přihlásit trvale
Nová registrace
Karlos Vémola vs. Petr Kníže - jak vidí zápas odborníci?

Karlos Vémola vs. Petr Kníže - jak vidí zápas odborníci?

přečteno: 59601×
08.11.2013 v 20:33 | Autor: redakce ExtraRound.cz
diskuse: 102×
Rubriky: Aktuality / MMA / Svět

Ať už nedělní bitva mezi Karlosem Vémolou a Petrem Knížetem na turnaji MMAA Aréna 2 v pražském Top Hotelu dopadne jakkoliv, jedno se jí už odepřít nedá. Půjde o zřejmě největší událost na domácí scéně MMA za poslední roky, ne-li tu vůbec největší, která zde byla. Premiéra Karlose Vémoly v ČR vzbudila nebývalou vlnu emocí napříč celým spektrem naší malé domácí scény a několik posledních týdnů zde bylo opravdu rušno. Fanoušci, zápasníci, trenéři a další osobnosti spojené s naší MMA scénou vyjadřovali své názory, ohlasy a kritiky. Nejčtěnější a nejdiskutovanější články na našich stránkách za tento měsích byly jednoznačně a s velkým náskokem právě ty, jenž se týkaly zápasu Karlose Vémoly v ČR.

Vůbec poprvé také došlo na první českou slovní válku v médiích. K vypjaté atmosféře přispěla i nelehká cesta, jakou se rodil debut jedinného Čech v UFC, který v Čechách doposud nikdy nezápasil. Několik velkých oznámení a o to větších zklamání a hořkých krachů. Osočování, hádky a hledání viníka. V těchto vypjatých situacích se ukázalo, jak komplikované vztahy na naší malé scéně MMA nyní jsou. Zřejmě nemá cenu příliš rozjímat nad tím, jak v konečném důsledku tyto vztahy brzdí rozvoj nejtvrdšího sportu u nás.

Co je ovšem podstatné, trnitá cesta k uspořádání premiérového zápasu Karlose Vémoly v ČR nakonec vedla ke zrození unikátního souboje. Terminátor vs. Monster. Dvě velké osobnosti české scény MMA. Jeden je průkopníkem tohoto sportu už z dob, kdy se na něj chodila dívat hrstka nadšenců. Je trenérem, mentorem pro řadu zápasníků a zápasnickou legendou, která ještě neprohrála. Druhý jako první prolomil na hony vzdálenou metu v podobě americké organizace UFC. Na žíněnkách v Čechách získal základ, který se stal později jeho silnou stránkou. Jako MMA zápasnik se však kompletně zformoval pod vlivem anglického MMA, kde žije, trénuje a kde absolvoval první zápasy v MMA.

Jeden z nich si v neděli večer odnese z oktagonu titul českého král střední váhy MMA. Kdo to bude? Diskusí na našich či oficiálních stránkách MMAA Arény, na fanouškovských stránkách na facebooku i jinde, již proběhlo hodně. Rozhodli jsme se proto nyní oslovit několik osobností domácí scény a dát prostor jejich názoru na nedělní šlágr.

Petr "Píno" Ondruš (zápasník): "Můj názor je, že pokud Monstr ustojí ten psychický nátlak před zápasem, tak by ho rozhodně mohl zaskočit. Hodně lidí u nás Monstra podceňuje, protože ho pořádně neznají, nevědí, jak trénuje, jaký je jeho životní styl... Karlos je rváč a má naspárováno s těma nejlepšíma po celém světě, tak alespoň opravdu poznáme, jak moc veliký je to rozdíl. Já věřím, že Monstr ustojí první kolo a na začátku druhéh vypne Karlose loktem."

Ondřej Novotný (komentátor, moderátor): "Zápas Vémola vs. Kníže je dle mého názoru skvělým marketingovým tahem Petra, který na podmínky česko-slovenské scény nafoukl bublinu nevýdaných rozměrů a za to mu vlastně patří dík. Nicméně tam pro něj myslím jeho plusy končí. Neumím si představit nic, čím by mohl Vémolu ohrozit. Můžu se samozřejmě mýlit, ale kurz bych vypsal v podstatě nevsaditelný a tedy 1,05 na Karlose a 8,5 na Petra.

Petr Macháček (trenér Hanuman Gymu Praha):  "Nebudu tipovat, ale v tomhle zápase fandím Petru Knížeti a věřím, že má na to, Karlose porazit. Karlos je favorit, ale vidím to tak 60:40 pro něj."

André Reinders (zápasník, trenér): "Favoritem je určitě Vemola, ve prospěch Petra by mohla hrát nepředvídatelnost (Karlos si ho nemá kde a jak nastudovat, což naopak neplatí) a především pověstná houževnatost a tvrdost Petra. Jak znám Petra, tak se v kleci radši nechá zabít, než aby zápas vzdal. Karlos navíc díky svému agresivnímu stylu a muskulatuře má v zápasech občas problémy s kondicí, takže s přibývající délkou zápasu se šance Petra určite zvedají."

