přihlásit trvale
Nová registrace
Ohlédnutí za UFC Fight Night 88

Ohlédnutí za UFC Fight Night 88

přečteno: 17004×
03.06.2016 v 12:10 | Autor: Caidel
diskuse: 54×
Rubriky: Články - bojové sporty / MMA / Svět

Turnaj UFC Fight Night 88 byl rozhodně jedním z menších turnajů které UFC uspořádalo. I tak se zde v nižších vahách děly zápasově docela zajímavé věci, přízeň fanoušků si ale tento turnaj moc nezískal - UFC ho totiž v Las Vegas netradičně uspořádalo v neděli večer (Memorial Day), namísto obvyklejší soboty a to se projevilo na velmi bídné návštěvnosti: na turnaj dorazilo jen 5193 fanoušků, kteří na vstupném zaplatili 359 000 dolarů. Šlo tak jednoznačně o jednu z vůbec nejnižších návštěvností pro turnaj pořádaný v Las Vegas - naposledy se tak málo vybralo na UFC Fight Night 47. Výjimkou je pochopitelně FN 80 (Van Zant vs. Namajunas), jenž se ale konala v daleko menší hale kam se prostě příliš diváků nevešlo. Hlavní zápasy sledovalo 757 tisíc diváků, což je sice o maličko víc, než předchozí turnaj FN 87, ale i tak je to mezi nejnižší sledovaností série. Předzápasy vidělo 469 tisíc diváků, což je prozměnu méně než FN 87. 

Jak si povšimli i fanoušci na ExtraRoundu, sázkařsky to nebylo jednoduché, protože favorité uspěli jen v pěti zápasech, sedmkrát překvapivě selhali. Turnaj do UFC přivítal také tři nováčky, pouze jeden ale svůj UFC debut vyhrál. 

Teď ale již k jednotlivým zápasům.

Hlavním zápasem večera byl souboj mezi dvěma neporaženými prospekty v bantamové váze: Thomasem Almeidou (20-1 MMA, 4-1 UFC) s dvaceti výhrami v řadě a Cody Garbrandtem (9-0 MMA, 4-0 UFC) z týmu Alpha Male. Je maličko zvláštní, že v předzápasech na UFC Fight Pass byl umístěn zápasy Bryan Caraway vs. Aljamain Sterling - tedy souboj dvou bijců, kteří byli oba tabulkově v bantamové váze výš než Almeia a Garbrandt. Garbrandt se snažil před zápasem trochu rozvířit zlou krev, když uvedl, že Almeidova působivá bilance není nic, protože má skóre vylepšené tím, že v Brazílii „mlátil taxikáře,“ na druhou stranu mu ale přiznával, že je to typ soupeře jenž z něj dostane maximum. Jinak byla ale Garbrandtova příprava prakticky bez zádrhelů, situace v Alpha Male už se uklidnila a Garbrandt prý takhle klidný tréninkový kemp ještě nezažil (až ho to skoro znervózňovalo). Almeida se jen pokoušel soustředit na svůj výkon a nenechat si stoupnout svou hype do hlavy. Zápas jako takový byl hodně pěknou třešničkou celého večera - Garbrandt hned od začátku prostřeloval Almeidovu obranu, neboť Almeida rozhodně lépe útočí než brání a Almeida se tak vlastně nikdy pořádně nedostal do zápasu. Postupně sbíral další a další rány, až ho Garbrandt za necelé tři minuty prvního kola vypnul a odnesl si tak bonus za výkon večera. Garbrandt se tímto výkonem rázem proslavil a v příštím fightu chce TOP 10 soupeře, ideálně Bryana Carawaye. Nejlepší by prý bylo zápasit na UFC 203 v Clevelandu a jeho soupeř by se prý měl připravit na to, že schytá takové pecky, že vyletí z bot. V ofiko UFC žebříčku je Garbrandt nyní v desítce, ve světovém poskočil na pozici světové dvanáctky a ačkoli je prý jeho osudem stát se šampionem, má velmi úzkou vazbu na týmleadera Urijaha Fabera a do vzájemného zápasu s ním nikdy nepůjde (Faber má o víkendu titulový zápas proti Cruzovi). Právě Faber si Garbrandtovu výhru hodně pochvaloval - prý významným způsobem pozvedla poněkud smutnější náladu v týmu Alpha Male jenž tam poslední dobou panuje.

Almeida prohrává poprvé v kariéře a padá na pozici světové šestadvacítky. Vzhledem k jeho věku má ale ještě spoustu prostoru se zlepšovat, takže žádná tragédie. 

V co-main eventu  a bonusovaném zápasu večera se představil Renan Barao (33-4 MMA, 9-2 UFC) proti Jeremy Stephensovi (25-12 MMA, 12-11 UFC). Pro Baraa šlo o debut v pérové váze, neboť se mu už příliš nedaří shazovat do bantamu a dvojice porážek s T.J. Dillashawem mu v té váze zablokovala cestu na vrchol. Oba borci k sobě byli před zápasem poměrně uctiví, o to překvapivější pak byla strkanice na vážení. Barao v prvním zápase pérové váhy nakonec neuspěl a prohrál fight 3x 29-28, tedy dva jedna na kola. V prvním kole byl Barao lepší a rychlejší a Stephense přestřílel, ranař Stephens ho ale v druhém kole několikrát pěkně zastáhl, což zpomalujícího Baraa rozhodilo a ve zbytku zápasu už se zpátky do fightu nedostal. I po zápase měl Stephens pro Baraa uznání - údery prý vydržel solidní a nepadl. Stephense výhra posouvá na pozici světové desítky, Barao, jednoho času jeden ze tří nejlepších P4P bijců na světě se nyní v nové váze objevuje jako třicítka a panují u něj značné obavy, že ho porážky s Dillashawem zlomily a už nikdy to nebude borec jako dřív. Po 33 výhrách v řadě je každopádně bilanci 1-3 značným zklamáním, ale ještě snad není vše ztraceno - v úvodu zápasu vypadal Barao velmi dobře a stále má vůbec nejlepší protiporazovou obranu v UFC - na zem ho ještě nikdy nikdo nedostal. 

Po téměř dvouleté pauze a značně inovativní operaci obratlů se do klece vrátil Rick Story (19-8 MMA, 12-6 UFC) a to proti Tarecu Saffiedinemu (16-5 MMA, 2-2 UFC). Ačkoli měl za sebou Story těžkou operaci, problémy dorazit na zápas měl spíše Saffiedine. V týdnu před turnajem si totiž na tréninku rozsekl koleno a málem musel z fightu odstoupit. Lékaři mu nakonec start povolili, ale v optimální formě asi nebyl - v průběhu fightu se mu totiž rána na koleni opět otevřela a Saffiedine dost krvácel, což ho zřejmě drobátko vykolejilo. Story, který mimochodem pochopil, že na operaci krku zkrátka musí, když ho jeho přítelkyně porazila v páce nicméně předvedl svůj tradiční výkon, na Saffiedina hodně tlačil, nedal mu příliš prostoru pracovat a odnesl si bodové vítězství 2x 29-28, 30-27, což ho vrací na sedmnáctou příčku světových  žebříčků. Zadarmo to nicméně neměl - Saffiedine je dobrý kopáč lowkicků a pěkně se na Storyho noze během zápasu podepsal. Story by teď rád zápas s Mattem Brownem - hodně si od toho slibuje stylisticky. Saffiedine je nyní světová pětadvacítka, také jeho ale brzdí častá zranění - za dva a půl roku v UFC stihl jen čtyři fighty. 

