přihlásit trvale
Nová registrace
ŠOK! Conor McGregor na UFC 200 zápasit nebude!

ŠOK! Conor McGregor na UFC 200 zápasit nebude!

přečteno: 34656×
20.04.2016 v 06:59 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 224×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Měl být hlavní hvězdou hlavní marketingovou tváří jubilejního turnaje UFC 200, jenže včera přišla nečekaná nepříjemná zpráva pro všechny fanoušky irského bijce Conora McGregora. McGregor na turnaj UFC 200 zápasit nebude, s Natem Diazem do odvety nenastoupí. Vedení UFC se jej rozhodl z turnaje oficiálně stáhnout. Důvod? Podle prezidenta UFC Dany Whitea McGregor odmítl přiletět do Las Vegas na tiskovou konferenci a oznámil, že se nezúčastní žádné z propagačních akcí.

"Respektuji Conora, ale to neznamená, že můžu mít výjimku a nemusí chodit na tiskové konference a další propagační akce, které plánujeme. Utratili jsme za to velké peníze a je potřeba to absolvovat. S Conorem máme stále dobré vztahy, respektuji jej jako zápasníka a mám ho rád jako člověka, ale nemůže se rozhodnout, že se vykašle na propagaci, to nejde," uvedl prezident UFC Dana White.

McGregor navíc včera na sociálních sítích zveřejnil podivnou zprávu: "Končím kariéru jako mladý, děkuji za podporu, uvidíme se později." Tím ještě více posílil spekulace o tom, co se ve skutečnosti děje. Podle některých jde jen o zprávu na "truc" k rozhodnutí vedení UFC o jeho stažení. Nate Diaz, který měl být McGregorovým soupeřem na UFC 200, reagoval na McGregorovu zprávu na sociálních sítích se slovy: "Hádám, že svou práci jsem tady už odvedl, takže také končím."

V případě Diaze jde nicméně spíše o klasický trolling. Podle Whitea se Diaz tento týden chystá do Las Vegas, aby se setkal s vedením UFC a prodiskutovali možnosti ohledně nového soupeře.

Zajímavější bude dění okolo McGregora. Ten až doposud přistupoval profesionálně ke všem svým povinnostem. Propagační akce včetně tiskových konferencí dostali s jeho účastí nový rozměr a často mají návštěvnost jako některé menší UFC turnaje. McGregor byl mistr ve vytváření "hype" kolem svých zápasů. McGregor navíc neváhal nakládat si víc, než musel a objevoval se i v řadě dalších show, rozhovorech, atd.

Zřejmě možná v důsledku první porážky v UFC nyní svůj přístup přehodnotil a chce se výhradně soustředit na trénink. Účast na PR akcích UFC je však základní povinností zápasníků. V minulosti na ní doplatil např. Nick Diaz, když se měl poprvé utkat s Georgesem St. Pierrem. Diaz nedorazil na tiskovou konferenci do Toronta. Údajně nestihl svůj let. UFC jej však obratem stáhla ze startovní listiny a nahradila jej Carlosem Conditem.



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+5
predator - Čtenář - 20.4.2016 v 14:18
Re: ... - přejít na příspěvek
Akože conor nenabral za tie 3 mesiace takmer žiadnu svalovú hmotu všetko to bola len vo...
 
+4
Hescores - Čtenář - 21.4.2016 v 23:59
Re: Re: Pro Láďu a další - přejít na příspěvek
No..ten tlak je na něj větší...to je pravda a to je argument. Ale určitě by se dal najít...
 
+4
conor mcgregor - Čtenář - 21.4.2016 v 19:00
Re: Re: Re: Conor - přejít na příspěvek
Sorry, Lyoto, ja jsem fanousek CMG, ale jeho prohlaseni je fakt snuska domyslivych kecu. Pokud...
 

Všechny příspěvky

Gabin - Čtenář - 20.4.2016 v 07:56
Gabin - Odpovědět
 

Tak nějak mi to vubec nevadí...Tenhle zápas stejně nedával smysl a dívat se jak si Conor honí ego a třeba znovu dostane na prdel taky nechci vidět...Jeho zápasy mam rád ale za mě tohohle zápasu žádná škoda...

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 08:14
... - Odpovědět
 

Slušně radikální krok. Na druhou stranu chápu Conora a mnoho tady lidí si přeje více pokornějšího bojovníka, což se jim relativně mohlo splnit, když se Conor chtěl vyhnout nějakému hypu a trénovat. Ale tohle bych od UFC nečekal, DW má teda koule, to se musí nechat :D

RoryMac - Čtenář - 20.4.2016 v 08:50
... - Odpovědět
 

Ze by DW zrusil hlavni zapas a tahak UFC 200 za neucast na tiskovce ? Jestli spis neslo o to kdo dostane jakej podil na cez se Conor urazil a odmitl turnaj propagovat,jindy s tim nema problem a naopak si to uziva.To by davalo vetsi smysl.Byla otazka casu kdy se tohle stane

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 08:54
Re: ... - Odpovědět
 

Tak polemizovat se dá o všem. Já bych i celkem chápal, že se chce vyhnout tiskovkám po té porážce a místo trashtalku se plně soustředit na trening, celkem mu jde o hodně, když si ten zápas vydupal.

Ale jak říkáš může v tom být cokoli a nemá cenu kritizovat jednu čí druhou stranu. Klidně v tom může být doping a jen to chtějí ututlat. Určitě nemá smysl na někoho házet špínu a podobně, když nic nevíme.

yamay - Čtenář - 20.4.2016 v 10:41
Re: Re: ... - Odpovědět
 

"Klidně v tom může být doping a jen to chtějí ututlat. Určitě nemá smysl na někoho házet špínu a podobně, když nic nevíme."

 

Tak nehadz na neho spinu a nevymyslaj hned konspiracne teorie.....

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 10:44
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

To jsem myslel v nadsázce samozřejmě, když jsme byli u těch konspirací, aby tu nezazněly podobný věci.

wojtaman - Čtenář - 20.4.2016 v 08:58
.. - Odpovědět
 

nebo dělali Irovi namátkovou kontrolu a neprošel tak to zakryli tímhle způsobem aby Ir stoupl vočích fanoušků ( jakože nebudu tančitjak dana píská..). Protože dle mě je to taky blbost aby ho stáhli kvuli neúčasti na tiskovce. To ted mají celou dvoustovku na hovno...


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

RoryMac - Čtenář - 20.4.2016 v 09:06
Re: .. - Odpovědět
 

veril bych ze jde o problem Conor vs UFC. Conor si zacal narokovat moc,na Danuv vkus.Proto i to nasledny vyjadreni o konci kariery nebo taky - seru vam na to v Hollywoodu dostanu vic - ale jak rikate jsou to jen spekulace.Cas ukaze :)

CheesyEagle - Čtenář - 20.4.2016 v 10:02
Re: .. - Odpovědět
 

Nerikaj ti Jesse Ventura nahodou?

RoryMac - Čtenář - 20.4.2016 v 10:34
Re: Re: .. - Odpovědět
 

Nerikaj

CheesyEagle - Čtenář - 20.4.2016 v 13:23
Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

To nebylo na tebe Rory. Naopak s tvym nazorem se ztotoznuju

wojtaman - Čtenář - 20.4.2016 v 21:20
Re: Re: Re: Re: .. - Odpovědět
 

Ventura jo ale Ace...notak si to vem takhle ted je v přípravě asi v Irsku a je třeba na sypačce páč do200 času dost a kdo by ho v Irsku testoval...ale kdyby přijel do USA tak je vysoká pravděpodobnost že ho tam otestujou a co pak? bublina splaskne nadobro a to nemůže riskovat ani on ani Dana...podle mě tam bude zápasit a na promo takypůjde ale později až bude propláchnutej... 


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

dervis - Čtenář - 20.4.2016 v 09:19
McGregor - cesta z prdele na vrchol a zase zpatky. - Odpovědět
 

Jak to opravdu je vedi jen oni. Neverim, ze skonci dobrovolne, na to se moc rad posloucha a moc rad je pupkem (pseudo) vesmiru. Leda by se posral pred souperi, nebo pred tim, ze ted uz musi jen delat vysledky, podle tech svych kecu, ale na to ma asi moc velke ego.

Kdyz ho ale uz nahodou neuvidim, plakat nebudu. Zapasy dela pekne, ale to tam dela rada borcu, ovsem bez tech sracek okolo.

 

AsHuR - Čtenář - 20.4.2016 v 09:30
promo - Odpovědět
 

Ja za tým nevidím nič viac ako veľké promo všade po svete sa to bude prezentovať ako veľký Šok A prinesie to  nevôľu, diskusie, sklamania .....ľudia budú odteraz chcieť tento zápas ešte viac A po pár týždňoch rozruchu nám ho UFC veľkolepo vráti späť :D oni niesu hlúpy vedia čo robia :)

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 09:49
Re: promo - Odpovědět
 

Kámo, jstli je to opravdu kvůli tomu, že nedostal peníze za reklamu z reklam atd... Tak se DW nasral a hold firma je víc než jedinec a podle mě Conorovi uštědří velkou facku. UFC si zase nenechá srát na hlavu a tole může mít pro COnora tvrdou dohru. navíc je vázán smlouvou s UFC, takže ta s ním může zatočit pěkně.

T3RMINAT000R - Čtenář - 20.4.2016 v 10:52
Re: promo - Odpovědět
 

Presne ako pises ja ale tipujem tak pol roka a viac

conor mcgregor - Čtenář - 20.4.2016 v 10:46
sok? - Odpovědět
 

Ani nevim, jak casto se zapasnici zrani, karta jde do haje a sok se z toho nedela. Dana W vymyslel nesmysl CMG vs Diaz 1, pak nesmyslnou odvetu, kterou ted s rozumem odpiskal. Pral bych si jako main event JBJ vs Cormier 2, to je to nejkvalitnejsi, co ted muze UFC nabidnout.

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 11:10
Re: sok? - Odpovědět
 

Jojo tohle dává největší smysl. Tak snad Jones smázne OSP rychle. Daniel prohlásil, že bude schopen se do té doby dát do kupy. Pak už jedině Lawler, jinak mě nenapadá s čím by mohla UFC vyrukovat. Diaz s kýmkoliv by už byl slabý odvar, zase si nalejme sklenici čistého vína, Diaz není absolutní špička ve zvý váze a jen s COnorem to dodávalo tu štávu nahypovani a kolem.

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 11:08
Novinka - Odpovědět
 

Zajimavé shrnutí a nestraný.

https://www.periscope.tv/w/1dRKZDvyjoVJB

Jeremy - Čtenář - 20.4.2016 v 11:15
Pořád něco... - Odpovědět
 

To je poslední dobou samá politika. Samá, až někdy podivná zranění před velmi očekávaným zápasem. Vyzyvatelem se stává většinou finančně zajímavější varianta a pořád něco. Jsem pouze obyčejný spotřebitel, né žádný znalec, ale tak nějak mně to prostě sere.

Assassin - Čtenář - 20.4.2016 v 11:56
řehoř - Odpovědět
 

jééééé, konecne prislo zadostiucineni. Bublina splaskla. Clovek kterej videlal vic hubou, nez zapasenim, konci :) Och...takovej velkej champion a konci? To docela brzo, na to co rozhlasoval za kecy :) Otazkou zustava, kdo driv spacha sebevrazdu, jestli Gregor nebo Ronda :))))

Hescores - Čtenář - 20.4.2016 v 12:45
Re: řehoř - Odpovědět
 

Jako nechci být zlej, ale tenhle názor je myslím dost výstižnej.

A pro diskutující. Nevím, proč v tom hledáte takovou záhadu a vytváříte teorie, abyste sami před sebou obhjili, že CMG je prostě skvělej. CMG prostě jako obyčejnej namistrovanej fracek, tedy tak, jak se celou dobu přesně prezentoval, odmítl jet na tiskovou konferenci jako ostatní, protože pro namistrovaný fracky se dle jejich názoru musí vždy dělat pravidla zvášť....protože oni jsou něco víc. Vždyť to přeci přesně zapadá do způsobu jeho sebeprezentace. Pouze to dokazuje, že ty obhajoby tady, jak je v soukromí jinej, byly jen zbožný přání. 

DW ho tedy logicky stáhl (i když z těch formulací je zřejmé, že mluví opatrně - tak se s rozmazleným frackem musí) a fracek reagoval opět zcela logicky a způsobem odpovídajícím jeho dosavadnímu vystupvání, řekl, že teda končí (protože jinde logicky pod smlouvou s UFC zápasit nemůže, bo by se nedoplatil).

Takže máme zde ucelený a konočně doložený obrázek namistrovanýho ultrasráče, kterej si nevidí na špičku nosu, myslí si, že je polobůh a přitom je to obyčejný primitiv, který toho víc nakecal, než odbouchal.

Toť celá, jednoduchá linie příběhu. Pokud ybste chtěli více detailů ohledně vnitřního uvažování CMG, tak ta se táhkla zjevně tak, že prostě věděl, že opět dostane na zadek, neboť škován prozřel, že ani on, polobůh, ze sebe jiného fightera (který by mohl mlátit větší kluky) neudělá.

Toť vše. Pouze bych poprosil, aby už CMG nebyl nikdy srovnáván nebo zmiňován v souvislosti s Fedorem Emelianenkem, jak se zde dělo v minulém článku. Za hrubší označování toho skrčka se omlouvám (tzn. jsem si vědom a není potřeba kolem toho rozjet diskusi).