Dan Barták (trenér Penta Gymu Praha): "Bude to zajímavé srovnání dvou světů. Toho profesionálního a toho rádoby amatérského. Za vítěze tipuji na body Vemolu, ale jestli vyhraje Petr, dá to našim bojovníkům jasný signál, že UFC zase není tak vzdálené."

Tomáš Kužela (zápasník): "Na Karlose nemám žádný názor..Jen vím,že v Anglii neměl příliš dobré soupeře a v UFC se mu povedly 2 zápasy. Kníže je super připravený a odhodlaný ho zničit."

Roman Lukáč (redaktor ExtraRound.cz): "Podle "papírových" předpokládů by měl být Karlos jasným favoritem ve všech ohledech. Je mu 28 let, má plně profesionální zázemí a zkušenosti z první světové ligy. Na druhou stranu v šesti zápasech v UFC se ukázalo, že mu na světovou elitu, zatím přeci jen ještě něco chybí. Pokud jde o Petra, jako zápasníka v jeho zmiňované éře jsem jej nezažil. Nicméně viděl jsem jeho zápas před dvěma roky v Očku. Kvalita jeho soupeře nebyla nijak působivá ale nutno dodat, že když člověk vidí Petra v zápasnickém módu, jak nastupuje do zápasu, jak chodí do výměn, tak plně pochopí jeho přezdívku Monster. Dva roky už nezápasil, není nejmladší a jeho handicap - to jsou všechno podstatné mínusy. Na druhou stranu Karlos není zrovna stratég a taktik. Jeho styl je dost přímočarý. Petr má možnost si jeho zápasy nastudovat a v tomhle ohledu jsou mu určitě k dobru i letitété trenérské zkušenosti, které mu dávají hlubší vhled. Tipuju Karlose, ale pokud by vyhrál Petr, osobně bych to nepovažal za až tak velké překvapení."



Související články

 
 

 

Diskuze k článku

Pro vkládání a hodnocení příspěvků se přihlašte. Nemáte-li ještě svůj profil, můžete si jej založit zde.

Nejlepší příspěvky

+2
fak.gesho - Čtenář - 8.11.2013 v 23:53
Re: ?` - přejít na příspěvek
co jsem to napsal? nebudu si do caje primichavat opium... ;)
 
+2
Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 09:49
Re: Zajimave - přejít na příspěvek
Tak Kníže při rozhovoru mluvil v pohodě, teda jestli máš na mysli rozhovor pro  Fightn...
 
+2
Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 10:26
Re: Re: Re: Zajimave - přejít na příspěvek
Já ty hovna řešit nezačal, tak se uklidni.
 

Všechny příspěvky

Gandalf. - Čtenář - 8.11.2013 v 22:42
... - Odpovědět
 

Fandím monterovi, i když si myslím že nemá moc velké šance.

fak.gesho - Čtenář - 8.11.2013 v 23:51
?` - Odpovědět
 

Docela me pobavil komentar reinderse (: jj, petr knize vypada presne jako ten typ, co se radsi necha zabit, nez aby neco vzdal/odklepal. snad k tomu nedojde (; a s trochou stesti se tenhle "malorybnikova bomba" vysplha na dele nez 15 sekund. moje sympatie ma kazdopadne pan knize, je to takovej pribeh stareho rockyho, v cechach, ze prat se bude cechovi, outsiderovi (trochu me napada prirovnani s ali vs foreman. foreman si v africe zoufa, vzdyt jsem cernejsi nez ali :)

 

jinak bude tam nekdo z Vas? co takhle udelat nejakej mensi sraz pred hotelem? moje draha polovicka se mnou nechce jit a sam mezi plesatymi boxovacimi pytli byt nechci (snad jsem se nikoho nedotkl ;)

 

monster, bumaye!

 

fak.gesho - Čtenář - 8.11.2013 v 23:53
Re: ?` - Odpovědět
 

co jsem to napsal? nebudu si do caje primichavat opium... ;)

vesan - Čtenář - 9.11.2013 v 01:17
Re: ?` - Odpovědět
 

Je fajn že má Kníže tvé sympatie a veřím že tě nezklame. Karlos je dobrej fighter a věřím že Petrovi vydrží vzdorovat déle než 15 vteřin Wink . Jinak já tam budu. Ale bohužel jsem plešatej boxovací pytel Laughing

Cows - Čtenář - 9.11.2013 v 00:05
.. - Odpovědět
 

Ja myslim, ze je Karlos postavenej do role "toho spatnyho" dost nepravem. Jen vzpomente jak jsme mu vsichni fandil kdyz hajil ceske barvy v UFC. Monster je zas mazak, ze z tohohle zapasu necukne a i pres papirove celkem nulove sance do toho pujde naplno.

