přihlásit trvale
Nová registrace
UFC 208: Holm vs. de Randamie - startovní listina

UFC 208: Holm vs. de Randamie - startovní listina

přečteno: 1730×
07.02.2017 v 15:41 | Autor: Caidel
diskuse: 51×
Rubriky: Bleskovky / MMA / Svět

UFC 208: Holm vs. de Randamie je vůbec prvním PPV roku 2017 a koná se 11. února v Barclays Center v Brooklynu v New Yorku. UFC původně chtělo první PPV letošního roku zrealizovat 21. ledna v Anaheimu v Kalifornii, ale protože se nepodařilo zajistit žádné rozumné headlinery, turnaj byl přesunut na pátého srpna a UFC 209 v Brooklynu bylo přečíslováno na UFC 208. UFC Brooklyn navštíví vůbec poprvé, v New Yorku už to bude ale čtvrtý turnaj - od legalizace MMA v New Yorku UFC zjevně New York protlačuje podobně jako dříve Las Vegas. Barclays Center je domácím stadionem pro Brooklyn Nets a New York Islanders. 

Zrušený turnaj v Anaheimu v době zrušení obsahoval pouze dva fighty: Reis vs. Sasaki a Teixeira vs. Manuwa. Reis vs. Sasaki se přesunul sem, Teixeira má jiného soupeře a Manuwa byl přesunut na FN 107 do hlavního zápasu večera s Corey Andersonem. 

Hlavní zápas večera je i zde se značnými výhradami, tři týdny navíc UFC rozhodně nestačilo k zajištění žádné megapecky, startovka jako celek je ale solidně vyvážená a je hodnocená celkem čtyřmi hvězdičkami. UFC mělo původně v plánu sjednocovací fight pérové váhy mezi dvojnásobným šampionem José Aldem a dočasným šampionem Maxem Hollowayem, zápas se ale nepodařilo dohodnout (Holloway se doléčoval a nechtěl trénovat přes svátky a nastupovat k zápasu jen dva měsíce po tom předchozím). UFC tedy muselo být s headlinery značně kreativní a tak bez jakéhokoli oznámení vytvořilo novou ženskou váhu 145 liber (v které je ovšem reálně pusto prázdno) a na tomto turnaji si to o pozici vůbec první šampionky rozdají Holly Holm a Germaine de Randamie, vynikající postojářky které obě v UFC nastupují ve váze 135 liber. Na UFC se za tento main event snesla značná vlna kritiky, protože v něm jaksi jasně chybí nezpochybnitelná královna této váhy Cris Cyborg (na kterou byl tenhle termín taky příliš brzy - byla ochotná nastoupit cca v březnu). Negativní ohlasy zmírnila jen shoda náhod - Cris Cyborg měla cca týden po oznámení tohoto fightu pozitivní dopingový nález a je do vyřešení situace stejně venku ze hry. 

Holly Holm (10-2) je samozřejmě bývalou šampionkou bantamové váhy a dostává zde tak unikátní příležitost být první ženou s titulem ze dvou různých vah, jako světová pětka nicméně do zápasu nastupuje po prvních dvou porážkách své kariéry, takže je otázkou, jak se psychicky vypořádala nejen se ztrátou titulu s Mieshou Tate, ale také s následnou porážkou od Valentiny Schevchenko. De Randamie je rovněž vynikající postojářka s řadou titulů z muay-thai, v MMA však zatím až tak moc nezáří s bilancí 6-3 a pozicí světové patnáctky. Zatím má na kontě vždy porážku a následně dvě výhry, v UFC má teď bilanci 3-1 a dvě výhry v řadě (prohra s Amandou Nunes), což by znamenalo, že pokud bude platit trend, tenhle zápas by měla prohrát :)

Čistě pro pořádek - co se ženské váhy 145 liber (a výš) týče, ve světové desítce jsou v tuto chvíli dvě ženy v UFC (Cyborg a její předchozí soupeřka Lansberg), tři ženy z Invicty (Sorenson, Tweet a Anderson), které může UFC případně draftovat, čtyři ženy z Bellatoru (Budd, Dufresne, Coenen, Blencowe) a jedna bojovnice poněkud mimo kategorie (Gabi Garcia v Rizinu). Tato divize  tak v UFC bude bezesporu tou jasně nejslabší, zvláště kdyby jí vládla Cyborg - pak se totiž do váhy 145 liber bude hrnout málokterá bojovnice ze 135. Holm také přiznává, že s dvěma porážkami v řadě není zrovna ideální kandidátka na titulový fight, ale že když nabídka přišla, tak jí rozhodně neodmítne a také že ekaždá divize někde musí začít :) Pro UFC by ovšem dávalo podstatně větší smysl zavést divizi 125 liber, která je co do bojovnic podstatně početnější. 