Howgh

PS: Mimochodem další postup vevěci bude samozřejmě ten, že až se děťátko vyvzteká, že mu vzali hračku, tedy že ho stáhli z UFC 200, tak samozřejmě v kariéře bude pokračovat. To, jaké pohádky nám budou servírovány a jak bude pokračovat adorace CMG ze strany spoludiskutujícíh, to nechť prozatím zůstane sladkým překvapením.

m1ra - Čtenář - 20.4.2016 v 18:08
Re: Re: řehoř - Odpovědět
 

:-D, ale jo. neco na tom je... a jak hezky jsi to napsal. :-D

Jeremy - Čtenář - 20.4.2016 v 19:03
Re: Re: řehoř - Odpovědět
 

Dobrý názor! Hlavně věta, že toho víc nakecal, než odbouchal je výstižná. Já nevím, v minulosti byl šampion tak nějak víc šampion. Dneska je to Jones, který má excesy v soukromí a tak nezápasí a vezmou mu pás. Pak je to Silva, který se z vyjímečného borce proopičkoval až tam, kde teď je. Ronda, kterou po první prohře přepadly sebevražedné myšlenky a nezápasí a teď McGregor. Nevím, nevím...Mně to začíná připadat jako cirkuswink

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 12:42
Conor - Odpovědět
 

Za mě musím říct, že mě to teda vadí. Ta situace, kdy mu dali přes prsty je jediná správná. Uvidíme co se s toho vyklube, fantazírovat raději nebudu. Každopádně Conor už kdysi říkal, že nehodlá zápasit do bůhví kolika. UFC má jako prostředek na love a může se klidně vydat opravdu jiným směrem. Ta držka mu otevře hodně dveří:). Je relativně dost času na to, aby to pořád dopadlo. Tentokrát by byla tiskovka v plný režii Natea a věřím, že by to byla neskutečná prdel.

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 12:50
Re: Conor - Odpovědět
 

No stejně mi to nedá a zafantazíruju si:). Nevím, jestli to třeba nemůže mít i spojitost s úmrtím toho mladýho portugalce, kdy byl přítomen v druhém rohu a třeba i začal přehodnocovat. Přece jenom ho všichni vnímáme jenom jako pračku na prachy, luxus atd... ,ale jako člověka ho asi moc lidí nezná.

Berte to s rezervou jen jsem chtěl doplnit všechny varianty:).

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 12:54
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

koukni na tohle vide, myslím, že v tom to taky dost hrálo roli a celkem se stotožnuji s tím názorem:

https://www.periscope.tv/w/1dRKZDvyjoVJB

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 15:11
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

dík za tip, vůbec jsem o tomhle videu nebo videiich nevěděl, budu sledovat.

Majco - Čtenář - 20.4.2016 v 12:59
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Beriem to z rezervou.  Ale ešte dajte niečo na Conorovu obhajobu... 

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 13:06
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

já ho určitě neobhajuji, můj názor je, že prostě ustřelil přes příliš s prachama a požadavkama. Nikdo není nedotknutelný a DW tohle přesně nesnáší, když se někdo vykašle na svý povinosti, takže vůbec bych se nedivil radikálnímu kroku. Nicméně beru v potaz i to a kdybych se měl já  v cítit do role Conora, tak já dostat meltu od Diaze, tímto způsobem a podceněním, tak určitě polevím z trashtallku, soustředím se na trening co nejtvrději a ostatní věci hážu za hlavu... Ale je otázka, jak to je. Nicméně koment Hescorese nebudu ani komentovat. 

Hescores - Čtenář - 20.4.2016 v 14:08
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Láďo, já myslím, že jsem popsal pouze to, co se přesně dělo. Tvůj názor, že CMG dělá promo, v soukromí je jinej, a je to jen bussiness je prostě mimo. Zkus si představit, jak by to na světě vypadalo, kdyby tedy všichni jednali jako CMG, protože bussiness je bussiness. Mladí by zesměšňovali starý, doktoří by bez pořádnejch prachů ani nehli brvou a aby se zviditelnili a udělali pořádnej bussiness, tak by Tě ještě vyhodili z čekárny a nadto nakopli do prdele. To, že se někdo může chovat jako sráč, je vždycky umožněno pouze v důsledku toho, že většina se chová slušně, protože kdyby se všichni začali chovat jako sráči, tak jde celá civilizace jednoduše do prdele. Proto je ta vyjímečnost, kterou Ty u CMG zjevně tak baštíš, vůbec možná. Tvoje obecné argumenty, kolik toho CMG pro MMA udělal, z toho jako plyne co? Co jako všichni máme z toho, že bylo něco nebo mnoho ze strany CMG uděláno pro MMA? Že jako můžeme sledovat víc zápasů? Nebo co je ten užitek, který Ty tak obecně nestále opakuješ? z Tvého pohledu nadšeného fandy to má logiku..více zápasů. Ale jinak CMG udělal pouze to, že DW má ještě mastnější hubu, jak si chrochtá v dolarech a ruku v ruce si s ním chrochtal CMG. Nic víc podle mě z argumentu, kolik toho udělal CMG pro MMA neplyne. Je to jen další sport, ano, zábavnej, ale mládež může přeci dělat teoreticky mrtě jinejch sportů. Jak se psalo v debatě ohledně Fedora, Tys tam napadal názory Nexgtera, že furt mele to samý, ale podle mě Nexter píše velmi rozumné komenty a z jeho textů je znát, že je o kus starší a zkušenější než Ty. Ano, zaklínat se kodexem bojovníka, jak říkate polu s Onkem je možná extrém, ale nějaká elementární úcta k soupeři, se ketrým jsi jdu rozbít hubu, prostě podle mě k těm bojovým sportům vždycky patřila...a mělo to nějaký logický důvod. V tom fightu jde přeci vždycky minimálně o lidské zdraví, ne-li o život. Já nejsem fighter, jsem nadšenec jako Ty, ale to co předváděl CMG vůči oponentům v UFC, to prostě bylo už hodně za hranou, a nějakej respekt po zápase, jak tady furt opakuješ, tak na to Ti sere bílej tesák. To je jako když Ti dá nějakej buran v hospodě jen tak po tlamě a pak Tě bude zvát na panáka a říkat Ti, že jseš dobrej, žes to ustál. Protože on už si ty svoje choutka vybil a teď je čas na to být frajer a ukázat respekt. Vsadím se, že zrovna Ty, kdybys měl s týpkem typově jako CMG nějakou interakci, například z pozice spolužáka nebo soka v lásce a CMG by byl jen ten týpek tohohle uvažování, beze jména, tak bys byl první, kdo by o něm říkal, že to je největší zmrd v okolí a nemohl bys ho ani vystát. Každý z nás, kdo tu už něco odžil má s těmahle typama lidí nějaký zkušenosti a ty prsotě nejsou dobrý. Chápu, že pro fanouška jako Ty, který to sleduje z povzdálí, je CMG hroznej frajer a všechno je jen bussiness a cool a doba je dnes jinde. Zamysli se ale někdy, jestli uvažování, že všechno je bussiness a udělat všechno pro prachy je ok, zda není potřeba z tohohle názoru trosku dospět. Abys pochopil, že to nepíšu konfrontačně, tak Ty používáš neustále minimálně tyto dva obecné argumenty: 1. CMG toho udělal strašně moc pro MMA; 2. CMG je v jádru super borec, jako prase se chová jen před fightem a po fightu ukazuje super respekt, přičemž dle Tvého názoru je to vše ok, protože tak má správný bussiness vypadat, a kdo to nechápe je buď hlupák nebo sto let za opicema. Můžeš se prosím trochu rozepsat, co za těmito frázemi teda vlastně vidíš? Co z toho teda plyne, že CMG dělá prostě dobře bussiness, co plyne zo toho, že MMA se díky CMG zviditelnilo, apod? Já jsem si užíval MMA už v době, kdy CMG ještě šoupal někde nohama a musím říct, že na ty fihty nekoukám kvůli tomu, jak se kluci pozurážejí, ale proto, že mě baví sledovat ty jejich fyzické schopnosti. Podle mě CMG ten sport posouvá spíš někam k wrestlingu, což je bussiness, možná to baví sledovat kluky, kteří by nepřeprali ani slípku...ale za mě? Ještě jeden takovejhle dement v MMA a začnu reálně uvažovat o tom, že to přestanu sledovat. Takže prosím nebuď přezíravej, jako že něco nebudeš ani komentovat a trochu v těch fanouškovských názorech trochu dospěj.

 

Díky

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 14:38
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Kámo myslím, že je to trochu přeháňka srovnávat trash talk a způsob vyjadřování borce , který si vytvořil Know-how pro vydělaní peněz se společností a jaký by to měl mít dopad na lidi, kdyby se chovali stejně. Tady jde čístě o bojový sport v souvislosti s nahypovaním zápasu. V bxu se tohle děje 20 let, Fury má například stejně neuctivé řeči před zápasem a nikdo se nad tím nepozaství, protože je prostě na to za tu dobu co se box vyvinul už třicet let zvyklí. MMA je tu relativně chvíli a po 20 letech se tu oběví borec, který to přínáší do tohoto sportu a je z toho pozdvižení. Já jen říkám svůj názor, na základě ne jen mediálních vystupování před zápasem a dělání toho samotnýho zápasu. viděl jsem mraky pořadů, TUF a podobně a prostě mi ten člověk nepřišel tak hroznej, jak je to na konferencích. To jaký je ať posuzují jiní, co ho znají a podobně. Jestli tady připadám někomu jako kretém, že nonstop vyskakuji jako čertík z krabíčky, tak se omlouvám. Ale mě se jen nelíbí útoky na zápasníky (je jedno jetli je to Conor jako v tomto případě) s argumety, který jsou jsou jen domňenky na základě sympatiíí, což je rozdíl od faktu nebo srovnavání s někým.  Když někdo napíše například, že ALda sejmul za 13 sekund, byla to náhoda, proto raději couvá s karierou a podobně. To jsou usudky osobní a nekdo neví jak to je. Proto to není tak, že se jej zastavám, jen se mí nelíbí takové fantazírovaní a já ho v tomhle přízpěvku rozhodně neobhajoval, naopak pokud udělaltakový rázný krok DW, tak je frajer.

To samý na témá Jones, já jeho čin nikdy neobhajoval, ale prostě reaguji opět jen na přízpěvky tipu negativních domňenek a nadávek na fightera, který jsou jen výplody na základě jejich antipatiích.

Když jsis dal práci s tímhle sloupkem a porovnám ho s tím prvním, tak je to dost diametrálně odlišné. Tenhle má aspoň hlavu a patu má názor na věc obecně a vysvětlení proč je ti to nesympatické a ne jako v tom první, kdy zase někdo útočí na fightera, neví o té situaci jak to ve skutečnosti je a kde ty teorie napíšeš na základě toho, že jej automaticky nesnášiš. 

dervis - Čtenář - 20.4.2016 v 16:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Napsal to pekne. Ucel urcite nesveti prostredky, je jedno jestli na tom "verbalnim nasili a special one prizmatu" ma zalozeny know-how a doma si hraje se stenatky, nebo je to ktreten od prirody. Verejnost to vnima jak je to prezentovano a jestli si nekdo o mma udela predstavu posle chovani McG, tak pekne dekuju. 

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 13:07
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Dík:) Já ho nechci obhajovat, a budu jeden  z posledních, který by se ho měl nějak hystericky zastávat. Chtěl jsem vidět " Facka útočí 2":)

Jen jsem napsal co jsem měl na srdci. Jak už jsem psal dříve, mě ten člověk baví, ale přál bych Nateovi.

Hescores - Čtenář - 20.4.2016 v 13:35
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Hh..tohle mě pobavilo. Jo, dejte ještě neco na Connorovu obhajobu:-)

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 13:49
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Uprime neverim tomu půl slova. Z Ufc 200 by se rázem stal největší propadák . Z Eventu století by byla fraška. Všichni co tomuhle věříte, tak na to zapomente.  Udělá se z toho zklamaní jen proto aby to vzápětí mohla byt pecka. Do oficiálního prodeje lístku je cas a tohle cele je jen divadlo. Je to az moc velkej nesmysl aby to byla pravda.

Hescores - Čtenář - 20.4.2016 v 14:33
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Tohle si klidně dovedu představit, až se CMG odprdne:-)

K1-fan - Čtenář - 20.4.2016 v 18:53
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Samozrejme že je to celé blbosť, Ír je doma. Doma robí čo? Trénuje a pripravuje sa na Event. DW do toho, že ho sťahuje z dôvodu, že nejde na debilne promo. Nate zrazu nemá záujem ale že žiadny. Tak si to rozoberme. Povinnosťou fightera je byť na promo, ak tam nie je, tak sa... nič nedeje, nakoniec už sa to stalo a nič nebolo. DW do toho dal prachy a preto Ír ak sa nezúčastní promo, tak celá akcia... pokračuje aj tak. Ír je stiahnutý, ale ako hovorí DW...Ír pilne trénuje doma na event. Čo tvrdenie DW, to protirecenie DW. A ohlásený koniec kariéry, to je jasné... veď preto odušu trénuje a pripravuje sa na event. Čo z toho vyplýva? Bude tam a dostane iného Diaza, RDA alebo hoc Silvu v catchweight. Rovnako ako Lyoto tomu neverím ani kvapku, takto sa robí veľký marketing, šokovať do zosalenia a nech je to napínavé ako guma v gatoch.


tradičné bojové karate

m1ra - Čtenář - 20.4.2016 v 18:10
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

hm, na tom asi taky neco bude

The Viper - Čtenář - 20.4.2016 v 13:47
... - Odpovědět
 

Viděl bych to možná také na to, že Dana White si ve své bujné fantazii vystrolij velmi nákladnou (jak finančně tak časově) hypovací atrakci, která projede Evropu i Ameriku a Conor (i Nate, ale jak jsme viděli Nate na Conora nepotřebuje trenovat) cítil že nemá dost času na přípravu a přeci jen čeho je moc toho je příliš. 

Nebo druhá varianta je, že Conor je prostě na prachy a ten lucky punch v FW by se mu už povést nemusel, přišel by o titul, který on si jen tahal na konference, ale obhajovat se mu nechtělo (proč asi) a když si začal uvědomovat, že na Diaze nemá, snaží se z toho celého vycouvat.