Kazdopadne si na tom oba chlapi dobre namasti kapsy a doufam, DOUFAM, ze to predevsim vyhoupne ceske mma trochu vis.


"If Sambo was easy, it would be called Jiu Jitsu."

Thunder - Čtenář - 9.11.2013 v 00:07
:D - Odpovědět
 

ty pí*o,Novotnej odborník :D :D :D

nečetl jsem ty názory,jen mě rozesmálo,že ten tupoň je odborník :D

mr.perfecto - Čtenář - 9.11.2013 v 07:51
Re: :D - Odpovědět
 

Třeba není...ale v tomhle má pravdu :)

Herold666 - Čtenář - 9.11.2013 v 08:12
Re: Re: :D - Odpovědět
 

jj napsal to celkem fer,to mas tezko,jsme maly stat,vsichni se tu znaji,takze i kdyz nechces,vzdycky nekomu tak trochu svym nazorem lezes do p*dele...pekne to shrnul D.Bartak :)

Soliterus - Čtenář - 10.11.2013 v 11:37
Re: :D - Odpovědět
 

Možná to neni trenér ani fighter ale má pár zorganizovaných večerů, dost toho namoderoval, vedl dvizi sportu na eurosportu a pohybuje se v prostředí přes 15 let. I když tebe neznám a třeba jsi legenda a bojovník ze starý školy, stejně tak jak tady můžeš psát svoje názory ty, proč by nemohl Lukáš otisknout jeho názor? Na náš rybníček to pořád odborník je. Minimálně z pohledu komentátora :)

rick - Čtenář - 9.11.2013 v 07:11
Monster - Odpovědět
 

Jsem strasne moc rad za tenhle zapas-Karlosovi jsem fandil v UFC a Petrovi nazivo v Lucerne nebo na Brumlovcel. Pred rokem bych vsadil na Monstera ale ted na Terminatora i kdyz fandit budu Petrovi(uz jen kvuli jeho noze...) Kazdopadne doufam ze to bude dobrej fight-bohuzek nemuzu na gala :-( Tak snad brzy bude tv zaznam-coz je dle meho nejvetsi slabina ceskeho mma-ze neni videt v tv nebo youtube.. Ale treba diky marketingu(slovni prestrelka) to bude jinak.

- - 9.11.2013 v 09:03
!! - Odpovědět
 

Přesně jak říká Khru Petr Macháček, myslím si To samé!

- - 9.11.2013 v 09:03
!! - Odpovědět
 

Přesně jak říká Khru Petr Macháček, myslím si To samé!

- - 9.11.2013 v 09:05
!! - Odpovědět
 

+ teda že vyhraje vémola

webfighter - Čtenář - 9.11.2013 v 11:01
Muj tip - Odpovědět
 

Na 85% vyhraje Vemola, podle me ma Petr az moc nevyhod, a to se proste na vysledku musi projevit. Rozhodne bych vice uvital zapas Vemola vs Pino, ale ten mozna jeste bude ...

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 09:19
Re: Muj tip - Odpovědět
 

Máš pocit, že Pino má víc šancí než Kníže? Kniže má šanci, tak 5% a Píno asi tak 1%

radek445 - Čtenář - 9.11.2013 v 11:05
Vážení - Odpovědět
 

Někdo na vážení se jde podivat?

MB - Čtenář - 9.11.2013 v 11:57
Re: Vážení - Odpovědět
 

Nevíte někdo, jestli si Karlos už nechat dát do pořádku to oko? Jestli jo, tak mu budu fandit, jinak budu fandit Monsterovi.

Ficary - Čtenář - 9.11.2013 v 13:33
Re: Vážení - Odpovědět
 

kde/kdy je vážení ?

radek445 - Čtenář - 9.11.2013 v 14:37
Re: Re: Vážení - Odpovědět
 

16:30.....

Ficary - Čtenář - 9.11.2013 v 14:47
Re: Re: Re: Vážení - Odpovědět
 

a misto prosimte? nebo kde jsi to zjistil? na www mmaa jsem to nenasel

radek445 - Čtenář - 9.11.2013 v 15:30
Re: Re: Re: Re: Vážení - Odpovědět
 

V TOP hotelu..... Vím to, nehledal jsem nikde:)

aceman - Čtenář - 9.11.2013 v 13:10
petr vs karlos - Odpovědět
 

Ahoj vsem, ja povazuju reakce verejnosti i ceskych odborniku za zcela logicke. Vetsina to preje Petrovi, duvod je jasny, Karlos ceskou fight scenu hodne prerostl a tak se fandi nasemu "garazovemu" zapasnikovi. Cela nase trenerska i fighterska spicka chce videt Karlosovu porazku, pak by mohli rici, ze na tom nejsme tak spatne :) 

