoct, když to porovnám se zbytkem evropy, tak ty dvě země jsou jinde. 

Taky hraje roli v tom globále, je jich v UFC pár a jsou top. Ono to pak vyčnívá. 

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:31
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Nevím jestli toluen je doping, ale myslím že Tumenova můžeš připsat na seznam kvalitních produktů z Ruska.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:42
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

jj pěknej výkon, Musoke není zrovna ořezávátko, navíc Rusák je i mlaďas...box super, takedown umí, zajímal by mě na zádech (neviděl jsem jeho první zápas). Uvidíme dál, vyšší liga soupeřů ho prověří (zajímal by mě s Ericem Silvou).

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:44
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Na Erika Silvu jsem tak trochu vysazenej kvůli tomu jakou z něj dělají hvězdu ale ti kořeni co on porazil nemůžou myslet vážně snad ani...to bych nedal ani kořenovi s 0-4 v UFC natož takové ''hvězdě''. Tumenov by ho dle mého sežral. A souhlasim, jeho první fight skouknu také...na mě teda zapůsobil jak Arianny na prvním rande.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

to jo zase dostal Sanderse v dalším fightu. Ne, že by nebyl špatný, ale je to zemař a opět to vidím na bonus večera pro Silvu za KO. Mají mu dát pořádného strikera, ale UFC mu dává naschvál, Brazilci moc mladých TOP prospektu nemají nyní, tak se snaži ho protěžovat, jak můžou.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Má kvalitu, Browna potrápil, já si teda myslím že Saunders vyhraje...v postoji čelil Limovi sice schytal KO jak prase, ale ustát s Limou dvě kola tak si myslim že Silvu porazí. Jinak Alves má zápas s Meinem za týden, tak pokud vyhraje tak proč ne, ale raději bych viděl Tumenova s Gunnarem a Alvese (pokud vyhraje) s Tarecem - low kickaři.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:53
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ja si o Brownovi myslím svoje, extra top borců neporazil a na spodku je marnej neskutečně. Teď po těch výhrach v řadě dostane s TOP 10 zápasy a uvídíš, jak pohoří.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 01:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No....prohrál s Lawlerem, současným šampionem weltru, 3-2 na kola na body a třeba JOrdan Mein není žádnej marnej borec a Brown ho slušně přejel. Za mě je Brown dobrej bitkař, né žádná hopsající panenka jako McDonald. Uvidíme jak si povede s Hendricksem, ten je pro něj stylově docela složitej soupeř, navíc nejde vypnout tak nevim jak na něj.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jako je koukatelný, dobře se kouká, ale má tolik slabin, že když se podívám na TOP 10, tak bych ho tam nedal. Po zápase dvou posledních zápasech mu každý bude zkoušet dávat děla na břicho. 

Hendriks je šampion, komplexní fighter, který si s Lawlorem a GSP projel zapas sam, zbytecným kontrolovaním a hranim na jistotu. Pro me je to jasny zapas. MMcdonald je strasnej, takticky chapu proc tak zapasi, proste je skvely distancní fighter, vyhrava zapasy hlavou a proti nemu to ma kazdy tezke. Takový podobný typ jako Condit, který mi prijde akcnejsi a jeste trosku dale. Nicmene nechci videt Mcdonalda sampionem a preji si at to Lombard urve. I kdyz Mcdonald bude pro nej borec stylove uplne na hovno

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

sorry za ty chyby, asi ten tablet hodim z okna....

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 02:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jestli je Erik nadhodocenej, pak Tarec ještě 2x tolik laughing za 100 let snad každej zápas na body, papírově rovný soupeři ho vypleskali (kromě vyhaslýho Marquadrta) a když jsem viděl ten jeho zápas s Limem...srát se 5 kol s chlapem, kterej od půlky druhýho kola není schopnej chodit ani se opřít o nohu, to byl fakt trapas. Topka ho sežere.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

souhlas, ten mel delat K1,  taky se mi ho horko teko radi do desitky.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