Třetí možnost bych klidně souhlasil s tím že mu mohli něco najít. Přeci jen Conor je nasypanej už od oka, lidé tehdá rapidní nárust svaloviny vyčítali Overeemovi, ale Conor stihnul do weltru nasypat během 3 měsíců.

predator - Čtenář - 20.4.2016 v 14:18
Re: ... - Odpovědět
 

Akože conor nenabral za tie 3 mesiace takmer žiadnu svalovú hmotu všetko to bola len voda a tuk a na važeníi mu aj tak niake kilo chýbalo do welteru a to nebol vysekaný ako pred tým 

K1-fan - Čtenář - 20.4.2016 v 15:52
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tučný Conor McDonald, to som ešte nepočul.laughing


tradičné bojové karate

Maltézsky psík - Čtenář - 20.4.2016 v 20:58
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2016/03/conor-mcgregor-weigh-in-comparison.jpg?w=1000 predator ma ravdu, conor zas tak moc svalov nenabral, na tomto obr to dobre vidno

Maltézsky psík - Čtenář - 20.4.2016 v 21:05
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

keď zápasil v 145, na váženie prišiel ako zombie, vydietovaný a vysušený, keď prešiel do welteru navážil 168, jednoducho nepotreboval zhadzovať - nemusel sa odvodňovať ani obmedzovať stravu. To neznamená, že nabral 10 kg svalov

K1-fan - Čtenář - 20.4.2016 v 22:14
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ja viem, že má pravdu. To vážne podanie/vysvetlenie ohľadom skladby tela mi prišlo na moment úsmevné. Ak by tam bol uvedený aj BMI index pred a po, bolo by to dokonale.


tradičné bojové karate

conor mcgregor - Čtenář - 20.4.2016 v 14:54
ja tomu verim - Odpovědět
 

Dana W a cely vedeni ufc, co o tom rozhodlo, je podle me financne tezce za vodou, pokud dostal na vyber byt za saska s par melouny navic, nebo si zachovat hrdost sefa, ja bych taky zvolil druhou moznost. Conor pro nej neudelal vic, nez DW pro Conora a zavolat treba Pesta, ze na pf konferenci se mu vykasle, byl by na dlazbe, ani by to nedorekl. U Conora to neni prvni vec... (sakra, asi si ten nick zmenim smile).

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 14:57
Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

souhlasím s tebou ... prý změním nick :D :D :D :D

 

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 15:10
Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Vsaďte se se mnou někdo o neco , ze Conor na Ufc 200 proste bude:)))

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 15:12
Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

tak o co?

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 15:15
Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Kdo prohraje uspořádá sraz lidi z extraroundu, a za kazdyho zaplatí min jednoho panáka :)))

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 15:24
Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

tak jsem o tom začal uvažovat:), ale ok, jen bych tam místo panáka dal pivko, to je i lepší po tréninku a nerad bych, aby jsi se s někým dohadoval, až tam pošle 20 let starou skotskou:)

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 15:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Hmmm, aby se pak po srazu ještě vrátil živý :D

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 16:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Výborně , mužem jít do toho:) Ja rikam , ze proste do dvoustovky bude na kartě. Panák, nebo pivo... Je mi to fuk:)) o dvacetiletou whisku nejde, spis aby se pak tady nepřihlásilo 100 novejch lidi :)))

m1ra - Čtenář - 20.4.2016 v 18:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

jestli svuj sraz myslite vazne, tak byste se praveze meli vsadit o panaka whisky a to vylucne irske... vzdyt jde o mcgregora :-)

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 19:22
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Míra má pravdu:). Ještě by prohraný mohl přijít převlečený za leprikóna:)

tady je odkaz http://karnevalove-kostymy.heureka.cz/pansky-kostym-skritek-zeleny/galerie/

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 19:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

OK, Irska whisky pro všechny, ale  neeeeeee za leprikona neeee. Jako kdybych prohrál, nedokážu si představit, jak nekde vystupji z auta a jdu nekam v skretovskym habitu:))))

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 20:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

ale jo:) bude to poznávací znamení pro všechny:) hele, taky se toho bojim, ale bude prdel. Když prohraješ, tak se můžeš převlíknout až na hajzlu:).

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 20:28
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

No ze jsem nedržel hubu:) Tohle přestává bejt fakt sranda. Jdu do toho, takže prevlek leprikona , Irska whisky a vymyslet flek a datum. Ale doufám , ze ostatní přijmou pak pozvánku at ja nebo ty pak nesedíme ve dvou u stolu a z toho jeden za skreta:)))))) To by byla show jako pro oba. Ta představa me zabijí... 

Ondatra9 - Čtenář - 20.4.2016 v 20:59
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Tak dohodnuto:). Kámo doufám, že to padne na tebe:).

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 21:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

OK, platí. Věřím tomu. Každopádně bude celkem sranda :))

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 21:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

ufc_daily Dana White: If Conor McGregor calls me now, the fight with Nate Diaz is back on “If he called me after this interview, we could probably still do it,” White told Cowherd. “The thing is, you have to be here to promote your fight, and you have to shoot this commercial. We’re spending, like, $10 million in promotion for UFC 200, and all that money is in motion. You can’t do this. I don’t care who you are, or how big you are. You can’t do this.” 

http://websta.me/n/ufc_daily/

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 00:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Myslim, ze po dnesnej tlacovke k UFC 200 mozte stavku uzavriet. Nate dostane noveho supera, Conor na UFC 200 nebude.

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 00:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Přesně tak, už hledej kostým :D :D

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 00:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Přesně tak, už hledej kostým :D :D

Lyoto - Čtenář - 23.4.2016 v 01:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Yes,,, a tim novým soupeřem bude............. Conor mcgregor :)))) 

 

 

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 02:07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Pozri si tlacovku, nebude.....

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 02:10
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

Nevím proč, ale mám takové tušení, že přijde na scénu GSP....

Caidel - Administrátor - 23.4.2016 v 08:15
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

To je dost možné. Za scénou GSP s UFC rozhodně aktivně vyjednává. Z vyjádření z poslední doby plyne, že GSP o návratu hodně uvažuje, ale už ho nezajímá titul, spíš nějaké "superfighty". Nurmagomedov včera uvedl, že mu UFC ofiko nabídlo GSP na UFC 200 (ach ten Ramadán) a je též vcelku známo, že hlavním problémovým bodem pro GSP jsou v tuhle chvíli sponzoři - On zkrátka má podepsáno několik klíčových smluv (Under Armour, Hayabusa) ve kterých je garantováno, že do klece nastupuje v jejich věcech, což teď koliduje s Reebok smlouvou a GSP by tak přišel o hrozný prachy, nehledě na to, že v jeho případě jsou ty smlouvy možná napsané tak, že to zkrátka udělat ani nemůže. 

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 11:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja tomu verim - Odpovědět
 

GSP na UFC 200 urcite nebude, ak sa vrati, tak pravdepodobne az na jesen.

The Viper - Čtenář - 20.4.2016 v 15:49
.... - Odpovědět
 

Jsem zvědav kolik Conorovců spáchá sebevraždu a jestli si ty debilní tetování pujdou dát odstranit, ale v UFC bude bez Conora lépe, alespon fandům co UFC nesledují dva roky. Už jen jak to změnilo ER.

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 15:58
Re: .... - Odpovědět
 

Myslíš, že je pro jakýkoli sport lepší, když jej sleduje méně lidí? po všech stránkách?

The Viper - Čtenář - 20.4.2016 v 21:01
Re: Re: .... - Odpovědět
 

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13076753_992541424190214_1118742258531640768_n.jpg?oh=1a26cbf27d014b7297bf5ede3dafbeb8&oe=57B147E8

Já už nebudu ani se snažit diskutovat, prostě jdi do prdele, kor ty zazobanče.

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 16:04
... - Odpovědět
 

jinak taky zajimavý článek:

http://www.sherdog.com/news/articles/How-Death-Money-Mayweather-Possibly-Influenced-Conor-McGregors-Retirement-103631

RoryMac - Čtenář - 20.4.2016 v 16:37
Re: ... - Odpovědět
 

CMG nataci reklamy mele na tiskovkach pantem a strhava na sebe veskerou pozornost par hodin do zapasu a najednou je pro nej problem konference skoro tri mesice pred fightem protoze se chce soustredit na trenink ? Tomuhle prohlaseni DW proste neverim :) Veril bych ze se nezucastni konference protoze ho zasahla smrt zapasnika.Nic takovyho ale nepadlo a cely to smrdi tema prachama...ale timto uz taky koncim z fantaziema 

Lyoto - Čtenář - 20.4.2016 v 17:37
jak to bylo.. - Odpovědět
 

Pokud by vas zajímalo jak to opravdu bylo....

 

https://www.instagram.com/p/BEbFwPuh3dW/

kaviar.killer - Čtenář - 20.4.2016 v 19:59
... - Odpovědět
 

conor neconor ufc sa cela ta pretaktizovana saskaren zacina vracat,nebyt vselijakych docasnych titulov a okamzitych odviet bolo by vsetko trosku inak a nie ze cela slavna ufc 200 vyhori na splasnuti 1 nafuknutej bubliny...

willy666 - Čtenář - 20.4.2016 v 20:27
Re: ... - Odpovědět
 

a Aldo s Edgarom maju ist po totmto vsetkom akoze stale o docasny titul????...

yamay - Čtenář - 20.4.2016 v 20:50
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Pokial nebude koniec Conora oficialny, tak o iny ako interny titul ist ani nemozu. Ale ak by naozaj skoncil este pred UFC 200, ako sa vyjadril DW, Frankie pojde s Aldom o uvolneny titul.

malylada87 - Čtenář - 20.4.2016 v 22:15
novonka - Odpovědět
 

kdo che, koukněte na páradní shrnutí událostí ve videu, přišlo mito dost oběktivní a především jsou v nich fakta. Dal to do kupy Novotný a pěkně to glosoval:

https://www.periscope.tv/w/1OyJAkRVLwqKb

yamay - Čtenář - 20.4.2016 v 22:35
Re: novonka - Odpovědět
 

Zhrnul to pekne. Ten rozhovor s DW na Foxe som videl, myslim, ze DW ani nemohol ukazat, ze ho momentalny stav stve. Show must go on.....

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 07:51
Novinka - Odpovědět
 

tak byl vypsán super zápas na UFC 199 !!!

Max Holloway vs. Ricardo Lamas

kolik474 - Čtenář - 21.4.2016 v 12:08
Re: Novinka - Odpovědět
 

ládo, furt tady pises o tom, kolik mcgregor pritahl k mma lidi a buhvi co vsechno pro mma neudelal... si myslim, ze 99% lidi ktery k mma pritahl, mma zas prestanou sledovat, hned jak se mu prestane darit, uz to muzes videt tady, lidi si pomalu zacinaj menit nicky..:D vetsine nejde o mma, ale o gregora.. a ani si nemyslim,ze to jeho protlacovani a ten hype kterej je okolo nej mma nejak prospiva, spis navopak. 

 

 

Lyoto - Čtenář - 21.4.2016 v 13:11
Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Kolik: Láďa říkal defacto to, co sam nezávisle a nezaujatě říká Novotny v tom videu . Sam on říkal ze pro mma udelal tolik co nikdo. Ze UFC s nim a bez nej, je jako Real Madrid bez Ronalda. Ze DW je nejlepší promoter na světe. Ze to děla dobre... Co Furt chce kdo zpochybňovat ? Kdyz tohle tady řeknu ja nebo Láďa, tak jste za zaujatý blázny a ono fuch, s to samé řekne komentátor Ufc Ondrej Novotny.

conor mcgregor - Čtenář - 21.4.2016 v 13:49
Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Ondra Novotny ma velke charisma, taky se mi libi, co v tom videu povedel (obraz nestal za nic), jen bych snad dodal, co v tom videu neni, ze jeho prognozy moc casto nevychazi laughing (kdyz tedy napr. basnil o OSP, uz z principu bych si vsadil na vyhru JBJ v prvnim kole).

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 14:23
Re: Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

to neříkám, ale události kolem Conora prostě shrnul nezáavisle a tak jak prostě jsou. Udělal překlad všech věcí, toď vše. Navíc on je člověk, který se s ním absolutně nestotožnuje. Co se týká tipů tak to beru taky s rezervou. Nicméně zápas začína vždy od začátku, ale že by ohledně OSP řekl nějaký ústřel se mi nezdálo. Tak určitě patří k těm lepším postojářům v UFC. třeba fight s takovým AJ by mě celkem zajímal.

 

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 14:26
Re: Re: Re: Re: Novinka - Odpovědět
 

Navíc jeho TIp tam byl na Jonese pokud se nepletu a jen řekl to, že OSP je v tom zápase dost podcenovaný a že jeho granáty mohou překvapit v kde jakém zápase :)... co se týká tipů, tak si dělám úsudek vždy sám.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 14:41
Novinky - Odpovědět
 

Poprvé se uskuteční turnaj v nové Dakotě, fight night 91, první jména:

  • Tim Boetsch vs. Josh Samman
  • Scott Holtzman vs. Cody Pfister
  • Keita Nakamura vs. Kyle Noke
malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 15:30
Re: Novinky - Odpovědět
 

Mmm dostat mínus za takovyý přízpěvek, zajimavý :D :D

conor mcgregor - Čtenář - 21.4.2016 v 16:20
Re: Re: Novinky - Odpovědět
 

Tez by me zajimalo za cos dostal minus, asi tu mas skalniho fanouska smile, nebo se nekdo preklik.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 16:14
TUF 23 - Odpovědět
 

Kdo se chce mrknout na TUF 23 první díl, tak můžete stáhnout torrent na tomto linku. Tahle série dle mého bude pecka:

https://www.limetorrents.cc/The-Ultimate-Fighter-S23E01-HDTV-x264-Fight-BB-torrent-7709170.html

yamay - Čtenář - 21.4.2016 v 17:45
Re: TUF 23 - Odpovědět
 

Kazda seria TUF bola pecka wink

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 17:25
Conor - Odpovědět
 

tak všem kritikům snad vytřel zadek, vyjádření Conora ke kauze. Jak jsem si myslel.... :

http://www.mmafighting.com/2016/4/21/11478120/conor-mcgregor-issues-statement-after-being-pulled-from-ufc-200

AlistairMir - Čtenář - 21.4.2016 v 17:35
Re: Conor - Odpovědět
 

Co mě na tom má ohromit? Čekal si snad, že řekne něco jinýho?