Omlouvam se za tak stiplavy a ostry komentar. Karlos je borec, ktery ukazal vsem u nas, ze se da dostat na uplne jiny level. Verim, ze vyhraje rozdilem tridy, aby si konecne vsichni zainteresovani lide u nas uvedomili, ze je treba tahat za jeden provaz, protoze mame hodne co dohanet, v mma jsme tak 1000 let za vopicema. 

tarzan - Čtenář - 9.11.2013 v 13:43
Novotný - Odpovědět
 

Osobně si myslím, že Karlos by měl vyhrát. Ale být někde vypsanej kurz 8,5 na Monstra, tak ho na 100% vsadím!

kaviar.killer - Čtenář - 9.11.2013 v 16:17
... - Odpovědět
 

Vemoluv styl moc nemusim ale...zase chceme byt svetovi a pritom nedokazem poradne zorganizovat ani turnaj.snad si nemyslite ze ho dali na startovku ufc pro modry oci a peknou figuru 8 )

Yetti - Čtenář - 9.11.2013 v 18:36
chci to videt - Odpovědět
 

Nejvíc mě štve, že se bude zápasit v neděli večer, takže pro mimopražské je to problém, kdyby to bylo aspoň na streamu, tak zaplatim klidně 200, abych to mohl vidět. Organizátoři se mají ještě co učit.

Goblimg - Čtenář - 9.11.2013 v 19:07
Vážení - Odpovědět
 

No snad příště bude i vážení brané jako show pro diváka a nebude za zavřenýma dveřma (což asi je protože nikde nebylo oznámeno). Shodou okolností bydlím skoro vedle Top Hotelu :)

pavel 2 - Čtenář - 9.11.2013 v 19:44
zápas - Odpovědět
 

pokud Vemola prohraje bude to pro nej ostuda,potom co dokazal by prohral s veteranem,kterej nedosahl niceho ale u nas je to legenda.Dostat se do ufc neco znamena nez vyhrat par bezcenych zapasu u nas.

vesan - Čtenář - 9.11.2013 v 20:20
Re: zápas - Odpovědět
 

Že Kníže ničeho nedosáhl a jeho zápasy jsou bezcené je dost přehnané. Je fakt že Karlos zápasil v UFC s lepšími soupeři než měl Kníže ale Kníže byl průkopníkem MMA u nás a udělal pro české MMA tolik co asi nikdo jiný. Ale porovnávat se to nedá.

 

Tommy - Čtenář - 9.11.2013 v 21:22
. - Odpovědět
 

Opravdu nechápu jak někdo může říct, že to je 60/40. Karlos měl v UFC opravdu těžké soupeře zvlášť poslední dva zápasy Carmont který je ve světové desítce a velmi nebezpečný brazilec který trénuje ve stejném campu jako Aldo a Barao. Podle mě nastoupit někdo jíný od nás s takovýma soupeřema do klece byl by úspěch kdyby zápas trval dýl jak 30 vteřin. Osoboně to vidím 90/10 ve prospěch Karlose je to MMA vždycky je šance, že jeden toho druhého vypne. Respekt Petrovi, že vzal tenhle zápas je to odvážné gesto, ale kvality obou borců jsou naprosto rozdílné.


Ivan Buchinger fan club.

dave123 - Čtenář - 9.11.2013 v 21:49
Re: . - Odpovědět
 

presne tak...a absolutne nesuhlasim s nazorom Dana Bartaka ze Karlos vyhra na body...nejako si neviem predstavit ze by ten zapas trval 25 minut...skonci to v prvom maximalne druhom kole si myslim...ti borci pojdu do toho naplno od zaciatku,nemyslim ze tento zapas bude o tom kto ma lepsiu kondicku a nebudu kalkulovat o tom ako vyhrat na body,skratka pojdu po TKO,KO...u mna vitaz Vemola a pred Petrom obrovsky Respekt...

The Viper - Čtenář - 10.11.2013 v 03:37
Re: Re: . - Odpovědět
 

Carmont vyhrát za 30 vteřin ???? Doufám že to měl být vtip.

Tommy - Čtenář - 10.11.2013 v 12:43
Re: Re: Re: . - Odpovědět
 

Jakýpak vtip ty si myslíš, že by naše špička dokázala vzdorovat soupeři světového formátu? No dobře možný dýl jak 30 sekund, ale určitě ne dýl jak dvě minuty. To že Carmont není zrovna divácky atraktivní je druhá věc, ale taky si musíš uvědomit proti jakým soupeřům nastupuje.


Ivan Buchinger fan club.

- - 10.11.2013 v 02:52
!! - Odpovědět
 

Já fandím Knížemu, protože je outsider, všechno je proti němu, tak by si zasloužil vyhrát.Uvidíme jak to bude, jestli přežije 1 kolo. stát se může všechno.Ale i kdyby vyhrál tak to nebude znamenat že jde česka mma nahoru nebo podobné kecy!Je ve sračkách a bude ve sračkách ještě hodně dlouho.Tady to je jenom jeden zápas.