Co-main event je také poměrně nečekaný. Střetne se v něm legendární Anderson Silva s Derekem Brunsonem, což je popravdě mač, který vlastně nikomu nedává valný smysl (protože Silva se na stará kolena snaží lovit spíše v kategorii různých super a money fightů, což tedy Brunson rozhodně není. Silva v posledních pěti zápasech nevyhrál - nejprve dvojice porážek s Weidmanem, pak No Contest s Diazem a prohry s Bispingem a Cormierem. V TOP 20 střední váhy se ale ještě drží. Brunson, nyní světová jedenáctka má v UFC solidní bilanci 7-2, v posledním zápase ale přišel o sérii pěti výher když prohrál s Whittakerem. Jeho zápasy končí v drtivé většině případů KO/TKO (ať už vítězí nebo ne). Jediná smysluplná pointa tohoto fightu je, že vítěz souboje se nějakým způsobem vrací do hry na vyšší úrovni. Mačmejking jinak zarazil i některé účastníky: třeba Bruson sám přiznal, že po porážce s Whittakerem čekal nějaké daleko menší jméno než Anderson Silva a vyloženě se zlobil Mousasi - tomu totiž UFC nedávno řeklo, že není dost velké jméno na to, aby šel se Silvou a teď ho dají Brunsonovi (což je rozhodně menší jméno než Mousasi). Silva zase doufá, že by ho výhra nad Brunsonem mohla posunout směrem k titulovému zápasu. Což nás přivádí k další pikantnosti. 

Nejpravděpodobnější příští titulový vyzyvatel (po Romerovi) by mohl být Ronaldo Souza, který v UFC vyhrál šest zápasů a podlehl právě jen Romerovi. Na tomto turnaji nastoupí proti Timu Boetschovi, v něčem co by jistě šlo označit za potvrzovací fight - tedy zdolá Boetsche, potvrdí svůj titulový nárok, jinak ale zápas také až tak velký smysl nedává. Boetsch má nicméně vyhrané dva zápasy v řadě, což je u něj nejlepší vítězná série za poslední čtyři roky. Anderson Silva je přitom kamarádem Souzy a rovnou uvedl, že kdyby mu náhodou dalo titulák dřív než Souzovi, tak ho sice klidně vezme, ale nikdy by proti Souzovi neobhajoval, to by se radši svého titulu vzdal (aby dal šanci právě Souzovi). 

Potvrzovacím fightem by šlo nazvat také zápas Glover Teixeira vs. Jared Cannonier. Světová pětka Teixeira proti neznámé padesátce, Cannonierovi. Teixeira naposledy přišel o sérii tří vítězství porážkou s Anthony Johnsonem a zde má potvrdit, že stále operuje na elitní úrovni. Cannonier zatím v UFC debutu podlehl Shawnu Jordanovi (v těžké váze), aby posléze porazil Askera a Cutelabu. Teixeira je tedy obrovský skok vzhůru, nutno však také poznamenat, že Teixeira měl původně jít proti Jimi Manuwovi, jak bylo zmíněno výše. Toho ale UFC potřebuje jinde a tak slepilo souboj s Cannonierem. 

Určitě koukatelný bude fight mezi Dustinem Poirierem  a Jimem Millerem v lehké váze. Poirier měl po přestupu do lehké parádně našlápnuto čtyřmi výhrami,  naposledy ho ale vypnul Michael Johnson. Miller, jeden z největších veteránů lehké váhy vůbec se ještě na stará kolena (stará kariérně - reálně je mu jen 33 let, ale bojuje už 12 let a v UFC má přes 20 fightů) celkem rozjel a má nyní tři výhry v řadě. Gomi, Lauzon, Thiago Alves - ne zrovna špatná jména. 

V dalším zápase klasika: Ian McCall a soupeř vyměněný na poslední chvíli. Což je něco, co zná McCall už snad příliš dobře. Původně měl čelit Neilu Seerymu v posledním zápase Seeryho kariéry, to byl ale souboj, který se kvůli problémům s weigh cutem posunul na tento turnaj, Seery ale musel před cca deseti dny zápas zrušit kvůli úmrtí v rodině. Nahradí ho prakticky neznámý neporažený nováček z Indiany Jarred Brooks (12-0 MMA), který ale paradoxně významným způsobem pozvedá kvalitu této startovky. Brooks totiž většinu času bojuje ve slámové váze 115 liber, kde je pro mě rozhodně překvapivě světovou jedničkou. 

Změna se nevyhnula také zápasu Randy Brown vs. George Sullivan. Sullivan měl před dvěma týdny již druhý USADA pozitivní nález (tentokrát prý bere léky na plodnost) a z turnaje byl stažen. Proti Brownovi nyní nastoupí Belal Muhammad

Svou pověstnou „přísnost“ Newyorská komise prokázala i tentokrát. 1. února zakázala start na tomto turnaji Luisi Henrique da Silvovi, protože nedávno absolvoval operaci oka (běžný zákrok proti krátkozrakosti) a komisi se nezdálo, jak se oko léčí, ačkoli podle da Silvova lékaře je vše naprosto v pořádku. Marcin Tybura čeká na nového soupeře, už to ale začíná být trochu kritické.

Světová šestka muší váhy Wilson Reis nastoupí proti Ulka Sasakimu a startovku doplňují zápasy Nik Lentz vs. Islam Makhachev, Ryan LaFlare v návratovém fightu po roční pauze vs. Roan Carneiro a Philippe Nover vs. Rick Glenn

Pro úplnost lze ještě dodat, že zde byly naplánované ještě dva další zápasy: Derrick Lewis vs. Travis Browne a Gilbert Burns vs. Paul Felder, ale Lewis vs. Browne bylo přesunuto na turnaj o týden později do hlavního zápasu večera a Felder tam byl přesunut také proti novému soupeři poté, co se Burns zranil. 