To samé když Anjos porazil na body Diaze kterej nemohl od půlky prvního kola chodit, navíc Diaz šel do fightu zraněnej a po dlouhé pauze + zřejmě dost psychicky nevyrovnanej a Anjos ho nedokázal ukončit a má z toho titulák před Cowboyem či Khabibem...to je UFC no cool Uvidíme jak si Tarec povede až se uzdraví, zrovna Brown byl pro něj stylově dobrej soupeř než ted riskovat že schytá v návratu Condita.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 02:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

dos Anjos udělal akorát chybu, že místo doražení chodil na zem a nechal tam spoustu zbytečnýho času, ale aspoň ukázal schopnosti a dominanci, ale Tarec s Limem to byla normálně čistá bezradnost, ten žlutej démon má sice hubu z betonu, ale celej zápas šel s rukama dole, zaostával rychlostí, nedokázal ani chodit a stejně to ustál 25 minut, když mohlo bejt hotovo v druhym kole laughing

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No to každopádně. Pokud by si browna držel od těla a nebo bojoval podobně jako Mcdonaldovi, tak si myslím, že by měl slušnou šanci.

Condit bude hladový, myslím, že sestřlí hodně borců z topky :D

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Hodně borců z TOPky, kromě Nicka Diaze ! laughing Tu odvetu prostě chci.

A teď Akira do toho ! 

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:21
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Diaz je dobrej, ale proti takovým borcům to bude mít boxersky založený fighter vždy těžké. :)

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:45
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No narozdíl od Silvy má dobré kardio a takedown defence hodně dobrá. Jsem zvědavý koho dostane příště.

 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 01:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

možností je hodně, třeba Thiago Alves by nemusel bejt marnej...

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 01:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No po té dlouhé pauze v prvním fightu vypadal hodně dobře. Ale je mu 31, už to mladý prospekt není. Celkové mi přijdou Brazilci neslaní nemasní v současnosti. A hodně jim dávaj fighty na ruku. Ale chápu to, je to pořad země číslo dvě v UFC, tak kdyby měli diváci koukat, jak dostávaj sady....

kolik474 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:07
pomoc - Odpovědět
 

kde koukate chlapy?ja na gofirstrow, jako vzdycky, ale je to v kvalite, ze bych brecel, reguler tetris fighting.kdyztak hodte link. dík

 

kolik474 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:08
Re: pomoc - Odpovědět
 

teda chapI

 

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:09
Re: Re: pomoc - Odpovědět
 

http://frombar.biz/boxing/ufc-fight-night-fight-pass-prelims-fb1sqqh

kolik474 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:11
Re: Re: Re: pomoc - Odpovědět
 

dík

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:23
Vypínač - Odpovědět
 

Sicilia taký dobrý vypínač :D, teď už to ma Corrosani blbý, každý fighter půjde proti němu po KO, když v posledních zápasech se ukazuje jeho brada :D

 

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:26
Re: Vypínač - Odpovědět
 

Myslím že Akira v UFC už proti nikomu nepůjde. 3 KO'čka v řadě z toho dvě v prvním kole....no nevím. Snad zápas s Brandaem o udržení, to by bylo žraso. Oba psychopati a oba toho moc nesnesou.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:30
Re: Re: Vypínač - Odpovědět
 

Tak on není špatný no, zase měl předtím dobrou sérku.

To más jak Alik, každý měl respekt a dva posraný zapasy si hloupě prohrál sám, dvě KO a soupeři proti němu změnili přístup. Vice se tlačí do útoku a i on po pošramoceném sebevědomí hledá způsoby a mění styl, aby se dostal kam patří :)

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:32
Re: Re: Re: Vypínač - Odpovědět
 

Já mám Akiru rád, TUF které byl součástí patří mezi moje TOP 3 nejoblíbenější. Správnej psychouš a dává do fightu vše, akorát bradu nechává doma no. Tak snad dostane další šanci...Ogle měl dneska třeba už 4tou prohru.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 02:24
kick - Odpovědět
 

Akira pořád to samý, když rozdává tak je moc rozcapenej, třetí KO v řadě, podle mě vyletí...a když ne tak si ho nechaj jen aby měli Švédi někoho ze svejch na domácích turnajích.

Zatim mi typy vycházej až nebezpečně dobře...no ale Bader mi to nejspíš posere laughing

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:27
Re: kick - Odpovědět
 

No bylo by to dobře, pro vývoj divize :D. Protože s Jonesem už nemá kdo jít :D. Gus, pak kdo? Už snad jen ten Davis :D

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:33
Re: kick - Odpovědět
 

Lets go BADER !!!!!!! 