Chris Camozzi (22-10 MMA, 9-7 UFC) si hladce (3x 30-27) poradil s Vitorem Mirandou (12-5 MMA, 3-2 UFC) a to jak v postoji, v klinčích tak i na zemi. Camozziho výhra posouvá do světové pětadvacítky a poslední dobou se mu daří - má teď první třízápasovou vítěznou sérii od roku 2012 a v rámci současného, třetího turnusu v UFC má bilanci 3-1. Miranda byl naopak na konci zápasu viditelně frustrován a vypadává pryč ze světové padesátky. 

Zřejmě největším smolařem na těsná bodová rozhodnutí v UFC je bezesporu Jorge Masvidal (29-11 MMA, 6-4 UFC). Ten opět prohrál velmi těsný zápas s Lorenzem Larkinem (17-5 MMA, 4-5 UFC) 2x 29-28, 28-29 a je tak držitelem velmi nelichotivé bilance 1-3 v posledních čtyřech zápasech. Všechny tři porážky má ale těsně na body a o každé z nich by se zřejmě dalo drobátko diskutovat. Po takto vyrovnaném zápase dává smysl, že jsou oba borci žebřičkově umístěni velmi podobně - Larkin se posunul na 23., Masvidal klesl na 26. Mimo bodového rozhodnutí byl jediným dalším kontroverzním okamžikem fightu mocný šťouchanec do oka který Larkin celkem zjevně neúmyslně uštědřil Masvidalovi při ztrátě stability. Po zápase se Larkin Masvidalovi omouval, nicméně za co se prý omlouvat rozhodně nehodlá je neochota po zápase přímo jmenovat svého příštího soupeře. Nějaké veřejné výzvy, to prý zkrátka není Larkinův styl. 

Zahajovacím zápasem hlavní startovky byl souboj mezi Joshem Burkmanem (28-13 MMA, 6-8 UFC) a Paulem Felderem (12-2 MMA, 4-2 UFC). Burkman v prvním kole dělal Felderovi problémy, držel si distanc, brzdil ho side kicky do nohou a tak podobně, ale v druhém a třetím už na něj Felder našel svůj recept a Burkmana přebodoval 3x 29-28. Felder je tak nyní světovou pětadvacítkou a jak sám říká - po druhé výhře v řadě má konečně pocit, že do Oktagonu skutečně patří. Burkman prohrál na body poprvé po více než pěti letech a 12 zápasech a restart kariéry shozením váhy mu tak docela nevychází - v lehké váze má teď bilanci 1-1. 

Asi nejnudnějším fightem celého večera byl souboj Sary McMann (9-3 MMA, 3-3 UFC) a Jessicy Eye (11-5 MMA, 1-4 UFC). Olympijská zápasnice Sara McMann Jessicu hladce ukontrolovala po celá tři kola (3x 30-27) a Jessica si za celý fight skoro nezaútočila. Obě bojovnice spolu dříve trénovaly a možná také proto Sara přirovnala tento zápas spíše k šachové partii. Teď jí ovšem zajímá především titulový fight o který také po zápase zdvořile požádala. To ovšem asi poněkud předbíhá událostem, neboť je v tuto chvíli světovou devítkou a výhrou nad Eye zrušila sérii dvou porážek a zvítězila poprvé od srpna 2014, což není zrovna dostačující podmínka k titulovému zápasu. Jessica Eye je na tom ještě hůře - je sice stále světovou čtrnáctkou, nicméně naposledy vyhrála v listopadu 2014 a má teď čtyři porážky v posledních pěti zápasech (všechno na body), takže je značná pravděpodobnost, že v UFC skončí. Už tak drží Eye nelichotivý rekord - je první ženou, která v UFC prohrála už čtyři zápasy. 

Abelu Trujillovi (15-6 MMA, 6-2 UFC) se podařilo ubodovat nováčka Jordana Rinaldiho (12-5 MMA, 0-1 UFC). Rinaldi zde zaskakoval za Carlose Diego Ferreiru jenž dostal dopingovou stopku od USADA (zatím nevíme za co). Rinaldi dal ale Trujillovi docela zabrat (3x 29-28). Trujillo přešel na veganství a hodně začal cvičit jógu, v zápase si pak daleko lépe rozvrhoval síly a vydržel celá tři kola. Na druhou stranu, jeho tradiční agrese už zdaleka nehrála takovou roli a tak Rinalda zdolal spíše zdařilými kontry a občasnými porazy, než tradičními náběhy jako v minulosti. Trujilla výhra posouvá do světové padesátky a po zápase své vítězství věnoval nedálo zesnulému týmovému kolegovi Jordanu Parsonsovi. 

Nováček Alberto Uda (9-1 MMA, 0-1 UFC) dle očekávání dominoval v klinčích první kolo zápasu s Jake Collierem (10-3 MMA, 2-2 UFC) a dokonce mu i zlomil nos. Hned na začátku druhého se ovšem Collierovi podařilo dvakrát trefil Udu otočkou na spodek a tím zápas skončil, protože Uda šel k zemi v 1:06 druhého kola a Collier tak parádním způsobem otočil vývoj zápasu, za což si také odnesl bonus za výkon večera a navíc se stal skokanem večera - polepšil si o 84 pozic a je nyní žebříčkově sedmdesátý. Collier k tomuto zápasu přistupoval stejně zodpovědně jako ke svému UFC debutu, se svým výkonem ale nakonec příliš spokojený nebyl, ostatně nováček Uda ho v prvním pěkně podrtil. Uda zde zaskakoval za zraněného Keitah Berishe, na přípravu měl nicméně plné dva měsíce, takže o záskoku se zde vlastně ani příliš mluvit nedá. Malá zajímavost: Uda se pro MMA kariéru rozhodl po vážné nehodě na motorce která ho dlouhodobě upoutala na lůžko (a zvolil tedy přesně opačný postup, než by se dalo očekávat - taková nehoda kariéry spíš ukončuje než začíná).

Po více než dvouleté zdravotní pauze se do klece vrátil Erik Koch (15-4 MMA, 4-3 UFC). Jak sám uvedl, po takové době (a sérii zranění) se víc bál toho, aby se ve zdraví dostal do klece, než nějakých obav ze „zareznutí.“ A dobře dělal - do klece se ve zdraví dostal a žádné zareznutí na něm v zápase s Shane Campbellem (12-5 MMA, 1-3 UFC) vidět nebylo. Koch odvedl výbornou práci, určoval průběh zápasu a Campbella odškrtil v třetí minutě druhého kola. Campbell byl přitom náhradníkem za zraněného Joe Proctora, ale i on měl na přípravu něco přes měsíc. Kocha neaktivita stála hodně místa v tabulkách - vrací se jako světová jednadevadesátka a vyhrál poprvé od února 2014. V lehké váze má nyní bilanci 2-1 a submisí dostal soupeře po šesti letech a osmi zápasech. Shane Campbell prohrál poprvé v kariéře dva zápasy po sobě a v posledních čtyřech má bilanci 1-3. 