Malá aktualizace středa 8.2.: Upřesněno pořadí a umístění jednotlivých předzápasů. Proti Marcinu Tyburovi nastoupí na poslední chvíli povolaný Justin Willis (4-1) z AKA. Ten musí do těžké váhy shazovat a v těch několika málo zápasech které má na kontě už sbíral zkušenosti celosvětově - má jeden zápas ve Strikeforce, dva v Japonské IGF a ten poslední ve WSOF. Nover je domácí borec z Brooklynu, Cannonier si od UFC jako záskok proti Teixeirovi vydupal lepší smlouvu (proti světové pětce odmítl jít za stejné peníze jako obvykle) a Germaine tvrdí, že kdo vyhraje jejich souboj s Holly Holm, bude jasnou světovou jedničkou. Ehm. 

 

Hlavní zápasy (PPV)

  • Holly Holm vs. Germaine de Randamie - zápas o první titul váhy 145 liber
  • Anderson Silva vs. Derek Brunson - střední
  • Ronaldo Souza vs. Tim Boetsch - střední
  • Glover Teixeira vs. Jared Cannonier - polotěžká
  • Dustin Poirier vs. Jim Miller - lehká

Předzápasy (Fox Sports 1)

  • Randy Brown vs. Belal Muhammad - velterová
  • Wilson Reis vs. Ulka Sasaki - muší
  • Nik Lentz vs. Islam Makhachev - lehká
  • Ian McCall vs. Jarred Brooks - muší váha

Předzápasy (UFC Fight Pass)

  • Marcin Tybura vs. Justin Willis - těžká
  • Ryan LaFlare vs. Roan Carneiro - velterová
  • Phillipe Nover vs. Rick Glenn - pérová

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+3
Caidel - Administrátor - 10.2.2017 v 17:09
Re: Willis out - přejít na příspěvek
Heh. Není zrovna obvyklé, aby těžká váha nezvládla navážit :)...
 
+2
malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 19:47
Novinky - přejít na příspěvek
Jinak masivní propousteni borcu v UFC, masakr. Nepříklad opouští Rick Story, Larkin, Erik P...
 
+2
1ConorMCGregor - Čtenář - 9.2.2017 v 07:02
Ryan Bader - přejít na příspěvek
Ryan Bader opousti UFC a jde do Bellatoru , no to se podivejme, Dana W. to vzal s klidem, no...
 

Všechny příspěvky

predator - Čtenář - 8.2.2017 v 08:37
Badr - Odpovědět
 

Badr hari ide na 6 mesiacov do basi!! 

Caidel - Administrátor - 8.2.2017 v 10:30
Caidel - Odpovědět
 

Článek v závěru maličko aktualizován.

Tommy - Čtenář - 8.2.2017 v 13:26
... - Odpovědět
 

Hodně jsem zvědavý na Glovera jak se uvede po tak zdrcující porážce. Kdo ví jak je na tom teď s motivací tohle není lehký zápas Cannonier je dobrý boxer, ale na zemi má podle mě rezervy a pokud je Glover chytrý tak ho vezme na zem a zápas tady ukončí. Docela jsem překvapený i kurzem na Glovera hodně lidí ho zdá se odepsalo. 


Ivan Buchinger fan club.

malylada87 - Čtenář - 8.2.2017 v 16:38
Re: ... - Odpovědět
 

Přesně jak píšeš, Canonier je budoucnost divize, ale Glovera za 1,6 je povinnost dát.

1ConorMCGregor - Čtenář - 9.2.2017 v 07:02
Ryan Bader - Odpovědět
 

Ryan Bader opousti UFC a jde do Bellatoru , no to se podivejme, Dana W. to vzal s klidem, no nevim odchodech jmen jako Matt Mitrione, Benson Henderson, Rory MacDonald a Phil Davis,  Tito Ortiz a Chael Sonnen -Bellator 170 a  treba take jeste Wanderlei Silva toho Dano mas docela dost, co ti uteklo? No uvidime jak to pujde dal?

malylada87 - Čtenář - 9.2.2017 v 16:13
Re: Ryan Bader - Odpovědět
 

Tak na jednu stranu škoda, je to stálice, na druhou to i chápu. Bader prostě nikdy na pomyslný vrchol nedosáhne, jeho styl vždy není úplně atraktivní a LHW je docela v UFC krizi. UFC chce, aby se do váhy prosadikly nové tváře jako Canonier, Cetulaba, Cirkunov a trošku zkvalitnili LHW. Nyní se to podobně snaží UFC dělat v HW, kdy vidíme nevídaný příliv prospektů. DW říkal, že pro Badera je Bellator ideální působiště.