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:40
Match - Odpovědět
 

Chlapci mi přijdou, že neví co mají dělat proti sobě :D

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:52
Re: Match - Odpovědět
 

Zápas nuda, ale za mě Bader 2-1. Davis furt utíkal, Bader dobrá TDD a na konci sám dal Takedown. 

Sonnen285 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:54
Re: Re: Match - Odpovědět
 

Podle mě to vyhrál davis v postoji mu rozdal víc úderů, akorát jsem nečekal že ho nebude schopnej vzít na zem.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 02:56
Re: Re: Re: Match - Odpovědět
 

Chci vidět fightmetric, od oka jsem to typoval 2:1 pro Davise ale dost těsně. Každopádně na sebe ty dva nevymysleli nic moc účinnýho, počet úderů neměl moc význam kvůli malýmu volume, takedowny taky celkem sporný...možná by to sneslo i odvetu.

Sonnen285 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:17
Re: Re: Match - Odpovědět
 

Tak tohle byla fakt příšerná stopka...

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 02:53
Re: Match - Odpovědět
 

těžce, ale zajímavej zápas, tohle bych fakt nechtěl bodovat laughing mazec ten rozdíl třeba proti Erokhinovi, kterej je po dvou minutách bez páry. Takovýho pohybu, rychlosti, vydan enegie v polotíze...neskutečný. Ale stejně to bylo takový dietní...

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:57
Re: Re: Match - Odpovědět
 

No vyrovnaný, oba maji rezervy ve striku. Nisméně bych to dal 2:1 Davis, ale těžky na posouzení. Záleží na prním kole. Pro vývoj divize je to na hovno výsledek. Už nevím, jak by se chtěl Davis propracovat k tituláku, když neporazí Badera.

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 03:04
Re: Re: Re: Match - Odpovědět
 

Tos napsal jak kdyby byl Ryan močka :-D Ryan si dost zápasů prohrál sám, že se nechal zbrkle nachytat a kromě Ortize za zenitem prohrál jen s Top borcema (Jones, Lyoto, T-Rex) ... navíc je vidět, že dozrál a už nedělá krávoviny co ho třeba s T-Rexem stáli možnou výhru (neříkám, že by vyhrál, ale T-Rex byl dobře nahulenej a Ryan si to tam dle mého podělal více méně sám) . Tohle byl krásnej výkon i když jsem nečekal že se skoro nepůjde na zem.


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:05
Re: Re: Re: Match - Odpovědět
 

Davis je přecenovanej....těžko hodnotitelnej když furt před soupeřem utíká. Za ty 3 kola vyprodukoval 5 low kicků a na zemi držel Ryana 15 vteřin jen díky tomu že na tu zem se Bader dostal sám. Bader měl TD + kotel jich ubránil, byl aktivnější, chtěl se rvát, Davis ne...pro mě jednoduše Bader na body a Davis at si to rozdá s DCm, kde prohraje a půjde na konec TOP 10 kam patří.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:11
Re: Re: Re: Re: Match - Odpovědět
 

No je možná pravda, že Badera podcenuji, mám zažitý ty tvrdý KO. Nechápu to no, Davis ve striku jalový, jednou dobrý, podruhý zklame. SS ním je to jako den a noc.

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 03:14
Re: Re: Re: Re: Re: Match - Odpovědět
 

Jo to KO od Lyota to bylo hrozivé a to od T-Rexe taky...ale progres tam je a jak říkáš Davis je fakt jednou takovej podruhé makovej, ale má tuhej kořínek jeho vypnout je mission impossible


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

Ficary - Čtenář - 25.1.2015 v 02:53
.. - Odpovědět
 

Tohle je nejspíš Badera ..... teď Hbomb a konečně main cool

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 02:56
Re: .. - Odpovědět
 

Já ti dám H-Bomb laughing Mousasi vyhraje ! 

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 02:59
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Musííí, Mousasi ho total utahá. Je to nedoceněný talent. Ve video příspěvku říkal, že hledá težce motivaci, hlavně při zápase se Souzou nebyl v dobrým rozpoložení. Říkal, že teď cítí novou mízu, tak se těším, jak bude sekat lidi ve střední váze :)

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 02:55
... - Odpovědět
 

Jo jo jo jo a sakra velký JO !!!!!!!!!!!!!