Tommy:Carmont je Francouz ne Brazilec

Sonnen285 - Čtenář - 10.11.2013 v 03:04
Re: !! - Odpovědět
 

Tommy měl na mysli Caioa Magalhaese se kterým měl Karlos poslední zápas v UFC.

- - 10.11.2013 v 12:25
Re: Re: !! - Odpovědět
 

Jo, tak to jo:)ja vemolu moc nesleduju, takze si nepamatuju:)

- - 10.11.2013 v 12:25
Re: Re: !! - Odpovědět
 

Jo, tak to jo:)ja vemolu moc nesleduju, takze si nepamatuju:)

Blackynkak - Čtenář - 10.11.2013 v 07:22
Zajimave - Odpovědět
 

Zajimave je ze Mr. Kníže se nikde nepochlubil ,jak ke svymu handicapu prisel,kdyz tak breci kvuli tomu :D Navic uz vidim az dostane vypinacku, ze se bude vymlouvat ze by Karlos neprosel dopingovkou, jak to bylo i v tom jeho nedavnym rozhovoru ,kde stezi dal do kupy 2souvisle vety.Pan Novotny to shrnul trefně, ten clovek je legenda neceho co ani nebylo MMA a melo to dost daleko do dnesni MMA.Tipuji konec zapasu do 2minut, na zemi mu Kaja spraví ofinku a posle LEGENDU z Jihlavy do zaslouzenyho duchodu :) 

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 09:49
Re: Zajimave - Odpovědět
 

Tak Kníže při rozhovoru mluvil v pohodě, teda jestli máš na mysli rozhovor pro  Fightnews.cz, oproti tomu redaktorovi, který byl naprosto tragickej a nechápu, jak takový člověk může dělat rozhovory. V tom rozhovoru jsem si vůbec nevšiml, že by Monster kvůli tomu handicapu nějak brečel, právě naopak to vůbec nepovažuje za svoji nevýhodu. Asi jsi ten rozhovor ani neviděl, ale děláš tu z Monstera tupce. Když už chceš z Knížete dělat blba, tak se podívej na Vémolovu češtinu při těch jeho vzkazích. Ten snad vyšel pomocnou školu. Nicméně, v zápase je Vémola jasný favorit.

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 10:13
Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

A ty si vystudoval co ty chytráku? Zkus žít deset let v cizi zemi a pak se přijed svou češtinou pochlubit. Resis hovna akorát co nemaj s fightem nic spolecnyho. A dělat z Montera blba? Sorry ale v tomhle zapase nemel co dělat, normálně jak říká Karlos si to vybrecel. Legenda českého mma? To uz je komicky samo o sobe. Co to je za legendu bez titulu. Legenda o ktery nikdo nic nevi. Nikde nejsou jeho zápasy k viděni . Co jsem videl naposled, tak se tomu druhymu chudakoj spustila krev a monster byl vítěz? Co to mělo vubec byt? Nezaslouží si tento fight , je tu daleko jiných borců co by tento zapas mohli dostat..  Monster bude bit jak zito. 

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 10:26
Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Já ty hovna řešit nezačal, tak se uklidni.

tarzan - Čtenář - 10.11.2013 v 12:24
Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Je jasný, že člověk, kterej tento sport sleduje týden, nemohl vidět Petrovy zápasy. Kdybys nebyl tupec a trochu pohledal, zjistil bys, že zápasy se dřív vysílaly na Nově a plno lidí je má nahraný na kazetách. Stejně jako zápasy s Martinem Šolcem. Dřív to byla jiná podívaná!

tarzan - Čtenář - 10.11.2013 v 12:27
Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

A stejně tak mě sere navážení do Vémoly. Jeho pravopis asi nebude úplně OK, když X let žije v zahraničí. A je to celkem pochopitelný.

Místo toho, aby tu většina lidí fandila kvalitnímu fightu, tak se jen kydaj hnusy na zápasníky.

Blackynkak - Čtenář - 10.11.2013 v 13:16
Re: Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

On to prave kvalitni fight nebude,ale aspon je nejaky rozruch a mame o cem kecat :D.  Prave ze to bude o tech kazetach :D , proto ten dinosaurus trefne sedi.jak tu rekli kluci, zapas si vubec nezaslouzil a bude po zasluze odmenen.Karlos zadny myslitel neni, ale je to frajer co ma respekt k ostatnim a koule na spravym miste a hlavne neco dokazal oproti individuum jako je Knizak ajn.