Maltézsky psík - Čtenář - 10.2.2017 v 10:40
Re: Re: Ryan Bader - Odpovědět
 

Podľa mňa to je pre Badera tak trochu škoda s ohľadom na načasovanie. Teraz je totiž dosť blízko k titulovému zápasu a myslím, že pred ním je už len AJ,Cormier a Jones. A dobre vieme, aký je Jones nespolahlivý, kludne sa môže stať, že zase niečo vyvedie, a z víťazom AJ-Cormier by mohol ísť o titul Bader.

malylada87 - Čtenář - 10.2.2017 v 14:37
Re: Re: Re: Ryan Bader - Odpovědět
 

Právě to je to, že jsou tam jen AJ, DC, Jones, Bader a Glover a to jsou jediní adepteti, vůbec nevím, kdo mlže jít o titul za dva titulové zápasy. Fkt potřebují nutně zapracovat nová jméne. Škoda Denisy, ideální načasování jít do UFC, kdy váha trpí nedostatkem kvalitních zápasníku, kteří by mohli připadat v úvahu o titul

hellas - Čtenář - 11.2.2017 v 22:13
Re: Re: Re: Re: Ryan Bader - Odpovědět
 

Čili že by Denisa mohl zamíchat v UFC TOP10, to jako vážně? surprised

rick - Čtenář - 9.2.2017 v 16:29
kurzy - Odpovědět
 

Mně přijde parádní kurz na Andersona přes 2 a Jima Millera přes 4. Spider myslim dokáže první kolo uhnout a pak ho přejede. Dustin mi proti Johnsonovi přišel špatnej, takže Jima s jeho zkušenostmi zkusím.

malylada87 - Čtenář - 9.2.2017 v 20:39
Re: kurzy - Odpovědět
 

Tak Johnson je jako striker tak o dva levely někde jinde než Miller, ten může snad překvapit jen nějakou submisi. Proti takovým puncherům ani dle mého nemá takovou výdrž. Ja určitě vsadím na o, že Dustin vyhraje před limitem.

KingNorth - Čtenář - 10.2.2017 v 17:07
Willis out - Odpovědět
 

Marcin Tybura vs. Justin Willis odpískáno, Willis nezvládl weight cut za tak krátkou dobu.

Caidel - Administrátor - 10.2.2017 v 17:09
Re: Willis out - Odpovědět
 

Heh. Není zrovna obvyklé, aby těžká váha nezvládla navážit :)

Jarome - Čtenář - 10.2.2017 v 17:26
- - Odpovědět
 

Dustin Millera vypne,zapas sa nedostane do tretieho kola,pre mna tutovka...Ja by som urcite skusil Lentza,za kurz 2,75 sa to urcite oplati,nas dalsi dagestanec aj ked je velky favorit,ako sa uz ukazalo je vypnutitelny....Za mna urcite este Tybura,vidno,ze chalan urobil velky pokrok,Willis je taky hromotlk,urcite to smrdi nejakym submission z poliakovej strany.Ale pre mna absolutny ulet kurz 1.95 na McCalla....Brooks ma sice cistu statistiku,ale je to jeho premiera v UFC...Ian je megaskuseny borec,tvrdak,ranar toto urcite budem byt za stovecku a fest tomu verim...Takze uvidimetongue-out

Caidel - Administrátor - 10.2.2017 v 19:00
Re: - - Odpovědět
 

Tak viz výše - Tybura je už mimo hru. Za mě tedy Miller kurs zcela ustřelený - ano, Poirier je určitě favorit, ale ne na úrovni Miller 3,2, to je těžký bizár. Do sázky na McCalla bych nešel - šance vyrovnané a je určitě zkušenější, ale pauza přes dva roky je fakt peklo a navíc je dobře zdokumentované, že se prakticky rozpadá, takže velmi riskantní sázka. 

Jarome - Čtenář - 10.2.2017 v 19:17
Re: Re: - - Odpovědět
 

Ano,uz o tom viem,skoda,pekny kurz na Tyburu,to mi narusilo tiket...Tak asi skusim Teixeira vs Cannonier nad 1.5 kola...1.75 kurz ujde a podla mna cely ten zapas skonci na body...Cannonier je fakt zviera,ale Glover to bude urcite tahat cely cas na zem,kde by si to mohol uhliadnut a snad bez ukonceniatongue-outPravdu povediac teraz nemam sajnu,nic som nezachytil ako rozpada???

Caidel - Administrátor - 10.2.2017 v 21:56
Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Rozpadá = zdravotně. McCall už má za sebou tolik operací a zranění, že už několikrát ohlašoval, že bude velmi brzy ukončovat kariéru - respektive už jí i skoro neoficiálně ukončil, ale pak si dal ještě šanci do příštího většího zranění (a od té doby mu padlo asi pět fightů :) 

Jarome - Čtenář - 11.2.2017 v 06:22
Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Aha no moze byt,ale z tych piatich fightov,sa mi zda,ze ani raz nebolo jeho z jeho pricenenia...Pocitam s tym,ze na zapas sa stale este dokaze pripravit aj ked ta dlha pauza ma strasi...Inac dik za infa...Ale zatial som za kilo podal len dva krat a to na MIOCICA vs REEM a GARBRANDTA vs CRUZ,zatial statistika stopercentnawinkAle kto vie,mozno ti v nedelu napisem,ze kiezby som ta poslucholtongue-out

Caidel - Administrátor - 11.2.2017 v 07:42
Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