Jak již bylo zmíněno výše, absurdně nízko na startovce (hlavní fight dvouzápasových UFC Fight Pass předzápasů) byl zakopán nejsilněji obsazený zápas večera (pokud pomineme dámy) mezi Bryanem Carawayem (21-7 MMA, 6-2 UFC) a Aljamainem Sterlingem (12-1 MMA, 4-1 UFC). Sterling toho před zápasem hodně namluvil a sáhl i k označení Carawaye za zbabělce. Navíc se do něj navážel kvůli jeho vztahu s Mieshou Tate a tak se není čemu divit, že mu nakonec řada fanoušků prohru hodně přála. Caraway to bral celkem v klidu, označil Sterlingovo mluvení za důkaz toho, že se ve skutečnosti bojí a že není připraven na odpor a těžké zápasy, což mu rozhodně Caraway chtěl dopřát. A dá se říci, že se trefil naprosto do puntíku. Sterling byl v prvním kole lepším borcem, zamknul Carawaye do body locku a celé kolo mu dával pořádně zabrat, takže byl Caraway dost rád, že z prvního vůbec vyvázl. Jenže Caraway, který má praxi ještě z bare-knuckle časů se rozhodně nevzdává a tak v dalších dvou kolech vývoj zápasu naprosto otočil a Sterlinga nakonec přebodoval těsně na body (2x 29-28, 28-29) a uštědřil mu k potěše velké části fanouškovské základny první porážku kariéry. Rozhodnutí mělo být spíše jednomyslné než  těsné, ale co naděláte :) Caraway se touto velmi solidní výhrou posunul na pozici světové jedenáctky - v UFC žebříččích dokonce do první pětky a začíná pomýšlet na titulový zápas. Vítěz hlavního zápasu večera Cody Garbrandt se snaží přihřát si svou polívčičku a okamžitě Carawaye vyzval, ten se na to ale moc netváří. Ačkoli označil Garbrandtovu výhru za úžasnou, jasně také uvedl, že je v divizi podstatně výš než Garbrandt (a celkem se bál, aby to tak tvůrci UFC žebříčků také viděli, což se naštěstí stalo) a případný souboj s Garbrandtem označil za krok zpět. Podle Garbrandta se ovšem bojí - když stejné obvinění zkoušel Sterling, příliš se mu to nevyplatilo. Sterling je nyní mimochodem světovou třináctkou s novou smlouvou, zatím je ale v poslední době nejabsurdněji zakopávaným borcem do přezápasů v UFC. 

Zahajovacím fightem celé startovky byla přestřelka mezi dvěma těžkými vahami: Chrisem De La Rochou (4-2 MMA, 0-2 UFC) a nováčkem Adamem Milsteadem (8-1 MMA, 1-0 UFC). Lépe se vedlo Milsteadovi, který v druhém kole De La Rochu rozbombil natolik, že ho otřeseného nakonec odmával rozhodčí ještě stojícího necelou minutu před koncem kola. Milstead měl po zápase velkou radost, že se nenechal rozhodit tradiční nováčkovskou nervozitou a poznamenal, že De La Rocha byl fyzicky až překvapivě silný soupeř. I tak je ale De La Rocha po skončení turnaje žebříčkově nejhůře umístěným borcem celého turnaje - je světovou 159. To Milstead pronikl do první stovky a je nyní čtyřiašedesátkou těžké váhy. 

 

Statistické zajímavosti:

  • Debutanti skončili s bilancí 1-2, favorité pak 5-7.

  • Čistý zápasový čas pro 12 zápasů byl 2:26:02 (uprostřed turnaje sedm zápasů po sobě skončilo na body).

  • Garbrandt má nyní v bantamu čtyři výhry v řadě a dorovnal tak šampiona Dominicka Cruze. Delší sérii má jen Raphael Assuncao (7).

  • Garbrandt má osm z devíti výher v kariéře KO, v UFC tak má všechny tři výhry stopkou (plus jednu na body). Třetím KO Garbrandt dorovnal právě Almeidu, víc KO má jen exšampion Dillashaw (5)

  • Thomas Almeida utrpěl první porážku kariéry a přišel o dvacetizápasovou vítěznou sérku. 

  • Jeremy Stephens má nyní v pérové váze bilanci 5-3, tři z pěti výher v této váze má ale jen na body - ačkoli je považován za velkého ranaře.

  • Barao v debutu pérové váhy neuspěl a vůbec poprvé v kariéře prohrál dvakrát po sobě. Po devítileté vítězné sérii 33 vítězství má nyní bilanci jen 1-3 z posledních čtyř. 

  • Na body Barao prohrál naposledy před 37 zápasy a více než 11 lety. 

  • Barao má nejlepší protiporazovou obranu v UFC, plných 100%. Na zem ho ještě nikdy žádný soupeř nedostal a ubránil už 34 pokusů v řadě. 

  • Rick Story má nyní tři výhry v řadě (nejdelší sérka od roku 2010). Osm zápasů předtím střídal výhry s prohrami a osm z dvanácti výher v UFC má na body.

  • Tarec Saffiedine zatím střídá výhry s prohrami ve všech čtyřech UFC zápasech. 

  • Lorenz Larkin má nyní ve velteru bilanci 3-1, pěst ze sedmi posledních výher na body.

  • Masvidal má od přesunu do velteru bilanci 1-2, v posledních čtyřech pak 1-3 s třemi velmi těsnými bodovými porážkami.  Osm z jedenácti proher má na body, v UFC ho ještě nikdo neukončil.

  • V 11 z posledních třinácti zápasů které končily na body Masvidal nabodoval víc úderů než jeho soupeř. 

  • Jake Collier v UFC zatím rovnoměrně ve čtyřech zápasech střídá výhry s prohrami. Stal se ale teprve čtvrtým borcem historie jenž ukončil zápas otočkou na žebra. Mimo něj to zvládli ještě David Loiseau, Dennis Siver a James Moontasri. 

  • Alberto Uda utrpěl první porážku kariéry a přišel o devítizápasovou vítěznou sérii. 

  • Bryan Caraway má nyní bilanci 5-1 v posledních šesti zápasech. Poslední dvě výhry má na body, první čtyři výhry měl přitom submisí. S jedním porazem uspěl proti devíti ze svých deseti UFC/WEC soupeřů. 

  • Aljamain Sterling přišel o dvanáctizápasovou vítěznou sérii a utrpěl první porážku v kariéře. 

  • Nejlépe placenými borci tentokrát nebyli relativní nováčci headlineři, ale spíše zkušení veteráni umístění na startovce o něco níže. Nejvíc bral Jeremy Stephens (100 = 50+50). 76 tisíc připadlo Ricku Storymu a 72 tisíc (36+36) brali Chris Camozzi a Lorenz Larkin. Nejlépe z poražených je na tom Jorge Masvidal (57), ale i poražený Barao (50) a vítězná Sara McMann (50) brali více než vítěz hlavního fightu večera Cody Garbrandt (48). Stejně jako Cody měl i poražený veterán Josh Burkman (48). Almeida prohrál v hlavním zápase večera za 25 tisíc a malá perlička: poražený Burkman (48) bral víc než vítězný Felder (42). Minimum pro začátečníky, Uda, Rinaldi a Milstead byl základ 10 tisíc. Sterlingova nová smlouva má základ 30. 

  • Reebok rozpočet na tento turnaj byl 162 500. Stejně jako v platech i zde vedl Stephens, který už má pod hlavičkou Zuffa odbojováno 23 fightů a dosáhl tak na 20 tisíc. 15 tisíc brali Rick Story, Chris Camozzi a Jorge Masvidal, 10 Barao, Saffiedine, Larkin, Burkman a Koch, všichni ostatní 5 a méně. Oba headlineři Garbrandt a Almeida brali pouze 2500. 