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 02:56
... - Odpovědět
 

Za mě Ryan bral 1 a 3 kolo (i když jsem se bál, že mu to první nedaj) naštěstí dali...ale hodně vyrovnanej zápas každopádně nadšení z výsledku !!


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:07
.... - Odpovědět
 

Jinak myslim že Renato Sobral má husí kůži po celým těle když vidí ukázky na zápas Mousasi/Hendo....pokud jste sledovali Strikeforce, tak víte o čem mluvím. wink

Ficary - Čtenář - 25.1.2015 v 03:16
Re: .... - Odpovědět
 

No tak hrozná stopka, šílený. Abnormální pokuty!

Ficary - Čtenář - 25.1.2015 v 03:52
Re: .... - Odpovědět
 

Tak to byl velkej rumble ! Na to, jak má Gus dobrej pohyb na nohou, tak ho Jonson nenechal utíkat do jeho vzdálenosti. A neskutečná síla! Tak jedinej z tréninkovýho týmu Gus,Davis,Pesta odchází vítězně Pešta. Kdo by to byl řekl.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:15
Mousasi - Odpovědět
 

Tak to rozhodčí pojebal, nicméně Mousasi dobrá praci. Škoda, že teď jeho výkon bude znehodnocený :(

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:19
Re: Mousasi - Odpovědět
 

Něco jako u zápasu s Oglem, ale Hendo tam ležel jak v posteli a nesnažil se nějak z toho dostat. Mohl to rozhodčí nechat, ale Mousasi vyhrál zaslouženě.

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 03:21
Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

ale hovno, se koukni na zpomalenej záběr, sice ležel v pletivu ale okamžitě šel po noze a ještě Gegarda položil...Mousasi by asi zápas vyhrál i kdyby se pokračovalo, ale tohle tohle je hodně hořká pilulka k sežrání.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:24
Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

Gegarda položil rozhodčí, nebo si spíše v okamžiku když do toho rozhodčí vlehnul tak se odkutálel. Rozhodčí to nemohl dobře vidět v prvním okamžiku ve výměně šel Hendo k zemi a pak úder co Mousasi netrefil měl rozhodčí skrytej takže nevěděl že Hendo nejde na záda do pletiva jen tak. Já jsem zastánce stopek lehce pozdějších než takto uspěchaných, ale i tak by Mousasi vyhrál - mrkni na Hendovo oko.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:32
Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

Je pravda, že to měl z blbého úhlu, ale to je jeho problém, on ma situace vyhodnotit a postavit se tak, aby vše viděl. Mohl Henderson prohrát KO ve druhým kole, ale jak říká Cornier, Henderson má přes 40 fighttů a KO dostal jen jednou, tak to rozhodčí mohl posoudit citlivěji. Henderson vyloženě nebyl total mimo a než to odmával rozhodčí, šel po tý noze.

Nicméně je to sport, ve fotbale je taky mraky neodpiskaných ofsajdů a penalt..

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:34
Re: Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

Napíšu to jednoduše...Karma je svině....stejně blbá stopka jako v zápase Hendo/Fedor, tady ho aspon Mousasi neřezal do zadní části hlavy. 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 03:33
Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

jak to rozhodčí nemohl dobře vidět? Rozhodčí je tam od toho aby to dobře viděl a když to nevidí, tak nemá stopovat zápas :D a to oko: Gegard po zápase hned říkal, že Dana rejpnul a upozorńoval na to rozhodčího, kterej na to sral (takže dvojitá chyba). Až se z toho vyspim tak budu asi kecat jinak, teď hučim nasraností...

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:36
Re: Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

Shodnem se že to byla mizerná stopka, ale né horší než měl Ogle a u toho se tolik nenadávalo. Je to smutný, ale je to tak. Aspon že Mousasi je férovej. Tak snad si spravíš náladu až AJ vypne jak ty říkáš Gusťu. 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 03:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

nn nesmí, já mam vsazeno na Guse laughing jen řikám, že by mě KO od bubáka vůbec nepřekvapilo wink

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

AJ je novej odstín černé, rasističí muslimošvédové na něj bučí i když stejně není vidět. 

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 03:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

občas mě sere, když mam pravdu laughing tak zas o pár kaček lehčí...