Ano, jeho vina to byla myslím snad jen jednou (ale to je jakoby snad šestý případ, který do těch odpadlých soupeřů ani nepočítám), jinak má vskutku mimořádný pech který jinak nepamatuju :)

A o tom Brooksovi pořádně nic nevím - zkrátka reálná, ale na mě trochu moc riskantní sázka. Ale já koneckonců vím prd, sázkařsky se v lepším případě držím tak kolem nuly :)

Jarome - Čtenář - 11.2.2017 v 08:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - - Odpovědět
 

O joj,tak tiketovo som na tom tak isto....Vzdy sa nieco najdelaughingMna len tie dva zapasy vytiahli,alebo skor zmazali mankotongue-out

1ConorMCGregor - Čtenář - 11.2.2017 v 09:33
WIN UFC 208 WHO WIN?? MAYBE - Odpovědět
 

No cucim na Weigh-in UFC 208 a Marcin Tybura tam neni to snad ne, to docela bolelo, jn nevzladl vahu souper bouzel stava se, jinak za me win bude , Rick Glenn , Ryan LaFlare vs. Roan Carneiro tezko tady rict tady snad Roan Carneiro (Submission (Armbar)) kurz 2.92. Dale Ian McCall 1.95 jasne win  f... again Brooks zase nejaky B..... kolik lidi ma to jmeno neni mozne lol. Dal Islam Makhachev sparing partner Khabib Nurmagomedova nebo same team. Davam Ulka Sasaki height 5' 10" ( 177 cm za kurz 4.12  proti Wilson Reis 5' 4" ( 162 cm) reach ma mensi o 6 inch no uvidime necham se prekvapit za kurz presne 4.14 za kilec aspon. Dale Randy Brown KO/TKO zase reach to same jak u minuleho rozdil 6 inch , vyska 5' 11" ( 180 cm) ma belal  vs randy 6' 3" ( 190 cm). Dustin Poirier vs. Jim Miller tezko rict minule se mi nelibil the diamond jako vubec proti Jonsonovi nevim asi doctor stopage!! Nebo teda win Dustin.Dal Glover Teixeira , Ronaldo Souza jasne winner. Dalsi ??? je Anderson Silva pripraven proti sile Derek Brunson, no newim asi spise B. zvitezi ,ale jedine podraz B. a nasledne Submission od SILVY by slo povazovat za hrozbu, tak asi tak. Holly Holm vs. Germaine de Randamie no tady to je taky ??? nova vaha 145 vetsi power, nove vse co predtim si ani par let zpatky nedalo prectavit zeny v ufc, ale je to tu 145 open gate. Myslim bude to bud bitva jako p.ase kterou chci videt nebo rychle KO/TKO od Germaine nebo Holm moznost sub. od holm to vidim jeste takhle tak za me asi jak vyuzije rychlost svych nohou a rukou H. ale jak G.  to fyzicky da a bude ji stihat tak ona, tak za me spise teda G. je pripravena ji stihat a posleze zvytezit teda na body nebo jak uz sem psal KO/TKO. Uvidime :) ?

Jarome - Čtenář - 11.2.2017 v 10:09
- - Odpovědět
 

Specatene Aldo vs Hollowaylaughing

 

Patriot - Redaktor - 11.2.2017 v 12:52
. - Odpovědět
 

Pár postřehů pro sázkaře: Poirier je strašně přepálený co se týče kurzu, je sice mírný favorit, ale stagnuje a Jim se teď zvednul díky pokroku se zdravotními problémy. Tzn. za drobotu určitě zkusit solíčko.

Dost podobný scénář vidím i u zkušeného Lentze, +- vyrovnaný zápas a Nik je stavěný do pozice přehnaného outsidera.

Dobrý kurz je na T-Rexe, líbí se mi 1,9 na Spidera a ještě jsem tam objevil hlavní fight pod 4 kola za 1,91, což se dá.

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 13:06
Tipy - Odpovědět
 

Za mě rozhodně super karta, na kterou se těším a škoda jen nízkých kurzů.

Hlavní zápas favorizuji Holly, která  prožívá špatné období, ale dle mého jde stylově proti soupeřce, která ji může sedět. Germaine je typ soupeřky, která tlačí, jde do předu a to Holly sedí ze všeho nejvíce, kdy nemusí tvořit a z ústupu nabodovává soupeřky. Navíc se zde nebude muset obávat nějaké zemařiny, neboť jde asi proti soupeřce s nejhorším graplingem, se  kterou doposud šla. Holly už je i osvědčená na 5 kol, což Germaine asi bude také zvyklá z Thaiského boxu, ale ne po pěti minutových kolech. Za mě Holly vyhraje a stane se legendou, která držela dva pásy.

Silva Brunson je za mě neurčitý zápas a bude záležet na průběhu a přístupu obou borců. Pokud se brunson bude pouštět do zbytečných divočin jako s Whittekerem, tak to dopadne stejně. Když zvolí taktiku válce, kterou dobře umí, tak naopak uváli Silvu během tří kol. Co do postoje, tak jsou na tom oba stejně a těžko říci. Silva si určitě nebude moci dovolit své parádičky s rukama dole, neboť dělo Brunsona je někde jinde, než Bispinga. Mírně favorizuji Brunsona, který pokud zachová chladnou hlavu, tak svým wreslingem to musí urvat. Nicméně Silva už tento zápas opravdu musí zvládnout, jinak by měl ukončit karieru.