 

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 15:02
Re: Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Hele, já ten pravopis řešit nechtěl, a ano, je pochopitelný, že čeština nebude optimální, když žije tak dlouho v zahraničí. Byla to reakce na jednoho jedince, který tu napsal, že Monster není schopen dát dohromady dvě souvislé věty, což je blbost.  Myslím, že o tom, jestli je inteligentnější Vémola, nebo Kníže by se mohlo dlouho polemizovat a popravdě ani jednoho z nich nikdo z nás asi osobně moc dobře nezná. Kdyby s tím nezačal blackkaká, tak jsem takový příspěvek vůbec nepsal. Já naprosto respektuji to, že v tom co Vémola dělá to dotáhl sakra daleko a něco v tom dokázal. Na druhou stranu by jste měli respektovat i Knížete už jen k vůli tomu, jak se tu snaží propagovat bojová umění a co vůbec pro bojová umění a MMA v ČR udělal. 

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 15:09
Re: Re: Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

At si propaguje co chce.... Ale ten zapas dostal ,ze ani on sam ted nevi jak. Nemel s tím nic spolecnyho do doby nez reagoval na FB na něco co vubec nemel. A pak děla jak je nesmrtlenej a zve nekoho okusit sílu českého mma. Česky mma? To snad ne, to je asi jak ceskej americkej fotbal. A osobne jednoho z těch borců znám. Tak i proto fandím komu fandím. Takze GO KARLOS:))

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:34
Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Souhlas s Radkem...jako češtinu bych fakt neřešil, nicméně mě naopak Vémola překvapil, že měl rozumné názory na českou MMA tragédii.

A jak říká Radek...Kníže - legenda českého MMA? To je výsměch...

a ten trapnej zápas asi myslíš tohle co:

http://www.youtube.com/watch?v=44vpg_6sch4 

 

souhlas

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:36
Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Jen se bojím, aby to Vémola do něj nevysypal na zemi a naši bezpochyby "kvalitní" rozhodčí to neukončil předčasně. To by se pak Kníže akorát vymlouval, že mohl pokračovat a opět by došlo k znevažování výsledku....

 

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 14:40
Re: Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

Tot otázka jak to pojmou rozhodčí. Aby to taky třeba nebylo jak v tom zapase posledním s Knížetem. Pozor krev, zastavte zapas:))

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:51
Re: Re: Re: Re: Re: Zajimave - Odpovědět
 

hmm...tak toho se taky bojím. Spíš se bojím, že ten zápas bude fraška, právě kvůli něčemu takovému.

zdenekk - Čtenář - 10.11.2013 v 10:40
nehanit - Odpovědět
 

Myslím si,že Kníže byl jeden z našich největších talentu co jsme zatím měli v mma,měl obrovský potenciál.Vémola je člověk co něco tady v tom sportu dokázal,takže velký respekt.Mylím si,že vyhraje Vémola,ale nebude to mít vůbec jednoduchý.

wojtaman - Čtenář - 10.11.2013 v 11:05
... - Odpovědět
 

bez urážek bez emocí....dáte někdo dohromady alespon 5 soupeřů proti kterým Kníže nastoupil? krom těch kteří jsu na sherdogu? neurážím, nevysmívám se, jen mě to zajímá


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Tommy - Čtenář - 10.11.2013 v 12:45
Re: ... - Odpovědět
 

Ano přesně tak tohle jsem nikdy taky nepochopil ten jeho údajný rekord 21-0.. to jako nastupovali někde v garáži že o těch zápasech nikde není ani zmínka? Taky jsem kdysi četl, že prý údajně dostal nabídku od UFC, ale odmítl to by mě taky zajímalo co je na tom pravdy.


Ivan Buchinger fan club.

Blackynkak - Čtenář - 10.11.2013 v 13:18
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Ozvalo se ticho :DD temer bez emoci a hejtu:D

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 13:29
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

To je jen klid před bouři. Karlos ho sežere v prvním kole a pak si knize muze pustit legendu na VHS a vzpomínat na něco co ani nebylo:)))

Blackynkak - Čtenář - 10.11.2013 v 13:39
Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

:DDD

hero - Čtenář - 10.11.2013 v 14:27
Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

2 ko kotkovia ktori videli mma len na playstation !! chodte vyhulit kokota buzikovy veeeeeemolovy

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 14:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Jo jo, věř ze jsem toho co se tyče mma a ufc jako takoveho zažil a videl urcite vic. GO KARLOS:))))) Tak cus ty kokotovie, nebo jakou hatmatilkou tady píšeš.

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

to je nějakej špinavej rádoby slovák...nezahazuj se ním

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

se s ním

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 14:44
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak poprvé od tebe cítím, ze bys moh tentokrat byt na Karlově straně. Respekt, časy se mění:))

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:47
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Raduno...jako o první chvíle kdy se začalov řešit, že KV bude zápasit v ČR, tak jsem mě to zajímalo. Na jeho straně jsem od chvíle co to všichni ti ubožíci znevažují něco co on dokázal.