 



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+1
malylada87 - Čtenář - 6.6.2016 v 18:09
Re: Re: Lesnar na UFC 200 - přejít na příspěvek
A respekt k Lesnarovi, vzít po takové pauze zápas s TOP soupeřem a žádný fighty na j...
 
+1
Patriot - Redaktor - 6.6.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Lesnar - přejít na příspěvek
Mimochodem Lesnar je naprosto posedlej lovem zvěře a ono se to na první pohled sice nem...
 
+1
Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 13:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - přejít na příspěvek
Patriote vím že se k tomu Lesnar vyjadřoval, že nezbude zápasit dřív než se to vyja...
 

Všechny příspěvky

malylada87 - Čtenář - 3.6.2016 v 18:46
Novinka - Odpovědět
 

Celkem zajimavý zápas na UFC 201, rozdá si to Nikita Krylov s Edem Hermanem

Thunder - Čtenář - 5.6.2016 v 03:17
nooo - Odpovědět
 

http://vendettafighter.com/ufc-close-signing-brock-lesnar-ufc-200/

malylada87 - Čtenář - 5.6.2016 v 12:23
Lesner - Odpovědět
 

Jinak co říkate na jednozápasový kontrakt Lesnere na UFC 200? Koho tipujete za soupeře? 

Že Hunt? Nebo pecka v podobě Fedora a také mu UFC dala 1zápasový kontrakt? To by byla velká pecka....Moc si osobně nedokážu představit pro něj jiného soupeře, krom trilogie s Mirem, ktetý ale nastoupit nemůže.

 

Onko23 - Čtenář - 6.6.2016 v 08:36
Re: Lesner - Odpovědět
 

Inak by ma zaujimalo, ze ci by UFC tak vysachovalo Conora z hry na 200ke, keby nemali taketo eso v rukave v podobe Lesnara. S nim bude 200 ozaj lamat rekordy a Conor utrie, aj ked za mna ziadna husina veru z toho. Aj tak naj je CM Punk....2 roky v UFC a stale neporazeny.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Thunder - Čtenář - 6.6.2016 v 06:46
Helwani - Odpovědět
 

A Helwani tu informaci zveřejnil před ofiko oznámením a má doživotní UFC zákaz :D

Thunder - Čtenář - 6.6.2016 v 13:44
Lesnar - Odpovědět
 

Ozval se Carwin,ze by rad odvetu,ale jestli netrenoval tak nevim.Prece jenom Brock se porad udrzuje v kondici uz jenom makanim kolem toho svyho ranče

K1-fan - Čtenář - 6.6.2016 v 15:52
Re: Lesnar - Odpovědět
 

Pre mna je ucast Lesnara na UFC 200 cista komercia zo strany UFC a sucasne WWE. Slovo sucasne je dolezite. Otaznikov je vela. WWE ako organizacia zamerana na tvorbu zisku necha zmlatit svoj najvacsi tromf priblizne mesiac pred najvacsim jej turnajom summerslam v auguste, kde je ucat Lesnara absolutne nepostradatelna? Rozmyslajme dolarmi a nie emociami. Ja byt sefom WWE, tak nedovolim ako zamestnavatel Lesnara podstupovat taketo riziko, duplom nie proti napr. tu spominanemu Huntovi, ktory ak zasiahne, maze spomienky na minulost aj buducnost. Druhy otaznik je samotny zapas. Skutocne sa bude jednat o skutocny mma zapas alebo iny typ mma zapasu? Show, sparing, wrestling, propagacny, freak show? Moc by ma to neprekvapilo, nakoniec zastavam nazor, ze je to pokus (ok, mozno aj nie tu a teraz s Lesnarom, to ja nemozem vediet, ale celkovo to isto raz pride), ci by americke publikum skuslo aj nejaku exhibiciu mma na velkom evente. Ak by sa to osvedcilo, zarabali by naraz dve organizacie a to dva krat, iste suhlasite. Dalsou otazkou je protivnik. V podstate vsetci su bud vykonnostne inde, zraneni, zadani alebo ich cakaju fighty v blizkej dobe. Moze teda skutocne zaujat Lesnar dlhe roky mimo kolotoca a bez drilu naozaj plnohodnotne zapasit s top 20? Zhruba asi tak ako Fedor..., nemoze, resp. moze ale nie hned. Jemu vitaztvo nic neprinesie (sam to hovori), nezdvihne mu popularitu (ma ju v americkom show svete absolutnu), peniaze dostane mensie ako doma vo WWE (zarobi menej ako dostane v auguste), riskuje zdravie (a peniaze za august), povest, summerslam a zisk z neho pre jeho zamestnavatela...Koho teda tipovat za supera? No to podla toho, aky typ zapasu to bude. Teraz poviem toto: je velmi lahke pockat si na prispevok a vysmiat sa z neho, je tazke dat svoju uvahu a zdovodnit ju/obhajit. Ak to bude show, az sa bojim napisat freakshow, kludne to moze byt konecne Chick Magnet (alebo Carwin - len ci dostane licenciu...) a na summerslam si strihnu odvetu... ak naozajstny zapas, bude to bud ten novy prospekt, co spominal Rogan, ak stary harcovnik Duffee/Hamilton resp. nejaka bejvalka s dobrym menom ako Shaub. Nebudem obhajovat svoj nazor, som clovek omylny, ale vychadza mi to tak, ako pisem, komercne a nesportovo.


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 6.6.2016 v 16:43
Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Tak u tebe jsem myslel, že se ti to bude líbit, když jsi příznivec Rizinu, kde jsou freekshow někoilikrát za večer :). Sranda.

Navícc ve WWE mu letos končí smlouva, je docela možné, že právě před tím turnajem. Navíc se proslýchá, že není spokojený, jakou roli mu dává ve svých show WWE a docela je možné, že neprodlouží smlouvu. Proto přišla ta navbídka z UFC. Určitě to dává UFC 200 z komerčního větší říz. Příští týden dokonce na fight pass UFC bude běžet zápas Fedora s Maldonadem, takže zajimavá věc. Docela by to dávalo i smysl, jednorázový kontrakt i pro Fedora, nemyslím si, že Lesnar stál o dost míň.

K1-fan - Čtenář - 6.6.2016 v 16:02
Re: Lesnar - Odpovědět
 

Urdziavat si kondiciu pracou okolo ranca a kondiciu na profi mma zapas su dve veci. Ja si jeho pracu na ranci predstavujem tak, ze vstane, da si ranajky, ide do stajne a skontroluje, ci sluha obriadil kone. Sadne na truck, ide okolo rancu a na obed je doma. Po dvoch obedoch si schrupne na hojdacke pri pohlade na pracujuich na ranci. Zobidi sa, da si dve piva a ide sa pozriet, ci su kone nakrmene. Da si dalsie 4 piva a zavola paholka, ci je vsetko v poriadku. Poslednych 5 piv pred spankom rozmysla, co za pracu na ranci bude robit zajtra.