Souza bez většich problému a vítězství ho asi težko posune k tituláku. Docela nesmyslný matchmaking, ale mám tucha, že je to zvoleno tak, aby se nenápadně zbavili Tima, neboť je to jeho poslední zápas ve smlouvě.

Canonier se mi moc líbí, slibný prospekt, ale tohle bude nad jeho sousto. Už s Cutelabou ukázal, že má velké rezervy  takedown defence a tohle Glover využije. Nečekám atraktivní zápas, ale demolici Canoniera na zemi. Glover má navíc tvrou bradu a KO  vypínáč, který člověk dostane na jeho úrovni, vzhledem k bradě snad jednou za život, tak už si odbyl. Teixeira je smolař a kdyby byla odveta s Rumblem, tak na něj opět naložim. Tohle je povinnost zvládnout, navíc za kurz 1,65.

Poirier jasný favotir a zaskočilo mě, jak někteří sází na Millera. ohnson je úplně jiná liga , co do boxingu než Miller, u kterého i přes zlepšení postoj býva slabina. Nikdy snad nevypl soupeře jednou pumelicí a nátlakovi borci jako Dustin mů vůbec nesedí. Poirier je dravec, ukončovatel, s dobrou obranou a nevěřím ani v to, že ho Miller může subnout. Dustin je něde jinde a vůbec bych se nebál vsadit na to, že zápas bude pod 2,5 kola nebo že Dustin soupeře ukončí.

Reis byl krůček od titulu a toto je láhudka. Sasaki není borec s velkou výdrží a Reis je jeden z největších tvrdáku divize, výbušný fighter. Zápasil dříve ve FW a zde bude strašné mostrum vůči záchodovému pavoukovi. Navíc wresling bude hrát velkou roli proti dlouhému Sasakimu a přes malý kurz jde vše do karet Reisovi.

Makhachev je favorit, ale taky občas uspávač hadů. Lentz to asi bude chtít přenést na zem, ale s přibývajícím časem na tom bude fyzicky soupeř. Chtěl jsem původně dát sázku nad 2,5 kola, ale taktéž mizerný kurz. Tohle vynechám.

Brooksova statistika docela děsí, vůbec tento zápas nedokážu odhadovat, i když kurz na McCalla je hodně lákvý.

Za mě jasný dárek LaFrme, kterého pořád brzdí zranění, jinak si troufámtvrdit, že by byl v TOP 10. Carneiro nepředvádí nijak dobré výkony a LaFrame ho na zemi jasně přejede.

Glenn by to měl zvládnout, ale Nover nepředvádí špatné zápasy a kurzově se zase nevyplatí.

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 13:08
Re: Tipy - Odpovědět
 

Zapomněl jsem ještě lákavou sázku na outsidera přes 2 na Muhammada. Brown mě zatím moc nepřesvědčil, v jednom zápase vyhrál na poslední chvíli a jeho postoj je dost jalový. Muhammad je tvrďák, který by Brownovi mohl dělat solidní problémy.

predator - Čtenář - 11.2.2017 v 13:13
silva - Odpovědět
 

zdá sa mi že tu Silvu všetci dosť podcenujú podla mňa mal dosť velkú smolu v posledných zápasoch a aj ked už nie je taký rýchli ako býval pokial nebude robyť kraviny ako v zápase s Bispingom kedy mal viac krát šancu ukončiť zápas a tak niak kašlal na to... tak myslím že ho ukončí 

1ConorMCGregor - Čtenář - 11.2.2017 v 13:16
UFC 212 - Odpovědět
 

Yes konecne uvidime alda konecne v akci , to bude fight !!!! Aldo bude bojovat doma v RIu, no uvidime to Max moc nevychytal podle me to melo byt v usa!!!

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 19:13
.. - Odpovědět
 

Tak Cirkunov překvapivě končí v UFC. DW se s ním sešel a byly mu nabídnuty nové podmínky, Cirkunov si prý navýmyšlel nesmysly a veškeré jednání s ním zastavil a v UFC ho nechce. :D :D Se s tím neserou, škoda no.

Patriot - Redaktor - 11.2.2017 v 19:36
Re: .. - Odpovědět
 

A ještě jedna nepříjemná zpráva - McCall musel být hospitalizován a zápas tudíž opět padá (tentokrát snad nějaké gastro potíže). To už není ani hrozná smůla, spíš nějaká kletba.

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 19:34
Novinka - Odpovědět
 

Ian McCall out z dnešního turnaje, opravdu by se měl na to už vysrat.....

Caidel - Administrátor - 11.2.2017 v 19:36
Re: Novinka - Odpovědět
 

Zažívací potíže. To už je naprosto unreal.

Patriot - Redaktor - 11.2.2017 v 19:38
Re: Novinka - Odpovědět
 

Koukám že máme stejný načasování

Paldis - Čtenář - 12.2.2017 v 00:26
Re: Novinka - Odpovědět
 

ked ho mam podaneho to mi odpočita kurz len ?