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

Lyoto - Čtenář - 21.4.2016 v 18:15
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Jak co jsi čekal ze řekne??? Ty si tady nečetl názory všech haters? Takže Conor jinými slovy rekl, ze ho zajímá jen trénink , ze nestojí o žádný show , který mu tady je nejvíc vyčítáno a ono to najednou nestačí? Ja podle těch názoru na nej tady , jsem čekal doping, peníze a on se chce jen plne věnovat tréninku? On je v Irsku, nebo na Islandu. To je rapidní rozdíl cestovat z těhlech destinaci nez Nate z Californie. Čekám ze na 200 urcite bude. Hejtrs Conora neohromi nic kromě jeho odstoupení ze soutěže. Takovou radost vam asi neudělá to vypadá.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 18:34
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Postavil se k tomu dobře a ti co ho kritizují, tak mu přece za toto vyjádžení nemůžou nic vyčíst. Do nikoho se pomalu nenaváží, popisuje to, že dělaní proma v jeho případě by byl záhul, což pochopí každý normální člověk. Co už má Conor napsat, aby byli kritici spokojení a podobně. Prostě říkal jsem to už dřív, že se stáhne do ústraní a bude tvrdě drilovat a docela ho chápu, když utrpěl taktvrdou porážku. Docela jsem se smál hatům ala že dostane stejnou meltu a podobně. Podle mě uvidíme uplně jiný fight, vítězě si netroufnu předvídat, ale Conor bude připravený dle mého jako nikdy a je to dost velký zlom jeho kariéry. 

AlistairMir - Čtenář - 21.4.2016 v 18:42
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Je mi tak nějak jedno co o něm kdo píše. Asi sis všiml, že já ho tady nehejtuju ani se ho nezastávám, vlastně je mi celkem volný co dělá. Nechápu ale koho má tenhle jeho proslov ohromit. Bylo snad jasné, že řekne něco podobného. Jestli někdo čekal, že prohlásí, že se bojí Diaze, že byl chycen při sypce nebo že se vzteká kvůli penězům tak je dost naivní. A jinak - Píše kolik toho pro UFC udělal ale jaksi zapomíná, že bez UFC by byl max v Bellatoru a takhle pohádkově by se neměl tak by měl zvednout zadek a jet. A že měl málo času na přípravu??? Nate měl 11 dní...Nehejtuju ale tohle jsou kecy a víc mě to nezajímá, prostor k hádkám o Conorovi nechám ostatním.


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 18:48
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

tak s tím ja souhlasím, že UFC ho vytvořila...

Jeremy - Čtenář - 21.4.2016 v 18:31
Re: Conor - Odpovědět
 

Když McGregor na tiskovkách a propagačních akcích téměř plival po lidech a nadával do bůhvíčeho, zkrátka choval se, jak dobytek, tak jste tady některří říkali, že to ktomuto sportu patří a že je to jeho práce atd. Tak, když to k tomu patří a je to jeho práce, proč ji kurva nedělá?! Nevím, jestli mi vytřel zrak, spíš z toho cítím obavy z další porážky. Proč nejde na akce a nehraje tam zase toho sebevědomého šaška? Najednou dostal rozum? Nebo najednou dostal strach.....Najednou je Nate vyšší,delší a těžší soupeř, ale vzpomínám si, jak se mu před prvním zápasem vysmíval. To, co z McGregora dělalo fenoména, ten hype před zápasem, je najednou pryč a on se pokorně potřebuje soustředit na trénink. Synek prostě přestřelil a už nechce nic ponechat náhodě. Ale bude to ještě teda ten VELKÝ CONOR McGREGOR?

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 18:41
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

no vidíš, takže vlastně mu zatím na všechny stačil půl plyn jak to chápu? Je trošičku rozdíl, když nastopil poprvý do WW a kde jaký šampion nebo fighter podcenil zápas. Pých předchází pád a to neznamená, že nikdo nedělá chyby.... prostě typický, jednou nesympatický, tak prostě štáral si pokaždé něco najde no. Takže nejlíp měl udělat to, že měl všechny poslat do zadku a to by jsi vlastně chápal a přístup by se ti líbil víc....

Jeremy - Čtenář - 21.4.2016 v 18:49
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Ne, pleteš se, mně se ten přístup nelíbil nikdy. To vy jste byli ti, kteří jste říkali, že právě tohle mu vydělává nejvíc a dělá z něj to, co je. Jak říkám, pro vás některé je Conorovo hovno, zlaté hovno a s tím se nedá nic dělat.

Lyoto - Čtenář - 21.4.2016 v 18:51
Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Kdo chce psa bit, hůl si vždycky najde.... Uz je to k smíchu jak vam nic neni  dobry. Kdyz se vam tak nelíbilo jeho chování a ted vlastne chce udělat to co jste mu vždycky zazlivali, tak zase špatně. Jinak on tu show zvládne za jednu konferenci . Je pravda jedno. On nepotřebuje svoje zapasy promovat.  Vždycky budou mit největší sledovanost . Je pravda další věc. Nate k zápasu přišel jentak. Dostal balík peněz za práci kterou odvedl Conor. Whitovi vycitate, ze si ze svejma zapasnikama děla co chce. Ze to nemůže a pod. Ted se mu někdo postavil a zase špatně. Zajímalo by me , kdyby se postavil Whitovi třeba Mir, Overeem nebo někdo jinej. Hádám ze by to byl najednou težké frajer co???

conor mcgregor - Čtenář - 21.4.2016 v 19:00
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Sorry, Lyoto, ja jsem fanousek CMG, ale jeho prohlaseni je fakt snuska domyslivych kecu. Pokud za jeho prohru mohly promo akce laughing, tak nemel delat opicky a nikdo by si ho nevsimal. ON a jedine ON si tu praci takto ztezuje a pak si na to stezuje...

Jeremy - Čtenář - 21.4.2016 v 19:12
Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

Přesně tak! On si tuhle cestu vybral a vy jste mu to žrali. A teď mu žerete jeho zdrženlivost. Jak říkám, on kdyby udělal cokoli, tak bude pro vás frajer, tak se nedivte, že pro mně, ať udělá cokoli, bude už vždycky blb.

Lyoto - Čtenář - 21.4.2016 v 19:35
Re: Re: Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

On pred 196 kou dělal nějaký opicky kdyz uz jsme u toho , nebo takhle odpromoval jen zápas s Aldem????

raduz - Čtenář - 22.4.2016 v 07:08
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

To ma pobavilo - Nate dostal peniaze za prácu, čo dostal Conor!!!!!!

To si zabil.....

Nate nemal ani čas na prípravu... a tie prachy mal čo odmietnuťwink.

A Conorko zrazu chudáčik nemá čas "promo" robiť, zabudol chlapec vo svojej "veľkosti", že má aj nejaké povinnosti.

Veď nech si spraví kemp v US - to je taký problém? Toto by SBG malo v pohode zvládnuť - ak chlapec nechce cestovať....

A zrazu chce len pilne trénovať - chlapec, čo tak tvrdil že on je naj - special one - a porazí kohokoľvek -----ach jaj,tongue-out

raduz - Čtenář - 22.4.2016 v 07:22
Re: Re: Re: Conor - Odpovědět
 

tak toto ma pobavilo:

http://fightersglobe.com/articles/read/222 - zdroj

Nate zabil:

O tom proč McGregor s ním šel na zem

"Tyhle chlapi se mě vždycky snaží dostat na zem jakmile je začnu trefovat, snaží se mě strhnout a pak odklepaj. Je to cesta ven, protože už nechtějí abych je mlátil. Conor už byl jen kousek od KO, dostával do huby slušný pecky. Snažil se mě dostat na zem, protože už byl vyřízenej."

-  takže už vieme ako to s tou Conorovou "zemou" je.....wink, iná č niečo na tom bude , ke%d chlapec hneď klepal a ani nečakal kedy mu to Nate "utiahne"....tongue-out

Pride Asia - Čtenář - 21.4.2016 v 18:13
... - Odpovědět
 

Pro ty, kterým se ta snůška keců nechce překládat tak tady je to rovnou česky http://fightersglobe.com/conor-mcgregor--chci-ukoncit-spekulace-nekoncim.html

conor123 - Čtenář - 21.4.2016 v 18:26
Vy kašovité hlavy - Odpovědět
 

CONOR MCREGOR JE PROSTE PAN A VY JSTE HOVNA TAK  SE STíM SMIŘTE HOVENKA

skala - Čtenář - 21.4.2016 v 19:08
Re: Vy kašovité hlavy - Odpovědět
 

Tebe zjavne nasral do hlavy a zjavne sa ti to páči,behat s tym po vonku.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 19:43
UFC 200 - Odpovědět
 

Tak ofiko byl stažen Conor z karty UFC 200. Můj názor je ten, že pokud Jones vyhraje bez velkých zranění na OSP, tak z 90% uvidíme na UFC 200 sjednocení titulů LHW

Lyoto - Čtenář - 21.4.2016 v 19:45
Re: UFC 200 - Odpovědět
 

Never tomu.... Furt je spousta času, tuhle detektivku rozluštit..

Karaev - Čtenář - 21.4.2016 v 19:49
Mcg - Odpovědět
 

Nepochopim jednu vec,conor si ten zapas vydupal a na tohle nemyslel?vzdyt prece to,ze se chce pripravovat a stahnout se musel vedet uz kdyz ten zapas vyjednaval..takhle me to prijde,ze jednoduse zjistil,ze proti Diazovi to zas takova hracka nebude kdyz bude mit I on full pripravu a ted se boji,ze kdyby prohral podruhe tak to pro nej nebude vubec dobre do budoucna.to vyjadreni se mu naramne ted hodi do kapsy..pac vetsina zaslepencu mu da za pravdu.

Jeremy - Čtenář - 21.4.2016 v 19:50
Re: Mcg - Odpovědět
 

Souhlas!

Maltézsky psík - Čtenář - 21.4.2016 v 22:39
Re: Mcg - Odpovědět
 

tak ja neviem, preco by to nemohlo byt tak ako sa hovori, pri Conorovi sa vzdy vymyslaju nejake konspiracie. Ked sa zranil RDA, tiez sa tu vymyslalo, ci to nebolo dohodnute, teraz sa vymysla, ci sa Conor nezlakol, ja si skor myslim, ze je malo pravdepodobne, ze by sa Conor zlakol. Preco by inak chcel ten zapas? Kazdy od neho ocakaval, ze pojde obhajovat do 145 (len nehovorte, ze by sa aj toho bal), a on si vydupal toto. Myslim, ze keby sa bal Diaza, neusiloval by sa o zapas s nim tak velmi, ze v jeho divizii museli vytvorit docasny pas. 

Maltézsky psík - Čtenář - 21.4.2016 v 22:42
Re: Mcg - Odpovědět
 

ale uznavam ze je to divne, mozno je za tym nieco ine, ale tomu, ze sa Conor zlakol jednoducho neverim. DW uz v minulosti nemal problem zrusit zapas GSP vs Diaz, to bol tiez "big money" fight a DW ho zrusil kvoli tomu, ze Diaz neprisiel na konferenciu. Vtedy o tom nik nespekuloval, vsetci tomu uverili.

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 22:05
.. - Odpovědět
 

Další video blog Novotného, celkem dobré názaro a odpovědi na dotazy:

https://www.periscope.tv/w/1lPKqDDNdRAxb

Hescores - Čtenář - 21.4.2016 v 23:17
S nadhledem - Odpovědět
 

No, nebudu už zlej a ani už nevidím symsl se tu s nikým dohadovat. A obzvláště né s Láďou, protože oceňuju, kolik sem dává odkazů a informací. Ale jestli kluci Connorovo vyjádření hodnotíte, jako že se k tomu postavil skvěle, tak je zcela zjevné, že další debata na téma CMG je skutečně pouze ztráta času. Pusťte si k tomu písničku od Olympicu, "Já, já, já, jenom já" a zamyslete se, jestli skutečně CMG nevnímáte trošku zkresleně.

...a jen doufá, že kousavýma poznámka pomůže svýmu hezkýmu zadku ke zvyšení platu, jo to asi taky zvládnu, beztak jste si všichni díky mě nahrabali. Ale teď se chci soustředit na sebe...

To asi hovoří za vše. A že se dostal tam, kde je, díky tomu, co dělá celej život? Tam, kde je, se dostal právě jenom svou sebeprezentací. Fighterů na jeho levelu je evidentně víc.

Přeci každý ma povinnosti dělat promo (neříkám, že s tím souhlasím, ale tak to přeci v UFC je od počátku a každý tam s tím vstupuje). CMG si vybral odvetu s Natem a s promem měl počítat automaticky. Nate taky musí jít dělat promo, místo aby trénoval na Connora. Takže stále jsme u toho, že CMG prostě žije v tom, že on je něco víc. Takové uvažování o sobě samém mluví samo za sebe. A že už u toho Nate zase uráží ohledně jeho hlavy nebo co...no...kde bylo to video, jak mu dával nate ty facky?:-) A klepal Connor až po tom, co mu Nate nasadil kravatu?...Nebo už před tím?:-)

Další debata ohledně CMG fakt nemá smysl. Mějte hezký večer a snad se sejdeme u nějaké obsahově zajímavé debaty. Rád jsem to tu vždycky četl.

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 13:50
Re: S nadhledem - Odpovědět
 

teraz si predstav, ze si majitel firmy....zijes z nej, nie zle, ale osud ti dohodi usilovneho zamestnanceka, makaca, ktory ti pride s nejakymi zlepsovakmi a obrat tvojej firmy odvtedy hodne stupne a postupis na iny level. Bude ten zamestnanec nieco viac, alebo len supak, priemer, jak ini, ktorych by si tam mal desiatky?? Nedal by si mu nejaky benefit, nejaky ustupok, aby si si ho udrzal?? Ked teda nie si samuraj a filantrop od kosti, ze prdis na svoj prospech, ale ide ti o dobro ludi a sveta. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 25.4.2016 v 14:24
Re: Re: S nadhledem - Odpovědět
 

Mas pravdu, len netreba zabudat na to, ze Fertittovci vlastnia 18 kasin, takze to, ze im nejaky borec dvihol sledovanost v ich hracke menom UFC ich urcite tesi, ale mozes si byt isty, ze z toho neziju. Je to pre nich hobby, ktore im prinasa zisk, co je idealne. Ale nic viac.

willy666 - Čtenář - 25.4.2016 v 14:50
Re: Re: Re: S nadhledem - Odpovědět
 

myslim ze UFC prinasa Fertitovcom podstatnu cast ziskov a isto to uz nie je len hobby ako tvrdis...za posledny rok UFC vygenerovala podla dostupnych zdrojov zisk okolo 600 milionov dolarov...to isto nie je len "na cafe" ako sa zvykne hovorit...