Tak ranc som zazil a mam polku rodiny pracujich na rancoch vsade na planete. Skutocne pracovat na ranci ak to skratim znamena, ze tam kde si vecer sadnes, tam sa rano zobudis a rozhodne pri tom nemas 135 kg cistej svaloviny, pri jeho vyske max. 80kg. On nepracuje na ranci, on tam iba zije,


tradičné bojové karate

Chael Perosh - Čtenář - 6.6.2016 v 19:58
Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Víš že si Tě vážím, ale tady s Tebou musím jednou nesouhlasit. Může makat na ranči a být namakanej. Lesnar je typ člověka co bude hora svalů i když bude plést košíky (myšleno s nadsázkou) netvrdím, že tam dře od rána do večera ale chlap jako Lesnar nebude jen čumět jak dělaj ostatní...ten chlap se nebojí přiložit ruku k dílu a věřím tomu že si minimálně každej den naseká dříví, vykydá hnůj a zorá pole...A upřímně na Tvou otázku komu se může Lesnar postavit odpovídám - Komukoli. Nikdy to nebyla má srdcovka ale do UFC šel s jedním zápasem a hned málem vypráskal Mira. Chvilku na to už držel pás a dokázal ho 2x obhájit. V postoji to žádnej zázrak není a nikdy nebude, ale jeho až nadlidská síla, dobré kardio (s tou horou svalů co nosí nechápu že neni s fýzou v háji po minutě) a špičkovej wrestling dokáže zavařit komukoli. Navíc snese spoustu úderů ukaž mi druhýho typa co by nebyl v bezvědomí po tom co do něj nasypal Carwin. Lesnar je , byl a vždy bude chlap kterej může ohrozit kohokoli (můj názor)

Patriot - Redaktor - 6.6.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Mimochodem Lesnar je naprosto posedlej lovem zvěře a ono se to na první pohled sice nemusí zdát, ale dokáže to bejt taky pěkná makačka.

Spíš se trochu bojím, aby to celé nekrachlo na tom sporu plešouna s Jewanim.

Nexter92 - Čtenář - 6.6.2016 v 20:23
Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Může být hora svalů jaká chce. Myslím si že zrovna Hunt je na návrat zrovna pekelná volba.. Jak řekl K1 ten chlap maže vzpomínky jednou ranou.. A pokud někdo dokáže uspat Lesnara pak právě Hunt, kterej je teďka momentálně asi v životní formě.. Úplně nechápu ten spor plešky s tím týpkem.. to že to jako pustil do éteru cca o 10 minut dřív než ufc tak co? tohle nepochopím to je na mě moc matematiky :D ale prostě Lesnar vs. Hunt je pro Lesnara neskutečný problém navíc chci vidět Lesnara prolést dopingovnkou to by opravdu moc rád :D hlavně po WWE kde tutově sypou jak koně..

Patriot - Redaktor - 6.6.2016 v 22:31
Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Ono je to takový těžko čitelný, Hunt sice tu zem hodně zlepšil, ale fakt nevěřím tomu, že kdyby ho zalehlo 140kilový svalnatý prase jménem Lesnar, tak by se z toho vykroutil. Nebo to řeknu ještě jinak, Hunt je určitě favorit, ale to byl Rockhold taky. A o dost výraznější. A ani s tím dopingem by to už nemuselo bejt u Lesnara takový, jako dřív...přecejen už na to málem chcípnul a má následky.

No a co se týče toho sporu, tak tam už to skřípe dlouhodobě a asi bych to nestavěl do roviny "zlej plešoun šikanuje hodnýho novináře". On Helwani je taky docela dáreček...takovej chronickej okopávač kotníků a lovec senzací, zároveň je ale strašně chytrej a všechno dělá tak, že je těžký mu nějakou jednotlivost vpálit, jde spíš o celkovej dlouhodobej obraz jeho práce. Jednou si dloubne do Reeboku, jednou vypustí nejednoznačnej tweet ohledně nějaký startovky atd. V tomhle případě myslim, že UFC narušil nějakej promo plán a oni museli s tím zveřejněním nějak spěchat, možná něco rušit, rychle předělávat, to vše během přenosu důležitýho turnaje...nebo může jít o to, že se Jewani dostal k utajovaný informaci a tudíž má zdroje tam, kde by je mít neměl a Dejnovi tak nabourává chod jeho firmy.

Onko23 - Čtenář - 6.6.2016 v 23:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

tvl, to nemyslis vazne.. :D UFC neni vyvoj novych zbrani "znepriatelenych" statov....tam nie su ziadne utajovane skutocnosti. :D Treba si vypocut jeho dnesnu MMA Hour a potom sudit. Kamo, toto UFC kruto prestrelilo. Inak sam Helwani sa DW zastava...a myslim si, ze je za tym skunk Fertita, tak jak za jeho vyhadzovom z FOXu a DW len musi plnit to, co mu je nakazane. Praca novinara, je hladat inofksy, pikosky a podelit sa o ne...a btw. ten maly zidak je najrespektovanejsi novinar v tejto brandzi a jeho slovo malo vahu. Nielen v UFC, sam prisiel aj s Jaideepom. A dovod bol to, ze nechcu jeho negativitu...skoda kua. To je zle...
A k fightu Hunt vs Lesnar...podla mna easy money...Lesnar otvoril booking ako favorit. Fightnomics


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 05:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

UFC nememá co tajit? Kde žiješ, sledoval jsi teď ten cirkus okolo dohody s Diazem?S tím Lorenzem je to možný, ale White už v minulostiměl s Helwanim spory (tweet "you are so full of shit"). No a práce novináře je sice hezký zaklínadlo, ale něčím podobným se hájili i paparazzi, co fotili nahatou bábu Bohdalovou. Taky existuje nějaká novinářská etika a Helwani podle mě musel vědět, že vypuštěním té zprávy posere UFC promo. Nechci je vůbec hájit, spíš chápu obě strany, měli protichůdné zájmy a navíc ten zákaz už byl stejně zrušenej.

Jo a novinka, Kimbo má nějské vážné zdravotní problémy.

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 11:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

a co jako by sa stalo, keby to vyslo na povrch, aj s tym Nateom....? Proste pokazil by prekvapko, ale o ziadne prachy by nikto neprisiel. Jak sam povedal, on nepise o PPV saleoch, nepise o tom, kto ich zastupuje pri rokovackach o predaji a s kym presne rokuju, nepise o tom, kto ma aku zmluvu, cize ani obchodne tajomstvo neprezradza...pise o zapasoch a de facto predava PPV a promuje zapasy. A v tom ma recht. DW ho raz tym tweetom obvinil, ze je "clickbait"...akoze nahana popularitu. Ale OK, o to ide...koho bavi citat resume o tom, kto koho porazil, ked som si to sam pozrel? Ja chcem aj info zo zakulisia. A ked on povedal, ze v 20 augusta bude Conor, tak to bola tutovka, nie splech a proste si si mohol podla toho kupit listok. Hamburg zacali predavat predtym, nez bol oznameny co i len jeden zapas. To je co? V US by im to teda nepreslo, nastastie tu su ludia nadrzani. Nemyslim, zeby spravil nieco zle. A ked ho obvinuje z toho, ze ma praskaca vo firme, nech si riesi svojich ludi, nie novinara predsa. Neviem o tom, zeby bol ten zakaz zruseny. Kde si cital?