To že na UFC prostě nemá, to je fakt (prozatím), ale druhá pravda je taky to, že tady si vytře prdel asi s každým. A nejvíc mě nasralo jak si ten Kníže vybrečel zápas. Takže přeju aby dostal od KV pořádně bay si uvědomil kde je jeho místo. Může pak oslňovat kecama svůj fanklub a svoje svěřence.

 

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

já už na tom telefonu psát nebudu...je to napsaný jako od tatara :)

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 14:51
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tomu rikam slovo do pranice:) Taky si nepreju nic jinyho, nez aby ho přejel rozdílem třídy a 90% nesmyslnejch kecu tak bylo ukončeno.  Nemuzu se dočkat večera. Se tesim vic nez na Vánoce před dvaceti lety:)

 

 

wojtaman - Čtenář - 10.11.2013 v 15:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

mám uplně stejný názor jako perfecto...jak se s tebou budu Radku vždycky hádat o Vémolovy v UFC, tak tady prostě nemá konkurenci a nechápu ty lidi co ho tu osočují a odvádějí pozornost na Vémolovu gramatiku a nikdo ani nezmínil že Kníže seděl (a snad ne jednou). Já to dávám k dobru jako takovou zajímavost a Knížete jako zápasníka tím nechci snižovat.. A to, že dostal Monster nabídku z UFC jsem před lety četl tady na diskuzi...nikdy jindy nikde jinde


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 15:32
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak aspon jednou jednou se shodnem:)) Paráda... I za to jsem vdecnej:)

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:38
Re: ... - Odpovědět
 

právě že to asi nikdo nedá dohromady...ale zeptejte se jeho fanklubu na facebooku... :) ty ho tam honosej jako neporazitelnou mašinu :)

kaviar.killer - Čtenář - 10.11.2013 v 13:58
... - Odpovědět
 

inak,usporiadat turnaj v nedelu vecer to je tiez take svetove dpc amaterizmus az len 8 )

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 14:44
moderátor - Odpovědět
 

Ten "moderátor" to je jelito od pohledu, mluvou a i hadrama...von ty kalhoty o 5 čísel větší :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=quIZKXFdVNw

 

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 14:48
Re: moderátor - Odpovědět
 

Vcera jsem ho videl na vážení, tak se nejspíš na nejakou super reportáž zas urcite mužem těšit:))))

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 15:04
Re: moderátor - Odpovědět
 

Už jsem tu psal, ten moderátor je naprosto tragickej.

Torque - Čtenář - 10.11.2013 v 16:05
Re: moderátor - Odpovědět
 

Moderator je takovy cejky Joe Rogan,unbelievableeeeeeeeee :D

Torque - Čtenář - 10.11.2013 v 16:05
Re: Re: moderátor - Odpovědět
 

cesky

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 15:06
vážení - Odpovědět
 

Nějaké video z vážení asi není co?

wojtaman - Čtenář - 10.11.2013 v 15:26
... - Odpovědět
 

tak jsem tady jeden našel http://www.youtube.com/watch?v=qctiNPxfNi4 zápas celkem bez pravidel, bez rukavic a bez techniky v nějaký tělocvičně...posudte sami 


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

Tommy - Čtenář - 10.11.2013 v 16:25
Re: ... - Odpovědět
 

To je hnus tohle nemá s dnešním MMA vůbec nic společného..


Ivan Buchinger fan club.

kapitanodboje - Čtenář - 10.11.2013 v 18:59
Re: Re: ... - Odpovědět
 

Tak myslím že hnus je přehnané.Je to historie tohoto sportu.I z tohoto se vyprofilovalo dnešní mma.Navíc je to v tom videu umocněno tou hudbou a amaterskou kamerou.Dnešní mma má také své mouchy,např.rozporuplná politika UFC.Pro laiky je hnus i dnešní mma na té nejvyšší úrovni,nedávno sem se s tím názorem setkal.

Tommy - Čtenář - 10.11.2013 v 19:11
Re: Re: Re: ... - Odpovědět
 

No dobře taky znám historii, ale přeci jen na těch prvních turnajích UFC to mělo aspoň nějakou úroveň v tom, že tam nastupovali opravdoví borci ze všech možných stylů tady tohle mi na druhou stranu přišlo jakoby vytáhli dva náhodné chlapy z hospody hodily je spolu do ringu a řekli jim dělejte si co chcete..