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 15:26
Re: Re: Re: Re: S nadhledem - Odpovědět
 

a to je zisk na papieri....chlapci v tom isto vedia chodit. A myslim, ze ich kasina su take z tych mensich, mimo stripu. Ked vtedy po prebrati UFC boli v strate par melka....docela krvacali.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 25.4.2016 v 16:27
Re: Re: Re: Re: Re: S nadhledem - Odpovědět
 

přesně, navíc v dobách kdy kupovali UFC, tak vlastník byl jejich tata a ten jim dal pouze prachy na koupi a jakmile byli ve sračkách, tak jim nedal ani floka. Dokonce v tom dokumentu vystupoval a mel tam rozhovor. už mu bylo snad 80 :D

Hescores - Čtenář - 21.4.2016 v 23:22
Pro Láďu a další - Odpovědět
 

Ještě tady odkaz pro Láďu. Lidi typu Connora nejsou na světě nic novýho:-) Pusť na chvíli MMA z hlavy a take it easy...

 

https://www.youtube.com/watch?v=EJsf6QiUqFU

malylada87 - Čtenář - 21.4.2016 v 23:43
Re: Pro Láďu a další - Odpovědět
 

:D však v pohodě, já s tím taky souhlasím, že s tím měl počítat a je to jeho povinost. A chápu DW, jak se zachoval a že má koule, protože jednotlivec se nemůže stavět nad ostatní takový způsobem. Já to spíše myslel tak, že prostě ten tlak jaký nyní na COnorovi je a jak sám si naložil břemono s odvetou, tak ho chápu, že se chce maximálně sousstředit na tvrdou přípravu, bez rozptylovaní, A přece jen si připustme, že on narozdíl od ostatních fighterů musí toho obskákat a odpromovat o mnoho víc. Já se ho nechci zastávat, jen si dokážuu představit, kdybych byl na jeho pozici, tak bych to asi vnímal stejně.

Hescores - Čtenář - 21.4.2016 v 23:59
Re: Re: Pro Láďu a další - Odpovědět
 

No..ten tlak je na něj větší...to je pravda a to je argument. Ale určitě by se dal najít nějaký rozumný kompromis...myslím...ale nevypadá to, že by se nějak snažil/li. No ale je potřeba zase říct, že ten tlak na sebe vytvořil on sám. A dělal to pro svůj prospěch. Takže teď hrát s kartou je toho na mě moc není úplně ok.

Hescores - Čtenář - 22.4.2016 v 00:39
Re: Re: Pro Láďu a další - Odpovědět
 

Pojďte už neřešit, jak se CMG chová, protože objektivně se trochu chová jako kokot. Ale zápas CMG vs Diaz 2 bych klidně skouk. Lyotova teorie o účasti CMG na UFC 200 je podle mě tip na jistotu. Connor už vysvětluje, takže si vysvětlej, kdo je šéf a CMG na UFC200 bude. Jedině, že by CMG fakt nechtěl s Diazem bojovat. Pak asi dohoda nebude.

Jeremy - Čtenář - 22.4.2016 v 06:39
Re: Re: Re: Pro Láďu a další - Odpovědět
 

Hescores-S tebou bych klidně zašel na pivo, ikdyž pivo nepijuwink Hodně vyspělé názory!

Hescores - Čtenář - 22.4.2016 v 10:45
Re: Re: Re: Re: Pro Láďu a další - Odpovědět
 

Díky. Nutno říct, že občas taky přestřeluju:-)

kanal - Čtenář - 22.4.2016 v 11:17
... - Odpovědět
 

Že by ho jedna prohra takto zlomila...? To by byla od Connora velká slabost a malost. Takhle se legendou nestane, spíše bude za sraba...Škoda.

conor mcgregor - Čtenář - 22.4.2016 v 14:27
Re: ... - Odpovědět
 

Ta prohra nebyla nic jednoznacnyho, s Diazem byl a bude favorit, ale nepadalo to tam, prepalil v prvnim, proste bad day. Horsi uz je predstava jaky neskutecny biti by dostal od mnohem rychlejsiho a po vsech strankach lepsiho RDA, se kterym mel puvodne jit. Ale stale se muze vratit do sve vahy mlatit Alda a spol., kluky "o hlavu mensi", jen uz nebude mit tolik jim najednou nenavidene prizne medii.

adoss - Čtenář - 22.4.2016 v 18:17
Re: Re: ... - Odpovědět
 

to si dovolim nesouhlasit. ta porazka byla daleko jednoznacnejsi, nez predchozi dva connorovy zapasy. navic, nekdo tu zminil, ze na tiskovce pak ukazal srdce sampiona, kdyz uznal prohru. to je fakt,ale tiskovka neni zapas a tam to naopak docela zabalil, co si budem povidat.

kanal - Čtenář - 22.4.2016 v 22:32
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jen chci říct že by mě tím docela zklamal kdyby odešel a neporval se s Diazem ještě jednou. Skoro každý nekdy prohraje, ať je sebevetší hvězda ale takhle to zabalit a zrovna na vrcholu..?To by byla škoda. Musí to být pro něj tvrdá rána ale s tím taky musí počítat. Jak říkám, pokud teď odejde tak legenda nebude, bude sráč.

yamay - Čtenář - 22.4.2016 v 18:43
Na odlahcenie temy - Odpovědět
 

https://www.youtube.com/user/prebek/videos

Pravdepodobne to viaceri poznate, ale pre tych ostatnych:

Jeden velmi sikovny chlapik porobil kopec animovanych videi, ktore paroduju situacie spojene s UFC fightermi.

Mozte si skratit cas do najblizsieho eventu wink

adoss - Čtenář - 22.4.2016 v 19:42
CMG - Odpovědět
 

Jen k tomu co Conor přinesl do MMA. Mezi posledními 50 články zde na serveru (od 12.6. 15) jsem našel 41 článků, kde padlo v textu nebo diskuzi slovo Conor. Nemusí se nám líbit jeho zmrdské chování, ale i z extraroundu se stal web Conora McGregora. To je prostě fakt, tak si to nějak srovnejte.

malylada87 - Čtenář - 22.4.2016 v 19:47
Re: CMG - Odpovědět
 

No ono to dokazuji i cisla sledovanosti na FOXu, prodanych payper view. Narust sledovanosti proste o dost stoupl a asi to neni z niceho nic. Dokazuji to i slabsi turnaje a dokonce minuly tyden mel event sledovanost 2400000 lidi, coz u fight night nebyvalo. A velky podil ma na tom Conor, ze se MMA stava sledovanejsi a to je fakt v cislech

Karaev - Čtenář - 22.4.2016 v 20:45
Re: Re: CMG - Odpovědět
 

tak tohle mu nikdo nebere. i lidi co ho nesnasi musi uznat, ze tohle poblazneni se mu povedlo dokonale. jenom skoda, ze dokud budoval svoji povest, fanouskovskou zakladnu, prijmy tak mu to nevadilo a moc rad se predvadel a jeste rad. ted ma to po čem toužil a najednou mu to je proti srsti.proc by ze sebe delal taky saska kdyz ma vystarano:)dela jak kdyby to byl jeho prvni zapas. moc dobre vi co obnasi fungovani v ufc. navic sam si na sebe upekl tenhle bic tim jak vystupoval.a u ufc 200 zvlast mu muselo bejt jasny, ze se tomu nevyhne..v podstate jsem rad, kdyby ten zapas nedopadnul, protoze je to naprosta zbytecnost a conor do ted muze dekovat bohu, ze se RDA zranil, pac by jeste ted mel lekarskou stopku:)

dervis - Čtenář - 22.4.2016 v 20:58
Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Takze UFC = MMA? No jo vlastne, kdyz lidi chodi na Barcelonu, tak to zvedne navstevnost, nebo marze i Viktorce Zizkov. Rizin zvyseny zajem o CMG asi moc nepocitila... A moc UFC zapasniku mimo eventy s CMG asi taky ne a je to horko tezko spocitatelne, protoze UFC konstantne rostla tak, jako tak. Urcite ne tak jako s CMG, ale rostla. 

Co na tom irovi je tak zajimave? Po jeho prohre s Natem jsem na lidovkach cetl "padl fenomenalni bijec"... On je nejaky fenomenalni bijec? Jedine jeho vitezstvi, ktere je opravdu fenomenalni je to nad, bohuzel, frustrovanym Aldem, ale to klobouk dolu, bez debat, i kdyz i ti nejvetsi fandove, kteri tomu rozumi musi uznat, ze to se mu horko tezko povede zopakovat. Jinak pri vsi ucte k zapasnikum, z tech lepsich porazil KO zaskakujiciho Mendeze a jasne vybodoval Hollowaye, kteremu ale bylo tehdy 21. Nechapu ten nekriticky zajem o nej, hlavne od lidi co tomu rozumi.

malylada87 - Čtenář - 22.4.2016 v 21:54
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Kamo absolutne nevis o cem mluvis. Ufc je nejvetsi organizace na svedomi ma 90% tohoto sportu v dnesni dobe. Tizin? Chces snad rict, ze to je organizace, ktera se nejak pricino o popularitu tohoto sportu? Asi ttezko, kdyz prenos neni ani nikde vysilany a uroven zapasu mizerna. Ano sledovanost prodanych prenosu a sledovanost rostla, ale ne tak rapidne a jen u cislovanych turnaju. Fight night galavecery byly z 90% po 1000000 sledovanosti. Letos prakticky zadny turnaj nesel pod 1000000 a nikdy se nestavalo, aby fight night turnaje prinasely takove cisla. Navic je to narust az rekordni a od Conoroveho boomu skoro o 100%, takze se o konstantnim narustu neda ani mluvit. Navic i co se tyka payper view, tak jsou cisla dvojnasobny. Tohle uz je jen bagatelizovani...

 

malylada87 - Čtenář - 22.4.2016 v 22:05
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Jeste kdy vezmu v potaz, ze letos plno hlavnich zapasu odpadalo a UFC to melasmulu, tak ani na tom to nebylo znat..

dervis - Čtenář - 22.4.2016 v 22:27
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Cisla neznam, ale maji fajteri ve smlouvach, ze z toho automaticky budou neco mit? Nebo proste jen FOX proda draz reklamu a zaplati nejspis vic UFC, ktera jsem si nevsiml, ze by nejak masivne zvedala platy, kdyz ma ted 100% narust sledovanosti. Netroluju, ptam se. Co z toho bude mit treba Pesta? Je to prinos pro obchod UFC, nebo mma celkove?

Rizin jsem dal jako priklad a UFC urcite neni 90% mma, to se zda jen tobe, protoze nic jineho nesledujes a mimo jine treba rusaci v Riznu delaji pekne zapasy (nemyslim jen Fedora). OneFC, Bellator, tam jsou taky slusne mace, i kdyz UFC je jinde, o tom zadna, ale zas ne vzdy sportovnima vykonama, to si zas nic nenalhavejme, ne kazdy zapas stoji za to.

K1-fan - Čtenář - 22.4.2016 v 22:34
Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Minule som sa pýtal kolegu v práci (pripravoval si prezentáciu za SR, kde nosnou časťou boli čísla v tabulkach) : "sú tie čísla vôbec pravdive?" Nie, nie sú odpovedal, ale nie je nikto, kto by to vedel overiť a prekontrolovat. Toľko k číslam, čo tu predhadzuje Lada. Ako povedal Churchill: verím iba tým statistikam, ktoré som sám sfalšoval. 


tradičné bojové karate

K1-fan - Čtenář - 23.4.2016 v 08:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Poviem, že Ľadové čísla sú s prstu, čo následne povie Caidel a mám za to mínus. To je tak trápne. Sami seba usvedcujete zo zaujatosti, neobjektivity, hnevu. Ako trucovite deti, keď im mama hrozí vareskou.  


tradičné bojové karate

dervis - Čtenář - 23.4.2016 v 11:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Ty plusy a minusy nemaji vubec zadnou relevanci, tady se hodnoti kdo to pise a pak o kom v jakem smyslu. Hlavne v tematech o CMG to jde videt nejvic, jak na neho nekdo sahne, uz tady litaji minusy jak facek od Nata... 

kolik474 - Čtenář - 23.4.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

to je vtipný, jak si furt myslíš, ze ty minusy mas kvuli zaujatosti a ze ti ostatni delji naschvaly..minusy mas za to, ze bud napíšeš sračku, nebo v lepsim pripade neco co nedava smysl..cau

Caidel - Administrátor - 22.4.2016 v 23:43
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Tady jen musím poznamenat, že tvá interpretace čísel sledovanosti je jednak hodně volná a nepřesná a jednak se příliš nezakládá na správných číslech. Vidíš trendy které nejsou, mícháš různé typy turnajů na různých kanálech atd.

Conor samozřejmě má zásadní dopad na svoje PPV prodeje a má v tomto směru na kontě řadu rekordů, ale běžné Fight Nights nebo cokoli dalšího neprosto nijak neovlivňuje. Ani PPV na kterých se nevyskytuje. 

malylada87 - Čtenář - 22.4.2016 v 23:57
Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

samozrejme jseom to bral od oka,abych se s tim nemusel tak stvat, ale co do sledovanosti na kanalech, je narust na fight night turnaji obrovky.