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 13:30
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Jak jako co by se stalo? laughing To neumíš domyslet, jak by na tom někdo mohl přijít o prachy? Ok, tak nastínim modelovou situaci: Domluvíš nějaký velký zápas (plácnu GSP vs Anderson Silva) a stanovíš si nějaký termín na zveřejnění, abys měl čas k vytvoření promo materiálů, zorganizování konference (tzn. třeba hala, svolání tiskovky, letenky a ubytko pro oba borce...) a v půlce téhle přípravy ti tu informaci leakne nějaký čurák, který si na tom nažene pár kliknutí a celou tvou práci spláchne do hajzlu. Najednou musíš všechno urychlit a imrpovizovat (ideálně v průběhu nějaké jiné důležité akce), plus ještě začít vyšetřovat, kde tu informaci sebral, aby se to příště neopakovalo. Velká paráda, ne?

Neříkám, že to v tomhle konkrétním případě probíhalo přesně takhle (určitě ne), na druhou stranu do karet UFC nevidíme a nemůžeme vědět, co a jak moc jim tím zveřejněním vlastně rozesral. Ale vezmi si třeba to oficiální UFC video, které se odvysílalo na 199 (myslim že ho tu Láďa postoval těsně po turnaji). nepřipadá ti tak nějak podivně splácané? Oficiální předem známá startovka je super editovaná, krásně tam vyjde ukončení hudebního podkresu a najednou prd, zatmívačka, jiný zvuk a záběr na Lesnara. A o soupeři ani hovno, přitom Huntovo jméno bylo potvrzeno hned o den déle...

A k tomu obnovení: jednak je to docela dobře vysvětleno v oficiálním vyjádření UFC (a já s tím souhlasím, reakce byla sice přehnaná, ale rozhodně ne bezdůvodná) a hlavně se do celé věci vložil Lesnar. DW není debil, všichni víme, že nic není víc pomíjivé, než jeho "nikdy" a radši bude dál snášet jednu otravnou reportérskou mouchu, než aby si rozeštval zlatonosné prasátko.

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 13:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Patriote vím že se k tomu Lesnar vyjadřoval, že nezbude zápasit dřív než se to vyjasní, ale v tvém podání to vypadá, že Lesnar byl dokonce nasranej že tomu novináři dali doživotní zákaz na UFC? v tom smyslu něco Lesnar řekl? Jen se ptám nic o tom nevím :) díky

 

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 14:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Tam je to takový nejednoznačný, sám plešoun přímo na místě Jewanimu říkal něco v tom smyslu, že tu informaci vypustil moc brzo a ohrozil s tím neukončené vyjednání s Lesnarem, no a ten zákaz mohl být zamýšlen právě jako urovnání situace, které Brock vyžadoval (novinář se nám do toho přisral, tak mu dáme exemplární trest). Zároveń to ale spustilo vlnu nevole mezi fanoušky (vzorek Onko) a zrušení toho doživotního trestu může být zase ono urovnání, které Brock chtěl. Prašť jako uhoď, ve výsledku jde o to zacpat všem držky a hlavně dostat Lesnara do klece. No a Ariel na tom ve výsledku taky vydělá.

malylada87 - Čtenář - 7.6.2016 v 14:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Tak ta upoutávka byla naprosto dokonalá, to nebylo splácaný nějak na rychlo. Prostě je to těžký posoudit, je jasný, že jim to kurví plány a promo, dehonizuje to to překvapení, ale na druhou stranu nejsme za totality a novináři mají svobodu tisku. To je jako bychom zavedli, že na zakážeme vztup blesku na ruzné akce, protože píšou sračky. Tohle prostě nemůžou udělat, že mu zakáží kvuli tomu vztup. Také jsem ten článek četl a z něj nevyplynulo, že je to jistý, bylo tam něco v tom znění, že něco, asi Lesnara podepsali. Nicméně to bylo tak hodku před promem a ne třeba týden, takže zase bych z toho nedělal vědu. Ale chápu, že jsou nasraní, ono se nám to jevi kravsky, ale taková zpráva stojí třeba UFC pár míčů, ale hold takový je business. Novináři si můžou psát co chtějí a nešlo o nějakou fikci, ale o seriozní info.

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 14:27
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Nejde o to, že by psal sračky. Vypustil tu informaci, aniž by ji s UFC jakkoliv konzultoval a aniž by věděl, v jakém stádiu je jednání. Přitom profík jako on musí aspoň rámcově vědět jak choulostivé jsou ty smluvní procedury, kolik peněz v tom visí a že mohlo jít o potenciálně nebezpečnou zprávu, ale nadrženost na vysokou čtenost zvítězila nad profesionálním jednáním. A sice říkáš svoboda tisku a máš určitě kousek pravdy, ale zamysli se nad tím i z pohledu UFC. "hmm, on nám dosral promo, tak co s tím uděláme? Vůbec nic, klidně ho necháme ohrozit i další turnaje..." Ve výsledku z toho vyváznul s varováním, což je ještě dost laciný.

Caidel - Administrátor - 7.6.2016 v 14:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Pleteš si novináře s PR/marketingovým oddělením.

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 14:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

PR a marketing pro UFC určitě dělat nemusí. Stejně tak si v UFC nemusejí nechat vše líbit a když jim někdo kurví byznys, tak ho můžou v rámci určitých mezí utnout smile

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 15:18
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Patriote počkej. On je přece svobodnej novinář ne? Pokud tu novinku zjistil tak je chyba a určitě na straně nekoho z UFC že ta věc prosákla ven. On ji jen využil ve svůj prospěch. Jde o to že já kdybych byl novinář a živila mě ta věc tak je přece pro mě hlavní aby mě četla hormada lidí. Například blesk kolikrát vypustí sračku lež a nevím půlku si vymyslí a on vypustil jen seriozní informaci žádnou sračku ve smyslu DW kouří ocasy fighterům a brazilci si nechávaj tetovat jeho iniciáli nad čoko věnec.. Prostě zjistil že Lesnar vyjednává s UFC a vypadá to na ufc 200 a měl dobré info.. Copak tys by nebyl nasranej na Caidela že to ví a neřekne to nám - jeho věrným čtenářům. On dělá jen svoji práci a je problém UFC že má buď podplatitelný lidi či hloupý lidi. On jim byznys nekazí - kazí jim ho někdo kdo tu informaci pustil ven.. 

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 15:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Tohle mi přijde krátkozraký. Předně opakuju to, co jsem řekl už na začátku vlákna: chápu obě strany, proto odmítám ten konstrukt v rovině "hajzl White/chudáček Helwani". Asi se pleteš v tom, že by Helwani něco první zjistil a měl dobré info (i když to je o subjektivním názoru). Jednak nebyl první, kdo o Lesnarově comebacku začal něco publikovat. To byli pozorní fans, kteří si na stránkách UFC už dřív všimli toho, že byl Lesnar vrácen mezi aktivní zápasníky (White tohle hrál do outu s tím, že mělo jít o nějak zmršený přesun do sekce absolventů či co). No a pak je taky sporný, jak moc byla ta Helwaniho informace během vypuštění seriozní. Podle mě moc ne (byť byla pravdivá), protože se ji neobtěžoval s UFC vůbec konzultovat a ven tudíž šla v podobě neověřeného klepu, s odvoláním na "multiple resources". Ok, o zdrojích se sice nediskutuje a vlastně to ani nemuselo prosáknout od UFC (tohlo samo o sobě vždycky smrdí), faktem ale zůstává, že Helwani měl od UFC volnej mediální přístup a odměnil se jim tím, že poslal do světa oficiálně nekonzultovanej klep a zároveň musel v tu chvíli 100% vědět, že tím hází UFC klacky pod nohy a připraví je o prachy. Že to byla jeho práce? Ok, fajn. Práce UFC je zase dobrý promo a pokud jim ho někdo kurví, tak mu můžou odebrat benefit. Obojí je pochopitelný.