Ivan Buchinger fan club.

tarzan - Čtenář - 10.11.2013 v 22:14
Re: ... - Odpovědět
 

Viděl jsi někdy první turnaje v UFC? Možná se pletu, ale rukavice tehdy taky neměli. A plně nabušený haly s nějakým milionem PPV taky asi nebylo. Stejný začátky byly u nás. A že to nebyli žádní kašpaři či rváči z hospody nejlíp dokazuje Šolc. Po x letech vyšel z basy a stejně tu všechny likviduje. Mají moderní tréninkový vybavení, jezdí trénovat do ciziny, nový tréninkový metody a v česku stejně na Martina nikdo nemá. A začínal stejně jako Monstr :-) 

Kotilion - Čtenář - 10.11.2013 v 15:27
Soutěž - Odpovědět
 

Mám nápad: Dejte všichni pod můj příspěvek tip, jak to dopadne, ať se pak můžem podívat, kdo byl nejblíž:-)

Můj: Vémola by TKO v čase 2:15 prvního kola

radek445 - Čtenář - 10.11.2013 v 15:30
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Karlos - Submission 2. Minuta:)

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 18:54
Re: Re: Soutěž - Odpovědět
 

KV 1.kolo 1.15 TKO ref.stop

Kotilion - Čtenář - 10.11.2013 v 16:14
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Další typy, notak, chlapy!:D

Tommy - Čtenář - 10.11.2013 v 16:24
Re: Soutěž - Odpovědět
 

KV TKO (GnP) 0:36 první kolo.


Ivan Buchinger fan club.

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 17:15
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Vémola, 1.kolo, čas 2: 43, TKO (GNP)

klema - Čtenář - 10.11.2013 v 17:31
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Karlos Vémola 0:55  první kolo TKO

Cows - Čtenář - 10.11.2013 v 17:54
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Knize 1. kolo (3:44) armbar! 


"If Sambo was easy, it would be called Jiu Jitsu."

Ondatra9 - Čtenář - 10.11.2013 v 18:19
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Karlos superman punch, čas 0:08, né dělám si prdel. Karel 1:50 škrcení.

wojtaman - Čtenář - 10.11.2013 v 19:29
Re: Soutěž - Odpovědět
 

Kníže flying armbar 1. kolo v páté vteřině =D


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

wojtaman - Čtenář - 10.11.2013 v 19:30
Re: Re: Soutěž - Odpovědět
 

a nebo možná Vémola 1.kolo 2:30 TKO GnP


Vyhrávej s pokorou, prohrávej se ctí. Bojuj do konce !

 

tarzan - Čtenář - 10.11.2013 v 17:01
Fight - Odpovědět
 

Stejně bych Karlose viděl nejradši se Šolcíkem v polotíze, nebo nějaký catchweight. Oba podobnej, destruktivní styl bez taktiky Laughing

L.I.F.88 - Čtenář - 10.11.2013 v 18:23
___ - Odpovědět
 

KV 1kolo Head Kick 1min


"I was not impressed by your performance" GSP

Ficary - Čtenář - 10.11.2013 v 22:34
KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

vítěz: Karlos Vémola (north south choke)  3.KOLO

Ficary - Čtenář - 10.11.2013 v 22:39
Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

jen pro upřesnění ... to není tip, ale skutečnost

Robban - Čtenář - 10.11.2013 v 22:47
Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

Tak to se Kníže držel.

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 22:50
Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

jojo, pecka...ale čekal jsem to teda rychlejší ...

pavel 2 - Čtenář - 10.11.2013 v 22:58
Re: Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

vemola rikal ze to bude 3kolo,kvalita se ukazala,tady hodne lidi cekalo zazrak,kterej se nekonal.

willy666 - Čtenář - 10.11.2013 v 23:01
Re: Re: Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

http://www.ultimatni-zapasy.cz/ziva-vystoupeni-v-cr/1477-mmaa-arena-2-vemola-vs-knize.html

willy666 - Čtenář - 10.11.2013 v 23:02
Re: Re: Re: Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

podla tohto clanku to musel byt brutalny zapas

Ondatra9 - Čtenář - 10.11.2013 v 23:02
Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

Musim říct, že když jsem četl online reportáž, tak s přibívajícím časem sem byl trochu nervní, jinak jsem rád, že to Karel zvládnul, ani si neumim představit co by se dělo, kdyby to dopadlo jinak. Škoda že to nikde nebylo ke shlédnutí. Proč to nebyl event se vší parádou? Kníže teda překvapil, že to došlo až do třetího kola.

Ficary - Čtenář - 10.11.2013 v 23:11
Re: KARLOS !!!! Yes! - Odpovědět
 

pánové, zítra na isport.cz záznam VEMOLA x KNIZE !!! Cool

mr.perfecto - Čtenář - 10.11.2013 v 23:08
citace... - Odpovědět
 

Kníže: není nikdo ve váze do 84kg kdo by mě porazil..... :)

radek445 - Čtenář - 11.11.2013 v 00:08
Re: citace... - Odpovědět
 

A přece se našel. Parádní zapas . Karlos ho zkratka válel dve kola a ve třetím ho uspal. Jediny co Knize zvládl tak byl komickej a totálně antisportovni nástup na styl vinetoua a dostal za odměnu co si zasloužil. Byl jsem na druhou stranu nervni jak prase ale tri kola dominoval. Super atmosféra.