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:23
Re: Re: Mousasi - Odpovědět
 

tak u Ogla bych to ještě bral, ale tohle bylo předčasné, chytal nohu Mousasiho a až během toho to utl dement. Nicméně Mousadi ukázal kvalitu a nechci tady číst kilometry komentařů, jak to pojebali, jak je to nespravedlivé a Mousasiho výkon šel díky tomu někde na druhou kolej.

Jinak Mousasi a jeho Thaiskej postoj :D, je jako nahrbená babajaga :D

Patriot - Redaktor - 25.1.2015 v 03:16
Leon - Odpovědět
 

Robertsovi ufiknu péro tupym nožem a dám mu ho sežrat! Co tohle bylo za stopku? Pekelná nasranost.

AlistairMir - Čtenář - 25.1.2015 v 03:19
Chci zápas rozhodčí vs Hendo !!! - Odpovědět
 

Gerard do toho šel parádně, ale co to zase bylo za stopku? Za chvíli budou stopky ještě před zápasem ne? Chudák Hendo a i chudák Gegard teď akorát každej bude jeho výkon shazovat...


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:41
Fight - Odpovědět
 

Gus má bombovní nástupovku !!!

Jinak na první pohled eventy skvěly na Evropu, ale Davis s Badrem zklamání, Henda si neužili vůbec, tak snad se jim vyvede poslední :D

Sonnen285 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:48
JOOOO - Odpovědět
 

KUrva jooooooo tyvole jooooo AJ!!!!!! Super!!!!!

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:49
Re: JOOOO - Odpovědět
 

WOOOOOW §!!!!! JOOOO !!! Za ten hnusnej eye poke. Paráda !!! Nepřemožitelnej Gustafson schytal nářez §!!

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:51
Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

Nechááápu, neskutečný. Tohle jsem fakt nečekal. K tomu není co říct

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 03:55
Re: Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

Je těžký vidět Guse brečet, tu odvetu s Jonesem opravdu chtěl. Johnson je prostě zvíře.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 04:01
Re: Re: Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

On se ji zase dočka, ale krásně emotivní no. Johnson ale taky sympaťák. Každopádně fight of Night pro mě :D. 

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 04:05
Re: Re: Re: Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

Zápas večera za mě Tumenov/Musoke. 

Výkon večera jednoznačně AJ, bylo to dnes hodně našláplé, ale AJ byl outsider a sundal jedinýho fightera který dal zabrat Jonesovi. Myslím že Jones bude favorit, ale při koukání na tenhle fight mu musela naskočit husí kůže. AJ je nejstrašlivější fighter v UFC ted.

Sonnen285 - Čtenář - 25.1.2015 v 04:10
Re: Re: Re: Re: Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

Přesně tak zápas večera zápas Tumenov/Musoke. Jinak jsem strašně rád za AJ tomu chlapovi jsem to hrozně přál, a konečně bude na chvíli klid od Gusovo fanoušků :D. Zápas s Jonesem bude každopádně hodně zajímavej ten chlap má fakt strašlivý pecky a Jonesovi nebudou chutnat.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 04:16
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JOOOO - Odpovědět
 

Tady ho všichni začali žrát kvůli Peštovi. No Rumble to v sobě prostě má a pokud Jonese nezastaví on, tak už nikdo, ale tady jsem až skálopevně přesvědčenej, že na Jonese má ( i když to já si myslim skoro o každým vyzyvateli a pak skutek utek ).

Jeden z ''hype trainů'' musel vykolejit dnes, ale Gus nemá nic ztracenýho, LHW se díky  tomuto turnaji pěkně zamotala. 

fedo - Čtenář - 25.1.2015 v 03:49
uff - Odpovědět
 

tak to bol mazec!

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 03:49
KO - Odpovědět
 

Ty voleeee, tAk tomu říkam destrukce :D. Respekt !!!!

Wesley - Čtenář - 25.1.2015 v 04:24
Rumble - Odpovědět
 

Je to fakt strašlivej monster, každej jeho úder smrdí hřbitovem. Jako už to bylo mnohokrát probíraný, ale stejně to působí úplně surreálně, že tenhle člověk kdysi prohrál s Koscheckem, nebo dokonce s Richem Clementim, což je takovej 70ti kilovej chlápek od vedle.