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 16:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

V tomhle případě s tebou souhlasím pokud měl od UFC nějaký benefity a pak udělá toto aniž by to s něma nějak projednal byť jen telefonem či smskou jeto pravnda nebo není můžu to pustit do éteru nemůžu. Pak chápu nasrání UFC. Samozřejmě jen v případě pokud od nich měl nějaký benefity jako například hele kámo ty to budeš vědět první a první to můžeš publikovat jako jasnou věc. Pokud by ty benefity neměl tak si může dělat co chce i kdyby to byl klep. Já borcům taky na stránkách o boxu řekl že příštím vyzyvatelem toho a toho bude ten a ten mám to docela z dobrejch zdrojů ofiko to venku ještě není tak snad se po mě nějakej promotér teda nepovozí :D 

Patriot - Redaktor - 7.6.2016 v 16:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Tak ona je jedna věc tvůj soukromej zdroj nebo Caidelův report a další věc je klep od někoho, kdo má 6 cen MMA Awards za žurnalistiku laughing

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 18:25
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Ukáž mi nádhernú ženu a ja ti ukážem chlapa, ktorý ju ma plne zuby. Ženu výmen za novinára, chlapa za korporaciu. Novinarcinumu v dnešnej dobe považujem za stoku polopravd a tak dalej. Ariel robil bulvár a nie analýzy, reporty, štúdie, štatistiky, prognózy, výskum ap., to poprve. A podruhe, nie je ničím výnimočný, byt u zdroja, za sebou politické krytie, to by bol "velavyznamny" novinár každý koho som dnes stretol. 


tradičné bojové karate

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 18:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Ešte dodam (hoci ma veľmi nemusí a vysokopravdepodobne nestojí o to, čo napíšem, resp. je mu to dokonale ukradnuté), to lepší novinár ako AH je Caidel. 


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 19:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

ja zasnem... :-o vidim chlapci, ze do toho tahate aj "politiku"....jeden o nej rovno napise, druhy ho oznacuje za Jewaniho. Ze nerobil serioznu zurnalistiku? Ma vystudovanu zurnalistiku na Syrakuzskej univerzite, tak asi je o dost viac kompetentnejsi ako my vsetci dohromady a to aj ja, zurnalisticky mrzak viem, ze je absolutna blbost si ist pytat potvrdenie, overenie, ci dovolenie od toho, o kom ta sprava ma byt. Tvl, to jako mal prist za DW, ze hej Dana, pozri zistil som takuto vec, je to pravda? A on by mu isto povedal, vies co Ariel, je, ale pockaj s tym. To isto, ved x krat mu klamal a v podstate sam si to Patriot napisal, ze jeho "nikdy" uz bolo x krat porusene a ze si robi z huby rit. K1 fan...pocuval si niekedy jeho MMA Hour? Tie ocenenia dostal akoze za co, ci len tak? A ze si pletiem PR typka s novinarom? Podla teba v konecnom dosledku nerobi promo? Ty necitas akoze clanky...jasne, ty rovno telefonujes CEO promotion, Schollovi,alebo Silvovi rovno, jaky da match nabuduce. To iste sa robi aj v inych odvetviach...este raz pisem, on nevyzradil ziadne obchodne tajomstvo, podmienky zmluvy a podobne a nikdy nepustil kacicu, ale vzdy na tutti overenu info. Fakt si vypocujte jeho poslednu MMA Hour, kde hovori o celom vztahu s UFC...jak ho nutili pisat to, co chceli oni a pod.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 20:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Onko, vieš ako a za "co" sa dostávajú ocenenia za služby, "prinos", propagáciu alebo osvetu?  Radšej mi pošli tvoju tvorbu, to má úprimne zaujíma viac ako AH a jeho hodnotné ocenenia. 


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 20:34
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

moju tvorbu coho....ak chces tymto akoze naznacit, ze ja nic take netvorim, tak mas pravdu,ale to neznamena, ze to nemozem zhodnotit. Videl, resp. pocul si aspon jeden ten diel jeho MMA Hour? Jeho potom cituju vsetky zahranicne vyznamne mma media...bez nich by sme boli hluchi, slepi. Ja nechcem zhadzovat Caidelovu robotu, ale to, jak si to ty tu dal do kontrastu, tak to je silna kava. Zbytocne mu lezies do zadnice. On totiz len robi reserse z medii, ktore tie informacie naozaj zhanaju z prvej ruky...a prave AH a jeho mmafighting.com je zarukou pravdivych, objektivnych a "cerstvych" sprav. Ako citat o tom, ze Bisping knockoutoval Rockholda ma fakt nezaujima, ked som to sam videl. Inak k tej "novinarcine"...je zaujimave ze k bulvaru typu TMZ ma DW vcelku v pohode vztah a sem tam aj vystrelia s nejakou top spravou.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 20:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Nebuď domyslavy a to hneď 2x. Nikomu nikam nejdem a Caidelovi to ti uz teda poviem, že duplom. Chcem tým naznačiť, a to už minimálne druhý krát, že ma jednoducho zaujíma, čo pises, píšem totiž tiež a to tak na vážne veci, ako aj veselé. Nič iné, tak to jednoducho pošli, alebo daj aspoň témy, kde pôsobíš. Adresu som tu už uviedol.


tradičné bojové karate

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 20:58
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

ty si si raz pytal mail, ci take nieco tusim, ale nic mi neprislo, tak kludne napis tam, nejak neviem moc, na co narazas K1, kludne tam napis presne, lebo nejak mi nedochadza. ;) A k RIPke...nechcem byt zly, ale aj ked som niekde cital, ze to bol dobry clovek...bitky vzadu na dvorku nie su moj styl a ked to mam porovnat, tak za Aliho (ktory je prinosom a osobnostne uplne niekde inde) tu tiez toho teda nebolo. A som presvedceny o tom, ze si istym sposobom za to mohol sam, je mi luto jeho rodiny a udajne velkeho poctu deti. Mozno som za necitu, ale pripada mi to ako jazdy za Paula Walkera a pod.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 20:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Hoši sorry asi teď budu za estrogenem násáklou babu, která nezvládá svůj menstruační cyklus. Ale všiml jsem si že nás dost málo uctilo památku Kimba byť jen blbým RIP. Chápu že napsát pod článek RIP není všechno, ale takhle to vypadá jako by si ho tu nikdo nevážil. Docela mě to překvapilo zrovna na tomhle serveru plného uznání. Možná i to blbí RIP jako vyjádření soudržnosti všech sportovců a hlavně bojovníků a válečníků by bylo hezkého gesto. Místo toho se tu řeší to jestli Dejnovi uteče milion.. :( smutné

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 20:49
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Nexter, úprimne verím, že som si ho uctil a pripomenul viac ako napísať RIP, akurát som to nepovedal nahlas. Akurát si uvedomujem, že môj sposob nie je vacsinovo prijateľný. Veci sa proste dejú, aj keď o nich nevieme.


tradičné bojové karate

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 20:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

K1-fan napsal jsem, že hloupé RIP není vše a je mi jasné že spousta lidí si v hlavě na Kimba vzpomene.. Ale myslím si že aspoň pro zdejší komunitu lidí by to bylo hezké morální gesto napsat pod jeho jméno RIP jako třeba zapálení svíčky. Věřím že morální duch v nás všech je.. Jen mě prostě naštvalo že se tu víc řeší něco co Dejnovi údajně vezme ze pár milionu místo lidského života. :( Díky za pochopení

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 21:03
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Rozumiem čo pises.


tradičné bojové karate

Nexter92 - Čtenář - 7.6.2016 v 21:16
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

K1 a Onko - nechci aby to vypadalo že někoho nutim pokud někdo nechce ať nepíše beru to.. a ať to byl člověk jaký chtěl byl to pořád bojovník a smrt si nezaslouzil.. jak říkám němužu nikoho nutit sám si to musí každý rozhodnout.. jen říkám ze by bylo hezké kdo chce napsat aspoň RIP stejně jako zapálení svicky.