Nemyslel jsem to tak, že Conor má dopad na fight night turnaje, ale ze celkove pozvedl sledovanost MMA obecne a ti lide sleduji i ostatni turnaje, tak se to odrazi v tech cislech. I z tvych souhrnu se to da vycist, myslim, ze uvadis danou sledovanost turnaju a je to rozdil, nez treba tou samou dobou pred rokem.

Caidel - Administrátor - 23.4.2016 v 00:19
Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Právě že ne.

Fight Nights loni vypadaly takhle: 2015

Já v tom tedy žádný dramatický vzestupný trend nevidím.

A letos takhle: 2016, tedy spíš dramatický pád :) Ve skutečnosti je to ale jenom o tom, že UFC v lednu vždycky nasadí nějakou pecku (2015 McGregor, 2016 očekávaný titulák Dillashaw vs. Cruz) a pak už jsou ty turnaje podstatně slabší. Navíc se vážně blbě zohledňuje to, že se liší termíny vysílání, to, kde se vysílají předzápasy a spousta dalších faktorů. I tak se ale rozhodně žádný zásadní vzestup nekoná a fanoušky které přitáhl CMG povětšinou zajímá zase jenom CMG, rozhodně ne nějaké průměrné Fight Nights. Za časů Spike TV bývala sledovanost například vyšší/minimálně srovnatelná. Ty kanály sice nejsou už z principu porovnatelné, ale zkrátka platí, že sledovanost 1,5 mega mělo UFC už třeba osm let zpátky. 

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 00:22
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

hlavní event minuly tyden videlo 2400 000 pokud se nepletu, event, ktery delali na posledni chvili, tak nevim na co jsem cucel, kdyz jsem koukal na fight night sledovanosti.

Caidel - Administrátor - 23.4.2016 v 00:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Ohlédnutí za UFC on FOX 19 by mělo vyjít zítra, ale co se sledovanosti týče, je to asi o 200 tisíc míň, než měl totožný turnaj před rokem :) a jinak zcela běžné číslo (zrovna v rámci těch FOX turnajů které jsou jeden za čtvrtletí se dobře porovnávají jednotlivé turnaje napříč roky). 

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 00:53
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Tak to se omlouvám všem, ja se musel dívát na blbý čísla asi.

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 14:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

....a ono netreba zabudat na to, ze UFC vo velkom rozbieha FightPass. V podstate takmer vsetky turnaje mimo PPV, vratane prelims a elims tam bezia. Napr. vcera, resp. dnes v noci EBI 6....co je absolutna pecka. Sem tam mrknem aj Invictu....mal som aj M1 Global....to sa neda porovnat a tie iste peniaze.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 22.4.2016 v 22:21
Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Ako sa meria vplyv Ira na rast sledovanosti FN? Je tam nejaka priama umera? Ako sa to počíta? Tento rast ma aké zaciatocne hodnoty a aké koncove? Ta pridaná hodnota, dá sa porovnať včase s pridanou hodnotou iného zapasnika? Ktorého? Kto je tou hodnovernou a objektivnou autoritou, ktorá sleduje, meria a vyhocnocuje spatne ten vplyv? Jeden človek (ty) dokázal rozblaznit celý extraround, a to bez jediného dôkazu, jediného faktu, jedinej odpovede, všetko si to dokázal svojim zápalom o UFC. Ísť na vlne Ira je moderne, in, šik, trendy. Je dosť indícií, že s UFC to pôjde časom dole vodou,  A to pre mnoho dôvodov. Žiaden šport nestojí na jednom prezidentovi a 15 tvárach, nikde sa tak neopakuje scenár, sponzori nesponzoruju atď. atď. UFC by som prirovnal seriálu Baywatch v polke 90 rokov (tie prvé časti si asi nevidel, mama ti to asi nedovolila), senzácia prišla s Pamelou (Conor), no postupne sa čaro vytratilo. Som si istý, že súčasný stav UFC je dlhodobo neudržateľný. Zdá sa vám to nemožné, UFC na vrchole, rozširuje sa do sveta, točí stále väčšie prachy, rastie sledovanosť... Teraz vaše slová: už ma to nebaví, samy rematch, furt niekoho protezuju, európania na okraji záujmu DW, drahé, ďaleko, nemám s kým ísť, ten je debil, ide mu o peniaze, ani som to nedopozeral...Ako hovorím, UFC bez veľkej zmeny sa čoskoro preje, zovsednie a skončí ako Baywatch (ja nehovorím tým, že zanikne ako ten seriál, ale že vyčerpá svoju myšlienku a ľudia sa vrátia ku golfu, NFL, NBA a pod.)


tradičné bojové karate

fedo - Čtenář - 23.4.2016 v 09:34
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

K1-fan - velice trefne napísané. 

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 14:18
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

..a preco teda to NFL, MBL, NHL a NBA sa stale drzia?? Dokonca co sa tyka hodnoty znacky, ako takej, tak NFL je tusim celkovo na 3. pozicii celosvetovo. To len taka recnicka otazka.... Asi povies, ze nie je to znacka jednej, dvoch tvari a par mien...maju tam asociaciu hracov a pod. Ale ved aj ten CMG sa snazi za tych fighterov trochu bojovat....zatial teda "vyhravaju" iba ti, co s nim idu zapasit...ale ako jeden z mala ho podporili verejne Jones a MacDonald a ostatni si otieraju hubu. Diaz velkohubo kritizuje rematch, ale bez slova ho vezme, lebo vie, ze ho to zahoji tak, ze si bude moct aj tu svoju vytuzenu jachtu kupit.
A napr. ten Baywatch.. :D :D Pamela stale sem tam rozviri vodu, kde sa ukaze a Baywatch sa vysiela este aj teraz niekde :D :D :D


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 14:26
Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

A co hovorite na konferenciu? Nezdala sa vam taka mucna, nudna bez CMG? :D A co taky fakac Jonesa na DCho pri odchode z klece po zapase, alebo jeho pozdravenie sa s rodinou, kedy odbehol medzi divakov pred zapasom?


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 25.4.2016 v 14:37
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

JBJ potvrdzuje neustale svoju povest.....

malylada87 - Čtenář - 25.4.2016 v 15:02
Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

Je to sympaťák, ten nástup neměl chybu. Nicméně s tím fakáčem se mu nedivím. Ten koment celý startovky se o d DCho nedal poslouchat, až už mě tam sral a Ten konec co komentoval, tak to bylo dost trapný, ani se Jonesovi nedivím. Něco tam po něm pořvával.

Onko23 - Čtenář - 25.4.2016 v 15:09
Re: Re: Re: Re: Re: CMG - Odpovědět
 

mne sa to tak nezdalo, nehladiac od toho, ze JBJ to vobec nemohol pocut, tudiz nemohol reagovat apriori na to.... ;) Je to imbecil a dufam, ze DC mu nalozi, az mu bude snezit z nosu.... Tie JBJ vyjadrenia, vsade samy God, Jesus Christ...a fans...brnka im na notu a vychadza mu to, ale ja to jeho farizejstvo nezerem. :)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 08:14
Bellator - Odpovědět
 

tak se událo dle mého jedno z největších překvapení roku. Benson Henderson jednoznačně dostal mlatu od Koreshkova. Benson je prostě na WW malej, koreshkov byl v zápase uplnej obr. Docela jsem zvědavý, Benson měl být velká hvězda, na které se mělo také stavět a trošku to Bellatoru nabouralo plány.

santos utáhl Warda a to je celkem další výbuch favorita. 

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 13:08
Re: Bellator - Odpovědět
 

To nebolo az take prekvapenie, spickovi borci su aj mimo UFC a Koreshkov rozhodne patri medzi nich.....

fedo - Čtenář - 23.4.2016 v 09:21
Bellator 153 - Odpovědět
 

Ešte treba spomenúť, že kto má rád kvalitu, tak doporučujem Benda s Koreshkovom. Super zápas! Obaja srdce bojovníka na mieste, žiadne sračky pred zápasom ani po. To čo ustál Ben je obdivuhodné a Koreshkov využil svoje prirodzené výhody. Gratulujem obom.

Burky - Čtenář - 23.4.2016 v 10:47
Re: Bellator 153 - Odpovědět
 

Teraz som dopozeral zapas. Koreshkov dominoval kazde kolo a Smooth co ustal nieco neskutocne.

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 11:44
Re: Bellator 153 - Odpovědět
 

Ako som pisal uz pred tym, krajsie privitanie ako Koreshkova Bendo nemohol dostat. Pre mna ziadne prekvapenie, ze to dopadlo takto.....

Jeremy - Čtenář - 23.4.2016 v 11:31
Mimo téma - Odpovědět
 

Viděl jsem vážení Jones vs. OSP. Jones neskutečně namistrovaný, přeju mu, aby dostal naplácáno....Ale vypadal prostě dobře a mám obavy, že to bez problémů zvládne...

malylada87 - Čtenář - 23.4.2016 v 11:35
Re: Mimo téma - Odpovědět
 

Jones působil úplně stejně, jako v posledních 8 váženích .... mě se líbilo, jak uznale mluvil k OSPmu. Po vážení si myslím, že není o čem, Jones vypadal výborně a tohle bude demolice.

Jeremy - Čtenář - 23.4.2016 v 11:41
Re: Re: Mimo téma - Odpovědět
 

Nepsal jsem, že působil jinak, než jindy.....

CheesyEagle - Čtenář - 23.4.2016 v 21:37
Re: Re: Mimo téma - Odpovědět
 

Ja se teda priznam, ze me naopak zaujal na vazeni OSP, kterej nevypadal o nic mensi nez Jones. Strasne bych mu pral vitezstvi, je to rizek, ale Jones je proste fenomenalni zapasnik a podcenovat ho by bylo bláznovství.

AlistairMir - Čtenář - 23.4.2016 v 19:46
UFC 197 - Odpovědět
 

Jones, Cejudo, Showtime, Esparza, Harris


Jednej s pokorou, respektuj druhé, bojuj čestně.

kolik474 - Čtenář - 23.4.2016 v 20:23
Re: UFC 197 - Odpovědět
 

jones, cedujo, barboza,haris

 

yamay - Čtenář - 23.4.2016 v 21:05
UFC 197 - Odpovědět
 

East, Vick, Esparza, Showtime a vobec by ma nemrzelo, keby vyhral aj OSP.....

Lyoto - Čtenář - 25.4.2016 v 09:05
Conor Diaz - Odpovědět
 

Tak tu máme informaci , ze Diaz Conor je opět ve hře:))))

malylada87 - Čtenář - 25.4.2016 v 10:21
Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Komedie pokračuje :D .... Zatím jediný zdroj je Conorův Tweeter, kde prohlásil: 

Jsem šťastný, že můžu oznámit, že jsem zpět na UFC 200. Velké díky patří DW a Lorenzo Fertitta, že to udělali pro fanoušky. Respect

K1-fan - Čtenář - 25.4.2016 v 10:36
Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Verím tomu, ze to bolo naplánované dopredu. DW a Lorenzo Fertitta majú našťastie veľkú empatiu k fanusiko...vským peniazom.

"Rovnako ako Lyoto tomu neverím ani kvapku, takto sa robí veľký marketing, šokovať do zosalenia a nech je to napínavé ako guma v gatoch."

Tipujem, ze po UFC 200 bude zniet takáto veta od niektorých: "Velké díky patří Nate Diazovi, že to udělal pro fanoušky podruhé. Respect."


tradičné bojové karate

Lyoto - Čtenář - 25.4.2016 v 10:40
Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Ja od zacatku věřím v to , ze je to jen hra . Proste nemůžou udělat 200 bez CMG. Věřím ze cela situace se jeste tak třikrát zmeni , ale finale bude Conor na 200.

malylada87 - Čtenář - 25.4.2016 v 11:00
Re: Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Až Conor půjde do důchodu, tak by mohl dělat přednášky na vysokých školách z marketingu :D :D .... je pravda, že ten zápas už nebyl jak možné hypovat, tak to udělali t

malylada87 - Čtenář - 25.4.2016 v 11:01
Re: Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

timto stylem.

Lyoto - Čtenář - 25.4.2016 v 10:37
Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

To neni komedie , ale napínavý thriller :)) Jak si někdo mohl myslet , ze to tiskovkou skončilo .

willy666 - Čtenář - 25.4.2016 v 11:09
Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

tiez si myslim ze toto bola dopredu urcena taktika...myslite si niekto z Vas, ze ak bude na UFC 200 Conor vs Diaz 2 tak bude tam este prihodeny aj zapas Cormier vs Jones 2 ? Respektive ak by k tomu doslo, tak kto by potom obsadil hlavny zapas?? 

Chael Perosh - Čtenář - 25.4.2016 v 19:30
Re: Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Vzhledem k tomu jakou frašku touhle hrou na kočku a myš s divákem z toho dělaj tak bych se vůbec nedivil, kdyby hlavní zápas nechali Diazovi s irem i když je to netitulák a titulovej zápas mezi DC a Kokešem by to dotáhl max na Co-Main. Ale nečekám, že se tyhle dva zápasy sejdou na jednom turnaji. To spíš daj Dcho s Kokešem třeba na UFC 201 bo 202 a vytřískaj další prachy s novým eventem. Každopádně já se z celého "slavného" UFC 200 těším nejvíc na Caina, Alda a Tate. Hlavní zápas mě nezajímá vůbec max se rád podívám jak Diaz opět sejme Ira a tentokrát hádám, že zvolí metodu KO.

yamay - Čtenář - 25.4.2016 v 19:12
Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 

Este by som sa netesil, DW sa pre LA Times vyjadril, ze to nie je pravda.

http://www.mmafighting.com/2016/4/25/11503028/dana-white-conor-mcgregors-tweet-about-being-back-on-ufc-200-not-true

 

"We haven't talked [to] Conor or his manager since the press conference [Friday]," White said. "I don't know why he would tweet that."

White also told TMZ on Monday that the McGregor-Diaz fight is 100 percent off.

"I feel like the scene in 'Step Brothers' when they ask if they can build the bunk beds," White said. "I don't know how many more times I can say the fight is off or how many more press conferences I can have saying the fight is off for people to believe it's off."