willy666 - Čtenář - 25.1.2015 v 08:56
Re: Rumble - Odpovědět
 

Alexa mi je luto,a to uz len s toho dovodu ze mal titulovy zapas v podstate isty a zhodou nestatnych okolnosti on prisiel,ci uz to bolo jeho zranenie a dali zapas Cormierovi alebo potom sa zranil Jones a zapas sa posunul na neskorsie ked uz bol Gus fit ale Jones vs Cormier si to rozdali aj tak...a Antohonymu obrovska gratulacia,je to fakt borec a podla mna ma realnejsiu sancu dostat Jonesa ako Cormier...ten chlapik je neskutocny a kludne si viem predstavit aj to ze TOP 5 tazka vaha by s nim mala problem...on ma presne ten natlakovy styl ako Cain a neskutocne bomby,na nom sa mi strasne paci ze ide zapas ukoncit,on tam nejde s neviem akou prekalkulovanou taktikou ako ostatni...

willy666 - Čtenář - 25.1.2015 v 08:59
Re: Re: Rumble - Odpovědět
 

a podla mna Gusa deli od tituloveho zapasu stale iba jeden zapas...verim ze si to rozda o post vyzyvatela s Cormierom,ale to si nedovolim typovat ako to moze dopadnut

Maltézsky psík - Čtenář - 25.1.2015 v 10:05
Re: Re: Rumble - Odpovědět
 

Ja si myslim, ze Jones porazi AJ, a bude to jednoznacne. Samozrejme, moze vyhrat aj AJ, ale uz velakrat to tu bolo, ze niekto predpovedal, ze Jones prehra, a skoro vzdy to dopadlo tak, ze Jones vyhral s rozdielom triedy. Jones je podla mna bezkonkurencne GOAT, da sa argumentovat, ze Anderson dokazal viac, ale pozrite sa na kvalitu superov: Jones isiel proti borcom ako Rampage, Machida, Evans, Belfort, Texeira, Cormier, a vzdy podaval dominantne vykony. Okrem toho nikdy neprehral, Anderson aj Fedor uz prehrali vela krat. Ak Jonesova kariera pojde takymto tempom este par rokov, a ak sa mu podari skoncit v spravny cas, ako GSP, tak sa do historie MMA moze zapisat ako najlepsi vsetkych cias. 

Tommy - Čtenář - 25.1.2015 v 10:20
.. - Odpovědět
 

Osobně mě Gusova prohra vyloženě šokovala. Rumble měl jedinou možnost jak tenhle zápas vyhrát a to bylo KO v prvních dvou kolech. Na Alexe to asi všechno dolehlo ten velký tlak, že zápasí doma a musí taky 10 měsíců bez zápasu... Všechna čest Rumblelovi, ale pro mě je jednoznačně lepší fighter Alex a myslím, že v odvetě by to vypadalo naprosto jinak.


Ivan Buchinger fan club.

The Viper - Čtenář - 25.1.2015 v 10:57
Re: .. - Odpovědět
 

Tak je jasný že do 2-3 kola by mu tam Gus poslal ještě nějaký ten eye poke, takže by poloslepej AJ byl lehčí soustou. Tady to napsal nejlépe Patriot, pokud AJ rozbombí Gusovi kryt je po zápase...tím capákem proti němu skóroval už Thiago a Shogun, akorát bez výsledku a od AJ to muselo být zdrcující.

malylada87 - Čtenář - 25.1.2015 v 11:35
Re: .. - Odpovědět
 

Taky mam názor,  že Gustav je lepší,  ale AJ to zvládl bravurne a nedá se říct,  že by to byl nějaký lucky puncher.  JONES bude favorit, ale musí si dávat pozor a hlavně klince asi nebudou ten spravny recept, tam ho AJ muže ne skutečne nahulit

Thunderon - Čtenář - 25.1.2015 v 11:45
wow - Odpovědět
 

To že ho Johnsons může dostat jednou ránou sem tak nějak čekal jelikož Gussův styl je ruce dole brada vysoko ale takhle snadně a rychle sem to nečekal. Už od začátku bylo viditelně jasný jak má Guss problémy "utéct" Johnson ho dokázal pěkně odříznout a vyvvinout tlak. Johnson je takovej typ fightera, kterej prostě dokáže soupeře donutit bojovat. Ale nejsem si jistej jak si povede s Jonesem přece jen takový ty bigrighthand fightery typu Rampage nebo Texiera už Jones porazil poměrně s přehledem. Guss se díky svýmu stylu a výšce na Jonese prostě stylisticky hodí nejvíc z celý divize.