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 21:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

ved ja to chapem, ale kto chce, je tu na to vlakno. Toto je ina tema. Ja sviecku zapalim radsej svojmu nedavno zosnulemu ocovi. Smrt si nezasluzi nikto. A fakt ma trochu zaraza, ze ty ako boxer nespomenies prave Cassiusa. Videospomienka je iba na fcbk a aj ta ma iba 9 likeov, tam by mozno bol vhodne viac kritiky. Tot za mna. P.S. a ako fandovi mma by mozno malo zalichotit, ze Ali je vobec priekopnik MMA, ked mal ako prvy vobec MMA fight. ;)


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

Onko23 - Čtenář - 7.6.2016 v 12:38
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

uz som to nasiel....obnovili mu licenciu a hlavne, ze vcera este DW povedal, ze lifetime ban je to na 100%, dokial tam bude on a na UFC200 moze ist, ked si normalne kupi listok akurat. A dnes....hopala...nepriamo to potvrdzuje moje slova, ze UFC tvrdo prestrelilo.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

K1-fan - Čtenář - 6.6.2016 v 21:29
Re: Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Poľovačka je makacka, to je fakt. Inak sa hovorí medzi polovnikmi, že borovicka (nás lesný koňak) zachránila viac zveriny ako greenpeacelaughing


tradičné bojové karate

K1-fan - Čtenář - 6.6.2016 v 21:43
Re: Re: Re: Lesnar - Odpovědět
 

Ja viem, že je to korba a vždy bude, áno. Pri písaní mi prebleskli postavy z rodiny, kostrouni, ale pevní, žiadne žuvačky, to mi ver. Všetko typ postavy Bisping, Hendo, Cruz, Diaz, Silva to je všetko a tým nepopieram že nie sú výnimky ani že môžem napísať postoj/názor, ktorý má chybu.


tradičné bojové karate

Caidel - Administrátor - 6.6.2016 v 16:08
Lesnar na UFC 200 - Odpovědět
 

Lesnar na UFC 200 je přesně ta pomyslná třešnička na dortu, extravaganza která té startovce chyběla. Teď už se proti tomu nedá vůbec nic namítat, startovka je taková jaká má být, aby to byla papírová pecka :)

Lesnar se ve WWE stejně nepředře, vystupuje tam jenom jednou za pár měsíců a pokaždý se o tom s ním WWE dost dohaduje. Klidně si mohou risknout, že ho na Summerslamu mít nebudou, ono by se houby stalo, byl by někdo jiný. A osobně bych si tipnul, že se UFC a WWE nějak gentlemansky dohodli - vy nám půjčíte Brocka, my vám na příští WrestleManii zase půjčíme třeba Rondu (ta měla předloni velký úspěch) nebo tak někoho. 

Mezi hlavní zájemce o souboj s Lesnarem momentálně patří Struve, Derrick Lewis, Todd Duffee, Josh Barnett a z důchodu se ozval i Shane Carwin. 

 

Thunder - Čtenář - 6.6.2016 v 17:41
Re: Lesnar na UFC 200 - Odpovědět
 

Potvrzen Hunt.Jinak malylado s WWE ma Brock smlouvu jeste dva roky,ale dostal vyjimku za to,ze se vzda casti penez coz se mu ovsem jiste nekolikanasobne vrati penezi od UFC

Onko23 - Čtenář - 6.6.2016 v 17:42
Re: Lesnar na UFC 200 - Odpovědět
 

akoze napriek tomu,ze to K1 presne vystihol a bude to komercna freak show (rozumej sracka), tak ked chcu dodrzat ake take dekorum, tak podla USADA ak si "retired" a chces byt "unretired", tak min. 4 mesiace pred fightom. Bohvie ako to mal Lesnar a teda aj Carwin. Cize on mi tam nejak nevychadza. Fedor je utopia. Lewis ma fight myslim 2 dni skor s BigCountrym. A je to vonku teda...je to Mark Hunt. No, tak to bude zaujimave teda. Minimalne Lesnar o tom musel vediet slusne v predstihu.


Goju ryu ---> Kyokushin ---> Kudo ---> MMA

malylada87 - Čtenář - 6.6.2016 v 18:07
Re: Re: Lesnar na UFC 200 - Odpovědět
 

Aha, tak jsem to špatně v tom přenosu poslechl, jestli má smlouvu, tak se museli dohodnout no.

Tak Onko ty si budeš šušnat, nejlepší varianta, jaká mohla dopadnout. Hunt to snad  vyhraje a ještě chlapec půjde o titul doufám s REEMem :D

:) :) :)

malylada87 - Čtenář - 6.6.2016 v 18:09
Re: Re: Lesnar na UFC 200 - Odpovědět
 

A respekt k Lesnarovi, vzít po takové pauze zápas s TOP soupeřem a žádný fighty na jistotu. Uplně jiný přístup, než Fedor, smekám.

K1-fan - Čtenář - 7.6.2016 v 06:38
kimbo je mrtvy - Odpovědět
 

Včera večer Kimbo zomrel. 


tradičné bojové karate

malylada87 - Čtenář - 7.6.2016 v 10:12
Novinky - Odpovědět
 

Jinak na 201 další zajimavý zápas. Uká se Namajunas s Kowalkiewicz

malylada87 - Čtenář - 7.6.2016 v 10:14
Re: Novinky - Odpovědět
 

A k tomu Matt Brown s Jakem Ellenbergerem. Asi mu Bronw vystaví frčku z UFC....

malylada87 - Čtenář - 7.6.2016 v 10:23
UFC Hamburg - Odpovědět
 

Tak další oznámený zápas do Hamburgu a vubec to není špatné !!! Přemožitel, který naposledy porazil Palharese, Emil Meek podepsal smlouvu s UFC a rozdá sito Jessinem Ayarim.

Thunder - Čtenář - 8.6.2016 v 07:27
Sypačka - Odpovědět
 

Je toho tady moc,nevím kdo to psal,ale sypání v WWE je píčovina.Jo dřív sypali jak hovada,ale od události kdy WWE hvězda zabil rodinu a pak sebe,na to dávaj kurva pozor a sebemenší prohřešky proti health něco bla bla tvrdě trestaj.

malylada87 - Čtenář - 8.6.2016 v 15:27
Novinka - Odpovědět
 

Zajímavá novinka, Anthony Pettis se pokusí oživit karieru a přestupuje do featherweight. To jsem zvědavý...