 

yamay - Čtenář - 26.4.2016 v 11:06
Re: Re: Re: Re: Conor Diaz - Odpovědět
 
yamay - Čtenář - 25.4.2016 v 19:23
Paddy - Odpovědět
 

Paddy Holohan sa rozhodol skoncit 2 tyzdne pred svojim dalsim zapasom v UFC.....

yamay - Čtenář - 25.4.2016 v 21:18
Re: Paddy - Odpovědět
 

Respektive skoncit musel pre vzacnu krvnu poruchu. Vedel o nej aj pred tym, ale nebral to vazne, ze to moze byt pre neho nebezpecne, bojovat v oktagone. Kedze sa zdravotne prehliadky zprisnili, nemoze, hoci chce, pokracovat v kariera pro fightera.....

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 09:43
UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Tak nad UFC se začínám bavit více než nad Rizinem a zápase Sapp vs Akebono :D ... Napřed dají Jonesovi 500 táců za tu hrůzu co předved, OSP jelikož nefetuje tak nepotřebuje tolik peněz tak dostal jen 55 táců.. Oproti tomu DJ dostal 195 táců což teda mě přijde jako pěkný svinstvo oproti Jonesovi vzal almužnu.. Whittaker nebýt bonusu tak dostal pěkný hovno protože by dostal jen třicet klacků.. Další gól je jak plešatec leze do prdele Jonesovi, že prý vypadal nejhrozivěji do kdy viděl? Jo hrozný to bylo, ale DC si musel odechnout spíš protože to byla fakt hrůza.. Jo a nejvíc se mi líbí jak lidi jak Jones byl po zápase friendly jak byl super, ale to že první co udělal když vylezl z Octagonu ukázal DCmu fakáče to už nikdo neřeší.. Přitom si ho DC nevšímal skoro vůbec.. Jo a Ir píše na Twitteru, že se vrací na kartu UFC200 a Dejna zase tvrdí, že v žádným případě Ir se vrátí nejdřív na UFC 201 nebo 202 tak nevím.. Buď Ir nemůže překousnout to, že ho tam Dejna prostě nedá a dělá mu naschvály nebo fakt nevím jak se tihle dva nemůžou dohodnout.. Mě osobně jako fanouška to spíš baví, než abych byl napnutej jestli to tam daj.. Ono zápas Diaz vs Řehoř 2 mě neláká takže když bude UFC200 bez něj tak se mi stýskat nebude to ať tam daj radší Lawlera s někým nebo DC vs JBJ 2... Největší korunu tomu dal Diaz, který řekl že pokud nedostane Ira na UFC200 tak nechce nikoho a tweetnul že jede na dovolenou :D Jinak reebok na UFC představí hadry v novejch barvách koho to zajímá tady je link https://twitter.com/Bill_KingSBJ/status/724631241962721280/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw   a taky jsem se pobavil fotkou Caina s Hapou kde čekali na nějakou talk show a oni je nacpali někde v zákulisí na jednu pohovku kde čekali https://twitter.com/cainmma/status/724619506354528256 a Cain k tomu ještě napíše že ráno je stále lepší :D

Onko23 - Čtenář - 26.4.2016 v 09:58
Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

palec hore za info ;) A teraz...znova zabrdnem...presne na toto narazal CMG v tweete, kde pisal aj konkretne mena nejakych nimand moderatoriek, ktore ani nevedia, co je MMA, ale vedia, ze CMG im zdvihne sledovanost rannej "show"...a musi tam ist sasovat a to mu vadilo. A teraz je to tu...a este ich daju sadnut spolu a potom cakaju strasnu vojnu slov a trash talk a akoze nevrazivost... :D Im to dobre j*be. Za dalsie je fakt to s tym JBJ, vsetko...a zasa porovnanie 12 podujati s JBJ maincard - zisk na vstupnom 26.2 mil.  CMG 5 UFC maincards, vybrany gate 28,14mil. A jedna technicka...myslim, ze prve DW bol k JBJ kriticky...uz aj na post fight presse hovoril, ze ci to bol ten fenomenalny JBJ, ze nie, ale vyhral a ze ma pravdepodobne stastie, ze zapasil s OSP a nie s DCm. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:05
Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Pokud jsem sledoval konferenci správně, tak Hapa s Cainem byli k sobě úplně v pohodě...

Onko23 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:21
Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

ano, ano boli, ale ide o ten princip.....co tou poznamkou aj Cain potvrdil vlastne ;) A aj vyrazom na fotke, kde ani Happa nie je nijak zvlast nadesny :D A ked pises o tom beziacom kontrakte, mas nejake info o minulych platoch JBJ?? Pretoze pochybujem, ze by predtym bral taky ranec...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:54
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Je to prostě vtipný.. Cain aji Hapa (Hapa teda aspoň mimo octagon v něm je zákeřný prase) Jsou v pohodě chlápci. Nikdy jsem je neviděl někoho urážet nebo dokonce dělat takový hovadiny jako lepat se na vážení.. A amíci prostě s Caina udělali the baddest man on the planet a myslí si že někde na show vytáhme Tacos nebo Buritos a začne mláti Hapu po čumáku... Hapa naoplátku před cainem rozšlape azteckej kalendář a připomene mu že celá jeho mekiko rodinka jsou jen nevolníci? Bože američani jsou vážně zvrácený.. Nechápu je přitom i kdyby udělali díl o tom jak si Cain s Trevisem opekli buřty zazpívali si písničku a podali si ruce stejně se na ten fight podívám rád protože to si myslím, že to bude kvalitní postojařina a jatka ze strany Caina pokud mu Trevis nevypíchne oko..

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:18
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Počkej, ale tam se žádný Hyp nevytvařel ne? Já teda nevím, proč ten fight rozebiráte. Zaznamenali jste nějakou režii v tomto fightu? :O, ja to nikde nenašel.

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Nevím jak Onko ale já se bavím nad tím jak je prostě strčej na jednu pohovku a fotí je jako by čekali, že si daj po drže už tam.. Prostě takový to jak přijde nějakej vůl s nápadem dáme nejzlejšího týpka na zemi s týpkem co mlátí ženský a píchá rondu a uvidíme co se stane.. A kluci tam pak sedí a aspoň dělaj, že je to sere přitom je to totálně netankuje... Prostě taková ta trapná chvíle kdy musíš hrát, že tě ten druhej sere přitom by si tam hoši klidně dali pokr a ještě u toho pokecali:D

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

jo tááák, no tak otazka jak tam vypadala ta místnost celá a ne jen ten záběr, asi to je demetní no, ale tak to tam posral určo nějaký pikolo s agentury, co to pro UFC zařizuje dle mého. Protože jinak co jsem mohl zažít, tak organizace turnaje a těhle věcích funguje tak, že jsem to ještě nezažil.

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:35
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Ale je to možné, neboť když kouknem na kartu, tak není duel, kde by byla nevraživost nebo nějaký Hyp, který by ještě více přitáhl lidi a média.

K1-fan - Čtenář - 26.4.2016 v 12:55
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Vtipné a trefne. Palec hore


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:02
Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Ty jsi opět zase mimo, to že maji platný smlouvy na několik zápasu dopředu, to že Whitteker proraziul prakticky v posledních dvou zápasech a nebereš v potaz to, že mohl mít smlouvu na šest zápasu a prostě průlom proběhl během běžícího kontaktu? Jak můžeš srovnávat plat Jonese, který je marketingově prostě někde jinde než Demetrius? Muši váhy prostě lidi netáhne a kdyby byl Demetrius na startovce, kde není jiný titulový zápas, tak se čísla propadnou uplně někde jinde. Na mší váhu je 195 000 USD dost slušný plat a tohle by mu nedali nikde. Jones běžel podle svýho kontraktu z dřívějška. Jones si zápas pohlídal bez problému, bez zranění. Dával jsem odkaz na přesný pokyny roku v jednotlivých kolech a docela bych věřil tomu, že to byl od začátku kalkul se nikam nehnat, aby byl do UFC 200 v pořádku.

Už nevíš, kde vyškrabat kde jaký hovno z klobouku. 

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:41
Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Láďo prosimtě kde píšu, že nevím nic o smlouvách? Napsal jsem že mi to přijde vtipný a neférový což je! A smlouvy? Jo vím o nich a vím že jsou tak nastavený, ale to neznamená že to není k smíchu! Jones se zachoval zase jako dobytek a ukázal nám všem co vidí jeho chování realně a né s růžovejma brejlema jako ty, že se cití být středobodem UFC nejlépe vesmíru. Jeho arogance přerostla 100% a tím fakáčem na DC, kterej si ho aní nevšímal a prakticky celý zápas JBJ vs OSP komentoval dost vlažně.. To prostě není chování šampiona neviděl jsem, že by DJ ukazoval fakáče na Cruze s kterým chce fight! A neviděl jsem ani fuckovat Lawlera ani Werduma ani Caina ani Rockholda ani Weidmana ani Alda.. A ty mě napíšeš že škrábu hovna? Nemusím je ani škrábat když se Jones chová zase jako strup takže prakticky žádná změna a už se ani na zápas JBJ vs DC 2 netěším protože vidím, že to zase posere a pujde sedět primitv, protože jeho chování má stále stejný charakter = 0! A navíc Ty mi budeš povídat o škrábání hoven na někoho když Chaela napadneš hnedka za sypačku? tobě by se taky nelíbilo kdyby tě hned někdo tady utlačoval, že jsi nedržel ani rukavici natož vědět něco o taktice či technice.. nechováš se fér a už se vůbec nedivím, že se přikláníš na stranu Ira a JBJ - klobouk dolu před tvým přehledem, ale to je tak vše..

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:22
Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

ok, ale srovnáváš nesrovnatelně a uvádíš příklady celkem mimo. TTak každý ví, že mezi nimi je velká nevraživost a ti dva se nesnášejí. Ty tady uádíš borce, který mezi sebou vyhrocenost neměli a nebo byla v porovnání s nimi jako peříčko. Taky je nefér vpalovat Jonesovi něco do huby, když napřiklad v hodinovém duelu s Rogenem hovořili, tak DC byl ten co se více navážel a Jones to neoplácel, tak zase trošku objektivity.

Onko23 - Čtenář - 26.4.2016 v 15:05
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

fakt mas ten pocit? :-o Ja som tam videl arogantneho mladeho afroamericana, ktory dementoval vsetko, co starsi, skusenejsi DC povedal....a dokonca nemal niekedy ani argumenty na niektore DCho konstatovania, miesto toho kyval hlavou, povysenecky pohmkaval jak male decko. Ja sa vobec necudujem, ze DC nim pohrda...aj mne je z neho zle...obzvlast, ked vyjde najavo vsetko, co aj DC spominal, napr. ten spor pred studiom s tym slovnym napadanim a schovavanim sa za ochrankara. JBJ cela rodina bude taka...aj s jeho bratmi. Fakt sranda, ze nikde ani pip o tom, zeby ho komisia nejak napomenula, za ten vylet z miesta kontroly rozhdocom k rodine pred zapasom.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 15:17
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Vždyť mu Jones argumentoval tak, že DC uř pomalu nevěděl co říkat a mlel tam stračné věci a pořád mu jen předhazoval poslední události. Jones mu pak u některých odpovědí ani neodpovídal, aby se zbytečně nemusel s ním hádat. Já to viděl v českým překladu a co jsem viděl i po tom ohlasy, třeba i Novotného, tak ho Jones v tý debatě jasně utřel. DC se jen chytal stébla minulostí a mlel tam často nesmysly, aspoň na mě to působilo. Jones mluví taky dost rozumně a nikdo nemůže říct, že by to při rozhovorech byla tupá hlava. Káždý má na to obrázek jiný, ja mám Daniela rád, ale někdy už ty jeho rádoby moudra a rozumbradství je otravné, Taky ho na konference vybučeli. Mám ho rád, ale působí na mě jak František Straka, všeználek českého fotbalu. Posloucha se pěkně, ale někdy je to moc. 

V odvetě se ukáže, až ho po pěti kolech jednoznačně Jones porazi :)

Onko23 - Čtenář - 27.4.2016 v 08:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

:D :D si nechaj zdat. Moze si skor nechat fake interim belt....ten pravy zostane u DCho. Inak k tej konferencii....to je prave ta tupost tych ludi a az som sa hanbil za nich. Ze hulvata (jak oznacil DCho za biggest pussy he´s ever met) tam velebili a DCho vybucali, co nasledne im kraaasne povedal, ze on je triezvy cely zivot, on nebura pod vplyvom drog a zranuje ludi, zije sporiadany zivot a jemu, ked povie, ze je 3 mesiace triezvy tlieskaju a jeho vybucia....a krasne mu tam chrstol do ksichtu to, jak sa pretvaruje, ked sa tam hral na svateho a pritom na parkovisku zasa provokoval DCho aj s jeho j*blym bratom. Viem, ze neprehral, ze je okolo neho velky hype, ale mna jeho zapasy az tak nebrali a celkovo ho nemusim ani trochu.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 27.4.2016 v 09:42
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Oni to celkem pěkně vystihli, nemají v americe rádi lidi, kteří jim dokola říkají jak mají žít, ale mají rádi příběhy těch, kteří se vyhrabali ze sraček a chtějíchytnout druhou šanci....

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:32
Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Tak výkyvy budou a vždy byly. Ale to je napříč MMA a ne jen v UFC. Ale prostě bohužel nemůže dostat hold stejný prachy Jones a Demetrius, protože Johnson neutáhne marketingově celou kartu a když se  objevil v titulovém boji na kartě, kde byl jen titul muší vahý, tak to v číslech mluvilo jasně, že tolik netáhne a to je to přitom pán bojovník. Prostě do toho hovoří hodně faktoru. Především jsou pořád hruzostračné ty částky u fighteru v prelims a podobně. Ale když v Bellatoru dostanou třeba 1500 USD, tak to je pořád aspoň něco.