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 19:47
Novinky - Odpovědět
 

Jinak masivní propousteni borcu v UFC, masakr. Nepříklad opouští Rick Story, Larkin, Erik Perez, což lLarkinovi nedali smlouvu, ale Story a Perez je velké překvapení a další jména. Snad kolem 60 jmen.

https://twitter.com/UFCFIGHTERSiNFO

malylada87 - Čtenář - 11.2.2017 v 19:52
Re: Novinky - Odpovědět
 

plno borců, kteří mají pouze dvě prohry za sebou a Pešta mezi nimi nefiguruje, tak možná přece jen dostane ještě poslední zápas.

Jarome - Čtenář - 12.2.2017 v 07:21
- - Odpovědět
 

Tak slabsieho rozhodcu ako v zapase Holm vs De Randamie som este nevidel...Jednoznacne poskodenie Holly v zapase.Urcite aspon v jednom pripade mali superke strhnut bod....A aj napriek uderom na hlavu 87-16 z pohladu holandanky,by som to dal Holly.Drviva vacsina tych uderov bola v prvych dvoch kolach.Kontrola octagonu 8.35 ku 45 sekund,aktivita cely cas na Hollynej strane.No schvalne komu by ste to dali vy...

Maltézsky psík - Čtenář - 12.2.2017 v 11:07
Holly - Odpovědět
 

Škoda, že Holly prehrala, možno by si tým zaistila miesto v histórií ako najlepšia ženská fighterka všetkých čias. Šampiónka v boxe a tiež prvá šampiónka v dvoch rôznych váhovkách UFC, to by ťažko niekto prekonával. 

malylada87 - Čtenář - 12.2.2017 v 17:01
výsledky - Odpovědět
 

Za mě se hlavní karta povedla, i když ukončení bylo na turnaji málo a určitě překonaly prelims.

Co k hlavnímu zápasu, nakonec ten titul asi nepřeju ani jedné svým výkonem a myslím si, že proti Cyborg nemá ani jedná žádnou šanci. Holly tak jako s Schevcenko, při tvorbě a kombinaci jedna dvě nakupovala množství úderu a Germain byla protě přesnější, tvrdsí. Na druhou stranu opravdu si zasliuží titul borka, která snad za celý zápas udělá jediný útočný atak nebo kombinaci. Holly poslední dvě vyhrála nevyhrála jakousi kontrolou na pletivu, která už nemá podle pravidel takový význám. Na pletivu nedominovala údery, neboť Germaine vždy dokázala vracet koleno za kolenem a od Holly to byl docela trapný pokus o takedowny. Bylo jasně znát, že tohle nemá najeto a prostě rozhodlo asi třetí kolo. Já osobně nechápu, jak mohli nasadit na titulový zápas rozhodčího, kterýho jsem nezaznamenal nikdy snad ani na hlavní kartě. Určitě měl přijít odečet bodu za údery po gongu ve druhém a třetím kole. Po první dotažení lokte byla skoro Holly vyplá, budiž, napomenutí, ale po třetím koleměl přijít jednoznačně odečet. ALe celkově se o kráděž asi nejednalo a obě zůstaly za očekáváním, což při vyhlašování mělo jakousi pachuť a Germeine byla přijata hodně vlažně.

Ani mi nevadí možná výhra Andersona, který se byl soustředěny a opičky si nechal jen nakonci druhého kola. Nicméně já se spíše přikláněl k výhře Brunsona, který v klinčích Andersona dobře nahuloval. Anderson toho moc zase nenatrefoval a klobouk dolů před jeho obranou. Brunson až moc velký respekt, pro něj velká škoda.

Souza paráda, jak jsme zvyklí, hold titulák přijít nemůže po výhře nad Boetschem. To samé super výkon se zraněnou nohou Dustin a smekám před milleremm, který zatápěl a ukázal neskutečnou bradu. Poirier si třetí kolo krásně pohlídal v těžkých chvílích, kdy měl nohu uplně v crashi.

Glover spokojenost, udělal to co měl. Nechápu názory, že nic nepředvedl, byl by blázen, kdyby nevyužil největší slabiny Canoniera a vrhal by se do nesmyslných přestřelek. Chystám se do Švedska na UFC a Glover vs. Gus by mě velmi potěšilo.

Muhammadovi jsem věřil a potvrdilo se, že je lepší v postoji, i přes velmi mile překvápko v podobě Browna, který se zlepšil ve striku a překvapivě měl problémy s obranou a zemařinou.

Reis asi dostane Demetriuse, ale za 1,16 kurz člověk trnul, tak jako u Dustina. LaFrame návrat zvládl s přehledem, tak jako Makhachev. Dagestánec předvedl famozní sambo a úplně vymazal wreslera Lentze. Je krsánce sledovat ty podmety, strhy, které třeba wresling nenabízí a ta sílá Islama byla neskutečná. Pozápasový rozhovor nemá cenu komentovat a nevím, zda nemá v hlavě úplně nasráno. Čekal bych, že si řekne o TOP jméno, ale co vypustil z huby? DW dej mi Floyda? Udělá total válecí výkon, kdy nepředvedl nic z boxu a řekne si o Floyda? WTF. Asi si nevšiml, že s Floydem to nebude na zemi a že by musel předvést také něco ve stoje. Prostě šašek večera......

malylada87 - Čtenář - 12.2.2017 v 17:03
Novinka - Odpovědět
 

Waterson si to rozdá s Namajunas, že by rozstřel o titul?