Chael Perosh - Čtenář - 26.4.2016 v 16:05
Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Vidíš chlape? Já Ti říkal, že jediné co se změnilo je bohužel jen to, že bude ještě víc arogantní. Jinak i když bych s Tebou hrozně rád souhlasil, že neměl formu, tak tady bohužel mám jinej názor. Měl formu jako hrom. OSP je velikej, silnej chlap s pořádnou KO power a Kokeš ho k ničemu nepustil a kromě té pecky na bradu ve druhém kole ani nic zásadního neinkasoval. Prostě se držel strategie vyhrát s minimálním poškozením sebe sama. Takhle může být ready klidně na UFC 200 s DC. Zápas byl kolosální nuda to jo, ale Kokešova taktika fungovala na jedničku. Ty kopy co tam posílal to by zabrzdilo každýho a já smekám, že to OSP vůbec dobojoval. Někdo tu psal, že je OSP pomalej boxovací pytel. To hádám psal laik, kterej v životě neměl ani ostřejší sparing protože kdo nakoupil ten ví, jak zrovna tyhle kopy bolej a co to udělá s pohyblivostí. Hádám, že OSP druhej den sotva dolezl na záchod. Nemám Kokeše rád, ale jako zápasník je prostě neuvěřitelnej (sakra jak blbě se mi to píše :-D ) . Budu držet v odvetě pěsti DCmu, ale osobně se obávám, že Kokeše můžou dostat jen dva lidi. AJ a Guss. Snad se pletu a DC ho porazí, moc tomu bohužel ale nevěřím.

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 16:14
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

:D :D dolezl na hajzl a s tou rukou chudák nejspíš ani neutřel prdel :D :D 

....ale souhlas, prostě typologicky menší DC nebude schopen ho porazit. Já si myslím, že i AJ bude krátký, neboť typologicky je to podobný fighter jako OSP a ten zápas může mít stejný průběh. Díky výšce snad jen Gustaffson, ale taky tomu nevěřím. Kdo ví jestli vůbec střet s AJ uvidíme, jestli dopadne fight s Teixeirou, tak favorizuji Glovera. 

Chael Perosh - Čtenář - 26.4.2016 v 17:15
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Těžkej život bojovníka no laughing hele já si živě (až moc živě) pamatuju když sem vyhrál jeden zápas, ale schytal jsem tam strašně moc kopaček do stehen. V tu chvíli adrenalin na max tak si max uvědomíš, že máš ty nohy takový jakoby půjčený - jak když nejsou Tvoje, ale snažíš se jet si to svoje. Večer jdeš chrápat s tím, že to není tak děsný. ALE DRUHEJ DEN !!! Já měl problém se vůbec postavit a chůze to bylo mission impossible...katastrofa a bolest neskutečná.

Pro Nextra - Jasně že DC proti velkým klukům umí to už dokázal několikrát. Já vidím problém jinde a) Kokeš se mu umí dostat do hlavy a to je vždy problém b) velmi dobře pracuje se svou až zázračnou délkou paží c) je silnější než DC - tzn DC ho na pletivu ani na zemi neudrží. Bohužel i v prvním zápase ho Kokeš přezápasil a to je DC olympionik a wrestling má jako málokdo d) zápas vidím zase na body (Kokeš je odolnej a rány umí ustát) a v tom má opět výhodu přeci jen to může s dobrou taktikou (kterou má vždy) nabodovat.

Rád se spletu ale vidím to na AJe nebo Gusse , který i pro mě ten první zápas vyhrál ale na můj názor každej kašle rozhodčí to viděli jinak každopádně Guss zůstává jedinej kdo Kokeše vůbec ohrozil.

A poslední poznámka AJ vs Glover - určo to bude super zápas když to klapne a těším se na to. Osobně favorizuji AJe, který má KO POWER snad větší než většina HW - To jak poslal DCho k zemi to z HW nedokázal nikdo. Pokud maká na kardiu a zamařině má reálnou šanci získat v budoucnu pás.

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 17:25
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

AJ není špatnej, ale ta výška taky nic moc.. Upřímně AJ i Guss dost pohořeli právě na DC (chápu že styly dělaj fighty) ale nějaká rovnice u toho musí být.. Guss je pro mě pan borec toho jsem viděl vyhrát i nad DC jelikož mu extrémě nadržuju v každým fightu.. Dle všeho a keců Jacksona powerlifiting is a problem tak Jones taky poslední kolečko šlapal vodičku.. A Když si DC najde místo jak projít JBJ na tělo mohl by ho solidně utahat.. Nechce se mi věřit že mistra snížka nikdo nesejme... Jinak Denisa za pár let by třeba mohl ten má ty pařáty taky z Marsu! 

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 19:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

No jo, ale treba takovy Gus ma jeste daleko se propracovat k titulaku, podle me musi vyhrat jeste dva fighty a kdo vi, jestli jeste s nekym nezavaha. Ja si myslim, ze Glover se driv k titulaku dostane, nez jeden z nich. To je moje predtucha

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 19:59
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Tak zrovna T-Rexovi bych to přál, ale ten už taky jednou pohořel a zrovna on mi typově ze všech vychází nejhůř:(

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Tak viděl jsem ten dokument o něm a celkem líčil proč se tak stalo a zase z toho vycházela genialita taktiky Jonese. T-rex tam zminuje, ze prakticky necitil od tretiho kola ruce, Jones mu je svazoval pod pazi a a pacil. Vsiml jsem si toho az kdyz jsem to jeste jednou zkoukl a fakt jsem cucel. Nicmene uz si to zazil a nebude tak nervozni a s respektem, jako prvni fight. Celkem by me to podruhe zajimalo.

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 16:30
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Jelikož dělám box tak úplně nevím jak moc kopy brzdí, ale dovedu si to zhruba představit. Bohužel OSP nepobral moc rychlosti ani v prvním kole a nevím kdy si zlomil tu paprču, ale od třetího stejně šlapal vodu.. OSP je sice velkej chlap ale s DC ho nemůžeš srovnávat.. DC umí i na velký chlapy vždyť mlátil HW hlava nehlava..  Jones má 193 cm - Bigfoot taky,Barnett 191cm,Mir 191cm a jak si sněma DC vytíral.. DC je a bude daleko agresivnější bude cpát ten boj na pletivo do klinče na zem bude trénovat určitě s Cainem hmotnostně bude mít stejně jako Jones kolem tý stovky... Rumble je zase daleko rychlejší a tvrdší striker než OSP a Gusta měl Jonese dost na lopatě a za mě ten fight vyhrál tehdá Gusta.. Někdo se najít prostě musí.. Karma snad funguje do prdele ne?

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 16:50
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

To máš pravdu, ale Jones je rychlostně a kardiem úplně jinde, než tito borci. DC je prostě nejlepší polotíha po Jonesovi, ale prostě Jones má i abnormální rozpětí paží a všichni jsme viděli ten první fight. DC trenoval s Cainem i první zápas, zmiňoval se, že změnil sparingy, ale v té debatě ho v té pasáži dost Jones vyškolil, že mu DC nebyl schopný na to odpovědět, co změnil a jak ho může porazit. DCho bych viděl v těžké váze, borci jsou tam pomalejší a když Cain není šampion, tak bych mu šance dával dost velké. 

S AJ ? já myslím, že by ten zápas dopadl se scenářem, jakým dopadl fight s DC. Prostě jediný Gus věřím, že by mohl zatipit, ale prostě nevěřím tomu. Já osobně si myslím, že větší hrozba než AJ a DC je pro Jonese podceňovaný Teixeira...a nejspíš uvidíme střet jeho s AJ, už tu myšlenku potvrzoval DW a pochybuji, že AJ bude chtít čekat na Jonese takovou dobu. Podle mě se ani k fightu s ním nedostane.

Onko23 - Čtenář - 27.4.2016 v 08:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

vidis....tu je pekne vidiet ten nas rozdielny uhol pohladu. JBJ sa DCho pytal, ze jak ho chce porazit.....a co cakal? Ze mu DC povie, co trenoval a co planuju? To, ze tam JBJ povedal, ze vidi starsieho typa, ktory uz nebude ani rychlejsi, ani silnejsi...to je co? Argument? Nemusi byt...ta arogancia z neho priam srsala. Krasne mu tam DC povedal, ze to, ze on nevesia kazdy trening na instagram neznamena, ze on netrenuje.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 27.4.2016 v 09:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Zkresluješ to, Jones uplně rozebral, co všechno dělal, kde udělal posun uplně do detailu. DC se zaktával, řekl, že jen změnil sparingy a pak začal nesmyslně mlít...

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 16:32
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Chael řekni prosím Jirkovi ať jde spráskat Jonese vejšku na to má granáty taky jinak to prostě nevidím...

Chael Perosh - Čtenář - 26.4.2016 v 17:05
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Chlape hlavou mi běželo to samé, že se o to bude muset postarat asi až Denisa laughing bohužel to ale bude chtít ještě pár let...leda bych Kokeše v nestřežené situaci přetáhl židlí po hlavě, ale to by mi do kodexu moc nezapadlo laughing

AsHuR - Čtenář - 26.4.2016 v 10:29
Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Nerozumiem veľmi tej kritike Jonesovho výkonu ..... čo ste ľudia čakali že vyletí bezhlavo na OSPho vytrhne mu srdce a zje ho ? To že OSPho totálne spomalil kopmy, zlomil mu ruku a absolútne ho k ničomu nepustil to je zrejme málo. Jones predviedol absolútne sústredení vykon a neriskoval žiadne zranenie alebo prehru predsa len mu ide veľmi o odvetu s DC. A tie úvahy o tom ako mal štastie že už teraz nebojoval s DC sú uplne zcestné lebo sa to proste nedá porovnávať bol by to iný zápas inž gameplan úplne iné mentálne nastavenie no všetko by bolo uplne inak

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 10:43
Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Tak na takzvaný FENOMÉN jsem se teda docela nudil... To už byl záživnější fight JDS vs BigBen, ať si říká kdo chce co chce tohle prostě není Jones co býval a věřím že ho sesmolí jak DC tak Gusta.. 

malylada87 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:24
Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

To že Jones se drří týmové strategie a dodržuje gameplan, tak není nic, co by mělo znehodnocovat jeho výkon. Jones se vidí už na UFC 200, na odvetu a prostě to urval bez zranění a vůbec nepotřeboval k tomu ani 70% výkon.

http://mmajunkie.com/2016/04/some-things-overheard-in-jon-jones-corner-at-ufc-197

Onko23 - Čtenář - 26.4.2016 v 15:21
Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

velmi zaujimavy post....ktory potvrdzuje, ze JBJ nebol vo svojej kozi. Ziadny gameplan, alebo co. Greg tam hovori, aby sa uvolnil, tzn. ze bol moc nervozny, fakt ta "oktagon rust" asi funguje, potom, ze chce aby len "tancoval" a nakoniec asi top hlaska....powerlifiting is a problem. To, co jedny chvalili a velebili do nebies a druhi tvrdili, ze to bude problem. Zaujimave...


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

yamay - Čtenář - 26.4.2016 v 17:35
Re: Re: Re: Re: Re: UFC aneb vtipní kolotočáři - Odpovědět
 

Powerlifting moze byt velky problem, sila sice narastie, ale s novymi pravidlami sa horsie odvodnuje, coho nasledkom je ciastocna strata rychlosti a rychlejsie nastupi unava.....

Nexter92 - Čtenář - 26.4.2016 v 11:45
OSP zlomená haxna - Odpovědět
 

Jinak jestli je tu nějakej doktor nebo někdo kdo si libuje v RTG tak přikládám OSPeho zlomenou čapu http://www.mmamania.com/2016/4/25/11503842/pic-x-ray-of-ovince-saint-preuxs-broken-arm-from-ufc-197-mma

yamay - Čtenář - 27.4.2016 v 10:39
UFC 200 a JBJ - Odpovědět
 

A complete list of UFC 197's medical suspensions can be seen below.

  • Jon Jones: Must have left foot x-rayed, if positive then requires clearance by an orthopedic doctor or no contest until 10/21
  • Ovince Saint Preux: Must have broken left ulna cleared by an orthopedic doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/08, no contact until 05/24
  • Rafael Natal: Must have nasal fracture cleared by doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/08, no contact until 05/24
  • Robert Whittaker: Must have right hand x-rayed, if positive then requires clearance by an orthopedic doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 05/24, no contact until 05/15
  • Andre Fili: Must have left inferior orbital wall fracture cleared by oral, maxillofacial surgeon or ophthalmologist or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/08, no contact until 05/24
  • Sergio Pettis: Must have right hand x-rayed, if positive then requires clearance by an orthopedic doctor or no contest until 10/21
  • Danny Roberts: Must have left foot cleared by orthopedic doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/08, no contact until 05/24
  • Glaico Franca: Must have ophthalmological exam; must also have nasal fracture cleared by doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/23, no contact until 06/08
  • Cody East: Must have nasal fracture cleared by ENT doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 06/08, no contact until 05/24
  • Walt Harris: Must have right hand x-rayed, if positive then requires clearance by an orthopedic doctor or no contest until 10/21; minimum suspension no contest until 05/24, no contact until 05/15
  • Henry Cejudo: Suspended until 06/08, no contact until 05/24
  • Clint Hester: Suspended until 06/08, no contact until 05/24
  • Anthony Pettis: Suspended until 05/24, no contact until 05/15 due to right eyebrow cut
  • Chris Kelades: Suspended until 05/24, no contact until 05/15 due to facial abrasions
  • Juliana Lima: Suspended until 05/24, no contact until 05/15
  • Dominique Steele: Needs yearly eye examination to follow possibility of glaucoma, due 03/22/17
malylada87 - Čtenář - 27.4.2016 v 11:28
Re: UFC 200 a JBJ - Odpovědět
 

Jenpoznámka, Jones bude absovovat speciální vyšetření, bay nemusel stát 6 měsíců, prý to není tak žhavé.

yamay - Čtenář - 27.4.2016 v 11:30
Re: Re: UFC 200 a JBJ - Odpovědět
 

Hej, ved to tam je napisane, nemusi to byt na 6 mesiacov, ale moze.....

malylada87 - Čtenář - 27.4.2016 v 11:41
Re: Re: Re: UFC 200 a JBJ - Odpovědět
 

Jo jo už jsem si říkal, že je možná nebudu moci nastoupit eventuelně na UFC 200