Nechápu další nesmyslný zápas, jako například Souza vs. Boetsch. Byl vypsaný zápas Swanson vs. Lobov, tak nevím jestli schválně kvůli Cubovi, aby si po těžké válce v minulém zápase treningově odnesl vítězství nebo co to má znamenat.

Jarome - Čtenář - 12.2.2017 v 17:53
Re: Novinka - Odpovědět
 

S tym rozhodcom si to vychytal,priznam sa,ja si ho vobec nepamatam zo ziadneho zapasu a on dostane titulak...Niekedy sa v UFC deju fakt divne veci...Uz po druhom kole,ked sa Holly po tom udere ledva udrzala na nohach jej mali stiahnut bod a to nehovorim,ze ked prisla ta kombinacia po tretom gongu,holandanka este zdvihla vitazne ruky...Pre mna je to uplny vysmech.

 

hellas - Čtenář - 13.2.2017 v 09:48
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Tak v té třetí rundě to měl přerušit dřív, než zazněl gong. Šampionka dostala kopačku do hlavy a ty tři body já tam vidím, vy ne? :)

 

http://imgWorld.cz/2zcrC6Mf3j.png

Caidel - Administrátor - 13.2.2017 v 10:14
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Grounded oponent je podle nových pravidel definován jinak a v New Yorku platí nová pravidla. Takže podle těch pravidel je tenhle zásah zcela legální. Nehledě na to, že by možná byl i podle starých - v ČR je například pro podobný zásah rozhodující okamžik, ve kterém byl úder započat (to že si v půlce úderu dá někdo ruku na zem nebo se k tobě otočí zády už je jeho problém).

hellas - Čtenář - 15.2.2017 v 23:21
Re: Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Jenže ona nepokládala ruku na zem, ale zvedala se (stran staréch pravidel), čili v době kopu měla na zemi ruky obě. Nicméně nemám slowmotion, abych to určil na 100% a ani se mě to nesce znova dělat.

Dik za info.

Caidel - Administrátor - 16.2.2017 v 07:26
Re: Re: Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

No, měl jsem to asi napsat ještě lépe - ten začátek úderu se samozřejmě posuzuje jen v případě, že je ten zásah při dopadu ilegální. To tady podle nových ABC pravidel není a tak už dál není co řešit. Co bylo a nebylo je fuk. 

Můžeš mít třeba koleno na zemi, ale pokud s tebou trhnu nahoru (čímž ti kontakt se zemí přeruším) a zároveň ti narvu vlastní koleno na hlavu, je to OK. A kdybych ti šel kolenem na hlavu a ty si uprostřed toho klekl, tvůj problém. Ovšem tohle platí v ČR, jak přesně mají ty nuance v USA, to vážně nevím :)

Jarome - Čtenář - 12.2.2017 v 18:11
- - Odpovědět
 

Veru nad tym zapasom som sa pozastavil,Lobov nepredvadi v UFC nic moc vykony a dostal vzdy famozneho Swansona,ktory predviedol spolu s Choiom neskutocny zapas.....Ja by som tipol,ze titul dostane uz pred nimy Jessica Andrade.

Patriot - Redaktor - 12.2.2017 v 22:39
Re: - - Odpovědět
 

Když už jsi zmínil Choie - tomu se UFC údajně snaží dohodit Baraa.

Jarome - Čtenář - 13.2.2017 v 23:43
Re: Re: - - Odpovědět
 

Fuu,tak to by mohol byt velmi zaujimavy fight...Ale uprimne z Baraa v poslednom case neviem co cakat,skor by som favorizoval Choia

Nexter92 - Čtenář - 14.2.2017 v 09:38
Dotaz?! - Odpovědět
 

Hoši soráč, že to tady zajebu nesmyslem, ale je tohle Cyborg? :-O jakože pokud jo, tak ty vole by mě zajímalo, kdo si dal tu práci jí dát takhle do kupy :D Randamierová vs. Holmová / zdroj foto: mmajunkie

Maltézsky psík - Čtenář - 14.2.2017 v 10:36
Re: Dotaz?! - Odpovědět
 

Je to ona, myslím, že foto je z hľadiska UFC 208, keď som ju tam uvidel, tiež som si vravel, že vizerá dobre. Top modelka z nej nebude, ale je to veľký pokrok. Keď si predstavím, ako si pred pár rokmi z nej Dana White uťahoval, že vizerá ako Wanderlei Silva v sukni :)

malylada87 - Čtenář - 14.2.2017 v 13:00
Re: Dotaz?! - Odpovědět
 

Já ji odebíram na instagramu a sociálních síti  ona když jde do společnosti, tak zase nevypada jako úplná ropucha :D

Nicméně a i docela frajera, který vypadá jako model :D

Onko23 - Čtenář - 14.2.2017 v 14:36
Re: Re: Dotaz?! - Odpovědět
 

to je len fotka a uhol pohladu....je to stale rovnaky babochlap :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA